Η «Εθνική Αρχή Διαφάνειας», ισχυρίζεται ότι οι γνώμες και οι απόψεις, που αποτυπώνονται, στα έγγραφά της, δεν την εκφράζουν «κατ’ ανάγκη», επισήμως, αλλά εκφράζουν τους συντάκτες τους!!! (Το, από 8/3/2024 ηλεκτρονικό της μήνυμα και οι, από 8 και 9/3/2024, απαντητικές ηλεκτρονικές αναφορές μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του TEAΠYK και τους ιδιώτες Γενικούς Διευθυντές, στον e-ΕΦΚΑ).

 

Αλεξάνδρα Ρογκάκου : προσωρινή (από τον Ιούλιο του 2022) Διοικήτρια της αποκαλούμενης Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Φαίνεται ότι είναι η μόνη αρμόδια να εκφράζει, επισήμως, τις γνώμες και τις απόψεις της, εν λόγω, Αρχής, διότι τα έγγραφα των υφιστάμενων της έχουν μια ακροτελεύτια υποσημείωση, που αναφέρει ότι τα απαντητικό έγγραφα, που απευθύνει η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, δεν εκφράζουν, κατ’ ανάγκη, τις γνώμες και τις απόψεις της Αρχής, αλλα εκείνων, που τα εκδίδουν, τα ονοματεπώνυμα των οποίων, όμως, είναι άγνωστα, δημιουργώντας, έτσι μια πρωτοφανή, για κρατική Υπηρεσία, και πλήρη ανασφάλεια, σε όσους απευθύνουν καταγγελίες, όπως εγώ, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Μια ανασφάλεια, που, φυσικά, συνοδεύεται, από σαφέστατη και, επίσης, πλήρη αδιαφάνεια!!!




Ας αρχίσω το παρόν δημοσίευμα, το οποίο αναφέρεται, σε πρωτοφανή και απίστευτη κατάσταση ανευθυνότητας και αδιαφάνειας, που εκθεμελιώνει, πλήρως, κάθε έννοια ασφαλείας, σε όσους προβαίνουν, σε καταγγελίες, στην λεγόμενη Εθνική Αρχή Διαφάνειας.

Οι αναγνώστες διαβάζοντας το, από 8/3/2024, απαντητικό έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, προς εμέ, καθώς και τις, με e-mails, δυο ηλεκτρονικές απαντητικές αναφορές μου, της 8/3/2024 και της 9/3/2024, θα αντιληφθούν, εύκολα, το τί συμβαίνει, με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας και θα γελάσουν, με πίκρα, για όσα απίθανα και εξωπραγματικά, γράφονται, σε δημόσια έγγραφα.

Αλλά ας περάσω, στα γεγονότα :

Την Παρασκευή 8/3/2024 και ώρα 14:23 πήρα την, κάτωθι, γριφώδη απάντηση, από την λεγόμενη Εθνική Αρχή Διαφάνειας :


-/Προς τον κο Αναστάσιο Αναστασόπουλο

Σχετ.: α) Η με ΑΒΚ: Κ2552/23 (αριθ. πρωτ. 52346 ΕΙ 2023/ 06.12.2023) καταγγελία σας.

β) Τα με αριθ. πρωτ. 5777, 5782, 5909 ΕΙ 2023/08.02.2024και 6014 ΕΙ 2024/09.02.2024 μηνύματά σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Λαμβάνοντας υπόψη το άρθρο 83 παρ.2 περ.(ιστ) του ν.4622/19, στο οποίο ρητά προβλέπεται ότι «2. Η Αρχή έχει, ιδίως, τις ακόλουθες αρμοδιότητες: … (ιστ) την υποδοχή, επεξεργασία, αξιολόγηση και την κατά περίπτωση διερεύνηση ή αρχειοθέτηση καταγγελιών ή αναφορών, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της Αρχής …», η ανωτέρω (α) σχετική καταγγελία σας αρχειοθετήθηκε, καθόσον i) για την υπόθεση υπάρχει προσφυγή στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και ii) ως προς τα διαλαμβανόμενα που αφορούν σε ιδιωτική διαφορά με την Προϊστάμενη του ΕΦΚΑ είναι εκτός αρμοδιοτήτων της Αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 83 του ν.4622/19.

Ως προς τα (β) σχετικά ισχύουν τα διαλαμβανόμενα στο από 08.12.2023 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Υπηρεσίας μας. Επιπροσθέτως, ως προς τις προθεσμίες που επικαλείστε στα προαναφερόμενα έγγραφα σας γνωρίζουμε ότι δεν έχουν τεθεί υπόψη μας. Ενώ ως προς τις προθεσμίες που τίθενται από τις εσωτερικές μας διαδικασίες σας ενημερώνουμε ότι έχουν ενδεικτικό και όχι υποχρεωτικό χαρακτήρα και ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε εγκαίρως λαμβανομένου υπόψη του υψηλού φόρτου εργασίας. 

 

 

 

Μονάδα Επιθεωρήσεων και Ελέγχων

Τομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παρακολούθησης Έργου των Τομέων της Μονάδας

Υποτομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Ενημέρωσης Κοινού

Πληροφορίες: Α. Δεληγιάννη Ε.Ε.

Τηλ.: 2132129836

Λ. Λένορμαν 195 και Αμφιαράου

Τ.Κ. 10442, Αθήνα

Ιστότοπος: www.aead.gr

 

Η παρούσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείται μόνο για ενημέρωση και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω αυτής.

__________

«Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το μήνυμα προορίζονται μόνο για τον παραλήπτη και μπορεί να περιέχουν διαβαθμισμένες πληροφορίες. Εάν δεν είστε ο παραλήπτης, παρακαλούμε να διαγράψετε αυτό το μήνυμα και να ειδοποιήσετε τον αποστολέα. Δεν θα πρέπει να αντιγράψετε ή να διανείμετε αυτό το μήνυμα ή να αποκαλύψετε το περιεχόμενό του σε κανέναν. Οποιεσδήποτε απόψεις ή γνώμες που εκφράζονται σε αυτό το μήνυμα είναι εκείνες του ατόμου (ων) και όχι κατ’ ανάγκη της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Καμία εγγύηση δεν συνεπάγεται ότι το μήνυμα αυτό ή οποιοδήποτε συνημμένο είναι απαλλαγμένο από ιούς ή δεν έχει υποκλαπεί και τροποποιηθεί.»


