Η, από 21/6/2023, ηλεκτρονική καταγγελία μου, προς τον Πρωθυπουργό, για την άθλια και απαξιωτική συμπεριφορά υπαλλήλου της Γραμματείας του Πρωθυπουργικού Γραφείου, προς το πρόσωπό μου, ως πολίτη. Αυτήν την χθεσινή καταγγελία μου την προώθησα, αυθημερόν, στα κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και επίσης, στην Πλεύση Ελευθερίας και στο ΜΕΡΑ25. (Η νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεκινάει, πολύ άσχημα, πριν, καν, ακόμη, σχηματισθεί).





Όπως είναι γνωστό, στο αναγνωστικό κοινό [δείτε το πρόσφατο δημοσίευμά μου, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, με τίτλο : Η, από 15/6/2023, αναφορά μου, προς τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό κ. Ιωάννη Σαρμά, ώστε να με πληροφορήσει, για το τί έπραξε ο απελθών πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ως αρμόδιο πειθαρχικό διοικητικό όργανο, για την (και ποινική) διερεύνηση της, από 29/3/2023, πειθαρχικής αναφοράς μου, κατά του, τότε, υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και των συμμετόχων του, στις παράνομες ενέργειές τους, ως προς το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των 300, περίπου, πρατηριούχων υγρών καυσίμων και να παραπέμψει την υπόθεση, στο ποινικό δικαστικό σύστημα, βάσει του άρθρου 38 ΚΠοινΔ. (Αναμένεται απάντηση).], στις 15/6/2023 υπέβαλα αναφορά, στον Πρωθυπουργό, ζητώντας πληροφορίες, για το τί έπραξε (ή, δεν έπραξε), ο πρώην και προκάτοχός του, στο αξίωμα αυτό, Κυριάκος Μητσοτάκης, ως αρμόδιο ανώτερο διοικητικό και πειθαρχικό όργανο, που ήτο, όταν την 29/3/2023 υπέβαλα πειθαρχική αναφορά, εις βάρος του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, του οποίου ο, τότε, πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης - που αναμένεται να είναι και ο διάδοχος του, νυν, υπηρεσιακού πρωθυπουργού - ήταν ο άμεσος πειθαρχικός του προϊστάμενος.

Χθες, Τετάρτη 21/6/2023, επειδή περνούν οι ημέρες και ουδεμία απάντηση, ανταπόκριση, ή ενημέρωση είχα, από τους αρμόδιους, τηλεφώνησα, στις 12:13 μμ, στο τηλέφωνο της Γραμματείας του Πρωθυπουργικού Γραφείου (2106711000), για να πληροφορηθώ, εάν ο, νυν, Πρωθυπουργός έχει λάβει γνώση της αναφοράς μου αυτής (διότι έχω την υποψία ότι δεν τον έχουν ενημερώσει) και το τί μέλλει γενέσθαι.

Φαίνεται ότι η προαναφερόμενη υποψία μου δεν πρέπει να είναι και τόσο αβάσιμη, διότι, αντιμετωπίσθηκα, περίπου, εχθρικά και με απαξιωτική, προς το πρόσωπό μου, αλαζονεία, όπως προκύπτει, από την, παρακάτω, ηλεκτρονική καταγγελία, που υπέβαλα, χθες, Τετάρτη 21/6/2023, προς τον Πρωθυπουργό, το περιεχόμενο της οποίας έχει, ως εξής :


Από: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Στάλθηκε: Wednesday, June 21, 2023 1:14:38 PM
Προς: primeminister@primeminister.gr<primeminister@primeminister.gr>; ypourgos_erg@yeka.gr<ypourgos_erg@yeka.gr>; d.anaforon@efka.gov.gr<d.anaforon@efka.gov.gr>
Κοιν.: Θανασης Κουσουλος <thankos@yahoo.gr>; thfortomas@gmail.com <thfortomas@gmail.com>; Ioannis Ziaziaris <yanoziaziar@gmail.com>; Anastasios Sgouros <anastsg@gmail.com>
Θέμα: Re: Ερώτημα, για τις πράξεις του πρώην πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, για τον πειθαρχικό και ποινικό έλεγχο, ως προς τις παράνομες συντάξεις των βενζινοπωλών, κατά του, τότε υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υπηρεσιών και των συμμέτοχων των παράνομων ...
 
