Η, από 20/3/2024, αναφορά μου, για την παράνομη απροθυμία επίσημης έγγραφης απάντησης του e-ΕΦΚΑ, στο υπ’ αριθμ. 330329/7926/15-2-2024 και στα υπόλοιπα, από 30/1/2023 και εντεύθεν, έγγραφα του Συνηγόρου του Πολίτη. Ζητούνται περαιτέρω ενέργειες του κ. Συνηγόρου.




Επειδή, μέχρι σήμερα, Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024, ουδεμία ανταπόκριση και ουδεμία έγγραφη απάντηση, έχει υπάρξει, στο, από 15/2/2024, έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη - το οποίο είναι το 4ο, κατά σειρά, έγγραφο αυτής της Ανεξάρτητης Αρχής, με έναρξη την 30/1/2023 -, από τον διοικητικό μηχανισμό και τους αρμόδιους, του e-ΕΦΚΑ, όσον αφορά την χορήγηση, ή μη, των διοικητικών έγγραφων του ασφαλιστικού οργανισμού, που ζητώ, για να τα χρησιμοποιήσω, στο δικαστήριο, ύστερα από την μήνυση, που έχει υποβάλει, εναντίον μου, η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, υπέβαλα, στις 7:24 πμ, σήμερα 20/3/2024 αναφορά, στον Συνήγορο του Πολίτη, που έστειλα και στην υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, στον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού Αλέξανδρο Βαρβέρη, στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών Γεώργιο Γεράκη, στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφαλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανασίου, στην Διευθύντρια Αναφορών Ευανθία Δαβάκη, στην Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, στον Τμηματάρχη Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων, στον Τμηματάρχη των επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων και στον δικηγόρο μου Αναστάσιο Σγούρο.
Η σημερινή αναφορά έχει, ως εξής :

«Θέμα : Παράνομη απροθυμία απάντησης του e-ΕΦΚΑ, στο υπ’ αριθμ. 330329/7926/15-2-2024 και στα υπόλοιπα από 30/1/2023 και εντεύθεν) έγγραφα του Συνηγόρου του Πολίτη. Ζητούνται περαιτέρω ενέργειες του κ. Συνηγόρου. 

