e-ΕΦΚΑ : Μαθαίνω ότι ο τέως αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου και Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του ασφαλιστικού οργανισμού Γεώργιος Γεράκης ασχολείται με τις, από 25/4/2023, πειθαρχικές αναφορές, που έχω υποβάλει, εις βάρος ανώτατων και ανώτερων στελεχών του ασφαλιστικού οργανισμού και όχι, μόνον, αυτού. (Για να δούμε τα αποτελέσματα)…

 





Πληροφορούμαι ότι ο εικονιζόμενος τέως αντεισαγγελέας ΑΠ και Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του ασφαλιστικού οργανισμού Γεώργιος Γεράκης ασχολείται, με μια από τις καταγγελίες μου. Η Μονάδα αυτή, της οποίας ο ίδιος ηγείται, προβλέπεται, στον Ν. 4892/2022, για τον εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού οργανισμού και έχει στόχο να επιτύχει την γοργή διερεύνηση των καταγγελιών και αιτημάτων των πολιτών, καθώς και την διενέργεια αυτεπάγγελτων ελέγχων, σε περιπτώσεις, στις οποίες παρατηρούνται καθυστερήσεις, ή παραλείψεις των υπαλλήλων, που ολιγωρούν και δεν κάνουν, καλά, την δουλειά τους, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. 

Η υπόθεση, με την οποία ο Γεώργιος Γεράκης έχει καταπιαστεί,  αφορά τις, από 25/4/2023 ηλεκτρονικές πειθαρχικές αναφορές μου, εις βάρος ανώτατων και ανώτερων υπηρεσιακών (και όχι μόνο) στελεχών του e-ΕΦΚΑ, για την επιδειχθείσα, προς εμέ, απρεπή και αναιδή συμπεριφορά τους.

Καλό είναι το αναγνωστικό κοινό να ξαναδιαβάσει το περιεχόμενο αυτών των πειθαρχικών αναφορών, της 25/4/2023, που υποβλήθηκαν, στην πρόεδρο του κράτους Αικατερίνη Σακελλαρόπουλου, στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, στον υποδιοικητή Νικόλαο Παγώνη, στον γενικό διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Αθανάσιο Αθανασίου στην Διεύθυνση Αναφορών, στην Προϊσταμένη της Ε’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων Αργυρώ Πίκουλα, στον Προϊστάμενο του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων Σωκράτη Μπουλασίκη του ασφαλιστικού οργανισμού και στον Συνήγορο του Πολίτη : 


«Με την παρούσα, σας καταγγέλλω τα κάτωθι :

Σήμερα Τρίτη 25/4/2023, τηλεφώνησα, στην εν θέματι Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα (στο 2105219704), προκειμένου να της ζητήσω πληροφορίες, σχετικά, το, από 30/1/2023, έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, το οποίο εκκρεμεί και έχει ως αποδέκτη και την Ε' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων της οποίας, μέχρι σήμερα, ηγείται η Αργυρώ Πίκουλα, η οποία, όπως πληροφορήθηκα έχει επιλέγει και ως Γενική Διευθύντρια.

Δυστυχώς, η εν λόγω κυρία αρνήθηκε να ακούσει το αίτημα μου, αν και είχε υπηρεσιακή υποχρέωση να με ακούσει (και φυσικά, αφού με άκουγε, είχε δικαίωμα να μου απαντήσει, κατά το δοκούν, ή και να μην μου απαντήσει, λόγω τυχούσας αναρμοδιότητας) και κατόπιν, ως υπηρεσιακώς, αποδέκτρια του ανωτέρω αναφερόμενου εγγράφου του Συνηγόρου του Πολίτη, να με πληροφορήσει, για το τι πρόκειται να πράξει, επί αυτού.

Η Αργυρώ Πίκουλα, όμως, αρνήθηκε, κατηγορηματικά, να ακούσει το αίτημά μου και να μου απαντήσει και προσβλητικώς, φερόμενη, με χαρακτηριστική απρέπεια, για δημόσιο λειτουργό και μου έκλεισε, κατάμουτρα, το τηλέφωνο.

Κατόπιν τούτου, με την παρούσα, υποβάλλω υπηρεσιακή αναφορά, προς τα ανώτερα αυτής διοικητικά όργανα και ζητώ τον πειθαρχικό έλεγχο και την τιμωρία της, για την επιδειχθείσα συμπεριφορά της, απέναντι μου, την οποία, μόλις, περιέγραψα.

