Παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του τέως TEAΠYK. : Δύο τηλεφωνικές συνομιλίες, που μπορούν να αποβούν πολύ χρήσιμες, για αυτήν την κακή υπόθεση. Με τον κ. Παναγιώτη Αθανασίου, νομικό σύμβουλο του υπουργού Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, που μου είπε ότι έχει επιληφθεί του θέματος η νέα Διοίκηση και ότι θα με ενημερώσει και ο ίδιος και την κ. Άννα Βαβουγυιού, στον Συνήγορο του Πολίτη, για την σύνταξη και αποστολή 3ης επιστολής, στους αρμόδιους του e-EΦΚA.

 



Η υπόθεση με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων καλά κρατεί. Και φυσικά, η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, με επικεφαλής τον καινούργιο Διοικητή Αλέξανδρο Βαρβέρη, τον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιο Αθανασίου και πιθανώς και τον Γεώργιο Γεράκη, συνεχίζουν την τακτική τους να αποφεύγουν να έχουν οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μου - τηλεφωνική, ή άλλη -, για το κρίσιμο αυτό θέμα, που έχει κοστίσει, στον ασφαλιστικό οργανισμό, τουλάχιστον, ένα εκατομμύριο, έως κάποια εκατομμύρια ευρώ και φυσικά, για την χορήγηση κρίσιμων εγγράφων, που έχω ζητήσει, από τον Ιούλιο του 2022 και επανειλημμένως, έκτοτε, από τον e-ΕΦΚΑ και παρά το γεγονός ότι, από τον Ιανουάριο του 2023 και τον Ιούνιο του 2023, ο Συνήγορος του Πολίτη, στον οποίο έχω καταφύγει, ζητεί, με δυο επιστολές του, προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού να απαντήσουν, στα αιτήματα, που έχω υποβάλλει.

5Παρά ταύτα και παρά το «σκληρό μαρκάρισμα», που τους κάνω αυτές τις εβδομάδες και ημέρες, με συνεχείς ηλεκτρονικές πειθαρχικές και ποινικές αναφορές, αλλά, εσχάτως, με καταγγελτικά tweets, στον τοίχο του, στο Twitter του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, με τελευταίο tweet το προχθεσινό (16 Οκτωβρίου 2023), οι αρμόδιοι και στο Υπουργείο και στον e-ΕΦΚΑ, συμπεριφέρονται, σαν να μην συμβαίνει τίποτε και φυσικά, εξακολουθούν, σταθερά, οργανωμένα και καθ’ υπόδειξη, να αρνούνται να έλθουν, σε οποιαδήποτε - τηλεφωνική, ή άλλη - επαφή μαζί μου, όπως έχω αναφέρει και στα πρόσφατα δημοσίευματά μου, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, με τίτλους : 9-10/10/2023 Οι πειθαρχικές και ποινικές αναφορές μου για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στον e-ΕΦΚΑ.(Εννοείται ότι η Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού, «με γράφει εκεί, που δεν πιάνει μελάνι», αλλά εγώ ψάχνω και ζητώ, από τον Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, να αναλάβει και να παίξει, ως αρμόδιος υπουργός, που είναι, τον διοικητικό και πειθαρχικό του ρόλο, να τους ελέγξει όλους και να με ενημερώσει). και Ο Διοικητής του e-EΦKA Παναγιώτης Δουφεξής “μας αφήνει χρόνους”, παραιτηθείς. Παρά τα όσα λέγονται, δεν είμαι εγώ, που τον «έφαγα». Υπήρξε λίγος· πολύ λίγος, όπως και ο προκάτοχός του Χρήστος Χάλαρης και όπως ο τέως Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιος Καποτάς. Όμως, όλοι αυτοί έφυγαν, αλλά έχουν, πίσω τους, εκκρεμότητες, με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, οι οποίες δεν θα τους αφήσουν ήσυχους, αφού, σύμφωνα με τον νόμο, δεν έχουν ξεμπερδέψει, με αυτές, όπως και ο νυν Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιος Αθανασίου, που έχει «χεσμένη την φωλιά του» και συμπεριφέρεται, ασύδοτα και φυσικά, παράνομα. και  e-ΕΦΚΑ : Η από 28/9/2023 ηλεκτρονική αναφορά μου, προς τον Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ελέγχων, τέως αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη και την Διοίκηση, εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου, του οποίου το υπηρεσιακό τηλέφωνο 2105219714 έχει «κλειδωθεί» και απαντά, ηχογραφημένα, ότι “ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός”. (Αυτή η δουλειά είναι, προφανώς, κατευθυνόμενη, από την Διοίκηση)

Επειδή αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται, επ’ άπειρον, πήρα, χθες Τρίτη 17, Οκτωβρίου 2023, δύο πρωτοβουλίες, που μπορούν, ίσως, όπως φαίνεται, να αποβούν χρήσιμες και πιθανόν καρποφόρες. 

