Το σημερινό δημοσίευμα αφορά και πάλι, με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του e-ΕΦΚΑ (τέως ΤΕΑΠΥΚ) και ειδικά, με την, παραπάνω, από 27/7/2021 ηλεκτρονική αναφορά μου, στον, τότε, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστο Χάλαρη και στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Ιωάννη Βρούτση, στην οποία αναφορά εκτυλίσσεται αναλυτικά, η υπόθεση αυτή, με δεδομένους, βέβαια, τους περιορισμούς, που εκείνη την εποχή υπήρχαν, ως προς τις γνώσεις, που είχα, τότε, ως προς το πληροφοριακό υλικό, που είχα να διαχειρισθώ, το οποίο, έκτοτε, έχει, πλέον πολλαπλασιασθεί και έχει διαφοροποιήσει, σε, ακραία, σημαντικό βαθμό, τα δεδομένα της υπόθεσης.
Έτσι, σήμερα, υπέβαλα νέα ηλεκτρονική αναφορά, στην Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, στον Συνήγορο του Πολίτη, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στον επικεφαλής της Μονάδας Εσωτερικών Ερευνών του ΕΦΚΑ, η οποία έχει ως εξής :
ΘΕΜΑ: « Η από 27-7-2021 αναφορά μου, η, από 2-8-2017 Εντολή Ελέγχου, τα υπηρεσιακά σημειώματα του 2016-2017, οι παράνομες μειωμένες συντάξεις και η καθόλα ψευδής Έκθεση Ελέγχου της 25-2-2021.
ΣΧΕΤΙΚΑ : α) Η παρατιθέμενη αναφορά μου της 27/7/2021, προς τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
β) Οι, από, 31/1/2025 ηλεκτρονικές αναφορές μου, προς σας, καθώς και οι προηγούμενες, που σας έχω υποβάλει.
Κυρίες και κύριοι.
Και σήμερα σας απασχολώ, δια της παρούσης ηλεκτρονικής αναφοράς, με τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών του e-ΕΦΚΑ (τέως ΤΕΑΠΥΚ) και ειδικά, με την, παραπάνω, από 27/7/2021 ηλεκτρονική αναφορά μου, στον, τότε, Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστο Χάλαρη και στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Ιωάννη Βρούτση, στην οποία αναφορά εκτυλίσσεται αναλυτικά, η υπόθεση αυτή, με δεδομένους, βέβαια, τους περιορισμούς, που εκείνη την εποχή, υπήρχαν, ως προς τις γνώσεις, που είχα, τότε, και με βάση το πληροφοριακό υλικό, που είχα να διαχειρισθώ, το οποίο, έκτοτε, έχει, πλέον πολλαπλασιασθεί και έχει διαφοροποιήσει, σε, ακραία, σημαντικό βαθμό, τα δεδομένα της υπόθεσης.
Επανέρχομαι, σε αυτήν την παλαιά αναφορά, επειδή δεν γνωρίζω την τύχη της και το, κατά πόσον έχει ληφθεί, υπόψη και κυριότερα, αυτό το οποίο με προβληματίζει περισσότερο είναι το εάν η αναφορά αυτή της 27/7/2021 έχει περιέλθει, στα χέρια της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας και στο εποπτεύον υπουργείο και στην σημερινή ηγεσία του.
