Η, από 5/3/2025, αναφορά μου, για τις 63 παράνομες επικουρικές συνταξιοδοτήσεις των βενζινοπωλών, που ανακλήθηκαν, αλλά οι αποφάσεις αυτές ουδέποτε εκτελέστηκαν, λόγω παράνομης παρέμβασης του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανάσιου.

 




Πάλι, με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών θα ασχοληθώ και πάλι στο παρόν δημοσίευμα. Έτσι, σήμερα, Τρίτη 5 Μαρτίου 2025, έστειλα, για το θέμα αυτό, ηλεκτρονική αναφορά, με αποδέκτες τον Πρωθυπουργό, την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικής Ασφάλισης, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, τον Συνήγορο του Πολίτη, τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, τον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών, την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, την Διεύθυνση Διευθέτησης Αναφορών και την κοινοποίησα, στον δικηγόρο μου Τάσο Σγούρο.

Δεν χρειάζεται να κουράσω το αναγνωστικό κοινό, με λόγια τα οποία είναι περιττά. Ως εκ τούτου, παραθέτω το κείμενο της σημερινής αναφοράς, που έχει ως εξής :


 «ΘΕΜΑ : Οι παράνομες επικουρικές συνταξιοδοτήσεις των βενζινοπωλών, που ανακλήθηκαν, αλλά οι αποφάσεις αυτές δεν εκτελέστηκαν, λόγω παράνομης παρέμβασης του Γενικού Διευθυντή Θανάση Αθανάσιου.


ΣΧΕΤΙΚΑ : α) Το υπ' αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της κ. Αλεξάνδρας Ρογκάκου (Εθνική Αρχή Διαφάνειας), προς εμέ.
                β) Η, από 31/12/2024, ηλεκτρονική αναφορά μου, προς σας.
                γ) Η, από 25/2/2025, ηλεκτρονική αναφορά μου, προς σας. 
                δ) Η, από 24/2/2025, ηλεκτρονική αναφορά μου, προς σας και όλες οι, προηγουμένως, υποβληθείσες ηλεκτρονικές αναφορές μου, προς σας.

Κυρίες και κύριοι

Σε συνέχεια των (β), (γ) και (δ) σχετικών αναφορών μου, προς σας και εν όψει του (α) σχετικού εγγράφου, που μου απηύθυνε η κ. Αλεξάνδρα Ρογκάκου Διοικήτρια της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, έρχομαι τώρα να σας επιστήσω την προσοχή, στα κάτωθι.

Όπως αναφέρεται, στο (α) σχετικό έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, προκύπτει ότι η Ε' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ : 

«Διαβίβασε τις 63 από τις ως άνω 207 συντάξεις, που χρήζουν αναθεώρησης, στη Διεύθυνση Εκκαθάρισης και Πληρωμής Συντάξεων - προκειμένου η Ε ́ Διεύθυνση να προβεί σε έλεγχο και άλλων παραμέτρων, πέρα από τα όρια ηλικίας που δεν είχαν τηρηθεί, όπως ο έλεγχος από το Τμήμα Ασφάλισης για τον χρόνο ασφάλισης, ο έλεγχος από το Τμήμα Εσόδων για τυχόν οφειλές από μη καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές και συνεκτιμώντας ότι οι 63 αυτοί συνταξιούχοι είχαν, πλέον, ήδη θεμελιωμένο δικαίωμα με οποιοδήποτε όριο ηλικίας (το 65ο ή το 67).

 Ενημέρωσε το Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων (κατόπιν συνεννόησης με το Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων) να μην προχωρήσει στην διακοπή των συντάξεων, όπως όριζαν οι ανακλητικές Αποφάσεις, μέχρι την εκ μέρους της Ε ́ Διεύθυνσης ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου η οποία ήταν σε εξέλιξη.