Πρώτα απ’ όλα, τηλεφώνησα, στην κ. Άννα Βαβουγυιού, που υπηρετεί, στον Συνήγορο του Πολίτη, με την οποία είχαμε συνεννοηθεί, εδώ και καιρό (από τον περασμένο Αύγουστο), να δώσουμε, στον e-ΕΦΚΑ, ένα χρονικό περιθώριο, για να διεκπεραιώσει όποιες διαδικασίες, που υποτίθεται ότι είναι, σε εξέλιξη, σχετικά, με την υπόθεση των χαρακτηριζόμενων, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του τέως ΤΕΑΠΥΚ, πλην, όμως, φθάσαμε και ξεπεράσαμε, τα μέσα Οκτωβρίου και οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν δώσει, καν, σημεία ζωής, αφού δεν έχουν απαντήσει, στον Συνήγορο του Πολίτη, από την 1/8/2023, έως τώρα, ενώ αρνούνται να έλθουν, σε επικοινωνία, μαζί μου και μάλιστα, πεισματικά, ιδιαίτερα, από τον Αθανάσιο Αθανασίου, ο οποίος, όπως έχω ξαναγράψει, προφανώς έχει “χεσμένη την φωλιά του” και, παρά τις συνεχείς πειθαρχικές αναφορές, που έχω υποβάλει, εις βάρος του, στην Διοίκηση του e- EΦΚΑ και στο εποπτεύον Υπουργείο, άλλωστε, έχει ακουστεί (από την Ολγα Καραθάνου) ότι υπάρχει μια προτροπή και ουσιωδώς, μια εντολή, στο προσωπικό του e-ΕΦΚΑ, να μην έρχεται, σε επαφή μαζί μου και να μην μου μιλάει, καν. Ως εκ τούτου και όπως συνεννοήθηκα, με την κυρία Αννα Βαβουγυιού, αυτή θα φροντίσει να σταλεί 3η επιστολή, στον e-ΕΦΚΑ, με την οποία, σε αυστηρό τόνο, θα του ζητείται να εξηγήσει ποιές  είναι οι εκκρεμότητες, που δεν έχουν λήξει, σχετικά, με την υποτιθέμενη υπόθεση μου, όπως απάντησε η κ. Τσουκαλά της Διεύθυνσης Αναφορών του ασφαλιστικού οργανισμού, στην ίδια την κ. Αννα Βαβουγυιού, με ένα ολιγόλογο e-mail, στις 19 Ιουλίου 2023, στο οποίο ανέφερε ότι η υπόθεση μου είναι σε εξέλιξη. 

Προφανώς, δηλαδή, μιλάμε, για αόριστα πράγματα, διότι εγώ δεν έχω καμιά υπόθεση, στον ασφαλιστικό οργανισμό, πέραν του ότι ζητώ κάποια κρίσιμα έγγραφα, τα οποία θα χρησιμοποιήσω δικαστικώς, στην δίκη, που έχω, με την Αφροδίτη Νιφόρου, η οποία μου υπέβαλε μήνυση, για απλή και συκοφαντική δυσφήμιση, στις 23 Απριλίου 2021 και η οποία, μήνυση, ακόμη, εκκρεμεί, στον αρμόδιο εισαγγελέα, ο οποίος δεν μου έχει ασκήσει κάποια ποινική δίωξη, διότι αναμένει τα κρίσιμα στοιχεία, με τα αποτελέσματα, από τον e-ΕΦΚΑ, σχετικά με τις καταγγελτικές αναφορές, που υπέβαλα, στην Υπηρεσία, από τις 31/12/2020 και μετά. Ο εισαγγελέας έχει ζητήσει, ήδη, από τον Ιούνιο του 2021, τα σχετικά στοιχεία, χωρίς, έως σήμερα, όπως φαίνεται, εκ των πραγμάτων, να έχει λάβει απάντηση, αφού ο ασφαλιστικός οργανισμός αναφέρει, στον Συνήγορο του Πολίτη, ότι η υπόθεσή μου είναι σε εξέλιξη. 