Κυρία Άννα
 Όπως βλέπετε, ενώ έχει παρέλθει περισσότερο από έναν μήνα, από τότε που στείλατε, στον e-ΕΦΚΑ, το υπ' αριθμ. 330329/7926/15-2-2024, τέταρτο στην σειρά έγγραφο σας (με πρώτο αυτό της 30/1/2023), ο ασφαλιστικός οργανισμός, παρανόμως, τηρεί σιγήν ιχθύος και στην πράξη, αρνείται να απαντήσει, ενώ υποχρεούται να απαντήσει.
Έκανα έναν κύκλο τηλεφωνικών επαφών, με τις διοικητικές Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού και όπως διαπίστωσα ότι δεν επιθυμούν να μου χορηγήσουν τα έγγραφα που ζητώ, για την δικαστική εκκρεμότητα, που έχω με την υπάλληλό τους Αφροδίτη Νιφόρου, όμως, δεν θέλουν να δεσμευθούν, εγγράφως, ως προς την άρνησή τους αυτή, επιμένοντας, στην παραδιοικητική συμπεριφορά, που επιδεικνύουν, αφού τους είπα ότι μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να απαντήσουν, αρνητικά, στο αίτημα μου, για την χορήγηση των εγγράφων, που ζητώ.
Οι απαντήσεις τους ποικίλουν, αλλά καταλήγουν, στο ίδιο και το αυτό : Δεν επιθυμούν να απαντήσουν και δεν λένε το αν και πότε θα απαντήσουν. 
Σε τηλεφώνημα, που επανέλαβα, στις 12/3/2024 (ώρα 14:31), στο γραφείο του Διοικητή, για πολλοστή φορά, η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο, μου είπε ότι περιμένουν από τον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών Γεώργιο Γεράκη, που δεν έχει τελειώσει την έρευνα που διενεργεί, αλλά αυτό αφορά το σώμα των καταγγελιών που έχω υποβάλλει και όχι το ζήτημα της χορήγησης των εγγράφων, που ζητώ, ως προς το οποίο η κυρία του γραφείου του Διοικητή, μου είπε ότι πρέπει να περιμένω και θα με ειδοποιήσει ο Διοικητής.
Έως σήμερα, Τετάρτη 20/3/2024, ουδεμία ειδοποίηση έχω λάβει.
Χθες, Τρίτη 19/3/2024, τηλεφώνησα, στον Προϊστάμενο του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων Σωκράτη Μπουλασίκη (τηλ. 2103729717 και ώρα 13:07), αλλά ουδείς απάντησε, στο τηλεφώνημα. Κατόπιν, τηλεφώνησα, στο γραφείο της Διευθύντριας του Ανθρώπινου Δυναμικού (τηλ : 2103666235 και ώρα 13:12) και η κυρία, που απήντησε στην κλήση, μου είπε ότι η Διευθύντρια είναι σε συνάντηση υπηρεσιακής φύσεως και μου ζήτησε να την ενημερώσω, για το τι αιτούμαι. Εν τάχει, την ενημέρωσα και μου είπε ότι αυτό είναι υπόθεση του κ. Μπουλασίκη. Της είπα ότι ο Μπουλασίκης δεν απαντά, στο τηλέφωνο και τότε, μου είπε ότι ο Μπουλασίκης απουσιάζει με άδεια κάποιων ημερών και μου ζήτησε να επικοινωνήσω με την αντικαταστάτρια του, στο τηλέφωνο 2103729704
Όντως, τηλεφώνησα, στην κυρία (ώρα 13:15) και της εξήγησα τί ζητώ. Μου απήντησε ότι δεν γνωρίζει την υπόθεση και ότι θα ενημερώσει τον Μπουλασίκη όταν επιστρέψει από την άδεια, που έχει.
Στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών Γεώργιο Γεράκη, που τηλεφώνησα (τηλ. 2105228407και ώρα 12:48) η κυρία που σηκώνει το τηλέφωνο, αφού της εξήγησα τί ζητώ, μου είπε να περιμένω, στο ακουστικό, για να μεταβιβάσει όσα της είπα στον Γεώργιο Γεράκη, όπως και έγινε. 
Όταν επέστρεψε η κυρία, στο τηλέφωνο, μου απήντησε ότι ο Γεώργιος Γεράκης της είπε ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτε, διότι η Ένορκη Διοικητική Εξέταση, που διεξάγεται, είναι μυστική.
Της είπα ότι θέλω να πει, στον Γεώργιο Γεράκη και χωρίς καν να προλάβω να της επαναδιευκρινίσω το τί ζητώ, μου είπε το απίθανο ότι "ο εισαγγελέας δεν δέχεται υποδείξεις". Της εξήγησα ότι δεν ζητώ να κάνω καμμία υπόδειξη, στον επίτιμο αντεισαγγελέα και νυν, sui generis ανώτατο διοικητικό στέλεχος του e-ΕΦΚΑ, δυνάμει των άρθρων 7 έως 9 του Ν. 4892/22-2-2022 (ΦΕΚ 28Α’) και ότι δεν ομιλώ, για το τί πράττει και το τί δεν πράττει, στην ΕΔΕ, που διεξάγει - ότι διεξάγει ΕΔΕ και όχι απλή έρευνα, είναι η πρώτη δορά που μου λέγεται -, όπου φυσικά, εκείνος είναι αρμόδιος και δεν χωρεί ανάμειξη δική μου, ή άλλου τρίτου. 
Της είπα, λοιπόν, ότι αυτό, που ζητώ, δεν είναι να μου πουν το μυστικό περιεχόμενο της διεξαγόμενης ΕΔΕ και ότι ζητώ άλλα διοικητικά έγγραφα και επίσης, ότι, ως αποδέκτης του, από 15/2/2024 εγγράφου του Συνηγόρου του Πολίτη, έχει την υποχρέωση ο επίτιμος αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ως ενεργών διοικητικά καθήκοντα, να απαντήσει, έστω και αρνητικά, ως προς την χορήγηση των εγγράφων, που ζητώ, εάν, φυσικά, έχει μια τέτοια αρμοδιότητα, για την χορήγηση των εγγράφων αυτών· κάτι που δεν φαίνεται να προκύπτει, από τα άρθρα 7, έως 9 του Ν. 4892/2022, που αφορούν τις αρμοδιότητες του επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του e-ΕΦΚΑ, τα οποία έχουν, ως εξής :


«ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Άρθρο 7
Σύσταση και στελέχωση

1. Στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) συνιστάται αυτοτελής Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών, η οποία υπάγεται απευθείας στο Διοικητικό Συμβούλιο και έχει ως αποστολή: α) την άμεση και αποτελεσματική διερεύνηση υποθέσεων διαφθοράς που αφορούν στον e-Ε.Φ.Κ.Α. και τις θυγατρικές του και β) τη διενέργεια έκτακτων και προγραμματισμένων ελέγχων, μετά από καταγγελίες πολιτών, πληροφορίες ή αιτήματα εν γένει, που αφορούν, μεταξύ άλλων, στη διάπραξη ποινικών αδικημάτων και πειθαρχικών παραπτωμάτων από τους υπαλλήλους του e-Ε.Φ.Κ.Α. και των θυγατρικών του.