10. Ο έλεγχος της Ε ́ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης ολοκληρώθηκε τελικά τον Οκτώβριο του 2023, καθώς απαιτούσε πέραν του εντοπισμού των αρχικών αποφάσεων, την έκδοση νέων αποφάσεων στα νέα όρια ηλικίας κάθε περίπτωσης. Επισημαίνεται ότι παράλληλα έγινε και εκτίμηση των οικονομικών μεγεθών κάθε τροποποίησης των αρχικών αποφάσεων σε επίπεδο ακαθάριστων ποσών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν συνοπτικά ως ακολούθως:


α) 92 περιπτώσεις προέκυψαν με χρεωστικό υπόλοιπο (οφειλή συνταξιούχων ύψους 1.335.000€ περίπου)


β) 49 περιπτώσεις προέκυψαν με πιστωτικό υπόλοιπο (οφειλή ύψους 744.000€ περίπου)


γ) 60 περιπτώσεις ανάγονται στην εφαρμογή διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης και δεν είναι δυνατός ο υπολογισμός της νέας σύνταξης, διότι θα εκδοθεί από άλλο φορέα (ΕΤΕΑΜ)».


Όπως, προκύπτει, από το, παραπάνω, απόσπασμα του (α) σχετικού εγγράφου της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, η Ε' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης εξέδωσε 63 ανακλητικές αποφάσεις επικουρικών συνταξιοδοτήσεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων και τις προώθησε, για την εκτέλεσή τους, στο Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ, αλλά, στην συνέχεια, μετά από παρέμβαση του Γενικού Διευθυντή Θανάση Αθανασίου, ζήτησε, από το αρμόδιο Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων, να μην προχωρήσει, στην διακοπή των 63 επικουρικών συντάξεων, που όριζαν οι ανακλητικές αποφάσεις, μέχρι την ολοκλήρωση του ελέγχου, που ήταν, σε εξέλιξη. 

Έτσι, αυτές οι 63 ανακλητικές αποφάσεις συνταξιοδότησης ουδέποτε εκτελέστηκαν, παρά το γεγονός ότι αυτές οι υποθέσεις είχαν ελεγχθεί και δεν υπήρχε θέμα επανεξέτασής τους. 

Αυτή η ενέργεια, για την μη εκτέλεση αυτών των 63 ανακλητικών αποφάσεων επικουρικής συνταξιοδότησης των βενζινοπωλών, προέκυψε, με την καθοδήγηση του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανασίου, κάτι που εξακολουθεί να συμβαίνει, παρά το γεγονός ότι έχουν παρέλθει, σχεδόν δύο χρόνια, από τότε, που εκδόθηκαν αυτές οι 63 ανακλητικές αποφάσεις, έχει ως αποτέλεσμα την αδιάλειπτη συνέχιση της βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού. Και όλα αυτά, χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο.

Στην πραγματικότητα, αυτό που συμβαίνει, είναι ότι ο Γενικός Διευθυντής Θανάσης Αθανασίου ουδέποτε είχε την βούληση να εκτελεσθούν αυτές οι αποφάσεις και να αναζητηθούν τα χαμένα στοιχεία της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, επειδή δεν επιθυμεί την συμμόρφωση με την νομιμότητα, όπως αυτή προέκυψε, με την αποδοχή της, από 23/8/2022 Γνωμοδότησης του μέλους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους Αντώνη Παπαγεωργίου, γι' αυτό και στην πράξη, σαμποτάρει την αποκατάσταση της χρηματικής περιουσιακής ζημιάς, που υπέστη ο e-ΕΦΚΑ.

Αυτό προκύπτει και από το, υπ’ αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, στο οποίο αναφέρονται και τα παρακάτω:

«10. Ο έλεγχος της Ε΄ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης ολοκληρώθηκε τελικά τον Οκτώβριο του 2023, καθώς απαιτούσε πέραν του εντοπισμού των αρχικών αποφάσεων, την έκδοση νέων αποφάσεων στα νέα όρια ηλικίας κάθε περίπτωσης. Επισημαίνεται ότι παράλληλα έγινε και εκτίμηση των οικονομικών μεγεθών κάθε τροποποίησης των αρχικών αποφάσεων σε επίπεδο ακαθάριστων ποσών.


Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν συνοπτικά ως ακολούθως:


α) 92 περιπτώσεις προέκυψαν με χρεωστικό υπόλοιπο (οφειλή συνταξιούχων ύψους

1.335.000€ περίπου)


β) 49 περιπτώσεις προέκυψαν με πιστωτικό υπόλοιπο (οφειλή ύψους 744.000€ περίπου)


γ) 60 περιπτώσεις ανάγονται στην εφαρμογή διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης και δεν

είναι δυνατός ο υπολογισμός της νέας σύνταξης, διότι θα εκδοθεί από άλλο φορέα

(ΕΤΕΑΜ).


Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, επιπλέον, τυχόν αναδρομική ισχύς της

1188/38/25,10-2017 απόφασης του Δ.Σ του ΕΤΕΑΕΠ επιφέρει :


 Ανατροπή στα συνταξιοδοτικά δεδομένα των ήδη από το 2008 και μέχρι το 2017

συνταξιούχων του ΤΕΑΠΥΚ , χωρίς ευθύνη τους

 Τεράστια οικονομική επιβάρυνση στον e-ΕΦΚΑ και

 Πολύ μεγάλο διοικητικό κόστος για την έκδοση νέων αποφάσεων με όλα τα ένδικα

μέσα σε ισχύ.


Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τους ελέγχους της

αρμόδιας E' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων, από το σύνολο των 201 περιπτώσεων που εντοπίστηκαν μη σύμφωνες με την απόφαση του ΕΤΕΑΕΠ, ο

καταγγέλλων, ως αρμόδιος υπηρεσιακός παράγων, υπέγραψε 73 αρχικές αποφάσεις απονομής επικουρικής σύνταξη, 6 τροποποιητικές αποφάσεις και 26 αποφάσεις που χρήζουν εφαρμογής των διατάξεων διαδοχικής ασφάλισης.


11. Κατ΄ακολουθία των ανωτέρω, από την Γενική Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης &

Εφάπαξ Παροχών υποβλήθηκε την 8/9/2023 μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος «Σχέδιο Ερωτήματος προς το Ν.Σ.Κ» στο αρμόδιο Δ΄ Υποδιοικητή e- ΕΦΚΑ για γνωμοδότηση της ολομέλειας, σχετικά με την αναδρομικότητα της ισχύος της υπ΄ αριθ. 1188/38/25-10-2017 απόφασης του Δ.Σ του ΕΤΕΑΕΠ (σχετ. το από 22/11/2023 έγγραφο του Προϊσταμένου της ΓΔΕΑ&ΕΠ στον επικεφαλής της ΜΕΕ του e- ΕΦΚΑ)».


Έτσι, ενώ είναι δεδομένο το νομικό πλαίσιο, που ισχύει, μετά την αποδοχή της, από 23/8/2022 Γνωμοδότησης του μέλους του ΝΣΚ, από τον Υποδιοικητή Νικόλαο Παγώνη και το οποίο συνίσταται, στο ότι η υπ' αριθμ. 1188/38/2/25-10-2017 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του τέως ΕΤΕΑΕΠ ισχύει αναδρομικά, από τότε, που ισχύει και ο ερμηνευόμενος, από αυτήν, νόμος (η υπ' αριθμ. αριθμ. Φ.20210/4231/154/ΦΕΚ 427 Β'/2-3-2004 Υπουργική Απόφαση), ξαφνικά, αυτό το δεδομένο νομικό πλαίσιο, εντός του οποίου κινείται η έρευνα, αμφισβητείται, επειδή δεν είναι αρεστά, στον Γενικό Διευθυντή Θανάση Αθανασίου, τα αποτελέσματα του διεξαχθέντος ελέγχου! 

