Η, από 30/9/2023 ηλεκτρονική αναφορά μου, στον υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου (socinsur@yeka.gr), για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ του τέως ΕΤΕΑΕΠ, που, την 1/3/2020, εντάχθηκε στον e-ΕΦΚΑ και οι πολλαπλές αναφορές μου από 31/12/2020, έως και τώρα, που δεν έχουν απαντηθεί.


 Παναγιώτης Τσακλόγλου. Υφυπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων.



Σήμερα, Σάββατο 30/9/2023, υπέβαλα, για το ζήτημα των παράνομων επικουρικών συντάξεων, στους, περίπου, 300 συνταξιοδοτηθέντες πρατηριούχους βενζινοπώλες του πρώην ΤΕΑΠΥΚ, την, παρακάτω, ηλεκτρονική αναφορά, στον υφυπουργό Κοινωνικών Υποθέσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου, διότι, όπως έχω διαπιστώσει, από όσα έχω υποστεί όλα αυτά τα χρόνια, που διέρρευσαν, από την 31/12/2023, που υπέβαλα την πρώτη ηλεκτρονική αναφορά μου, για την κάκιστη αυτή υπόθεση, οι αρμόδιοι διευθυντές, οι Διοικητές και άλλοι του e-ΕΦΚΑ, με έχουν γράψει, στα παλιά τους τα παπούτσια. Ίσως, ο αρμόδιος υφυπουργός να ευαρεστηθεί να ασχοληθεί και να μου απαντήσει, είτε ο ίδιος, είτε η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

Ας δει, τώρα, το αναγνωστικό κοινό, την σημερινή ηλεκτρονική αναφορά μου, προς τον κ. Τσακλόγλου :


«Κύριε Υφυπουργέ Παναγιώτη Τσακλόγλου

Σε σχέση με την, εν θέματι, καταγγελθείσα, στην αρμόδια Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ (και τώρα και προς εσάς, καταγγελόμενη) υπόθεση των χορηγήσεων, αποκληθεισών, ως παράνομων, επικουρικών συντάξεων σε, κάπου, 300 πρατηριούχους υγρών καυσίμων, με συνταξιοδοτικές αποφάσεις, που εκδόθηκαν από το 2015 έως το 2016 και δεν ανακλήθηκαν, με άμεση προσωπική ευθύνη των, τότε αρμοδίων Διευθυντριών Γεωργίας Τσερπέλη, Αφροδίτης Νιφόρου, Αικατερίνης Παναγιωτοπούλου, Αργυρώς Πίκουλα (αυτής εν μέρει), αλλά και της, τώρα, υπηρετούσας Άννας Πετροπούλου, παρά την σχετική έγγραφη εντολή, υπ' αριθμ. 194506/17-11-2017 του, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιου Καποτά και την υπ' αριθμ. 1188/38/25-10-2017 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, που εξακολουθούν να ισχύουν, παρακαλώ για την παρέμβαση την δική σας, προκειμένου να απαντηθούν, από την Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ (ή και από σας) οι πολλαπλές, από 31/12/2020, έως και χθες, αναφορές μου, που μένουν δίχως απάντηση, ενώ, όπως θα διαβάσετε, στα προωθούμενα e-mails μου προς τον e-ΕΦΚΑ, οι πλείστοι (όχι όλοι) αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες μου συμπεριφέρονται, με άθλιο τρόπο, αρνούμενοι να έλθουν σε επαφή μαζύ μου, ως θα αναγνώσετε.