2. Ως επικεφαλής της Μονάδας διορίζεται, με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μετά από γνώμη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, πρώην Εισαγγελέας Αρείου Πάγου ή Αντεισαγγελέας Αρείου Πάγου, με τετραετή θητεία, που δύναται να ανανεώνεται άπαξ για ισόχρονο διάστημα. Ο επικεφαλής της Μονάδας είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και απολαμβάνει πλήρη λειτουργική ανεξαρτησία κατά την άσκηση των καθηκόντων του. Η αντικατάσταση του επικεφαλής της Μονάδας πριν από τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με αιτιολογημένη απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

3. Για τη λειτουργία της Μονάδας, συνιστώνται στον e-Ε.Φ.Κ.Α. τρεις (3) θέσεις ΠΕ Νομικών, πέντε (5) θέσεις ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, δύο (2) θέσεις ΠΕ Πληροφορικής, καθώς και δύο (2) θέσεις ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων. H πλήρωση των θέσεων της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών γίνεται σύμφωνα με τον ν. 4765/2021 (Α’ 21), με διορισμό, ή σύμφωνα με το άρθρο 31 του ν. 4873/2021 (Α’ 248), περί κινητικότητας υπαλλήλων σε νεοσύστατες υπηρεσίες φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, με απόσπαση ή μετάταξη υπαλλήλων που υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει ιδίως σε ελεγκτικά σώματα, αρχές και υπηρεσίες, εξαιρουμένων των υπηρεσιών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Ελληνικής Αστυνομίας.

4. Οι θέσεις του Τμήματος Εσωτερικών Υποθέσεων του e-Ε.Φ.Κ.Α. μεταφέρονται αυτοδικαίως στη Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος και δεν προσμετρώνται στις θέσεις που συστήνονται με την παρ. 3. Οι υπάλληλοι που υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος στο Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων μπορούν, εντός προθεσμίας ενός (1) μήνα από την έναρξη ισχύος του παρόντος, να αιτηθούν τη μετακίνησή τους είτε στη Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών είτε σε άλλη οργανική μονάδα του e-Ε.Φ.Κ.Α.

Άρθρο 8
Λειτουργία

1. Ο Επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) δίνει εντολή για έρευνα, σε εκτέλεση του ετήσιου προγράμματος ελέγχων, ή και εκτάκτως, για υποθέσεις που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Μονάδας. Ο Επικεφαλής της Μονάδας κατανέμει τις εντολές σε μεμονωμένους υπαλλήλους της Μονάδας ή σε κλιμάκιο, θέτει προθεσμίες για την ολοκλήρωση των ελέγχων και παρακολουθεί την έγκαιρη εκτέλεσή τους, σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας της.

2. Ως προς τις εξουσίες των υπαλλήλων της Μονάδας και των κλιμακίων ελέγχου εφαρμόζεται αναλόγως το άρθρο 100 του ν. 4622/2019 (Α΄ 133), περί της ελεγκτικής διαδικασίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.). Συγκεκριμένα, οι υπάλληλοι της Μονάδας δύνανται:

α) να επισκέπτονται, χωρίς ή με προειδοποίηση, τις ελεγχόμενες υπηρεσίες του e-Ε.Φ.Κ.Α., να μελετούν επί τόπου την εξεταζόμενη υπόθεση, να ενεργούν αυτοψίες και να εξετάζουν πρόσωπα, στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων τους και για την εκπλήρωση του έργου τους,

β) να εξετάζουν οποιοδήποτε πρόσωπο μπορεί να εισφέρει στοιχεία στον διενεργούμενο έλεγχο, να ζητούν πληροφορίες και στοιχεία από τους αρμόδιους υπαλλήλους των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων που εμπλέκονται με την εξεταζόμενη υπόθεση,

γ) να έχουν πρόσβαση στους φακέλους του e-Ε.Φ.Κ.Α., συμπεριλαμβανομένων και των απορρήτων, καθώς και στα πληροφοριακά συστήματα και τις βάσεις δεδομένων που διαχειρίζεται ο e-Ε.Φ.Κ.Α., σύμφωνα με τους κανόνες ιχνηλασιμότητας και πρόσβασης στα συστήματά του και να λαμβάνουν οποιαδήποτε πληροφορία ή στοιχείο που αφορά ή είναι χρήσιμο για τη συγκεκριμένη υπόθεση που ερευνούν. Η πρόσβαση αφορά και σε πληροφορίες ή στοιχεία προσδιορισμένων φυσικών και νομικών προσώπων και κάθε είδους νομικών οντοτήτων με εντοπισμένο αριθμό φορολογικού μητρώου,

δ) να ελέγχουν και να συλλέγουν πληροφορίες και δεδομένα κινητών τερματικών, φορητών συσκευών, καθώς και των εξυπηρετητών τους, σε συνεργασία με τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές. Η διαδικασία κατάσχεσης, συλλογής, φύλαξης και επεξεργασίας ηλεκτρονικών αρχείων και αλληλογραφίας, που συλλέγονται για τους σκοπούς του παρόντος νόμου, καθορίζεται με τον Κανονισμό Λειτουργίας της Μονάδας,

