Η, από 22/6/2023, ηλεκτρονική πειθαρχική αναφορά μου, προς τον τέως Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη, τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου, κατά της Διευθύντριας Παρθενίας Καραδήμα και των υφιστάμενων της. (Με την 17180/10-6-2023 Απόφαση, μου χορήγησαν, επιτέλους, από 1/7/2021, την επικουρική μου σύνταξη. Κάτι λίγα είναι, αλλά)…

    



Κατάφερα, επιτέλους, μετά από 2 χρόνια, να μου εκδώσει ο e-ΕΦΚΑ Απόφαση, για την επικουρική μου σύνταξη, ενώ εκκρεμούν, παράλληλα, πειθαρχικές αναφορές μου, σε βάρος όλων όσων με ταλαιπώρησαν και στην διαδικασία της χορήγησης του Εφάπαξ μου και στην διαδικασία της επικουρικής μου σύνταξης. 

Και φυσικά, δεν έχω καμία διάθεση να παύσω να ζητώ τον πειθαρχικό και λοιπό έλεγχο και την αντίστοιχη τιμωρία όλων τους, γι' αυτό και έστειλα, χθες, την, από 22/6/2023, ηλεκτρονική πειθαρχική αναφορά μου, προς τον τέως Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη, τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου, κατά της Διευθύντριας Παρθενίας Καραδήμα και των υφιστάμενων της.

Δείτε την αναφορά μου αυτήν, η οποία έχει, ως ακολούθως :


Κύριε Εισαγγελεύ.

Σε συνέχεια των προηγούμενων πειθαρχικών αναφορών μου, εις βάρος της Διευθύντριας Παρθενίας Καραδήμα και των λοιπών υπαλλήλων της Β’ Διεύθυνσης Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Παροχών Δημοσίου Τομέα, επανέρχομαι και σας γνωρίζω τα εξής, επιμένοντας να ζητώ τον πειθαρχικό έλεγχο και την τιμωρία όλων τους, προσθέτοντας, τα εξής :

Σήμερα, Πέμπτη 22/6/2023, έλαβα, στα ΕΛΤΑ Ιλίου, την υπ´ αριθμόν 17180/10-6-2023 Απόφαση Απονομής εις εμέ, επικουρικής σύνταξης, από 1/7/2021 και εφεξής (την οποία αδοκήτως, διότι θα έπρεπε να έχει τιμωρηθεί και να έχει απομακρυνθεί, από αυτή την θέση, υπογράφει, ως Διευθύντρια, η Παρθενία Καραδήμα), αντίγραφο της οποίας επισυνάπτω στην παρούσα ηλεκτρονική αναφορά, για να λάβετε γνώση.

Αλλά, ας βάλλω σε μια τάξη τις πειθαρχικές αναφορές του παρελθόντος, σε βάρος της, εν θέματι Παρθενίας Καραδήμα και των λοιπών υπαλλήλων, όσον αφορά την περιπετειώδη διαδικασία χορήγησης του Εφάπαξ μου, αλλά και της επικουρικής μου σύνταξης.

Όπως αντιλαμβάνεσθε, κύριε Εισαγγελεύ, στις 21/11/2022, το αρμόδιο Τμήμα της Υπηρεσίας, απαντώντας στο, από 18/11/2022 έγγραφο ερώτημά μου, για το μικρό ποσόν του Εφάπαξ, που μου χορήγησε, εψεύσθη, λέγοντας μου ότι : 

Καλησπέρα σας,

 

Σε απάντηση του ερωτήματός σας σχετικά με την καταβολή του εφάπαξ βοηθήματος, σας γνωρίζουμε ότι το ποσό που πιστώθηκε στο λογαριασμό σας αφορά το εφάπαξ βοήθημα που δικαιούστε με τις διατάξεις του Ν.103/75 από 01.01.2006 κ εξής.

 

Το ποσό που αφορά στο χρόνο υπηρεσίας των υπαλλήλων που προέρχονται από ΝΠΔΔ, υπολογίζεται έως 31/12/2005 από το φορέα από τον οποίο προέρχονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3232/04. Στην περίπτωσή σας , ως υπάλληλος πρώην ΟΑΕΕ θα απευθυνθείτε στη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, Τμήμα Μισθοδοσίας , Ακαδημίας 22.

