Παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών : Η, από 20-2-2024 ηλεκτρονική αναφορά μου, η Φ.80000 /55949/14809/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β’) Υπουργική Απόφαση, για την λειτουργία του ΕΤΕΑΕΠ, τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου και οι, εξ αυτής της Υπουργικής Απόφασης, απορρέουσες βαρύτατες ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες της Αφροδίτης Νιφόρου και της Γεωργίας Τσερπέλη, ως και οι ευθύνες του, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ.




Με το ζήτημα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών (εν όψει της αναμενόμενης απαντήσεως των Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, στο υπ’ αριθμ. 330329/7926/15-2-2024 έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη) και ειδικότερα, τις, από τα άρθρα 1 και 5 (παράγραφος ιδ) της Φ80000 /55949/14809/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β’) Υπουργικής Απόφασης απορρέουσες βαρύτατες πειθαρχικές και κυρίως ποινικές ευθύνες της μηνύτριάς μου Αφροδίτης Νιφόρου, τέως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελεγχου και μετέπειτα, το 2020, τέως Διευθύντριας της αρμόδιας, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, Διεύθυνσης του ΕΤΕΑΕΠ, για την υπόθεση αυτή, όπως και για τις ποινικές ευθύνες της Γεωργίας Τσερπέλη, τέως Διευθύντριας της αρμόδιας Διεύθυνσης, αλλά και του, τότε Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιου Καποτά, ασχολούμαι και με το σημερινό (21/2/2024) δημοσίευμα. 

Χθες, Τρίτη 20/2/2024, υπέβαλα, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Αλέξανδρο Βαρβέρη, στην υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του e-ΕΦΚΑ Γεώργιο Γεράκη, στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανασίου, τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αναφορών, τον Προϊστάμενο του Τμήματος Πειθαρχικών Διαδικασιών και Υποθέσεων Σωκράτη Μπουλασίκη, ως και στον Συνήγορο του Πολίτη, την, παρακάτω, ηλεκτρονική αναφορά, η οποία ξεκαθαρίζει, πλήρως, το τοπίο των γεγονότων και των δεδομένων, στην υπόθεση αυτή, με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και τις πειθαρχικές, αλλά, κυρίως, τις ποινικές ευθύνες των προαναφερόμενων.

Ας δούμε, τώρα, μετά, από αυτήν την εισαγωγή, το κείμενο της, από 20/2/2024, ηλεκτρονικής (με e-mail) αναφοράς μου :


Από: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>


Προς: dioikitis@efka.gov.gr <dioikitis@efka.gov.gr>; ypourgos_erg@yeka.gr <ypourgos_erg@yeka.gr>; int.investigation@efka.gov.gr<int.investigation@efka.gov.gr>; gd.epasf@efka.gov.gr<gd.epasf@efka.gov.gr>; d.employee@efka.gov.gr<d.employee@efka.gov.gr>; d.anaforon@efka.gov.gr<d.anaforon@efka.gov.gr>; tm.peitharx@efka.gov.gr<tm.peitharx@efka.gov.gr>; Vavougiou Anna <vavouyou@synigoros.gr>; Anastasios Sgouros <anastsg@gmail.com>


ΘΕΜΑ : Παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, η Φ80000 /55949/14809/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β’) Υπ. Απόφαση, η 682/10-11-2017 Έκθεση Ελεγχου και οι βαρύτατες ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες της Αφροδίτης Νιφόρου.