ε) να ενεργούν έρευνες στα γραφεία, τους λοιπούς χώρους και τα μεταφορικά μέσα του e-Ε.Φ.Κ.Α.,

στ) να ζητούν με έγγραφό τους πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την υπό διερεύνηση υπόθεση. Στο έγγραφο αναφέρονται ενδεικτικά οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, οι οποίες θεμελιώνουν το αίτημα, ο σκοπός του αιτήματος, η προθεσμία που τάσσεται για την παροχή των πληροφοριών, η οποία δεν μπορεί να είναι βραχύτερη των πέντε (5) ημερών, καθώς και οι κυρώσεις, οι οποίες προβλέπονται σε περίπτωση μη συμμόρφωσης προς την υποχρέωση παροχής πληροφοριών. Εκείνοι, στους οποίους απευθύνεται το έγγραφο, υποχρεούνται σε άμεση, πλήρη και ακριβή παροχή των πληροφοριών που ζητούνται.

3. Για τη διεξαγωγή των ερευνών των παρ. 1 και 2, ο Επικεφαλής της Μονάδας δύναται να ζητεί εγγράφως τη συνδρομή των δημόσιων αρχών και υπηρεσιών, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού και των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου και οι αρχές υποχρεούνται να του παρέχουν κάθε συνδρομή. Σε περίπτωση άρνησης ή παρεμπόδισης, με οποιονδήποτε τρόπο, των εντεταλμένων υπαλλήλων της Μονάδας στην άσκηση των καθηκόντων τους, αυτοί δύνανται να ζητούν τη συνδρομή των εισαγγελικών αρχών και κάθε άλλης αρμόδιας αρχής. Η συνδρομή αυτή δύναται να ζητηθεί και προληπτικά.

4. Η μη χορήγηση ή η απόκρυψη πληροφοριών ή στοιχείων, η χορήγηση εν γνώσει ανακριβών πληροφοριών ή στοιχείων και, γενικά, η παρακώλυση του έργου και η παραπλάνηση των υπαλλήλων της Μονάδας συνιστά αυτοτελές πειθαρχικό παράπτωμα, για το οποίο δύναται να επιβληθεί μια από τις ποινές που προβλέπονται στις περ. γ΄ έως και στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 109 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26).

5. Κατά τα λοιπά, ο έλεγχος, η έρευνα και η συλλογή, διερεύνηση, επεξεργασία, σύνθεση, ανάλυση, αξιολόγηση και αξιοποίηση των πληροφοριών, καταγγελιών και στοιχείων διενεργούνται σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας της Μονάδας.

6. Για κάθε έλεγχο και έρευνα, που διενεργείται, συντάσσεται πόρισμα, το οποίο υποβάλλεται προς τον Διοικητή του e-Ε.Φ.Κ.Α. Αν με το πόρισμα διαπιστώνεται η τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος από υπάλληλο του e-Ε.Φ.Κ.Α., ο Επικεφαλής της Μονάδας παραγγέλλει στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο την άσκηση πειθαρχικής δίωξης. Η παραγγελία για άσκηση πειθαρχικής δίωξης είναι δεσμευτική για το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο. Ο Επικεφαλής της Μονάδας παρακολουθεί την πορεία της πειθαρχικής δίωξης και δύναται να παραγγέλλει τη λήψη άλλων μέτρων, καθώς και να ασκεί ένσταση υπέρ της διοίκησης εναντίον όλων των πειθαρχικών αποφάσεων μονομελών και συλλογικών πειθαρχικών οργάνων του e-Ε.Φ.Κ.Α. και για οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι πειθαρχικές διατάξεις του παρόντος. Αν με το πόρισμα διαπιστώνεται ότι η υπόθεση χρήζει περαιτέρω διερεύνησης, ο Επικεφαλής της Μονάδας μπορεί να παραγγέλλει στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο τη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης.

Η ένορκη διοικητική εξέταση του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται κατά παρέκκλιση των οικείων διατάξεων του ν. 3528/2007, από τη Μονάδα, και, εάν από αυτή προκύψουν πειθαρχικές ευθύνες, η άσκηση πειθαρχικής δίωξης είναι δεσμευτική για τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα. Σε κάθε περίπτωση, η Μονάδα δύναται να αποστέλλει τον φάκελο στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, για τη συνέχιση των ερευνών.

7. Αν ανακύπτουν ενδείξεις για διάπραξη ποινικών αδικημάτων, αντίγραφο του πορίσματος κοινοποιείται από τον Επικεφαλής της Μονάδας στον αρμόδιο εισαγγελέα για τις δικές του ενέργειες.