Την ίδια ημέρα (8/3/2024 και ώρα 15:08), ανταπάντησα. σε αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα της αποκαλούμενης, ως Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, ως εξής :

 
«Πήρα την σημερινή (8/3/2024) απάντησή σας, όπου, ανάμεσα στα άλλα, γράφετε ότι :

Σχετ.: α) Η με ΑΒΚ: Κ2552/23 (αριθ. πρωτ. 52346 ΕΙ 2023/ 06.12.2023) καταγγελία σας.

β) Τα με αριθ. πρωτ. 5777, 5782, 5909 ΕΙ 2023/08.02.2024και 6014 ΕΙ 2024/09.02.2024 μηνύματά σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Λαμβάνοντας υπόψη το άρθρο 83 παρ.2 περ.(ιστ) του ν.4622/19, στο οποίο ρητά προβλέπεται ότι «2. Η Αρχή έχει, ιδίως, τις ακόλουθες αρμοδιότητες: … (ιστ) την υποδοχή, επεξεργασία, αξιολόγηση και την κατά περίπτωση διερεύνηση ή αρχειοθέτηση καταγγελιών ή αναφορών, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της Αρχής …», η ανωτέρω (α) σχετική καταγγελία σας αρχειοθετήθηκε, καθόσον i) για την υπόθεση υπάρχει προσφυγή στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και ii) ως προς τα διαλαμβανόμενα που αφορούν σε ιδιωτική διαφορά με την Προϊστάμενη του ΕΦΚΑ είναι εκτός αρμοδιοτήτων της Αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 83 του ν.4622/19.


Σας γνωρίζω ότι οι ισχυρισμοί σας, τουλάχιστον, ως προς την (α) σχετική είναι, παντελώς, αβάσιμοι εξ όσων γνωρίζω, διότι 
  1.  δεν υπάρχει καμμία προσφυγή στα δικαστήρια (εκτός εάν έχετε άλλη πληροφόρηση, που μου είναι άγνωστη και εάν αυτό συμβαίνει, η παρακαλώ να μου το γνωρίσετε).
  2. δεν υπάρχει καμμία δική μου ιδιωτική διαφορά, με οποιαδήποτε Προισταμένη του ΕΦΚΑ. Υπάρχει το γεγονός της υπεξαίρεσης δημοσίου χρήματος, από την μη εφαρμογή της υπουργικής απόφασης της Υπουργικής Απόφασης Φ20210/οικ.9572/369/14/ΦΕΚ1270Β/20-5-2014, που έχει, ως εξής :

    «Άρθρο 8

    Υπολογισμός ποσού σύνταξης παλαιών ασφαλισμένων των νέων περιοχών και των νέων ασφαλισμένων

    1. Η παρ. 3 του άρθρου 23 του Καταστατικού του Τομέα «ΤΕΑΠΥΚ», όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

    «3. Τα ποσά των ατομικών ειδικών λογαριασμών που προκύπτουν από καταβληθείσες εισφορές πέραν της ανώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας χορηγούνται για προσαύξηση της σύνταξης.

    Το ποσό της προσαύξησης της σύνταξης ορίζεται ως η έντοκη και μέχρι τη χρονική στιγμή επέλευσης του ασφαλιστικού κινδύνου, επιστροφή των συσσωρευμένων ποσών, με την χρήση του κατάλληλου, αναλόγως της περίπτωσης κάθε ασφαλισμένου, αναλογιστικού συ­ντελεστή του άρθρου 3 του Ν. 3232/2004 (Α' 48), όπως αυτό ισχύει κάθε φορά.

    Ειδικότερα, για κάθε επιπλέον ετήσιο ποσό που προ­κύπτει κάθε φορά από την διαφορά των καταβληθεισών εισφορών και της ανώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας, υπολογίζονται οι τόκοι που συσσωρεύτηκαν από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους της καταχώρησης τους στους ειδικούς ατομικούς λογαριασμούς και μέχρι την επέλευση του ασφαλιστικού κινδύνου. Το άθροισμα που προκύπτει από τα ετήσια, υπερβάλλοντα της ανώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας ποσά από καταβληθείσες εισφορές, μαζί με τους αντίστοιχους τόκους, διαιρεί­ται με τον κατάλληλο αναλογιστικό συντελεστή του άρθρου 3 του Ν. 3232/2004 (Α' 48), όπως αυτός κάθε φορά ισχύει, και το ποσό που προκύπτει είναι η ετήσια προσαύξηση της σύνταξης κατά τη συνταξιοδότηση. Το ετήσιο ποσό της προσαύξησης της σύνταξης διαιρείται δια του αριθμού των συντάξεων που καταβάλλονται ετησίως (12) και το ποσό που προκύπτει είναι η μηνιαία προσαύξηση της σύνταξης.

    Ως επιτόκια συσσώρευσης χρησιμοποιούνται οι εξαμη­νιαίες αποδόσεις του Κοινού Κεφαλαίου Νομικών Προ­σώπων. Τα επιτόκια αυτά εμφανίζονται (μέχρι και το έτος 2012) στον παρακάτω πίνακα με στρογγυλοποίηση στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο:

     

    ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ ΚΟΙΝΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Α.Φ. & Ν.Π.Δ.Δ.

