e-ΕΦΚΑ : Η από 28/9/2023 ηλεκτρονική αναφορά μου, προς τον Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ελέγχων, τέως αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη και την Διοίκηση, εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου, του οποίου το υπηρεσιακό τηλέφωνο 2105219714 έχει «κλειδωθεί» και απαντά, ηχογραφημένα, ότι “ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός”. (Αυτή η δουλειά είναι, προφανώς, κατευθυνόμενη, από την Διοίκηση).

 



Είναι γνωστή η υπόθεση, με τις λεγόμενες παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ του πρώην ΕΤΕΑΕΠ, το οποίο έχει ενταχθεί, από την 1/3/2020, στον e-ΕΦΚΑ, που εχω καταγγείλει, από τις 31/12/2020 και έχω επανέλθει, πάμπολλες φορές, έκτοτε και η οποία καρκινοβατεί, εδώ και έτη, ενώ έχω μηνυθεί, για τις καταγγελίες μου αυτές, από την Αφροδίτη Νιφόρου, που εμπλέκεται, σε αυτήν κακή ιστορία.

Επίσης, είναι γνωστό και το γεγονός ότι έχω ζητήσει κρίσιμα, για την δικαστική μου εκκρεμότητα, έγγραφα, από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, οι οποίες κωλυσιεργούν, πάνω, από έναν χρόνο, να απαντήσουν, ενώ εχω απευθυνθεί και στον Συνήγορο του Πολίτη, για να πιεσθούν οι αρμόδιοι του e-ΕΦΚΑ να δώσουν απαντήσεις, εφ όλης της ύλης. Ο Συνήγορος του Πολίτη τους έχει αποστείλει δυο έγγραφα, για να απαντήσουν, στα αιτήματά μου (στις 30/1/2023 και στις 13/7/2023) και η Υπηρεσία Διευθέτησης Αναφορών του ασφαλιστικού οργανισμού, στις 19/7/2023, απάντησε, στον Συνήγορο του Πολίτη, με e-mail, ολιγόλογα, ότι «η υπόθεση του - ήτοι η δική μου - είναι σε εξέλιξη».

Έκτοτε, δεν έχω άλλη πληροφόρηση και εδώ και καιρό, προσπαθώ να έλθω, σε τηλεφωνική επαφή, με τον Αθανάσιο Αθανασίου, που έχει ορισθεί, ως Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών και είναι αρμόδιος, για τις καταγγελίες μου, πλην όμως, το υπηρεσιακό του τηλέφωνο είναι “κλειδωμένο” και δίδεται μια ηχογραφημένη απάντηση, στον καλούντα αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό (2105219714), η οποία λέει ότι «ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός»!

Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση οποιασδήποτε τηλεφωνικής επαφής, σε αυτό το τηλέφωνο, που και στο Διαδίκτυο εμφανίζεται, ως υπηρεσιακό τηλέφωνο του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών, αλλά και όπως, κάποιους μήνες, νωρίτερα, πριν ερευνήσω, στο Διαδίκτυο, μου είχε γνωρίσει η Προϊσταμένη του Τμήματος Συντάξεων της Ε’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων Όλγα Καραθάνου.

Φυσικά, έχω υποβάλλει αναφορές, για το θέμα αυτό και στον Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ελέγχων, τέως αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Γεράκη, που προΐσταται, σε αυτή την Μονάδα και στην Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ (Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή κ.α.), πλην όμως, η κατάσταση παραμένει, ως έχει, ήτοι, το ίδιο, προκλητικά, απαράδεκτη, αφού δεν “ιδρώνει” το αυτί κανενός και ουδείς ενδιαφέρεται να την διορθώσει και να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα, αφήνοντας τον Αθανάσιο Αθανασίου να δρα και να ενεργεί, με τρόπο ασύδοτο και ανεξέλεγκτο.