Ως προς το τί σημαίνει αυτό, δεν γίνεται καμιά επεξήγηση και παραμένει, στον χώρο του αόριστου. Βέβαια, εγώ έχω καταλάβει, τί γίνεται, αλλά καλύτερα είναι να περιμένουμε να τοποθετηθούν, επίσημα, οι αντίπαλοι, δηλαδή τα φυσικά πρόσωπα των διοικητικών οργάνων του e-ΕΦΚΑ, επί του θέματος των αποκληθεισών, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων των 300, περίπου, βενζινοπωλών του τέως ΤΕΑΠΥΚ - διότι περί αντιπάλων πρόκειται - και δεν χρειάζεται, αυτήν την στιγμή, να προτρέξω, όσον αφορά το τί σκέπτονται και προτίθενται να διενεργήσουν. Καλό και χρήσιμο είναι να τους αφήσω να τοποθετηθούν αυτοί, επισήμως κάτι το οποίο, συστηματικά και με επιμονή, που κρατάει, σχεδόν, τρία χρόνια, αποφεύγουν να πράξουν. 

Ως εκ τούτου, λοιπόν, αναμένω από την κυρία Άννα Βαβουγυιού και τον Συνήγορο του Πολίτη, την αποστολή της 3ης, στην σειρά και αυστηρότερης, ως προς το περιεχόμενό της, επιστολής, προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, προκειμένου αυτές να ανταποκριθούν, στις υποχρεώσεις τους και να απαντήσουν, στις, εδώ και πάνω από έναν χρόνο, αιτήσεις και αναφορές μου, για τις οποίες τηρούν αιδήμονα σιγή. [Βεβαίως, η σιγή, την οποία τηρούν, δεν είναι, καθόλου, αιδήμων. Είναι, απολύτως, ντροπιαστική και ευτελιστική, για μια Δημόσια Υπηρεσία (ΝΠΔΔ), αλλά αυτό - σημειώνοντάς το, όμως -, ας το ξεπεράσουμε]. 

Η κ. Άννα Βαβουγυιού, μου είπε ότι θα την θα ετοιμάσει την επιστολή και θα την στείλει και στον e-ΕΦΚΑ και σε εμένα, οπότε, στον τομέα αυτόν, πρέπει να περιμένουμε τις ενέργειες του Συνηγόρου του Πολίτη και κατόπιν να δούμε την αντίδραση των αρμοδίων του e-ΕΦΚΑ.


Η επόμενη ενέργεια, που έκανα, χθες Τρίτη 17/10/2023, ύστερα από τις αναφορές και τα tweets, που έστειλα, στον Υπουργό Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, ήταν να τηλεφωνήσω, στο Γραφείο του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, προκειμένου να ενημερωθώ, για το τί έχουν πράξει, με τις πάμπολλες ηλεκτρονικές αναφορές, που εχω στείλει, στον Υπουργό, ακόμη και αν είναι δυνατόν, να έλθω, σε επαφή με τον ίδιο τον Υπουργό. 

Με την κυρία, που μίλησα, στο τηλέφωνο, έγινε, αμέσως, κατανοητό ότι δεν γνωρίζει το θέμα, για το οποίο θέλω να απασχολήσω τον Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη. Για τον λόγο αυτόν, ζήτησα να μου δώσει το τηλέφωνο του Υπουργού, για να επικοινωνήσω μαζί του. Μου απάντησε ότι αυτό δεν το γνωρίζει, ούτε η ίδια και της εξήγησα ότι εγώ δεν θέλω να μου δώσει τον αριθμό του προσωπικού τηλεφώνου του Υπουργού. Της ζητώ να μου δώσει το τηλέφωνο εργασίας του κ. Υπουργού, στο Υπουργείο, προκειμένου να του μιλήσω. 

Η κυρία βρέθηκε, σε δύσκολη θέση και τελικά, μου είπε θα επικοινωνήσει, με το νομικό γραφείο του Υπουργού, προκειμένου, από εκεί, να μου δώσουν την πληροφόρηση, που ζητώ. Δεν είχα καμία αντίρρηση, σε αυτό· το αποδέχτηκα και η κυρία, μου είπε ότι θα με καλέσει ο νομικός σύμβουλος του Υπουργού, στο τηλέφωνο, από το πιο καλώ και ως εκ τούτου, στο σημείο αυτό, τελείωσε η συνομιλία, μαζί της.