 

 

 

- ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

 

A’Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ

Β’Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα

Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα 

 

 

 

Φιλελλήνων 13-15, 10557, Αθήνα

 


Γίνεται αντιληπτό και σείς γνωρίζετε ότι, εγώ, ως διοικούμενος και αιτών το Εφάπαξ που δικαιούμαι, από την ενιαία Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, ουδεμία υποχρέωση είχα να στραφώ, σε όποια άλλη εσωτερική Υπηρεσία του ασφαλιστικού οργανισμού, όπου μου αναφέρει ότι πρέπει να στραφώ, το Α’ Τμήμα Κύριας Σύνταξης Επικουρικής και Εφάπαξ. Ήταν δική του υποχρέωση να παραπέμψει το αίτημά μου, για χορήγηση του υπόλοιπου ποσού του Εφάπαξ, που δικαιούμαι, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, αφού γνώριζε ότι αυτό ήταν αρμόδιο να μου χορηγήσει το υπόλοιπο Εφάπαξ μου. Οι υπηρετούντες, στην Υπηρεσία αυτή, που μου απάντησε, με τον παραπάνω τρόπο, είναι προφανές ότι προσπάθησαν να με παραπλανήσουν, για να αποφύγουν να διεκπεραιώσουν την δική τους υποχρέωση και να με βάλουν να τρέχω να την κάνω εγώ. Μιλάμε, δηλαδή, για μια, εν τοις πράγμασι, διαδικαστική θεσμοθέτηση της οκνηρίας.

Φυσικά, επειδή γνωρίζω την ορθή διοικητική διαδικασία, δεν τους έκανα το χατήρι και συνέχισα να διαμαρτύρομαι. Τότε, στις 28/11/2022, έλαβα την αναιδή, κατάπτυστη και ψευδή απάντηση, υπό την μορφή δημοσίου εγγράφου, από την Διευθύντρια Παρθενία Καραδήμα, που έχει, ως ακολούθως :

Από: Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ <d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>
Στάλθηκε: Monday, November 28, 2022 1:34:00 PM
Προς: ypourgos_erg@yeka.gr <ypourgos_erg@yeka.gr>; dioikitis@efka.gov.gr <dioikitis@efka.gov.gr>; tm.misthodosias@efka.gov.gr<tm.misthodosias@efka.gov.gr>; 'ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ' <gd.sintaxeon@efka.gov.gr>; gd.sintaxeondt@efka.gov.gr<gd.sintaxeondt@efka.gov.gr>; tm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.gr<tm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.gr>; d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr<d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>; chkaragianni@efka.gov.gr <chkaragianni@efka.gov.gr>; ikapodistria@efka.gov.gr <ikapodistria@efka.gov.gr>; d.anaforon@efka.gov.gr <d.anaforon@efka.gov.gr>
Κοιν.: 'Anastasios Anastasopoulos' <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>; 'Ioannis Ziaziaris' <yanoziaziar@gmail.com>; 'Anastasios Sgouros' <anastsg@gmail.com>
Θέμα: RE: Δημοσίευμα, για την διαμαρτυρία/αναφορά και Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα.
 

              Καλησπέρα σας

 

              Σχετικά με την υπόθεση του κου Αναστασίου Αναστασόπουλου, συνταξιούχου, π. υπαλλήλου ΟΑΕΕ, ο οποίος έχει προβεί σε δεκάδες διαμαρτυρίες και ηλεκτρονικά μηνύματα προς διάφορες κατευθύνσεις,  απευθύνοντας συνεχώς κατηγορίες προς τη Δ/νσή μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για  τα εξής : 

 

1)      Ως προς την κύρια σύνταξή του, αυτή έχει ολοκληρωθεί από 03/08/2022. 

2)      Ως προς την εφάπαξ παροχή, αυτή έχει ολοκληρωθεί από 08/11/2022. 