Σήμερα (Πέμπτη 28/9/2023), λοιπόν, μετά από δυο ανεπιτυχείς τηλεφωνικές κλήσεις, στο εμφανιζόμενο, ως υπηρεσιακό τηλέφωνο του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου, τους υπέβαλα και νέα πειθαρχική ηλεκτρονική αναφορά, για το θέμα αυτό, ζητώντας και πάλι, όπως προηγουμένως, την παραδειγματική τιμωρία του Αθανάσιου Αθανασίου, αλλά και όλων των εμπλεκομένων, σε αυτές τις απαράδεκτες προσωπικές και υπηρεσιακές πρακτικές και συμπεριφορές, που αγγίζουν και ξεπερνούν τα όρια της απανθρωπιάς και της κτηνωδίας.

Το περιεχόμενο της, από 28/9/2023 ηλεκτρονικής πειθαρχικής αναφοράς μου έχει, ως ακολούθως :


«Re: Νέα και επαναληπτική, πολλαπλώς, πειθαρχική αναφορά εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Αθανάσιου Αθανασίου (και όχι μόνον)».


“Κύριε Εισαγγελεύ

Σε συνέχεια προηγούμενων αναφορών μου, εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Αθανασίου Αθανασίου, σας γνωρίζω ότι και πάλι ,σήμερα, Πέμπτη 28/9/2023 και ώρα 14:20, αποπειράθηκα δυο φορές να τηλεφωνήσω στο τηλέφωνο του εν λόγω κυρίου  το οποίο τηλέφωνο είναι ανηρτημενο, από την Υπηρεσία σας, στο Διαδίκτυο, ως τηλέφωνο στο οποίο απαντά ο Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών, δηλαδή ο Αθανάσιος Αθανασίου και το οποίο τηλεφώνο είναι το 2105219714, όπως και στο παρελθόν, σας έχω αναφέρει. 

Δυστυχώς και πάλι, όταν τηλεφωνώ, σε αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό, υπάρχει αυτόματη ηχογραφημένη απάντηση, η οποία λέγει ότι "ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός" και έτσι το τηλέφωνο κλείνει. 

Προφανώς, κάποιος, ή κάποιοι υπηρεσιακοί παράγοντες έχουν μεσολαβήσει και έχουν "κλειδώσει"  τις τηλεφωνικές επαφές, σε αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό, προκειμένου να μην ενοχλείται ο συγκεκριμένος Γενικός Διευθυντής. Και είναι προφανές ότι αυτό το έχει ζητήσει ο ίδιος, γνωρίζει την ύπαρξη του και θεωρώ δεδομένο ότι και η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, δηλαδή οι Νικόλαος Παγώνης και Παναγιώτης Δουφεξής  - και υποθέτω και υμείς - γνωρίζουν, πάρα πολύ καλά, το τί συμβαίνει και προφανώς, το εγκρίνουν και το έχουν διατάξει να πραγματοποιηθεί, αυτό που συμβαίνει, με το συγκεκριμένο τηλεφωνο. 

Θέλω να πιστεύω ότι υμείς δεν το εγκρίνετε αυτό το γεγονός και ως εκ τούτου, η παρούσα αναφορά στρέφεται όχι, μόνον, κατά του Αθανασίου Αθανασίου, αλλά και κατά όλων των ανωτέρων του, ιεραρχικώς, οι οποίοι επιτρέπουν αυτή την άθλια και ιταμή πρακτική και συμπεριφορά, η οποία όπως γνωρίζετε, είναι επανειλημμένη, σύμφωνα με τις καταγγελίες που σας έχω υποβάλλει, στο παρελθόν. 

Φυσικά, δεν γνωρίζω το τί πράξατε, σε σχέση με αυτές τις καταγγελίες, που αφορούν αυτή την συμπεριφορά του Αθανασίου Αθανασίου, διότι ουδείς μου έχει γνωρίσει το τί έχει επακολουθήσει, σε σχέση με τις καταγγελείες, που έχω υποβάλλει, για αυτό το θέμα, το οποίο, όπως παρατηρώ και υφίσταμαι, συνεχίζεται, αδιαλείπτως και χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται και να ενοχλεί αυτούς που πρέπει, για να διορθώσουν αυτήν την απαράδεκτη πρακτική και συμπεριφορά του συγκεκριμένου κυρίου, ο οποίος όπως προανέφερα, δεν μπορεί να μην γνωρίζει το τί συμβαίνει, με το υπηρεσιακό τηλέφωνό του. 