Πράγματι, μετά από λίγο, μου τηλεφώνησε ο νομικός σύμβουλος του Υπουργού, ο κ. Παναγιώτης Αθανασίου, ο οποίος, όπως κατάλαβα και όπως φάνηκε, αμέσως, από όσα μου είπε, ότι γνωρίζει, πολύ καλά, το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων, στους βενζινοπώλες του τέως ΤΕΑΠΥΚ και μου είπε ότι όλες μου οι αναφορές έχουν προωθηθεί, στον e-ΕΦΚΑ. 

Απάντησα, στον κ. Παναγιώτη Αθανασίου, ότι εγώ δεν ενημερώθηκα, για αυτού του είδους τις προώθησεις των αναφορών μου, προς τον ασφαλιστικό οργανισμό και μου είπε ότι η Υπηρεσία, στο Υπουργείο, δεν δουλεύει έτσι. Τις αναφορές τις χρεώνονται οι διάφοροι σύμβουλοι του Υπουργού, οι οποίοι, με την σειρά τους, διαβιβάζουν αυτές τις αναφορές, στον ασφαλιστικό οργανισμό. 

Του απήντησα ότι, πέραν του ότι εγώ αυτό δεν το γνωρίζω, εξ αιτίας του γεγονότος ότι δεν μου έχει κοινοποιηθεί τίποτε και μάλιστα, ο ασφαλιστικός οργανισμός αρνείται, σε όλα του τα επίπεδα, να έλθει, σε επαφή μαζί μου, για τα θέματα αυτά, επίσης, του είπα ότι βρίσκομαι, σε τέλεια άγνοια και ότι μάλιστα, υπάρχει εντολή, στους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ, να μην έρχονται και να αποφεύγουν να έρχονται, σε επικοινωνία μαζί μου, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε, ενώπιον, πλήρους αδιεξόδου. 

Ο κ. Παναγιώτης Αθανασίου, μου είπε ότι η νέα Διοίκηση θα καλέσει, σύντομα, τον Αθανάσιο Αθανασίου, δηλαδή τον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών και τους υπόλοιπους - τώρα, το ποιοί είναι αυτοί οι υπόλοιποι, αυτό είναι ένα θέμα, αλλά, στην παρούσα φάση, είναι δευτερεύον -, για να δώσουν εξηγήσεις και ότι, πολύ σύντομα, θα ενημερωθώ, για το πού βρίσκεται η υπόθεση και για ό,τι συμβαίνει. 

Εγώ του επανέλαβα, βέβαια, ότι, εδώ, υπάρχουν ποινικά αδικήματα, τα οποία έχουν διαπραχθεί, από υπαλλήλους, με αποτέλεσμα να ζημιωθεί, με εκατομμύρια ευρώ, ο ασφαλιστικός οργανισμός, δίχως οι αρμόδιοι καιψ πρώτα απ’ όλα, η Διοίκηση, δηλαδή ο Παναγιώτης Δουφεξής, που, μόλις πριν λίγες ημέρες, απομακρύνθηκε, παραιτούμενος, όπως και ο Αθανάσιος Αθανασίου, αλλά και οι υπόλοιποι αρμόδιοι διοικητικοί παράγοντες, να έχουν πράξει ο,τιδήποτε, προκειμένου να αποκατασταθεί η ζημιά, που έχει υποστεί ο ασφαλιστικός οργανισμός. 

Μάλιστα, ο Αθανάσιος Αθανασίου, παρά τις συνεχείς πειθαρχικές και ποινικές αναφορές μου, εις βάρος του - ιδιαιτέρως, τις, προσφάτως, παρελθούσες αρκετές ημέρες -, αρνείται, σε διαρκή βάση και επιμόνως, να μου τηλεφωνήσει, παρά το γεγονός ότι του το ζητώ, εγγράφως και, επίμονα, για να μου απαντήσει, στις ερωτήσεις, που έχω να του υποβάλλω, για όσα έπραξε και όσα δεν έχει πράξει, στην υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων. 

Και όλα αυτά, δίχως να βρίσκεται κάποιος ανώτερός του, στην ιεραρχία (δηλαδή ο Διοικητής, ή ο Υπουργός ή ο αρμόδιος Υφυπουργός), να τον συμμαζέψει και να του επιβάλει να μου τηλεφωνήσει, αφήνοντάς τον, τοιουτοτρόπως, εντελώς, ασύδοτο και ανεξέλεγκτο να με γράφει, εις τα παλαιότερα των υποδημάτων του, με περισσή αναίδεια και με μια σαφή εκδήλωση και εγωιστική επίδειξη της εξουσιαστικής του ισχύος. 

