Το περιεχόμενο της μήνυσης, για συκοφαντική δυσφήμιση, που υπέβαλε, εις βάρος μου, στις 23 Απριλίου 2021, η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, με απασχολεί, στο σημερινό δημοσίευμα, στο οποίο έχω αναρτήσει τα δύο χθεσινά βίντεο, που τράβηξα και αφορούν αυτήν την μήνυση και αφορά το ιστορικό της, το περιεχόμενο των κατηγοριών, που της απευθύνω, μέσα από τις καταγγελίες, στις οποίες έχω προβεί, στην διοίκηση το ασφαλιστικού οργανισμού (και όχι, μόνο, σε αυτήν), για όσα έπραξε και κυρίως, παρέλειψε, παρανόμως, κα πράξει, κυρίως, στις στην περίπτωση των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών αλλά και στις αντίστοιχες περιπτώσεις των μηχανικών.
Η παρούσα δημοσίευση ξεκινάει με τα των δύο βίντεο της 13ης Οκτωβρίου 2025 και την αρχική υπηρεσιακή αναφορά που υπέβαλα, στον, τότε, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστο Χάλαρη, στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η οποία ακολουθήθηκε, από άλλες αναφορές, με τον εμπλουτισμό των καταγγελιών, εις βάρος, της ίδιας της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ, αλλά και της, τότε, Προϊσταμένης της ΣΤ’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και του ΕΤΕΑΕΠ Γεωργίας Τσερπέλη, την οποία υπηρεσιακή αναφορά παραθέτω, στο παρόν δημοσίευμα, αμέσως μετά, τα δύο αρχικά χθεσινά βίντεο, προκειμένου οι αναγνώστες να έχουν μια εικόνα, για την υπόθεση αυτή, περισσότερο ολοκληρωμένη, με την παράθεση του γραπτού κειμένου, με τις καταγγελίες, που απεύθυνα, κατά των προσώπων αυτών, στην Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, που, από την 1η Μαρτίου 2020, είχε ενσωματώσει, στις τάξεις του, το, τέως, ΕΤΕΑΕΠ, στο οποίο, προηγουμένως τον Απρίλιο του 2016), είχε μεταφερθεί, από τον ΟΑΕΕ, ο Τομέας Επικουρικής Ασφάλισης των Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων (ΤΕΑΠΥΚ) και στον οποίο επικουρικό τομέα είχα τοποθετηθεί, ως Διευθυντής, με ανάθεση και ως Προϊστάμενος του Τμήματος Παροχών του ΤΕΑΠΥΚ, όταν αυτός ο Τομέας ήταν ενταγμένος, στον ΟΑΕΕ και ειδικά, κατά την περίοδο, από τις 13 Ιουνίου 2013, έως τις 24 Απριλίου 2016, αφού την επόμενη ημέρα, επισήμως, το ΤΕΑΠΥΚ αποσπάστηκε, από τον ΟΑΕΕ και μεταφέρθηκε, στην δικαιοδοσία του ΕΤΕΑ, το οποίο την 1η Ιανουαρίου 2017 μετονομάστηκε, σε ΕΤΕΑΕΠ, διότι εντάχθηκαν, σε αυτό, και οι Εφάπαξ Παροχές.
Οι καταγγελίες μου, απευθύνονται, κατά της Αφροδίτης Νιφόρου, αλλά και άλλων υπηρεσιακών παραγόντων, οι οποίοι, φρονίμως, ποιούντες, μέχρι στιγμής, δεν έχουν προβεί, σε οποιαδήποτε δικαστική κίνηση, εις βάρος μου, συνοπτικά, έχουν ως εξής :
Οι δυο βασικοί ισχυρισμοί της Αφροδίτης Νιφόρου, τους οποίους προβάλει, είναι :
- Ότι δεν είχε εντολή από τον Διοικητή Αθανάσιο Καποτά, να αναστείλει, ή να διακόψει τις παράνομες επικουρικές συντάξεις, που η ίδια διαπίστωσε, στην υπ’ αριθμ. 682/11-10-2017Έκθεση Ελέγχου του Κλιμακίου Ελέγχου, στο οποίο ήταν επικεφαλής και
- Ότι, αργότερα, το 2020, όταν τοποθετήθηκε ως Διευθύντρια, στην αρμόδια Διεύθυνση Επικουρικών Συντάξεων των βενζινοπωλών, «δεν πρόλαβε».