Ως εκ τούτου, λοιπόν, ζητώ παραδειγματική πειθαρχική τιμωρία του ίδιου και όσων εμπλέκονται, στην υπόθεση αυτή και οι οποίοι έχουν "κλειδώσει", ουσιαστικά, αυτό το υπηρεσιακό τηλέφωνο, προκειμένου να μην μπορούν να γίνονται τηλεφωνικές επαφές, μέσω αυτού του τηλεφώνου και να μην ενοχλείται ο Αθανάσιος Αθανασίου. 

Αντιλαμβάνεστε ότι πρόκειται, περί κατάντιας, την οποία σας ζητώ να ενεργήσετε για να εξαλειφθεί και για να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι (και εκείνοι οι οποίοι έχουν κλειδώσει το τηλέφωνο το τηλέφωνο αλλά και εκείνοι που έχουν δώσει εκείνη σχετική εντολή, για να "κλειδωθεί", ούτως ώστε το ενδιαφερόμενο κοινό να μην μπορεί να εξυπηρετείται, από το τηλέφωνο αυτό). 

Εννοείται, βέβαια, ότι επιθυμώ να μου γίνει γνωστό το πώς μπορώ να έρθω σε επαφή, με τον Αθανασίου Αθανασίου και φυσικά, να μου γνωσθεί η τύχη των σχετικών αναφορών, που έχω υποβάλει όπως και της παρούσας.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος”



Για να δούμε την συνέχεια…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Χθες, Πέμπτη 28/9/2023, έστειλα το παρακάτω e-mail, στην Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, για να λάβουν γνώση του χθεσινού, παραπάνω, δημοσιεύματος.

Αυτό το e-mail έχει, ως εξής :


«Από: Anastasios Anastasopoulos
Στάλθηκε: Thursday, September 28, 2023 4:31:00 PM
Προς: dioikitis@efka.gov.gr ; ypourgos_erg@yeka.gr ; ypod4@efka.gov.gr ; gd.epasf@efka.gov.gr ; ggerakis@efka.gov.gr ; d.anaforon@efka.gov.gr ; Anastasios Sgouros ; d.eepasf@efka.gov.gr ; tm.peitharx@efka.gov.gr
Θέμα: Re: Νέα και επαναληπτική, πολλαπλώς, πειθαρχική αναφορά εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Αθανάσιου Αθανασίου (και όχι μόνον).

Κύριε Εισαγγελεύ και κύριε Υπουργέ.

Σας γνωρίζω και το σημερινό (28/9/2023) δημοσίευμα, για το απαράδεκτο αυτό θέμα του κλειδώματος του τηλεφώνου του Αθανάσιου Αθανασίου, 2105219714, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/09/e-2892023-2105219714.html

και παρακαλώ, για τις ενέργειες τις δικές σας, τις οποίες ζητώ να μου γνωρίσετε.

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Παρασκευή 29/9/2023, έστειλα, στην Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, νέα ηλεκτρονική πειθαρχική αναφορά, διότι συνεχίζεται και εμπλουτίζεται η ελεεινή συμπεριφορά των εντεταλμένων υπαλλήλων να με πληροφορήσουν, για όσα ζητώ να μάθω και οποίοι οι
υπάλληλοι οφείλουν να μου δώσουν απαντήσεις, πλην, όμως, το αποφεύγουν και από ότι καταλαβαίνω, τους έχει δοθεί κάποια εντολή να μην μου απαντούν, να μην έρχονται, σε επαφή μαζί μου και να μην μου παρέχουν οποιαδήποτε πληροφόρηση (κάτι τέτοιο, άλλωστε, έχω ακούσει, από τρίτο άτομο, ότι συμβαίνει, σε μια συγκεκριμένη περίπτωση).