Ο Παναγιώτης Αθανασίου, γνωρίζοντας το θέμα, μου ξαναείπε ότι όλα αυτά θα τα εξετάσει η νέα Διοίκηση, δηλαδή ο Αλέξανδρος Βαρβέρης και θα ενημερωθώ, γρήγορα. Του είπα, βέβαια, ότι ο Αλέξανδρος Βαρβέρης δεν είναι καινούργιος, Επί Παναγιώτη Δουφεξή, ήταν ο πρώτος, τη τάξει, Υποδιοικητής του e-ΕΦΚΑ, αλλά ο Παναγιώτης Αθανασίου επανέλαβε, εκ νέου, ότι ο καινούργιος Διοικητής θα καλέσει τον Αθανάσιο Αθανασίου και τους άλλους, για το ζήτημα αυτό, προκειμένου να ζητήσει ενημέρωση, από όλους, καθώς και τον απολογισμό των πράξεών τους, επί της υποθέσεως αυτής των κρινόμενων, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ. 

Δεν ήθελα να επιμένω, για κάτι άλλο, αφού ο νομικός σύμβουλος του Υπουργού, με διαβεβαίωσε, για μία, ακόμη, φορά, ότι, σχετικά σύντομα, θα καλέσουν τον Αθανάσιο Αθανασίου και τους υπόλοιπους, για τις δέουσες εξηγήσεις, ως προς το τί έπραξαν και ότι, επίσης, σχετικά γρήγορα, θα ενημερωθώ και εγώ (κάτι που ζήτησα να γίνει, γραπτώς). 

Εδώ, τελείωσε η τηλεφωνική συνομιλία μου, με τον νομικό σύμβουλο του Υπουργού, ο οποίος μου είπε να κρατήσω το τηλέφωνο, από το οποίο, με καλεί, γιατί σκοπεύει να με ενημερώσει και εκείνος, μόλις γίνει όλη αυτή διαδικασία, που μου περιέγραψε ότι θα γίνει, ή έστω, όταν θα έχει μια πρώτη ενημέρωση, για το τί έχει πράξει η Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού και τα αρμόδια διοικητικά όργανα. 

Κλείνοντας το σημερινό δημοσίευμα, μπορώ να πω ότι και οι δύο πρωτοβουλίες, που έλαβα, χθες, υπήρξαν καλές, αναγκαίες και μπορεί να αποβούν πολύ χρήσιμες και αποτελεσματικές, κάτι, που, βέβαια, θα φανεί από το έργο, που πρόκειται να επιτελεσθεί. 

Για να δούμε, λοιπόν, τί πρόκειται να πράξουν· αν και όταν πράξουν· οι διοικούντες τον e-ΕΦΚΑ, επί της υποθέσεως των λεγομένων παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών του πρώην ΤΕΑΠΥΚ και το τί είδους ενημέρωση θα μου παράσχουν. 

Όπως, επίσης και το τί θα ζητήσουν - αν ζητήσουν -, από εμένα. 

Θα δούμε.

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023, έστειλα, στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη το παρακάτω tweet σχετικά με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και το, παραπάνω, σημερινό δημοσίευμα το παρακάτω tweet, στον τοίχο του Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, στο Twitter :


TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
·
1 δ
Ασχολήσου με τα διοικητικά και πειθαρχικά σου καθήκοντα. Όσον αφορά τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στον ΕΦΚΑ, να πράξεις ό,τι πρέπει. Ο Θανάσης Αθανασίου και οι λοιποί, πρέπει να ελεγχθούν.Δες το σημερινό δημοσίευμα & απάντησε μου. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/10/teayk-6948728038-2131306733-3-e-ea.html
Ο χρήστης Dimit είπε…
Μαφιόζοι.Ντροπη να λένε πως υπάρχει κράτος δικαίου.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Τετάρτη 18, Οκτωβρίου 2023 έστειλα στον υπουργό εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη και στον δικηγόρο μου κ. Τάσο Σγούρο, το παρακάτω, e-mail, με το σημερινο ηλεκτρονικό δημοσίευμα, το οποίο, εδώ, σχολιάζω :
σχολιάζω :


«Κύριε Υπουργέ.

