4/1/2024 Λίγα λόγια, για την κατάθεσή μου, στην πειθαρχική έρευνα, που διεξάγει ο διοικητής του ΑΤ Πετρουπόλεως, για την δημόσια καταγγελία μου, της 22-12-2023 και όχι, για τις υπόλοιπες και αυτή η παράλειψη αναφοράς, στις επόμενες γραπτές καταγγελίες μου, με ξενίζει. (Η ουσία της υπόθεσης εναι ότι ο νεαρός αστυνομικός μπορούσε να θεωρήσει το γνήσιο της υπογραφής μου, αλλά προτίμησε να μην το κάνει και δεν έπραξε σωστά, αναφερόμενος, στην, δήθεν, παραβίαση, εκ μέρους μου, του άρθρου 168 ΠΚ).



Προσήλθα, χθες, 4 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 10:50 πμ, για να καταθέσω, στον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Πετρούπολης Παναγιωτόπουλο, περί του κακού περιστατικού που συνέβη, το απόγευμα της 21/12/2023, στο, εν λόγω, ΑΤ, με την, παρ’ ολίγον, σύλληψή μου, αφού ο διοικητής του ΑΤ έχει αναλάβει την διεκπεραίωση πειθαρχικής έρευνας, προφανώς, εις βάρος του νεαρού αστυνομικού οργάνου, όσον αφορά, το περιστατικό αυτό και την δημόσια καταγγελία μου, στις 22/12/2023 [δείτε το σχετικό δημοσίευμα, της 22/12.2023, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, για το περιστατικό της προηγούμενης ημέρας, με τίτλο : 21-12-2023 : Όταν πηγαίνεις, στο AT Πετρούπολης για να κάνεις μια επικύρωση γνήσιου υπογραφής και αυτοί, σε διώχνουν, απειλώντας σε ότι θα σε συλλάβουν, λόγω μιας κυβερνητικής αθλιότητας, με τον N. 4937/2022 (άρθρο 22)!].

Ομολογουμένως, μου έκανε εντύπωση η ταχύτητα των ενεργειών της Αστυνομίας. Δεν την περίμενα. Στον e-ΕΦΚΑ, ως γνωστόν, οι ρυθμοί είναι, εντελώς, διαφορετικοί και κινούνται, στο άκρο αντίθετο.

Η κατάθεση διεξήχθη, σε καλό κλίμα και με ευγένεια και περιστράφηκε, στο τί έγινε εκείνη την ημέρα, πάντα, όσον αφορά την καταγγελία μου, της 22/12/2023. Αυτό περιέγραψα και σε αυτό έμεινα, αφήνοντας, από εκεί και πέρα, στον διενεργούντα την πειθαρχική έρευνα, να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια, που δύναται να διαθέτει, όσον αφορά το πόρισμα, στο οποίο πρόκειται να καταλήξει, χωρίς να είμαι μνησίκακος, αλλά και χωρίς να απαλλάσσω κανέναν. 

Ας κρίνει ο ενεργών την έρευνα διοικητής του ΑΤ Πετρουπόλεως, το πώς θα χειριστεί την υπόθεση και σε τί συμπεράσματα πρόκειται να καταλήξει, για το, εάν υπάρχουν πειθαρχικές (ή άλλες) ευθύνες οποιουδήποτε.

Πάντως, αυτό που αποκόμισα, ως εικόνα, είναι ότι υπάρχουν εξαιρέσεις, στον γενικό κανόνα του άρθρου 22 του Ν. 4937/2022, περί απαλλαγής των υπηρεσιών της ΕΛΑΣ, από την επικύρωση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και ότι αυτό συμβαίνει, σύμφωνα, με όσα μου ανέφερε ο διενεργών την πειθαρχική έρευνα διοικητής του ΑΤ Πετρούπολης, με εσωτερική αστυνομική εγκύκλιο (μου ανέφερε ότι, στην περίπτωση των κρατουμένων, η αστυνομία θεωρεί το γνήσιο της υπογραφής τους και άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις). 

Βέβαια, ο νόμος δεν τα προβλέπει αυτά, αλλά γίνονται. Και σωστά, γίνονται. Άλλωστε, είναι λογικό να γίνονται και να προβλέπονται, από τον εσωτερικό αστυνομικό κανονισμό, διότι είναι άτοπο να ισχύει μια γενική απαγόρευση τέτοιου είδους, παρά το γεγονός ότι την επιτάσσει - ορθότερα : δεν την αποκλείει - το άρθρο 22 του Ν. 4937/2022, που είναι, όπως έχω αναφέρει και στα προηγούμενα δημοσιεύματά μου, μια πολύ κακή, άτοπη και άστοχη αντισυνταγματική διάταξη. Και φυσικά, μπορούσε να γίνει ανάλογη εφαρμογή της εξαιρέσεως, που προβλέπει η εσωτερική αστυνομική εγκύκλιος και στην δική μου περίπτωση· κάτι, που ο διοικητής, εν τη ρύμη του λόγου του, κάποια στιγμή της, εκτός της καταθέσεώς μου συζήτησής μας (που ήταν μεγάλης χρονικής διαρκείας), μου είπε ότι μπορούσε ο νεαρός αξιωματικός υπηρεσίας να πράξει. 

Απλώς, ο νεαρός αστυνομικός επέλεξε να μην το πράξει και μου είπε ότι θα με συλλάβει, για παραβίαση του άρθρου 168 του Ποινικού Κώδικα, για «Διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας», παράγραφος 1 : “Όποιος εισέρχεται παράνομα σε χώρο δημόσιας υπηρεσίας ή υπηρεσίας οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη ρητή εναντίωση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή χρηματική ποινή”. 

Δεν έπραξε σωστά. Η διατύπωση μιας τέτοιας κατηγορίας δεν έστεκε, εν όψει, των προαναφερθέντων. Αποτελεί κακόγουστο αστείο. Αλλά, όπως γράφω, παραπάνω, δεν μνησικακώ· αν και θα μπορούσα να μνησικακίσω.

Πέρα, από το καλό περιβάλλον και κλίμα, μέσα, στο οποίο έγινε η κατάθεση, εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι ο διενεργών την πειθαρχική έρευνα, έμεινε, μόνον, στο δημοσίευμα της 22/12/2023 και δεν αναφέρθηκε, στα επόμενα, αλλά δεν έθιξα αυτό το ζήτημα. Προτίμησα να μην το θίξω, αφού δεν το έθιξε εκείνος.

Έχουν αντιληφθεί, περί τίνος πρόκειται. Φαίνεται ότι δεν θέλουν να δώσουν συνέχεια.

Αλλά αυτό είναι κάτι, που πρέπει να περιμένουμε, για να το δούμε, αν είναι έτσι, ή όχι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…