3)      Ως προς την επικουρική σύνταξή του, αυτή βρίσκεται σε στάδιο αναμονής και επεξεργασίας, καθώς η αποχώρησή του από την υπηρεσία είχε πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2021 και τη δεδομένη χρονική στιγμή εκδίδονται οι επικουρικές συντάξεις των πρώην υπαλλήλων που αποχώρησαν τον Ιανουάριο του 2021. Όπως γνωρίζετε, δεν γίνεται καμία παρέκκλιση της χρονολογικής σειράς αποχώρησης. 

4)      Ειδικότερα, σε σχέση με την εφάπαξ παροχή για την καταβολή της οποίας διαμαρτύρεται έντονα, σας ενημερώνουμε ότι η Δ/νσή μας παρέχει εφάπαξ βοήθημα για όλους τους π. υπαλλήλους του ΟΑΕΕ για το χρονικό διάστημα από 01/01/2006 έως την αποχώρηση, σύμφωνα με τις διατάξεις των Νόμων 103/75 και 3232/2004. Για το προγενέστερο χρονικό διάστημα η εφάπαξ παροχή καταβάλλεται από το Τμήμα Μισθοδοσίας του ΕΦΚΑ. 

 

5)      Τέλος, επισημαίνουμε ιδιαιτέρως ότι για όλες αυτές τις πληροφορίες, ο κος Αναστασόπουλος έχει ενημερωθεί πολλάκις και αναλυτικότατα από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Δ/νσης, τόσο προφορικά, όσο και γραπτά, ενώ έχει ήδη υποβάλει ένσταση, η οποία θα εξεταστεί στα πλαίσια των Διοικητικών Επιτροπών

Παρόλα αυτά συνεχίζει τις οχλήσεις, τις διαμαρτυρίες, τα ηλεκτρονικά μηνύματα και τις αναρτήσεις στο διαδικτυακό του ημερολόγιο (blog), χωρίς εμφανή λόγο. 

 

Κατόπιν όλων των προηγούμενων, και επειδή έχει  υλοποιηθεί από τη Δ/νση μας  κάθε νόμιμη ενέργεια,  οποιαδήποτε νέα όχληση εκ μέρους του για τα ίδια θέματα, σύμφωνα με τη διάταξη του Ν. 3230/2004, άρ.11, παρ.3, θα θεωρηθεί καταχρηστική και θα τεθεί στο αρχείο .

 

 

Με εκτίμηση

 

e ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

ΚΑΡΑΔΗΜΑ ΠΑΡΘΕΝΙΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Β΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ 

ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

e-mail: d.bapon.syntefdt@efka.gov

Φιλελλήνων 13-15 , 10557, Αθήνα

  

Με αυτή την απάντηση, η Παρθενία αποπειράθηκε και πάλι να με παραπλανήσει λέγοντας ψέμματα και σε μένα, στους ανώτερους της, στον e-ΕΦΚΑ, και στον Υπουργό, ότι δηλαδή έχει υλοποιηθεί - όπως αναφέρει ψευδόμενη, ενσυνειδήτως -, εκ μέρους της Διεύθυνσης της, κάθε νόμιμη ενέργεια.

Αυτό, που η Παρθενία Καραδήμα απέφευγε να πράξει, ήταν να παραπέμψει το αίτημά μου, για χορήγηση του υπόλοιπου Εφάπαξ μου, που γνώριζε ότι δικαιούμαι να το λάβω, στην συναρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, την οποία, επίσης, γνώριζε ποιά είναι.

Τελικά βέβαια, στην συνέχεια, η Παρθενία Καραδήμα υποχρεώθηκε - δεν γνωρίζω, από ποίους - να στείλει το αρχικό μου αίτημα της 22/6/2021, για την χορήγηση του δικαιούμενου, από εμέ, εφάπαξ, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, λόγω συναρμοδιότητας και όπως έμαθα, αργότερα, στις 5/12/2022, από δικό της έγγραφο, έστειλε την, εν λόγω, αρχική μου αίτηση, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του Οργανισμού, δίχως να προβεί, σε κοινοποίηση του εγγράφου αυτού, εις εμέ, παρά το γεγονός ότι, εκ του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, είχε την υποχρέωση να μου κοινοποιήσει το έγγραφο, με το οποίο έστειλε το αίτημα, λόγω αρμοδιότητας, στο Τμήμα Μισθοδοσίας. Αντίγραφο του μη κοινοποιηθέντος, εις εμέ, αυτού εγγράφου έχω ζητήσει να μου αποσταλεί και συνεχίζω να απαιτώ να μου αποσταλεί.