Σας γνωστοποιώ το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, με τίτλο :
"Παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του τέως TEAΠYK. : Δύο τηλεφωνικές συνομιλίες, που μπορούν να αποβούν πολύ χρήσιμες, για αυτήν την κακή υπόθεση. Με τον κ. Παναγιώτη Αθανασίου, νομικό σύμβουλο του υπουργού Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, που μου είπε ότι έχει επιληφθεί του θέματος η νέα Διοίκηση και ότι θα με ενημερώσει και ο ίδιος και την κ. Άννα Βαβουγυιού, στον Συνήγορο του Πολίτη, για την σύνταξη και αποστολή 3ης επιστολής, στους αρμόδιους του e-EΦΚA", που βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/10/teayk-6948728038-2131306733-3-e-ea.html , όπου αναφέρεται η χθεσινή τηλεφωνική συνομιλία μου, με τον νομικό σας σύμβουλο κύριο Παναγιώτη Αθανασίου, για το φλέγον ζήτημα των παράνομων επικουρικών συντάξεων, περίπου 300 βενζινοπωλών, (που έχω καταγγείλει, με πάμπολλες ηλεκτρονικές αναφορές μου, από την 31/12/2020, έως τώρα) και η αδιαφορία και έμπρακτη άρνηση των φυσικών προσώπων της, εκάστοτε, Διοίκησης και των διοικητικών οργάνων του e-ΕΦΚΑ να προβούν, στις πρέπουσες ενέργειες, για την πειθαρχική και ποινική τιμωρία των υπευθύνων υπαλλήλων (Αφροδίτη Νιφόρου, Γεωργία Τσερπέλη, Αθανασίου Καποτά και λοιπών) και για την αποκατάσταση της οικονομικής / χρηματικής ζημιάς, που υφίσταται ο ασφαλιστικός οργανισμός, από την χορήγηση αυτών των παράνομων επικουρικών συντάξεων, στους πρατηριούχους υγρών καυσίμων του πρώην ΤΕΑΠΥΚ, που εντάχθηκε, το 2016, στο ΕΤΕΑ/ΕΤΕΑΕΠ και μαζί με το ΕΤΕΑΕΠ, από την 1η Μαρτίου 2020, ενσωματώθηκαν, στον e-ΕΦΚΑ.

Παρακαλώ, λαμβάνοντας το παρόν e-mail μου, να προβείτε εσείς και οι συνεργάτες σας, άμεσα, στις δέουσες ενέργειες και να με ενημερώσετε, σχετικά με αυτές.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ
κινητό τηλέφωνο 6948746076»


Κατόπιν τούτου, αναμονή των εξελίξεων, καθώς πληροφορούμαι ότι έχει εκδηλωθεί μια κινητικότητα, επί του θέματος των λεγόμενων, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, τουλάχιστον, σε επίπεδο Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου και Προϊσταμένης της Ε’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του ασφαλιστικού οργανισμού (στην αρμοδιότητα της οποίας υπάγονται οι συντάξεις των βενζινοπωλών) Άννας Πετροπούλου.

Οψόμεθα…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Φίλε Dimit, το φιλότιμο, είναι σε έλλειψη…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023, δέχτηκα δύο τηλεφωνήματα ( στις14:53 και στις 14:58), από τον νομικό σύμβουλο του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον κύριο Παναγιώτη Αθανασίου, ο οποίος με πληροφόρησε ότι έχουν ενημερωθεί όλοι οι αναφερόμενοι και μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή, μεθαύριο δηλαδή, θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις, για την υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων και για την συμπεριφορά τους, απέναντι μου, σε σχέση με όλες τις ηλεκτρονικές αναφορές, που έχω υποβάλει, εις βάρος τους, με συγκεκριμένα ονόματα.

Εγώ του απάντησα ότι αυτές τις αναφορές τις έχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι διότι έχουν αποσταλεί από εμένα και είναι αποδέκτες των αναφορών αυτών όλοι τους. Απλώς, δεν αντιδρούν, δεν ανταποκρίνονται, σιωπούν και τηρούν σιγή ιχθύος.

Ο Παναγιώτης Αθανασίου μου είπε ότι δεν έχει σημασία αυτό αυτός, ως χειριστής της υπόθεσης αυτής, για την οποία θα με ενημερώνει και ότι θα γίνουν όσα πρέπει να γίνουν, ξανάστειλε τις αναφορές και ότι, βέβαια, είναι ενημερωμένοι, για το θέμα και ο ίδιος ο υπουργός και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου και περιμένουν να ενημερωθεί η νέα Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ και στην συνέχεια, θα προχωρήσουν όλες οι διαδικασίες.

