Η δικαστική αντιδικία, που έχω, με την υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, για τις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, των μηχανικών και των συμβολαιογράφων. Το ιστορικό των υποθέσεων. (Μέρος 1ο).

 



Η τρέχουσα δικαστική εκκρεμότητα, ύστερα από την αγωγή και την μήνυση, που υπέβαλε, εις βάρος μου, η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου αποτελεί αντικείμενο και του παρόντος δημοσιεύματος, το οποίο αποτελεί το πρώτο μέρος του ιστορικού της υπόθεσης.

Καταγράφοντας αυτό το ιστορικό της υπόθεσης, πρέπει να αναφέρω ότι εγώ, ο εναγόμενος, από την ενάγουσα Αφροδίτη Νιφόρου, αφού δικηγόρησα, στην Θεσσαλονίκη, από τον Αύγουστο του 1988, έως τον Φεβρουάριο του 1989, αργότερα, στις 3 Απριλίου 1991, μετά από την επιτυχία μου, στον διαγωνισμό, που διεξήχθη τον Σεπτέμβριο του 1990, προσλήφθηκα, ως μόνιμος διοικητικός υπάλληλος, στο Ταμείο Συντάξεων Αυτοκινητιστών (ΤΣΑ), όπου υπηρέτησα, έως τις 31/12/2006 και από 1/1/2007, συνέχισα την υπαλληλική μου υπηρεσία, στον Οργανισμό Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ), στον οποίο συγχωνεύθηκαν το ΤΣΑ, το ΤΕΒΕ και το ΤΑΕ. 

Τον Ιούλιο του 2009, προβιβάστηκα, σε θέση Προϊσταμένου Τμήματος και, έως τις 26/12/2010, τοποθετήθηκα Προϊστάμενος του Περιφερειακού Τμήματος ΟΑΕΕ Κερατσινίου. Από τις 27/12/2010, έως τον Νοέμβριο του 2011, τοποθετήθηκα, ως Προϊστάμενος του Περιφερειακού Τμήματος ΟΑΕΕ Πατησίων και κατόπιν, Προϊστάμενος του Τμήματος Συντάξεων, στο ΤΑΝΠΥ, το οποίο, εν τω μεταξύ, είχε ενταχθεί, στον ΟΑΕΕ και παράλληλα, άσκησα καθήκοντα Διευθυντή, με ανάθεση, από τον Διοικητή, έως την 31 Ιανουαρίου του 2012, συνεχίζοντας να είμαι Προϊστάμενος του Τμήματος Συντάξεων του ΤΑΝΠΥ, έως τον Φεβρουάριο του 2013, που τοποθετήθηκα Προϊστάμενος, στο Οικονομικό Τμήμα του ΤΑΝΠΥ, έως τις 16/6/2013 και στις 17 Ιουνίου 2013, τοποθετήθηκα Προϊστάμενος, στο Τμήμα Παροχών (Συντάξεων) του Τομέα  Επικουρικής Ασφάλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων (ΤΕΑΠΥΚ), που, από το 2008, είχε ενταχθεί, στον ΟΑΕΕ, αν και ήταν Ταμείο επικουρικής ασφάλισης και όχι, όπως ο ΟΑΕΕ, ο οποίος ήταν, κατά κύριο λόγο, ταμείο κύριας ασφάλισης. 

Παράλληλα, μου ανατέθηκε και η θέση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης του ΤΕΑΠΥΚ, ελλείψει Διευθυντού, από την Διοικήτρια του ΟΑΕΕ. Και στις δύο αυτές θέσεις, παρέμεινα, έως την 24η Απριλίου 2016, όταν το ΤΕΑΠΥΚ αποσπάστηκε, από τον ΟΑΕΕ, όπως και τα άλλα δύο επικουρικά ταμεία, που ήσαν ενταγμένα, στον ΟΑΕΕ (των Αρτοποιών και των Ελευθέρων Επαγγελματιών του ΟΑΕΕ), εντάχθηκαν, στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ). Την 25η Απριλίου 2016, τοποθετήθηκα Προϊστάμενος του Τμήματος Επικουρικών Συντάξεων, στην Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του ΕΤΕΑ, στην οποία ενσωματώθηκαν, το ΤΕΑΠΥΚ, ο Τομέας Αρτοποιών και ο Τομέας των Ελεύθερων Επαγγελματιών του ΟΑΕΕ. Προϊσταμένη της Ε’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑ τοποθετήθηκε η Γεωργία Τσερπέλη και εγώ, ως αναπληρωτής της. Την 1/1/2017, το ΕΤΕΑ, μετεξελίχθηκε, στο ΕΤΕΑΕΠ (Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών), ενσωματώνοντας τις Εφάπαξ Παροχές και εγώ τοποθετήθηκα, στην ΣΤ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης, ως Προϊστάμενος, στο Τμήμα Εσόδων και, τον Μάρτιο του 2017, τοποθετήθηκα, ως Προϊστάμενος, στο Β’ Τμήμα Επικουρικής Σύνταξης των Δικηγόρων, των Μηχανικών και των Συμβολαιογράφων της ίδιας Διεύθυνσης, με Διευθύντρια και πάλι, την Γεωργία Τσερπέλη, της οποίας, εκ νέου, μου ανατέθηκε η αναπλήρωση. Στο Α’ Τμήμα Επικουρικής Σύνταξης των Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων, των Αρτοποιών και των Ελεύθερων Επαγγελματιών του ΟΑΕΕ, τοποθετήθηκε, ως Προϊσταμένη, η Όλγα Καραθάνου.

