Η, από 23-8-2024, υπενθυμιστική πειθαρχική αναφορά, κατά τραμπούκου υπαλλήλου υπηρετούντος, στο υπουργικό γραφείο της κ. Νίκης Κεραμέως και για τις ατασθαλίες, στις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, στον e-ΕΦΚΑ. Ενημερώθηκαν και οι κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων, πλην ΝΔ και Σπαρτιατών.




Με δεδομένο το γεγονός ότι η, παραπάνω, εικονιζόμενη υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νίκη Κεραμέως εξακολουθεί να τηρεί σιγή, σε σχέση, με τις καταγγελίες μου, για τον τραμπούκο, που έχει φέρει, στο υπουργικό της γραφείο, ο οποίος, προφανώς, τουλάχιστον, με την ανοχή της, τραμπουκίζει το κοινό - που τηλεφωνεί, στο υπουργικό της γραφείο, προκειμένου να πληροφορηθεί, για τις υποθέσεις του -, κλείνοντάς του, κατάμουτρα, το τηλέφωνο, πριν, καν, ολοκληρωθεί η συνομιλία του τραμπουκίζουτα, πιθανώς, μετακλητού υπαλλήλου, με το κοινό, όπως την έπαθα εγώ [το αναγνωστικό κοινό μπορεί να διαβάσει τα προγενέστερα δημοσιεύματα, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, με τίτλους : 25-6-2024 Περιγράφοντας μια άθλια και αξιοδάκρυτη περιπέτεια, που είχα, επικοινωνώντας, τηλεφωνικώς, με το υπουργικό γραφείο της Νίκης Κεραμέως και τους συνεργάτες της. Οι άνθρωποι αυτοί και ως κυβέρνηση, είναι αδιάφοροι και έχουν γράψει τον κόσμο, στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Δυστυχώς… και 16-6-2024 : Η νέα καταγγελία μου, προς την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νίκη Κεραμέως, η οποία, μόλις, τοποθετήθηκε, στην θέση αυτή, περί της ύπαρξης και της δράσης της γνωστής εγκληματικής οργάνωσης, με δομή και λειτουργία, στον e-ΕΦΚΑ, εις βάρος εμού και της περιουσίας του Ταμείου. (Οι παράνομες επικουρικές συντάξεις, στο ΤΕΑΠΥΚ), για να αντιληφθούν, περί τίνος πρόκειται], αλλά και για τις ατασθαλίες, που έχουν γίνει, με τις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, στον e-ΕΦΚΑ, επανήλθα, χθες Παρασκευή 23/8/2024 και ώρα 14:52, με νέα ηλεκτρονική αναφορά, υπενθυμιστική των προηγούμενων αναφορών, που έχω υποβάλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της υπουργού, η οποία έχει, ως ακολούθως :


«Πειθαρχική αναφορά κατά τραμπούκου υπαλλήλου σας και ατασθαλίες στον e-ΕΦΚΑ.

Κυρία.

Περιμένω, ακόμη, να μου γνωρίσετε το τί έχετε πράξει, με τις αναφορές, που σας έχω υποβάλει, για τις ατασθαλίες με τις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, ως και ενός τραμπούκου υπαλλήλου σας, τον οποίο έχετε τοποθετήσει, στο υπουργικό σας γραφειο και αυτός τραμπουκίζει, εις βάρος του κοινού, το οποίο τηλεφωνεί εκεί, για να πληροφορηθεί σχετικά με εκκρεμούσες υποθέσεις του.

Αυτός ο τραμπούκος τον οποίο έχω καταγγείλει, με πειθαρχική αναφορά, μου έκλεισε, κατάμουτρα, το τηλέφωνο, επειδή δεν "πειθαρχούσα", στην εντολή του, να πάρω τηλέφωνο, εγώ, στο τηλέφωνο, το πρωτόκολλο της Υπηρεσίας σας, για μάθω τον αριθμό πρωτοκόλλου της αναφοράς, που σας έστειλα και μετά να τον ξαναπάρω, στο τηλέφωνο και να του πω τον αριθμό πρωτοκόλλου, ώστε αυτός να μου γνωρίσει την τύχη της αναφοράς μου.

Στον τραμπούκο υπάλληλο σας, είπα ότι αυτό, που μου ζητά να πράξω εγώ, είναι δική του υποχρέωση και ότι, αφού κάνει αυτό, που μου ζητάει να κάνω εγώ, τότε πρέπει να με πάρει τηλέφωνο και να μου γνωρίσει τον αριθμό πρωτοκόλλου και την τύχη της αναφοράς μου.

