Η, από 5-2-2025 αναφορά μου, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στον e-ΕΦΚΑ. [Το, υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022, έγγραφο της Αργυρώς Πίκουλα και οι κομπίνες των απατεώνων, με τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, του e-ΕΦΚΑ και τα δύσοσμα έργα τους. (Εδώ γίνεται λόγος, για πιθανό κόστος 25.000.000,00 €)].

 
















Σήμερα θα ασχοληθώ, πάλι, με το θέμα των επικουρικών συντάξεων του ΤΕΑΠΥΚ και τις κομπίνες, που έχουν γίνει, προκειμένου να κουκουλωθεί όλη υπόθεση, ενώ το κόστος, για τον e-ΕΦΚΑ, αλλά και για τους συνταξιούχους, είναι τεράστιο. 

Έτσι, σήμερα, υπέβαλα νέα συμπληρωματική αναφορά, σχετικά με την υπόθεση αυτή, για την οποία προχωρώ, γρήγορα, στην παρουσίασή της, προκειμένου να μην κουράσω το αναγνωστικό κοινό, με εκτεταμένο εισαγωγικό κείμενο, αφού το περιεχόμενο της αναφοράς είναι, πλήρως, διαφωτιστικό. 

Έτσι η αναφορά αυτή, της Τέταρτης 5/2/2025, που στάλθηκε, στην Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, στον Συνήγορο του Πολίτη, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του e-ΕΦΚΑ και κοινοποιήθηκε στο δικηγόρο μου Τάσο Σγούρο, έχει ως εξής :


 «ΘΕΜΑ : Το, υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022, έγγραφο της Αργυρώς Πίκουλα και οι κομπίνες των απατεώνων, με τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, του e-ΕΦΚΑ και τα δύσοσμα έργα τους. (Εδώ γίνεται λόγος, για πιθανό κόστος 25.000.000,00 €).


ΣΧΕΤΙΚΑ : α) Η, από 3/2/2025, ηλεκτρονική αναφορά μου, καθώς και οι προηγούμενες αναφορές μου προς σας.
                 β) Το, υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022, έγγραφο της Ε' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ, που παραθέτω, πιο πάνω.


Κυρίες και κύριοι

Σε συνέχεια των (α) σχετικών ηλεκτρονικών αναφορών μου προς σας, έρχομαι, με την παρούσα, να σας παρουσιάσω το (β) σχετικό έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης του e-ΕΦΚΑ, στην αρμοδιότητα της οποίας υπάγονται οι, επικουρικώς, ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι βενζινοπώλες, το οποίο υπογράφει  η, τότε, Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα (που, τώρα, είναι Γενική Διευθύντρια, σε άλλη Γενική Διεύθυνση).

Εδώ, πρέπει να επισημάνω 4 δεδομένα.