8. Για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της, η Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών συνεργάζεται με τη Διεύθυνση Διευθέτησης Αναφορών του e-Ε.Φ.Κ.Α, η οποία διαβιβάζει στη Μονάδα τις αναφορές που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης, ώστε να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το σύστημα αξιολόγησης καταγγελιών που εφαρμόζει η Μονάδα.

Άρθρο 9
Πειθαρχική διαδικασία

1. Η πειθαρχική διαδικασία που κινείται κατά υπαλλήλων του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) ολοκληρώνεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την κλήση σε απολογία, το αργότερο, είτε με την έκδοση πειθαρχικής απόφασης του μονομελούς οργάνου είτε με παραπομπή ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου. Σε περίπτωση παραπομπής ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου, η πειθαρχική διαδικασία ολοκληρώνεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραπομπή, εκτός αν απαιτείται η διεξαγωγή ανάκρισης, οπότε ολοκληρώνεται εντός δύο (2) μηνών.

2. Η ένορκη διοικητική εξέταση διενεργείται είτε από υπάλληλο με βαθμό Α΄ Υπουργείου εκτός του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων είτε από τη Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών, στην περίπτωση που έχει ζητηθεί η περαιτέρω διερεύνηση από τη Μονάδα Εσωτερικών Ερευνών, σύμφωνα με το άρθρο 8, και περατώνεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός χωρίς δυνατότητα παράτασης.

3. Εάν είτε με το πόρισμα επί του ελέγχου της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών είτε με την έκθεση επί της ένορκης διοικητικής εξέτασης διαπιστώνεται η διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος από συγκεκριμένο υπάλληλο, ο πειθαρχικώς προϊστάμενος ασκεί την πειθαρχική δίωξη εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή του πορίσματος ή της έκθεσης.

4. Η πειθαρχική ανάκριση περατώνεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της σχετικής απόφασης του πειθαρχικού συμβουλίου στον υπάλληλο που θα τη διενεργήσει. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει δυνατότητα παράτασης.

5. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων συνιστάται στον e-Ε.Φ.Κ.Α. πειθαρχικό συμβούλιο για τριετή θητεία, το οποίο είναι τριμελές και αποτελείται από:

α) Τον Πρόεδρο, ο οποίος είναι πάρεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή εφέτης ή πρόεδρος πρωτοδικών ή πρωτοδίκης των διοικητικών δικαστηρίων με τον αναπληρωτή του, οι οποίοι υποδεικνύονται από τον πρόεδρο του οικείου δικαστηρίου,

β) ένα (1) μέλος, ο οποίος είναι πάρεδρος ή δικαστικός πληρεξούσιος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με τον αναπληρωτή του, οι οποίοι υποδεικνύονται από τον Πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,

γ) ένα (1) μέλος, ο οποίος είναι μόνιμος υπάλληλος, προϊστάμενος διεύθυνσης της Ενιαίας Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) με τον αναπληρωτή του, ο οποίος υποδεικνύεται από τον Διοικητή της Ε.Α.Δ.

Γραμματέας του πειθαρχικού συμβουλίου ορίζεται υπάλληλος του e-Ε.Φ.Κ.Α. κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ με βαθμό τουλάχιστον Β΄.

6. Σε περίπτωση δίωξης Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης, η υπόθεση παραπέμπεται στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο του άρθρου 146Α του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26).

7. Το πειθαρχικό συμβούλιο της παρ. 5 είναι αρμόδιο για όλες τις υποθέσεις που εκκινούν μετά τη δημοσίευση του παρόντος, καθώς και για τις εκκρεμείς διαδικασίες, εφόσον δεν έχουν εισαχθεί προς κρίση. Για τις υπόλοιπες εκκρεμείς υποθέσεις αρμόδιο είναι το πειθαρχικό συμβούλιο που έχει ορισθεί σύμφωνα με το άρθρο 146Β του ν. 3528/2007.

8. Κατά τα λοιπά ισχύει η πειθαρχική διαδικασία του ν. 3528/2007».


Αυτές είναι οι αρμοδιότητες του επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών και τελικώς, η κυρία του γραφείου του Γεώργιου Γεράκη, μου απήντησε ότι θα μεταφέρει, εκ νέου, τα όσα της είπα και ότι δεν πρέπει να περιμένω συνέχεια, στο συγκεκριμένο τηλεφώνημα.

Όπως αντιλαμβάνομαι, κυρία Άννα, ο e-ΕΦΚΑ δεν επιθυμεί να χορηγήσει τα έγγραφα, που ζητώ, αλλά, προφανώς, δεν θέλει να δεσμευθεί, εκφραζόμενος, εγγράφως, για το ζήτημα αυτό.