Όπως προκύπτει, από την υπουργική απόφαση, Φ.80000/55949/14809/4288/30-12-2016 ΦΕΚ Β’, στο άρθρο 5, παράγραφος ιδ, είναι σαφέστατη η αποκλειστική αρμοδιότητα και η προσωπική ευθύνη της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου, ανάμεσα, στα άλλα, να παρακολουθεί «την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα των διορθωτικών μέτρων, από τις ελεγχόμενες Μονάδες του Ταμείου, για την επαρκή αντιμετώπιση των αδυναμιών και των παρατηρήσεων που καταγράφονται, στις εκθέσεις των πάσης φύσεως ελέγχων (εσωτερικών ελεγκτών και εξωτερικών ελεγκτών), με σχετική ενημέρωση της Διοίκησης» και όχι, περιμένοντας οποιαδήποτε εντολή του Διοικητή - μια εντολή, που, άλλωστε, υπήρξε, απευθυνόταν στην ΣΤ’ Διεύθυνση, ήτοι, με την υπ’ αριθμ. 194506/23-11-2017 εντολή Διοικητή, που εξέδωσε ο Αθανάσιος Καποτάς και διανεμήθηκε, στην ίδια την Αφροδίτη Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ, στον Γενικό Διευθυντή Νικόλαο Καλάκο και στον υποδιοικητή Δημήτριο Κυριακόπουλο.
Πρόκειται, λοιπόν, για υποχρέωση απλής ενημέρωσης του Διοικητή και όχι, για αναμονή εντολής του και ως εκ τούτου, αυτά τα έργα της παρακολούθησης της εφαρμογής και της αποτελεσματικότητας των διορθωτικών μέτρων από την ελεγχόμενη Διεύθυνση (επικεφαλής η Γεωργία Τσερπέλη, κατόπιν, το 2019-2020, η Αικατερίνη Παναγιωτοπούλου και από τον 2/2020, η Αφροδίτη Νιφόρου και ύστερα, από τον 4/2020, πάλι, η Γεωργία Τσερπέλη και κατόπιν η Αργυρώ Πίκουλα και μετά, η Άννα Πετροπούλου, τώρα δεν έξω τί γίνεται) και από το ελεγχόμενο Τμήμα Επικουρικών Συντάξεων (Προϊσταμένη η Όλγα Καραθάνου, από τις αρχές του 2017, έως τέλος του 2023· τώρα δεν ξέρω τί γίνεται), για την επαρκή αντιμετώπιση όσων προβλημάτων, ευθέως, περιγράφονται, όσον αφορά τις, υπό έλεγχο, επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στην Έκθεση Ελέγχου, υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017, που συνετάχθη, από και με την καθοδήγηση της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ και ως επικεφαλής του σχετικού Κλιμακίου Ελέγχου.
Ως, εκ των ανωτέρω, προκύπτει ο πρώτος ισχυρισμός της Αφροδίτης Νιφόρου, αποτελεί μύθευμα και είναι παιδαριώδης.
Μύθευμα και παιδαριώδης είναι και ο δεύτερος ισχυρισμός της ότι, ως Διευθύντρια, στην αρμόδια Διεύθυνση, κατά την χρονική περίοδο 2/2020 - 4/2020, δεν πρόλαβε να προβεί, στις ενέργειες, που, πολύ καλώς, γνώριζε, από το πρόσφατο, τότε, παρελθόν του Ελέγχου, που η ίδια διεξήγαγε και που εξέδωσε την 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου και τα συμπεράσματα και τις προτάσεις, που έκανε, μέσα σε αυτήν την Έκθεση Ελέγχου· δηλαδή να ανασταλούν και να αναθεωρηθούν οι παράνομες επικουρικές συντάξεις και συνταξιοδοτήσεις των βενζινοπωλών. Άλλωστε, δεν ξεκίνησε, καν, τις διαδικασίες, που έπρεπε, ούτε το 2017, ούτε και το 2020.
Άφησε τα πράγματα, ως είχαν, με αποτέλεσμα την βαρύτατη, συνεχόμενη και διαρκείας βλάβη/μείωση της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, ήτοι του ΕΤΕΑΕΠ, έως την 29/2/2020 και του e-ΕΦΚΑ, από την 1/3/2020, οπότε το τέως ΕΤΕΑΕΠ, εντάχθηκε, στον παρόντα ασφαλιστικό οργανισμό.