Α) Με το (β) σχετικό έγγραφο της Αργυρώς Πίκουλα, για πρώτη φορά, σπάει η ομερτά των διοικητικών στελεχών του e-ΕΦΚΑ, γύρω, από τις καταγγελίες μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του ΤΕΑΠΥΚ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αφού, σε όλη την διάρκεια αυτής της υπόθεσης, την οποία κατήγγειλα, με τις, από 31/12/2020, από 4/2/2021, από 11/2/2021, από 15/2/2021, από 26/2/2021, από 4/4/2021 και τις, εν συνεχεία, υπόλοιπες υπηρεσιακές αναφορές μου, ως ενεργός υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ, αλλά και μετά την συνταξιοδότηση μου, αυτό, που συνέβη, έως και το υπ' αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, είναι ότι οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, ενορχηστρωμένα, είτε διαψεύδουν, είτε προσπαθούν να περιορίσουν τις καταγγελίες μου (και να μην αναφερθούν, στην ύπαρξη οικονομικού κόστους, για τον e-ΕΦΚΑ), όπως συνέβη, με τους Γενικούς Διευθυντές της Επικουρικής Ασφάλισης Ελευθερία Ζαχαράκη και Θανάση Αθανασίου, οι οποίοι και ενώ εκκρεμούσε ο εσωτερικός έλεγχος, τον οποίο διεξήγαγε, κατόπιν εντολή του, τότε, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστου Χάλαρη, η υπάλληλος της Διεύθυνσης Εσωτερικών Ελέγχων Μαρία Κομματά, απαντώντας ψευδόμενοι, στις Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού και των οποίων οι απαντήσεις χρησιμοποιήθηκαν, σε έγγραφα προς το 23ο Προανακριτικό Τμήμα του Πρωτοδικείου Αθηνών, ότι έχω άδικο, στις καταγγελίες μου αυτές, με τα, από 13/4/2021 και από 6/9/2021 έγγραφα τους, ενώ ο διοικητικός μηχανισμός του ασφαλιστικού οργανισμού παραπλάνησε και τον, τότε, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, στον οποίο είπαν ψέμματα και λόγω αυτής της κοροϊδίας, που υπέστη, ο Παναγιώτης Δουφεξής κατέθεσε, στις 23/4/2023, στην διενεργούσα την προανάκριση πταισματοδίκη, για την μήνυση, που υπέβαλε, εις βάρος μου, η Αφροδίτη Νιφόρου, στις 23/4/2021, ότι οι προβληματικές συνταξιοδοτικές περιπτώσεις είναι οκτώ, ενώ η Μαρία Κομματά, στην, κακήν-κακώς, έρευνα, που έκανε και στην Έκθεση Ελέγχου, υπ' αριθμ. 54/2021 (στην οποία, ψευδόμενη και αυτή, αναφέρει, ως ημερομηνία διεξαγωγής του ελέγχου, στην Ε' Διεύθυνση Επικουρικής Ασφάλισης Ασφάλισης και Συντάξεων, την 25/2/2021, ενώ η διεξαγωγή του ελέγχου κράτησε από τον Φεβρουάριο του 2021, έως, τουλάχιστον, τον Μάιο του 2021) αναφέρει ότι οι προβληματικές υποθέσεις, που αφορούν  την μη ύπαρξη ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των συνταξιούχων βενζινοπωλών - τους οποίους, δολίως, η Μαρία Κομματά περιορίζει, στους βενζινοπώλες των νέων περιοχών του ΤΕΑΠΥΚ - είναι 20. Έτσι, αυτή η παραπλάνηση και η κοροϊδία, που ξεκίνησε, με το ερώτημα, που απηύθυνε η Αφροδίτη Νιφόρου, στην Νομική Υπηρεσία του ΕΤΕΑΕΠ, στις 29/8/2017 και  κυρίως, η παραπλάνηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΕΑΕΠ, στις 25/10/2017, με την εισήγηση της Αφροδίτης Νιφόρου, αποκρύπτοντας το γεγονός ότι το πρόβλημα επεκτείνεται και στους συνταξιούχους βενζινοπώλες των παλαιών περιοχών, συνεχίζεται να συμβαίνει, εξ αιτίας των ενεργειών του διοικητικού μηχανισμού του ασφαλιστικού οργανισμού, έως τώρα. Όμως, στο (β) σχετικό της παρούσας ηλεκτρονικής αναφοράς μου, προς σας, το οποίο παραθέτω προσαρτημένο, στην αρχής της, η Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα αναφέρεται, σε εμένα, επακριβώς, περιγράφοντας με, ως καταγγέλοντα και αναφέροντας, ότι οι καταγγελίες μου δεν περιορίζονται, μόνο, στους βενζινοπώλες των νέων περιοχών του ΤΕΑΠΥΚ, αλλά επεκτείνονται και στις παλαιές περιοχές του ΤΕΑΠΥΚ (Αθήνα-Πειραιά-περίχωρα). Όντως, στην 9η και στην 10η σελίδα του υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022 έγγραφου της, η, τότε, Διεύθυντρια Αργυρώ Πίκουλα, αναφερόμενη, σε εμένα και στις καταγγελίες μου, γράφει, ρωτώντας, για το πλήθος των, προς επανέλεγχο υποθέσεων, τους αρμόδιους ηγετικούς και λοιπούς υπηρεσιακούς παράγοντες και στο εποπτεύον Υπουργείο, τα εξής : "το πλήθος των υπό επανέλεγχο υποθέσεων : μόνο για τους ασφαλισμένους / συνταξιούχους των νέων περιοχών ή επανέλεγχος και των συνταξιοδοτικών περιπτώσεων Αθηνα-Πειραιά-Περιχώρων (όπως αναφέρει ο καταγγελων)". Έτσι, για πρώτη φορά, σε έγγραφο του e-ΕΦΚΑ γίνεται μνεία, σε εμένα, ως καταγγέλοντα, αλλά κυρίως, ως προς το σύνολο τους εύρους των καταγγελιών μου, στο ζήτημα των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των ασφαλισμένων, του ΤΕΑΠΥΚ, που, φυσικά, όπως αναφέρει η Αργυρώ Πίκουλα, οι καταγγελίες αυτές αφορούν και τους συνταξιούχους βενζινοπώλες των νέων περιοχών, αλλά και τους συνταξιούχους των παλαιών περιοχών του ΤΕΑΠΥΚ. Έτσι, έσπασε η μαφιόζικη ομερτά όλων των υπηρεσιακών παραγόντων του e-ΕΦΚΑ, οι οποίοι μόχθησαν, εξακολουθητικώς, να περιορίσουν τις καταγγελίες μου, μόνο, στις περιπτώσεις των βενζινοπωλών του ΤΕΑΠΥΚ, στις νέες περιοχές, προκειμένου να περιορίσουν το μεγάλο εύρος των περιπτώσεων  αυτών και να αποφύγουν να μιλήσουν, για την ύπαρξη οικονομικού κόστους, εις βάρος της χρηματικής περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού.
Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, γίνεται, σαφές ότι η Έκθεση Ελέγχου υπ´ αριθμ. 54/25-2-2021 της Μαρίας Κομματά (και της κρυπτόμενης, πίσω της Διευθύντριας της), η οποία Έκθεση φέρει ψευδή ημερομηνία ελέγχου, ο οποίος δεν διεξήχθη, στις 25/2-2021, αλλά, κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου 2021 - Μαΐου 2021 (και ακόμη περισσότερο), είναι, λειτουργικά άχρηστη, ως προς την ορθότητα της, είναι ψευδής, παραπειστική, παραπλανητική και είναι αποτέλεσμα δολιότητας.
Τοιουτοτρόπως, καθίσταται ηλίου φαεινότερον ότι η Αφροδίτη Νιφόρου (από το 2017), η Ελευθερία Ζαχαράκη, ο Θανάσης Αθανασίου, η Μαρία Κομματά, είναι απατεώνες, διότι όλα αυτά, που αναφέρει η Αργυρώ Πίκουλα, στο υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022 έγγραφο της, ήσαν, απολύτως, εν γνώσει αυτών των υπαλλήλων και αυτών των ηγετικών στελεχών του e-ΕΦΚΑ.

