Γάμος ομοφυλοφίλων : Μια σκέτη υποκριτική μπούρδα! Γιατί πρέπει να ασχολούμαστε, με τις ιδεοληψίες - ή τις προτιμήσεις - του Κυριάκου Μητσοτάκη (που, άλλωστε, τον βλάπτουν εκλογικά); Το ισχύον σύμφωνο συμβίωσης του Ν. 4356/24-12-2015 λύνει, έτσι κι αλλιώς, όλα τα θέματα, που προκύπτουν. Έχοντας κάνει έναν αποτυχημένο γάμο - αλλά και πριν, από αυτόν -, η προσωπική μου θέση είναι OXI, σε κάθε γάμο. NAI, στην κοινοβιακή, με συμφωνημένους κανόνες, συμβίωση. Για όποιους την επιθυμούν.
Σκέφτηκα, πολλές φορές, αυτές τις ημέρες, για το εάν χρειάζεται να δημοσιεύσω το παρόν άρθρο. Και το σκέφτηκα, διότι αυτή υπόθεση, με την καθιέρωση του γάμου των ομοφυλοφίλων, είναι και θεσμικά, αλλά και σε κάθε άλλη περίπτωση, που αφορά την ύπαρξη των ανθρώπων και των κοινωνικών σχέσεων, μια σκέτη μπούρδα, η οποία χρησιμοποιείται, για λόγους αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, έστω και αν εκφράζει το τεράστιο οπλοστάσιο των κομπλεξικών προσωπικών ιδεοληψιών του, πραγματικά, ηλιθίου Κυριάκου Μητσοτάκη.
Έτσι, μια εκ, των βασικών και θεμελιωδών εμμονικών ιδεοληψιών του, είναι η ανούσια και άνευ ουσιώδους (ή, έστω και λεπτομερειακού) αντικειμένου, θέσπιση του γάμου των ομοφυλοφίλων ζευγαριών, παρά το γεγονός ότι τον πρωθυπουργό τον βλάπτει, κομματικά και εκλογικά, σπαταλώντας, άνευ αποχρώντος λόγου, ένα σημαντικό πολιτικό του κεφάλαιο, το οποίο, τώρα, δεν τον ενδιαφέρει, ως γεγονός, αλλά που, στο μέλλον, πιθανώς, θα το χρειασθεί και θα του λείψει.
Πολλοί αναγνώστες θα με θεωρήσουν, ως υπερβολικό, τώρα, που γράφω και περιγράφω τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ως κομπλεξικό, εμμονικό και ιδεοληπτικό και του προσδίδω τον χαρακτηρισμό του ηλιθίου.
Σφάλλουν.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι, ακριβώς, αυτό και έτσι όπως τον περιγράφω, διότι, μέσα, από την κωμικοτραγική “ναπολεόντειο” συμπεριφορά του, με την οποία θέλει να επιδείξει την ηγεσία του, νοουμένη, ως … πρωτοποριακή (δίκην, “πεφωτισμένου βασιλέως, ή ηγεμόνα”, αν και περισσότερο ομοιάζει, στον, ανωτέρω, εικονιζόμενο, σε παλαιές εποχές, θανόντα, προ ενός έτους, τέως βασιλιά Κωνσταντίνο Β’, που, βεβαίως, δεν διακρινόταν, για την εξυπνάδα του και ουδόλως, στον Ναπολέοντα Α’ Βοναπάρτη) ηγετική εκδήλωση της προσωπικότητας του, με την επιβολή των θελήσεών του, επί της - υποτιθέμενης ως - βραδυπορούσας ελληνικής κοινωνίας.
Φυσικά, ανάμεσα στα άλλα, είναι ψεύτης και υποκριτής, διότι - νομίζω, αν και δεν είμαι απόλυτα, σίγουρος - γνωρίζει το ανούσιο περιεχόμενο της καθιέρωσης αυτού, που επιδιώκει να καθιερώσει, πολύ περισσότερο, που υποκρίνεται ότι είναι ορθόδοξος χριστιανός, κάτι, που με κάνει να σκάω στα γέλια, με τα καμώματά του και τα χουνέρια, που κάνει, στην συντηρητική εκλογική του βάση, την οποία έχει εξαγριώσει, όπως και το ευρύτερο ακροατήριο της ελληνικής κοινωνίας, το οποίο,”φυσικά”, δεν φρόντισε, προεκλογικά, να ενημερώσει, για αυτά τα προσχεδιασμένα καμώματα, που είχε σκοπό να εφαρμόσει.