Επίσης, πρέπει να σας αναφέρω και πάλι, ότι στο τηλέφωνο 2105219714, που μου έχουν γνωρίσει ότι αφορά τον Γενικό Διευθυντή Αθανάσιο Αθανασίου και το οποίο, επανειλημμένως, καλώ, μου απαντά αυτοματοποιημένα, ότι "ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός", ενώ στο τηλέφωνο 2105219771, που μου έχουν γνωρίσει ότι αφορά την γραμματέα του, δεν σηκώνει κανείς το ακουστικό. 

Ως εκ τούτου και αυτά τα περιστατικά, ζητώ να ελεγχθούν, πειθαρχικώς.

Ακόμη, τηλεφώνησα σήμερα, στον Προϊστάμενο του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιων Σωκράτη Μπουλασίκη, τον οποίο ρώτησα τί πρόκειται να γίνει, με την απάντηση, στο προαναφερθέν έγγραφο του Συνηγόρου του Πολιτη, της 30/1/2023, το οποίο μένει αναπάντητο. 

Ο Σωκράτης Μπουλασίκης υπήρξε ομιλητικός και αρχικά, μου είπε ότι θα λάβω εγγραφη απάντηση. Στην συνέχεια, τον ρώτησα πότε θα λάβω την απάντηση, μου είπε οτι δεν γνωρίζει και οταν επέμεινα να μου προσδιορίσει ένα χρονοδιάγραμμα, για την αναμενόμενη απάντηση, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου απαντήσει, επειδή δεν γνωρίζει και δεν μπορεί να ταυτοποιήσει, με ποιόν μιλάει, στο τηλεφωνο (!), παρα το γεγονός ότι, αμέσως, προηγουμένως, υπήρξε ομιλητικός και δεν έθεσε τοιούτου είδους ζήτημα ταυτοποίησης, γεγονός το οποίο, αβίαστα, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο προβληθείς τελευταίος ισχυρισμός του είναι προσχηματικός. 

Κατόπιν, έκλεισε το τηλέφωνο, λέγοντας μου οτι δεν δεν έχει καλή τηλεφωνική επαφή.

Φυσικά, με την παρούσα, ζητώ να ελεγχθεί, πειθαρχικώς και ο Σωκράτης Μπουλασίκης, για αυτή την συμπεριφορά του.

Περιττό να αναφερω ότι, ως Υπηρεσία, δεν πάτε καλά, λειτουργείτε, με αυθαιρεσία, απέναντι μου, κάτι το οποίο είναι εξακολουθητικό και καθόλου, τυχαίο.

Εννοείται οτι, επί των καταγγελιών, στις οποίες προβαίνω, με την παρούσα, απαιτώ να έχω ενημέρωση, για τις ενέργειές σας.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Ακολούθησε, στην συνέχεια, την ίδια ημέρα και δεύτερη συμπληρωματική πειθαρχική αναφορά μου, που έχει, ως ακολούθως :


