Η, από 21-2-2025, αναφορά μου, για τα ψέμματα και τις παρανομίες, στο έγγραφο υπ’ αριθμ. 525658/9-11-2022 του Γενικού Διευθυντή του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου και τις παρανομίες, στα, από 2-9/11/2022, e-mails του ίδιου και του Υποδιοικητή Νικόλαου Παγώνη, για τις επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων.
Στο σημερινό δημοσίευμα, ασχολούμαι και πάλι, με το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών του e-ΕΦΚΑ, συνεχίζοντας την παρουσίαση των, επί μέρους λεπτομερειών της αμαρτωλής αυτής υπόθεσης.
Έτσι, χθες Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025, υπεβλήθη νέα αναφορά, στην Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νίκη Κεραμέως, στον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Κωνσταντίνο Τσαγκαρόπουλο, στην αναπληρώτρια Διοικήτρια της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας Αλεξάνδρα Ρογκάκου, στον Συνήγορο του Πολίτη Ανδρέα Ποττάκη, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Αλέξανδρο Βαρβέρη, στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του e-ΕΦΚΑ Γεώργιο Γεράκη και στην Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αναφορών του e-ΕΦΚΑ Ευανθία Δαβάκη, στην Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Ευφροσύνη Τραγομάλου και στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη (την αναφορά αυτή την κοινοποίησα και στον δικηγόρο μου Τάσο Σγούρο).
Δεν χρειάζεται να υπεισέλθω στο εισαγωγικό κείμενο σε λεπτομέρειες των όσων αναφέρω και περιγράφω σε αυτήν την αναφορά. Δε χρειάζεται να κουράσω τώρα αλλά γνωστή τους αναγνώστες και ως εκ τούτου, προχωρώ, αμέσως, στην παράθεση τ0υ κείμενου της αναφοράς αυτής που έχει ως εξής:
«ΘΕΜΑ : Τα ψέμματα και οι παρανομίες, στο έγγραφο υπ’ αριθμ. 525658/9-11-2022 του Γενικού Διευθυντή του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου και οι παρανομίες, στα από 2-9/11/2022 e-mails του ίδιου και του Υποδιοικητή Νικόλαου Παγώνη.
Κυρίες και κύριοι
ΣΧΕΤΙΚΑ : α) Η από 19/2/2025 αναφορά μου, προς σας και οι προηγούμενες αυτών.
β) Το υπ' αριθμ. 525658/9-11-2022 έγγραφο του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου, ως και το, από 2/11/2022, e-mail του.
γ) Το, από 9/11/2022 e-mail του Υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ Νικόλαου Παγώνη.
δ) Το, υπ' αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
Διαβάζοντας τα τρία, παραπάνω, έγγραφα, που συντάχθηκαν τον Νοέμβριο του 2022 (το πρώτο, που είναι e-mail του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου, συνταχθέν, στις 2/11/2022, το δεύτερο είναι e-mail του Υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ Νικόλαου Παγώνη συνταχθέν, στις 9/11/2022 και το τρίτο είναι το, υπ’ αριθμ . 525658/9-11-2022, έγγραφο του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου, που ακολούθησε το, από 9/11/2022 e-mail του Νικόλαου Παγώνη), θυμήθηκα το υπ´ αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας και διαπίστωσα ότι ο Γενικός Διευθυντής Θανάσης Αθανασίου, ο οποίος, προφανώς, είναι εκείνος, που παρείχε την σχετική πληροφόρηση, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, δεν αναφέρει αληθή γεγονότα, αλλά ψευδή. Φυσικά, το ψεύδος (εν όλω, ή εν μέρει) του περιεχομένου της συγκεκριμένης πληροφόρησης, αφορά και όσους έχουν υπογράψει το σχετικό έγγραφο, που απευθύνεται, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας.
Παραθέτω, το, παρακάτω, απόσπασμα, του υπ’ αριθμ. 46211/9-10-2024, που μου απέστειλε η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, διότι ο Γενικός Διευθυντής Θανάσης Αθανασίου και όσοι παρείχαν τις σχετικές πληροφορίες, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, δεν τα λένε καθόλου καλά.