    ΕΤΟΣ

    ΕΞΑΜΗΝΟ

    ΑΠΟΔΟΣΗ(%)

    1994

    Α

    19,50

     

    Β

    18,15

    1995

    Α

    16,84

     

    Β

    14,68

    1996

    Α

    13,59

     

    Β

    12,71

    1997

    Α

    10,61

     

    Β

    9,10

    1998

    Α

    8,25

     

    Β

    9,43

    1999

    Α

    8,10

     

    Β

    7,53

    2000

    Α

    7,03

     

    Β

    6,63

    2001

    Α

    6,48

     

    Β

    6,75

    2002

    Α

    4,84

     

    Β

    5,65

    2003

    Α

    5,40

     

    Β

    3,72

    2004

    Α

    4,07

     

    Β

    3,69

    2005

    Α

    3,40

     

    Β

    3,38

    2006

    Α

    3,37

     

    Β

    3,93

    2007

    Α

    3,93

     

    Β

    3,74

    2008

    Α

    3,90

     

    Β

    3,94

    2009

    Α

    3,98

     

    Β

    4,02

    2010

    Α

    3,58

     

    Β

    3,47

    2011

    Α

    3,84

     

    Β

    4,16

    2012

    Α

    2,48

     

    Β

    1,87

    Για υπολογισμό τόκων που αφορούν χρονική περί­οδο μεταγενέστερη από το τελευταίο διαθέσιμο από την Τράπεζα της Ελλάδας επιτόκιο εξαμηνιαίων απο­δόσεων, χρησιμοποιείται το τελευταίο διαθέσιμο επι­τόκιο από αυτήν.

    Το ποσό της σύνταξης λόγω γήρατος, αναπηρίας και θανάτου των ήδη συνταξιούχων, παλαιών ασφαλισμέ­νων των νέων περιοχών και των νέων ασφαλισμένων, οι οποίοι είχαν καταβάλλει μεγαλύτερα ποσά από αυτά που ορίζονται με βάση την ανώτερη ασφαλιστι­κή κατηγορία και τα οποία καταχωρήθηκαν σε ειδικό λογαριασμό, προσαυξάνεται σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα, ενώ η έντοκη περίοδος των επιπλέον πο­σών είναι μέχρι την ημερομηνία έναρξης καταβολής της προσαύξησης.»

    Αυτό το άρθρο δεν έχει εφαρμοσθεί. Γίνεται, λοιπόν, σαφές και κατανοητό ότι εδώ έχουμε, αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά, που πρέπει να επιστραφούν, ως προσαυξήσεις (και όχι ως αυξήσεις των συντάξεων, ή, ως υπολογισμένο τμήμα σύνταξης) αυτούσια και νομιμοτόκως και όχι να υπολογισθούν, ως καταβεβλημένες ασφαλιστικές εισφορές, λόγω υπαίτιας αδιαφορίας των αρμοδίων οργάνων του e-ΕΦΚΑ (τις τέως Διευθύντριες της, νυν, Ε' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ Γεωργία Τσερπέλη, Αφροδίτη Νιφόρου κ.α.), δι ό και σας ζητώ να πράξετε όσα υποχρεούσθε, εκ του νόμου, να πράξετε, προς αποκατάσταση της βαριάς οικονομικής βλάβης του Ασφαλιστικού Οργανισμού και ίσως και κάποιων εκ των, επικουρικώς, συνταξιοδοτούμενων πρατηριούχων υγρών καυσίμων.

Δεν υπάρχει κάποια ιδιωτική διαφορά με κανέναν. Υπάρχει υπαίτια βλάβη της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, την οποία υποχρεούσθε να διερευνήσετε.

Αναμένω τις δικές σας ενέργειες.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».



Χθες Σάββατο 9/3/2024 και ώρα 23:59, έστειλα, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, την, παρακάτω, συμπληρωματική ηλεκτρονική αναφορά μου :


«Σε συνέχεια των χθεσινών (8/3/2024) παρατηρήσεων μου, ως προς αυτά τα, τουλάχιστον, περίεργα, που γράφετε, στην χθεσινή σας (8/3/2024) ηλεκτρονική επιστολή (υπάρχουν και άλλα, τα οποία είναι πρωτοφανή και με κάνουν και γελώ, με τα καμώματά σας), επαναλαμβάνω, εν συνοψει, ότι, για την ηλεκτρονική αναφορά μου της 6/12/2023, τα περιστατικά δεν έχουν έτσι όπως τα περιγράφετε. Η υπόθεση αυτή, με τις προσαυξήσεις των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών του, τέως, ΤΕΑΠΥΚ και τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά, είναι πλήρως αυτοτελής και δεν σχετίζεται με τις άλλες δυο (ήτοι 1. Την μη εφαρμογή της από 5/7/2023 Ανακοινώσεως της προέδρου του ΣτΕ, που αρνείται, παρανόμως, η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ να εφαρμόσει και 2. Τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, λόγω μη συμπληρώσεως των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης).

Αυτό το γράφω, για να είναι ξεκάθαρα τα θέματα, με τα οποία σας απασχολώ. Αυτά τα δυο θέματα, λοιπόν, δεν σχετίζονται, με την 3η  καταγγελία μου, της 6/12/2023, την οποία, πιθανώς, μπερδεύετε, με αυτήν που αφορά τις χορηγούμενες παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, λόγω μη συμπλήρωσης των υποτιθέμενων ως απαιτούμενων ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.

Αυτό, που αναφέρετε, λοιπόν, ως (α) σχετικό θέμα, στην χθεσινή ηλεκτρονική επιστολή σας, αφορά τις προσαυξήσεις των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών και τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά, δυνάμει του άρθρου 8, της Υπουργικής Απόφασης Φ20210/οικ.9572/14809/369/14/ΦΕΚ1270Β/20-5-2014. Με αυτό το θέμα, σας απασχολώ, στην 52346/ΕΙ 2023/6-12-2023 αναφορά μου προς σας. Τα άλλα δυο θέματα είναι άσχετα, με αυτό.

Αφού, λοιπόν, ξεκαθάρισα το θέμα, επαναλαμβάνω ότι, για θέμα αυτό, δεν υπάρχει κάποια ιδιωτική διαφορά, με «την Προϊσταμένη του ΕΦΚΑ» (Ποιά Προϊσταμένη; Δεν έχει όνομα; Εγώ ονοματίζω κάποιες - όχι όλες - από τις υπεύθυνες, εσείς γιατί γράφετε, αυτό που γράφετε, αορίστως;). 