Τον Νοέμβριο του 2018, μετατέθηκα, στην Ζ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ, ως Προϊστάμενος του Τμήματος Συντάξεων του υπαλληλικού προσωπικού του ΝΑΤ και του Οίκου του Ναύτου, με Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, τον Χρήστο Καραμήτσο και με την ενσωμάτωση του ΕΤΕΑΕΠ, στον Ηλεκτρονικό Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), την 1/3/2020, τοποθετήθηκα, στην ΣΤ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ, με τα ίδια καθήκοντα. Τέλος, τον Σεπτέμβριο του 2020, μετατέθηκα, στο Τμήμα Παροχών Ασθένειας, υπαγόμενο, στην Διεύθυνση του Α’ Υποκαταστήματος Μισθωτών του e-ΕΦΚΑ, με έδρα το Αιγάλεω και με Προϊστάμενο, στην θέση του Διευθυντή  του Υποκαταστήματος, τον Δημήτριο Κυριακόπουλο, τον πρώην Β’ Υποδιοικητή που ΕΤΕΑΕΠ και την 1η Ιουλίου 2021, συνταξιοδοτήθηκα. Εν συνόψει, αυτή είναι η υπαλληλική μου διαδρομή.

Ας έλθω, τώρα, στην ενάγουσα Αφροδίτη Νιφόρου. 

Αυτό, που είναι, άκρως, προβληματικό, αφορά το γεγονός ότι η ενάγουσα Αφροδίτη Νιφόρου αποκρύπτει ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό κομμάτι. για την εκδικαζόμενη υπόθεση, όσον αφορά την δική της υπαλληλική διαδρομή, εξέχον μέρος της οποίας είναι η τοποθέτηση της, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ, σύμφωνα με το προσκομιζόμενο, από έμε, πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών της, ως υπαλλήλου, με αριθμό πρωτοκόλλου του e-ΕΦΚΑ 169424/4-4-2023 (σελίδα 6), δυνάμει της, σε αυτό, αναφερόμενης, υπ’ αριθμ. 1/2/12-1-2017 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, από 17/1/2017, έως 7/2/2020 και ως εκ τούτου, οι αναφερόμενες, στην αγωγή, αιτιάσεις της, για όσα εις βάρος της, καταγγέλω, που, αποσπασματικά, αναφέρει, αποτελούν καταγγελίες, ως προς την άσκηση  των υπαλληλικών της καθήκοντων και των, εκ του νόμου, υποχρεώσεων, που είχε, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ και σχετίζονται, με τις παράνομες πράξεις και παραλείψεις της, που έβλαψαν και εξακολουθούν να βλάπτουν την χρηματική περιουσία του ΕΤΕΑΕΠ (νυν e-ΕΦΚΑ), αλλά και των συνταξιούχων της επικουρικής ασφάλισης των πρατηριούχων υγρών καυσίμων και των μηχανικών.

Η Αφροδίτη Νιφόρου, εν συνεχεία, τοποθετήθηκε, με την υπ’ αριθμ. 103/145/29-1-2020 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, Προϊσταμένη της ΣΤ’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης (από 7/2/2020, έως 13-4-2020), γεγονός το οποίο αναφέρει, στην αγωγή της (σελίδα 1). Όμως, δεν αναφέρει ότι το αντικείμενο αυτής της Διεύθυνσης ήσαν οι Τομείς, που αφορούν τους πρατηριούχων υγρών καυσίμων (βενζινοπώλες), των αρτοποιών και οι ελεύθερων επαγγελματιών του ΟΑΕΕ. Στην συνέχεια, αναφέρει ότι, από 9/2/2020, έως 19/12/2021 τοποθετήθηκε, Προϊσταμένη του Τμήματος Νομοθεσίας Συντάξεων Διαδοχικής Ασφάλισης, της Διεύθυνσης Νομοθεσίας και Συντονισμού Συνταξεων και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ, και κατόπιν, αποσπάστηκε, στο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), από 20/12/2021, έως 7/1/2025, οπότε επέστρεψε, στον e-ΕΦΚΑ και υπηρετεί, στο Τμήμα Νομοθεσίας Συντάξεων Διαδοχικής Ασφάλισης της Διεύθυνσης Νομοθεσίας και Συντονισμού Συνταξεων και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ (σελίδες 1 και 2 της αγωγής), χωρίς να αναφέρει την θέση, που κατέχει, στο Τμήμα αυτό, από το οποίο, όταν αποσπάστηκε, ήταν Προϊσταμένη. Δεν το αναφέρει, επειδή δεν τοποθετήθηκε, ως Προϊσταμένη, αλλά, ως απλή υπάλληλος. 

Μια, ακόμη, σκόπιμη παράλειψη της ενάγουσας, αφορά τον τίτλο σπουδών της, ο οποίος δεν είναι πτυχίο Νομικής Σχολής, αν και θέλει να εμφανίζεται, ως συγγραφέας νομικών βιβλίων, στην Νομική Βιβλιοθήκη, ενώ δεν είναι νομικός, ως μη έχουσα ουδεμία θέση, στις τάξεις των νομικών, αφού δεν έχει σπουδές και πτυχίο Νομικής.

Ας δούμε, επί του παρόντος, το πώς η ίδια αυτοπαρουσιάζεται, δημοσίως, στο Διαδίκτυο (ενώ διαμαρτύρεται, με περισσή υποκρισία, επειδή εγώ αναφέρομαι, στην υπηρεσιακή της ιδιότητα) : 


«Αφροδίτη Νιφόρου

Η Αφροδίτη Νιφόρου εργάζεται στον e-ΕΦΚΑ και διαθέτει την απαιτούμενη επαγγελματική εμπειρία καθώς απασχολείται επί πολλά έτη σε φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης. Έχει υπηρετήσει ως Προϊσταμένη στο Τμήμα Νομοθεσίας Διαδοχικής Ασφάλισης της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, ως Προϊσταμένη Διεύθυνσης Απονομής Επικουρικής Σύνταξης και ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του π. ΕΤΕΑΕΠ. Έχει διατελέσει στέλεχος του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στον τομέα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στις Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Σπουδές». Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ και διαθέτει διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων τόσο στο πλαίσιο της μη τυπικής όσο και της άτυπης εκπαίδευσης».