Το απόσπασμα του υπ’ αριθμ. 46211/9-10-2024 εγγράφου της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, είναι το ακόλουθο :
«9. Συνεπεία των ανωτέρω , η αρμόδια Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων
προέβη ( Σεπτέμβριος 2022) σε ενδελεχή Έρευνα εντοπισμού όσων αποφάσεων είχαν εκδοθεί πριν την απόφαση του Δ.Σ. του ΕΤΕΑΕΠ, μη τηρώντας τα όρια ηλικίας, όπως αυτά καταγράφονται στην υπ΄αριθ. 1188/2017 Απόφαση του ΔΣ του πρώην ΕΤΕΑΕΠ. Η έρευνα ανέτρεξε μέχρι την 1/8/2008 ημερομηνία ένταξης του ΤΕΑΠΥΚ στον κλάδο Επικουρικής ασφάλισης του ΟΑΕΕ και κατά το μέρος που αφορά σε υποθέσεις χωρίς διαδοχική
ασφάλιση, καθόσον η διαδικασία υλοποίησης της είναι μακρά και απαιτούσε πέραν του εντοπισμού των αρχικών αποφάσεων, τον υπολογισμό νέων αποφάσεων στα νέα όρια ηλικίας κάθε περίπτωσης.
Η E' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων:
Oλοκλήρωσε το Σεπτέμβριο 2022 την ανάκληση των ένδεκα (11) συνταξιοδοτικών Αποφάσεων που υπέδειξε η ΓΔΕΑΕΠ, με το με αρ. πρωτ. 429449/21.09.2022 έγγραφό της, σύμφωνα με την Έκθεση Ελέγχου, και προχώρησε, άμεσα, στην έκδοση νέων Αποφάσεων, τηρώντας τις προϋποθέσεις που θέτει η Απόφαση ΔΣ 1188/25.10.2017 και τα με αρ. πρωτ. 194506 & 194567/23.11.2017 Έγγραφα Διοικητή ΕΤΕΑΕΠ περί των ορίων ηλικίας και του ελάχιστου χρόνου ασφαλιστέας εργασίας, για τους ενταγμένους στο
ΤΕΑΠΥΚ πρατηριούχους των «νέων περιοχών».
Προχώρησε στον έλεγχο 297 (διακοσίων ενενήντα επτά) συνταξιοδοτικών Αποφάσεων,
που είχαν εκδοθεί κατά το χρονικό διάστημα από 2011 έως τον 4ο/2016 (οπότε το πρώην
ΤΕΑΠΥΚ δεν προχώρησε στην έκδοση νέων συνταξιοδοτικών αποφάσεων, εν αναμονή της
υλοποίησης της ένταξής του στο ΕΤΕΑ, τον Ιούνιο/2016), από τον οποίο προέκυψε ότι:
90 (ενενήντα) συνταξιοδοτικές αποφάσεις είχαν εκδοθεί σύμφωνα με τις προϋποθέσεις
των ορίων ηλικίας και του χρόνου ασφαλιστέας εργασίας, όπως αυτές ορίζονται από τις
καταστατικές διατάξεις του Ταμείου αυτού.
155 (εκατόν πενήντα πέντε) αποφάσεις, δεν τηρούν τα ορισθέντα από τη νομοθεσία (καταστατικές διατάξεις και κείμενη ασφαλιστική νομοθεσία) και οφείλουν να ανακληθούν.
52 (πενήντα δύο) συνταξιοδοτικές αποφάσεις, για τις οποίες προκύπτει - ανάγκη διερεύνησης άλλων συνταξιοδοτικών παραμέτρων, π.χ.: αναζήτηση . διαδοχικού χρόνου ασφάλισης, επιλογή όρων συνταξιοδότησης, δυνάμει του ν.3232/2ΟΟ4 από παλαιούς ασφαλισμένους της Αττικής κ.α.
Από τις παραπάνω 207 (155 +52) συνολικά συνταξιοδοτικές αποφάσεις ΤΕΑΠΥΚ που
ελέγχονται, οι 105 έχουν υπογραφεί από εσάς τον ίδιο, προϊστάμενο τότε Διεύθυνσης
τ. ΤΕΑΠΥΚ .
