Εθνική Αρχή Διαφάνειας (info@aead.gr) : Η υπ’ αριθμ. 47382/6-11-2023 ηλεκτρονική καταγγελτική αναφορά μου, για την απαράδεκτη καθυστέρηση εξέτασης της καταγγελίας μου, για την αυθαίρετη, ετσιθελική, αναιτιολόγητη και ως εκ τούτου, παράνομη, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικράτειας, τοποθέτηση ιδιωτών Γενικών Διευθυντών, από την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

 





Με την αυθαίρετη, ετσιθελική, αναιτιολόγητη και ως εκ τούτου, παράνομη τοποθέτηση ιδιωτών Γενικών Διευθυντών, από τον (πρώην, πλέον) Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, πριν τις βουλευτικές εκλογές της 21/5/2023 - την οποία παράνομη αυτή τοποθέτηση συνεχίζει να εφαρμόζει και ο νέος Διοικητής του ασφαλιστικού οργανισμού Αλέξανδρος Βαρβέρης -, έχω ασχοληθεί, με το δημοσίευμα μου, σε αυτό εδώ το μπλογκ, στις 8/7/2023, με τίτλο Το ΣτΕ ακυρώνει την 682/2022 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του e-ΕΦΚΑ, για την τοποθέτηση ιδιωτών, σε θέσεις Προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης, κατ’ εφαρμογή του “αμαρτωλού” N.4892/2022. Μια δικαστική Απόφαση, που μπορεί και να αποτελεί “πύρρειο νίκη” του συνδικαλιστικού κινήματος, αφού ο νόμος αυτός δεν κρίνεται, ανοικτά, ως αντισυνταγματικός. (Ο Παναγιώτης Δουφεξής τα έκανε μπάχαλο, αλλά)…το οποίο είναι πολύ χρήσιμο να διαβάσουν οι αναγνώστες, προκειμένου να δουν τις λεπτομέρειες του θέματος, το οποίο έχει την πολύ ιδιαίτερη - και άξια της προσοχής του αναγνωστικού κοινού - σημασία του.

Έτσι, χθες, Δευτέρα, 6/11/2023, υπέβαλα, με e-mail, - info@aead.gr  -, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) την υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 47382/6-11-2023 ηλεκτρονική αναφορά μου, που έχει, ως ακολούθως :


«ΘΕΜΑ : Απαράδεκτη καθυστέρηση εξέτασης καταγγελίες μου, εις βάρος της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ. 


Αγαπητές κυρίες και αγαπητοί κύριοι


Με την παρούσα, έρχομαι να καταγγείλω Την απαράδεκτη και εκτός πάσης Δεοντολογίας και νομιμότητα νομιμότητας κατάφορη καθυστέρηση εξέτασης των κατά της καταγγελίας μου, εις βάρος του προηγούμενου και του νυν Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, οι οποίοι αυθαίρετα και παράνομα, έχουν στελεχώσει τις θέσεις των Γενικών Διευθυντών του ασφαλιστικού οργανισμού.

Η καταγγελία μου αυτή έχει υποβληθεί, από τις 19/7/2023, έχει δύο αριθμούς πρωτοκόλλου (31315 και 31456) και παρά την παρέλευση τόσου καιρού, από την υποβολή της, δεν έχει (φοβούμαι, κατά παρέλκυσιν) εξετασθεί, από την Υπηρεσία σας, ενώ όσες φορές έχω τηλεφωνήσει, στην κυρία Δηληγιάννη, η, εν λόγω, κυρία, μου απαντά ότι πρόκειται να εξετασθεί και μάλιστα, γρήγορα.

Δυστυχώς, παρά την παρέλευση αυτού του μεγάλου χρονικού διαστήματος, κάτι τέτοιο δεν έχει πραγματοποιηθεί, με αποτέλεσμα η Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού να δρα αυθαίρετα και παράνομα, δίχως καμμία ενόχληση, από κανέναν και να έχει εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να διοικεί, ετσιθελικά και ρουσφετολογικά, μέσω, παράνομα, τοποθετημένων Γενικών Διευθυντών, που, αναιτιολόγητα και προς ικανοποίηση των κατευθυνόμενων βουλήσεων του Διοικητή και όσων τον έχουν ορίσει. 