Όμως, εγώ χρειάζομαι, οπωσδήποτε, μια - έστω και αρνητική - επίσημη έγγραφη απάντηση του ασφαλιστικού οργανισμού, για την δικαστική εκκρεμότητα, που αντιμετωπίζω και οι κύριοι και οι κυρίες των διοικητικών οργάνων του e-ΕΦΚΑ, χρονοτριβούν, παρελκύουν τις διαδικασίες και εμπράκτως, δεν μου χορηγούν, έστω την όποια έγγραφη αρνητική απάντηση, στα αιτήματά μου, που εκκινούν, από την 5/7/2022 και στα πολύπαθα έγγραφα, που έχει απευθύνει ο Συνήγορος του Πολίτη, προς τον ασφαλιστικό οργανισμό.

Φυσικά, συμπεριφέρονται, παρανόμως και αναιδώς, όχι απλώς, προς εμέ, αλλά και ως προς την Ανεξάρτητη Αρχή σας, την οποία, από τον τρόπο, που συμπεριφέρονται, μετά τα 4 έγγραφά σας, που τους απευθύνατε (θυμίζω : στις 30/1/2023, στις 13/7/2023, στις 15/11/2023 και στις 15/2/2024), δεν προκύπτει, εξ όσων πράττουν και εξ όσων αρνούνται να πράξουν, ότι την έχουν, σε υπόληψη και ότι την λαμβάνουν, σοβαρά, υπόψιν τους.

Ύστερα από όλα αυτά, κυρία Άννα, παρακαλώ, θερμώς, για τα κάτωθι :

Α) Να ενημερώσετε, επειγόντως, τον Συνήγορο του Πολίτη, για τα καθέκαστα, προκειμένου, εκείνος να σταθμίσει και να αναβαθμίσει, τις ενέργειές του, επί της μακροχρονίσασας υποθέσεώς μου, όπως εκείνος κρίνει ότι πρέπει να πράξει.

Β) Μια σκέψη μου - η πιο ήπια - είναι να γίνει έντονο διάβημα του Συνηγόρου του Πολίτη, προς το εποπτεύον τον e-ΕΦΚΑ Υπουργείο και δη, στην Υπουργό Εργασιας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που έχει λάβει και αυτή και οι προκάτοχοι αυτής τα αιτήματά μου και οφείλει να ενεργήσει, επί της υποθέσεως. Ως γνωρίζω, τα έγγραφά μου (τουλάχιστον, έως τον Δεκέμβριο του 2023) έχουν διαβιβασθεί, από τον, τότε, Υπουργό, στον e-ΕΦΚΑ, αλλά πέραν τούτου, δεν υπάρχει κάτι άλλο, που να μου έχει γίνει γνωστό, όσον αφορά το τί έπραξε ο e-ΕΦΚΑ, σχετικά. Με το διάβημα αυτό, που προτείνω να γίνει, θα πρέπει να καταγγελθούν οι αρμόδιες Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού και να απαιτηθεί η παρέμβαση της Υπουργού, στο θέμα και του ελέγχου των πεπραγμένων  των Υπηρεσιών του ασφαλιστικού οργανισμού και της επίσημης, έγγραφης (όπως προανέφερα), έστω και αρνητικής απάντησης του e-ΕΦΚΑ, στα έγγραφα αιτήματα, που έχω υποβάλει και στα 4 έγγραφα της Αρχής σας.

Γ) Άλλη σκέψη μου, την οποία, σας έχω αναφέρει και, στο παρελθόν, είναι να σχηματισθεί κλιμάκιο της Ανεξάρτητης Αρχής σας, το οποίο να μεταβεί, στις αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, προκειμένου να ελέγξει το τί πράττουν και το τί συμβαίνει, με σκοπό να του χορηγηθούν τα ζητούμενα έγγραφα, ή να του δοθούν επίσημες έγγραφες εξηγήσεις του ασφαλιστικού οργανισμού, εφόσον αρνηθούν να χορηγήσουν τα έγγραφα αυτά.

Δ) Άλλη πρόταση, που σας υποβάλλω, είναι να διαβιβασθεί η υπόθεση, στον αρμόδιο εισαγγελέα, για την διερεύνηση διάπραξης ποινικών αδικημάτων (παράβαση καθήκοντος, και η διερεύνηση της πιθανότητας σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, αφού, προφανώς, όσα γίνονται, στην υπόθεση αυτή, όσον αφορά τον ασφαλιστικό οργανισμό και φυσικά, κυρίως, την παράνομη έμπρακτη στρεψοδικία και παρέλκυση των διαδικασιών, που αποτελεί, ομοίως, παράνομη άρνηση της χορήγησης, εις εμέ και στην Ανεξάρτητη Αρχή σας, μιας επίσημης έγγραφης και δεσμευτικής απάντησης του e-ΕΦΚΑ, κατευθύνεται και διευρύνεται, από κάποιο κέντρο, που δρα, παραδιοικητικά και αριθμεί, προφανώς, πέραν του ενός προσώπου και είναι προϊόν οργανωμένης και συστηματικής κακοβουλίας), από τα φυσικά πρόσωπα των αρμοδίων διοικητικών οργάνων του e-ΕΦΚΑ.