Δείτε τώρα την σημερινή ηλεκτρονική αναφορά μου :


«ΘΕΜΑ : Νέα πειθαρχική αναφορά εις βάρος του Γενικού Διευθυντή Αθανάσιου Αθανασίου, της Άννας Πετροπούλου και της Ολγας Καραθάνου.


Κύριε Εισαγγελεύ, κύριοι και κυριες.


Λυπούμαι αφάνταστα, διότι η χθεσινή πρακτική του Αθανάσιου Αθανασίου συνεχίζεται αμείωτη και οι 2 τηλεφωνικές κλήσεις, που έκανα, στις 2:31 μμ, στο υπηρεσιακό τηλέφωνο 2105219714, δεν βρήκαν ανταπόκριση, διότι συνεχίζεται να βγαίνει ηχητικό μήνυμα, που λέει ότι "ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός".

Πρόκειται, δηλαδή, περί συνεχίσεως της επαίσχυντης συμπεριφοράς, που επιδεικνύει, πλέον, όχι, απλώς, ο συγκεκριμένος υπηρεσιακός παράγοντας, αλλά, εδώ, έχουμε να κάνουμε με την ίδια την Υπηρεσία και κάποια, προφανώς, οργανωμένη και συντονισμένη κατάσταση, δίκην σπείρας παράνομων.

Επίσης, προσπάθησα να επικοινωνήσω, με την Διευθύντρια της Ε' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων Άννα Πετροπούλου, εις το τηλέφωνο 2105219704, το οποίο κάλεσα 9 φορές, από τις 2:31 μμ έως 2:41 μμ, πλην όμως το τηλέφωνο αυτό παρουσιαζόταν, διαρκώς, ως απασχολημένο.

Τέλος, τηλεφώνησα, στην Προϊσταμένη του Τμήματος Συντάξεων Ολγα Καραθάνου, στο τηλέφωνο 2105219825, στις 2:44 μμ, πλην όμως, ουδείς σήκωσε το ακουστικό, ενώ εγώ περίμενα μέχρι να παύσει το κουδούνισμα του ήχου της κλήσεως.

Κατόπιν όλων αυτών, ζητώ τον πειθαρχικό έλεγχο όλων των ανωτέρω υπαλλήλων την τιμωρία όλων των υπευθύνων και σαφείς εξηγήσεις, για το τί πράξατε και τί πρόκειται να πράξετε, για αυτήν την υπόθεση, καθώς και για τα αποτελέσματα


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Δεν θεωρώ ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν σκοπό να απαντήσουν.

Αλλά ο κλεφτοπόλεμος, εκ μέρους μου, πρόκειται να συνεχισθεί.

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα,
Έχετε δοκιμάσει να καταθέσετε αναφορά στη «Διεύθυνση Πρόσθετης και Επαγγελματικής Ασφάλισης» του Υπουργείου Εργασίας; Νομίζω πως η συγκεκριμένη Διεύθυνση είναι υπεύθυνη για την αντίστοιχη νομοθεσία και την τήρησή της.

https://ypergasias.gov.gr/ypourgeio/organotiki-domi/


Διεύθυνση Πρόσθετης και Επαγγελματικής Ασφάλισης
Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης
Τμήμα Εφάπαξ Παροχών
Τμήμα Εσωτερικής Νομοθεσίας Επαγγελματικής Ασφάλισης
Τμήμα Διεθνούς Παρακολούθησης Επαγγελματικής Ασφάλισης
Τμήμα Ασφαλισμένων Δημόσιου Τομέα, Ειδικών Κατηγοριών και Διαδοχικής Ασφάλισης
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Ναι. Εκει είναι μια Παπαϊωάννου. Παλαιότερα, πριν έναν χρόνο, ήταν η Μαρία Βογιατζόγλου.