Εν όψει της ελπιζόμενης και αναμενόμενης έγγραφης απάντησης του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και των Υπηρεσιών του, στο 4ο, από την 30/1/2023, στην σειρά έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη με αριθμό πρωτοκόλλου 330329/7629/15-2-2024 και στις αναφορές μου, με εσχάτη αυτήν της 16/2/2024, χρήσιμο είναι, τώρα, που πέφτουν οι μάσκες, να ξεκαθαριστούν ορισμένα πολύ σημαντικά δεδομένα και γεγονότα, όσον αφορά την μηνύτριά μου υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ και πρώην Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου του, τότε, ΕΤΕΑΕΠ, γύρω από τις βαρύτατες και αποκλειστικές ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες της, για το πραγματικό γεγονός ότι επέτρεψε και δεν απέτρεψε να συνεχιστεί η πληρωμή των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, που είχαν, ήδη συνταξιοδοτηθεί, χωρίς να έχουν συμπληρώσει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, κατά την έναρξη της συνταξιοδότησης του καθενός εξ αυτών, όπως και δεν μερίμνησε, ως έλεγχος, την παρακολούθηση της
εφαρμογής, από την ελεγχθείσα Διεύθυνση (Διευθύντρια η Γεωργία Τσερπέλη - και το 2020 η ίδια η Αφροδίτη Νιφόρου - και Προϊσταμένη του αρμόδιου Τμήματος, έως το 2023, η Όλγα Καραθάνου) των δημοσιονομικών διορθώσεων των διαπιστωθεισών, από την ίδια την Αφροδίτη Νιφόρου, ως συστημικών παρανομιών, στις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του τέως ΤΕΑΠΥΚ.

Την Έκθεση Ελέγχου υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017 του κλιμακίου Ελέγχου, στο οποίο επικεφαλής ήταν η Αφροδίτη Νιφόρου, στην οποία Έκθεση Ελέγχου εκτίθενται οι, κατ' αυτήν, προσδιορισθείσες συστημικές και λοιπές παρανομίες, στις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, την έχω παρουσιάσει, πολλές φορές, αφού κατατέθηκε, ως αποδεικτικό στοιχείο, στην, από 23/4/2021, μήνυση, που υπέβαλε εναντίον μου, επικαλούμενη ότι την συκοφαντώ και δεν χρειάζεται να επαναλάβω το περιεχόμενο της Έκθεσης αυτής, ούτε και τα περιεχόμενα της υπ' αριθμ. 1188/38/2/25-10-2017 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ και της υπ' αριθμ.1945506/23-11-2017, τα οποία είναι γνωστά.

Εδώ θα αναφερθώ, στις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα της Αφροδίτης Νιφόρου, σύμφωνα, με τα άρθρα 1 και 5 της Υπουργικής Απόφασης Φ.80000/55949/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β'), που αφορούν την διάρθρωση των Υπηρεσιών του ΕΤΕΑΕΠ και τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου, που υπαγόταν, στον Διοικητή και στο οποίο προΐστατο η Αφροδίτη Νιφόρου, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, που τοποθετήθηκε Διευθύντρια, στην Διεύθυνση, που ήταν αρμόδια, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών.

Ως εκ τούτου, παραθέτω τα άρθρα 1 και 5 της, ως άνω, Υπουργικής Απόφασης της 30/12/2016 :


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
30 Δεκεμβρίου 2016

ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ 
Αρ. Φύλλου 4288

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. Φ.80000/55949/14809

Διάρθρωση των οργανικών μονάδων του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.) (Ν.Π.Δ.Δ.).

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ -ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) του άρθρου 44Α το οποίο προστέθηκε στο N. 4052/2012 με το  άρθρο 81 του N. 4387/2016 (ΦΕΚ 85/Α΄/12-5-2016),

β) των άρθρων 35 έως 48 του Κεφαλαίου ΙΑ΄ του  Ν. 4052/2012 «Νόμος αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων για εφαρμογή του Νόμου "Έγκριση των σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του ΕΤ.Χ.Σ. της Ελληνικής Δημοκρατίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 41), όπως ισχύει,

γ) της  παρ. 1 του άρθρου 29 του Ν. 4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση της Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 47/Α΄),

δ) του  άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ Α΄ 98),

ε) του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄210),

στ) του άρθρου 1 του π.δ/τος 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,

ζ) του π.δ/τος 73 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄ 116),

η) της υπ΄ αριθμ. οικ. 44549/Δ9.121193/8-10-2015 απόφασης «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Αναστάσιο Πετρόπουλο.» (ΦΕΚ Β΄ 2169), όπως ισχύει.