Ο τραμπούκος, μου είπε ότι αυτή είναι η εντολή, που έχει από την Υπουργό - δηλαδή από σας κ. Νίκη Κεραμέως  - και μου έκλεισε, αναιδώς, ως τραμπούκος, σε διατεταγμένη υπηρεσία, που είναι, το τηλέφωνο.

Έκτοτε, σας έχω απασχολήσει και μέσω twitter, για τα θέματα αυτά, αλλά σείς τηρείτε σιγήν ιχθύος, μάλλον, επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα του τραμπούκου, που έχετε διορίσει.

Με την σημερινή αναφορά, επανέρχομαι και σας ζητώ να με πληροφορήσετε το τι έχετε πράξει, με τις αναφορές, που σας έχω υποβάλει και για το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, αλλά και για το θέμα, που αφορά τον τραμπούκο, που έχετε διορίσει, στο γραφείο σας και το τί έχετε πράξει, με αυτόν.

Αναμένω τις απαντήσεις και τις εξηγήσεις, που έχετε την υποχρέωση να μου δώσετε.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».



Χρήσιμο είναι να υπενθυμίσω, το τί συνέβη. 

Στις 25/6/2024,  προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά, με το γραφείο της υπουργού Νίκης Κεραμέως, στα 2103368361 και 2103368384, πλην όμως, ουδείς σήκωνε το ακουστικό. 

Τελικά, πήρα το τηλέφωνο 2103368283, το οποίο το σήκωσε αυτός ο τραμπούκος, στον οποίο ανέφερα το ποιός είμαι, καθώς και ότι ζητούσα να μάθω το ποιά είναι η τύχη της, από 16/6/2024, αναφοράς μου, που υπέβαλα, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της υπουργού. Ο τύπος αυτός μου είπε να του πω τον αριθμό πρωτοκόλλου, του απάντησα ότι δεν τον έχω και τότε, θέλησε να με παραπέμψει να τηλεφωνήσω, εγώ, στην Υπηρεσία του πρωτοκόλλου του υπουργείου, διότι, όπως μου είπε, δεν μπορεί να ξέρει το τί έχει γίνει, με τα πολλά έγγραφα, που εισέρχονται, κάθε ημέρα. 

Του είπα ότι, με βάση τα ονοματεπωνυμικά μου στοιχεία και τις ημερομηνίες των e-mails, μπορούσε να βρει τα ηλεκτρονικά έγγραφα, ως προς την πορεία τους, για να μου απαντήσει το απίθανο και απίστευτο ότι δεν είναι συνδεμένοι, ηλεκτρονικά, με το πρωτόκολλο.

Του είπα, ακόμη, ότι αυτό, μετά από τόσα χρόνια, είναι απαράδεκτο να λέγεται, στους πολίτες, ως δικαιολογία και προσπάθησα να του πω να ρωτήσει τον προϊστάμενο του να του πει και να με ενημερώσουν, για τους λόγους για τους οποίους, τόσα χρόνια, δεν έχουν προβεί, στις απαιτούμενες ενέργειες, ούτως ώστε να βλέπουν το πρωτόκολλο και ότι, αφού έχουν το τηλέφωνό μου, να επικοινωνήσει, με το πρωτόκολλο και να με ενημερώσουν για το τί έχει γίνει, εν τέλει, με τις αναφορές, που έχω υποβάλει, στην υπουργό. 

Αυτός ο "λεβέντης" που έχουν εκεί, δεν ήθελε, καν, να ακούσει αυτά, που του έλεγα και επικαλέστηκε εντολή της υπουργού να επικοινωνούν οι πολίτες, με το πρωτόκολλο και μετά να ξανατηλεφωνούν, στο υπουργικό γραφείο. Διαμαρτυρήθηκα, για αυτά, που μου έλεγε - δηλαδή, με λίγα λόγια, το να πράξω αυτό, που εκείνος είχε την υποχρέωση να πράξει - και τότε, ο υπάλληλος αυτός, που, ίσως, να είναι και μετακλητός, τραμπούκισε, εναντίον μου και μου έκλεισε, κατάμουτρα, το τηλέφωνο, επειδή τον απασχολώ, ασκόπως.

Δεν έχω κανέναν λόγο, για να μην τον πιστέψω, ως προς το ότι η υπουργός του έδωσε την εντολή, που αυτός επικαλείται ότι του έδωσε.


Έτσι έχουν τα πράγματα. 