Γιατί η Αφροδίτη Νιφόρου έπραξε όσα έπραξε (ή, κατά το ορθόν, γιατί, εν γνώσει της και, επί σκοπώ και κακοβούλως, παρέλειψε και απέφυγε να πράξει);
Απλούστατα, κατ’ αρχήν, διότι δεν θέλησε να κοπιάσει, δεν θέλησε να κουραστεί και λόγω τεμπελιάς, δεν θέλησε να αντιμετωπίσει τις διαμαρτυρίες των βλαπτόμενων, επικουρικώς, συνταξιούχων βενζινοπωλών, των οποίων θα διακόπτονταν οι καταβαλλόμενες συντάξεις· και όχι, μόνον, αυτό.
Με λίγα λόγια, δεν έπραξε, ενσυνείδητως, αυτά, που ήταν υποχρεωμένη, ευθέως και εκ του νόμου, να πράξει και στις δυο χρονικές φάσεις, όπου ενεπλάκη, στην υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, αρχικώς, το 2017, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ελεγχου του ΕΤΕΑΕΠ και μεταγενέστερα, το 2020, ως Διευθύντρια της αρμόδιας Διεύθυνσης.
Άλλωστε, στην υπ’ αριθμόν 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου, την οποία απέστειλε στον, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιο Καποτά και συγκεκριμένα, στην σελίδα 26 αυτής της Έκθεσης, αναφέρει, εγγράφως, τις συγκεκριμένες προτάσεις της, για την επίλυση του θέματος, οι οποίες έχουν, ως εξής :
«ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Για την αντιμετώπιση των ανωτέρω προτείνουμε:
Την εφαρμογή της νομοθεσίας για την απονομή επικουρικής σύνταξης λόγω γήρατος, αναπηρίας ή θανάτου.
Την ορθή εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 13 του Ν.3863/2010 με το οποίο αντικαταστάθηκε το άρθρο 62 του Ν. 2676/1999 όπως ίσχυε με το άρθρο 4 του Ν.3385/2005 ως προς τις προϋποθέσεις συνέχισης καταβολής της σύνταξης και τους περιορισμούς που προβλέπονται.
Την αναθεώρηση όλων των συνταξιοδοτικών αποφάσεων οι οποίες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για απονομή σύνταξης λόγω γήρατος σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Π.Δ. 116/1988 και του άρθρου 20 του Π.Δ. 258/2005 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 47 και 53 του Ν.2084/1992 και την αναστολή καταβολής της σύνταξης όσων δεν έχουν συμπληρώσει το απαιτούμενο όριο ηλικίας μέχρι σήμερα. (65ο ή 67ο έτος).»
Όμως, παρά το γεγονός ότι είχε την υποχρέωση να προχωρήσει, στην παρακολούθηση της εφαρμογής και της αποτελεσματικότητας των προτεινόμενων, στην ελεγχόμενη ΣΤ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης, μέτρων, για την διόρθωση των, κακώς, κειμένων η Αφροδίτη Νιφόρου δεν άσκησε αυτήν την κρίσιμη αρμοδιότητα, που είχε και η οποία προκύπτει, από την κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, για την «
Διάρθρωση των οργανικών μονάδων του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.) (Ν.Π.Δ.Δ.)», υπ’ αριθμ. Φ.80000/55949/14809/30-12-2016/ΦΕΚ 4288 Β’/30-12-2016, όπου, στο άρθρο 1, περίπτωση ε’, ορίζεται ότι ο Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ (ο Αθανάσιος Καποτάς, τότε) είναι ο άμεσος διοικητικός Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων, στο οποίο προΐστατο η Αφροδίτη Νιφόρου και το οποίο Αυτοτελες Τμήμα Εσωτερικών Ελέγχων είχε, ως αρμοδιότητες, ανάμεσα, σε άλλες, σύμφωνα, με το άρθρο 5, περιπτώσεις ιγ και ιδ’ :“ιγ) Η επιβολή δημοσιονομικών διορθώσεων στις περιπτώσεις που εντοπισθούν μεμονωμένες ή συστημικές παρατυπίες σε υπηρεσίες του Ταμείου και η παρακολούθηση της εκτέλεσής τους.
ιδ) Η παρακολούθηση της εφαρμογής και αποτελεσματικότητας των διορθωτικών μέτρων από τις ελεγχόμενες μονάδες του Ταμείου, για την επαρκή αντιμετώπιση των αδυναμιών και των παρατηρήσεων που καταγράφονται στις εκθέσεις των πάσης φύσεως ελέγχων (εσωτερικών ελεγκτών, εξωτερικών ελεγκτών), με σχετική ενημέρωση της Διοίκησης”.
