Η ένορκη κατάθεση της 6ης Απριλίου 2023 του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου ο οποίος είναι ένας, εκ των ηγετών, της παράνομης οργάνωσης, που δρα, εκμεταλλευόμενη την διοικητική ιεραρχία του ασφαλιστικού οργανισμού και έχει, ως εγκληματικό στόχο, την απόκρυψη της παράνομης βλάβης της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων της επικουρικής ασφάλισης πρατηριούχων υγρών καυσίμων. (Μέρος Α’).
Στο σημερινό δημοσίευμα, αυτό που, πρόκειται να με απασχολήσει, είναι η ένορκη κατάθεση του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Θανάση Αθανασίου, στην ανακρίτρια, που είχε αναλάβει την διεξαγωγή της ανάκρισης, για την μήνυση, που υπέβαλε, εις βάρος μου, η υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, κατηγορώντας με ότι την συκοφαντώ. Αυτή η ένορκη κατάθεση δόθηκε, από τον Θανάση Αθανασίου, στις 6 Απριλίου 2023.
Παραθέτω, παραπάνω, το κείμενο αυτής της ένορκης κατάθεσης, όπως και τις λεπτομέρειες, τις επεξηγήσεις και τις αναφορές, στις οποίες προβαίνω, στο, παραπάνω, βίντεο, που σήμερα, Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025, οι οποίες είναι, εξαιρετικά, χρήσιμες στο αναγνωστικό κοινό και ως εκ τούτου, το, παραπάνω, βίντεο καθίσταται απαραίτητο οι αναγνώστες να το παρακολουθήσουν, προκειμένου να αντιληφθούν τις λεπτομέρειες της υπόθεσης αυτής, που αφορά τις καταγγελίες μου, εις βάρος της Αφροδίτης Νιφόρου (και όχι μόνον αυτής).
Εδώ, θα προχωρήσω, σε μια, όσο το δυνατόν, συνοπτική αναφορά, στο περιεχόμενο της ένορκης κατάθεσης του Γενικού Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ Θανάση Αθανασίου, ο οποίος είναι σαφές ότι ψεύδεται, ενώπιον της διεξάγουσας την ανάκριση δικαστικού, την οποία προσπαθεί και καταφέρνει να παραπλανήσει και να αποπροσανατολίσει, με όσα ισχυρίζεται και ιδιαίτερα, με τον ισχυρισμό του, αφού κατέθεσε, στην ανακρίτρια, μια σειρά εγγράφων, ότι «πέραν αυτών … ουδεμία αναφορά ή εντολή εδόθη για έρευνα ή έλεγχο παλαιών υποθέσεων» των βενζινοπωλών, εννοώντας, δηλαδή, ότι δεν υπήρχε αναφορά, ούτε εντολή, για τις περιπτώσεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων της επικουρικής ασφάλισης, που συνταξιοδοτήθηκαν, επικουρικά, χωρίς να έχουν συμπληρώσει τα γενικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, που ήλθε να επιβάλλει, ως ερμηνεία του Καταστατικού του ΤΕΑΠΥΚ, η γνωμοδότηση της 12ης Οκτωβρίου 2017 της νομικής συμβούλου του ΕΤΕΑΕΠ Αθηνάς Πετρόγλου, η οποία υιοθετήθηκε, ως Απόφασή του, από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΤΕΑΕΠ, στις 25 Οκτωβρίου 2017, ενώ, αργότερα, εκδόθηκαν και η, υπ’ αριθμ. 682-10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου του κλιμακίου ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ, στο οποίο ηγείτο η Αφροδίτη Νιφόρου, όπως και η οδηγία, υπ’ αριθμ. 194506/23-11-2017 του, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανασίου Καποτά.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο Θανάσης Αθανασίου γνώριζε και γνωρίζει, πολύ καλά, το περιεχόμενο της εισήγησης της Αφροδίτης Νιφόρου, στην συνεδρίαση της 25ης Οκτωβρίου 2017, ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου που ΕΤΕΑΕΠ, στην οποία εισήγηση γίνεται λόγος ότι τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, στην επικουρική ασφάλιση των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012, είναι τα 65 ηλικιακά έτη και από την 1 Ιανουαρίου 2013, είναι τα 67 ηλικιακά έτη, γεγονός, το οποίο, σαφέστατα αναφέρει και η εντολή υπ’ αριθμόν 194506 της 23ης Νοεμβρίου 2017 του Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανασίου Καποτά και φυσικά, αυτό ο αρμόδιος Γενικός Διευθυντής Αθανάσιος Αθανασίου το αποκρύπτει, από την ανακρίτρια, αφού, μάλιστα, δεν προσκομίζει την, παραπάνω, εντολή του, τότε, Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ, την οποία, όπως αναφέρω, γνώριζε και γνωρίζει, πολύ καλά.