Η ουσιαστική επιχειρηματολογία, που αναπτύσσω, στην, από 27/7/2021, σχετική αναφορά, παρά το γεγονός ότι έχουν παρέλθει, σχεδόν, δυόμιση χρόνια, από τότε, δεν έχει αλλάξει. Παραμένει η ίδια και αφορά τις κριθείσες, ως παράνομες, από το τέως ΕΤΕΑΕΠ, επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, που συνταξιοδοτήθηκαν, χωρίς να ληφθούν υπόψη όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, ήτοι τα 65 ηλικιακά έτη, έως την 31/12/2012 και τα 67 ηλικιακά έτη, από 1/1/2013 και εφεξής, με βάση την υπ' αριθμ. 1188/38/2/25-10-2017 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, η οποία εξακολουθεί να ισχύει και με την ενσωμάτωση του, τέως, ΕΤΕΑΕΠ, στο e-ΕΦΚΑ, από 1/3/2020 και στο εξής, αν και ο παλαιός επικουρικός ασφαλιστικός οργανισμός, που ασφάλιζε και συνταξιοδοτούσε τους βενζινοπώλες, ο Τομέας Επικουρικής Ασφάλισης των Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων, που, από 1/8/2008 είχε ενταχθεί, στον, τέως ΟΑΕΕ (ήτοι ο ΟΑΕΕ - ΤΕΑΠΥΚ), όπως και το ανεξάρτητο, έως την 31/7/2008, Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Κοινής Διανομής Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων (ΤΕΑΚΔΠΥΚ), που αρχικά ασφάλιζε και συνταξιοδοτούσε, επικουρικώς, τους βενζινοπώλες, έκαναν αποδεκτές τις αποφάσεις του κύριου ασφαλιστικού οργανισμού, που τους συνταξιοδοτούσε, χωρίς να τίθεται, εκ μέρους του και με βάση την νομοθεσία του, οποιοδήποτε ζήτημα, που να αφορά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης των συνταξιοδοτούμενων.
Εν πάσει περιπτώσει, ο ΟΑΕΕ-ΤΕΑΠΥΚ, τον Απρίλιο του 2016, εντάχθηκε, στο ΕΤΕΑ και από 1/1/2017, το ΕΤΕΑ μετονομάστηκε, σε ΕΤΕΑΕΠ, οπότε, ξαφνικά και άγνωστο (για μένα) πώς, το καλοκαίρι του 2017 ο Διοικητής του ΕΤΕΑΕΠ Αθανάσιος Καποτάς, στις 2/8/2017, έδωσε εντολή, στο Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων, του οποίου ήταν άμεσος διοικητικός προϊστάμενος και συγκεκριμένα, στην Προϊσταμένη του Τμήματος αυτού Αφροδίτη Νιφόρου να ελέγξει το τέως ΤΕΑΠΥΚ.
Γιατί, όμως εξεδόθη αυτή η εντολή;
Στο υπ' αριθμ. 46211/9-10-2024 έγγραφο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας αναφέρεται ότι "ζητήματα ερμηνείας και αποσαφήνισης των διατάξεων του Καταστατικού του τ. ΤΕΑΠΥΚ και του τρόπου εφαρμογής τους ετέθησαν ήδη δια της υπηρεσιακής οδού στις Διοικήσεις αρχικά του ΕΤΕΑ (από την ένταξη σε αυτό τον 60/2016) του πρώην ΤΕΑΠΥΚ και αργότερα του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π (σχετ. τα από 14/11/2016, 3/3/2017 και 6/2/2017 Υπηρεσιακά Σημειώματα των τότε ΣΤ΄ και Ε΄ Διευθύνσεων Επικουρικής Ασφάλισης)".