(Εννοείται, βέβαια, ότι, κατ' εμέ, ο διεξαχθείς έλεγχος είναι προβληματικός είναι προβληματικός, ως προς τα δοθέντα αποτελέσματα αυτού, αλλά όχι το νομικό πλαίσιο, εντός του οποίου διεξήχθη).

Αλλά ο Θανάσης Αθανασίου δεν αμφισβητεί τα αποτελέσματα του ελέγχου. Αυτό που αμφισβητεί είναι το νομικό πλαίσιο, εντός του οποίου διεξήχθη ο έλεγχος, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι ουδέποτε, (από την αρχή, μέχρι το τέλος) είχε την βούληση να εφαρμόσει τα προβλεπόμενα από αυτό το νομικό πλαίσιο.  Δεν εισφέρει κάτι το νέο, στην επιχειρηματολογία του.

Ούτε και εκφράζει ο Θανάσης Αθανασίου κάποια νομική επιχειρηματολογία, για να εδραιώσει αυτή του την βούληση, αφού τα επιχειρήματα, που προβάλει αφορούν την σκοπιμότητα της μη εφαρμογής των αποτελεσμάτων της διεξαχθείσης έρευνας.

Τί λέει ο Αθανασίου; Λέει, λοιπόν, ότι :

Α) Ανατρέπονται τα συνταξιοδοτικά δεδομένα των συνταξιούχων, χωρίς ευθύνη τους. Αυτό, όμως, δεν είναι άγνωστο, ως προς την ανατροπή των συνταξιοδοτικών δεδομένων των συνταξιούχων. Είναι γνωστό, ευθύς εξ αρχής. Από τότε δηλαδή, που ξεκίνησε η έρευνα. Και φυσικά, δεν είναι ο Θανάσης Αθανασίου αρμόδιος για να αποφανθεί εάν οι λαβόντες την σύνταξη είχαν ευθύνη, που την έλαβαν, ή όχι. Αυτή την απόφαση αρμοδιότητα έχουν τα δικαστήρια να την λάβουν και όχι ο Θανάσης Αθανασίου ή οποιοσδήποτε άλλος, μέσα στον e-ΕΦΚΑ. Άλλωστε αυτή η εκτίμηση (της ευθύνης ή μη των συνταξιούχων) είναι αδιάφορη, για τον νομοθέτη, σύμφωνα, με την ισχύουσα υπουργική απόφαση Με την απόφαση του Υπ. Εργασίας Φ.21250/2748/41/2018, η οποία αφορά τον Κανονισμό Οικονομικής Οργάνωσης και Λογιστικής Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (τ. ΕΤΕΑ) ως εξής: 

  1. «Άρθρο 7Α Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών παροχών 
  1. 1. Κάθε παροχή που έχει καταβληθεί αχρεώστητα, επιστρέφεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ ανεξαρτήτως υπαιτιότητας του λαβόντος. Σε περίπτωση υπαιτιότητας του αναζητείται εντόκως, με επιτόκιο 3%. Παράλληλα με την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων, επιτρέπεται συμψηφισμός οποιασδήποτε οφειλής προς το ταμείο με το σύνολο των χορηγούμενων παροχών, που τυχόν δικαιούται ο οφειλέτης. 
  1. 2. Εάν ο οφειλέτης αποβιώσει, οι οφειλές του συμψηφίζονται με τυχόν οφειλόμενες σε αυτόν και στους νόμιμους κληρονόμους του αναδρομικές παροχές, προς απομείωση του χρέους, ενώ το υπόλοιπο ποσό αναζητείται από αυτούς κατά την κληρονομική τους μερίδα, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Σε περίπτωση που μεταξύ των κληρονόμων υπάρχουν πρόσωπα τα οποία έλκουν συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα από τον οφειλέτη, το ανεξόφλητο ποσό της οφειλής, παρακρατείται από το σύνολο των συνταξιοδοτικών παροχών που τους μεταβιβάζονται ή τους καταβάλλονται. 
  1. 3. Σε περίπτωση είσπραξης παροχών μετά το θάνατο του δικαιούχου υπόχρεος επιστροφής είναι κατά πρώτον ο εισπράξας και αν τούτο καταστεί ανέφικτο οι κληρονόμοι του αποβιώσαντος σύμφωνα με την παράγραφο 2. 
  1. 4. Τα ανωτέρω έχουν εφαρμογή και για ήδη βεβαιωμένες οφειλές από αχρεωστήτως καταβληθείσες παροχές.»
Β) Ότι ο ασφαλιστικός οργανισμός υφίσταται τεράστια οικονομική επιβάρυνση. Τί εννοεί; Ότι είναι πολλά αυτά τα 744.000,00 €, που χρωστάει στους συνταξιούχους βενζινοπώλες; Ε, και λοιπόν; Τί πρέπει να γίνει; Πρέπει να τους τα φάει; Άλλωστε, ο Θανάσης Αθανασίου είναι τόσο ανόητος, που αποκαλύπτει την ύπαρξη του δόλου έναντι των συνταξιούχων, γεγονός το οποίο στοιχειοθετεί το κακουργηματικό έγκλημα της υπεξαίρεσης, το οποίο τους καταλογίζω, διότι αυτό το αθροιστικό ποσόν δεν προέρχεται, από τις αχρεωστήτως καταβληθείσες επικουρικές συντάξεις στους βενζινοπώλες. Άλλη είναι η αιτία αυτής της οφειλής του e-ΕΦΚΑ.