Το θέμα δεν έχει σχέση, με καμμία δική μου ιδιωτική διαφορά. Είναι οικονομικό ζήτημα (ατασθαλία) του e-ΕΦΚΑ, το οποίο εμπίπτει, ακριβώς, στην ελεγκτική προληπτική και κατασταλτική αρμοδιότητά σας, την οποία, άνευ δικαιολογημένης αιτίας, αρνείσθε να ασκήσετε.

Επίσης, παραδόξως, γράφετε ότι υπάρχει προσφυγή στα δικαστήρια. Αυτό είναι κάτι που είναι πρωτόγνωρο, για μένα και αφού προβάλλετε αυτόν τον ισχυρισμό, συμβαίνουν δυο τινά :

Ή έχετε μπερδέψει την υπόθεση αυτή, με την άλλη υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, που συνταξιοδοτήθηκαν, άνευ συμπληρώσεως των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, ως προς την οποία, όπως σας έχω ενημερώσει, ευθύς εξ αρχής, ότι η υπάλληλος Αφροδίτη Νιφόρου, μου έχει υποβάλει μήνυση, για συκοφαντική δυσφήμιση, η οποία εκκρεμεί στα δικαστήρια.

Ή γνωρίζετε ότι υπάρχει άλλη διαφορετική προσφυγή στα δικαστήρια, που αφορά την συγκεκριμένη υπόθεση της μη εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης Φ20210/οικ.9572/14809/369/14/ΦΕΚ1270Β/20-5-2014, κάτι που αν συμβαίνει, εγώ δεν το γνωρίζω. Οπότε, στην περίπτωση αυτή, προφανώς, έχετε κάποια άλλη πηγή πληροφοριών, την οποία εγώ δεν έχω και προφανέστατα, αυτή η πηγή των πληροφοριών σας είναι οι Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ (και όχι εγώ, ή κάποιος άλλος άσχετος, με τον e-ΕΦΚΑ), με τις οποίες, επίσης προφανέστατα, θα ήλθατε σε επαφή - πίσω από την πλάτη μου και παρά τα όσα μου έλεγε, τόσοι καιρό, η κ. Δεληγιάννη ότι δηλαδή θα ενημερωθώ, όταν είναι να ενεργήσετε. 

Ως εκ τούτου, στην περίπτωση, που έχετε πληροφορηθεί, από τις Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, ότι υπάρχει δικαστική προσφυγή του e-ΕΦΚΑ (ή άλλου), για την υπόθεση των προσαυξήσεων των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών και τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά του άρθρου 8 της Φ20210/οικ.9572/14809/369/14/ΦΕΚ1270Β/20-5-2014 Υπουργικής Αποφάσεως, παρακαλώ να μου αναφέρετε ποιά Υπηρεσία και ποιός συγκεκριμένος κύριος, η κυρία, σας έδωσε αυτή την πληροφορία και εφόσον αυτή η γνωστοποίηση σας έγινε, με επίσημο έγγραφο του ασφαλιστικού οργανισμού, (ή άλλου), επιθυμώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο του εγγράφου αυτού (ή, έστω, να μου γνωρίσετε τα επίσημα στοιχεία του εγγράφου αυτού, ήτοι αριθμό πρωτοκόλλου, ημερομηνία εκδόσεως και την εκδούσα Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, ή οποιουδήποτε άλλου).

Στην περίπτωση που δεν συμβαίνουν τα ανωτέρω, τότε, υποχρεούσθε να προβείτε, στην άσκηση της προληπτικής και στην συγκεκριμένη περίπτωση, κατασταλτικής ελεγκτικής σας αρμοδιότητας και να μου γνωρίσετε τις ενέργειές σας, επί της υποθέσεως αυτής.

Μετά ταύτα, ας έλθω, τώρα, στο υπόλοιπο σκέλος της χθεσινής (8/3/2024) ηλεκτρονικής επιστολής σας, που παρουσιάζει, άκρως, ιδιάζον ενδιαφέρον και αποτελεί μια πρωτοφανή ... πρωτοτυπία (!), που, ειλικρινά, δεν έχω συναντήσει, ποτέ, σε άλλο δημόσιο έγγραφο.

Παραθέτω, λοιπόν, το υπόλοιπο σκέλος του χθεσινού σας ηλεκτρονικού μηνύματος. 

Γράφετε τα κάτωθι :

Ως προς τα (β) σχετικά ισχύουν τα διαλαμβανόμενα στο από 08.12.2023 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Υπηρεσίας μας. Επιπροσθέτως, ως προς τις προθεσμίες που επικαλείστε στα προαναφερόμενα έγγραφα σας γνωρίζουμε ότι δεν έχουν τεθεί υπόψη μας. Ενώ ως προς τις προθεσμίες που τίθενται από τις εσωτερικές μας διαδικασίες σας ενημερώνουμε ότι έχουν ενδεικτικό και όχι υποχρεωτικό χαρακτήρα και ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε εγκαίρως λαμβανομένου υπόψη του υψηλού φόρτου εργασίας. 

 

 

 

Μονάδα Επιθεωρήσεων και Ελέγχων

Τομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παρακολούθησης Έργου των Τομέων της Μονάδας

Υποτομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Ενημέρωσης Κοινού

Πληροφορίες: Α. Δεληγιάννη Ε.Ε.

Τηλ.: 2132129836

Λ. Λένορμαν 195 και Αμφιαράου

Τ.Κ. 10442, Αθήνα

Ιστότοπος: www.aead.gr

 

Η παρούσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείται μόνο για ενημέρωση και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω αυτής.

__________

«Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το μήνυμα προορίζονται μόνο για τον παραλήπτη και μπορεί να περιέχουν διαβαθμισμένες πληροφορίες. Εάν δεν είστε ο παραλήπτης, παρακαλούμε να διαγράψετε αυτό το μήνυμα και να ειδοποιήσετε τον αποστολέα. Δεν θα πρέπει να αντιγράψετε ή να διανείμετε αυτό το μήνυμα ή να αποκαλύψετε το περιεχόμενό του σε κανέναν. Οποιεσδήποτε απόψεις ή γνώμες που εκφράζονται σε αυτό το μήνυμα είναι εκείνες του ατόμου (ων) και όχι κατ’ ανάγκη της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Καμία εγγύηση δεν συνεπάγεται ότι το μήνυμα αυτό ή οποιοδήποτε συνημμένο είναι απαλλαγμένο από ιούς ή δεν έχει υποκλαπεί και τροποποιηθεί.»

