Από την Αθήνα του 1896-1920-1960, στην Σμύρνη του 1900, στην Θεσσαλονίκη του 1902, στον Η.Σ. Μοναστηρακίου, με επιστρατευμένους και στην Ρόδο και την Κάρπαθο, το 1912, στο Φάληρο του 1924, στα «Καλουτάκια», το 1928, στην Ρένα Βλαχοπούλου, το 1930, στην Έλλη Λαμπέτη, το 1954-1958, στην Σαντορίνη, το 1956, στον Σκλαβενίτη το 1960-1975, στον Michel de Grece, το 1965, στην Τζένη Χειλουδάκη, την δεκαετία του 1990, στην Viridiana του Luis Buñuel, το 1961 και μετέπειτα : Η μεταμόρφωση της Αθήνας και του Λεκανοπεδίου της Αττικής, μέσα από το φωτογραφικό υλικό του 19ου και του 20ου αιώνα (66).
1920. Η Αθήνα, μέσα από μια βιντεοσκοπημένη κινηματογράφηση εκείνης της εποχής. 1896 Αθήνα. Η εκκίνηση του τελικού των 100 μέτρων, στην πρώτη Ολυμπιάδα. 1900 Σμύρνη. Όχι η Νέα. Η παλαιά, η αυθεντική Σμύρνη, από την οποία έχουν μείνει, μόνον, οι μνήμες και τώρα, πλέον, τα ντοκουμέντα, για αυτήν. 1902 Θεσσαλονίκη. Το κτίριο της Οθωμανικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης Ιδαδιέ, η Ροτόντα και μέρος του εβραϊκού νεκροταφείου. Το κτίριο αυτό, έγινε, αργότερα, κτίριο της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ, στο εβραϊκό νεκροταφείο, μεταπολεμικά, αφού οι Γερμανοί αφάνισαν τον εβραϊκό πληθυσμό της πόλης, οικοδομήθηκαν τα υπόλοιπα κτίρια των Σχολών και των λοιπών Υπηρεσιών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου. 1912. Ηλεκτρικός σταθμός Μοναστηρακίου. Στρατιώτες, με στολές εποχής των βαλκανικών πολέμων, στον σταθμό περιμένουν, για επιβίβαση. 1912. Ρόδος. Η παραλία των Τριαντών. Διακρίνεται το τζαμί της συνοικίας των Τουρκοκρητικών. 1912. Κάρπαθος. Η δημογεροντία και οι παπάδες του νησιού.