2. Το υπ΄ αριθμ. 182857/2-12-2016 έγγραφο του ΕΤΕΑ και τη συνημμένη σε αυτό απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου (αριθμ. 643/Σ184/30-11-2016) με θέμα «Διάρθρωση των οργανικών μονάδων του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.), σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4052/2012», όπως ισχύει.

3. Την από 1-1-2017 μετονομασία του ΕΤΕΑ σε ΕΤΕΑΕΠ το οποίο συγκροτούν δύο (2) κλάδοι: α) κλάδος επικουρικής ασφάλισης (ΕΤΕΑ), β) κλάδος εφάπαξ παροχών και την ένταξη στον κλάδο εφάπαξ παροχών των παρακάτω Ταμείων, τομέων, κλάδων και λογαριασμών πρόνοιας, ως εξής:

Α. Το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (Τ.Π.Δ.Υ.) με τους Τομείς του:

α. Τομέα Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων

β. Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

γ. Τομέα Πρόνοιας Ορθόδοξου Εφημεριακού Κλήρου της Ελλάδος

δ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εμπορικών, Βιομηχανικών, Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών Επιμελητηρίων του Κράτους 

ε. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ταμείου Νομικών 

στ. Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων.

Β. Το Ταμείο Πρόνοιας Ιδιωτικού Τομέα (ΤΑΠΙΤ) με τους Τομείς του:

α. Τομέα Πρόνοιας Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου 

β. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εταιρειών Λιπασμάτων

γ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εταιρειών Τσιμέντων 

δ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ιπποδρομιών 

ε. Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Εμπορικών Καταστημάτων

στ. Τομέα Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων 

ζ. Τομέα Πρόνοιας Λιμενεργατών 

η. Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς

θ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Οργανισμού Εθνικού Θεάτρου

ι. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Οργανισμού Υδρεύσεως Θεσσαλονίκης

ια. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Γ. Ο κλάδος πρόνοιας του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Εργαζομένων στα Μ.Μ.Ε. (Ε.Τ.Α.Π.- Μ.Μ.Ε.) με τους Τομείς του:

α. Τομέα Πρόνοιας Ιδιοκτητών, Συντακτών και Υπαλλήλων Τύπου.

β. Τομέα Πρόνοιας Εφημεριδοπωλών και Υπαλλήλων Πρακτορείων Αθηνών.

γ. Τομέα Πρόνοιας Εφημεριδοπωλών και Υπαλλήλων Πρακτορείων Θεσσαλονίκης.

Δ. Ο κλάδος πρόνοιας του Ταμείου Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω.) με τους Τομείς του:

α. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ο.Τ.Ε.

β. Κλάδο Ασφάλισης Προσωπικού ΔΕΗ (ΚΑΠ - Δ.Ε.Η.).

γ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ο.Σ.Ε.

δ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ε.Ρ.Τ. και Τουρισμού.

ε. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εμπορικής Τραπέζης.

στ. Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ιονικής - Λαϊκής Τραπέζης.

Ε. Ο κλάδος πρόνοιας του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (Ε.Τ.Α.Α.) με τους Τομείς του:

α. Τομέα Πρόνοιας Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων.

β. Τομέα Πρόνοιας Υγειονομικών.

γ. Τομέα Πρόνοιας Δικηγόρων Αθηνών.

δ. Τομέα Πρόνοιας Δικαστικών Επιμελητών.

ε. Τομέα Πρόνοιας Συμβολαιογράφων.

στ. Τομέα Πρόνοιας Εργοληπτών Δημοσίων Έργων.

ΣΤ. Το Ταμείο Πρόνοιας Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού (Τ.Π.Α.Ε.Ν.).