Διαβίβασε τις 63 από τις ως άνω 207 συντάξεις, που χρήζουν αναθεώρησης, στη
Διεύθυνση Εκκαθάρισης και Πληρωμής Συντάξεων - προκειμένου η Ε΄ Διεύθυνση να
προβεί σε έλεγχο και άλλων παραμέτρων, πέρα από τα όρια ηλικίας που δεν είχαν
τηρηθεί, όπως ο έλεγχος από το Τμήμα Ασφάλισης για τον χρόνο ασφάλισης, ο έλεγχος
από το Τμήμα Εσόδων για τυχόν οφειλές από μη καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές
και συνεκτιμώντας ότι οι 63 αυτοί συνταξιούχοι είχαν, πλέον, ήδη θεμελιωμένο δικαίωμα
με οποιοδήποτε όριο ηλικίας (το 65ο ή το 67) .
Ενημέρωσε το Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων (κατόπιν συνεννόησης με το Γενικό
Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων) να μην προχωρήσει στην διακοπή των
συντάξεων, όπως όριζαν οι ανακλητικές Αποφάσεις, μέχρι την εκ μέρους της Ε΄ Διεύθυνσης ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου η οποία ήταν σε εξέλιξη.
10. Ο έλεγχος της Ε΄ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης ολοκληρώθηκε τελικά τον Οκτώβριο του 2023, καθώς απαιτούσε πέραν του εντοπισμού των αρχικών αποφάσεων, την έκδοση νέων αποφάσεων στα νέα όρια ηλικίας κάθε περίπτωσης. Επισημαίνεται ότι παράλληλα έγινε και εκτίμηση των οικονομικών μεγεθών κάθε τροποποίησης των αρχικών αποφάσεων σε επίπεδο ακαθάριστων ποσών.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν συνοπτικά ως ακολούθως:
α) 92 περιπτώσεις προέκυψαν με χρεωστικό υπόλοιπο (οφειλή συνταξιούχων ύψους
1.335.000€ περίπου)
β) 49 περιπτώσεις προέκυψαν με πιστωτικό υπόλοιπο (οφειλή ύψους 744.000€ περίπου)
γ) 60 περιπτώσεις ανάγονται στην εφαρμογή διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης και δεν
είναι δυνατός ο υπολογισμός της νέας σύνταξης, διότι θα εκδοθεί από άλλο φορέα
(ΕΤΕΑΜ).
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, επιπλέον, τυχόν αναδρομική ισχύς της
1188/38/25,10-2017 απόφασης του Δ.Σ του ΕΤΕΑΕΠ επιφέρει :
Ανατροπή στα συνταξιοδοτικά δεδομένα των ήδη από το 2008 και μέχρι το 2017
συνταξιούχων του ΤΕΑΠΥΚ , χωρίς ευθύνη τους
Τεράστια οικονομική επιβάρυνση στον e-ΕΦΚΑ και
Πολύ μεγάλο διοικητικό κόστος για την έκδοση νέων αποφάσεων με όλα τα ένδικα
μέσα σε ισχύ.
Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τους ελέγχους της
αρμόδιας E' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων, από το σύνολο των 201 περιπτώσεων που εντοπίστηκαν μη σύμφωνες με την απόφαση του ΕΤΕΑΕΠ, ο
καταγγέλλων, ως αρμόδιος υπηρεσιακός παράγων, υπέγραψε 73 αρχικές αποφάσεις απονομής επικουρικής σύνταξη, 6 τροποποιητικές αποφάσεις και 26 αποφάσεις που χρήζουν εφαρμογής των διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης.
11. Κατ΄ακολουθία των ανωτέρω, από την Γενική Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης &
Εφάπαξ Παροχών υποβλήθηκε την 8/9/2023 μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος «Σχέδιο Ερωτήματος προς το Ν.Σ.Κ» στο αρμόδιο Δ΄ Υποδιοικητή e- ΕΦΚΑ για γνωμοδότηση της ολομέλειας, σχετικά με την αναδρομικότητα της ισχύος της υπ΄ αριθ. 1188/38/25-10-2017 απόφασης του Δ.Σ του ΕΤΕΑΕΠ (σχετ. το από 22/11/2023 έγγραφο του Προϊσταμένου της ΓΔΕΑ&ΕΠ στον επικεφαλής της ΜΕΕ του e- ΕΦΚΑ).