«Συνεχίζοντας την σημερινή (25/4/2023) ηλεκτρονική αναφορά μου, για την προσβλητική προς το πρόσωπό μου και εν τοις πράγμασι, ιταμή συμπεριφορά των αναφερόμενων ανώτατων και ανώτερων στελεχών της υπηρεσιακής διοικήσεως του e-ΕΦΚΑ και ενώπιον της πλήρους - στα όρια της αφασίας - αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας στον ασφαλιστικό οργανισμό και στο εποπτεύοντα υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, για τα, σκανδαλωδώς, συμβαίνοντα και απευθυνόμενος και προς τον πρωθυπουργό και την πρόεδρο του κράτους, αν και ως φαίνεται, κτυπώ πόρτες, ερμητικά, κλειστές (αλλά, παρά ταύτα, το τολμώ), σας καθιστώ γνωστό ότι, με τις, υπ' αριθμ. 19770/25-4-2023 και 19780/25-4-2023, προς τον Συνήγορο του Πολίτη, κατέστησα γνωστές αυτές τις επιδειχθείσες πράξεις και συμπεριφορές, ζητώντας την παρέμβασή του, στην πειθαρχική και λοιπή (ποινική) διαδικασία, που πρέπει να ακολουθήσετε, διότι, εδώ, έχουμε σκαστή περίπτωση παραβάσεων καθήκοντος, που, ειδικά, στην περίπτωση του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιου Αθανασίου (και της φαντασματικής γραμματέως του, η οποία, επί ήμερες, σταθερά και επίμονα, δεν σηκώνει το τηλέφωνο) ο κύριος αυτός, εκ συστήματος και προφανώς επιτηδευμένα, αποφεύγει, όπως ανέφερα, στην προηγηθείσα αναφορά μου, να σηκώσει το τηλέφωνο, το οποίο αυτοματοποιημένα λέγει, στον καλούντα ότι «ο αριθμός αυτός δεν είναι αποδεκτός», ενώ το τηλέφωνο (2105219714) υπάρχει και είναι χρεωμένο στον Γενικό Διευθυντή. Προφανέστατα, ο Αθανάσιος Αθανασίου δυσφορεί και δεν θέλει να απαντά στα τηλεφωνήματα, ούτε έχει την θέληση να καλέσει εκείνος αυτόν (τον οποιονδήποτε) ζητεί να επικοινωνήσει, τηλεφωνικώς, μαζύ του. Αλλά αυτή η συμπεριφορά και οι συστηματικές πράξεις, που την συγκροτούν, αποτελούν τον κλασικό ορισμό της, εκ συστήματος και εκ πεποιθήσεως, παράβασης καθήκοντος, την οποία καταγγέλλω και ζητώ τον πειθαρχικό και λοιπό έλεγχο και την παραδειγματική τιμωρία του, λυπούν ενός διότι ένα στέλεχος το οποίο επιδεικνύει αυτήν την απίστευτα προσβλητική συμπεριφορά, η παρούσα Διοίκηση επέλεξε, ως Γενικό Διευθυντή, προκειμένου να τον επιβραβεύσει για αυτήν την αποδεικνυόμενη αχαρακτήριστη και ξεδιάντροπη συμπεριφορά.

Τα ίδια ισχύουν και για την Αργυρώ Πίκουλα, η οποία μου έκλεισε, κατάμουτρα, το τηλέφωνο (2105219704), ευθύς ως της είπα ότι είμαι ο Αναστασόπουλος, λεγοντάς μου ότι δεν συνομιλεί μαζύ μου! Λυπάμαι, που το αναφέρω, διότι εγώ, στην 30χρονη καριέρα μου, ουδέποτε έκλεισα το υπηρεσιακό τηλέφωνο, σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο πολίτη, αρνούμενος, καν, να τον ακούσω. Δυστυχώς, την Αργυρώ Πίκουλα, που μου έκλεισε το τηλέφωνο, μόλις άκουσε ποιος είμαι και μου είπε ότι δεν συνομιλεί μαζύ μου και αυτήν η παρούσα Διοίκηση μόλις αυτές τις ημέρες επέλεξε, ως Γενική Διευθύντρια, επιβραβεύοντας και αυτήν, για την κάκιστη αυτή επιδειχθείσα συμπεριφορά.

Η περίπτωση του Σωκράτη Μπουλασίκη είναι, κάπως, διαφορετική, αλλά το ίδιο αχαρακτήριστη και ουσιωδώς, υποτιμητική, για το άτομό μου, αφού, στην αρχή μου μίλησε, άκουσε ποιός είμαι και τί ζητώ και στην συνέχεια, επικαλούμενος ότι δεν γνωρίζει το πότε η Υπηρεσία θα απαντήσει, στο, από 30/1/2023, έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, που αφορά τις καταγγελίες μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και την χορήγηση, εις εμέ, υπηρεσιακών εγγράφων, που με αφορούν, όταν επέμεινα να μου δώσει ένα χρονοδιάγραμμα, για την αναμενόμενη απάντηση, τότε, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει, διότι (τότε θυμήθηκε) ότι δεν γνωρίζει, με ποιόν μιλάει, στο τηλέφωνο και δεν μπορεί να προβεί, σε ταυτοποίηση του προσώπου μου!

Εννοείται κύριοι και κυρίες ότι και πάλι, εγώ, στην 30χρονη καριέρα μου, ουδέποτε προέβαλα έναν τέτοιο ιταμό ισχυρισμό, απέναντι, σε κάθε καλούντα, τηλεφωνικώς και φυσικά, εκ των πραγμάτων, γίνεται κατανοητό ότι ο προϊστάμενος του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού του e-ΕΦΚΑ χρειάζεται ο ίδιος να υποστεί τον αρμόζοντα, στην περίπτωσή του, πειθαρχικό έλεγχο και την δέουσα πειθαρχική και λοιπή τιμωρία, διότι καθίσταται προφανές ότι, κυριολεκτικά, με κοροϊδεύει (με "δουλεύει", κατά το κοινώς λεγόμενο).