Έτσι, ο Γενικός Διευθυντής Θανάσης Αθανασίου παραμυθιάζει την ανακρίτρια, διότι αυτό, που καθίσταται σαφές, είναι ότι και εντολή υπήρξε, από τον Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιο Καποτά και έλεγχος έγινε, από το κλιμάκιο ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ, με επικεφαλής την προϊσταμένη του, εν λόγω, Τμήματος Αφροδίτη Νιφόρου τα αποτελέσματα του οποίου, όπως και την εντολή του Διοικητή, που η αρμόδια ΣΤ’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ έπρεπε να εφαρμόσει, όπως, επίσης, έπρεπε να εφαρμόσει, τα αναφερόμενα και η διάδοχη αυτής Ε’ Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ, επί της οποίας αρμόδιος είναι ο Γενικός Διευθυντής Θανάσης Αθανασίου. Και από όλα αυτά είναι σαφέστατο ότι τα επιβληθέντα, ως ερμηνεία του καταστατικού του ΤΕΑΠΥΚ, ισχύουν αναδρομικά, ήτοι, όσον αφορά τα ηλικιακά έτη των 65 ετών, αυτά ισχύουν, έως την 31η Δεκεμβρίου 2012, και όσον αφορά τα ηλικιακά έτη των 67 ετών, αυτά ισχύουν, από την 1η Ιανουαρίου 2013 και εφεξής.
Παρατηρώντας το κείμενο της, παραπάνω, ένορκης καταθέσης της 6ης Απριλίου 2023, που έδωσε, στην ανακρίτρια, ο Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών Αθανάσιος Αθανασίου, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά του, ούτε, στην Έκθεση Ελέγχου, που συνέταξε η Αφροδίτη Νιφόρου, με αριθμό πρωτοκόλλου 682/10-11-2017 ούτε και στην οδηγία του τότε διοικητή Αθανασίου Καποτά, με αριθμό πρωτοκόλλου 104506/23-11-2017
Και φυσικά, αυτό δεν είναι τυχαίο.
Ο Θανάσης Αθανασίου, ως Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ, ενσυνειδήτως, αποκρύπτει και την έκθεση ελέγχου και την εντολή του Διοικητή, διότι η γνωμοδότηση της 10ης Οκτωβρίου 2017 της νομικής υπηρεσίας του ΕΤΕΑΕΠ, που υιοθετήθηκε, από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΤΕΑΕΠ, στις 25 Οκτωβρίου 2017, προσδιορίζει ότι το άρθρο 13 του Καταστατικού του ΤΕΑΠΥΚ ισχύει και για τους ασφαλισμένους των νέων περιοχών, στην επικουρική ασφάλιση, από 1/1/2005, βενζινοπώλες και για τους ασφαλισμένους των παλαιών περιοχών, δηλαδή τους δραστηριοποιούμενους πρατηριούχους υγρών καυσίμων, στην Αθήνα, στα περίχωρα και στον Πειραιά και το οποίο άρθρο κάνει λόγο, γενικώς, για την ισχύ ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, ως προϋπόθεση, για την χορήγηση επικουρικών συντάξεων. στους πρατηριούχους υγρών καυσίμων του ΤΕΑΠΥΚ. Με αυτόν τον τρόπο, που, μόλις, περιέγραψα, ερμηνεύτηκε το Καταστατικό του ΤΕΑΠΥΚ, το οποίο ισχύει, από τότε που δημοσιεύτηκε, η σχετική Απόφαση του υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, δηλαδή, από τις 2 Μαρτίου 2004.