Αυτή η πληροφορία είναι κάτι το νέο, για εμένα και για τον λόγο αυτόν, παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφα αυτών των υπηρεσιακών σημειωμάτων της 14/11/2016, της 6/2/2017 και της 3/3/2017, διότι, προφανώς, η Γεωργία Τσερπέλη συνέταξε αυτά τα σημειώματα, με δική της πρωτοβουλία και αυτό που έχει κεφαλαιώδη σημασία είναι το γεγονός ότι αυτά τα σημειώματα, εστάλησαν, στους αποδέκτες τους, χωρίς την δική μου συμμετοχή και χωρίς να μου ζητηθούν γραπτές εξηγήσεις, εκείνη την εποχή, για το τί συνέβαινε, στον ΟΑΕΕ-ΤΕΑΠΥΚ, όσον αφορά τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών και τα όρια ηλικίας (και μάλιστα, επισημαίνω, εδώ, ότι, γενικώς, ουδέποτε, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, από τον Απρίλιο του 2016, που παρέδωσα την διεύθυνση του ΟΑΕΕ-ΤΕΑΠΥΚ, στο οποίο ασκούσα τα καθήκοντα του Διευθυντή και του Προϊστάμενου του Τμήματος των επικουρικών συντάξεων των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, από τις 17/6/2013, έως τις 24/4/2016, στην τοποθετηθείσα, ως Προϊσταμένη της Ε' Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης, στο ΕΤΕΑ, Γεωργία Τσερπέλη (εγώ τοποθετήθηκα , με την ένταξη του ΤΕΑΠΥΚ, στο ΕΤΕΑ, ως Προϊστάμενος, στο Α' Τμήμα επικουρικών συντάξεων της Ε' Διεύθυνσης (πρατηριούχοι υγρών καυσίμων, ελεύθεροι επαγγελματίες του ΟΑΕΕ και αρτοποιοί), έως την 31/12/2016, οπότε το ΕΤΕΑ, από 1/1/2017, ανασχηματίστηκε, σε ΕΤΕΑΕΠ, και η Ε' Διεύθυνση του ΕΤΕΑ, έγινε η ΣΤ' Διεύθυνση επικουρικών συντάξεων του ΕΤΕΑΕΠ, με τα δύο Τμήματα Συντάξεων, που είχε, στην αρμοδιότητά, όπως και προηγουμένως.
Έτσι, το 2017, μετακινήθηκα, ως Προϊστάμενος, στο Β' Τμήμα επικουρικών συντάξεων (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί), στην ΣΤ', πλέον, Διεύθυνση του ΕΤΕΑΕΠ, που αντικατέστησε την Ε' Διεύθυνση του ΕΤΕΑ, ενώ την θέση της Προϊσταμένης του Α' Τμήματος, συμπεριλάμβανε τους πρατηριούχους υγρών καυσίμων, ορίστηκε η Όλγα Καραθάνου. Διευθύντρια παρέμεινε η Γεωργία Τσερπέλη.
Σε όλο το χρονικό διάστημα αυτό, που συντάχθηκαν τα προαναφερθέντα υπηρεσιακά σημειώματα της Γεωργίας Τσερπέλη, ως Διευθύντριας, για τις επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, ουδέποτε μου ζητήθηκε να υποβάλω υπηρεσιακή αναφορά, για το τί επικρατούσε, στις συντάξεις αυτές, σχετικά με τα όρια ηλικίας της επικουρικής συνταξιοδότησης των βενζινοπωλώνκαι ως εκ τούτου, υπήρξε έκπληξη, όταν πληροφορήθηκα ότι ο Διοικητής Αθανάσιος Καποτάς διέταξε τον γενικό έλεγχο, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ. Η Αφροδίτη Νιφόρου, που δύο φορές εμφανίστηκε, στην ΣΤ' Διεύθυνση, διέταξε την αποστολή όλων των συνταξιοδοτικών και λοιπών φακέλων των βενζινοπωλών του τέως ΤΕΑΠΥΚ, μια εντολή, που μετέφερε, στην Προϊσταμένη του αρμοδίου Τμήματος Όλγα Καραθάνου, η Γεωργία Τσερπέλη, χωρίς να με ενοχλήσει.
Βέβαια, το ζήτημα των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των βενζινοπωλών του ΤΕΑΠΥΚ συζητήθηκε και εξέφρασα την θέση μου, διαφωνώντας, με την προοπτική της γενίκευσης των ορίων αυτών, αλλά όλα αυτά έμειναν, στο επίπεδο της κουβέντας, χωρίς η αρμόδια Προϊσταμένη του Α' Τμήματος επικουρικών συντάξεων της ΣΤ' Διεύθυνσης και πολύ περισσότερο, η Διευθύντρια Γεωργία Τσερπέλη, με την οποία οι σχέσεις μας ήσαν πολύ κακές, να τολμήσουν να μου ζητήσουν έγγραφες εξηγήσεις, επί του θέματος.