Το ξέρουν το θέμα, αλλά νομίζω πως δεν μπορούν, ή/και δεν θέλουν να κάνουν κάτι.

Όμως, αγαπητέ/τή φίλε/φιλη, είσαι αφορμή, για μια άλλη ιδέα, που έχει λίγες πιθανότητες να μπορέσει να φανεί χρήσιμη.

Θα αποπειραθώ να την πράξω.

Οψόμεθα…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Οι άνθρωποι αυτοί, που αποτελούν την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, είναι, απίστευτα, κωμικοτραγικοί.

Σήμερα, Δευτέρα 1η Οκτωβρίου 2023, πήρα τηλέφωνο, τον Γενικό Διευθυντή Αθανάσιο Αθανασίου, στο γνωστό τηλέφωνο 2105219714 και βγήκε, ξανά, η ηχογραφημένη απάντηση, στην κλήση ότι ο «αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτος. Αποφάσισα να ερευνήσω και πάλι, στα αναρτημένα, στο Διαδίκτυο, τηλέφωνα των Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ και με έκπληξη είδα ότι, μέσα, σε ελάχιστες ημέρες, το υπηρεσιακό τηλέφωνο του Γενικού Διευθυντή είχε αλλάξει! Αντί του 2105219714, εμφανίζεται, πλέον, ως τηλέφωνό του, το 2103679819!

Πήρα, σε αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό και μου απήντησε μια κυρία. Το τί συνέβη, το περιγράφω, στο e-mail, που έστειλα, σε όλους τους, σήμερα, 1/10/2023, το οποίο e-mail έχει, ως ακολούθως :

“ Κύριοι και κυρίες

Σήμερα, στον τηλεφωνικό κατάλογο του e-ΕΦΚΑ ενεφανισθη ένα άλλο τηλέφωνο, που αποδίδεται, στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών, το 2103676819.

Τηλεφώνησα σε αυτό, μου απάντησε μια κυρία και όταν την ρώτησα, για το τηλέφωνο 2105219614, το οποίο, έως πρόσφατα, εμφανιζόταν, ως τηλέφωνο του, εν λόγω Γενικού Διευθυντή, η κυρία μου απήντησε ότι αυτό ήταν το παλιό τηλέφωνό του.

Της ζήτησα να μου δώσει τον Αθανάσιο Αθανασίου, για να μιλήσω μαζύ του, αλλά η κυρία μου είπε ότι ο Αθανάσιος Αθανασίου είναι σε τηλεδιάσκεψη και δεν μπορεί να μου μιλήσει.

Ως εκ τούτου, β μου ζήτησε το τηλέφωνό μου, για του το δώσει, κάτι, που έπραξα (6948746076), για να μου τηλεφωνήσει.

Ερώτημα, που γεννάται είναι το πότε, πραγματικά, άλλαξε το τηλέφωνο, διότι έως πριν ελάχιστες ημέρες το τηλέφωνο, που εμφανιζόταν, ως τηλέφωνο, ήταν το 2105219714, το οποίο εδώ και μήνες, μου είχε δώσει η Όλγα Καραθάνου και το μήνυμα, που, πάντοτε, έβγαινε - και συνεχίζει να βγαίνει - είναι ότι "ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός".

Αυτή η κατάσταση είναι ντροπή και πρέπει να ελεγχθούν οι υπεύθυνοι, που έπραξαν αυτά που έπραξαν όλον αυτόν τον καιρό και δεν ενημέρωσαν εμένα.

Πάντως, τώρα, περιμένω τηλέφωνο από τον Αθανάσιο Αθανασιου, για να νου δώσει τις εξηγήσεις, που πρέπει, τις οποίες επιθυμώ να είναι και γραπτές.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Κινητό : 6948746”


Περιττό είναι να αναφέρω οτι ο Αθανάσιος Αθανασίου δεν ανταπάντησε, στην τηλεφωνική αυτή κλήση μου.