Αλλά η παράνομη και υπαίτια συμπεριφορά και οι σύστοιχες παράνομες και υπαίτιες πράξεις της μηνύτριας Αφροδίτης Νιφόρου (και των υπολοίπων δραστών) προκύπτει και από άλλες κείμενες διατάξεις της νομοθεσίας, που και αυτές, δηλαδή η η μη εφαρμογή τους, συνιστούν τις άδικες πράξεις της παράβασης καθήκοντος και της απιστίας, περί την Δημόσια Υπηρεσία, λόγω της υπαίτιας βαριάς και μη εκτιμημένης, έως τώρα, βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ΕΤΕΑΕΠ/e-ΕΦΚΑ, επειδή, με τις, ως άνω, υπαίτιες παραλείψεις, δεν αναθεωρήθηκαν οι λεγόμενες παράνομες επικουρικές συνταξιοδοτικές αποφάσεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων και δεν διακόπηκαν οι παράνομες καταβολές των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, που δεν πληρούν, κατά την έναρξη της συνταξιοδότησης τους, τα όρια ηλικίας των 65 ετών, έως, 31/12/2012 και των 67 ετών, από 1/1/2013 και εντεύθεν και δεν αναζήτησαν τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά, επιτρέποντας την συνέχιση και την διαιώνιση της μείωσης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού.
Ειδικά, ως προς αυτό, υπάρχει και ειδική διάταξη νόμου, που αφορά το ΕΤΕΑΕΠ, η οποία είναι η απόφαση της Υπουργού Εργασίας Φ.21250/2748/41/10-10-2018 (ΦΕΚ Β' 4524/16-10-2018), όπου, μετά το άρθρο 7 του Κανονισμού Οικονομικής Οργάνωσης και Λογιστικής Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (τ. ΕΤΕΑ) προστέθηκε άρθρο 7Α, ως εξής :
«Άρθρο 7Α Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών παροχών
1. Κάθε παροχή που έχει καταβληθεί αχρεώστητα, επιστρέφεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ ανεξαρτήτως υπαιτιότητας του λαβόντος. Σε περίπτωση υπαιτιότητας του αναζητείται εντόκως, με επιτόκιο 3%. Παράλληλα με την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων, επιτρέπεται συμψηφισμός οποιασδήποτε οφειλής προς το ταμείο με το σύνολο των χορηγούμενων παροχών, που τυχόν δικαιούται ο οφειλέτης.
2. Εάν ο οφειλέτης αποβιώσει, οι οφειλές του συμψηφίζονται με τυχόν οφειλόμενες σε αυτόν και στους νόμιμους κληρονόμους του αναδρομικές παροχές, προς απομείωση του χρέους, ενώ το υπόλοιπο ποσό αναζητείται από αυτούς κατά την κληρονομική τους μερίδα, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Σε περίπτωση που μεταξύ των κληρονόμων υπάρχουν πρόσωπα τα οποία έλκουν συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα από τον οφειλέτη, το ανεξόφλητο ποσό της οφειλής, παρακρατείται από το σύνολο των συνταξιοδοτικών παροχών που τους μεταβιβάζονται ή τους καταβάλλονται.
3. Σε περίπτωση είσπραξης παροχών μετά το θάνατο του δικαιούχου υπόχρεος επιστροφής είναι κατά πρώτον ο εισπράξας και αν τούτο καταστεί ανέφικτο οι κληρονόμοι του αποβιώσαντος σύμφωνα με την παράγραφο 2.
4. Τα ανωτέρω έχουν εφαρμογή και για ήδη βεβαιωμένες οφειλές από αχρεωστήτως καταβληθείσες παροχές».
Η παραπάνω διάταξη νόμου - που είναι ειδική διάταξη και όχι γενική - ξεκλειδώνει, πλήρως, τα ζητούμενα, όσον αφορά τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών (έτσι όπως τις χαρακτήρισαν τα αρμόδια όργανα αυτού του ασφαλιστικού οργανισμού), παρά τους αστείους ισχυρισμούς που προσπαθεί να προβάλλει ο, νυν, Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάσης Αθανασίου, περί “κρίσιμου χρόνου” και την λεγόμενη “διάσταση άποψης”, που “φυσικά”, δεν προσδιορίζονται, ως προς το περιεχόμενό τους, ως προς την έκτασή τους, στο παρελθόν, ως προς τον χρόνο έκφρασης και διατύπωσης αυτών των εννοιών και ως προς το ποιοί είναι αυτοί, που εκφράζουν αυτά τα “επιχειρήματα”, διότι ο χρόνος και η μη υπαιτιότητα των λαβόντων τις αχρεωστήτως παροχές (εδώ, επικουρικές συντάξεις) είναι αδιάφορα δεδομένα, για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης νόμου.