Κύριε πρωθυπουργέ κύριε Ιωάννη Σαρμά.

Πήρα σήμερα (Τετάρτη 21/6/2023), μόλις πριν λίγο, στο δημόσιο τηλέφωνο του Πρωθυπουργού 2106711000, για να με πληροφορήσει η Υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας του Πρωθυπουργού, εάν λάβατε γνώση της, από 15/6/2023, ηλεκτρονικής αναφοράς μου, προς σας και του αιτήματος, που αυτή περιέχει.

Η κυρία με την οποία συνομίλησα, στο τηλέφωνο αυτό, μου είπε ότι δεν γνωρίζει το θέμα, διότι απασχολείται, ως πρωτόκολλο.

Της ζήτησα, στην συνέχεια, να με συνδέσει, τηλεφωνικά, με την αρμόδια Υπηρεσία και τον όποιο αρμόδιο υπάλληλο, όπου έχει ανατεθεί η διευθέτηση αυτής της ηλεκτρονικής αναφοράς της 15/6/2023, που σας απέστειλα, προκειμένου να με ενημερώσουν οι αρμόδιοι παραλήπτες της, ως άνω, αναφοράς μου προς σας και μου απήντησε ότι δεν γνωρίζει (παρά το γεγονός ότι της έδωσα τα ονοματεπωνυμικά μου στοιχεία και την ημερομηνία (15/6/2023), που απέστειλα την ηλεκτρονική αναφορά μου προς σας, ζητώντας να μου καταστεί γνωστό, εάν λάβατε γνώση αυτής της αναφοράς.

Μου απήντησε, επιμόνως, χωρίς καν να μπει, στον κόπο να ερευνήσει, στο πρωτόκολλο, το οποίο, μου είπε ότι χειρίζεται, το σε ποιον υπάλληλο έχει χρεωθεί την υποβληθείσα ηλεκτρονική αναφορά μου προς σας , της 15/6/2023, αν και είναι προφανέστερο όλων ότι είχε αυτήν την δυνατότητα, η όποια αποτελεί και υπηρεσιακή της υποχρέωση. Όταν της είπα ότι αυτή η απάντηση δεν είναι η αρμόζουσα, διότι δεν μπήκε, καν, στον κόπο να διαπιστώσει το σε πια Υπηρεσία και σε ποιόν υπάλληλο έχει χρεωθεί αυτή η αναφορά μου, προς σας, ώστε να πληροφορηθώ για την τύχη της αναφοράς, η κυρία μου απάντησε ότι αυτή είναι η απάντησή της και ότι δεν έχει κάτι άλλο να μου πει, τότε της ζήτησα να μου γνωρίσει το ονοματεπώνυμο της, ούτως ώστε να υποβάλω αναφορά παραπόνων, για την μη πρέπουσα και αντιυπηρεσιακή απρεπή στάση της, έναντι εμού.

Η εν λόγω κυρία αρνήθηκε να μου δώσει τα στοιχεία της και μου έκλεισε, απρεπώς και αναιδώς, το τηλέφωνο.

Κατόπιν τούτων, υποβάλω πειθαρχική αναφορά, εις βάρος της, γνωρίζοντας σας τα παραπάνω και σας γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο σημερινο τηλεφώνημα, έγινε, στο τηλέφωνο 2106711000στις 12:13 μμ, αοο το κινητό τηλέφωνό μου, ήτοι το 6948746076.

