Ούτε Φον Φούφουτοι, ούτε κατσαπλιάδες (Μια απάντηση σε ένα υμνητικό - για την τρόϊκα των μοντέρνων κατακτητών - άρθρο του κ. Χαρίδημου Τσούκα).
Οι ... φον Φούφουτοι, εν δράσει.
"Μέρα που είναι σήμερα (4/8/2010 και επέτειος του καθεστωτικού πραξικοπήματος του, έως τότε, κοινοβουλευτικού πρωθυπουργού Ιωάννη Μεταξά), διαβάζοντας το σύνολο του κειμένου σας, αγαπητέ κύριε Τσούκα, αναδημοσιεύω, εδώ κάποιες απόψεις μου για το κείμενό σας, όπως εκφράστηκαν στο μπλογκ του καλού φίλου (αλλά, παρ' όλ' αυτά, άγνωστού μου) Leo, κατά την διάρκεια ενός διαλόγου μας, πάνω σε ένα κείμενο του κ. Γιάννη Βούλγαρη για το διαβόητο Μνημόνιο της Πρωτομαγιάς του 2010 :
"Αγαπητέ Leo, η περίπτωση του κ. Χαρίδημου Τσούκα είναι χαρακτηριστική και δείχνει το απίστευτα μεγάλο μέγεθος του βαθμού έκπτωσης της ελληνικής πνευματικής ελίτ, μέσα στις σύγχρονες συνθήκες, που έφερε η μοντέρνα Κατοχή, που επιβλήθηκε στην χώρα μας. Σου θυμίζω ότι η ελληνική πνευματική ελίτ (όπως και το σύνολο της ελίτ της χώρας), βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση, είναι αποπροσανατολισμένη και διακατέχεται από έναν άκρατο πανικό, λόγω των καταιγιστικών και καταστροφικών εξελίξεων, που έλαβαν χώρα το τελευταίο δεκάμηνο και έχει υποκύψει στην "κουλτούρα της ύφεσης", την οποία θεωρεί μοιραία και αναπόφευκτη. Η διαφορά στην περίπτωση του κ. Χαρίδημου Τσούκα έγκειται στο γεγονός ότι ο εν λόγω "διανοητής" θεωρεί την όλη κατάσταση και ... ευεργετική!!! Και το γεγονός ότι ο άνθρωπος αυτός (στον οποίο είχα μια σχετική εκτίμηση) έφθασε σε αυτό το σημείο, δεν είναι καθόλου περίεργο, μέσα στο αποπνικτικό κλίμα, που επικρατεί στον τόπο μας αυτόν τον καιρό. Τα χειρότερα, άλλωστε, δεν έχουν έλθει ακόμα και ως εκ τούτου, είναι αυτά που έπονται.
Θα μπορούσα να πω ότι η "επιχειρηματολογία" του Χαρίδημου Τσούκα (η οποία, ανάμεσα στα άλλα είναι και εμετική) θυμίζει τον τυφλό δογματισμό των "αριστεριστών" και για την ακρίβεια είναι η αντιστροφή της επιχειρηματολογίας των αριστεριστών, διακατεχόμενη από τον ίδιο αμετροεπή δογματισμό, ο οποίος, μάλιστα, εκπέμπει και τον φανατισμό του νεοφώτιστου.
Ο Χαρίδημος Τσούκας χάνει και τα όποια δίκια έχει, όταν αναφέρεται στον κατσαπλιαδισμό των ελίτ του τόπου (στις οποίες συμμετέχει), ακριβώς επειδή, απέναντι σε αυτόν τον "βαλκάνιο κατσαπλιαδισμό", τον οποίον αντιμάχεται, αντιπαραθέτει τον δικό του "γερμανοτσολιαδισμό", ο οποίος διακρίνεται από μια άκρατη αντιδημοκρατική νοοτροπία, η οποία (είτε του αρέσει, είτε όχι, είτε το συνειδητοποιεί, είτε όχι - και από το ίδιο το κείμενό του προκύπτει ότι το συνειδητοποιεί και το αποδέχεται πλήρως) τον οδηγεί στην συμπεριφορά του μεγάλου ιεροεξεταστή Ιγνάτιου Λογιόλα και των μαθητών του, που για χάρη των "ψυχών" και της "σωτηρίας" των δύστυχων θυμάτων της Ιεράς Εξέτασης, τους έριχναν στην πυρά ... προσευχόμενοι γι' αυτούς!