 

Ας ξεκινήσω, από τα εύκολα. Γράφετε ότι οι προθεσμίες που σας τίθενται (αυτή των 30 ημερών, για την εξέταση των καταγγελιών, που σας υποβάλλονται, είναι ενδεικτικές (όπερ σημαίνει ότι δεν είναι αποκλειστικές).

Αυτό το γράφετε εσείς. Η κυβέρνηση, όμως, στην ανακοίνωσή της, που δόθηκε προς την ευρωβουλή και στην δημοσιότητα, αναφέρει ότι η τήρηση της προθεσμίας των 30 ημερών, για την εξέταση των καταγγελιών από την Υπηρεσία σας, είναι γεγονός. Δεν αναφέρει η κυβερνητική ανακοίνωση ότι η προθεσμία είναι ενδεικτική. Δεν λέει, βέβαια και το αντίθετο - ότι είναι η προθεσμία αυτή αποκλειστική, αλλά ομιλει και συμπεριφέρεται ως η προθεσμία των 30 ημερών να είναι αποκλειστική. Αυτό προκύπτει από την συγκεκριμένη κυβερνητική ανακοίνωση την οποία, καλώς γνωρίζετε. 

Ας πούμε ότι η κυβέρνηση θέλει να "χαϊδέψει αυτιά" και ας πάω, παρακάτω.

Αναφέρεσθε, στο, από 8/12/2023 έγγραφο σας, το οποίο έχει, ως εξής :

Σε απάντηση των ως άνω (δ) και (ε) σχετικών, όπως ήδη έχετε ενημερωθεί με το ως άνω (γ) σχετικό, οι ως άνω (α) και (β) σχετικές καταγγελίες σας,  αξιολογήθηκαν σύμφωνα με τη διαδικασία αξιολόγησης καταγγελιών της Ε.Α.Δ. και αρχειοθετήθηκαν, καθόσον για την ως άνω (α) σχετική υπάρχει  προσφυγή στις  αρμόδιες δικαστικές αρχές ενώ η ως άνω (β) σχετική καταγγελία αφορά θέματα υπηρεσιακής κατάστασης.

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι όλες οι καταγγελίες που υποβάλλονται στην ΕΑΔ αξιολογούνται σύμφωνα με εγκεκριμένη από τη Διοίκηση Διαδικασία Διαχείρισης και Αξιολόγησης Καταγγελιών της ΕΑΔ. Η αξιολόγηση των καταγγελιών μέσα από συγκεκριμένα κριτήρια και με συγκεκριμένη διαδικασία ακολουθείται προκειμένου η αρμοδιότητα που δίνεται στην Αρχή με το άρθρο 83 παρ.2 περ.(ιστ) του ν.4622/19 για την κατά περίπτωση διερεύνηση ή αρχειοθέτηση καταγγελιών ή αναφορών να ασκείται με αντικειμενικότητα, διαφάνεια και αμεροληψία. Ως εκ τούτου και οι δικές σας καταγγελίες αξιολογήθηκαν σύμφωνα με αυτήν τη διαδικασία. Στην περίπτωσή σας για την (α) σχετική καταγγελία σας  ελήφθη υπόψη η προσφυγή σας στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, στοιχείο που συνιστά βασικό κριτήριο μη άμεσης ενασχόλησης της ΕΑΔ καθόσον ο ίδιος δηλώνετε μηνυόμενος σε σχέση με τα καταγγελλόμενα.  Σε κάθε περίπτωση οι δικαστικές αρχές οφείλουν να εξετάσουν όλα τα σχετικά με την υπόθεση θέματα και σε περίπτωση που προκύψουν ποινικές διώξεις εμπλεκομένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ θα κινηθεί από τον Τομέα Ελέγχου Πειθαρχικών Διαδικασιών της ΕΑΔ η ενεργοποίηση της διαδικασίας πειθαρχικής δίωξης των παραπεμπομένων δημοσίων λειτουργών. Ενώ για τη (β) σχετική καταγγελία σας ελήφθη υπόψη ότι αφορά θέματα υπηρεσιακής κατάστασης. Η επίκληση που  κάνετε στην από 05.07.2023 Ανακοίνωση της Προέδρου του Σ.τ.Ε σχετικά με το αποτέλεσμα της διασκέψεως επί υποθέσεων που αφορούν τη δυνατότητα συμμετοχής ιδιωτών στις προκηρύξεις για την κάλυψη θέσεων Γενικών Διευθυντών του e-E.Φ.Κ.Α (συζήτηση στην Ολομέλεια 9 Ιουνίου 2023) εκτιμούμε ότι δεν αποτελεί λόγο επανεξέτασης της εν λόγω καταγγελίας.

                Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προαναφερόμενη Διαδικασία Διαχείρισης και Αξιολόγησης Καταγγελιών της ΕΑΔ προβλέπει οι αρχειοθετούμενες καταγγελίες να αποτελούν υλικό για το μελλοντικό ελεγκτικό σχεδιασμό της Αρχής ή την ανάληψη πρωτοβουλιών συστάσεων προς την ορθή διοίκηση, εφόσον εμπίπτουν στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων της.


Δεν είσθε, καθόλου, πειστικοί, στις δικαιολογίες που προβάλλετε, για να αποφύγετε να πράξετε το καθήκον σας.