Κατόπιν τούτων παρακαλώ όπως ο Προϊστάμενος της παρούσας Αρχής να πράξει το καθήκον του, να επιληφθεί της υποθέσεως, άμεσα, διότι βλάπτεται το δημόσιο συμφέρον και φυσικά, να με ενημερώσει, το ταχύτερο, επί των όσων πρόκειται και είναι διατεθειμένος να πράξει, αφού όσα συμβαίνουν, στον ασφαλιστικό οργανισμό - και όχι, μόνο, σε αυτόν - αποτελούν σκέτο και απερίφραστο όνειδος.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος»


Αυτή η καταγγελτική αναφορά υποβλήθηκε, επειδή, μετά το προαναφερθέν δημοσίευμα της 8ης Ιουνίου 2023, υπέβαλα δυο ηλεκτρονικές αναφορές, με αριθμούς πρωτοκόλλου 31315/18-7-2023 και 31456/19-7-2023, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ), η οποία έχει, τις, αρχικώς, περιγραφόμενες αρμοδιότητες και τα σχετικά καθήκοντα, περιγράφοντας και καταγγέλλοντας τις αυθαίρετες και παράνομες πράξεις του Διοικητή και του Διοικητικού Συμβουλίου του e-ΕΦΚΑ και ζητώντας την ενεργό παρέμβαση της (υποτιθέμενης, ως ανεξάρτητης) αυτής Αρχής, για την αποκατάσταση της νομιμότητας, την οποία έχει, κατάφορα και ανερυθρίαστα, παραβιάσει η, ως άνω, Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, δια των οργάνων της, όπως διαπιστώνει, στις 5/7/2023, η σχετική ανακοίνωση της Προέδρου του Συμβουλίου Επικράτειας, την οποία επαναλαμβάνω, εδώ :


«Αθήνα 05.07.2023  

Η Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας 

Σύμφωνα με το άρθρο 34 παρ. 8 του π.δ. 18/1989, όπως προστέθηκε με το άρθρο 25 του ν. 4786/2021, 

Ανακοινώνει τα εξής: 

Στις 26 και 29 Ιουνίου η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας συνήλθε σε διάσκεψη τεσσάρων υποθέσεων, με εισηγητή τον Σύμβουλο Βασίλειο Ανδρουλάκη, οι οποίες συζητήθηκαν κατά τη δικάσιμο της 9ης Ιουνίου και στρέφονταν κατά: α) της 682/2022 αποφάσεως Δ.Σ. του e-Ε.Φ.Κ.Α. (Β’ 6347 και διόρθωση σφαλμάτων Β’ 6709/2022δ)) και β) κατά εννέα προκηρύξεων του Διοικητή του e-Ε.Φ.Κ.Α. για την πλήρωση των θέσεων των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων και των Προϊσταμένων Περιφερειακών Υπηρεσιών Συντονισμού και Υποστήριξης, επιπέδου Γενικής Διευθύνσεως, του εν λόγω φορέα, με τριετή θητεία. Το Δικαστήριο έκανε εν μέρει δεκτές τις αιτήσεις ακυρώσεως. 

Ειδικότερα κρίθηκε ότι: 

1) η απόφαση του Δ.Σ., κατά το μέρος που όρισε ότι υποψήφιοι για επιλογή σε θέσεις Προϊσταμένων στις Γενικές Διευθύνσεις α) Διοικητικής Υποστήριξης, Τεχνικών Υπηρεσιών και Στέγασης, β) Στρατηγικής και Ανάπτυξης, καθώς και γ) στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Συντονισμού και Υποστήριξης Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Κρήτης, όπως και οι αντίστοιχες παραδεκτώς προσβαλλόμενες προκηρύξεις, δεν ήταν νόμιμες και τούτο διότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του εξουσιοδοτικού νόμου 4892/2022 (Α’ 28), όπως αυτός ερμηνεύεται σύμφωνα με την πάγια σχετική νομολογία, αφού δεν τεκμηριώνεται γιατί στις θέσεις αυτές μπορεί, εν όψει των αρμοδιοτήτων, της φύσεως και της αποστολής τους, να τοποθετηθούν ιδιώτες ως υπάλληλοι επί θητεία και όχι αποκλειστικά μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι και 

2) η απόφαση του Δ.Σ. και οι παραδεκτώς προσβαλλόμενες προκηρύξεις δεν ήταν νόμιμες κατά το μέρος που θέτουν όριο ηλικίας για τη συμμετοχή στη διαδικασία, αποκλίνοντας από τα προβλεπόμενα στο άρθρο 84 παρ. 4 του Υπαλληλικού Κώδικα, παρ’ όλον ότι ο ν. 4892/2022 ρητώς παραπέμπει στην ως άνω διάταξη του Υ.Κ. Οι λοιποί λόγοι ακυρώσεως οι οποίοι αφορούσαν τη διαδικασία επιλογής που θεσπίζεται με την προσβαλλόμενη απόφαση του Δ.Σ. απορρίφθηκαν.»