Ας δούμε, τώρα, όσον αφορά τις ευθύνες της μηνύτριας Αφροδίτης Νιφόρου, που πρέπει να διερευνηθούν, δικαστικά, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του πρώην ΤΕΑΠΥΚ και τις μη χορηγηθείσες προσαυξήσεις των επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, με τα, αχρεωστήτως, καταβληθέντα ποσά :
Παραβάσεις καθήκοντος (259 ΠΚ).
επειδή, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου (2017 - Φεβρουάριος 2020) δεν προχώρησε, στην παρακολούθηση της εφαρμογής και της αποτελεσματικότητας των διορθωτικών μέτρων, που προβλέπει η υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου του κλιμακίου ελέγχου, στο οποίο η ίδια ηγείτο, σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του ΕΤΕΑΕΠ, ήτοι την Υπουργική Απόφαση Φ80000/55949/14809/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β’), άρθρο 5ιδ’, αλλά και των προβλεπόμενων αρμοδιοτήτων της, στο 5ιγ’.
Επίσης, ως Προισταμένη της ΣΤ’ Διεύθυνσης, που υπάγονται οι επικουρικώς, συνταξιούχοι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων (από τον Φεβρουάριο 2020, έως τον Απρίλιο 2020), ενώ γνώριζε ότι έπρεπε να προχωρήσει, στην αναθεώρηση των συνταξιοδοτικών αποφάσεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, που δεν είχαν συμπληρώσει, κατά την έναρξη της συνταξιοδότησής τους, την ηλικία των 65 ετών, έως την 31/12/2012 και την ηλικία των 67 ετών, από 1/1/2013 και εφεξής και στην διακοπή των συντάξεων, που πληρώνονταν, από τον ασφαλιστικό οργανισμό, ουδέν έπραξε, έστω και εκκινώντας την διαδικασία, που προβλέπει ο νόμος, για την αναθεώρηση των παράνομων συνταξιοδοτικών αποφάσεων και την διακοπή των, παρανόμως, καταβαλλομένων συντάξεων, που περιγράφονται, στην 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου, οι οποίες, δεν αφορούν, μόνον, τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και ένα πλήθος άλλων περιπτώσεων, που αναφέρονται, σε αυτήν την Έκθεση Ελέγχου. Ομοίως και στις περιπτώσεις των προσαυξήσεων των επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, με τα, αχρεωστήτως, καταβεβλημένα ποσά των βενζινοπωλών, με χρηματική βλάβη του ασφαλιστικού οργανισμού, ή των συνταξιούχων.
Ειδικά, πρέπει, εδώ να αναφέρω ότι η Διευθύντρια της ΣΤ’ Διεύθυνσης του επικουρικού κλάδου του e-ΕΦΚΑ, Αργυρώ Πίκουλα, ζήτησε, το 2023, από τον υπάλληλο Νικόλαο Μητρόπουλο να βρει και να αναφέρει πόσες είναι αυτές οι επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, που συνταξιοδοτούνται, χωρίς όριο ηλικίας και ο υπάλληλος της ανέφερε ότι είναι, περί τις 300. Στην συνέχεια, με την σύμφωνη γνώμη του Αθανάσιου Αθανασίου, οποίος, τότε, τον Μάρτιο του 2023, πίεζε την Ολγα Καραθάνου να διακόψει αυτές, τις συντάξεις, η Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα και η Τμηματάρχης Όλγα Καραθάνου εξέδωσαν, γύρω, στις 70 ανακλητικές αποφάσεις συνταξιοδότησης όσων συνταξιοδοτήθηκαν, άνευ ορίου ηλικίας και τις έστειλαν, στο Τμήμα Πληρωμών Συντάξεων, για να εκτελεσθούν (δηλαδή να διακοπούν). Τότε (Μάρτιος-Απρίλιος του 2023), η Αργυρώ Πίκουλα, επελέγη ως Γενική Διευθύντρια και μετατέθηκε, από την Διεύθυνση. Με την απομάκρυνση της Αργυρώς Πίκουλα, οι 70 ανακλητικές αποφάσεις παραμένουν ανεκτέλεστες· άγνωστο, γιατί. Προφανώς, κάποια “αόρατος χειρ” επενέβη.
Β) Κακουργηματική απιστία, περί την δημόσια Υπηρεσία (256 ΠΚ).