Γράφετε, λοιπόν ότι, ως προς την καταγγελία μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών λόγω μη συμπληρώσεως των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, υπάρχει δικαστική προσφυγή ενώ σας έχω εξηγήσει ότι αυτό, που γράφετε, δεν αποτελεί πραγματικό γεγονός, αλλά αποτελεί έναν απλό υποθετικό λόγο, μια υπόθεσή σας, περί του τί θα πρέπει να πράξει ο εισαγγελέας, στην πραγματική δικαστική διαμάχη, που ξεκίνησε η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, μηνύοντας με, για συκοφαντική της δυσφήμιση, όσον αφορά τις υπηρεσιακές καταγγελίες μου και εις βάρος της, για όσα έπραξε, ως αρμόδια υπάλληλος, σχετικά με τις παράνομες συντάξεις.

Όλα αυτά, που παραθέτετε, ως επιχειρήματα, αφορούν, εν πολλοίς, υποθετικό λόγο, είναι ένα μελλοντικό υποθετικό σενάριο, το οποίο, έως τώρα, δεν αποτελεί πραγματικό γεγονός. Δεν συμβαίνει αυτό, που υποθέτετε ότι πρόκειται να συμβεί.

Εάν συνέβαινε αυτό που υποθέτετε ότι πρόκειται να συμβεί, εάν το σενάριο αυτό ήταν πραγματικότητα, θα μπορούσα να σας καταλάβω και να συμφωνήσω μαζί σας ότι δεν έχετε αρμοδιότητα. Όμως, αυτό που υποθέτετε ότι θα συμβεί, δεν συμβαίνει. Δεν είναι πραγματικό γεγονός. Και αφού δεν συμβαίνει, ως εκ τούτου είσθε αρμόδιοι να προβείτε, στον σχετικό έλεγχο της υποθέσεως και εάν η δικαστική αρχή επιληφθεί του θέματος, τότε και μόνον, τότε, υποχρεούσθε να διακόψετε τον έλεγχο, που, τώρα, πρέπει να διενεργήσετε, διότι η δικαστική αρχή δεν έχει ασχοληθεί με το θέμα αυτό και που είναι πιθανό να μην ασχοληθεί, καν. Εκτός εάν έχετε κάποια ενημέρωση, από κάποια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, ότι ο ασφαλιστικός οργανισμός έχει προσφύγει, στα δικαστήρια, για το θέμα αυτό των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο - εάν δηλαδή, ο e-ΕΦΚΑ έχει προσφύγει στην δικαστική αρχή και σείς το γνωρίζετε, επιθυμώ να μου αναφέρετε την Υπηρεσία του ασφαλιστικού οργανισμού, που άσκησε τη δικαστική προσφυγή, για το θεμα αυτό και τον υπαλληλο, που σας κατέστησε γνωστή αυτήν την ενέργεια και εαν την πληροφορία την έχετε αντλήσει, από επισημο έγγραφο του ασφαλιστικου οργανισμού, θα ήθελα να μου χορηγήσετε αντίγραφο του εγγράφου αυτού, ή να μου αναφέρετε τα επίσημα στοιχεία του εγγράφου, ήτοι τον αριθμό πρωτοκόλλου, την ημερομηνία εκδόσεως και την εκδούσα αρχή. Εάν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να προχωρήσετε, στον έλεγχο της καταγγελίας, πάραυτα και άνευ χρονοτριβής.

Ακόμη, ως προς την αναγνωρισμένη, δικαστικώς, παράνομη συγκρότηση των διοικητικών οργάνων (των Γενικών Διευθυντών) του e-ΕΦΚΑ, που, επίσης, ισχυρίζεσθε οτι δεν είσθε αρμόδιοι να εξετάσετε την καταγγελία μου, επιμένετε, στον ισχυρισμό ότι αφορά υπόθεση που αφορά υπηρεσιακή κατάσταση προσώπων δημοσίων υπαλλήλων. 

Δεν έχετε δίκιο, διότι το θεμα αυτό αφορά ιδιώτες και μάλιστα, την παράνομη εισπήδηση ιδιωτών, που ουδεμία σχέση έχουν, με την υπηρεσιακή κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων, την οποια διαρρηγνύουνε και παρακάμπτουν, μέσα από μια σειρά ιδιωτικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου (τριετίας), που καμμία σχέση δεν έχουν με την υπηρεσιακή επετηρίδα και την υπηρεσιακή κατάσταση των μόνιμων και αορίστου χρόνου υπαλλήλων των ΝΠΔΔ. 

Ως εκ τούτου, η εκτίμησή σας, επί της συγκεκριμένης καταγγελίας μου, είναι αβάσιμη, ως αστήρικτη, σε πραγματικά περοστατικα, αφού η υπηρεσιακή κατάσταση των μόνιμων και αορίστου χρόνου υπαλλήλων του ΝΠΔΔ e-ΕΦΚΑ δεν αφορά τους ιδιώτες "Γενικούς Διευθυντές" και αυτό, άλλωστε, λέγει και η, από 5/7/2023 Ανακοίνωση της Προέδρου του ΣτΕ, όσον αφορά τον ορισμό ιδιωτών, στις Γενικές Διευθύνσεις του ασφαλιστικού οργανισμού, αφού οι κριθείσες, ως παράνομες Αποφάσεις του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, παρακάμπτουν την επετηρίδα και αγνοούν, αναιτιολόγητα, την υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων του ασφαλιστικού οργανισμού. Ως εκ τούτου, από την συγκεκριμένη καταγγελία, στην οποία προβαίνω, δεν θίγεται η υπηρεσιακή κατάσταση κανενός υπαλλήλου, αφού οι ιδιώτες, που προσελήφθησαν, παρανόμως, στερούνται υπηρεσιακής επετηρίδας και υπηρεσιακής καταστάσεώς υπαλλήλων. Δηλαδή, σεν προσλαμβάνονται, ως κλασικοί υπάλληλοι ΝΠΔΔ, αλλα, υπό ένα εξωυπαλληλικό sui generis καθεστώς.

 Ως εκ τούτων, η επίκληση, την "εκτίμησή" σας, ως αναφέρετε, είναι εσφαλμενη και πρέπει να την επανεξετάσετε και να ασχοληθείτε, με το, άκρως, σοβαρό αυτό ζήτημα, που αφορά την παρανομία στην συγκρότηση των κρίσιμων αυτών διοικητικών οργάνων του ασφαλιστικού οργανισμού.