Παρά την παραπάνω ανακοίνωση της Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, την οποία γνωρίζει, πάρα πολύ καλά, η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, όπως και ο εποπτεύων υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος ισχυρίστηκε, ενώπιον των συνδικαλιστικών οργάνων των εργαζομένων του ασφαλιστικού οργανισμού, ότι θα περιμένουν την έκδοση της απόφασης του Συμβουλίου Επικρατείας, προκειμένου, στην συνέχεια, να ενεργήσουν, επί της υπόθεσης αυτής, παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν την δεδομένη παρανομία, την οποία και συνεχίζουν αγνοώντας (αν και έχουν λάβει γνώση), το σαφέστατο περιεχόμενο της, παραπάνω, ανακοινώσεως της Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, ως και την διαπιστωθείσα, ως διαπραχθείσα, παρανομία των διοικητικών οργάνων (Διοικητή και Διοικητικού Συμβουλίου) του e-ΕΦΚΑ και ως εκ τούτου, δηλαδή, εξακολουθούν, πάλι, αυθαίρετα και παράνομα, να ενεργούν, ετσιθελικά, καταχρώμενοι την κρατική εξουσία, που ασκούν, προκειμένου, προφανώς, να κάνουν ό,τι τους αρέσει, χωρίς να υπολογίζουν την αρμόδια δικαστική εξουσία και δίχως να δίνουν λόγο, ως διοικητικά και κυβερνητικά όργανα, σε κανέναν.

Φυσικά, το αδίκημα αυτό, που αφορά την ενσυνείδητη επιδίωξη και γνώση της νόθευσης της συνθέσεως των διοικητικών οργάνων και της διοικητικής ιεραρχίας, στις θέσεις των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων του e-ΕΦΚΑ, όπως και η ρητή τεκμαιρόμενη συναίνεση/συναπόφαση/εντολή του εποπτεύοντος υπουργού, στην συνέχιση της διάπραξης του, εν λόγω, αδικήματος της Διοίκησης - του Διοικητού και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου - του ασφαλιστικού οργανισμού, κατ’ αρχάς, πρέπει να τιμωρηθούν, διοικητικά, από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, με την επιβολή βαρέων χρηματικών προστίμων και των άλλων διοικητικών και λοιπών τιμωριών, που, τυχόν, προβλέπονται, εις τους πράξαντες και πέραν από πειθαρχικά, αποτελούν και τα δυο και ποινικά αδικήματα (άρθρο 259 Ποινικού Κώδικος, περί παραβάσεως καθήκοντος), γι’ αυτό και πρόκειται να καλέσω την προισταμένη αρχή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, όπως έχει υποχρέωση, σύμφωνα με το άρθρο 38 του Κώδικος Ποινικής Δικονομίας, να παραπέμψει την υπόθεση και στην αρμόδια ποινική δικαστική αρχή, για να διερευνήσει και εκείνη όσα την αφορούν.

Για τους λόγους αυτούς, απευθύνθηκα, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, από τον Ιούλιο 2023, με αποτέλεσμα αυτή η υποτιθέμενη, ως ανεξάρτητη, Αρχή να καθυστερεί, αδικαιολόγητα και μυστηριωδώς, να εξετάσει το περιεχόμενο των καταγγελιών μου και να δράσει, κατασταλτικά, εις βάρος της παρανομούσας Διοικήσεως του ασφαλιστικού οργανισμού, αλλά και εις βάρος του εποπτεύοντος υπουργού, ο οποίος είπε όσα, παραπάνω, περιέγραψα, στην συνάντησή του, με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των εργαζομένων του ασφαλιστικού οργανισμού.

Κατόπιν τούτων, υπέβαλα την, παραπάνω, καταγγελτική ηλεκτρονική αναφορά μου, στην αποκαλούμενη, ως ανεξάρτητη, Εθνική Αρχή Διαφάνειας η οποία, με την σειρά της, κωλυσιεργεί και δεν έχει εξετάσει, μέχρι τώρα, τις καταγγελίες μου αυτές και ούτε έχει δράσει, προκειμένου να καταστείλει την γενόμενη παρανομία, η οποία διαρκεί και συνεχίζεται.

Χωρίς να τρέφω φρούδες ελπίδες, αναμένω να δω τις αντιδράσεις και το τί θα πράξει η, εν λόγω, ονομασθείσα ως Εθνική Αρχή Διαφάνειας. 

Όταν υπάρξουν νεωτέρα, πρόκειται να ενημερώσω το αναγνωστικό κοινό, για τις όποιες ενέργειες της Αρχής αυτής.