Η υπουργός, βέβαια, δεν νομίζω ότι πρόκειται να απαντήσει, ούτε και πρόκειται να βάλει άλλον να απαντήσει - είναι όλοι τους κακομαθημένοι, στο να αγνοούν και να γράφουν, στα παλιά τους τα παπούτσια, τους πολίτες, που τους απευθύνουν αιτήματα, ή ερωτήματα -, αν και έχουν την υποχρέωση να απαντούν, στους πολίτες και να κοινοποιούν, στους ενδιαφερόμενους, τις ενέργειες, στις οποίες προβαίνουν, όσον αφορά τις υποθέσεις, με τις οποίες οι πολίτες απασχολούν τους υπουργούς και τα υπουργικά γραφεία. 

Δεν πειράζει, που ενεργούν και συμπεριφέρονται, με αυτόν τον σκαιό και ευθέως, παράνομο τρόπο. Κάποια στιγμή θα συνέλθουν και θα εφαρμόσουν τα νόμιμα, δηλαδή τις νόμιμες υποχρεώσεις τους.

Πάντως, η χθεσινή αναφορά κοινοποιήθηκε και στις ομάδες των κοινοβουλευτικών κομμάτων, στην βουλή, εκτός της Νέας Δημοκρατίας (δεν έχει νόημα να απευθυνθώ, στο κυβερνητικό κόμμα) και των Σπαρτιατών, που, ούτως, ή άλλως, είναι υπό διάλυση.

Υποθέτω ότι έχει να πέσει πολύ γέλιο.

Οψόμεθα…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Έστειλα σήμερα, Σάββατο 24 Αυγούστου 2024, το παρακάτω e-mail, στην υπουργό και στα κοινοβουλευτικά κόμματα, σχετικά, με το σημερινό δημοσίευμα :

«ΘΕΜΑ : Γνωστοποίηση σημερινού (24/8/2024) ηλεκτρονικού δημοσιεύματος

Σας γνωστοποιώ το σημερινό (Σάββατο 24 Αυγούστου 2024) ηλεκτρονικό δημοσίευμα, με τίτλο : "Η, από 23-8-2024, υπενθυμιστική πειθαρχική αναφορά, κατά τραμπούκου υπαλλήλου υπηρετούντος, στο υπουργικό γραφείο της κ. Νίκης Κεραμέως και για τις ατασθαλίες, στις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, στον e-ΕΦΚΑ. Ενημερώθηκαν και οι κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων, πλην ΝΔ και Σπαρτιατών", που βρίσκεται, στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2024/08/23-8-2024-e.html .

Το δημοσίευμα αφορά την χθεσινή (Παρασκευή 23/8/2024 και ώρα 14:52) καταγγελτική αναφορά, που σας κοινοποίησα, με e-mail.

Παρακαλείσθε, για την άσκηση των αρμοδιοτήτων σας (διοικητικών, κοινοβουλευτικών κ.α.), εν όψει των καταγγελόμενων.

Για ό, τι χρειάζεσθε, είμαι διαθέσιμος να σας δώσω οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.

Κινητό τηλέφωνο : 6948746076.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Οκτώβριος/Νοέμβριος 1917 : Η Οκτωβριανή εξέγερση, στην Ρωσία 106 χρόνια μετά. Έπρεπε να γίνει η αποφασισμένη, από τον Λένιν και τους Μπολσεβίκους, εξέγερση των συμβουλίων εργατών και στρατιωτών, στην επαναστατημένη χώρα; Ανεπιφύλακτα, ναι. Το μειοψηφικό, κοινωνικά, κίνημα της πλειοψηφίας της αριθμητικά, ισχνής, αλλά ισχυρής ρωσικής εργατικής τάξης, έστω και υπό γραφειοκρατική καθοδήγηση, είναι, ιστορικά, ένα γεγονός πολύτιμο και προωθητικό, που άλλαξε, αλλάζει και θα αλλάζει τον ρου της παγκόσμιας Ιστορίας.

Η σκοτεινή πλευρά της Οκτωβριανής εξέγερσης του 1917, στην Ρωσία : Ο Βλαντιμίρ Ίλιτς “Λένιν”, ο “Alexander Parvus”, ο Kaiser Wilhelm II’ και οι επωφελείς συμβιβασμοί, καθώς και οι, αμείλικτα, ωμές συνεργασίες, που απέδωσαν, μονόπλευρα, καρπούς, υπέρ του ψυχρού και ψύχραιμου ρεαλιστή ηγέτη των Μπολσεβίκων. (Και τους τα πήρε - των Γερμανών - και έκανε την δουλειά του και την πάτησαν)…