Η υπόθεση, με τις χαρακτηρισθείσες, ως παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ : Θα με καλέσει, όταν με χρειασθεί, μου διαμηνύει ο Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ Γεώργιος Γεράκης. (Το από 14/9/2023 e-mail μου, που θέτει τις βάσεις, για μια τέτοια συνάντηση).

 




Καθώς ο καιρός περνά, χωρίς να εχω νέα, σχετικά, με την υπόθεση της χορήγησης των χαρακτηρισθεισών, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων, στους βενζινοπώλες του τέως ΤΕΑΠΥΚ, πήρα την πρωτοβουλία και τηλεφώνησα, χθες Πέμπτη 14/9/2023, στο γραφείο του τέως εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τώρα, Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ Γεωργίου Γεράκη, προκειμένου να πληροφορηθώ, περί του τί συμβαίνει και του τί μέλλει γενέσθαι.

Η επαφή μου, με τον Γεώργιο Γεράκη, υπήρξε έμμεση, μέσω της γραμματέως του, στην οποία ο πρώην Εισαγγελέας είπε να μου πει ότι, όταν  χρειασθεί, θα με καλέσει.

Αργότερα, χθες ακολούθησε και το, κάτωθι, ηλεκτρονικό μήνυμά μου, προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προκειμένου τα πράγματα να τεθούν, σε μια σωστή βάση και σε μια ορθολογική σειρά :


“Κύριε Εισαγγελεύ

Μετά την σημερινή διπλή τηλεφωνική επικοινωνία μου, με την γραμματέα σας (τηλέφωνο 2105228407 και ώρα 12:31 μμ), η οποία με πληροφόρησε ότι της είπατε να μου γνωρίσει ότι, όταν με χρειαστείτε, θα με καλέσετε (αν και το ίδιο μου είχατε διαμηνύσει, μέσω της γραμματέως σας - στο τηλέφωνο 2103729723 -, περίπου, προ τετραμήνου), χωρίς περαιτέρω διευκρινίσεις, ως προς το είδος της έρευνας, που διεξάγετε, έρχομαι, δια της παρούσης, να σας γνωρίσω ότι, φυσικά, είμαι, στην διάθεσή σας, για ό,τι επιθυμείτε.

Εννοείται ότι αναμένω τις - περιληπτικές, έστω - γραπτές απαντήσεις, όχι, κατ' ανάγκην υμών, αλλά, οπωσδήποτε, της Υπηρεσίας, στα πάμπολλα ερωτήματα, που έχω θέσει και φυσικά, πέραν της υποθέσεως των χορηγούμενων και χαρακτηρισθεισών, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων του τέως ΤΕΑΠΥΚ, ως και των εγγράφων, που έχω ζητήσει να μου χορηγηθούν, ζητώ να πληροφορηθώ για την τύχη και τα αποτελέσματα, που έχουν προκύψει - εάν και όπου έχουν προκύψει -, όσον αφορά τις καταγγελτικές αναφορές μου, εις βάρος των υπαλλήλων :

Α) Αργυρώς Πίκουλα.
Β) Σωκράτη Μπουλασίκη.
Γ)Παρθενίας Καραδήμα και των υπ´ αυτήν (Ευαγγελία Γκέκα κλπ).
Δ) Παναγιώτη Δουφεξή.
Ε) Νικόλαου Παγώνη.
Στ) Αθανάσιου Καποτά.
Ζ) Αθανάσιου Αθανασίου.
Και λοιπών. κυρίων και κυριών (Αφροδίτη Νιφόρου κα).

Ύστερα από αυτά, πρόκειται να είμαι, στην διάθεσή σας. 

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος”.


Αυτό το χθεσινό e-mail εστάλη, πέραν του τέως Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου και στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Άδωνι Γεωργιάδη, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, στον Υποδιοικητή Νικόλαο Παγώνη, στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιο Αθανασίου, στην Διεύθυνση Αναφορών, στην Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφαλισης και Συντάξεων και στον Προϊστάμενο του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ Σωκράτη Μπουλασίκη.