Μάλιστα, το να μου ζητηθεί, από την, εν λόγω, Διευθύντρια, η υποβολή υπηρεσιακής αναφοράς, στην οποία να μου ζητούν να περιγράψω, λεπτομερώς, την κατάσταση, στο ΤΕΑΠΥΚ, σχετικά, με τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης των βενζινοπωλών, αφού ετέθη αυτό το ζήτημα, καθίστατο και απολύτως απαραίτητη, αφού γνώριζα το ζήτημα, άριστα, ως προκάτοχος Διευθυντής στον ΟΑΕΕ-ΤΕΑΠΥΚ και ειδικότερα, ως Προϊστάμενος του αρμόδιου Τμήματος Συντάξεων (στο ΤΕΑΠΥΚ, ονομαζόταν Τμήμα Παρόχων, επειδή συμπεριλάμβανε, πέραν των συντάξεων και την χορήγηση του μερίσματος, στους βενζινοπώλες, τους οποίους το ΤΕΑΠΥΚ θεωρούσε, ως, οιονεί, μετόχους) και φυσικά, η Διοίκηση του ΕΤΕΑΕΠ θα χρειαζόταν αυτήν την δική μου υπηρεσιακή αναφορά - που, επαναλαμβάνω ότι δεν μου ζητήθηκε· όλα έμειναν, στο προφορικό, εντός της Ε' Διευθύνσεως, διότι, ούτε ο αρμόδιος Γενικός Διευθυντής, ούτε ο αρμόδιος υποδιοικητής, ούτε ο Διοικητής ζήτησαν την υποβολή δικής μου υπηρεσιακής αναφοράς, επί του θέματος.
Ως εκ τούτων, τα αναφερόμενα υπηρεσιακά σημειώματα της Διευθύντριας Γεωργίας Τσερπέλη, προς την Διοίκηση έχουν ιδιαίτερη σημασία, διότι δεν θεωρώ ότι είναι δυνατόν να μην γίνεται, σε αυτά, μνεία, για το τί συνέβαινε, στο παρελθόν, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ και επί της δικής μου ηγεσίας, στον χώρο αυτόν, όπως και των προκατόχων μου. Αλλά όλα αυτά, έγιναν, εν κρυπτώ και μάλιστα, άνευ λόγου και με έναν σαφή αντιδιοικητικό, που αγγίζει και φθάνει, στα όρια της παρανομίας. Και πιθανότατα θα λέγονται και ευθέα ψεύδη, που είναι πιθανό να αγγίζουν και το πρόσωπό μου.
Το τραγικό, στην όλη υπόθεση είναι ότι, ούτε η Προϊσταμένη του Κλιμακίου Ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ Αφροδίτη Νιφόρου μου ζήτησε γραπτές εξηγήσεις, για το θέμα αυτό. Απλώς κάποια ημέρα εμφανίστηκαν τα μέλη του Κλιμακίου Μαρία Γιώτη και Δημήτριος Μποφιλιάκης και με ρώτησαν για το ζήτημα της επιστροφής των χρηματικών ποσών, που, αχρεωστήτως είχαν καταβάλει οι συνταξιούχοι βενζινοπώλες του ΤΕΑΠΥΚ, ως υπερβάλλουσες ασφαλιστικές εισφορές, από εκείνες των ασφαλιστικών κατηγοριών, που είχαν ενταχθεί· εάν δηλαδή είχαμε ως ΤΕΑΠΥΚ, καταβάλλει τα χρηματικά ποσά, που προβλέπονταν, από τις συνταξιοδοτικές αποφάσεις που έλεγχαν και τους απάντησα ότι δεν είχαμε καταβάλει κανένα τέτοιο χρηματικό ποσόν, από αυτά που προβλέπαν οι συνταξιοδοτικές αποφάσεις, επειδή, μέχρι τον Μάιο του 2014, δεν είχε εκδοθεί η προβλεπόμενη υπουργική Απόφαση, που θα καθόριζε τον τρόπο και την διαδικασία επιστροφής αυτών των ποσών και ότι, όταν, δημοσιεύτηκε, τον Μάιο του 2014, ο ΟΑΕΕ κωλυσιεργούσε και δεν εξέδιδε την απαραίτητη εγκύκλιο εφαρμογής της υπουργικής απόφασης, με αποτέλεσμα το θέμα, να μεταβιβαστεί, στο ΕΤΕΑ και στο ΕΤΕΑΕΠ, από τον Απρίλιο του 2016.
