Από το θέατρο της Δήλου, το 314 πΧ, στην οθωμανική Θεσσαλονίκη, το 1845 και το 1900, στην Πλατεία Ομονοίας, το 1900, στην οδό Αθηνάς, το 1905, στην Μαρία Πολυδούρη, το 1920, στο αφιέρωμα, στον Alain Delon, στα Οχυρά, τον Απρίλιο του 1941, στον Γιάννη Τσαρούχη, στο αλβανικό μέτωπο, στο Παναθηναϊκό Στάδιο, με το τραμ και το κάρο, με το γαϊδουράκι, το 1949 και μετέπειτα : Η μεταμόρφωση της Αθήνας και του Λεκανοπεδίου της Αττικής, μέσα από το φωτογραφικό υλικό του 19ου και του 20ου αιώνα (74).



314 πΧ. Το θέατρο της Δήλου. Ολοκληρώθηκε 70 χρόνια, αργότερα.



1845 Θεσσαλονίκη. Ανατυπωμένος, το 2016, στην σύγχρονη τουρκική γραφή, οθωμανικός χάρτης, με τους μαχαλάδες της πόλης.



1900 (δεκαετία). Η Οθωμανική Θεσσαλονίκη, στην, μετέπειτα, Λεωφόρο Νίκης, με την παραλία και πίσω τον Λευκό Πύργο.



1900 (αρχές δεκαετίας). Θεσσαλονίκη. Τμήμα της (μετέπειτα) οδού Βασιλίσσης Όλγας.



1900. Αθήνα. Πλατεία Ομονοίας. 

Απέναντι το ξενοδοχείο «Ολυμπίκ».



1905. Γαλοπούλες, στην οδό Αθηνάς.

Νεαρός έμπορος, με γαλοπούλες, στην πλατεία, μπροστά στην Βαρβάκειο αγορά.
Δεξιά είναι η οδός Αθηνάς. 
Το κτίριο δεξιά (ξενοδοχείο τότε), υπάρχει, άριστα, διατηρημένο, έως και σήμερα.



1911 Ιωάννινα. Μερική πανοραμική εικόνα της πόλης.



1920 (δεκαετία). Μαρία Πολυδούρη.



1936 Ρόδος, Μανδράκι. Ψαραγορά.




Απρίλιος 1941. Από την Μάχη των Οχυρών, με τους Γερμανούς εισβολείς, στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.



1941. Ο Γιάννης Τσαρούχης, στο αλβανικό μέτωπο, με την εικόνα της Παναγίας, που είχε ζωγραφίσει.



1949 Αθήνα. Τραμ και το κάρο, με το γαϊδουράκι, με φόντο την είσοδο του Παναθηναϊκού Σταδίου.




1950 Χαϊδάρι. Διασταύρωση της Λεωφόρου Αθηνών, με την Ιερά οδό.




1960. Χαλκίδα.



14/7/1962. Το οχηματαγωγό «Ρουσσέν».



1967 Βασιλειάδα Καστοριάς. Η Σοφία Διονυσιάδου, με τον δάσκαλο Θεόδωρο.



1940. Ο Alain Delon (8/11/1935 - 18/8/2024) μικρούλης, με την μητέρα του, στο Παρίσι.

Ο Alain Delon ήταν ένας αυτοδίδακτος ηθοποιός, χωρίς καμία επίσημη, εκπαίδευση, στις δραματικές τέχνες. Προερχόμενος, από μια φτωχή οικογένεια, ο Delon κατάφερε να εισέλθει, στον κόσμο του κινηματογράφου, σχεδόν, αμέσως, κάνοντας εντύπωση, από την πρώτη του εμφάνιση. O Delon ξεχώριζε, για την ικανότητά του να ενσαρκώνει διάφορους χαρακτήρες, χωρίς να περιορίζεται, σε ρόλους καλών, ή κακών. Το παγερό, σχεδόν, μελαγχολικό βλέμμα του, που τον καθιέρωσε, ήταν κομμάτι του προσωπικού του στυλ, που ήταν το ίδιο και στην πραγματική του ζωή. Έτσι ήταν. Αυτός ήταν ο Alain Delon. Ένα αλάνι, που παρεισέφρησε, στον κινηματογράφο, κάνοντας παραχωρήσεις (ίσως, η αντιπάθειά του, στην ομοφυλοφιλία και στους ομοφυλόφιλους, να έχει μια ορθογισμένη αιτιολόγηση) αλλά καθιερώθηκε, αμέσως, γιατί, πέρα από ωραίος άνδρας, ήταν ένα πηγαίο ταλέντο ηθοποιίας, σε ύψιστο επίπεδο. Ένα ταλέντο, το οποίο ο φορέας του, γνώριζε, αρχικά, ενστικτωδώς, να αναπτύξει τις τεράστιες ερμηνευτικές του δυνατότητες και ταχύτατα, στην πορεία του χρόνου, να προσθέσει και όσα τον δίδασκε η εμπειρία του, στον σινεμά.





1960. Ναι, ο Alain Delon πήγε και στην Επίδαυρο. Δίπλα του, η Romy Schneider.



1960. Οui. O Alain Delon, με την Romy Schneider, πήγαν και στις Μυκήνες.