Β) Η Αργυρώ Πίκουλα, ως αρμόδια Διευθύντρια, η οποία γνωρίζει το τί γίνεται, στην Διεύθυνση, στην οποία ηγείτο και ως προς το επίμαχο θέμα, θέτει, εν συνεχεία και το φλέγον ζήτημα του οικονομικού κόστους, που υπάρχει, στον ασφαλιστικό οργανισμό, εξ αιτίας  αυτής της κατάστασης, αναφέροντας, στην 10η σελίδα του, υπ' αριθμ. 567219/1-12-2022, έγγραφου της ότι : "υπολογίζουμε το συνολικό ύψος της επιβάρυνσης του Οργανισμού περίπου 25.000.000,00 ευρώ"
Άλλωστε, το έγγραφο αυτό είναι και το μόνο, που, ευθέως, θέτει θέμα ύπαρξης οικονομικού κόστους, από την υπόθεση αυτή, που αφορά τις περιπτώσεις της μη εφαρμογής ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, στους συνταξιούχους βενζινοπώλες του ΤΕΑΠΥΚ. Μετά από αυτό, η επόμενη αναφορά, σε υπολογισμένο κόστος, γίνεται, στο υπ' αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, όπου γίνεται λόγος για ένα κόστος 1.335.000,00 ευρώ, από τις υποθέσεις αυτές και φυσικά, όπως γίνεται κατανοητό, ο αυτός ο συνολικοποιημένος αριθμός των χρηματικών απωλειών του ασφαλιστικού οργανισμού, από τις χορηγηθείσες επικουρικές συντάξεις, που χορηγήθηκαν, στους πρατηριούχους υγρών καυσίμων, χωρίς την τήρηση των υποτιθέμενων ως νομίμων ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, είναι αναξιόπιστος.

