Από την γέφυρα, στα Κύθηρα, το 1826, στην Παγκάστη, το 1896, στον σταθμό Μοναστηρακίου και στην οδό Πατησίων, το 1900, στην Ρόδο (1912-1936), στις καμήλες της Άμφισσας, το 1920, στους Δελφούς και στον Πειραιά, το 1937-1950, στην Κάρπαθο και την Κάλυμνο, το 1950, στο Καρπενήσι, το 1953, στο πορθμείο Ρίου - Αντιρρίου, το 1960 και μετέπειτα : Η μεταμόρφωση της Αθήνας και του Λεκανοπεδίου της Αττικής, μέσα από το φωτογραφικό υλικό του 19ου και του 20ου αιώνα (75).

 



1826 (κατασκευή). Η πέτρινη γέφυρα, στο Κατούνι των Κυθήρων.

Κατασκευάστηκε, κατά την περίοδο της Αγγλοκρατίας και έχει μήκος 110 μ., ανώτατο ύψος 15 μ. και πλάτος 6 μ., ενώ στηρίζεται σε 13 τόξα σε απόλυτη συμμετρία και 12 θυρίδες.



1896 Παγκάστη. Ζωγραφικό έργο του John William Godword.

H Παγκάστη ήταν αυτή, που γνώρισε το σεξ, στον Αλέξανδρο και ήταν επιφανής, στην Λάρισα και στην μακεδονική αυλή. Αργότερα, ο Αλέξανδρος επέτρεψε, στον ονομαστό ζωγράφο Απέλλη, όπως αναφέρει ο Πλίνιος να την ζωγραφίσει γυμνή. Ο Αλέξανδρος, σύμφωνα με την αφήγηση, αντελήφθη ότι ο Απέλλης αγάπησε την Παγκάστη, πολύ περισσότερο, από ό,τι ο ίδιος. Γι’ αυτό και κράτησε το πορτραίτο και άφησε την Παγκάστη, στον Απέλλη. 



1900 Αθήνα. Σταθμός Μοναστηράκι.



1900 Αθήνα. Η οδός Πατησίων.



1920 Άμφισσα. Καμήλες, γαϊδουράκι και αυτοκίνητο.

Τότε, εκτρέφονταν καμήλες, στην περιοχή αυτή, για την εκτέλεση βαρέων μεταφορών, σε απόσταση 22-25 χιλιομέτρων, αφού τα ζώα αυτά προσαρμόζονταν και σε ακραίες συνθήκες.



1912 Ρόδος. Παλιά πόλη.

Απόψεις του Λιμανιού της Κολόνας (Σκάλα).



1910 Ρόδος. Μανδράκι.

Άποψη του λιμανιού και της πόλης.



1912. Ρόδος. Μανδράκι. 

Το λιμάνι.



1936 Ρόδος. Μανδράκι. 

Άποψη της παλιάς πόλης.


1927 Ρόδος. Παλιά πόλη. Το τζαμί Σουλεϊμάν.



1937 Δελφοί. Η εμφάνιση μιας, από τις πρώτες αλωνιστικές μηχανές.





1937 Πειραιάς. Το ατμόπλοιο «Ακρόπολις», στο λιμάνι.




1939. Τερψιθέα. Μαθήτριες του ΣΤ’ Λυκείου.



1950 (δεκαετία). Πειραιάς. Το λιμάνι και το τραμ.



1950. Κάρπαθος. Οικισμός Όλυμπος.

Περιμένοντας, έξω από το ταχυδρομείο.



1950 Κάλυμνος. Πλένοντας τα σφουγγάρια.




1953 Καρπενήσι. Πανοραμική άποψη.


1960. Στο πορθμείο Ρίου - Αντιρρίου.



3/5/1961. Ελλάδα - Δυτική Γερμανία 1 - 2 , για τα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλου ποδοσφαίρου 1962, με τους Helmut Haller, Μίμη Στεφανάκο και Uwe Seeler.



20/8/1961 Αθήνα. Το τραίνο φεύγει.



Μάιος 1966. Πατήσια. Σχολή «Γουναράκη».

Η ιδιωτική σχολή «Γουναράκη», στην συμβολή των οδών Πάτμου 23 και Νομικού.
Το κτήριο υπάρχει και σήμερα.


1968 Θεσσαλονίκη. Η Ίλια Λιβυκού και η Έλενα Ναθαναήλ, στο φεστιβάλ κινηματογράφου.



1973. Η Έλλη Λαμπέτη και η Κάτια Δανδουλάκη, στα παρασκήνια της παράστασης του θεατρικού έργου «Μικρές Αλεπούδες», στο θέατρο «Διάνα». 


21/5/1975. Δρομάκι, στην Σκύρο.


1984. Ganz Mavag, στο πασάτζο της Ιεράς οδού.



3/7/2010 Αχλαδόκαμπος Αργολίδας. 

Εκδρομική αμαξοστοιχία, με την Α9104, στην επιβλητική γέφυρα. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Άρθρο 16 Συντάγματος : Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται, χωρίς περιστροφές και “δια ροπάλου”, ενώ το άρθρο 28 του Συντάγματος, είναι άσχετο, με το θέμα. Μνήμες δικτατορίας του 1973, αστυνομοκρατία και συνταγματική εκτροπή και ανωμαλία φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που κάνει τεράστια μαλακία, καταργώντας, κάθε, έστω και τυπική, έννοια της εθνικής κυριαρχίας, γι’ αυτό και τα δικαστήρια - παρά τις μπουρδολογίες του Βαγγέλη Βενιζέλου - οφείλουν να κρίνουν τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου, όταν ψηφιστεί, ως αντισυνταγματικές.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…