Όσον αφορά τις αναφορές μου, της 23ης Απριλίου 2020 και της 24ης Αυγούστου 2020, με αυτές καταγγέλω το γεγονός ότι, στο επικουρικό του, τέως, ΤΣΜΕΔΕ, χορηγούνται, στους συνταξιούχους μηχανικούς της επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, παράνομες συντάξεις, πάρα τα όσα ορίζει το άρθρο 16, παράγραφος 3 του Ν. 3518/2006, αλλά, ακόμη και (η ελεγχόμενη, για την νομιμότητά της) 59/3/467/21-3-2018 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, τέως, ΕΤΕΑΕΠ, το οποίο, από την 1/3/2020, εντάχθηκε, στον e-ΕΦΚΑ (είναι και αυτή η Απόφαση παράνομη, ως προς το περιεχόμενό της). Ως και παράνομες πράξεις άλλων ανώτερων και ανώτατων στελεχών του ΕΤΕΑΕΠ.









Για να γίνει σαφής και συγκεκριμένη η καταγγελία, που υποβάλω, παραθέτω το κείμενο της, εν λόγω, Αποφάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του τέως ΕΤΕΑΕΠ υπ´ αριθμ. 59/3/467/21-3-2018.
" την παράγραφο 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518/2006, η οποία παράγραφος ρυθμίζει την επικουρική συνταξιοδότηση των ασφαλισμένων μηχανικών και, σαφέστατα, ορίζει ότι :

 "Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος για την απόκτηση συνταξιοδοτικού δικαιώματος για τους μέχρι 31.12.1992 ασφαλισμένους απαιτείται η πραγματοποίηση πέντε τουλάχιστον ετών στην ασφάλιση του Κλάδου από την ίδρυσή του. Μετά την συμπλήρωση της πενταετίας τα απαιτούμενα έτη αυξάνονται προοδευτικά σε δεκαπέντε με την προσθήκη ενός έτους για κάθε χρόνο αρχής γενομένης από το 2011".

Ο νόμος, στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι, απολύτως, σαφής, θεσπίζοντας ειδική διάταξη, για τους ασφαλισμένους, στην επικουρική ασφάλιση μηχανικούς, αφού αναφέρεται, στην απόκτηση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, εκ μέρους τους (και όχι, στην θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, εξαρτώμενη από άλλες προϋποθέσεις επικουρικής, ή κύριας συνταξιοδότησης, όπως είναι τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης) και αυτή η απόκτηση συνταξιοδοτικού δικαιώματος των, επικουρικώς, ασφαλισμένων μηχανικών, με βάση τον Ν. 3518/2006 (παράγραφος 3 του άρθρου 16) απαιτεί, ως μόνη προϋπόθεση, τον χρόνο ασφάλισης των, τουλάχιστον, πέντε ετών, προοδευτικά, αυξανόμενων, για κάθε έτος, έως την συμπλήρωση δεκαπενταετίας, γι αυτό, άλλωστε, αναφέρεται, στην (άμεση και αδιαμεσολάβητη) απόκτηση δικαιώματος επικουρικής σύνταξης, για αυτή την ειδική κατηγορία της επικουρικής ασφάλισης των, κατά την πρώτη εφαρμογή της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του, εν λόγω νόμου, μηχανικών.

Πάρα ταύτα, με την 59/3/467/21-3-2018 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, για την έκδοση της οποίας πρωτοστάτησε η Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ Αφροδίτη Νιφόρου και με ερώτημα προς την Νομική Υπηρεσία του ΕΤΕΑΕΠ, "ερμηνεύτηκε" ότι, πέραν των ετών ασφάλισης, σε αυτή την ειδική κατηγορία των ασφαλισμένων, στην επικουρική ασφάλιση των αιτούντων μηχανικών, κατά την πρώτη εφαρμογή του άρθρου 16, παράγραφος 3 του Ν. 3518/2006, για την συνταξιοδότησή τους, απαιτείται και η συμπλήρωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, κάτι, που, φυσικά, ο νόμος δεν προβλέπει και τα όποια όρια ηλικίας συνταξιοδότησης δεν λαμβάνονταν, υπόψη, από το επικουρικό του ΤΣΜΕΔΕ, στις αποφάσεις, που έχουν εκδοθεί, πριν, από την 21/3/2018, που εκδόθηκε η επίμαχη Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου  του ΕΤΕΑΕΠ. 

Ένα επιχείρημα, που προβάλλεται, στην 5η σελίδα της, παραπάνω, Αποφάσεως, είναι ότι «Επειδή τα όρια ηλικίας αποτελούν ουσιαστική χρονική προϋπόθεση για την απονομή σύνταξης και δεδομένου ότι στην παράγραφο 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518/2006 δεν υπάρχει ρητή αναφορά σε όρια ηλικίας ούτε και πρόβλεψη περί μη ισχύος της παραγράφου 1 του άρθρου 24 του Ν. 2084/1992 προκύπτει σαφώς ότι κατά την μεταβατική περίοδο έχουν εφαρμογή τα όρια ηλικίας που ορίζονται στο άρθρο 24 του Ν. 2084/1992».