Πού θα πάει; Κάπου θα τον πετύχω..
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Ο Αθανάσιος Αθανασίου συνεχίζει και σήμερα, την ελεεινή τακτική του να αρνείται να μου τηλεφωνήσει, στο κινητό μου τηλέφωνο που μου ζήτησε, η γραμματέας του, τον τηλεφωνικό αριθμό του οποίου της το έδωσα, προκειμένου ο συγκεκριμένος Γενικός Διευθυντής, που, όταν τηλεφώνησα, ήταν απασχολημένος - σύμφωνα με όσα μου είπε η γραμματέας του -, σε τηλεδιάσκεψη και μόλις τελείωνε αυτή την εργασία, η γραμματέας του μου είπε ότι θα τον ενημερώσει, για να μου τηλεφωνήσει. Αυτό, που με ενδιαφέρει, είναι να απαντήσει, στα ερωτήματα μου και να μου δώσει τις πρέπουσες εξηγήσεις, για την κάκιστη συμπεριφορά του.

Και για τον λόγο αυτό και σήμερα υπέβαλα και νέα πειθαρχική αναφορά, εις βάρος του, η οποία έχει, ως εξής :


«Κυρίες και κύριοι

σας γνωρίζω ότι και σήμερα, Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023, ο Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιος Αθανασίου εξακολουθεί να μην μου τηλεφωνεί, στο κινητό μου τηλέφωνο (6948746076), το οποίο έχει κρατήσει, μετά την τηλεφωνική μου κλήση (την οποία σας κατέστησα, χθες, γνωστή) η γραμματέας του, η οποία μου το ζήτησε και εγώ της έδωσα τον τηλεφωνικό μου αριθμό, προκειμένου να με καλέσει ο Αθανάσιος Αθανασίου, στο τηλέφωνο αυτό, για να απαντήσει, στα ερωτήματα, που έχω υποβάλει και να μου δώσει τις απαραίτητες και πρέπουσες εξηγήσεις, για την κάκιστη και απαράδεκτη συμπεριφορά του, καθώς και για αυτήν την πρωτόγνωρη και καινοφανή, για δημόσια Υπηρεσία, πρακτική των ανύπαρκτων και των καταργημένων υπηρεσιακών τηλεφώνων, που εφαρμόζει, προκειμένου να μην "ενοχλείται", από το συνταξιουχικό και λοιπό κοινό, το οποίο επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.

Επειδή, λοιπόν, η συμπεριφορά του συγκεκριμένου Γενικού Διευθυντή εξακολουθεί να είναι αντιδεοντολογική και αρνητική, όσον αφορά την επιτέλεση των υπηρεσιακών του καθηκόντων και φυσικά, παραμένει αυτή η συμπεριφορά να είναι οικτρή και ιταμή, για τους λόγους αυτούς, η παρούσα ηλεκτρονική αναφορά μου αποτελεί και νέα επιπρόσθετη πειθαρχική αναφορά, σε βάρος του Αθανασίου Αθανασίου, η οποία παρακαλώ να εξετασθεί, από τα αρμόδια όργανα, προκειμένου ο συγκεκριμένος Γενικός Διευθυντής να υποστεί τις συνέπειες των πράξεών του, δηλαδή να υποστεί την δέουσα σκληρή πειθαρχική τιμωρία, που του αξίζει, για την εξακολουθητική ανάλγητη και περιφρονητική αυτή συμπεριφορά, που επιδεικνύει, απέναντι μου.

Τέλος παρακαλώ να μου γνωρίσετε τις ενέργειες σας και για την παρούσα αναφορά, γνωρίζοντας εις εμέ, τα αποτελέσματα των ενεργειών σας, για το συγκεκριμένο θέμα, όπως και για τα υπόλοιπα, αχετικώς, προηγούμενα.