1960. Ο Alain Delon, με τον Δημήτρη Νικολαΐδη.



1960 Alain Delon, Claudia Cardinale, Σπύρος Φωκάς.

Σε διάλειμμα των γυρισμάτων της ταινίας «Ο Ρόκο και τ’ αδέλφια του». Το παρασκήνιο είναι ότι τον ρόλο του Ρόκο ήταν να τον δώσει ο Luchino Visconti, στον Σπύρο Φωκά, αλλά, τελικά, τον ρόλο, που ήταν να πάρει ο Φωκάς, του τον έφαγε ο Delon. Ο ίδιος ο Φωκάς έχει διηγηθεί ότι ο Alain Delon ήταν μεγάλο πειραχτήρι και τον τσιμπούσε, συνέχεια, στα γυρίσματα της ταινίας, γελώντας. Μετά, από πολλά χρόνια, όταν ο Γάλλος ήλθε, στην Αθήνα, το 1992, οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν τί ξέρει, από την Ελλάδα, αυτός απάντησε, χαμογελώντας : «Μα, φυσικά, τον Σπύρο Φωκά». Με δεδομένη την ομοφυλοφιλία του Luchino Visconti, λέγονται πολλά, για την διανομή των ρόλων, στους ηθοποιούς.


1960. Αlain Delon, Κατίνα Παξινού, Claudia Cardinale, Luchino Visconti.




1960. Ο Alain Delon και η Τζένη Καρέζη. Δίπλα, ο Luchino Visconti Modrone di Milano. 

Είναι προφανές ότι την φλέρταρε, ενώ η Romy Schneider δεν αισθανόταν καθόλου καλά. (Η photo τραβήχτηκε, από τον Νίκο Μαστοράκη. Και ναι, ο Ιταλός σκηνοθέτης ήταν κόμης, με το δικό του οικόσημο)...


1960. Alain Delon, Romy Schneider, Νίκος Μαστοράκης.



1966 Saint Tropez. Ο Alain Delon, με την, τότε, σύζυγό του Nathalie Delon και τον γιο τους, Anthony.



1967. Alain Delon, Marianne Faithfull, Mick Jagger.

O Mικ δεν είχε, ούτε μια πιθανότητα, στο άπειρο…




1974. “Borsalino”. Alain Delon και Jean-Paul Belmondo.



1967. “Le Samouraï”.




1976. “Mr Klein”. Μια εκπληκτική ρεαλιστική κινηματογραφική ταινία των Joseph Losey - Alain Delon.





1989. Ο Alain Delon και η Monica Belucci, σε διαφήμιση της εταιρείας “Annabella Furs”.

O Delon φαίνεται ότι είναι ο Delon. H Belucci, όμως, δεν φαίνεται ότι είναι η Belucci…





Ιούλιος 2024. O Αlain Delon, βαδίζοντας, προς το τέλος.

Είναι η τελευταία φωτογραφία του…
 




1968-1970. Αμπελόκηποι. Η οδός Μιχαλακοπούλου στο ύψος της οδού Αεροπόρου Παπαναστασίου.

Στο ίδιο σημείο, που ήταν το βενζινάδικο, σήμερα υπάρχει ένα μοντέρνο κτίριο, με γυάλινη όψη, (εταιρία, με ιατρικά μηχανήματα).
Αριστερά και δεξιά, σήμερα, υπάρχουν πολυκατοικίες.
Το κτίριο, πίσω αριστερά, υπάρχει και σήμερα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Άρθρο 16 Συντάγματος : Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται, χωρίς περιστροφές και “δια ροπάλου”, ενώ το άρθρο 28 του Συντάγματος, είναι άσχετο, με το θέμα. Μνήμες δικτατορίας του 1973, αστυνομοκρατία και συνταγματική εκτροπή και ανωμαλία φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που κάνει τεράστια μαλακία, καταργώντας, κάθε, έστω και τυπική, έννοια της εθνικής κυριαρχίας, γι’ αυτό και τα δικαστήρια - παρά τις μπουρδολογίες του Βαγγέλη Βενιζέλου - οφείλουν να κρίνουν τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου, όταν ψηφιστεί, ως αντισυνταγματικές.

2/2024 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Κατεξευτελιστικό ψήφισμα καταδίκης του αυταρχικού καθεστώτος φυλαρχίας κράτους της υποσαχάριας Αφρικής του - κατά τους αφελείς χριστιανούς, εκφραστή των “Γωγ και Μαγώγ” - και κατά τον ορθό λόγο, δυνάμενου να αποκληθεί και ως «disordered» Κυριάκου Μητσοτάκη, που έχει αποθρασυνθεί και “έγινε ρόμπα”, για την ανυπαρξία κράτους δικαίου, την αστυνομοκρατία, την ανελευθερία των ΜΜΕ, την κατασκοπεία με το σύστημα “Predator”, τον έλεγχο της ΕΥΠ, από τον ίδιο και την ανισορροπία της κατανομής των εξουσιών, με τον κυβερνητικό έλεγχο, στο δικαστικό σύστημα. (Καιρός ήταν. Άργησε. Πολύ άργησε)…