Από το ανάκτορο των Αιγών (359 πΧ -336 πΧ), στο Μοναστηράκι του 1890, στο πρώτο αυτοκίνητο, που κατασκευάστηκε, στην Ελλάδα, το 1908 και υπάρχει, ακόμη, στα ιταλοκρατούμενα Δωδεκάνησα (1928-1937), στον φάρο του Λυκαβηττού, την δεκαετία του 1930, στον “καπετάν Γιώτη”, στα βουνά, στον παγοπώλη, το 1955, στην βίλα Μαργαρίτα, το 1960, στην Θεσσαλονίκη (1900-1980), στα ουγγρικά λεωφορεία Ikarus, στον οικονομικό όλεθρο του 2010-2024, που οδηγεί την Ελλάδα, στα τριτοκοσμικά επίπεδα του Μεξικού, στην αξία των ακινήτων, στην Ελλάδα και μετέπειτα : Η μεταμόρφωση της Αθήνας και του Λεκανοπεδίου της Αττικής, μέσα από το φωτογραφικό υλικό του 19ου και του 20ου αιώνα (63).
2002 - 2024 : Το, κατά κεφαλήν και το συνολικό ΑΕΠ και οι ποσοστιαίοι ετήσιοι μισθοί, στην Ελλάδα, σε σταθερές τιμές του 2007.
Πρόκειται, για έναν ανεπανάληπτο και πραγματικό όλεθρο…
Η κυρία Τσίλη της ΔΟΥ Χαλκίδας, που βραβεύτηκε και ο υφυπουργός … Εργασίας Β. Σπανάκης…
Όλοι αυτοί - και πρώτοι οι ξένοι δανειστές - ορέγονται την περιουσία των Ελλήνων, στα ακίνητα, που είναι τεράστια.
Και έπεται συνέχεια, αφού, σε γενικές γραμμές, βρισκόμαστε, πίσω από την Τουρκία και ξεπερνάμε, μόνο, το Μεξικό…
1890. Μοναστηράκι, οδός Πανδρόσου. (τσαρουχάδικα).
1908. Το πρώτο αυτοκίνητο, που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα, υπάρχει ακόμη, και σήμερα.
1913 Ιωάννινα. Παρέλαση, στο κέντρο της πόλης, μετά την παράδοση του οθωμανικού στρατού.
1920. Η Ελλάδα, σε κάρτα της ελβετικής σοκολατοποιίας “Chocolaterie du Rhone”.
1928. Σύμη. Υδροπλάνο αραγμένο, στο λιμάνι του Γιαλού.
Ίσως να είναι το υδροπλάνο του Ιταλού Διοικητή των Δωδεκανήσων Cesare de Vecchi.
1929. Η Πάτμος, στην εποχή της ιταλοκρατίας.
1937. Στην ιταλοκρατούμενη Κάρπαθο, στο λιμάνι «Πηγάδια», ο Ιταλός Διοικητής των Δωδεκανησίων Cesare Maria de Vecchi Conte di Val Sismon αποβιβάζεται, από το ιδιωτικό υδροπλάνο του.
Ο Γαβριλάκης ήταν παραγιός του παπά Εμμανουήλ Λουλουδάκη και όταν πέθανε, στις αρχές της δεκαετίας του 1930, ετάφη, δίπλα του, στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου, στον Λυκαβηττό. Πρόκειται, για κανονικό θαλάσσιο φάρο και η τοποθέτησή του, στον Λυκαβηττό, ήταν ιδέα του πολιτικού Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, που διετέλεσε και πρωθυπουργός, σε δυο βραχύβιες κυβερνήσεις, στην περίοδο του Μεσοπολέμου (πέθανε στις 17/11/1936). Τον φάρο του Λυκαβηττού τον γκρέμισαν οι Γερμανοί, στην Κατοχή, όπως έκαναν και με όλους τους φάρους, στην χώρα μας.
Μάιος 1934. Καφενείο, επί της Πλατείας Ομονοίας.
1944 Αθήνα. Πλανόδιος πωλητής τομάτας.