Με ηλεκτρονικό μήνυμα της 19/12/2023 το Τμήμα Γραμματείας Δ΄ Υποδιοικητή e- ΕΦΚΑ
κοινοποίησε προς ενημέρωση στη ΓΔΕΑ&ΕΠ ηλεκτρονικό μήνυμα του Προϊσταμένου του
Γραφείου ΝΣΚ e- ΕΦΚΑ, ότι ο σχετικός φάκελος μεταχρεώθηκε σε λειτουργό του ΝΣΚ , ώστε να εισαχθεί το ερώτημα της ΓΔΕΑ&ΕΠ σε Τμήμα του ΝΣΚ.
Η ΕΑΔ, κατόπιν των με αρ. πρωτ. 32092/12-7-24, 34867/26-7-24, 36221/2-8-24 και
39272/29-8-24 εγγράφων της, ζήτησε αρμοδίως περαιτέρω ενημέρωση, αναφορικά με την υποβολή του εν λόγω Ερωτήματος και τελεί εν αναμονή σχετικής απάντησης ως προς την υποβολή και εξέλιξη αυτού, από το ΝΣΚ».
Υποτίθεται, λοιπόν, ότι «η αρμόδια Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ προέβη (Σεπτέμβριος 2022) σε ενδελεχή Έρευνα εντοπισμού όσων αποφάσεων είχαν εκδοθεί πριν την απόφαση του Δ.Σ. του ΕΤΕΑΕΠ, μη τηρώντας τα όρια ηλικίας, όπως αυτά καταγράφονται στην υπ΄αριθ. 1188/2017 Απόφαση του ΔΣ του πρώην ΕΤΕΑΕΠ».
Αυτά, που αναφέρονται, παραπάνω, αποτελούν μύθευμα. Είναι ψέμα ότι η Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων προέβη σε ενδελεχή έρευνα, τον Σεπτέμβριο του 2022, διότι, τον Σεπτέμβριο του 2022, η, εν λόγω, Διεύθυνση βρισκόταν, σε λήθαργο, αφού η σχετική εντολή, για την διενέργεια του ελέγχου, στην αρμόδια Ε’ Διεύθυνση, όπως και η Γνωμοδότηση του Συμβούλου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που είχε κάνει δεκτή ο Νικόλαος Παγώνης δόθηκαν, από τον Γενικό Διευθυντή Θανάση Αθανασίου, δύο μήνες, αργότερα, στις 9/11/2022, όπως προκύπτει, από το, υπ’ αριθμ . 525658/9-11-2022, έγγραφό του, ύστερα, από την σχετική εντολή του Υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ Νικόλαου Παγώνη.
Δεν προέβη, λοιπόν, τον Σεπτέμβριο του 2022, η αρμόδια, για τους, επικουρικώς, συνταξιοδοτούμενους βενζινοπώλες, Ε’ επικουρική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ. Οι τύποι αυτοί, σαν τον Θανάση Αθανασίου, τον Νικόλαο Παγώνη κλπ, νομίζουν ότι μπορούν να παραπληροφορούν την Εθνική Αρχή Διαφάνειας και τα λοιπά όργανα του κράτους, χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανείς. Δεν είναι, όμως, έτσι. Έπεσαν, στα χέρια μου και δεν πρόκειται να περάσουν καθόλου καλά. Η Ε’ επικουρική Διεύθυνση, λοιπόν, προφανώς, άρχισε την όποια έρευνα, μετά την 9/11/2022 και πιθανότατα, μέσα, στο 2023 (άγνωστο πότε).
Υπ’ αυτές τις συνθήκες, κυρία Υπουργέ, κύριε Γενικέ Γραμματέα, κύριε επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του e—ΕΦΚΑ και κύριε Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού, ως και οι λοιποί κύριοι και κυρίες, έχετε πεδία δόξης λαμπρά, προκειμένου να ασκήσετε τον δέοντα πειθαρχικό έλεγχο, στους εμπλεκομένους, διότι η παρούσα αποτελεί και πειθαρχική αναφορά, ενώ υφίστανται και ποινικά αδικήματα, που πρέπει να σταλούν, από σας, στις δικαστικές αρχές, προς διερεύνηση.
Αυτοί το έριξαν, στο σορολόπ και υποκρίνονται ότι κουράστηκαν, από την πολλή δουλειά, που τους «έφαγε χρόνο» και γι’ αυτό, ζήτησαν, εκ νέου, μια Γνωμοδότηση, πέραν αυτής της 23/8/2022 που, προφανώς, υποκριτικά, ενέκρινε ο Νικόλαος Παγώνης, από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, για ένα ζήτημα, που είναι νομικά, λυμένο, όσον αφορά την αναδρομική ισχύ της 1188/38/2/25-10-2017 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, η οποία ήλθε να ερμηνεύσει το άρθρο 13 της Υπουργικής Απόφασης Φ20210/4231/154/ΦΕΚ 427Β’/2-3-2004 και ως εκ τούτου, η ερμηνεύουσα αυτήν την διάταξη του νόμου, Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, ισχύει, από της ισχύος του νόμου.