Προς κατανόηση του θέματος, σας παραπέμπω, ενδεικτικά, σε τέσσερα δημοσιεύματα, στις, κάτωθι, ηλεκτρονικές διευθύνσεις :

  1. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/300-3052023-e.html της 31/5/2023, του οποίου το περιεχόμενο είναι, άκρως, κατατοπιστικό.
  2. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/06/e-912023-68210-11-2017.html της 9/6/2023 , που και αυτό είναι κατατοπιστικό.
  3. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/07/1372023-e-3302934060202313-7-2023.html της 14/7/2023 και αυτό, επίσης, είναι πολύ κατατοπιστικό και
  4. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/09/e-2892023-2105219714.html της 28/9/2023. 
Δείτε, παρακαλώ τα συνημμένα, που σας επισυνάπτω, στο παρόν e-mail και παρακαλώ πολύ, για τις δικές σας ενέργειες, προκειμένου να παύσει και κατά το δυνατόν, να αποκατασταθεί η οικονομική ζημία, που υφίσταται ο ασφαλιστικός οργανισμός και να μου δοθούν, εκ μέρους της Διοικήσεώς του, οι απαντήσεις, που πρέπει και τα έγγραφα, που εδώ και περισσότερο από ένα έτος, ζητώ και απαντήσεις δεν λαμβάνω, διότι, αρνούνται, με περισσή αναίδεια, όχι μόνο να μου απαντήσουν, αλλά, ούτε, καν, να έλθουν, σε επαφή μαζύ μου, επίτηδες και ως ακούω, κατόπιν εσωτερικής υποδείξεως.

Τέλος, παρακαλώ πολύ να μου γνωρίσετε, τις ενέργειες, στις οποίες θα προβείτε και να μου απαντήσετε.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ».




Για να δούμε τί θα επακολουθήσει· αν επακολουθήσει και με αφορμή αυτό το σημερινο e-mail.

Δεν τρέφω πολλές προσδοκίες. Αντιθέτως, «κρατώ μικρό καλάθι». Πολύ μικρό. Μικρότατο.

Αλλά, ουδείς μπορεί να ξέρει. Οψόμεθα…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Φυσικά, σήμερα κιόλας, εστειλα ενημερωτικό e-mail, στον υφυπουργό, για το ηλεκτρονικό αυτό δημοσίευμα, ως ακολούθως :

«Κύριε υφυπουργέ

Σας γνωστοποιώ και το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, στην, παρακάτω, ηλεκτρονική διεύθυνση, προκειμένου να λάβετε γνώση, για αυτό, καθώς θεωρώ ότι όλα πρέπει να γίνονται, με "ανοικτά χαρτιά", ούτως ώστε να έχετε γνώση, όπως, άλλωστε, δικαιούσθε και είναι πρέπον και δεοντολογικώς, ορθό, των ενεργειών μου, που σας αφορούν.

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/09/3092023-socinsuryekagr-132020-e-31122020.html

Κατόπιν αυτών, παρακαλώ και πάλι, για τις δικές σας ενέργειες, που ζητώ να μου γνωρίσετε.



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Δευτέρα 1/10/2023, στις 10:00, το πρωί, τηλεφώνησα, στο Γραφείο του Υφυπουργού Παναγιώτη Τσακλόγλου (τηλέφωνο 2103368323) και μίλησα, με μια κυρία, την οποία ερώτησα, εάν έχουν ληφθεί, το δυο e-mails, που έστειλα το περασμένο Σάββατο, 30/9/2023, στον κ. Υφυπουργού. Η κυρία, τα βρήκε, στον ηλεκτρονικό υπολογιστή της και μου είπε ότι πρέπει να έχω ξανααπασχολήσει το Γραφειο.

Της απάντησα ότι δεν έχω ξαναπασχολήσει το Γραφείο αυτό και ότι είναι η πρώτη φορά, που απευθύνομαι, σε αυτό, αλλά δεν ξέρω αν το έχει απασχολήσει, με το θέμα μου, η Υπηρεσία. Στην συνέχεια την ερώτησα, για το ποιά είναι η διαδικασία, που θα ακολουθηθεί, από εδώ και πέρα.

Η κυρία μου είπε ότι τα e-mails θα πρωτοκολληθούν και στην συνέχεια, θα προωθηθούν, στον κ. Υφυπουργό. Την ευχαρίστησα και έτσι έλαβε τέλος η συνομιλία μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…