λόγω υπαίτιας βαριάς και της, επισήμως, εκτιμημένης, από τον e-ΕΦΚΑ - ύστερα, από επίμονες πιέσεις μου -, τον Νοέμβριο του 2023, έως τώρα, βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ΕΤΕΑΕΠ/e-ΕΦΚΑ, που φθάνει, το 1.335.000 ευρώ, επειδή, με τις, ως άνω, υπαίτιες παραλείψεις της, δεν διέκοψε τις λεγόμενες παράνομες καταβολές των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, που δεν πληρούν, κατά την έναρξη της συνταξιοδότησης τους, τα όρια ηλικίας των 65 ετών, έως, 31/12/2012 και των 67 ετών, από 1/1/2013 και εντεύθεν και δεν αναζήτησε τα, αχρεωστήτως, καταβληθέντα ποσά, επιτρέποντας την συνέχιση της μείωσης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού. Αυτά τα έχω γνωρίσει, με αναφορές, στον e-ΕΦΚΑ (Διοικητής, Γεώργιος Γεράκης κλπ).
Ομοίως και στις περιπτώσεις των, νομιμοτόκως, προσαυξήσεων των επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, με τα, αχρεωστήτως, καταβεβλημένα ποσά των βενζινοπωλών
, με χρηματική βλάβη των συνταξιούχων της επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, για τα οποία, αν και κάνει μνεία, στην σελίδα, υπ’ αριθμόν 11, στην Έκθεση Ελέγχου, που σύνταξε (την 682-10-11-2017), τελικώς, τα αποκρύπτει, μη αναφέροντας την σοβαρή αυτή υπόθεση και συναυτουργεί, στην υπεξαίρεση 744.000 ευρώ, από τους δικαιούχους συνταξιούχους της επικουρικής ασφάλισης πρατηριούχους υγρών καυσίμων.
Γ) Υπόθαλψη εγκληματιών (231 ΠΚ).
Η υπόθαλψη εγκληματιών προκύπτει, από την 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου, όπου, στην σελίδα 25 καταλογίζονται ευθύνες, σε υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίες, εξ αιτίας της Αφροδίτης Νιφόρου, δεν διερευνήθηκαν, προκειμένου αυτές οι ευθύνες να συγκεκριμενοποιηθούν, δεδομένης της βαρύτατης βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού. Έτσι η, ως άνω, Έκθεση Ελέγχου αναφέρει :
«2. Ως προς το πλήθος των εκκρεμών συνταξιοδοτικών υποθέσεων.
Υπάρχει παρέλκυση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών υποθέσεων των οποίων οι αιτήσεις έχουν κατατεθεί μέχρι 31-12-2014.
Υπάρχει σοβαρή καθυστέρηση, ως προς τις ενέργειες της Προϊσταμένης της ΣΤ' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, για την επίλυσή των προβλημάτων του τ. ΤΕΑΠΥΚ».
Αυτή η σοβαρή καθυστέρηση των, ως άνω, ανώτερων και ανώτατων υπηρεσιακών παραγόντων, με δεδομένη την αναφερόμενη παρέλκυση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών υποθέσεων, εμπεριέχει δόλο των αναφερόμενων υπηρεσιακών παραγόντων (Γεωργία Τσερπέλη, Νικόλαος Καλάκος) και παραπέμπει, σε κακουργηματικές αδικοπραξίες - παράβαση καθήκοντος, κακουργηματική απιστία, περί την δημόσια Υπηρεσία --, που δεν διερευνήθηκαν, διότι η Αφροδίτη Νιφόρου «κουκούλωσε» την υπόθεση, με αποτέλεσμα να μην διερευνηθεί η έκταση των ευθυνών των υπηρεσιακών παραγόντων και φυσικά, να μην διωχθούν, ποινικώς.