Ζ. Το Ταμείο Πρόνοιας Κατωτέρων Πληρωμάτων Εμπορικού Ναυτικού (Τ.Π.Κ.Π.Ε.Ν.).

Η. Ο Ειδικός Λογαριασμός Πρόνοιας προσωπικού του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

4. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού του Ταμείου για το οικονομικό έτος 2017 και για τα επόμενα έτη, δεδομένου ότι μειώνονται οι θέσεις ευθύνης με την προτεινόμενη διοικητική διάρθρωση των οργανικών μονάδων, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 58116/2149/15-12-2016 εισηγητική έκθεση της Γεν. Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠ.Ε.Κ.Α.Α., αποφασίζουμε:

Αρθρο 1
Διάρθρωση Υπηρεσιών

Το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.) διαρθρώνεται ως εξής: 

1.α. Γραφείο Διοικητή 

β. Γραφείο Υποδιοικητή Α΄ 

γ. Γραφείο Υποδιοικητή Β΄

δ. Αυτοτελές Τμήμα Νομικών Υποθέσεων, υπαγόμενο στο Διοικητή

ε. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου, υπαγόμενο στο Διοικητή

2. Διάρθρωση της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. 

α. Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης, Οικονομικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

β. Γενική Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών

3. Περιφερειακές Υπηρεσίες Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΕΤΕΑΕΠ υπάγονται στην Γενική Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών



Αρθρο 5
Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου

Αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου είναι οι εξής:

α) Η παροχή ελεγκτικών-συμβουλευτικών αρμοδιοτήτων, όπως ο έλεγχος επάρκειας του συστήματος εσωτερικού ελέγχου (internal control) του Ταμείου και η εισήγηση των σχετικών βελτιωτικών προτάσεων.

β) Ο έλεγχος εφαρμογής των κανόνων δικαίου, ο έλεγχος της νομιμότητας και κανονικότητας των δαπανών (INTOSAI 3.4, INTOSAI 1.0.39 Ευρωπαϊκή κατευθυντήρια γραμμή εφαρμογής αριθμ. 52), όπως και του εσωτερικού κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου.

γ) Η αξιολόγηση της οικονομίας, της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων του Ταμείου (δηλαδή η αξιολόγηση της λειτουργίας του βάσει της αρχής της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης).

δ) Η αξιολόγηση του προγραμματισμού του σχεδιασμού και της εκτέλεσης των λειτουργιών του Ταμείου, καθώς και η κατάρτιση ελεγκτικού χρονοδιαγράμματος.

ε) Ο έλεγχος της ορθής διενέργειας των δαπανών, της ορθής είσπραξης και εμφάνισης των εσόδων, της διαχείρισης κινδύνων, όπως και της διαχείρισης της περιουσίας του φορέα με την εξακρίβωση του ενεργητικού, του παθητικού και του μισθολογικού κόστους, για τον εντοπισμό τυχόν φαινομένων κακοδιοίκησης και κακοδιαχείρισης, κατάχρησης, σπατάλης, απάτης ή διαφθοράς και την αποτροπή τους στο μέλλον.

στ) Ο έλεγχος πληροφοριακών συστημάτων, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον επιτυγχάνουν τους σκοπούς τους και εάν έχουν ενσωματωθεί σε αυτά επαρκείς ασφαλιστικές δικλίδες/μηχανισμοί ελέγχου.

ζ) Η διαβεβαίωση περί της ακρίβειας, της αξιοπιστίας και της έγκαιρης προετοιμασίας των χρηματοοικονομικών (και λοιπών) αναφορών.

η) Η παροχή διαβεβαίωσης περί της επάρκειας των συστημάτων διαχείρισης και ελέγχου του Ταμείου.

θ) Η διενέργεια τακτικού ελέγχου των παγίων προκαταβολών του Ταμείου.