Αυτή είναι η τελευταία εξέλιξη, ως προς τα εκκρεμούντα ζητήματα, με τον e-ΕΦΚΑ και το καλό είναι ότι η υπόθεση, κυρίως, των χαρακτιριζόμενων, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων παραμένει ανοικτή.

Το τί πρόκειται να συμβεί, μένει να το δούμε.


Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, 15/9/2023 γνωστοποίησα στον Γεώργιο Γεράκη και στους λοιπούς, το παραπάνω δημοσίευμα, με e-mail, ως εξής :

«Σας γνωρίζω το σημερινό δημοσίευμα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/09/e-1492023-e-mail.html και παρακαλώ, κύριε Εισαγγελεύ, αφού διευθετηθούν όσα αναφέρω, στο χθεσινό e-mail, που σας απηύθυνα, η όποια πρόσκληση, μου απευθύνετε, εις το προσεχές μέλλον, να είναι γραπτή και ως εκ τούτου, επίσημη.

Επίσης, μου προξενεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι, επί, περισσότερο από 2 έτη, ουδέν μου έχει γίνει γνωστό, γα την ηλεκτρονική αναφορά μου της 1/2/2021, για την χορήγηση παράνομων προσαυξήσεων (κατά 50%), στα κατώτατα όρια συντάξεων, σε συνταξιούχους του επικουρικού του πρώην ΤΣΜΕΔΕ, παρά το γεγονός ότι, έκτοτε, το εποπτεύον Υπουργείο έχει διαβιβάσει την καταγγελία μου αυτή, στην Υπηρεσία του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ και παρά το γεγονός ότι έχω επανέλθει, αρκετές φορές, στην εν λόγω καταγγελία (δείτε, πχ, τα δημοσίευματά μου, της 10/8/2022, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/08/e-efka.html και της 31/1/2023, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/01/e-e-50-2017.html ).

Δείτε και το σχετικό έγγραφο, που μου κοινοποίησε ο Παναγιώτης Δουφεξής, ως Διευθυντής του γραφείου του, τότε, υπουργού :


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

ΑΘΗΝΑ: 23/2/2021
Αρ. Πρωτ.: 5076/619
Σταδίου 29, ΤΚ 101 10
Τηλ.: 210-3368283, 210-3368206
E-mail: diefyperg@yeka.gr
ΠΡΟΣ: e-Ε.Φ.Κ.Α.
Δ/νση Εσωτερικού Ελέγχου & Ελέγχου Εσωτερικών Υποθέσεων
Λ. Κηφισίας 178
15231 Χαλάνδρι

ΚΟΙΝ.: 1. e-Ε.Φ.Κ.Α.
Γραφείο Διοικητή
Ακαδημίας 22
10671 Αθήνα

2. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
aanastasopoulos@efka.gov.gr


ΘΕΜΑ: Διαβίβαση καταγγελίας



Σας διαβιβάζουμε την από 1/2/2021 καταγγελία του κ. Αναστασόπουλου Αναστάσιου Προϊσταμένου του Τμήματος Παροχών στο Α’ Υποκατάστημα Μισθωτών Αττικής Αθηνών Δυτικού Τομέα, με έδρα το Αιγάλεω, αναφορικά με τη χορήγηση παράνομων προσαυξήσεων ποσών Κατώτατων Ορίων συντάξεων σε ανάπηρους συνταξιούχους του πρώην επικουρικού του ΤΣΜΕΔΕ, κατά παράβαση της δημοσιονομικής πολιτικής της κυβερνήσεως και παρακαλούμε για την εξέταση των αναφερόμενων και τις δικές σας κατ’ αρμοδιότητα ενέργειες.



Συν.: 2 φ.


Ο Διευθυντής


Παναγιώτης Δουφεξής



Επειδή και αυτή η υπόθεση αφορά παράνομη βλάβη της χρηματικής περιουσίας του e-ΕΦΚΑ, παρακαλώ να ερευνήσετε την υπόθεση αυτή - εάν δεν το έχετε, ήδη, πράξει - και να με ενημερώσετε, για το αποτέλεσμα που υπήρξε - ή, που θα υπάρξει -, όσον αφορά την, εν λόγω, αγνώστου τύχης και υπηρεσιακής μεταχειρίσεως καταγγελία μου.

Αναστάσιος Αναστασόπουλος»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…