20/4/1946. Ο Στέλιος Κυριακίδης, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης (ΗΠΑ), στον οποίο βγήκε πρώτος.
1946 - 1949. Ο Χαρίλαος Φλωράκης (ο καπετάν-Γιώτης), αντάρτης, στο βουνό.
1948. «Βέλος». Δέματα, δι’ εξορίστους…
1950 (δεκαετία). Πλατεία Συντάγματος. Οδός Καραγιώργη Σερβίας 4. Μέγαρο Καλλιγά.
1951. Αεροφωτογραφία, Χαλάνδρι.
1955. Το Fiatάκι 600, με την βαριά ιστορία.
1977. Γλυφάδα. Λεωφόρος Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά, (τότε, Ιωάννου Μεταξά).
1960. Μοναστηράκι. Αρχαία Αγορά Αθηνών. Οδός Αδριανού.
1960. Πολιτικοί εξόριστοι, σε καφενείο, στον Άγιο Ευστράτιο.
1960 (δεκαετία). Κυψέλη. Η οδός Πατησίων και Κεφαλληνίας.
1960 (δεκαετία). Βίλα Μαργαρίτα. Λεωφόρος Μεσογείων και Βασιλίσσης Σοφίας.
1963 Θεσσαλονίκη. Φωτογραφία, από την πρώτη σινεμασκόπ ελληνικη ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη.
Στο βάθος, στο λιμάνι, φαίνονται δυο, από τα καραβάκια, που, εκείνα τα χρόνια, έκαναν δρομολόγια Περσία - Μπαχτσέ τσιφλίκι - Αγία Τριάδα.
1966 Θεσσαλονίκη. Η οδός Ακροπόλεως χιονισμένη.
1960 (δεκαετία). Θεσσαλονίκη. Η ιχθυόσκαλα της Σαλαμίνας, στο ύψος της Μάρκου Μπότσαρη, πριν το μπάζωμα της παραλίας.
Για την Ελλάδα, η ημέρα ήταν η 20/7/1969…
21/7/1969, ώρα 3:56. The Eagle has landed. Ο πρώτος άνθρωπος, ο Neil Armstrong, πατάει, στο έδαφος της Σελήνης.
«One small step for a man, one giant leap for mankid».
1970 (δεκαετία). Θάνος Λειβαδίτης - Μέμα Σταθόπουλου.
Εκτός από κινηματογραφικό ζευγάρι, ήσαν ζευγάρι και στην ζωή.
1985. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, με την δεύτερη σύζυγό του Νανά Ειλικρινή.
Έκαναν τον γάμο τους, το 1975 και έζησαν μαζί, μέχρι, που χώρισαν, το 1990.
1980 (έτος κυκλοφορίας). Ουγγρικό λεωφορείο «Ikarus», από αυτά, που δρομολογήθηκαν, στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, επί δεκαετίες, περιμένει, πλέον, την μετατροπή του, σε σκραπ.
1980. Τραίνα, στον σιδηροδρομικό σταθμό Πύργου Ηλείας.
1980 (δεκαετία). Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης.
Εξωτερική θέα. Και μάλιστα, επιβλητική.
8/11/2003. Το ΜΑΝ, στο δρομολόγιο 422 Πειραιάς - Καλαμάτα, εισέρχεται, στο φαράγγι της Ανδρίτσας του νομού Αργολίδας.
17/9/2004 Η 304, από Κυπαρισσία, επιστρέφοντας, στην Αθήνα ελίσσεται, στα βράχια του Προκρούστη.
28/12/2004 Η GANZ MAVAG 6468, στο μηχανοστάσιο Καλαμάτας, ετοιμάζεται, για εκδρομικό τραίνο, με προορισμό την Ολυμπία.
12/6/2005. Η αμαξοστοιχία, από Ορμένιο, προς Θεσσαλονίκη, διέρχεται τον σταθμό της Κίρκης του νομού Έβρου.
23/6/2005. Η αμαξοστοιχία GANZ MAVAG, στον σταθμό των Μυκηνών.
Σχόλια