(Το ότι, σύμφωνα, με τους κανόνες της χριστιανικής εκκλησίας, της οποίας ισχυρίζεται ο, ανωτέρω, εικονιζόμενος Κυριάκος Μητσοτάκης ότι αποτελεί πιστό μέλος, είναι και “αμαρτωλός”, με αφήνει, τελείως, αδιάφορο, αφού, εδώ και πολλές δεκαετίες, εχω παύσει να θεωρώ τον εαυτό μου, ως χριστιανό· αν και σημειολογικά και από απόψεως προσωπικής διασκέδασης και αυτός ο προσδιορισμός του πρωθυπουργού, έχει την όποια αξία του, ως απόδειξη του “δουλέματος”, που υφίστανται, από αυτόν, όσοι και όσες θεωρούν τους εαυτούς τους, ως μέλη του “χριστεπωνύμου πληρώματος”, πέραν της υπογράμμισης του γεγονότος ότι, εφόσον ισχύουν όλα αυτά, τίθεται ζήτημα, γύρω από την προσωπικότητα του Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία δύναται να χαρακτηρισθεί, ως ανώμαλη).
Εισερχόμενος, τώρα, στα της θέσπισης του γάμου των ομοφυλοφίλων (και όχι “ομόφυλων”, όπως, εσφαλμένα και κακώς, αναφέρονται) ζευγαριών, είναι απαραίτητο να ορίσουμε το τί είναι γάμος.
Δεν θα καινοτομήσω και θα μείνω, στην συμβατική, καθιερωμένη και κρατούσα άποψη, για τον ορισμό του γάμου, ο οποίος έχει ως εξής :
Γάμος είναι η τελετή και η συμβιωτική, σχέση, με τις οποία συνιστάται και αναγνωρίζεται μια νόμιμη γενετήσια ένωση, που θα οδηγήσει, στην δημιουργία μιας οικογένειας. Πρόκειται για μια τελετουργία, που σφραγίζει το πέρασμα του ατόμου, από μια κατάσταση, σε μια άλλη και η έννοια του γάμου δηλώνει όχι, μόνον, την σύναψη, αλλά και την, ήδη, συστημένη νόμιμη γενετήσια ένωση. Έτσι ο θεσμός αυτός προσδιορίζεται, ως η, κοινωνικά, αναγνωρισμένη ένωση δύο προσώπων, με σκοπό την την σφοδρή, αλλά και όχι αναγκαία, δημιουργία απογόνων. Για τον λόγο αυτόν, ο γάμος θεωρείται ότι είναι ζωτικός θεσμός, για την κοινωνία.
Πέραν των όσων αναφέρει η κρατούσα άποψη, για τον γάμο, ως θεσμό, πρέπει να αναφέρω το πραγματικό γεγονός, που αφορά την αιτία της θέσπισης του γάμου, στις κοινωνίες.
Αυτό συνέβη, μετά την διάσπαση των πανάρχαιων κοινοβιακών κοινοτικών ομάδων και ορδών και την δημιουργία, κατά τους απώτερους αρχαίους χρόνους, των κοινωνιών, εντός των οποίων οι άνθρωποι (κυρίως, οι άνδρες) αναγνώρισαν την προσωπική τους ύπαρξη, ως ξεχωριστή οντότητα, δημιουργώντας, έτσι, την μετάβαση, από τις κοινοβιακές κοινοτικές ομάδες, στις ομοιάζουσες, με τις κοινωνίες, που γνωρίζουμε σήμερα, ενότητες, με κοινωνική μορφή.
Στα πλαίσια των ιστορικών αρχαίων κοινωνιών, είναι, που επικράτησε, (ο μονογαμικός, ή πολυγαμικός) γάμος, που χρησίμευε, ως θεσμός, ο οποίος εξασφάλιζε την ζωή των γυναικών, μετά την αποχώρησή τους, από την αρχική τους οικογένεια και την δέσμευση ενός άνδρα, ως πατέρα των τέκνων τους, ενώ ο άνδρας διασφάλιζε την γνησιότητα των απογόνων του και την ύπαρξη ενός χώρου ενδιαίτησης του ίδιου και της νέας του οικογένειας.
Από τότε, βέβαια, πέρασαν εκατοντάδες και χιλιάδες χρόνια, με αποτέλεσμα η πρωτόγονη έννοια του γάμου να έχει αλλοιωθεί, σημαντικά, αλλά, ουσιαστικά, ο σκληρός της πυρήνας δεν έχει υποστεί μεγάλες ρωγμές, καταλήγοντας, στην προαναφερθείσα έννοια του γάμου.
Τώρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανοήτως, θέλει να επιβάλει τον θεσμό του γάμου των ομοφυλοφίλων, χωρίς αυτό να χρειάζεται, αφού, ο γάμος, στην νομοθεσία και στην πράξη, έχει εξομοιωθεί, με το σύμφωνο συμβίωσης (Ν. 4346/24-12-2015 άρθρα 1, έως 13), το οποίο, ουσιαστικά, κατέστησε την έννοια του γάμου, μια απλή λέξη, που, στο περιεχόμενό της, όχι μόνο ταυτίζεται, αλλά και υπερακοντίζεται και υπερβαίνεται, κατά πολύ, από τον θεσμό του συμφώνου συμβίωσης, με τον οποίο ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ, ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ
Ας δούμε το περιεχόμενο των άρθρων 1, έως 13, του Ν. 4356/24-12-2015, που ρυθμίζουν τα του συμφώνου συμβίωσης, για να έχουμε σαφή εικόνα της νομικής πραγματικότητας, που, ήδη, ισχύει, στην χώρα μας και το τεράστιο μέγεθος της ιδεοληπτικής μπούρδας του Κυριάκου Μητσοτάκη, την οποία, πιθανώς, λόγω και των προσωπικών του προτιμήσεων, θέλει και επιχειρεί να επιβάλει.
Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.
1. Για τη σύναψη συμφώνου συμβίωσης απαιτείται πλήρης δικαιοπρακτική ικανότητα.
2. Δεν επιτρέπεται η σύναψη συμφώνου συμβίωσης:
α) αν υπάρχει γάμος ή σύμφωνο συμβίωσης των ενδιαφερόμενων προσώπων ή του ενός από αυτά,
β) μεταξύ συγγενών εξ αίματος σε ευθεία γραμμή απεριόριστα και εκ πλαγίου μέχρι και τον τέταρτο βαθμό, καθώς και μεταξύ συγγενών εξ αγχιστείας σε ευθεία γραμμή απεριόριστα και
γ) μεταξύ εκείνου που υιοθέτησε και αυτού που υιοθετήθηκε.
3. Η παράβαση των διατάξεων του παρόντος άρθρου συνεπάγεται την ακυρότητα του συμφώνου συμβίωσης. Ακυρότητα συνεπάγεται και η εικονικότητα του συμφώνου.
1. Η κατά το προηγούμενο άρθρο ακυρότητα κηρύσσεται με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Την αγωγή ασκεί, εκτός από τα μέρη, και όποιος προβάλλει έννομο συμφέρον οικογενειακής φύσης, καθώς και ο εισαγγελέας αυτεπαγγέλτως, αν το σύμφωνο αντίκειται στη δημόσια τάξη.
2. Σε περίπτωση ελαττωμάτων της βούλησης εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τον ακυρώσιμο γάμο. Η σχετική δικαστική απόφαση απαιτείται να γίνει αμετάκλητη.
3. Με την αμετάκλητη δικαστική απόφαση, που ακυρώνει το σύμφωνο συμβίωσης, αίρονται αναδρομικά τα αποτελέσματά του. Η ακύρωση του συμφώνου δεν επηρεάζει την πατρότητα των τέκνων.
Το σύμφωνο συμβίωσης δεν μεταβάλλει το επώνυμο των μερών. Ο καθένας μπορεί, εφόσον συγκατατίθεται ο άλλος, να χρησιμοποιεί στις κοινωνικές σχέσεις το επώνυμο του άλλου ή να το προσθέτει στο δικό του.
1. Στις προσωπικές σχέσεις των μερών του συμφώνου μεταξύ τους εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τις σχέσεις των συζύγων από το γάμο, εφόσον δεν υπάρχει διαφορετική ειδική ρύθμιση στον παρόντα ή άλλο νόμο.
2. Στις μη προσωπικές σχέσεις των μερών μεταξύ τους εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τις σχέσεις των συζύγων από το γάμο, εκτός αν τα μέρη τις ρυθμίσουν διαφορετικά κατά τη σύναψη του συμφώνου με βάση τις αρχές της ισότητας και της αλληλεγγύης. Τα μέρη δεν μπορούν να παραιτηθούν από την αξίωση συμμετοχής στα αποκτήματα πριν από τη γέννησή της.
Στην περίπτωση ελεύθερης συμβίωσης χωρίς σύμφωνο, η τύχη των περιουσιακών στοιχείων που έχουν αποκτηθεί μετά την έναρξη της συμβίωσης (αποκτήματα) κρίνεται κατά τις γενικές διατάξεις του αδικαιολόγητου πλουτισμού. Οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται και σε εκκρεμείς δίκες.