Το επιχείρημα αυτό είναι σαθρό διότι :

Α) Τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης δεν αποτελούν ουσιαστική χρονική προϋπόθεση, για την απονομή συντάξεως, όπως αναφέρει η γνωμοδότηση της νομικής υπηρεσίας του ΕΤΕΑΕΠ και τούτο, διότι, κατά περίπτωση, συνταξιοδοτούνται και οι ασφαλισμένοι, για τους οποίους δεν απαιτείται να συμπληρώσουν όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, με μόνη προϋπόθεση την συμπλήρωση των, κατά τον νόμο, απαιτούμενων ετών ασφάλισης των αιτούντων να συνταξιοδοτηθούν (πχ η 35ετια, ή η 40ετια, από ενάρξεως της ασφαλίσεως, ή η 20ετια και η μόνιμη διαμονή, στην Ελλάδα, επί 40 έτη). Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια γενική αρχή, η οποία να επιβάλει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, ως ουσιαστική προϋπόθεση, για την απονομή συντάξεως, στους ασφαλισμένους. Έτσι, ο προβαλλόμενος ισχυρισμός της Νομικής Υπηρεσίας του ΕΤΕΑΕΠ, όπως αναφέρεται, από τον ασκούντα χρέη Διοικητή και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, εναι αβάσιμος, έωλος και διάτρητος.

Αντίθετα, στην επικουρική συνταξιοδότηση, όντως, υπάρχει μια θεμελιώδης και ουσιαστική προϋπόθεση, για την απονομή επικουρικής σύνταξης και αυτή είναι η ύπαρξη, σε κάθε περίπτωση, οριστικής αποφάσεως, από κύριο ταμείο συνταξιοδότησης, που να απονέμει κύρια σύνταξη, στους αιτούντες, για την επικουρική συνταξιοδότησή τους και η οποία είναι η μόνη θεμελιώδης και ουσιαστική προϋπόθεση, για την απονομή επικουρικής σύνταξης.

Β) Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ειδική διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518 / 2006 δεν αναφέρει την ύπαρξη ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, σε αυτήν την ειδική κατηγορία των ασφαλισμένων, στην επικουρική ασφάλιση, μηχανικών, σημαίνει ότι ο νομοθέτης αρκείται, μόνο, στην ύπαρξη των απαιτούμενων ετών ασφάλισης, στο επικουρικό ταμείο και μάλιστα αποκλειστικά, διότι όπως προβλέπει η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518/2006, ο ασφαλισμένος, με τον ασφαλιστικό χρόνο της πενταετίας, στην επικουρική ασφάλιση του ΤΣΜΕΔΕ, που αυξάνεται, προοδευτικά, κάθε έτος, κατά την μεταβατική περίοδο, μέχρι την συμπλήρωση της δεκαπενταετίας, ως απαιτούμενων ετών ασφάλισης, αποκτά δικαίωμα συνταξιοδότησης και όχι απλής θεμελίωσης, για μελλοντική συνταξιοδότηση.

Με όλα αυτά δεδομένα, η Απόφαση 59/3/467/21-3-2018 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ είναι, απολύτως, παράνομη και πρέπει να ανακληθεί και να αποκατασταθεί η τρωθείσα νομιμότητα, εις βάρος των ασφαλισμένων της επικουρικής ασφάλισης Μηχανικών.

Όμως, ακόμη και αν αποδεχθούμε, ως νόμιμη και ορθή, την Απόφαση 59/3/467/21-3-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, για την ύπαρξη ορίων ηλικίας, στην επικουρική συνταξιοδότηση των Μηχανικών της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518/21-12-2006, τότε, είναι σαφέστατο και ηλίου φαεινότερο ότι υπάρχουν συνειδητές παρανομίες, διότι η Απόφαση αυτή δεν εφαρμόζεται, όπως και η ίδια ορίζει, δηλαδή, αναδρομικώς, από της ενάρξεως της ισχύος του Ν. 3518/21-12-2006, με άμεση ευθύνη της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου και του άμεσου διοικητικού της Προϊστάμενου, που είναι ο Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ, σύμφωνα, με το άρθρο 1, περίπτωση ε’ του Κανονισμού Λειτουργίας του ΕΤΕΑΕΠ (Υπουργική Απόφαση, υπ’ αριθμ. Φ.80000/55949/14809/30-12-2016/ΦΕΚ 4288, τεύχος Β’).

Ας δούμε το γιατί ευθύνεται η Αφροδίτη Νιφόρου :

Α) Μετά την έρευνα, που διεξήγαγε, ως ελεγκτικό όργανο, δεν φρόντισε, για την πιστή εφαρμογή της εκδοθείσας Απόφασης, δηλαδή την διακοπή των επικουρικών συντάξεων, που έχουν χορηγηθεί, προ της 21/3/2018, που εκδόθηκε η, εν λόγω απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, διότι είχε πραγματοποιήσει πρόχειρο έλεγχο, με προφορική εντολή του Διοικητή και ενώ είχε την αρμοδιότητα και την υποχρέωση, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος  Εσωτερικού Ελέγχου, δυνάμει των περιπτώσεων ιγ' και ιδ' του άρθρου 5 του Κανονισμού Λειτουργίας του ασφαλιστικού οργανισμού (Υπουργική Απόφαση, υπ’ αριθμ. Φ.80000/55949/14809/30-12-2016/ΦΕΚ 4288, τεύχος Β’) να παρακολουθήσει την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα, στην λήψη των διορθωτικών μέτρων, από την ελεγχόμενη ΣΤ' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ, των διαπιστώσεων, στις οποίες προέβη το Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ και συγκεκριμένα, η Προϊσταμένη του Τμήματος - έστω και αν η ελεγκτική έρευνα, που έκανε η ίδια η Αφροδίτη Νιφόρου, ήταν πρόχειρη -, όμως, ουδέν, εκ των δεόντων, έπραξε, αν και κατέληξε, σε συμπεράσματα, για τα οποία εκλήθη να παραστεί και να δώσει διευκρινίσεις, στην επίμαχη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, ως προς τα όσα εισηγήθηκε ο αναπληρωτής Διοικητής Μάρκος Μπασιούκας, αφού η Αφροδίτη Νιφόρου υπήρξε εκείνη, που έκανε τις βασικές και ουσιαστικές παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, προ της εισηγήσεως (και για την σύνταξη αυτής) του εκτελούντος χρέη Διοικητή του Ταμείου. 