Θα μου επιτρέψεις, αγαπητέ Leo, να πω ότι δεν υπάρχει περισσότερο ολοκληρωτική συμπεριφορά από αυτήν του Χαρίδημου Τσούκα και των ομοίων του. Θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω, ως φασίζουσα (και είναι, διότι αυτό που απαιτεί είναι η εγκαθίδρυση μιας "καθαρότητας" και την επίτευξή της με όποιο κόστος, ανθρώπινο, κοινωνικό, οικονομικό, εθνικό κλπ και με πλήρη αδιαφορία για το κόστος αυτό, πάνω στην πραγματική, την ζώσα κοινωνία, τους θεσμούς της και - το κυριότερο - τους ανθρώπους, που αποτελούν την κοινωνία αυτή, οι οποίοι έχουν σάρκα και οστά, με συγκεκριμένες ανάγκες και των οποίων οι βουλήσεις αγνοούνται (προφανώς, για μία ακόμη φορά "για το καλό τους", όπως ορίζεται αυτό το "καλό", όχι φυσικά από τους ίδιους, αλλά από τον μεγάλο "οραματιστή" και "θεωρητικό" τον "κοινωνικό επαΐοντα" Χαρίδημο Τσούκα και το "εκσυγχρονιστικό" ιδεολόγημα, που έχει μέσα στο κεφάλι του και στο οποίο ιδεολόγημα πρέπει οι "χαμερπείς" άνθρωποι και η ελληνική κοινωνία να προσαρμοστούν).
Η αντιδημοκρατική και φασίζουσα λογική του Χαρίδημου Τσούκα είναι εμφανής και είναι ευθέως ανάλογη με την μεσσιανική λογική των αριστεριστών, οι οποίοι με την δική τους σταλινολενινιστική λογική, δεν επιφυλάσσουν διαφορετική μεταχείριση, για τους απλούς ανθρώπους και την κοινωνία. Αυτό που αλλάζει είναι το περιεχόμενο των ιδεολογημάτων, που συνέχουν τις αντιλήψεις τους και τις πρακτικές τους, αλλά ο βασικός καμβάς της δομής τους μένει ο ίδιος και είναι στην βάση τους το ίδιο απάνθρωπος, ολοκληρωτικός και φυσικά βαθύτατα αντιδημοκρατικός.
Και επειδή, αγαπητέ Leo, αντιλαμβάνομαι ότι είσαι ευαίσθητος, σε θέματα δημοκρατικής αντίληψης, στάσης και συμπεριφοράς, καταλαβαίνω ότι, προφανώς, δεν συμφωνείς με την ουσία και την συνεκτική δομή του καμβά της "επιχειρηματολογίας" του Χαρίδημου Τσούκα, η οποία δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα αντιδημοκρατικό, βαθιά αντιδραστικό και πλήρως ολοκληρωτικό παραλήρημα, το οποίο έχει ενδυθεί τον μανδύα του "εκσυγχρονισμού", για να καθαγιάσει την μοντέρνα ξενική Κατοχή, που επεβλήθη στον τόπο, από την εθελόδουλη κυβέρνηση του ΓΑΠ, θυμίζοντας τα λογύδρια του ημεδαπού δικτάτορα Γεώργιου Παπαδόπουλου, για τον περίφημο "γύψο" και τον "ασθενή", στον οποίο επεβλήθη αυτός ο "γύψος", προκειμένου να επιτευχθεί η "αποκατάσταση της υγείας" του.
Έναν τέτοιον "εκσυγχρονισμό" και έναν τέτοιο "μεταρρυθμισμό", σαν αυτόν του κ. Χαρίδημου Τσούκα, ευχαριστώ, δεν πρόκειται να τον πάρω...
(Ήδη, έγραψα αρκετά και γι' αυτό θα αφήσω για αργότερα κάποια άλλα πράγματα, που ήθελα να γράψω)."
(Σχόλιά μου http://htsoukas.blogspot.com/2010/08/blog-post.html?showComment=1280904483094#c7208850957441690290 και http://htsoukas.blogspot.com/2010/08/blog-post.html?showComment=1280904507498#c3687881932217092593 της 4/8/2010 στο άρθρο του κ. Χαρίδημου Τσούκα στο μπλογκ του "ΕΝΑΡΘΡΗ ΚΡΑΥΓΗ", με τίτλο : " Φον Φούφουτοι ή κατσαπλιάδες;" http://htsoukas.blogspot.com/2010/08/blog-post.html . Τα σχόλια αυτά πρωτοδημοσιεύτηκαν την 1/8/2010 στο μπλογκ του καλού φίλου Leo, "Μη μαδάς τη μαργαρίτα" από την συζήτησή μας, για το άρθρο του κ. Γιάννη Βούλγαρη "Μνημόνιο ή όχι Μνημόνιο. ιδού το (λάθος) ερώτημα" http://mhmadas.blogspot.com/2010/07/blog-post_25.html και μπορεί, όποιος ενδιαφέρεται, να τα δει, εκεί, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις : http://mhmadas.blogspot.com/2010/07/blog-post_25.html?showComment=1280787222682#c1718149765085385106 και http://mhmadas.blogspot.com/2010/07/blog-post_25.html?showComment=1280787932193#c5637544204437067205 ).
Σχόλια