Δείτε και αυτό το έγγραφο, με το οποίο η Παρθενία έκανε την αναστροφή (κωλοτούμπα) :

«Καλησπέρα σας. 

 

Σας ενημερώνουμε ότι το σχετικό αίτημα του κου Αναστασόπουλου για την καταβολή του μέρους της εφάπαξ παροχής από το 2006 και πριν, έχει ήδη διαβιβαστεί από τη Δ/νσή μας στο αρμόδιο τμήμα Μισθοδοσίας του ΕΦΚΑ. Εξ όσων γνωρίζουμε, βρίσκεται σε επεξεργασία.

 

Με εκτίμηση

 

 


e ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

ΚΑΡΑΔΗΜΑ ΠΑΡΘΕΝΙΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Β΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ 

ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

e-mail: d.bapon.syntefdt@efka.gov

Φιλελλήνων 13-15 , 1»



Έτσι, επιτέλους, το θέμα αυτό πήρε τον δρόμο του. Αυτό, όμως, δεν αναιρεί, ουδόλως, τις πειθαρχικές ευθύνες της Παρθενίας Καραδήμα και των συνενόχων τους, για τις προηγούμενες πράξεις και παραλείψεις, που έγιναν και οι οποίες, αυταπόδεικτα, καταδεικνύουν την έγγραφη υπηρεσιακή ψευδολογία, την ασχετοσύνη, την υπηρεσιακή ανεπάρκεια και ανικανότητα της Παρθενίας Καραδήμα και όσων συνέπραξαν και συνέβαλαν, σε αυτές τις πράξεις και παραλείψεις τους, για τις οποίες απαιτώ την τιμωρία τους και είμαι, στην διάθεσή σας, κύριε Εισαγγελεύ, για να παραστώ ως μάρτυρας και να καταθέσω την, εις βάρος τους, προσωπική εμπειρία μου, για όσα υπέστην, από την παράνομη συμπεριφορά τους. Αν και από τα προσκομιζόμενα έγγραφα, είναι αυταπόδεικτες οι καταγγελίες μου.

Τέλος, παρακαλώ, για την πλήρη και λεπτομερή ενημέρωσή μου, επί του ζητήματος αυτού, που αφορά την περιπετειώδη χορήγηση, εις εμέ, του Εφάπαξ μου, σε κάθε φάση της εξέλιξης του, σχετικά με τον πειθαρχικό (και - γιατί όχι; - και τον ποινικό έλεγχο της Παρθενίας Καραδήμα και των συν αυτή. 

Αυτήν την ενημέρωσή μου, επί των απαραίτητων ενεργειών σας, την αναμένω.

Τώρα, όσον αφορά την χορήγηση της επικουρικής μου σύνταξης, οι αρμόδιοι, όπως σας έχω αναφέρει, εψεύσθησαν, όταν, προφανώς, με υπόδειξη της αρμόδιας Διευθύντριας (της Παρθενίας Καραδήμα) μου τηλεφώνησαν, στις 23/11/2022, όπως έχω αναφέρει και μου είπαν ψέμματα ότι πρόκειται να μου χορηγήσουν την επικουρική σύνταξη με Απόφαση, που θα εξεδιδετο, στο τέλος του 2022, έως τις αρχές του 2023.

Τελικά, εκδόθηκε, όπως βλέπετε κ. Εισαγγελεύ, στις 10/6/2023. Πάλι ψέμματα είπαν. Και φυσικά, έχω ζητήσει και για αυτό το περιστατικό, να διεξαχθεί πειθαρχικός και λοιπός έλεγχος.