Γ) Αλλά όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι, πέραν των προαναφερόμενων, εμφανίζουν και έναν άλλον χρεωστικό υπολογισμό, που αφορά την ύπαρξη χρέους του e-ΕΦΚΑ, προς τους συνταξιούχους της επικουρικής ασφάλισης του ΤΕΑΠΥΚ, ύψους 744.000,00 ευρώ, την αιτία του οποίου την εμφανίζουν και αυτήν, ως προερχόμενη, από τις χορηγηθείσες επικουρικές συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ, λόγω μη τήρησης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
Φυσικά, αυτό είναι παράλογο, διότι, εδώ, υποτίθεται πως γίνεται λόγος για χορηγηθείσες επικουρικές συντάξεις, στους βενζινοπώλες του ΤΕΑΠΥΚ, που υποτίθεται ότι δεν έπρεπε να χορηγηθούν και ως εκ τούτου, η φορά του χρηματικού χρέους είναι από τους συνταξιούχους, που έλαβαν, υποτίθεται, παρανόμως, αυτές τις συντάξεις. Ως εκ τούτου, αυτή η αιτία δεν μπορεί να δημιουργεί χρέος, προς την αντίθετη φορά. Δεν μπορεί, δηλαδή, να προκύπτει χρέος του e-ΕΦΚΑ, προς τους επικουρικώς, συνταξιοδοτούμενους βενζινοπώλες του παλαιού ΤΕΑΠΥΚ.
Προφανώς, κάποια λαθροχειρία έχει συμβεί εδώ.

Δ) Όλοι, σχεδόν, οι διοικητικοί παράγοντες, από τις 31/12/2020, που υπέβαλα την πρώτη την αρχική υπηρεσιακή  αναφορά μου, ως ενεργός υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ και εν συνεχεία, επίμονα και εξακολουθητικά (προϊστάμενοι Τμημάτων, προϊστάμενοι Διευθύνσεων, οι Γενικοί Διευθυντές, οι Διοικητές και οι λοιποί) προσποιούνται, όχι μόνο ότι "δεν βλέπουν τον ελέφαντα, στο δωμάτιο" - δηλαδή το οικονομικό κόστος - αλλά προσποιούνται ότι δεν γνωρίζουν από πότε ισχύει ένας νόμος (εδώ η υπουργική απόφαση). 
Παριστάνουν τους ανήξερους και τους αφελείς, ενώ, στην πραγματικότητα, είναι, απλώς, κουτοπόνηροι, διότι, φυσικά, ο νόμος ισχύει, από τότε, που ο ίδιος ο νόμος ορίζει· είτε δηλαδή, από της δημοσιεύσεως του νόμου αυτού, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, είτε, από τότε, που άλλη ειδική διάταξη, που περιέχει το κείμενο του νόμου· ακόμη και όταν αυτός, από σφάλμα της Διοικήσεως ερμηνεύεται, αργότερα, ως προς το περιεχόμενο του. Σε αυτά τα χάλια έχουν ξεπέσει.

Εν πάσει περιπτώσει, κυρίες και κύριοι, για το δικό σας καλό, χρειάζεται να λάβετε τα μέτρα σας, για να προστατευθείτε, διότι έχετε φίδια, στους κόρφους σας.

Κατόπιν των ανωτέρω, θα γίνω, για μια, ακόμη, φορά, μονότονος και θα επαναλάβω το αίτημα, όλα :

Κανονίστε να στείλετε, το ταχύτερο, τις υποθέσεις  αυτές, στα ποινικά δικαστήρια, σύμφωνα με το άρθρο 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και φροντίστε να με ενημερώσετε.Αυτό είναι κάτι, που το απαιτώ.


Τάσος Αναστασόπουλος»


Νομίζω ότι το κείμενο της σημερινής αναφοράς είναι, πλήρως, διαφωτιστικό και ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται κάποια, περαιτέρω, επεξήγηση και σχολιασμό, εκ μέρους μου. 

Έτσι, σταματώ, εδώ, αφήνοντας τους αναγνώστες - όσους, τουλάχιστον, ενδιαφέρονται, για την υπόθεση αυτή - να διαβάσουν, απερίσπαστοι το κείμενο της αναφοράς αυτής και να σχηματίσουν την δική τους γνώμη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Θεολογία, ή φιλοσοφία; Πόσο νόημα έχει αυτό το ερώτημα, στην σύγχρονη εποχή; Πάντως, ο Χρήστος Γιανναράς έδειξε ότι, αν και η αντιθετική διάζευξη, μεταξύ τους, είναι, αρκούντως, οριοθετημένη, δεν οδηγεί, σε αλληλοαποκλεισμό.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…