Έτσι, η Αφροδίτη Νιφόρου απέφυγε και δεν θέλησε να πράξει το καθήκον της, προς βλάβη των συμφερόντων του ασφαλιστικού οργανισμού. Φυσικά, όπως προαναφέρω, άμεση και βαρύτατη ευθύνη έχει και ο ίδιος ο ασκών χρέη Διοικητή, εισηγούμενος όσα εισηγήθηκε, στο Διοικητικό Συμβούλιο, την 21/3/2018, διότι, έστω και αν δεχθούμε, ως ορθά και νόμιμα, τα όσα εισηγήθηκε και τα οποία κατέστησαν Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, δεν φρόντισε, για την εφαρμογή τους, με χρηματικό κόστος, για το Ταμείο.

Β) Αυτό το τελευταίο είναι, επίσης, πολύ σημαντικό και αφορά το γεγονός ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΤΕΑΕΠ παραπλανήθηκε, συνειδητά, από τον πρόεδρο και αναπληρωτή Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού Μάρκο Μπασιούκα (ο Αθανάσιος Καποτάς είχε παραιτηθεί, από την θέση του Διοικητή, λίγες ημέρες, νωρίτερα) και την Αφροδίτη Νιφόρου, που παρευρισκόταν, στην συνεδρίαση, για να δώσει διευκρινίσεις, στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΤΕΑΕΠ, διότι τα λεχθέντα, από τον Πρόεδρο και η σχετική Απόφαση του ΔΣ, της 21/3/2018, παρέμειναν, απλώς, στο νομικό σκέλος αυτής της υπόθεσης, δίχως να γίνει ουδεμία μνεία, στο οικονομικό της σκέλος, το οποίο ήταν πασιφανές και είναι, άκρως, σημαντικό, αφού αφορά το κόστος που έχουν οι, ήδη, προ της Αποφάσεως της 21/3/2018, καταβαλλόμενες επικουρικές συντάξεις, σε συνταξιούχους της επικουρικής ασφάλισης μηχανικούς, που δεν πληρούσαν τα, δι "ερμηνείας", τεθέντα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης. Επ' αυτού του κεφαλαιώδους προβλήματος ουδεμία νύξη γίνεται και φυσικά, αυτές οι επικουρικές συντάξεις εξακολουθούν να καταβάλλονται, διότι το Διοικητικό Συμβούλιο παραπλανήθηκε και δεν πληροφορήθηκε την ύπαρξη αυτού του οικονομικού κόστους, το οποίο είναι άγνωστο.

Γ) Όλα αυτά συνέβησαν, παρά την ρητή της Αποφάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, "για την εφαρμογή των ανωτέρω αναλογικά σε όλους τους ασφαλισμένους του Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης τ. ΤΣΜΕΔΕ", όπως και την υποχρεωτική εφαρμογή του Ν. 3518/21-12-2006 (ΦΕΚ 272Α'), που ισχύει, σύμφωνα, με το ακροτελεύτιο άρθρο 75 του νόμου αυτού, από την δημοσίευσή του, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (δηλαδή, από την 21/12/2006).
Και εδώ, η ευθύνη της Αφροδίτης Νιφόρου και του Μάρκου Μπασιούκα είναι βαρύτατη.

Δ) Για το θέμα του χρηματικού κόστους, που προέκυψε, εις βάρος του ασφαλιστικού οργανισμού, απαιτείτο να πραγματοποιηθεί, άμεσα, οικονομικός έλεγχος, τα αποτελέσματα του οποίου θα έπρεπε να ανακοινωθούν, στην συνεδρίαση της 21/3/2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ και Ένορκη Διοικητική Εξέταση. 
Φυσικά, έστω και τώρα, πρέπει να διεξαχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση και για την παραπλάνηση, που υπέστη το Διοικητικό Συμβούλιο. Και εδώ, η ευθύνη της Αφροδίτης Νιφόρου, όπως και του, τότε, αναπληρωτή Διοικητή είναι βαρύτατη. Αυτά έχουν καταγγελθεί, από εμέ και διερευνώνται, από τον e-ΕΦΚΑ και το εποπτεύον Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και έχουν γνωστοποιηθεί, στον Πρόεδρο του υπουργικού συμβουλίου.