Γ) Ότι είναι πολύ μεγάλο το διοικητικό κόστος! Ε και λοιπόν; Τί πρέπει να γίνει; Να μην κουραστούν αυτός και το αρμόδιο υπαλληλικό προσωπικό; Τί είδους επιχειρήματα είναι αυτά;

Δεν χρειάζεται να προχωρήσω περισσότερο, όσον αφορά τη δική μου επιχειρηματολογία, επί όλων των, παραπάνω, αναφερόμενων. 

Δική σας υποχρέωση, κυρίες και κύριοι είναι να αποστειρώσετε τον ασφαλιστικό οργανισμό, από αυτό το είδος των ηγετικών διοικητικών και λοιπών στελεχών του, που δρουν, με αυτόν τον τρόπο. 

Κατόπιν των ανωτέρω, επαναλαμβάνω την απαίτηση μου να αποστείλετε τις εκκρεμούσες υποθέσεις, στις οποίες αναφέρομαι, στην αρμόδια ποινική δικαιοσύνη, για την αξιολόγηση των πράξεων και των παραλείψεων όλων όσων διοικητικών οργάνων έχουν εμπλακεί, με παράνομο τρόπο, σε αυτές τις πράξεις και παραλείψεις, δυνάμει του άρθρου 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

Και φυσικά, αυτό που απαιτώ, είναι να με πληροφορήσετε, για τις ενέργειες σας, επί όσων σας ζητώ.



Τάσος Αναστασόπουλος»


Όσα περιγράφω, στην σημερινή αναφορά, θεωρώ ότι είναι αρκετά και σαφή, ούτως ώστε οι αναγνώστες να αντιληφθούν, περί τίνος πρόκειται. 

Για τον λόγο αυτόν, σταματώ, εδώ, διότι έχω τη γνώμη πως ο,τιδήποτε περισσότερο είναι κουραστικό, για τους αναγνώστες, οι οποίοι αντιλαμβάνονται τί συμβαίνει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Θεολογία, ή φιλοσοφία; Πόσο νόημα έχει αυτό το ερώτημα, στην σύγχρονη εποχή; Πάντως, ο Χρήστος Γιανναράς έδειξε ότι, αν και η αντιθετική διάζευξη, μεταξύ τους, είναι, αρκούντως, οριοθετημένη, δεν οδηγεί, σε αλληλοαποκλεισμό.

14/12/1944 : Ο ΔΗΜΗΤΡΩΦ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΑΝΤΟ. (Η γελοιοποίηση των ισχυρισμών του σταλινικού 'βαρώνου Μυνχάουζεν' KillKiss)!