Κατόπιν τούτων, όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι ανθρώπων, που έχετε μαζέψει και τοποθετήσει, σε αυτές τις κρίσιμες δομικές υψηλά ιστάμενες διοικητικές θέσεις, πρέπει, με αυστηρό και αμείλικτο τρόπο, να υποστούν τον πρέποντα και αρμόζοντα πειθαρχικό έλεγχο και την επακόλουθη τιμωρία του, για αυτές τις πράξεις και συμπεριφορές, που επέδειξαν απέναντι σε μένα και προφανέστατα, επιδεικνύουν και σε άλλους, αφού παραμένουν, όχι μόνον, ασύδοτοι και ατιμώρητοι, αλλά και επιβραβεύονται, πλουσιοπάροχα, για τα έργα τους αυτά. (Να τους χαίρεσθε).

Αλλά αφού τους χαρείτε, απαιτώ και θα εξακολουθήσω να απαιτώ, τον σκληρό και αλύπητο πειθαρχικό τους έλεγχο και την συνεπαγόμενη, ομοίως, σκληρή και αλύπητη τιμωρία όλων τους, ανεξαιρέτως και δίχως κανένα ελαφρυντικό. 

Εννοείται ότι περιμένω την ενημέρωσή μου, για όλες τις ενέργειες, στις οποίες πρόκειται και υποχρεούσθε να προβείτε και φυσικά, ζητώ να με ενημερώσετε, όταν υπάρξουν, τα αποτελέσματα των ενεργειών σας αυτών. 

(Αν απευθυνόμουν, σε ιδιώτες, θα προσέθετα και την φράση : "εάν και εφόσον, έχετε φιλότιμο". Αλλά, στην περίπτωσή σας, ως δημόσιοι λειτουργοί, που είσθε, αυτό δεν ισχύει).

Αναμένω, λοιπόν, τα έργα σας...



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασοπουλος»



Η συμπληρωματική αναφορά της 25/4/2023, απεστάλη, στις 26/4/2023, στον Συνήγορο του Πολίτη, με τις υπ’ αριθμ. 19805/26-4-2023 και 19806/26-4-2023 αναφορές μου, προς αυτόν, με την παράκληση να παρέμβει και να εφαρμοσθούν όσα προβλέπονται, από το πνεύμα και το γράμμα του νόμου.

Στις 28/4/2023, αυτό το γεγονός κατέστη γνωστό, στην πρόεδρο του κράτους, στον πρωθυπουργό, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στον διοικητή, τον γενικό διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών, όπως και στους λοιπούς αρμόδιους του e-ΕΦΚΑ, με το παρακάτω e-mail :


“Δεν είναι περιττό να σας γνωρίσω ότι αυτές οι δυο αναφορές υποβλήθηκαν, με επιπρόσθετο κείμενο, στον Συνήγορο του Πολίτη, με τις υπ' αριθμ. 19770/25-4-2023, 19780/25-4-2023, 19805/26-4-2023 και 19806/26-4-2023 αναφορές μου, προς αυτόν και φυσικά, θα έχετε νέα του, για τα προκομμένα στελέχη σας και τις πράξεις και τις συμπεριφορές τους.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος”.



Χθες Πέμπτη 18/5/2023, πληροφορήθηκα ότι ο τέως αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γεώργιος Γεράκης διενεργεί έρευνα και ζητεί εξηγήσεις (;) από κάποιον/αν, από τους/τις καταγγελόμενους/ες και αυτό, κατ’ αρχήν, είναι θετικό. 

Δεν ξέρω, αν πρόκειται να με καλέσει, ή όχι. Ούτε, φυσικά, ξέρω το τί πρόκειται να πράξει.

Απλώς, θα περιμένω να δω τα αποτελέσματα αυτής της, ούτως ειπείν, έρευνας. 