Άλλωστε, το 2016, είχα περιγράψει την κατάσταση, στην οποία βρισκόταν το ΤΕΑΠΥΚ και τις εκκρεμότητες που είχε - ανάμεσα στις οποίες επεσήμανα και αυτό το πρόβλημα της επιστροφής των, επιπλέον χρηματικών ποσών, που, αχρεωστήτως, είχαν καταβάλει, ως ασφαλιστικές εισφορές, οι συνταξιούχοι βενζινοπώλες, στο ΤΕΑΠΥΚ - και τις όποιες εκκρεμότητες όφειλε να διαχειριστεί, πλέον το ΕΤΕΑΕΠ, ως καθολικός διάδοχος του ΤΕΑΠΥΚ.
Για το θέμα των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, που, εκ των υστέρων, περίπου, 16 μήνες μετά την ένταξη του ΤΕΑΠΥΚ, στο ΕΤΕΑ/ΕΤΕΑΕΠ, ετέθη, επισήμως, μου είπαν ότι ξέρουν την άποψη, που έχω και εκεί σταμάτησε η κουβέντα.
Έτσι, εκδόθηκε η υπ´ αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ, σε σχέση, με την ύπαρξη ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των βενζινοπωλών του ΤΕΑΠΥΚ, χωρίς ποτέ να πληροφορηθώ το περιεχόμενό της, παρά μόνον όταν τον Ιούλιο του 2021 πήρα αντίγραφο (και μάλιστα όχι ολόκληρο) αυτής της Έκθεσης, από την δικογραφία που είχε σχηματιστεί, μετά την μήνυση, που μου υπέβαλε η Αφροδίτη Νιφόρου, στις 23/4/2021, το όποιο κατατέθηκε, από την μηνυτήρια.
Ως εκ τούτου, απαραίτητο είναι να δείτε το περιεχόμενο των από 14/11/2016, 3/3/2017 και 6/2/2017 Υπηρεσιακών Σημειωμάτων της Διευθύντριας Γεωργίας Τσερπέλη. Και φυσικά, το περιεχόμενο αυτών των σημειωμάτων πρέπει να μου καταστεί γνωστό, διότι δεν γνωρίζω τις πιθανότατες αναλήθειες και ανακρίβειες, που περιέχουν.
Επίσης, πρέπει να επισημάνω, εδώ, ότι, στην αναφορά μου της 27/7/2021, που παραθέτω στην αρχή του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος γίνεται σαφής μνεία και στις περιπτώσεις των παράνομων μειωμένων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, όπου εκδόθηκαν, οι, παραπάνω αναφερόμενες, στην εσωτερική αλληλογραφία της Γενικής Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ (ανάμεσα στον Γενικό Διευθυντή Θανάση Αθανασίου και, στην, τότε - το 2022 -, Διευθύντρια Αργυρώ Πίκουλα) συνταξιοδοτικές αποφάσεις, από τις Διευθύντριες Αφροδίτη Νιφόρου και Γεωργία Τσερπέλη, το 2020.