Δ) Έκδοση ψευδών βεβαιώσεων. (242 ΠΚ).Η έκδοση ψευδών βεβαιώσεων, αφορά τις 11 συνταξιοδοτικές αποφάσεις, με μειωμένες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, που εξέδωσαν, υπαιτίως, η Αφροδίτη Νιφόρου και η Γεωργία Τσερπέλη, ως Διευθύντριες της ΣΤ’ Διεύθυνσης του επικουρικού κλάδου του ΕΤΕΑΕΠ/e-ΕΦΚΑ, οι οποίες κρίθηκαν ως παράνομες, από την υπ’ αριθμ. 54/418814/6-9-2021 Έκθεση Ελέγχου της υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ, Μαρίας Κομματά, έπειτα από τις δικές μου καταγγελίες, εις βάρος της Νιφόρου, της Τσερπέλη και των λοιπών, που οδήγησαν στην διεξαγωγή ΕΔΕ και στην διακοπή, τον Μάιο του 2022, αυτών των χορηγούμενων μειωμένων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, από την Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα, που διεδέχθη την παραιτηθείσα Γεωργία Τσερπέλη. (Όπως αναφέρει η, ως άνω, Έκθεση Ελέγχου της 6/9/2021, η Γεωργία Τσερπέλη ζήτησε, με e-mail, από την Προϊσταμένη του αρμόδιου Τμήματος Όλγα Καραθάνου - που και αυτή έχει συνυπογράψει, τις αποφάσεις άνευ αντιρρήσεων, επί των κειμένων των συνταξιοδοτικών αποφάσεων αυτών -, λίγο πριν παραιτηθεί την ανάκλησή τους, επειδή “έγιναν λάθη”).
Ε) Υπεξαγωγή δημοσίων εγγράφων (222 ΠΚ).
Όπως προκύπτει, από την μήνυση, που έχει καταθέσει, εις βάρος μου, η Αφροδίτη Νιφόρου, στα συνημμένα αυτής της μηνύσεως, υπάρχουν οι υπηρεσιακές αναφορές, που υπέβαλα, στην Υπηρεσία, όταν, ακόμη, ήμουν ενεργός υπάλληλος, στον e-ΕΦΚΑ, οι οποίες της εδόθησαν, άγνωστο πώς, από την Ελευθερία Ζαχαράκη.
Στ) Συμμετοχή - κατ’ ηθικήν αυτουργίαν -, σε εγκληματική οργάνωση (187 ΠΚ, κατ’ άρθρον 242 ΠΚ).
Με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών τιμωρείται όποιος συγκροτεί ή εντάσσεται ως μέλος σε δομημένη και με διαρκή δράση ομάδα από τρία ή περισσότερα πρόσωπα (οργάνωση) που επιδιώκει τη διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται στα άρθρα 207 (παραχάραξη), 208 (κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων), 216 (πλαστογραφία), 218 (πλαστογραφία και κατάχρηση ενσήμων), 242 (ψευδής βεβαίωση, νόθευση) κλπ.
Καταρχήν, η συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης, μέσα στα πλαίσια της υπηρεσιακής δομής και της δραστηριότητας του ΕΤΕΑΕΠ προκύπτει, από την Υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, λόγω της μη συμπλήρωσης των απαιτούμενων ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
Πώς συμβαίνει αυτό;
Αυτό συμβαίνει, διότι η Αφροδίτη Νιφόρου δεν ήταν μόνη της, που αποφάσισε να μην εφαρμόσει τα προβλεπόμενα, από την 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου, που ίδια συνέταξε. Μαζί της, συνέπραξε και η Γεωργία Τσερπέλη η, τότε, Διευθύντρια των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών και η Προϊσταμένη του Τμήματος των Συνταξιούχων βενζινοπωλών Όλγα Καραθάνου. Αυτές συμφώνησαν να μην εφαρμοστεί, η Έκθεση Ελέγχου και αυτό έπραξαν. Και οι τρεις επικαλούνται - η Αφροδίτη Νιφόρου, γραπτώς, με την μήνυση, που υπέβαλε και η Γεωργία Τσερπέλη, όπως και η Όλγα Καραθάνου, προφορικώς - ότι δεν είχε δοθεί εντολή από τον Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιο Καποτά ή, από τον αρμόδιο, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, τότε, Υποδιοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Δημήτριο Κυριακόπουλο, να αναθεωρηθούν οι σχετικές συνταξιοδοτικές συνταξιοδοτικές αποφάσεις και να κοπούν οι σχετικές συντάξεις, είτε αναδρομικώς, από την ισχύ του νόμου, είτε μεταγενέστερα. Πρόκειται, περί έκνομης δικαιολογίας.
Όπως κατέδειξα, δεν υπήρχε καμμία υποχρέωση να περιμένουν να τους πει ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής τί έπρεπε να πράξουν. Η Αφροδίτη Νιφόρου έπρεπε να προχωρήσει, στην παρακολούθηση της εφαρμογής των διορθωτικών μέτρων, που έχουν προταθεί, στην 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου και οι άλλες δυο κυρίες να εφαρμόσουν τα προτεινόμενα μέτρα. Αυτές, όμως, συμφώνησαν να μην πράξουν τίποτε, προς βλάβη της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, χρησιμοποιώντας και εκμεταλλευόμενες την θέση, που κατείχαν, στην δομή του, προκειμένου να μην κουρασθούν και για να μην έλθουν, σε προστριβές, με τους θιγόμενους συνταξιούχους. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο ορισμός της εγκληματικής οργάνωσης.