Εκεί, του επεσήμανα τα αδικήματα είναι ποινικά, έχουν χαθεί χρήματα, από τον ασφαλιστικό οργανισμό, τα οποία είναι πιθανόν να αφορούν κάποια εκατομμύρια ευρώ. Στο σημείο αυτό, ο Παναγιώτης Αθανασίου μου απάντησε ότι θα γίνει ό,τι πρέπει και προβλέπεται να γίνει και ότι δεν πρόκειται να μην γίνει τίποτε. Θα γίνουν όλα, όπως πρέπει να γίνουν και φυσικά, θα ενημερωθούν, για τις εξελίξεις, που θα προκύψουν, ο υπουργός, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου και θα ακολουθηθούν οι διαδικασίες, που πρέπει να ακολουθηθούν. Αυτό θα γίνει οπωσδήποτε.

Δεν χρειάστηκε να προχωρήσουμε, σε, περαιτέρω, λεπτομέρειες και δεν μου εξήγησε, βέβαια και δεν του ζήτησα και εγώ, να μου πει το ποιές είναι οι διαδικασίες αυτές, αλλά αυτό, που είναι σαφές, από όσα είπε ο Παναγιώτης Αθανασίου, είναι ότι στο υπουργείο, προφανώς, έχουν, πλέον, κινητοποιηθεί και σαφώς, θα ακολουθήσει έρευνα και προφανώς, η υπόθεση θα προχωρήσει και σε επίπεδο δικαστικό, εκ των πραγμάτων. Άλλωστε, όπως μου είπε ο νομικός σύμβουλος του υπουργού, θα είναι, σε επαφή μαζί μου τηλεφωνική και οποιαδήποτε άλλη χρειασθεί, ανά πάσα στιγμή και ως εκ τούτου, θα υπάρξει συνέχεια των επικοινωνιών μας, στην πορεία και την εξέλιξη της υπόθεσης.

Μπορώ, λοιπόν, να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από αυτή την εξέλιξη. Οι πρωτοβουλίες, που πήρα χθες, τελικά, αποδείχτηκαν καρποφόρες και αποδοτικές. Νομίζω ότι τα ψέματα τελείωσαν και από εδώ και πέρα, πρόκειται να μπει το νερό στο αυλάκι.

Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι τα πράγματα γίνονται εύκολα. Κάθε άλλο. Χρειάζεται η μέγιστη δυνατη προσοχή. Θα καταστούν δύσκολα και θα πρέπει να κάνω μια σωστή διαχείριση της υπόθεσης, διότι οι προοριζόμενοι, ως μέλλοντες να απολογηθούν και να κατηγορηθούν, σε όλα τα επίπεδα (διοικητικό/πειθαρχικό και δικαστικό), θα προσπαθήσουν, με κάθε τρόπο, να αμυνθούν και αμυνόμενοι θα επιχειρήσουν να περάσουν, σε αντεπίθεση, στρεφόμενοι, προφανώς και εις βάρος μου. Αυτό είναι κάτι το αναμενόμενο, το οποίο και θα διαχειριστώ, σε όλα τα επίπεδα, το διοικητικό και το δικαστικό.

Οπότε, λοιπόν, μετά από τόσα χρόνια, αρχίζουν οι χοροί.

Καλό κουράγιο. Το οποίο, άλλωστε, έχω…

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα 19 Οκτωβρίου 2023 και ημέρα Πέμπτη, έστειλα τα κάτωθι τρία tweets, στο Twitter του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη. Δείτε τα :

Α)
«Ομολογώ ότι έχει γίνει κάποια δουλειά αυτές τις 2 μέρες. Για να μη σε κοροϊδεύουν ο Αθανάσιος Αθανασίου και οι λοιποί, στέλνω 2 σημαντικά ηλεκτρονικά δημοσιεύματα. Δες τα : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/e-300-2023-2242023.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/2023-e-70-300-2152023.html που αποδεικνύουν την απατεωνιά κατά του ΕΦΚΑ.Απάντησε μου»

Β)
«Τα δημοσιεύματα αυτά, δώστα, στον νομικό σου σύμβουλο τον Παναγιώτη Αθανασίου ο οποίος χειρίζεται την υπόθεση και θα δει το πώς συμπεριφέρθηκε ο Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιος Αθανασίου, εις βάρος της χρηματικής περιουσίας του ΕΦΚΑ.»