Κατόπιν τούτων, αναμένω κ. Εισαγγελεύ, τις ενέργειες τις δικές σας και της Υπηρεσίας, την παραδειγματική τιμωρία όλων τους και παρακαλώ, για την ενημέρωση μου.


Με εκτίμηση


Αναστάσιος  Παναγιώτη Αναστασόπουλος

Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ

Θήρας 44 ΙΛΙΟΝ  Τ.Κ. 13123

Σταθερό τηλέφωνο : 2105020976

Κινητό τηλέφωνο : 69487746076 


Αυτή είναι η χθεσινή πειθαρχική αναφορά, που υποβλήθηκε, από εμέ και ως εκ τούτου, περιμένω τις απαιτούμενες και υποχρεωτικές, εκ καθήκοντος, ενέργειες των αρμοδίων, που πρέπει να ασχοληθούν, με το περιεχόμενο των καταγγελλομένων και την αυστηρή τιμωρία των ενόχων υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ, που αναφέρω.

Και αυτές τις τιμωρητικές ενέργειες, στις οποίες υποχρεούνται και  πρέπει να προβούν, οι αρμόδιοι, αναμένω και οφείλουν να μου τις γνωστοποιήσουν. 

Εχω την πεποίθηση ότι όλα αυτά είναι επαρκή και δεν χρειάζεται να κουράσω, περισσότερο, το αναγνωστικό κοινό. Τα πράγματα είναι σαφή και δεν χωρούν αμφιβολίες.

Για αυτούς τους λόγους, σταματώ, εδώ, αναμένοντας τις ενέργειες των παραληπτών αυτής της αναφοράς της 22/6/2023.

Και εννοείται ότι, αν καταστεί αναγκαίο, πρόκειται να επανέλθω.


Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Στους αποδέκτες της, από 22/6/2023, ηλεκτρονικής πειθαρχικής αναφοράς μου, απέστειλα, σήμερα Παρασκευή 23/6/2023, το, κάτωθι, e-mail, με τίτλο : «Γνωστοποίηση ηλεκτρονικού δημοσιεύματος».

“Σας καθιστώ γνωστό και το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, με τίτλο : "Η, από 22/6/2023, ηλεκτρονική πειθαρχική αναφορά μου, προς τον τέως Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη, τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου, κατά της Διευθύντριας Παρθενίας Καραδήμα και των υφιστάμενων της. (Με την 17180/10-6-2023 Απόφαση, μου χορήγησαν, επιτέλους, από 1/7/2021, την επικουρική μου σύνταξη. Κάτι λίγα είναι, αλλά)…", το οποίο δημοσίευμα βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/06/2262023-e-1718010-6-2023-172021.html, το οποίο και σας αφορά.”


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ.

Εστάλη από Outlook για iOS
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τάσο πλησιαζει η ωρα της αποφασης σχετικά με το τι θα στηριξεις στις εκλογες της Κυριακής....τι λεει η ετυμηγορία ?? κατεληξες ?
Ευχαριστω
ΝΙΚΟΣ

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Την Κυριακή,το πρωί, θα ξέρω.
Ο χρήστης Dimit είπε…
Καλοφαγωτα !!! Εσεις τους κυνηγησατε ανελεητα μιας και γνωριζετε το συστημα απο μεσα, τι να κανουν οι δυστυχοι που περιμενουν τις λεγομενες υπηρεσιες να στειλουν η μια στην αλλη και τουμπαλιν ενα χαρτι και περνουν μερες και χρονια .Αγνοουν ακομα και τον Συνηγορ του πολιτη.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Λίγα είναι, αλλά ό,τι μπαίνει, στην τσέπη καλό είναι,

Από εκει και πέρα, χρειάζεται μαχητική διεκδικητικότητα και φυσικά, γνώση των δικαιωμάτων, που έχουμε και τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, αλλά και των αδυναμιών και των σφαλμάτων του αντιπάλου.

Και είναι, δυστυχώς, αληθές ότι ο πολύς κόσμος δεν ξέρει. Με αποτέλεσμα να χάνει, ή να πληρώνει…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).