Και βέβαια έχει απόλυτη σημασία το γεγονός ότι, στην ουσία, πίσω, από όλα αυτά, αυτό, που, πραγματικά, υποκρύπτεται και αποτελεί βόμβα, στα οικονομικά θεμέλια του ασφαλιστικού οργανισμού, είναι το ότι η, δήθεν, “ερμηνεία”, που έγινε, στην ληφθείσα απόφαση υπ’ αριθμόν 1188/38/25-10-2017 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, με την οποία έγινε δεκτή η γνωμοδότηση της δικηγόρου του ασφαλιστικού οργανισμού Αθήνας Πετρόγλου, της 12ης Οκτωβρίου 2017, έτσι όπως αυτή η, δήθεν, “ερμηνεία” εκφράστηκε, από την εισηγήτρια του θέματος, σε εκείνη την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου και στην εντολή του Διοικητή, υπ’ αριθμόν 194506/23-11-2017, έρχεται να υποκρύψει το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο είναι ότι, μέσα, από αυτήν την, δήθεν, “ερμηνεία” καταστρατηγούνται οι σχετικές διατάξεις του καταστατικού του ΤΕΑΠΥΚ, που ισχύει, από την 2α Μαρτίου 2004, που δημοσιεύτηκε, στο φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως 427, τεύχος Β’, δηλαδή τα άρθρα 12,13, 14,32 της υπουργικής απόφασης Φ.21210/4231/159/427 τεύχος Β’/2-3-2004 του υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και με τον τρόπο αυτόν, που εφευρέθηκε, υπεξαιρέθηκαν, από τους υποψηφίους, για την επικουρική τους συνταξιοδότηση, βενζινοπώλες της επικουρικής ασφάλισης του, τέως, ΤΕΑΠΥΚ, δεκάδες, ή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, αφού, παράνομα, απερρίφθησαν τα συνταξιοδοτικά του αιτήματα, λόγω της μη συμπλήρωσης των επιβληθέντων ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των 65 και των 67 ετών, αντιστοίχως, αν και οι αιτούντες την επικουρική τους συντοδότηση για αιτούντες την επικουρική τους συνταξιοδότηση πρατηριούχοι υγρών καυσίμων, που συμπληρώνουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, για αυτήν την επικουρική συνταξιοδότηση, που ζητούσαν, χωρίς, από τις κείμενες διατάξεις των νόμων, για το Καταστατικό του ΤΕΑΠΥΚ, να απαιτείται η συμπλήρωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, στα κύρια ταμεία ασφάλισής τους, που τους χορήγησαν κύρια σύνταξη.
Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα, που δημιουργήθηκε και το οποίο επιχειρήθηκε να συγκαλυφθεί και να αποκρυπτεί, με αυτόν τον πρόχειρο και ανόητο τρόπο, που διαστρέφει την ερμηνεία και την ισχύ των υπαρχουσών διατάξεων του νόμου, γεγονος, που επισυνέβη, για να μειωθεί η συνολική συνταξιοδοτική δαπάνη και παραλλήλως, να μην υποχρεωθεί η πολιτική ηγεσία του εποπτεύοντος Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων να προχωρήσει, στις απαραίτητες νομοθετικές αλλαγές, στις οποίες έπρεπε να προβεί, αντικαθιστώντας την ισχύ των υπαρχουσών διατάξεων νόμου και αναμορφώνοντας το πλαίσιο, γύρω από τις επικουρικές συνταξιοδοτήσεις των βενζινοπωλών και των μηχανικών.
Ήδη, το τωρινό κείμενο έχει επεκταθεί, πάρα πολύ και ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να συνεχίσω περισσότερο. Όλα έχουν γίνει κατανοητά, για το αναγνωστικό κοινό, το οποίο, απλώς, καλώ και πάλι, να παρακολουθήσει τα δύο αρχικά βίντεο που τράβηξα χθες, 13 Οκτωβρίου 2025, διότι είναι, πλήρως, αναλυτικά και πάρα την μεγάλη χρονική έκτασή τους, έχουν σημαντικό και ουσιαστικό περιεχόμενο, ως προς το θέμα των καταγγελιών μου, για τις οποίες μου υπέβαλε μήνυση η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου.
Σχόλια