Προφανώς, με βάση τα στοιχεία, που σας παραθέτω, μπορείτε να βρείτε ποιά είναι η αναιδής αυτή υπάλληλος, την οποια και καταγγέλλω, για τις απρεπείς αυτές πράξεις της και ζητώ την πειθαρχική της τιμωρία, για την οποία ζητώ να με ενημερώσετε και να με καλέσετε, για να δώσω την μαρτυρία μου, επί της υποθέσεως αυτης, στην έρευνα, που υποχρεούται η Υπηρεσία σας και σείς, ή ο διαδοχός σας, να διατάξετε να διενεργηθεί.

Επίσης, αναμένω να με πληροφορήσετε και για την ουσία αυτών, που σας ζητώ, δια της προηγηθείσας ηλεκτρονικής αναφοράς μου, της 15/6/2023, προς σας, της οποίας υποψιάζομαι ότι σας έχει αποκρυφτεί η ύπαρξή της.

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις δικές σας ενέργειες, για τις οποίες ζητώ να μου παράσχετε την απαραίτητη πληροφόρηση.


 Ο υποβάλλων την παρούσα πειθαρχική αναφορά 


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος.

Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ
Θήρας 44 ΤΚ 13123 ΙΛΙΟΝ 
σταθερό τηλέφωνο : 2105020976
κινητό τηλέφωνο 6948746076


Φυσικά, δεν αρκέστηκα, στην υποβολή της, παραπάνω, ηλεκτρονικής καταγγελίας μου.

Το κείμενο της χθεσινής καταγγελίας μου, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε, στο τέλος της προεκλογικής περιόδου των βουλευτικών εκλογών της 25/6/2023, το προώθησα, αυθημερόν, με ηλεκτρονικά μηνύματα, προς τα πολιτικά κόμματα, που ήσαν, στην προηγούμενη θνησιγενή βουλή των εκλογών της 21/5/2023, δηλαδή, στο ΚΚΕ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και την Ελληνική Λύση, όπως, επίσης και στα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα ΜΕΡΑ25 (που συμμετείχε, στην βουλή, που είχε προκύψει, από τις εκλογές της 7/7/2019) και στην Πλεύση Ελευθερίας. Την, παραπάνω, καταγγελία και πειθαρχική αναφορά μου την συνόδευσα, με το, παρακάτω, κείμενο :


Σας προωθώ την συνημμένη ηλεκτρονική αλληλογραφία, η οποία περιγράφει την αλαζονεία, που επικρατεί στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και την ιταμή συμπεριφορά των ανθρώπων, που έχει τοποθετήσει, εκεί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, απέναντι στους απλούς πολίτες, όπως εγώ.

Καλό είναι να διαβάσετε τα διαδραματισθέντα και να ασκήσετε τον κοινοβουλευτικό και λοιπό πολιτικό σας έργο.

Για ό,τι θέλετε, είμαι, στην διάθεσή σας.



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος



Στο κείμενο της χθεσινής (21/6/2023) καταγγελίας μου, προς τα προαναφερόμενα πολιτικά κόμματα, προσέθεσα και το κείμενο της αρχικής ηλεκτρονικής καταγγελίας μου, της Πέμπτης 15/6/2023, προς τον, νυν, Πρωθυπουργό.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεκινάει, πολύ άσχημα, την θητεία της πριν, καν, ακόμη, σχηματισθεί, αφού είναι η προηγούμενη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, αυτή, που έχει ορίσει τους/τις υπαλλήλους, που υπηρετούν, τώρα, στην Γραμματεία του Γραφείου του Πρωθυπουργού, ανάμεσα, στις οποίες είναι και η άγνωστη, εις εμέ, υπάλληλος, που μου φέρθηκε, με τον τρόπο, που περιέγραψα και η οποία ηρνήθη να μου γνωρίσει τα ονοματεπωνυμικά της στοιχεία και μου έκλεισε, κατευθείαν και κατάμουτρα, το τηλέφωνο. Το ποιά είναι αυτή η κυρία, μπορούν να το βρουν.

Για να δούμε την συνέχεια…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023, γνωστοποίησα το, παραπάνω, σχολιαζόμενο ηλεκτρονικό δημοσίευμα, ως εξής :

«Κύριε Πρόεδρε της κυβερνήσεως.