Ύστερα από τα παραπάνω και με δεδομένο το γεγονός ότι αυτά, που ζητώ, αφορούν, αποκλειστικώς, τα διοικητικά έγγραφα του ασφαλιστικού οργανισμού, που συντάχθηκαν, κατά το παρελθόν και όχι (προς το παρόν) του παρόντος, παρακαλώ, κυρία Άννα, για τις επείγουσες ενέργειες της Ανεξάρτητης Αρχής του Συνηγόρου του Πολίτη, επί του συγκεκριμένου φλέγοντος και επείγοντος, δι εμέ, θέματος της απαντήσεως των αρμοδίων Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, η οποία, εδώ και 21 μήνες (από την πρώτη αίτηση, που τους υπέβαλα, στις 5/7/2022) και επίσης, 15 μήνες (από το πρώτο έγγραφο της Αρχής του Συνηγόρου του Πολίτη, της 30/1/2023), με παρελκυστικό τρόπο και με σαφέστατη εμφανή κακοβουλία των αρμοδίων, καθυστερεί, πέραν από κάθε λογική και παρανόμως, καθυστερεί, υπερμετρώς.


Αναστάσιος Παναγιώτου Αναστασόπουλος».


Έτσι, έχουν τα πράγματα. Η κακοβουλία των φυσικών προσώπων, που είναι αρμόδια να απαντήσουν, θετικά, ή αρνητικά, στο αίτημά μου, για την χορήγηση των διοικητικών εγγράφων, που ζητώ, όπως και στα σχετικά έγγραφα της Ανεξάρτητης Αρχής του Συνηγόρου του Πολίτη, είναι, εμπράκτως, διαπιστωμένη και δεδομένη, διότι το να μην θέλουν να δεσμευθούν, επισήμως και εγγράφως, έστω και αρνητικά, στο σαφέστατο αίτημά μου, για την χορήγηση των διοικητικών εγγράφων, που ζητώ, για να τα χρησιμοποιήσω, δικαστικώς, σημαίνει ότι “κάποιον λάκκο έχει η φάβα”. Κάτι δεν τους πάει καλά. 
Και αυτό συμπεραίνεται, από το ότι, εάν ήσαν νόμιμοι, το πανεύκολο, για τους αρμόδιους του e-ΕΦΚΑ, είναι το να απαντήσουν, έστω αρνητικά, αναφέροντας ότι δεν μπορούν να μου χορηγήσουν τα διοικητικά έγγραφα, που ζητώ, εξηγώντας, συνοπτικώς και χωρίς περιττά λόγια, τον λόγο, για τον οποίο δεν μπορούν να μου χορηγήσουν - εν όλω, ή εν μέρει - τα ζητούμενα, από εμέ, διοικητικά έγγραφα· πολύ περισσότερο, μάλιστα, που, στην υπόθεση, έχει εμπλακεί και η Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη, την οποία, ως, εκ των πράξεων των αρμοδίων διοικητικών οργάνων του e-ΕΦΚΑ, γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.
(Θυμάμαι τον τελευταίο έγγραφο ισχυρισμό του Γενικού Διευθυντή Θανάση Αθανασίου, προς τον Συνήγορο του Πολίτη και σκάω, στα γέλια).
Αλλά, όπως τους έχω ξεκαθαρίσει : 
Το “δούλεμα”, η κοροϊδία και η σχοινοτενής, χρονικώς, επιμήκυνση και παρέλκυση των διαδικασιών, τέλος.
Για να δούμε, λοιπόν, το τί πρόκειται να επακολουθήσει.

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 20/3/2024 και ώρα 9:29 πμ, ενημέρωσα τους αρμόδιους, για το, παραπάνω δημοσίευμα, ως εξής :

ΘΕΜΑ : Γνωστοποίηση ηλεκτρονικού δημοσιεύματος της 20/3/2024.

Σας γνωστοποιώ το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, που βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2024/03/2032024-e-330329792615-2-2024-3012023.html, με τίτλο : "Η, από 20/3/2024, αναφορά μου, για την παράνομη απροθυμία επίσημης έγγραφης απάντησης του e-ΕΦΚΑ, στο υπ’ αριθμ. 330329/7926/15-2-2024 και στα υπόλοιπα, από 30/1/2023 και εντεύθεν, έγγραφα του Συνηγόρου του Πολίτη. Ζητούνται περαιτέρω ενέργειες του κ. Συνηγόρου".