Τέλος, όσα γράφετε - αυτό συνέβη και στο παρελθόν, αλλά διελαθε, έως τώρα, της προσοχής μου - τελούν εν πληρη αοριστία και τίθενται, εν αμφιβολία, δημιουργώντας απόλυτη ανασφάλεια, ως προς όσα γράφετε και ισχυριζεσθε διότι όπως, αναφέρετε, στην ακροτελεύτια υποσημείωση, στα σώματα των εγγράφων σας, που έχω λάβει, από σας, αναφέρετε ότι «Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το μήνυμα προορίζονται μόνο για τον παραλήπτη και μπορεί να περιέχουν διαβαθμισμένες πληροφορίες. Εάν δεν είστε ο παραλήπτης, παρακαλούμε να διαγράψετε αυτό το μήνυμα και να ειδοποιήσετε τον αποστολέα. Δεν θα πρέπει να αντιγράψετε ή να διανείμετε αυτό το μήνυμα ή να αποκαλύψετε το περιεχόμενό του σε κανέναν. Οποιεσδήποτε απόψεις ή γνώμες που εκφράζονται σε αυτό το μήνυμα είναι εκείνες του ατόμου (ων) και όχι κατ’ ανάγκη της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Καμία εγγύηση δεν συνεπάγεται ότι το μήνυμα αυτό ή οποιοδήποτε συνημμένο είναι απαλλαγμένο από ιούς ή δεν έχει υποκλαπεί και τροποποιηθεί.»



Αυτά, που γράφετε, λοιπόν, δεν εκφράζουν, κατ’ ανάγκη, γνώμες ή απόψεις της Αρχής σας (!!!), αλλά οι οποιεσδήποτε απόψεις και οι γνώμες, που εκφράζονται, σε αυτό το μήνυμα έγινες εκείνες του ατόμου (ων), χωρίς, καν να αναφέρετε τους εκδότες των εγγράφων σας!!!

Αυτόν τον ισχυρισμό, για πρώτη φορά, στην ζωή μου, τον συναντώ, σε δημόσιο έγγραφο!!!

Όπως αντιλαμβάνεσθε αυτός ο προβαλλόμενους ισχυρισμός δημιουργεί απόλυτη ανασφάλεια, και βαθύτατο - χαοτικό - ρήγμα εμπιστοσύνης όσον αφορά, τα όσα γράφετε.

Ως εκ τούτου και επειδή εγώ απαιτώ την επίσημη άποψη της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, για τις συγκεκριμένες καταγγελίες, που προβαίνω και όχι την προσωπική γνώμη κάποιου αγνώστου εκδότη ενός ουδεμίας αξίας εγγράφου, πρέπει να παραδώσετε τις καταγγελίες μου, σε εκείνον, ή εκείνη, που εκφράζει, επισήμως, τις απόψεις και τις γνώμες της  Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, διότι, άλλως, όλα αυτά, που επί μήνες - και με δυστοκία - αποτελούν αντικείμενα της αλληλογραφίας μας, είναι άνευ ουσιώδους και πραγματικού περιεχομένου.

Κατά τεκμήριο, ως συμπεραίνω, παύοντας τους διαλόγους, με αγνώστους και ανεύθυνους, η έχουσα την επίσημη ικανότητα να εκφράσει, με ασφάλεια, τις επίσημες γνώμες και τις απόψεις της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας είναι η προσωρινή Διοικήτρια της Αρχής σας, ήτοι η κ. Αλεξάνδρα Ρογκάκου, από την οποία αναμένω, πλέον, τις απαντήσεις της, επί των συγκεκριμένων καταγγελιών, που έχω υποβάλλει.


Αναστάσιος Παναγιώτου Αναστασόπουλος».



Εννοείται ότι όλα αυτά, που παραθέτουν, ως ισχυρισμούς οι συντάκτες υπάλληλοι των εγγράφων απαντήσεων, που μου απέστειλε η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, είναι απίθανα και εξωφρενικά. 

Δηλαδή, όλους αυτούς τους μήνες, έκανα έναν διάλογο και διεξήγαγα μία αλληλογραφία, με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, η οποία, εκ μέρους της Αρχής αυτής, δεν είναι, όσον αφορά τα κείμενα, ως και οι ισχυρισμοί, που προβάλλονται, στα έγγραφα αυτά της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, “κατ’ ανάγκη”, επίσημες και δεσμευτικές θέσεις της Αρχής αυτής, αλλά τα όσα μου έγραψαν οι υπάλληλοι της λεγόμενης, ως Εθνικής Αρχής Διαφάνειας εκφράζουν, απλώς, τους συντάκτες των επιστολών, που αυτοί μου έστειλαν, οι οποίοι, μάλιστα, είναι άγνωστοι (!!!), αφού, στα έγγραφα δεν αναφέρονται τα ονοματεπωνυμικά στοιχεία και ο βαθμός των συντακτών και εκδοτών των εγγράφων αυτών, που ο καθένας, εξ αυτών (ή και ομαδικώς), είναι δυνατόν να λέει ό,τι του κάνει κέφι, δίχως να εκφράζουν όλοι αυτοί οι ανώνυμοι συντάκτες και εκδότες των εγγράφων της Αρχής, τις επίσημες γνώμες και απόψεις της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, λέγοντας ο καθένας «το κοντό του και το μακρύ του» και όχι, κατ’ ανάγκην, (όπως, χαρακτηριστικώς, γράφουν, στις ακροτελεύτιες υποσημειώσεις των συντασσόμενων, - ηλεκτρονικώς, τουλάχιστον - εγγράφων της ΕΑΔ), τα έγγραφα αυτά να εκφράζουν τις επίσημες απόψεις και γνώμες της ίδιας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.

Δηλαδή, με λίγα λόγια, έχουμε μια Εθνική Αρχή Διαφάνειας, που λειτουργεί και δρα, αδιαφανώς!!!