Ε) Αποτελεί, απολύτως, παράδοξο το γεγονός ότι, στην συνεδρίαση της 21ης Μαρτίου 2018, που έλαβε την συγκεκριμένη Απόφαση, όπως προκύπτει, δεν εκλήθη να δώσει διευκρινίσεις και δεν φαίνεται να συμμετείχε, στην επίμαχη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, κάποιος, από το Αυτοτελές Γραφείο Νομικών Υποθέσεων και συγκεκριμένα, ο γνωμοδοτήσας Νομικός Σύμβουλος του Ταμείου, ή ο επικεφαλής του Αυτοτελούς Γραφείου, το οποίο και αυτό έχει, ως άμεσο διοικητικό του Προϊστάμενο, τον Διοικητή, σύμφωνα, με το άρθρο 1 του Κανονισμού Λειτουργίας του ΕΤΕΑΕΠ, για να δώσει τις διευκρινίσεις, που έπρεπε, στο Διοικητικό Συμβούλιο, Αντ’ αυτών, εκλήθησαν, οι διοικητικοί υπάλληλοι Προϊστάμενοι των αναφερόμενων Αυτοτελών Γραφείων του ασφαλιστικού οργανισμού, ήτοι η Αφροδίτη Νιφόρου και η Αικατερίνη Σαρακινιώτη, που, βέβαια, καλώς, εκλήθησαν, ως προς το μη νομικό σκέλος της εισήγησης του ασκούντος χρέη Διοικητού, αλλά, επ’ αυτού του μη νομικού σκέλους της, (δηλαδή του κόστους, εις βάρος της χρηματικής περιουσίας του ΕΤΕΑΕΠ), εν λόγω, εισηγήσεως, ουδέν προκύπτει  να ανέφεραν, στο Διοικητικό Συμβούλιο και το απέκρυψαν, όπως και ο εισηγητής εκτελών χρέη Διοικητή και Προέδρου του Δ. Σ. του ΕΤΕΑΕΠ. Εν ολίγοις, απέκρυψαν, από το Διοικητικό Συμβούλιο, την ύπαρξη του οικονομικού κόστους. 

ΣΤ) Συνδυάζοντας όλα αυτά, γίνεται σαφής η ύπαρξη σχετικής προσυνεννόησης των προαναφερόμενων στελεχών του ΕΤΕΑΕΠ, για την απόκρυψη, από το Διοικητικό Συμβούλιο της ύπαρξης οικονομικού κόστους, εις βάρος του ασφαλιστικού Ταμείου, το οποίο κόστος είναι δεδομένο ότι υπήρχε - και εξακολουθεί να υπάρχει -, εξ αιτίας της μη ανάκλησης των, ήδη, έως τότε εκδοθεισών επικουρικών συνταξιοδοτήσεων των Μηχανικών, χωρίς την συμπλήρωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, προ της λήψεως της Αποφάσεως της 21ης Μαρτίου του 2018 και τούτο διότι, ως ερμηνεία νόμου (ήτοι της παραγράφου 3 του άρθρου 16 του Ν. 3518/21-12-2006), η Απόφαση της 21/3/2018, ισχύει, από, τότε, που ισχύει ο ερμηνευθείς νόμος. Και η ύπαρξη προσυνεννοήσεων αυτού του είδους, παραπέμπει, εκτός, από τα πειθαρχικά και - κυρίως - ποινικά αδικήματα της παραβάσεως καθήκοντος, της απιστίας, περί την Υπηρεσία και στην σύσταση παράνομης οργανώσεως, με σκοπό την απόκρυψη του κόστους, στην χρηματική περιουσία του Ταμείου (ή με την σκοπούμενη, δολίως, ώθηση, στο Διοικητικό Συμβούλιο, για την λήψη παράνομης Αποφάσεως, με βαριά οικονομικά αποτελέσματα, εις βάρος των αιτούντων την επικουρική συνταξιοδότησή τους ασφαλισμένων Μηχανικών).

Φυσικά, η απόφαση αυτή του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ δεν έγινε, δεκτή, χωρίς αντιρρήσεις και χωρίς συζήτηση, στην αρμόδια ΣΤ' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης του ασφαλιστικού οργανισμού. Άλλωστε, ήμουν Προϊστάμενος, στο Β' Τμήμα Απονομής Επικουρικών Συντάξεων της ΣΤ' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ, που είχε, στην αρμοδιότητά του, τους συνταξιούχους της επικουρικής ασφάλισης Μηχανικούς και φυσικά, εξέφρασα τις τεκμηριωμένες αντιρρήσεις μου, όσον αφορά, την  59/3/467/21-3-2018 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ , εξηγώντας, λεπτομερώς, το γιατί είναι παράνομη. 

Παραθέτω, εδώ και την σχετική αλληλογραφία, που είχα τότε, το 2018, με την αρμόδια Διευθύντρια Γεωργία Τσερπέλη, η οποία, όπως μου είπε, διαβίβασε τις αντιρρήσεις αυτές,  στην αρμόδια Γενική Διευθύντρια Ελευθερία Ζαχαράκη, η οποία αγνοώ τί έπραξε. Προφανώς, δεν έπραξε τίποτε.

Οι γραπτές αναφορές, που υπέβαλα στην αρμόδια Διευθύντρια, στα πλαίσια των συζητήσεων, που διεξήχθησαν για την εφαρμογή της αποφάσεως 21 Μαρτίου  2018, είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με την Διευθύντρια Γεωργία Τσερπέλη, στις 20/4/2018 και στις 13/11/2018, έχουν, ως ακολούθως :

Στις 20/4/2018 :




Στις 13/11/2018 :








Αυτές οι γραπτές αναφορές, που υπέβαλα, στην αρμόδια Διευθύντρια Γεωργία Τσερπέλη, στα πλαίσια των συζητήσεων, που διεξήχθησαν, για την εφαρμογή της Αποφάσεως του Δ. Σ. του ΕΤΕΑΕΠ της 21ης Μαρτίου  2018, οδήγησαν, μετά την υποβολή της δεύτερης εκτενούς αναφοράς μου, στην απομάκρυνση μου, από την θέση του Προϊσταμένου του Β’ Τμήματος Επικουρικής Σύνταξης της ΣΤ’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης, στην Ζ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ, επειδή δυσαρεστήθηκαν η αρμόδια Διευθύντρια Γεωργία Τσερπέλη, η αρμόδια Γενική Διευθύντρια Ελευθερία Ζαχαράκη, ο αρμόδιος Υποδιοικητής Δημήτριος Κυριακοπουλος και ο Διοικητής Νικόλαος Μπρίκης, ο οποίος, μαζί με την Αφροδίτη Νιφόρου, με έστειλαν κατηγορούμενο, σε Ένορκη Διοικητική Εξέταση, για άλλο θέμα, ήτοι την έκδοση, από εμέ, ως αναπληρωτή Προϊσταμένου της ΣΤ’ Διεύθυνσης, υποτιθέμενων, ως εσφαλμένων, οκτώ Αποφάσεων επικουρικής συνταξιοδότησης συμβολαιογράφων. 