Πέραν τούτων, εξακολουθώ, πάντοτε, περιμένω τηλεφωνική κλήση, που ο Αθανάσιος Αθανασίου υποχρεούται, υπηρεσιακώς και δεοντολογικώς, να μου απευθύνει τηλεφώνημα, στο τηλέφωνο, το οποίο έχω γνωρίσει, στην γραμματέα του, η οποία, άλλωστε, μου το ζήτησε, για τον λόγο αυτόν.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».

Αυτοί, τώρα, έχουν βραχυκυκλώσει, αλλά άκρη θα βρεθεί. Θέλουν, δεν θέλουν….
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Πρέπει να διορθώσω στο σχόλιο, που έκανα, χθες, Δευτέρα, ότι η σωστή ημερομηνία είναι η 2/10/2023 και όχι η 1/10/2023, που, εκ παραδρομής, αναφέρω.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Επειδή και σήμερα, Τετάρτη 4/10/2023, ο Αθανάσιος Αθανασίου, με έγραψε εκεί, που δεν πιάνει μελάνι, και δεν ΜΠΕ καλεσε, στο τηλέφωνο, υπέβαλα νέα ηλεκτρονική αναφορά, εναντίον του, η οποία έχει, ως ακολούθως :


«Κυρίες και κύριοι

όπως βλέπω και σήμερα Τετάρτη 4, Οκτωβρίου 2023 ο Γενικός Διευθυντής Αθανάσιος Αθανασίου συνεχίζει την άθλια τακτική του, να μην μου τηλεφωνεί, στο κινητό τηλέφωνο (6948746076), που άφησα στην γραμματέα του, όπως μου ζήτησε ίδια, όταν τηλεφώνησα, προκειμένου ο Αθανάσιος Αθανασίου να μου τηλεφωνήσει, για τα γνωστά ζητήματα, τα οποία εκκρεμούν και για τα οποία είναι συνυπεύθυνος και να μου λύσει τις απορίες, που έχω, καθώς και τα ερωτήματα, που θέλω να του υποβάλω, προκειμένου να έχω τις εξηγήσεις, που δικαιούμαι να έχω και τις οποίες, παραπλανητικά και κοροϊδευτικά, με τηλέφωνα καταργηθέντα, ή και ανύπαρκτα, όλον αυτόν τον καιρό, με ταλαιπώρησε, διότι καλούσα, για μακρύ χρονικό διάστημα, στο τηλέφωνο 2105219714, που ηταν ανύπαρκτο, ενώ εμφανιζόταν, στο Διαδίκτυο, ως υπηρεσιακό τηλέφωνο του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφαλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου, ως μου είχε γνωρίσει, προ 6 μηνών, η Όλγα Καραθάνου, χωρίς η Υπηρεσία να μου γνωρίσει ότι αυτό το τηλέφωνο έχει αλλάξει.

Όλα αυτά συνέβησαν, ενώ από τα e-mails, που έχω στείλει, ο Αθανάσιος Αθανασίου και όλοι οι υπόλοιποι παραλήπτες αυτών των e-mails γνώριζαν ότι εγώ αναζητώ τον Αθανασίου Αθανασίου και εν παση περίπτωση, όποιον είμαι συναρμόδιος και έχει γνώση των υποθέσεων, προκειμένου να έχω την πληροφόρηση, που δικαιούμαι, ως πολίτης και ως συνταξιούχος.

Ο Αθανάσιος Αθανασίου, λοιπόν, συνεχίζει την παρελκυστική τακτική του και αρνείται να πράξει αυτό που πρέπει και που επιβάλλει η δεοντολογία η υπηρεσιακή να πράξει, δηλαδή να μου τηλεφωνήσει, για να μου δώσει τις εξηγήσεις, που ζητώ, για το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων στο πρώην ΡΕΑΠΥΚ και για τα επίσημα έγγραφα, που ζητώ και για τα οποία ο Συνήγορος του Πολίτη, δυο φορές έχει απασχολήσει εσάς από τον περασμένο Ιανουάριο, μέχρι και τον Ιούλιο, αλλά εσείς λέτε την τελευταία φορά, απαντώντας, με ένα e-mail της κυρίας Τσουκαλά, όπου αναφέρεται ότι η υπόθεσή μου δεν έχει τελειώσει.