Εν πάση περιπτώσει, εγώ δεν πρόκειται να συνεχίσω έναν ανούσιο διάλογο, με τους οποιουσδήποτε αγνώστους συντάκτες και εκδότες των απαντητικών εγγράφων της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, που, πιθανώς, να εκφράζουν, απλά, τους εαυτούς τους, δίχως να δεσμεύουν, επίσημα, την κρατική Υπηρεσία της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Είναι ανούσια, άσκοπη και άχρηστη μια τέτοιου είδους και επιπέδου, αλληλογραφία.

Ως εκ τούτων, αναμένω έγγραφη απάντηση, από την προσωρινή Διοικήτρια της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας κ. Αλεξάνδρα Ρογκάκου, που, κατά τεκμήριο, οφείλει να εκφράζει - και προφανώς, εκφράζει -, υπεύθυνα και επισήμως, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας. 

Και φυσικά, για όλα αυτά τα απίθανα και εξωφρενικά αναφερόμενα, από τους συντάκτες των εγγράφων της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, θα ενημερωθούν και εν Ελλάδι και εις την αλλοδαπή, ευρισκόμενα ευρωπαϊκά όργανα.

Για να δούμε…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Κυριακή 10 Μαρτίου 2024, έστειλα, το, κάτωθι, e-mail, στην λεγόμενη “Εθνική Αρχή Διαφάνειας”, γνωστοποιώντας της το σημερινό ηλεκτρονικό άρθρο :

«Σας γνωρίζω και το σημερινό, Κυριακή 10/3/2024, δημοσίευμα, στο ηλεκτρονικό τύπο, με τίτλο : "Η «Εθνική Αρχή Διαφάνειας», ισχυρίζεται ότι οι γνώμες και οι απόψεις, που αποτυπώνονται, στα έγγραφά της, δεν την εκφράζουν «κατ’ ανάγκη», επισήμως, αλλά εκφράζουν τους συντάκτες τους!!! (Το, από 8/3/2024 ηλεκτρονικό της μήνυμα και οι, από 8 και 9/3/2024, απαντητικές ηλεκτρονικές αναφορές μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του TEAΠYK και τους ιδιώτες Γενικούς Διευθυντές, στον e-ΕΦΚΑ)".

Το δημοσίευμα αυτό βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2024/03/832024-8-932024-teayk.html .


Αναστάσιος Παναγιώτου Αναστασόπουλος»

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα 11/3/2024, τους έστειλα και πάλι το e-mail του Σαββάτου 9/3/2024, που δεν μου γνώρισαν, σήμερα, ότι το πρωτοκολλησαν.

Το σημερινό e-mail μου, προς την ΕΑΔ, έχει, ως εξής :


«Κυρίες και κύριοι

Προχθές Σάββατο 9/3/2024 και ώρα 23:59:35, σας έστειλα το παρακάτω e-mail, το οποίο δεν με ενημερώσατε χθες ότι το πρωτοκολλήσατε. Ήταν το ενδιάμεσο - το δεύτερο -, από τα τρία e-mails, που σας έστειλα, από την περασμένη Παρασκευή 8/3/2024, έως την περασμένη Κυριακή 10/3/2024 και έχει το ίδιο θέμα, με το e-mail, που σας έστειλα την Παρασκευή 8/3/2024. Τα άλλα δυο, με ενημερώσατε ότι τα πρωτοκολλήσατε. Αυτό όχι.

Για τον λόγο αυτόν, σας το στέλνω, εκ νέου, προκειμένου να το συμπεριλάβετε με τα αλλά δυο e-mails, που με ενημερώσατε ότι πρωτοκολλήσετε.

Αυτό το συγκεκριμένο e-mail της 9/3/2024 (και ώρα 23:59:35) έχει, ως ακολούθως :

(Ακολουθεί το κείμενο του e-mail, που τους έστειλα, το Σάββατο, 9/3/2024 και ώρα 23:59:35.
Επειδή είναι εκτεταμένο, δεν χρειάζεται να επικολλήσω το κείμενό του εδώ και πάλι. Άλλωστε, το κείμενο αυτού του e-mail, περιλαμβάνεται, στο κείμενο του σημερινού, παραπάνω, σχολιαζόμενου άρθρου».


Αυτό το έπραξα, για να αποφεύγονται τα λάθη, οι παραλείψεις και οι παρανοήσεις…


Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τρίτη 12/3/2024, η ΕΑΔ μου έστειλε το, κάτωθι, e-mail :

«Σας ενημερώνουμε ότι το έγγραφο που αποστείλατε στον φορέα ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ πρωτοκολλήθηκε στην υπηρεσία Κεντρικό Πρωτόκολλο με τα ακόλουθα στοιχεία:

Αρ. Πρωτοκόλλου: 11299 ΕΙ 2024
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 12/03/2024
Θέμα: Αποστολή e-mail, προς πρωτοκόλληση και συσχέτιση με τα Αρ. Πρωτοκόλλου: 10959 ΕΙ 2024 Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 11/03/2024 και Αρ. Πρωτοκόλλου: 11103 ΕΙ 2024 Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 11/03/2024 e-mails μου.
Ημ/νια Πρωτ. Αποστολέα: 12/03/2024

Το παρόν μήνυμα αποστέλλεται αυτοματοποιημένα μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων.
Παρακαλούμε μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα».


ΟΚ, λοιπόν, τα έχουν λάβει όλα τα e-mails, που τους έχω στείλει και τα πρωτοκόλλησαν.

Το τί θα πράξουν και το ποιός θα απαντήσει, θα αναμένω να το δω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Άρθρο 16 Συντάγματος : Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται, χωρίς περιστροφές και “δια ροπάλου”, ενώ το άρθρο 28 του Συντάγματος, είναι άσχετο, με το θέμα. Μνήμες δικτατορίας του 1973, αστυνομοκρατία και συνταγματική εκτροπή και ανωμαλία φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που κάνει τεράστια μαλακία, καταργώντας, κάθε, έστω και τυπική, έννοια της εθνικής κυριαρχίας, γι’ αυτό και τα δικαστήρια - παρά τις μπουρδολογίες του Βαγγέλη Βενιζέλου - οφείλουν να κρίνουν τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου, όταν ψηφιστεί, ως αντισυνταγματικές.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…