Επαναλαμβάνω, λοιπόν, ότι όλοι αυτοί υποκρίνονται ότι δεν γνωρίζουν το αυτονόητο και, ενώ, εκδίδουν - υποκριτικά - εντολές, για την αναδρομική εφαρμογή της Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, επειδή ερμηνεύει διάταξη νόμου, στην συνέχεια, αναιρούν τις εντολές αυτές, για να επαναλάβουν το ίδιο ερώτημα, την απάντηση του οποίου γνωρίζουν, για λόγους, που δεν αφορούν την νομιμότητα, αλλά αφορούν σκοπιμότητες (το πολύ μεγάλο - λένε - διοικητικό κόστος και την τεράστια οικονομική επιβάρυνση του e-ΕΦΚΑ), ενώ, εδώ, ως σκοπιμότητα, πρέπει να προστεθεί και αυτό, που αποφεύγουν να ομολογήσουν· δηλαδή, το ότι θέλουν να αποφύγουν τον υποχρεωτικό κόπο και κάματο, που επιβάλλεται να καταβάλουν, προκειμένου να υπηρετήσουν την νομιμότητα.
Και φυσικά, όσα γράφουν, στα, παραπάνω, τρία έγγραφα τους, οι Νικόλαος Παγώνης και Θανάσης Αθανασίου, βρίσκονται, εκτός της κείμενης νομιμότητας, διότι, με αυτά τα έγγραφα, χαρίζουν τεράστια ποσά, που ανήκουν, στον ασφαλιστικό οργανισμό (1.335.000,00 €), αλλά και στους συνταξιούχους (από τους οποίους έχουν υπεξαιρέσει 744.000,00 €, τα οποία αυτοί οι “λεβέντες” θέλουν να πάνε άκλαυτα!), λες και διαχειρίζονται δικά τους περιουσιακά στοιχεία, τα οποία διαθέτουν, όπως θέλουν, ενώ κάνουν διαχείριση αλλοτρίων και μάλιστα του ΝΠΔΔ, το οποίο υπηρετούν.
Δεν θα παρατείνω το παρόν κείμενο. Το μόνο, που θα προσθέσω, είναι αυτό, που µε αφορά. Το έχω ξαναγράψει.
Αυτοί, προκειμένου να θολώσουν τα νερά, αναφέρουν, ανάμεσα, στα άλλα, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας ότι : «Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τους ελέγχους της αρμόδιας E' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων, από το σύνολο των 201 περιπτώσεων που εντοπίστηκαν μη σύμφωνες με την απόφαση του ΕΤΕΑΕΠ, ο
καταγγέλλων, ως αρμόδιος υπηρεσιακός παράγων, υπέγραψε 73 αρχικές αποφάσεις απονομής επικουρικής σύνταξη, 6 τροποποιητικές αποφάσεις και 26 αποφάσεις που χρήζουν εφαρμογής των διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης».
Ο ισχυρισμός, που προβάλουν, είναι παραπειστικός και παραπλανητικός. Αυτά, που εγώ έχω υπογράψει, είναι σωστά (δεν αναφέρομαι, σε όποια περιστασιακά σφάλματα). Αυτοί τα έχουν κάνει μαντάρα, έχουν μπλέξει τα πράγματα και βρίσκονται, σε, εντελώς, εσφαλμένη κατεύθυνση.
Το θέμα είναι το τί κρίνουν και με ποιά νομική βάση κρίνουν, ό,τι κρίνουν. Και φυσικά, σφάλλουν. Και γι’ αυτό, δεν φταίω εγώ, ούτε οι άλλοι Διευθυντές, του ΟΑΕΕ/ΤΕΑΠΥΚ, που προηγηθησαν, εμού. Φταίνε οι “κρίνοντες”.