ι) Η διενέργεια οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου των δημοσίων υπολόγων και δημοσίων διαχειρίσεων που υπάγονται στο Ταμείο.

ια) Η διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης σε περίπτωση απώλειας δικαιολογητικών πληρωμής δημόσιας δαπάνης πριν την έκδοση τίτλου πληρωμής.

ιβ) Η έρευνα της ύπαρξης αντικειμενικής αδυναμίας απόδοσης λογαριασμού χρηματικού εντάλματος προπληρωμής.

ιγ) Η επιβολή δημοσιονομικών διορθώσεων στις περιπτώσεις που εντοπισθούν μεμονωμένες ή συστημικές παρατυπίες σε υπηρεσίες του Ταμείου και η παρακολούθηση της εκτέλεσής τους.

ιδ) Η παρακολούθηση της εφαρμογής και αποτελεσματικότητας των διορθωτικών μέτρων από τις ελεγχόμενες μονάδες του Ταμείου, για την επαρκή αντιμετώπιση των αδυναμιών και των παρατηρήσεων που καταγράφονται στις εκθέσεις των πάσης φύσεως ελέγχων (εσωτερικών ελεγκτών, εξωτερικών ελεγκτών), με σχετική ενημέρωση της Διοίκησης.



Με την παράθεση των άρθρων 1 και 5 της υπουργικής απόφασης καταρρίπτονται, πλήρως, οι δυο βασικοί ισχυρισμοί της Αφροδίτης Νιφόρου, τους οποίους προβάλει, στην, από 23/4/2021, μήνυση, που υπέβαλε εναντίον μου και οι οποίο είναι :

  1.  Ότι δεν είχε εντολή από τον Διοικητή Αθανάσιο Καποτά, να αναστείλει, ή να διακόψει τις παράνομες επικουρικές συντάξεις, που η ίδια διαπίστωσε, στην υπ’ αριθμ. 682/11-10-2017Έκθεση Ελέγχου του Κλιμακίου Ελέγχου, στο οποίο ήταν επικεφαλής και
  2. Ότι, αργότερα, το 2020, όταν τοποθετήθηκε ως Διευθύντρια, στην αρμόδια Διεύθυνση Επικουρικών Συντάξεων των βενζινοπωλών, «δεν πρόλαβε».

Όπως προκύπτει, από την παραπάνω υπουργική απόφαση, στο άρθρο 5, στην παράγραφο ιδ, είναι σαφέστατη η αποκλειστική αρμοδιότητα και η προσωπική ευθύνη της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου, ανάμεσα, στα πολλά άλλα, να παρακολουθεί «την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα των διορθωτικών μέτρων, από τις ελεγχόμενες Μονάδες του Ταμείου, για την επαρκή αντιμετώπιση των αδυναμιών και των παρατηρήσεων που καταγράφονται, στις εκθέσεις των πάσης φύσεως ελέγχων (εσωτερικών ελεγκτών και εξωτερικών ελεγκτών), με σχετική ενημέρωση της Διοίκησης» και όχι, περιμένοντας οποιαδήποτε εντολή του Διοικητή. Πρόκειται, λοιπόν, για υποχρέωση απλής ενημέρωσης του Διοικητή και όχι, για αναμονή εντολής του και ως εκ τούτου, αυτά τα έργα της παρακολούθησης της εφαρμογής και της αποτελεσματικότητας των διορθωτικών μέτρων από την ελεγχόμενη Διεύθυνση (επικεφαλής η Γεωργία Τσερπέλη, κατόπιν, το 2019-2020, η Αικατερίνη Παναγιωτοπούλου και από τον 2/2020, η Αφροδίτη Νιφόρου και ύστερα, από τον 4/2020, πάλι, η Γεωργία Τσερπέλη και κατόπιν η Αργυρώ Πίκουλα και μετά, η Άννα Πετροπούλου, τώρα δεν έξω τί γίνεται) και από το ελεγχόμενο Τμήμα Επικουρικών Συντάξεων (Προϊσταμένη η Όλγα Καραθάνου, από τις αρχές του 2017, έως τέλος του 2023· τώρα δεν ξέρω τί γίνεται), για την επαρκή αντιμετώπιση όσων προβλημάτων, ευθέως, περιγράφονται, όσον αφορά τις, υπό έλεγχο, επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στην Έκθεση Ελέγχου, υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017, που συνετάχθη, από και με την καθοδήγηση της Αφροδίτης Νιφόρου, ως Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ και ως επικεφαλής του σχετικού Κλιμακίου Ελέγχου.