Όπως, επανειλημμένα, σας έχω πει εγώ δεν έχω καμιά υπόθεση δική μου, με εσάς. Έχω δικαστική εκκρεμότητα, με την υπάλληλο σας Αφροδίτη Νιφόρου, η οποία με έχει μηνύσει, για το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων για το οποία την έχω καταγγείλει, ως έχουσα περιπέσει, στο αδίκημα της απιστίας περί την υπηρεσία, της παραβάσεως υπηρεσιακού καθήκοντος και της εκδόσεως ψευδών βεβαιώσεων, βλάπτοντας, βαρύτατα, η κυρία αυτή την χρηματική περιουσία του ασφαλιστικού οργανισμού, δια της παράνομης περιουσιακής ζημιάς, που, εν πλήρη συνειδήσει, μείωσε, δραστικώς.

Αυτή είναι η μόνη εκκρεμότητα, που έχω και με την οποία σχετίζεται η Υπηρεσία σας, με τις καταγγελίες, που έχω κάνει, για τις παράνομες συντάξεις στους βενζινοπώλες, μια υπόθεση, για την οποία κωλυσιεργείτε, εδώ και έτη, από τις 31 Δεκεμβρίου 2020 και εντεύθεν, μέχρι σήμερα, που, όπως μαθαίνω, ακόμη, υποτίθεται ότι ψάχνετε να βρείτε άκρη, την οποία άκρη, επίσης, υποτίθεται ότι δεν το βρίσκετε».

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ)

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
(ΣΤΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ)


«Για όλους αυτούς τους λόγους, όπως και τις προηγούμενες ημέρες, καταγγέλλω τον Αθανάσιο Αθανασίου και ζητώ την πειθαρχική δίωξή του, ως και όλων των συνυπεύθυνων, για το γεγονός ότι ο κύριος αυτός εξακολουθεί, πάντα, να με γράφει, στα παλιά του τα παπούτσια, ενώ δεν το δικαιούται αυτό και όλοι υπόλοιποι, οι οποίοι λαμβάνουν γνώση αυτής της, παντελώς, άθλιας και ελεεινής συμπεριφοράς του Αθανασίου Αθανασίου την ανέχονται, όπως ανέχονται και τον ίδιο, αφήνοντάς τον ανεξέλεγκτο, κυριολεκτικά, να πράττει ό,τι θέλει και ό,τι επιθυμεί, πέρα και παρά τις υπηρεσιακές και λοιπές υποχρεώσεις του, που απορρέουν από την υφιστάμενη νομοθεσία.

Όλα αυτά αποτελούν αίσχος, για μια Δημόσια Υπηρεσία, όπως ο e-ΕΦΚΑ και είναι ένα πραγματικό όνειδος, το οποίο οι υπηρεσιακοί παράγοντες, που είναι ανώτεροί του και από τους οποίους εξαρτάται ο Αθανάσιος Αθανασίου, αφήνουν τον άνθρωπο αυτόν να εκθέτει καταυτόν τον τρόπο, που, εκ των πραγμάτων, είναι επονείδιστος, την Υπηρεσία.

Κατόπιν τούτων, όπως προανέφερα, ζητώ, εκ νέου, την πειθαρχική τιμωρία του Αθανασίου Αθανασίου, καθότι και η παρούσα αποτελεί πειθαρχική αναφορά, της βάρος του.

Ως εκ τούτων, παρακαλώ να μου γνωρίσετε τις ενέργειες, στις οποίες θα προβείτε, για την παρούσα αναφορά, όπως και για τις, αμέσως, προηγούμενες αναφορές, σε βάρος του, εν λόγω, κυρίου, καθώς και για τα αποτελέσματα αυτής του της αναφοράς όπως και των, αμέσως, προηγουμενων.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».

Έχει γούστο η όλη υπόθεση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…