1. Το σύμφωνο συμβίωσης λύνεται: α) με συμφωνία των μερών, που γίνεται με συμβολαιογραφικό έγγραφο, είτε αυτοπροσώπως είτε κατόπιν κοινής ψηφιακής δήλωσης που υποβάλλεται από τα μέρη, β) με μονομερή συμβολαιογραφική δήλωση, εφόσον έχει επιδοθεί προηγουμένως με δικαστικό επιμελητή πρόσκληση για συναινετική λύση στο άλλο μέρος και έχουν παρέλθει τρεις (3) μήνες από την επίδοση και γ) αυτοδικαίως, αν συναφθεί γάμος μεταξύ των μερών.
2. Η λύση του συμφώνου συμβίωσης ισχύει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου, που περιέχει τη συμφωνία ή τη μονομερή δήλωση, στο ληξίαρχο όπου έχει καταχωριστεί και η σύστασή του ή με ενημέρωση του ληξιαρχείου με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
3. Για τη διατροφή μετά τη λύση του συμφώνου εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τη διατροφή μετά το διαζύγιο, εκτός αν τα μέρη παραιτηθούν από το σχετικό δικαίωμα κατά την κατάρτιση του συμφώνου.
Ως προς το κληρονομικό δικαίωμα των μερών του συμφώνου εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αφορούν τους συζύγους. Κατά την κατάρτιση του Συμφώνου το κάθε μέρος μπορεί να παραιτηθεί από το δικαίωμά του στη νόμιμη μοίρα.
Το τέκνο που γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του συμφώνου συμβίωσης ή μέσα σε τριακόσιες (300) ημέρες από τη λύση ή την ακύρωση του Συμφώνου, τεκμαίρεται ότι έχει πατέρα τον άνδρα με τον οποίο η μητέρα κατάρτισε το Σύμφωνο. Το τεκμήριο ανατρέπεται με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Τα άρθρα 1466 επ. ΑΚ, καθώς και τα άρθρα 614 επ. ΚΠολΔ, εφαρμόζονται αναλόγως.
Το τέκνο που γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του συμφώνου συμβίωσης ή μέσα σε τριακόσιες (300) ημέρες από τη λύση ή την ακύρωση του συμφώνου, φέρει το επώνυμο που επέλεξαν οι γονείς του με κοινή και αμετάκλητη δήλωσή τους, που περιέχεται στο σύμφωνο ή σε μεταγενέστερο συμβολαιογραφικό έγγραφο πριν από τη γέννηση του πρώτου τέκνου.
Το επώνυμο που επιλέγεται είναι κοινό για όλα τα τέκνα και είναι υποχρεωτικά το επώνυμο του ενός από τους γονείς ή συνδυασμός των επωνύμων τους.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερα από δύο επώνυμα.
Αν η δήλωση παραλειφθεί, το τέκνο θα έχει σύνθετο επώνυμο, αποτελούμενο από το επώνυμο και των δύο γονέων του. Πρώτο τίθεται το επώνυμο με αρχικό που προηγείται στο αλφάβητο. Αν το επώνυμο του ενός ή και των δύο γονέων είναι σύνθετο, το επώνυμο του τέκνου θα σχηματιστεί με το πρώτο από τα δύο επώνυμα.
1. Η γονική μέριμνα του τέκνου που γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του συμφώνου συμβίωσης ή μέσα σε τριακόσιες (300) ημέρες από τη λύση ή την ακύρωση του συμφώνου, ανήκει στους δύο γονείς και ασκείται από κοινού. Οι διατάξεις του ΑΚ για τη γονική μέριμνα των τέκνων που κατάγονται από γάμο εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.
2. Αν το σύμφωνο συμβίωσης λυθεί ή ακυρωθεί, για την άσκηση της γονικής μέριμνας εφαρμόζεται αναλόγως το άρθρο 1513 ΑΚ.
1.Άλλες διατάξεις νόμων που αφορούν αξιώσεις των συζύγων μεταξύ τους, καθώς και αξιώσεις, παροχές και προνόμια έναντι τρίτων ή έναντι του Δημοσίου εφαρμόζονται αναλόγως και στα μέρη του συμφώνου, εφόσον δεν υπάρχει διαφορετική ειδική ρύθμιση στον παρόντα ή άλλο νόμο. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης εντός έξι μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, μπορεί να προσαρμόζονται, όπου αυτό απαιτείται, οι κείμενες διατάξεις του εργατικού δικαίου και του δικαίου κοινωνικής ασφάλισης, στις απαιτήσεις του παρόντος άρθρου.
1. Ο νόμος αυτός εφαρμόζεται σε κάθε σύμφωνο συμβίωσης, εφόσον τούτο καταρτίζεται στην Ελλάδα ή ενώπιον ελληνικής προξενικής αρχής.