Ως, εκ των ανωτέρω, προκύπτει ο πρώτος ισχυρισμός της Αφροδίτης Νιφόρου, στην κατατεθείσα μήνυση, εις βάρος μου, αποτελεί μύθευμα και είναι παιδαριώδης.

Μύθευμα και παιδαριώδης είναι και ο δεύτερος ισχυρισμός της ότι, ως Διευθύντρια, στην αρμόδια Διεύθυνση, κατά την χρονική περίοδο 2/2020 - 4/2020, δεν πρόλαβε να προβεί, στις ενέργειες, που, πολύ καλώς, γνώριζε, από το πρόσφατο, τότε, παρελθόν του Ελέγχου, που η ίδια διεξήγαγε και που εξέδωσε την 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου και τα συμπεράσματα και τις προτάσεις, που έκανε, μέσα σε αυτήν την Έκθεση Ελέγχου· δηλαδή να ανασταλούν και να αναθεωρηθούν οι παράνομες επικουρικές συντάξεις και συνταξιοδοτήσεις των βενζινοπωλών. Άλλωστε, δεν ξεκίνησε, καν, τις διαδικασίες, που έπρεπε, ούτε το 2017, ούτε και το 2020. 

Άφησε τα πράγματα, ως είχαν, με αποτέλεσμα την βαρύτατη, συνεχόμενη και διαρκείας βλάβη/μείωση της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, ήτοι του ΕΤΕΑΕΠ, έως την 29/2/2020 και του e-ΕΦΚΑ, από την 1/3/2020, οπότε το τέως ΕΤΕΑΕΠ, εντάχθηκε, στον παρόντα ασφαλιστικό οργανισμό.

Γιατί η Αφροδίτη Νιφόρου έπραξε όσα έπραξε (ή, κατά το ορθόν, γιατί, εν γνώσει της και, επί σκοπώ και κακοβούλως, παρέλειψε και απέφυγε να πράξει);

Απλούστατα, διότι δεν θέλησε να κοπιάσει, δεν θέλησε να κουραστεί και να αντιμετωπίσει τις διαμαρτυρίες των βλαπτόμενων, επικουρικώς, συνταξιούχων βενζινοπωλών. 

Με λίγα λόγια, δεν έπραξε, ενσυνείδητως, αυτά, που ήταν υποχρεωμένη, ευθέως και εκ του νόμου, να πράξει, επειδή τεμπέλιασε και αυτός ο χαρακτηρισμός είναι ο επιεικέστερες και ευνοϊκότερες, για τα (μη) έργα και τις ημέρες της και στις δυο χρονικές φάσεις, όπου ενεπλάκη, στην υπόθεση των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, αρχικώς, το 2017, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ελεγχου του ΕΤΕΑΕΠ και μεταγενέστερα, το 2020, ως Διευθύντρια της αρμόδιας  Διεύθυνσης.

Δεν φταίει, βέβαια, μόνον, η Αφροδίτη Νιφόρου. Φταίει και η Γεωργία Τσερπέλη, που ως Διευθύντρια, το 2017 και σε συννενόηση, με την Αφροδίτη Νιφόρου, δεν προχώρησε, στις δέουσες ενέργειες, όπως και η αρμόδια Προϊσταμένη του Τμήματος των επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, που ακολούθησε τις εντολές της Γεωργίας Τσερπέλη.