Περιττό να πω ότι η Αφροδίτη Νιφόρου ήταν εκείνη, που πρωταγωνίστησε, στην διεξαγωγή της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, εις βάρος μου ύστερα, από την, από 20/12/2018, Έκθεση Ελέγχου, που συνέταξε, με προφορική εντολή του Διοικητή και με κατηγόρησε, για την έκδοση των συνταξιοδοτικών αποφάσεων, στους οκτώ συμβολαιογράφους. 
























Αυτή η ένορκη διοικητική εξέταση πραγματοποιήθηκε και με το, παραπάνω, προσκομιζόμενο, υπ’ αριθμ. 36/31-5-2016, Πόρισμα της Διευθύντριας Ζωής Κατάκη, που είχε αναλάβει την διεξαγωγή της ΕΔΕ, αθωώθηκα, από τις κατηγορίες, διότι οι συνταξιοδοτικές αποφάσεις των οκτώ συμβολαιογράφων, που εξέδωσα κρίθηκαν ότι είναι νόμιμες και ορθές. Οι παράνομες αποφάσεις επικουρικής συνταξιοδότησης των συμβολαιογράφων, που εκδόθηκαν, πριν από το πόρισμα, υπ' αριθμόν 36/31-5-2019 της Ένορκης Διοικητικής Εξετάσεως, που διεξήγαγε η Διευθύντρια Ζωή Σιούλη - Κατάκη, μετά από εντολή του, τότε, διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Νικολάου Μπρίκη και οι οποίες παράνομες Αποφάσεις επικουρικές συνταξιοδότησης των συμβολαιογράφων εκδόθηκαν, μετά από πρωτοβουλία της Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ Αφροδίτης Νιφόρου, αναθεωρώντας τις προηγούμενες αντίστοιχες Αποφάσεις επικουρικής συνταξιοδότησης των, εν λόγω, συμβολαιογράφων, που είχα εκδώσει εγώ, ως αναπληρωτής Προϊστάμενος της ΣΤ’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης (οι οποίες, όμως, κρίθηκαν ότι είναι ορθές, σύμφωνα, με το αναφερόμενο πόρισμα της ΕΔΕ, υπ’ αριθμόν 36 / 31 Μαΐου 2019), δεν διορθώθηκαν, ήτοι δεν αναθεωρήθηκαν, εκ νέου, όπως θα έπρεπε, (σύμφωνα με το παραπάνω πόρισμα, το οποίο έχει αυξημένη τυπική νομική ισχύ) και αυτό συνέβη, όπως γνωρίζω, λόγω υπαίτιων παραλείψεων των αρμόδιων Διευθυντριών της επικουρικής ασφάλισης και συντάξεων των συμβολαιογράφων, ήτοι, κατά χρονική σειρά, της Αικατερίνης Παναγιωτοπούλου (μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020), της Αφροδίτης Νιφόρου (έως τον Απρίλιο του 2020), της Γεωργίας Τσερπέλη (έως τον Απρίλιο του 2021), που γνώριζαν τα όσα περιγράφει το αναφερόμενο Πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, υπ' αριθμόν 36/31 Μαΐου 2019, όπως και οι μεταγενέστεροι αρμόδιοι Διευθυντές και Προϊστάμενοι του αρμοδίου Τμήματος, έως σήμερα.

Δεν ξέρω τί έπραξε ο αρμόδιος Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ Νικόλαος Μπρίκης, ο οποίος υπήρξε ο αποδέκτης του, εν λόγω, Πορίσματος της ΕΔΕ και αγνοώ αν διαβίβασε, ως όφειλε και ως είχε την υποχρέωση, το Πόρισμα αυτό, στην αρμόδια Διεύθυνση (στις αρμόδιες Διευθύνσεις και στο Τμήμα Ελέγχου, του οποίου ήταν ο άμεσος διοικητικός προϊστάμενος), προκειμένου να διορθωθούν οι υπάρχουσες, κατά το μεσοδιάστημα, εκδοθείσες παράνομες αναθεωρητικές  επικουρικές συνταξιοδοτικές αποφάσεις, στις συγκεκριμένες περιπτώσεις των συμβολαιογράφων. 

Αυτό, που εγώ γνωρίζω, είναι ότι κοινοποίησα το, υπ' αριθμ. 36/31-5-2019, Πόρισμα της ΕΔΕ, με e-mail, στην αρμόδια Διεύθυνση, που χειρίζεται τις υποθέσεις των, επικουρικώς, συνταξιοδοτούμενων συμβολαιογράφων, επισημαίνοντας τα καίρια σημεία του Πορίσματος και την υποχρέωση, που έχει η αρμόδια Διεύθυνση να διορθώσει τις εσφαλμένες αναθεωρήσεις.

Εξ όσων γνωρίζω, ουδέν  επράχθη, εκ των πρεπόντων να πραχθούν. 

Φυσικά, το αποτέλεσμα είναι ότι εβλάβη και βλάπτεται η χρηματική περιουσία του e-ΕΦΚΑ, εις το διηνεκές, ή, τουλάχιστον, όσο ζουν οι συνταξιοδοτούμενοι, με παράνομα ποσά επικουρικών συντάξεων, συμβολαιογράφοι, που, ίσως, τώρα, να μην ζουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ζούσαν, το 2019, ή ότι παύει η ύπαρξη χρηματικής περιουσιακής ζημιάς, στον ασφαλιστικό οργανισμό.