(Αν και είμαι “άπιστος Θωμάς”)…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Παρασκευή 19 Μαΐου 2023, γνωστοποίησα, με e-mail, το, παραπάνω, δημοσίευμα, στους αποδέκτες των δυο αναφορών της 25/4/2023, ως ακολούθως :


« Χρήσιμο θεωρώ ότι είναι να δείτε και το σημερινό δημοσίευμα, στην, κάτωθι, ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/e-2542023.html


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Επίσης, έστειλα e-mail και στα πολιτικά κόμματα ΣΥΡΙΖΑ (info@syriza.gr), στο ΚΚΕ (mailbox@kke.gr), στο ΜΕΡΑ25 (info@mera25.gr), ως ακολούθως :

«Σας υποβάλλω το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμά για τον e-ΕΦΚΑ : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/e-2542023.html Και δυο ενδεικτικά παλαιότερα δημοσιεύματα, σχετικά με το καθεστώς φαυλότητας που επικρατεί εκεί : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/2023-e-70-300-2152023.html https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/e-300-2023-2242023.html


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Επίσης, ηλεκτρονικό μήνυμα έστειλα, χωριστά και στην “Πλεύση Ελευθερίας”.


Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Πέμπτη 25/5/2023, έστειλα , στον Γεώργιο Γεράκη, στο προσωπικο του e-mail, στον e-ΕΦΚΑ (ggerakis@efka.gov.gr) και σε άλλους, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα :


«Κύριε Γεώργιε Γεράκη.

Ως πληροφορούμαι, είσθε Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ και όπως έμαθα, ασχοληθήκατε (και δεν ξέρω, εάν εξακολουθείτε να ασχολείσθε), με κάποιες, από τις καταγγελίες, στις οποίες έχω προβεί [δείτε και το ηλεκτρονικό δημοσίευμα : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/05/e-2542023.html ].

Δεν ξέρω, εαν έχετε ασχοληθεί, με τις πολλές άλλες καταγγελίες, στις οποίες έχω προβει, από τις 31/12/2020, μέχρι εσχάτως. Θεωρώ ότι πρέπει να έχετε ασχοληθεί (και δεν γνωρίζω τίποτε, ως προς αυτό, διότι, γενικώς, πλην μιας εξαιρέσεως, ο Υπουργός Κωστής Χατζηδάκης, ο Διοικητής Παναγιώτης Δουφεξής, ο Υποδιοικητής Νικόλαος Παγώνης, και τα αρμόδια όργανα της Υπηρεσίας τηρούν σιγής ιχθύος και αρνούνται, παράνομα, εμπράκτως και τηλεφωνικώς, να μου παράσχουν οποιαδήποτε πληροφορία), αλλά δεν μπορώ να το πω αυτό, με σιγουριά.

Για τον λόγο αυτόν, σας προωθώ τις παρακάτω ηλεκτρονικές αναφορές μου, για να πράξετε όσα προβλέπουν το πνεύμα και το γράμμα του νόμου, ευελπιστώντας ότι εσείς, ως παλαιός εισαγγελεύς, που είσθε, θα επιδείξετε διαφορετική συμπεριφορά και προβείτε να μου παράσχετε την νόμιμη ενημέρωση, που, μέχρι τώρα, τα αρμόδια υπηρεσιακά όργανα αρνούνται, ως προαναφέρω, να μου παράσχουν.

Κατόπιν των παραπάνω, παρακαλώ, για τις ενέργειές σας και για την νομιμη ενημέρωσή μου, επ' αυτών.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-EΦΚΑ».



Για να δούμε τί θα κάνει.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Παρασκευή 26/5/2023, έστειλα, συμπληρωματική ηλεκτρονική αναφορά, στον Γεώργιο Γεράκη (την οποία απέστειλα και στην νέα υπηρεσιακή υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου, που, σήμερα, αντικατέστησε τον Κωστή Χατζηδάκη) :


«Κύριε Εισαγγελεύ

Συνεχίζοντας τα όσα σας κατήγγειλα, χθες Πέμπτη 25/5/2023, υπό την ιδιότητά σας, ως Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ, σας προωθώ και τις, κάτωθι, ηλεκτρονικές καταγγελίες μου, προκειμένου να ελέγξετε, να διαπιστώσετε το τί έχει συμβεί, με τα καταγγελόμενα και να προχωρήσετε, στις ενέργειες, που προβλέπουν το πνεύμα και το γράμμα του νόμου, ως προς αυτά, εφόσον ενέχουν στοιχεία, που παραπέμπουν, σε φαυλότητα, δια της θετικής και αποθετικής βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού.

Και φυσικά, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε, σχετικώς.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος του e-EΦKA».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…