Και φυσικά, φταίει και ο τότε Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ Θανάσης Καποτάς, που έλαβε την υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου και άφησε τα πράγματα, δίχως να διατάξει, ως όφειλε, εκ των πραγμάτων και των γεγονότων, να δώσει εντολή, για τη διεξαγωγή ΕΔΕ, γύρω από αυτήν την υπόθεση.

Το γιατί δεν το έπραξε αυτό θα πρέπει να το εξηγήσει ο ίδιος· αν και εδώ, έχω την γνώμη ότι εμπλέκεται και το εποπτεύον Υπουργείο.

Αποδομώντας τους μηνυτήριους ισχυρισμούς της Αφροδίτης Νιφόρου, θεωρώ ότι εκκαθαρίζω οποιαδήποτε υποτιθέμενη θολότητα και αοριστία, στο έδαφος των πραγματικών περιστατικών και δεδομένων της υποθέσεως των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, βοηθώντας τον κ. Γεράκη, στο έργο του και βοηθώντας τον καινούργιο, σχετικά, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ κ. Βαρβέρη να κατανοήσει την υπόθεση και να έχει αυξημένες απαιτήσεις, από τις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού.

Αυτά, λοιπόν, προς το παρόν, όσον αφορά την ουσία της υποθέσεως και παραμένω, εν αναμονή της απαντήσεώς σας.



Αναστάσιος Παναγιώτου Αναστασόπουλος




Αυτό είναι το περιεχόμενο της χθεσινής ηλεκτρονικής αναφοράς μου, η οποία είναι, άκρως, κατατοπιστική και διαφωτιστική, όσον αφορά τα γεγονότα και τα δεδομένα της υπόθεσης, με τις λεγόμενες και κριθείσες, ως παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του τέως ΤΕΑΠΥΚ.

Μετά και από αυτό το ξεκαθάρισμα των γεγονότων και των δεδομένων, δεν έχω να πράξω τίποτε άλλο, από ρο να αναμένω.

Υπομονή, λοιπόν.

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 21/2/2024, γνωστοποίησα, στους αποδέκτες της, από 20/2/2024, αναφοράς μου, το σημερινό σχολιαζόμενο δημοσίευμα, ως εξής :


«Σας καθιστώ γνωστό το περιεχομένου του σημερινού (21/2/2024) δημοσιεύματος, στον ηλεκτρονικό τύπο, με τίτλο : "Παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών : Η, από 20-2-2024 ηλεκτρονική αναφορά μου, η Φ.80000 /55949/14809/30-12-2016 (ΦΕΚ 4288Β’) Υπουργική Απόφαση, για την λειτουργία του ΕΤΕΑΕΠ, τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου και οι, εξ αυτής της Υπουργικής Απόφασης, απορρέουσες βαρύτατες ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες της Αφροδίτης Νιφόρου και της Γεωργίας Τσερπέλη, ως και οι ευθύνες του, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ".

Το δημοσίευμα αυτό βρίσκεται, στην ηλεκτρονική διεύθυνση : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2024/02/20-2-2024-80000-559491480930-12-2016.html .

Παρακαλώ, για τις ενέργειές σας και αναμένω.


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Άρθρο 16 Συντάγματος : Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται, χωρίς περιστροφές και “δια ροπάλου”, ενώ το άρθρο 28 του Συντάγματος, είναι άσχετο, με το θέμα. Μνήμες δικτατορίας του 1973, αστυνομοκρατία και συνταγματική εκτροπή και ανωμαλία φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που κάνει τεράστια μαλακία, καταργώντας, κάθε, έστω και τυπική, έννοια της εθνικής κυριαρχίας, γι’ αυτό και τα δικαστήρια - παρά τις μπουρδολογίες του Βαγγέλη Βενιζέλου - οφείλουν να κρίνουν τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου, όταν ψηφιστεί, ως αντισυνταγματικές.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…