Όπως προανέφερα όλα αυτά ο Θανάσης Αθανασίου, ως Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ο οποίος προέρχεται από το ΕΤΕΑΕΠ και την περίοδο 2012 - 2015, ο Θανάσης Αθανασίου είχε οριστεί Υποδιοικητής στο ΕΤΕΑ - πριν αυτό μετεξελιχθεί, από την 1/1/2017, σε ΕΤΕΑΕΠ - παρά το γεγονός ότι ήταν υπάλληλος του, εν λόγω, ασφαλιστικού ταμείου) δεν τα πράττει όλα αυτά, τυχαία, ούτε, κατά λάθος, αλλά τα διαπράττει, συνειδητά, ως ηγετικό στέλεχος της παράνομης οργάνωσης, που εκμεταλλεύεται και δρα, εντός της υπαλληλικής ιεραρχίας του e-ΕΦΚΑ και έχει εγκληματικούς σκοπούς, οι οποίοι προσδιορίζονται, στο να αποκρυφτεί ότι έχει δημιουργηθεί βλάβη, σε βάρος της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού και των συνταξιούχων της επικουρικής ασφάλισης, η οποία είναι η μάσκα της όλης υπόθεσης και πίσω, από αυτήν την μάσκα, υποκρύπτεται το γεγονός ότι έχουν υπεξαιρεθεί, δολίως, πολλά εκατομμύρια ευρώ, από τους ασφαλισμένους, στην επικουρική ασφάλιση πρατηριούχους υγρών καυσίμων, εξ αιτίας του γεγονότος ότι αυτή η ερμηνεία του Καταστατικού του πρώην ΤΕΑΠΥΚ είναι παράνομη και εκδόθηκε, προκειμένου να παύσουν, παράνομα, να χορηγούνται επικουρικές συντάξεις, στους πρατηριούχους υγρών καυσίμων, που δεν έχουν συμπληρώσει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης που επιβλήθηκαν, ως ερμηνεία και ενώ τα ταμεία κύριας ασφάλισης των πρατηριούχων υγρών καυσίμων τους χορηγούσαν κύριες συντάξεις, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους, για συγκεκριμένους, κατά περίπτωση, λόγους, τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, που ίσχυαν, στους ασφαλιστικούς φορείς της κύριας ασφάλισης των βενζινοπωλών, επειδή αυτοί οι συνταξιοδοτούμενοι είχαν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, όσον αφορά το σύνολο του χρόνου ασφάλισης, που είχαν διανύσει, στον κύριο ασφαλιστικό οργανισμό και είχαν, εξ αυτού του λόγου, δικαίωμα να συνταξιοδοτηθούν, χωρίς να λαμβάνονται, υπόψιν, τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, δηλαδή είχαν συμπληρώσει την προβλεπόμενη τριακονταπενταετία, στην κύρια ασφάλιση και ως εκ τούτου, αυτοδίκαια, τους χορηγούνταν κύρια σύνταξη, με αποτέλεσμα και στην επικουρική ασφάλιση, να έπρεπε να συνταξιοδοτηθούν, με βάση το άρθρο 14 του Καταστατικού του ΤΕΑΠΥΚ, το οποίο, παράνομα, παρακάμφθηκε, σύμφωνα με την απόφαση 1188/38/25-10-2017 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ και την, από 12/10/2017 Γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του ΕΤΕΑΕΠ. Αυτό είναι που επιχειρεί, στην πραγματικότητα, να συγκαλύψει ο Αθανάσιος Αθανασίου, ως Γενικός Δευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών του e-ΕΦΚΑ, συνεχίζοντας αυτό που έγινε, επί ΕΤΕΑΕΠ.
Αυτή, με λίγα λόγια, είναι η σκοπιμότητα την οποία έρχεται να εξυπηρετήσουν εξυπηρετήσουν η Γνωμοδότηση της 12 Οκτωβρίου 2017 από την Νομική Υπηρεσία και η Απόφαση 118 /38/ 25-10-2017 του Διοικητικού Συμβουλίου και η 194506/23-11-2017 εντολή του Διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιου Καποτά.
Για να μην κουράσω, περισσότερο, το αναγνωστικό κοινό σταματώ, εδώ, το παρόν κείμενο και φυσικά, παραπέμπω τους αναγνώστες, στο κείμενο της ένορκης κατάθεσης του Αθανάσιου Αθανασίου της 6ης Απριλίου 2023, όπως, επίσης και στο αρχικό βίντεο, το οποίο επαναλαμβάνω ότι είναι πολύ χρήσιμο για να μπορέσουν οι αναγνώστες να παρακολουθήσουν οι αναγνώστες να αντιληφθούν και να κατανοήσουν την υπόθεση.
Θα υπάρξει και συνέχεια, σχετικά, με την την ένορκη κατάθεση και τα πεπραγμένα του Θανάση Αθανασίου, διότι είναι πολύ χρήσιμο να δούμε το περιεχόμενο των εγγράφων, που κατέθεσε, τα οποία είναι πολύ ενδιαφέροντα.
Σχόλια