Και αυτό το θέμα εγώ το έχω θέσει και το έχω αναφέρει και στην, από 4/4/2021, υπηρεσιακή αναφορά μου, κάτι που δεν προκύπτει, από τα δεδομένα της υπ' αριθμόν 54 /25-2021 Έκθεση Ελέγχου της υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ Μαρίας Κομματά, η οποία, ψευδώς, παρουσιάζει, ως ημέρα διεξαγωγής του ελέγχου, που πραγματοποίησε, την 25η Φεβρουαρίου 2021, ενώ, στην πραγματικότητα, ο έλεγχος που διεξήγαγε η Μαρία Κομματά δεν διάρκεσε, βέβαια, μία ημέρα, αλλά εκτάθηκε, χρονικά, από τον Φεβρουάριο του 2021, μέχρι, τουλάχιστον, τον Μάιο του 2021 και περισσότερο.
Τοιουτοτρόπως, υπάρχει και ζήτημα ψευδούς βεβαίωσης όσον αφορά τον χρόνο της διεξαγωγής και της σύνταξης αυτής της Έκθεσης Ελέγχου, καθώς και του περιεχομένου αυτής και αυτό δεν είναι καθόλου δευτερεύον, διότι εάν παρατηρήσετε, θα δείτε ότι, στα στοιχεία που υποτίθεται ότι είχε, στα χέρια της, η Μαρία Κομματά και τα οποία έλαβε υπόψη της, για την σύνταξη της έκθεσης ελέγχου, αναφέρονται συγκεκριμένα έγγραφα και δεν υπάρχουν οι αναφορές μου, που εστάλησαν, προς τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Χρήστο χαλαρή και τον, τότε, Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση. Οι αναφορές μου αυτές είναι η, από 4/4/2021, όπως και οι μετέπειτα υποβληθείσες αναφορές, ανάμεσα, στις οποίες είναι και η, από 27/7/2021 αναφορά, την οποία παρουσιάζω, στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα.
Δεν θεωρώ ότι αυτή η άλυσος των γεγονότων είναι τυχαία· αντιθέτως, μάλιστα, είναι, απολύτως, ύποπτη, είναι εκτός νόμου και χρήζει διερεύνησης και φυσικά, πρέπει να ερωτηθεί και η Μαρία Κομματά και η και η Διευθύντριά της, στην οποία, όπως μου είπε η ίδια η Κομματά, ότι, όταν θα τελείωνε το κείμενο της έκθεσης ελέγχου, που θα συνέτασσε, θα το παρουσίαζε την Διευθύντριά της, προκειμένου εκείνη να το εγκρίνει και να δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.
Έτσι, η ημερομηνία, που παρουσιάζεται, στην Έκθεση Ελέγχου, υπ αριθμόν 54 / 25 Φεβρουαρίου 2021 δεν είναι τυχαία, όπως και το τελικό επίσημο κείμενο της Έκθεσης Ελέγχου, που πρωτοκολλήθηκε, στις 6/9/2021, δηλαδή πολύ αργότερα, είναι "πειραγμένο", ως περιεχόμενο και εξυπηρετεί ύποπτες σκοπιμότητες.
Όλα αυτά, φυσικά, πρέπει να ελεγχθούν, εξονυχιστικά, διότι και πάλι υπάρχει σαφέστατη προσπάθεια συγκάλυψης της υπόθεσης.
Αυτά, επί του παρόντος.
Ζητώ, λοιπόν, αντίγραφα των προαναφερόμενων υπηρεσιακών σημειωμάτων, που συνέταξε, προς την Διοίκηση του ΕΤΕΑ/ΕΤΕΑΕΠ, η Διευθύντρια Γεωργια Τσερπέλη και φυσικά, παρακαλώ, για τις, κατά νόμον, ενέργειες εκ μέρους σας και την αποστολή της υπόθεσης στα ποινικά δικαστήρια, δυνάμει του άρθρου 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, καθώς και για την ενημέρωσή μου, για τις ενέργειες στις οποίες θα προβείτε.
Τάσος Αναστασόπουλος».
Δεν χρειάζεται να κουράσω άλλο τους οποίους αναγνώστες ενδιαφερθούν να διαβάσω το παρόν δημοσίευμα.
Γι’ αυτόν τον λόγο, σταματώ, εδώ και φυσικά, πρόκειται να υπάρξει συνέχεια.
Σχόλια