2. Οι προϋποθέσεις σύναψης, οι σχέσεις των μερών μεταξύ τους και οι προϋποθέσεις και συνέπειες της λύσης των συμφώνων συμβίωσης, που δεν υπάγονται στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου, διέπονται από το δίκαιο του τόπου όπου καταρτίστηκαν. Για την κληρονομική διαδοχή εφαρμόζονται οι σχετικοί κανόνες του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου. Κατά τα λοιπά, τα σύμφωνα συμβίωσης της παρούσας παραγράφου δεν αναπτύσσουν στην ελληνική έννομη τάξη περισσότερα αποτελέσματα από αυτά που προβλέπονται στον παρόντα νόμο.
Σχόλια
Θεωρώ ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης πάσχει, από πιθανή χαρακτηρολογική ανωμαλία. Και αυτό είναι χειρότερο. Και είναι χειρότερο διότι είναι ο πρωθυπουργός του ελληνικού “κράτους” και καθορίζει τις τύχες μας.
Από εκεί και πέρα, τα προβλήματα, με την ιδιοκτησία, είναι πιθανό να υπάρξουν· αν και τα προβλήματα αυτά δεν αφορούν τις παρούσες και τις απώτερες μέλλουσες κοινωνίες.
Για το θέμα της ιδιοκτησίας, έχω άποψη και αυτή ταυτίζεται, λίγο-πολύ, με την άποψη του Πιέρ-Ζοζέφ Προυντόν, ότι, δηλαδή, «η ιδιοκτησία είναι κλοπή».
Αλλά δεν δογματίζω, επ’ αυτού.
Δεν είναι τυχαία η φυτευτη επιλογή του γκέι εφοπλιστή Κασσελακη στην αρχηγία του (παρακμιακου) ΣΥΡΙΖΑ αλλά και η εμμονή Κούλη Μητσοτάκη με τους γάμους ομοφυλοφίλων.
Όσο για το Μητσοτακη έχει περίεργες παρέες και επιρροές.
Μην ξεχνάμε ότι ο κατηγορούμενος ως παιδεραστής Λιγνάδης ήταν φίλος του και προσωπική επιλογή του. Δεν τον ενημέρωσαν οι μυστικές υπηρεσίες για το ιστορικό του Λιγνάδη?
Μετά προσωπική επιλογή Κούλη ήταν και η Αγαπηδακη που ήταν πρόεδρος σε ΜΚΟ για ασυνόδευτα ανήλικα προσφυγοπούλα (άλλο ένα κομμάτι που συνδέεται με το trafficking).
Για να μην πούμε για το παπά της Κιβωτού που κατηγορείται και αυτός για διακίνηση ανηλίκων. Και ήταν πολυβραβευμένος από την ελληνική πολιτική και επιχειρηματική ελίτ. Εκεί η ΕΥΠ δεν ήξερε τίποτα τόσα χρόνια?
Ένω και ο κατηγορούμενος ως μαστροπος Μιχος με την ανήλικη στο Κολωνό ήταν και αυτός στενά συνδεδεμένος με τη ΝΔ.
Δεν αποκλείεται να υπάρχει ένα σύστημα Epstein και στην Ελλάδα όπου πασάρουν ανήλικους σε πλούσιους και πολιτικούς.
Το έχω γράψει ότι ο Κυριάκος, πιθανώς, έχει ανώμαλη χαρακτηροδομή. Παλαιότερα, λεγόταν “ψυχοπάθεια”, τώρα, λέγεται “κοινωνικοπάθεια”, ή “κοινωνική ψυχική διαταραχή”.
Βέβαια δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ψυχιατρικοποιούμε την πολιτική διαφωνία, αλλά είναι γεγονός ότι ο πρωθυπουργός, όντως, πολύ πριν αποκτήσει αυτή την επίσημη θέση, είχε - και εξακολουθεί να έχει και να εμμένει, σε αυτές - περίεργες παρέες, τις οποίες γνωρίζει, πολύ καλά, όσον αφορά το τί κάνουν τα μέλη τους και το τί δεν κάνουν, όπως και το ποιόν χαρακτήρα έχουν. Και φυσικά αυτές οι παρέες είναι δική του προσωπική επιλογή. Δικαίωμα του, αλλά «μακριά, από τον κώλο μας κι’ ό,που θέλει, ας μπει».
Από εκεί και πέρα, όλα όσα γράφεις ισχύουν όλα, απολύτως, χωρίς κανένα ερωτηματικό και δίχως καμμία επιφύλαξη