Το ενδιαφέρον, σε όσα γράφουν, εστιάζεται, στο άγχος τους να μου “χρεώσουν” ότι υπέγραψα, ως Διευθυντής, στον ΟΑΕΕ/ΤΕΑΠΥΚ (15/6/2013 - 24/4/2016), 105, από τις 201, υποτιθέμενες, ως ελεγχθείσες παράνομες συνταξιοδοτικές αποφάσεις.
Αλήθεια, σε τί τοὺς βοηθάει αυτή η αναφορά; Τους ξεχρεώνει, από τις δικές τους ευθύνες; Πραγματοποίησε ο ασφαλιστικός οργανισμός δύο ελέγχους, στο απώτερο και στο, σχετικά, πρόσφατο παρελθόν και δεν μου καταλόγισαν τίποτε (η υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου, στο ΕΤΕΑΕΠ και η υπ’ αριθμ. 54/25-2-2021 Έκθεση Ελέγχου, στον e-ΕΦΚΑ και μάλιστα, οι Γενικοί Διευθυντές Ελευθερία Ζαχαράκη και Θανάσης Αθανασίου (η περιβόητη ηγετική εγκληματική ομάδα στον ασφαλιστικό οργανισμό), επιχείρησαν να με βγάλουν ψεύτη, με τα, από 13/4/2021 και 6/9/2021 έγγραφά τους, με τα οποία παραπλάνησαν την Υπηρεσία και τις δικαστικές αρχές).
Γιατί βιάζονται να κάνουν έναν τέτοιο συμψηφισμό; Τους ανακουφίζει, σε κάτι; Ή νομίζουν ότι, έτσι θα με πτοήσουν;
Και αφού αφαιρώντας, τις 105 αποφάσεις συνταξιοδότησης, που λένε ότι έχω υπογράψει και υποτίθεται ότι τις χαρακτηρίζουν - τρομάρα τους - όλες, ως εσφαλμένες, γιατί δεν αναφέρουν και τα ονοματεπώνυμα όσων, προ εμού, στον ΟΑΕΕ/ΤΕΑΠΥΚ, υπέγραψαν, τις υπόλοιπες 96 συνταξιοδοτικές αποφάσεις;
Υπάρχουν και άλλοι (πχ η Δέσποινα Αττάλιαλη, ο Βασίλης Παναγόπουλος κ.α.).
Λοιπόν, για να κλείσω, την παρούσα αναφορά, αναφέρω ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι κακόβουλοι και ασκούν μια άγαρμπη παραπληροφόρηση, έχουν υπεξαιρέσει χρήματα των συνταξιούχων και έχουν βλάψει την περιουσία του ασφαλιστικού οργανισμού και επιμένουν, σε αυτές τους τις πράξεις.
Επαναλαμβάνω, λοιπόν, ότι οι υποθέσεις αυτές των καταγγελιών, στις οποίες έχω προβεί, με έναρξη την 31/12/2020 και μετέπειτα, ως και η παρούσα, έχετε την υποχρέωση να τις αποστείλετε, στην ποινική δικαιοσύνη, βάσει του άρθρου 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και να µε ενημερώσετε.
Ιδιαίτερη επιμέλεια, επί του θέματος οφείλει να επιδείξει και το Γραφείο του κ. Πρωθυπουργού, ο οποίος έχει τις ίδιες, ως άνω, υποχρεώσεις.
Εννοείται, ότι θα υπάρξει συνέχεια.
Τάσος Αναστασόπουλος».
Αυτό είναι το κείμενο της χθεσόινής αναφοράς μου, της 21ης Φεβρουαρίου 2025 και είναι σαφές ότι αφορά ένα κρίσιμο σημείο αυτής της δαιδαλώδους υπόθεσης.
Φυσικά, δεν πρόκειται να σταματήσω, εδώ. Όπως αναφέρω, πρόκειται να υπάρξει συνέχεια, διότι έχω τα απαραίτητα στοιχεία, προκειμένου να φέρω σε, ακόμη πιο δύσκολη θέση, τους εμπλεκόμενους, σε αυτήν την πολύ κακή και δυσάρεστη υπόθεση.
Οι αναγνώστες χρήσιμο είναι να παρακολουθήσουν και αυτή την αναφορά, την οποία υπέβαλα, χθες, προκειμένου να έχουν την απαραίτητη εικόνα και να σχηματίσουν γνώμη για τα αναφερόμενα από εμένα.
Επί του παρόντος, αυτά αρκούν.
Σχόλια