Το συγκεκριμένο πόρισμα είναι αναλυτικότατο και περιέχει όλες τις μαρτυρικές καταθέσεις, που λήφθηκαν, τότε, τον Μάιο του 2019, από την Διευθύντρια της Γ' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του ΕΤΕΑΕΠ Ζωή Σιούλη-Κατάκη, που εξέδωσε το πόρισμα αυτό και ιδιαίτερα μάλιστα υπάρχει η μαρτυρική κατάθεση, στις 16/5/2019, της, τότε, αρμόδιας Διευθύντριας της ΣΤ' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αικατερίνης Παναγιωτοπούλου, η οποία περιγράφει, πλήρως, το τί έγινε, μετά την παρέμβαση της Αφροδίτης Νιφόρου, που ζήτησε, άμεσα, με μήνυμά της, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από το αρμόδιο Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων, να μην εκτελεστούν οι υπογραφείσες και εκδοθείσες από εμέ, ως Αναπληρωτού Προϊσταμένου της ΣΤ' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του ΕΤΕΑΕΠ, Αποφάσεις επικουρικής συνταξιοδότησης των συμβολαιογράφων. Σε αυτή την μαρτυρική κατάθεση, η Αικατερίνη Παναγιωτοπούλου λέει ότι αναθεωρήθηκαν αποφάσεις επικουρικών συνταξιοδοτήσεων συμβολαιογράφων, που είχα εκδώσει εγώ και μάλιστα, αναφέρονται και σημαντικές διαφορές, στα ποσά των μηνιαίων επικουρικών συντάξεων, ανάμεσα στις αρχικές και στις μεταγενέστερες αποφάσεις αναθεώρησης αυτών των αποφάσεων, που εγώ εξέδωσα.

Αυτά είναι, που καταγγέλω και στην, από 23/4/2020 αναφορά, που υπέβαλα, προκειμένου να προστατευθεί η βλαφθείσα και βλαπτόμενη, υπαιτίως, χρηματική περιουσία του e-ΕΦΚΑ και στις περιπτώσεις αυτές των συμβολαιογράφων και αυτή η καταγγελία, επίσης, ερευνάται, από το εποπτεύον Υπουργείο, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας και τον e-ΕΦΚΑ, ενώ έχει ενημερωθεί και ο Πρόεδρος της κυβέρνησης.

Κατόπιν όλων αυτών και επανερχόμενος, στις επικουρικές συντάξεις των Μηχανικών, με δεδομένη την πραγματικότητα ότι ο ασφαλιστικός οργανισμός έχει υποστεί οικονομική ζημιά (εάν δεχθούμε ότι η απόφαση 59/3/467/21-3-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ είναι ορθή και νόμιμη), η οποία, ως προς το χρηματικό σκέλος, δεν μπορεί να υπολογισθεί, όπως, επίσης, δεν μπορεί να υπολογισθεί η χρηματική οικονομική ζημιά, που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένοι, στην επικουρική ασφάλιση Μηχανικοί, των οποίων τα αιτήματα, για συνταξιοδότηση, απερρίφθησαν, από τον Μάρτιο του 2018 και μετά, εξ αιτίας της, εν λόγω, Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ (η οποία επαναλαμβάνω ότι είναι παράνομη) και απαιτείται η αποκατάσταση της νομιμότητας και των χρηματικών οικονομικών ζημιών, που υπέστη ο ασφαλιστικός οργανισμός, ως και των χρηματικών οικονομικών ζημιών, που υπέστησαν οι ασφαλισμένοι της επικουρικής ασφάλισης Μηχανικοί.

Δηλαδή, σε κάθε περίπτωση υφίσταται οικονομικό κόστος και πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες, για το κόστος αυτό.














Επειδή η Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού αδιαφόρησε, για την υπόθεση αυτή, υπέβαλα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις 23 Απριλίου 2020 και στις 24 Αυγούστου 2020, τις, παρατιθέμενες δύο καταγγελτικές αναφορές, προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τον εποπτεύοντα Υπουργό Ιωάννη Βρούτση και τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστο Χάλαρη, προκειμένου το θέμα να εξεταστεί, από τα ανώτερα κυβερνητικά και διοικητικά όργανα, δεδομένης της σοβαρότητάς του και φυσικά, επειδή δεν έχει υπάρξει κάτι το νεότερο, υπέβαλα και πάλι, υπενθυμιστικές αναφορές, στις 13 και 14 Αυγούστου 2025 και ως πληροφορούμαι, η υπόθεση εξετάζεται.

Σταματώ εδώ, προς το παρόν.

Και φυσικά, πρόκειται να υπάρξει συνέχεια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ουκρανία βαδίζει, σε πολιτικοστρατιωτικό αδιέξοδο, καθώς ηττάται, από ένα μικρό και ανεπαρκές ρωσικό εκστρατευτικό σώμα. (Μάιος - Ιούνιος 2022 : Η συνθηκολόγηση είναι η μόνη λύση, αλλά)…

Ουκρανία : Ο, επί σειρά ετών, εμφανιζόμενος, ως “πολέμαρχος”, κατά του Κρεμλίνου και συμπεριφερόμενος, ως «ποντίκι, που βρυχάται», Emmanuel Macron τηλεφώνησε, ξαφνικά, στις 30-6-2025, στον Βλαντιμίρ Πούτιν αποδεχόμενος, εν τοις πράγμασι, την στρατηγική ήττα της Δύσης.

14/12/1944 : Ο ΔΗΜΗΤΡΩΦ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΑΝΤΟ. (Η γελοιοποίηση των ισχυρισμών του σταλινικού 'βαρώνου Μυνχάουζεν' KillKiss)!