Σας γνωστοποιώ το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, το οποίο αφορά την χθεσινή, από 21/6/2023, ηλεκτρονική καταγγελία/πειθαρχική αναφορά κατά υπαλλήλου της Γραμματείας σας, που υπέβαλα, προς σας.

Το δημοσίευμα αυτό φέρει τον τίτλο : "Η, από 21/6/2023, ηλεκτρονική καταγγελία μου, προς τον Πρωθυπουργό, για την άθλια και απαξιωτική συμπεριφορά υπαλλήλου της Γραμματείας του Πρωθυπουργικού Γραφείου, προς το πρόσωπό μου, ως πολίτη. Αυτήν την χθεσινή καταγγελία μου την προώθησα, αυθημερόν, στα κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και επίσης, στην Πλεύση Ελευθερίας και στο ΜΕΡΑ25. (Η νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεκινάει, πολύ άσχημα, πριν, καν, ακόμη, σχηματισθεί)" και ευρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/06/2162023-25.html.

Κατόπιν τούτου, παρακαλώ, για τις δικές σας ενέργειες, αφού δείτε το θέμα.

Τα τηλέφωνά μου, σας τα έχω γνωστοποιήσει, για οτιδήποτε χρειασθείτε.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Σταθερό τηλέφωνο : 2105020976
Κινητό τηλέφωνο : 6948746076».
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Πέμπτη 22/6/2023, γνωστοποίησα, στα κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και επίσης, στην Πλεύση Ελευθερίας και στο ΜΕΡΑ25, το, παραπάνω, σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, που αφορά την χθεσινή (21/6/2023) ηλεκτρονική καταγγελία μου, ως ακολούθως :

“Σας γνωρίζω ότι, σήμερα, Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023, γνωστοποίησα, στον Πρωθυπουργό, σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα που αφορά την χθεσινή (21/6/2023) ηλεκτρονική καταγγελία μου, την οποία σας γνώρισα, με e-mail , ως εξής :

«Κύριε Πρόεδρε της κυβερνήσεως.

Σας γνωστοποιώ το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, το οποίο αφορά την χθεσινή, από 21/6/2023, ηλεκτρονική καταγγελία/πειθαρχική αναφορά κατά υπαλλήλου της Γραμματείας σας, που υπέβαλα, προς σας.

Το δημοσίευμα αυτό φέρει τον τίτλο : "Η, από 21/6/2023, ηλεκτρονική καταγγελία μου, προς τον Πρωθυπουργό, για την άθλια και απαξιωτική συμπεριφορά υπαλλήλου της Γραμματείας του Πρωθυπουργικού Γραφείου, προς το πρόσωπό μου, ως πολίτη. Αυτήν την χθεσινή καταγγελία μου την προώθησα, αυθημερόν, στα κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και επίσης, στην Πλεύση Ελευθερίας και στο ΜΕΡΑ25. (Η νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ξεκινάει, πολύ άσχημα, πριν, καν, ακόμη, σχηματισθεί)" και ευρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/06/2162023-25.html.

Κατόπιν τούτου, παρακαλώ, για τις δικές σας ενέργειες, αφού δείτε το θέμα.

Τα τηλέφωνά μου, σας τα έχω γνωστοποιήσει, για οτιδήποτε χρειασθείτε.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Σταθερό τηλέφωνο : 2105020976
Κινητό τηλέφωνο : 6948746076»”.


Από εδώ και πέρα, θα αναμείνω την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής.

Ο χρήστης Dimit είπε…
Αγαπητε κυριε αναστασοπουλε ,παρακολουθω ανελλιπως τις δημοσιευομενες αποψεις σας ,τις οποιες εκτιμω ιδιαιτερως.Στο θεμα της αναιδους κυριας εω να σας πω πως, ΜΑΥΡΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΓΥΦΤΙΣΣΑ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).