Γ)
«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
·
3 λ
Τον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιο Αθανασίου τον συνάντησες; Αυτός πρέπει να πει για την παράνομη χρηματική βλάβη του ΕΦΚΑ με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις βενζινοπωλών. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/e-300-2023-2242023.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/2023-e-70-300-2152023.html Δες τα και πες μου»


Η υπόθεση έχει πάρει μια ενδιαφέρουσα και πιθανόν, χρήσιμη τροπή και πορεία, σύμφωνα, με τις εξελίξεις, που έχουμε, έως τώρα. Αλλά δεν χρειάζεται κανένας εφησυχασμός. Όλα είναι πιθανά και όλα είναι απίθανα.

Οψόμεθα…


Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Επίσης, σήμερα Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023, έστειλα ένα επιπρόσθετο tweet, στο Twitter του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, με ένα δημοσίευμα του παρόντος blog, στο οποίο περιγράφονται «τα έργα και οι ημέρες» και οι κάκιστες πράξεις του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανασίου.

Ας το δει και αυτό, το αναγνωστικό κοινό :

«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
·
Λοιπόν πάρε & το παρακάτω δημοσίευμα που αφορά τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και τα κάκιστα έργα του Γενικού Δντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθαν. Αθανασίου και δώστο στον νομικό σου σύμβουλο Παν. Αθανασίου και πες μου. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/3303294871202330-1-2023-e.html»


Είναι και αυτό το tweet, αρκετά χρήσιμο.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Τέλος, ας δει το αναγνωστικό κοινό και το τελευταίο σημερινό [Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023] tweet, που έστειλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και την, από 23/8/2022 Γνωμοδότηση του μέλους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους Αντώνη Παπαγεωργίου, την οποία ο Γενικός διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιος Αθανασίου την έγραψε, στα παλιά του τα παπούτσια.

Ιδού :

«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
·
Τώρα
Σου στέλνω 1 ακόμα δημοσίευμα με την γνωμοδότηση του Α. Παπαγεωργίου μέλους του ΝΣΚ που ζήτησε ο Γενικός Διευθυντής Α. Αθανασίου για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών. Την πήρε τον 8/2022 αλλά την έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια Δες το https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/03/2382022-e-2-2022.html»
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Πέμπτη 19/10/2023 : Νέο Tweet, στον Άδωνι Γεωργιάδη και στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Ιδού :


«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
Παράνομες επικουρικές συντάξεις βενζινοπωλών και οι πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες του Αθανάσιου Αθανασίου.Δες τα δημοσιεύματα :
https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/03/2382022-e-2-2022.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/3303294871202330-1-2023-e.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/e-300-2023-2242023.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/2023-e-70-300-2152023.html
Δες τα και πες μου.Δώστα στον Παν. Αθανασίου»


Για να δούμε, τί θα δούμε…

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023, έστειλα στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, το παρακάτω tweet :

«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
Παράνομες επικουρικες συντάξεις βενζινοπωλών: Πάνω από 1 εκατομμύριο € έχουν σπαταλήσει εκεί.Για πάρε στο κυνήγι, τον Θανάση Αθανασίου, την Αφροδίτη Νιφόρου & τους λοιπούς.Δες το δημοσίευμα, δώστο στον Παναγιώτη Αθανασίου τον νομικό σύμβουλο σου & πες μου
https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/08/e-1-1000000-1972023-182023.html
10:18 μ.μ. · 21 Οκτ 2023»


Θα δούμε.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023, έστειλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσων Σπυρίδωνα-Άδωνι Γεωργιάδη, το παρακάτω tweet, για τις παρανομίες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών :



«TasosAnastassopoulos
@TasosAnastassop
Παράνομες και συντάξεις των βενζινοπωλών : Για “τσίμπησε” τους και τις Γεωργία Τσερπέλη, Αφροδίτη Νιφόρου, Αθανάσιο Αθανασίου και λοιπούς.Δες τα δημοσιεύματα: https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/3303294871202330-1-2023-e.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/07/e-72022.html & https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/68210-11-2017-2522021-e.html δώστα στον Παναγιώτη Αθανασίου & ενημέρωσε με»
2:22 μ.μ. · 22 Οκτ 2023


Από αύριο, βλέπουμε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…