Για να δούμε, τί πρόκειται να δούμε…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023, απέστειλα, με e-mail, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, την, παρακάτω, αναφορά, με την οποία γνωστοποίησα, στην Αρχή αυτή, το σημερινό δημοσίευμα, σε αυτό, εδώ, το blog.

Το κείμενο της αναφοράς έχει, ως ακολούθως :


«Κυρίες και κύριοι

Σας γνωστοποιώ, με το παρόν e-mail, το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα με τίτλο : «Εθνική Αρχή Διαφάνειας (info@aead.gr) : Η υπ’ αριθμ. 47382/6-11-2023 ηλεκτρονική καταγγελτική αναφορά μου, για την απαράδεκτη καθυστέρηση εξέτασης της καταγγελίας μου, για την αυθαίρετη, ετσιθελική, αναιτιολόγητη και ως εκ τούτου, παράνομη, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικράτειας, τοποθέτηση ιδιωτών Γενικών Διευθυντών, από την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.», που βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/11/infoaeadgr-473826-11-2023-e.html και αφορά, την, με e-mail, υποβληθείσα χθεσινή αναφορά μου, προς σας.

Φυσικά, στην συγκεκριμένη περίπτωση υφίσταται αδίκημα, που αφορά την ενσυνείδητη επιδίωξη και γνώση της νόθευσης της συνθέσεως των διοικητικών οργάνων και της διοικητικής ιεραρχίας, στις θέσεις των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων του e-ΕΦΚΑ, όπως και η ρητή τεκμαιρόμενη συναίνεση/συναπόφαση/εντολή του εποπτεύοντος υπουργού, στην συνέχιση της διάπραξης του, εν λόγω, αδικήματος της Διοίκησης - του Διοικητού και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου - του ασφαλιστικού οργανισμού, κατ’ αρχάς, πρέπει να τιμωρηθούν, διοικητικά, από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, με την επιβολή βαρέων χρηματικών προστίμων και των άλλων διοικητικών και λοιπών τιμωριών, που, τυχόν, προβλέπονται, εις τους πράξαντες και πέραν από πειθαρχικά, αποτελούν και τα δυο και ποινικά αδικήματα (άρθρο 259 Ποινικού Κώδικος, περί παραβάσεως καθήκοντος), γι’ αυτό και ζητώ, από την προισταμένη αρχή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, όπως έχει υποχρέωση, σύμφωνα με το άρθρο 38 του Κώδικος Ποινικής Δικονομίας, να παραπέμψει την υπόθεση και στην αρμόδια ποινική δικαστική αρχή, για να διερευνήσει και εκείνη όσα την αφορούν, πέραν των όσων η ίδια η ΕΑΔ οφείλει να διερευνήσει.

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις δικές σας ενέργειες, τις οποίες παρακαλώ να μου τις γνωρίσετε.



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Κινητό : 6948746076»

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Με e-mail της, η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, μου γνώρισε ότι πρωτοκολλήθηκε, στην Κεντρική Υπηρεσία της, η σημερινή ηλεκτρονική αναφορά μου, με αριθμό πρωτοκόλλου : 47543/7-11-2023.

Για να δούμε, λοιπόν, τί θα επακολουθήσει…

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Οι τύποι δεν παίζονται με τίποτα.

Δείτε την απάντηση, που έστειλαν και βγάλτε συμπέρασμα :



«Προς τον κο Αναστάσιο Αναστασόπουλο
Σχετ.: α) Η με ΑΒΚ: Κ1502/23 (αριθ. πρωτ. 31315 ΕΙ 2023/18.07.2023, 31456 ΕΙ 2023/19.07.2023) καταγγελία σας.
β)Τα αριθ. πρωτ. 47382 ΕΙ 2023/06.11.2023 και 47543 ΕΙ 2023/07.11.2023 μηνύματά σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μετά από αξιολόγηση η ανωτέρω (α) σχετική καταγγελία σας αρχειοθετήθηκε, επειδή τα διαλαμβανόμενα σε αυτή είναι εκτός αρμοδιοτήτων της Αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 83 παρ.3 του ν.4622/2019, καθόσον αφορούν θέματα υπηρεσιακής κατάστασης.



Μονάδα Επιθεωρήσεων και Ελέγχων
Τομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παρακολούθησης Έργου των Τομέων της Μονάδας
Υποτομέας Διαχείρισης Καταγγελιών και Ενημέρωσης Κοινού
Πληροφορίες: Α. Δεληγιάννη Ε.Ε.
Τηλ.: 2132129836
Λ. Λένορμαν 195 και Αμφιαράου
Τ.Κ. 10442, Αθήνα
Ιστότοπος: www.aead.gr»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…