Κανονίστε τί θα πράξετε...



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ
Θήρας 44
ΤΚ 13123 ΙΛΙΟΝ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 6948746076.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, υπήρξε μια παραγωγική ημέρα, χωρίς, όμως, άμεσα αποτελέσματα. Το αν θα υπάρξουν αποτελέσματα, αυτό είναι κάτι, που θα φανεί, προσεχώς.

Έτσι, έκανα δυο τηλεφωνήματα, στο γραφείο της υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δομνας Μιχαηλίδου (2103368361), στις 14:09 και στις 14:24, για να ρωτήσω, για τις ενέργειες του υπουργείου, σχετικά, με τις εκκρεμούσες αναφορές μου, όσον αφορά τον e-ΕΦΚΑ και τα έγγραφα, που ζητώ, χωρίς η, εν λόγω Υπηρεσία να απαντάει, στις αναφορές αυτές και στα 4 έγγραφα του Συνηγόρου του Πολίτη. Η κυρία, που έψαξε να βρει το τί έχει γίνει και επειδή, δεν έβρισκε άκρη, μου ζήτησε να προωθήσω στο e-mail της υπουργού (ypourgos_erg@yeka.gr), τα ηλεκτρονικά μηνύματα, που εχω στείλει, για να τα προωθήσει, στην υπουργό. Έπραξα, όπως μου είπε και στις 14:25 προώθησα τις αναφορές.

Προηγουμένως, είχα τηλεφωνήσει και στον κ. Παναγιώτη Αθανασίου (6948728038), ο οποίος μου είπε ότι, με την αποχώρηση του Άδωνι Γεωργιάδη, από το υπουργείο, στις 3/1/2024, αποχώρησε και αυτός μαζί με τον υπουργό και δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Μου είπε, όμως, ότι έχει ενημερώσει τον αρμόδιο υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου και κάποιον κ. Μηλαπίδη, στον οποίο έχει αφήσει και έναν φάκελλο, που σχημάτισε, για την υπόθεσή μου. Τον ευχαρίστησα, για την πληροφορία και στην συνέχεια, τηλεφώνησα, στο Γραφείο του υφυπουργού (2103368323), στις 14:04, όπου η κυρία, που σήκωσε το τηλέφωνο, αφού την ενημέρωσα, για την υπόθεση, μου είπε πως ό,τι έχω στείλει, στον υφυπουργό, αυτός το έχει στείλει, στον e-ΕΦΚΑ. Την ρώτησα, αν γνωρίζει να μου πει για τον κ. Μηλαπίδη. Μου απάντησε ότι πρόκειται, για τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου και τότε, της ζήτησα το τηλέφωνό του, το οποίο και μου έδωσε (2103368377).

Κατόπιν, έκανα δυο τηλεφωνήματα, στο Γραφείο του Γενικού Γραμματέα (στις 14:28 και στις 14:32) και η κυρία, που απάντησε, στις κλήσεις, αφού της εξήγησα το θέμα, μου ζήτησε τα στοιχεία των αναφορων μου και επειδή δεν βρήκε κάτι, στο αρχείο της, μου έδωσε το e-mail του Γενικού Γραμματέα (ggka@yeka.gr), για να προωθήσω, εκει τις αναφορές. Πράγματι, στις 14:32, προώθησα τις αναφορές και η κυρία, αφού είδε την προώθηση, μου είπε ότι θα διαβιβασθούν, στον κ. Μηλαπίδη. Τότε, της ζήτησα να του πει ότι, εάν πράξει κάτι ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου, προς τον e-ΕΦΚΑ, ή αλλού, να με ενημερώσει. Η κυρία μου είπε ότι θα ενημερωθώ και εκεί έκλεισε ο σημερινός κύκλος των τηλεφωνικών επαφών.

Φυσικά, δεν τρέφω φρούδες ελπίδες, πολύ περισσότερο, που ο Παναγιωτης Αθανασίου μου είπε ότι υπήρχε διαφωνία τους, για τον χειρισμό της υπόθεσης.

Ως εκ τούτου, δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι, αλλά αυτό θα φανεί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Άρθρο 16 Συντάγματος : Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται, χωρίς περιστροφές και “δια ροπάλου”, ενώ το άρθρο 28 του Συντάγματος, είναι άσχετο, με το θέμα. Μνήμες δικτατορίας του 1973, αστυνομοκρατία και συνταγματική εκτροπή και ανωμαλία φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που κάνει τεράστια μαλακία, καταργώντας, κάθε, έστω και τυπική, έννοια της εθνικής κυριαρχίας, γι’ αυτό και τα δικαστήρια - παρά τις μπουρδολογίες του Βαγγέλη Βενιζέλου - οφείλουν να κρίνουν τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου, όταν ψηφιστεί, ως αντισυνταγματικές.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…