Δημοσιεύτηκε, δυστυχώς, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, το προϊόν του “νομοθετικού” κακουργήματος του παραπτωματία πρωθυπουργεύοντος Κυριάκου Μητσοτάκη, ως Ν. 5043/13-4-2023. (Η από 13/4/2023 αναφορά μου, προς την πρόεδρο του κράτους Κατερίνα Σακελλαρόπουλου, η οποία υποχρεούται να μου απαντήσει και να δώσει τις δέουσες εξηγήσεις).


Μια παλαιά νεανική photo μου των μέσων της δεκαετίας του 1970, τότε, που και εγώ και η Κατερίνα, βλέπαμε όλα τα πράγματα, με μια ανατρεπτική αισιοδοξία. Έκτοτε, κύλησε πολύ νερό κάτω από το αυλάκι και τα πράγματα άλλαξαν, ταχέως. Μόνο, που, ενώ εκείνη άλλαξε και μεταμορφώθηκε, εγω, από τον Νοέμβριο του 1978, μέχρι σήμερα, δεν άλλαξα. Ίσως, αυτό πολλοί να το κρίνουν διαφορετικά, από ότι το βλέπω εγώ. Δικαίωμά τους…



Συνεχίζοντας, σε αυτό εδώ το μπλογκ, το, αμέσως, προηγούμενο χθεσινό δημοσίευμα, το οποίο περιέχει την, από 12/3/2023, ηλεκτρονική αναφορά μου, προς την πρόεδρο του κράτους Κατερίνα Σακελλαρόπουλου, με το οποίο της ζητούσα, εν όψει των άρθρων 42 του ισχύοντος Συντάγματος και 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, να ασκήσει τις προνομίες της, ως προς το προϊόν κακουργήματος έσχατο νομοθετικό έργο της, κατ’ ουσίαν και εν τη πραγματικότητι, υπηρεσιακής κυβερνησεως του παραπτωματικού, ως κακουργούντος, Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πρωθυπουργεύει του, ούτως ειπείν, υπουργικού συμβουλίου και να παραπέμψει, στην ποινική δικαιοσύνη, ως έχει υποχρέωση, εκ της θέσεώς της, ως δημόσιας υπαλλήλου και λειτουργού, τις αδικοπρακτικές αυτές πράξεις του, κακοργηματικώ τω τρόπω, παραπτωματούντα Κυριάκου Μητσοτάκη και των παραπτωματικών μελών του, ούτως ειπείν, υπουργικού του συμβουλίου, επανέρχομαι, με την παρούσα, σημερινώς, κατατεθείσα νέα αναφορά προς την πρόεδρο του κράτους, λόγω της λυπηρής πράξης, στην οποία η Κατερίνα Σακελλαρόπουλου προέβη, με την σημερινή δημοσίευση, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, του, ως άνω, περιγραφέντος, ως προϊόν κακουργίας, “νομοθετικού έργου”, ως νόμου του κράτους Ν. 5043/13-4-2013).

Για την σύμπραξή της αυτή, υπέβαλα, στην πρόεδρο Κατερίνα Σακελλαρόπουλου, την, κάτωθι, ηλεκτρονική αναφορά μου της 13/4/2023, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Προεδρίας του κράτους “Site Presidency”, η οποία αναφορά έχει, ως ακολούθως :


«Κυρία πρόεδρε

Διάβασα, σήμερα, ότι δημοσιεύτηκε, κατόπιν της υπογραφής του και από εσάς ο Ν. 5043/13-4-2023(ΦΕΚ91 τ.Α), που αποτελεί το επίμαχο τελευταίο νομοθέτημα (στο οποίο αναφέρομαι, στην από 12/4/2023 καταγγελία/αναφορά μου, προς σας) της απονομιμοποιημένης, από τον, κακουργηματικώς, παραπτωματία διατελούντα, εν τοις πράγμασι και ουσιαστικά, υπηρεσιακό πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, απερχόμενης βουλής, εν όψει, της αντισυνταγματικώς, ανακοινωθείσας, από τον ίδιο και μάλιστα, από τα τηλεοπτικά παράθυρα και όχι ενώπιον υμών, ημερομηνίας των προσεχών βουλευτικών εκλογών, την οποία ο κακουργηματίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ως πρωθυπουργεύων της υπάρχουσας και διατηρούμενης εν λειτουργία, οιονεί, ως zombie, κυβερνήσεως, όρισε να διεξαχθούν - γράφοντας, επαναλαμβάνω, όπως και στην αναφορά μου, προς σας, της 12/4/2023, μνημονεύω, στα παλιά του τα παπούτσια υμάς -, στις 21 Μαΐου 2023.

Λυπάμαι πολύ για την συμμετοχή σας, στην όλη νομιμοφανή, πλην όμως, εν τη ουσία της, παρασυνταγματική/αντισυνταγματική διαδικασία, που ακολουθήθηκε. Και φυσικά, επιφυλάσσομαι, για να εξετάσω άλλους τρόπους υπεράσπισης της διασαλευθείσας συνταγματικής τάξεως. 

Ειλικρινά, είχα την ελάχιστη ελπίδα ότι, ως έγκριτη νομικός και παλαιά ανώτατη δικαστική λειτουργός, θα διακρίνατε τα πραγματικά περιστατικά, που έθεσα υπόψιν σας και δεν θα συμπράττατε, στην δημοσίευση αυτού του αντισυνταγματικού "νομοθετικού" έργου του κακουργηματία Κυριάκου Μητσοτάκη και των παραπτωματικών μελών της, ούτως ειπείν, κυβερνήσεώς του, δεδομένου ότι, πχ, στις περιπτώσεις του άρθρου 27ιδ και του άρθρου 35 του δημοσιευθέντος νομοθετήματος έχουμε, όχι, απλώς, αντισυνταγματική παρέμβαση της εκτελεστικής στην δικαστική λειτουργία αλλά κακουργηματικές πράξεις, μετά τις σαφέστατες δηλώσεις του παραιτηθέντος αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου κ. Χρήστου Τζανερίκου οι οποίες περιγράφουν, επακριβώς, ότι δέχθηκε πιέσεις, με συγκεκριμένα ανταλλάγματα, από τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη και άλλο ανώτατο κυβερνητικό αξιωματούχο (προφανώς, τον πρωθυπουργεύοντα Κυριάκο Μητσοτάκη), προκειμένου να αποκλείσει το Α' Τμήμα του Αρείου Πάγου, στο οποίο προέδρευε, το κόμμα της ελληνικής Ακροδεξιάς, από τις εκλογές. 

Προφανέστατα, στην συγκεκριμένη περίπτωση, ως προανέφερα, πρόκειται, όχι, απλώς, για αντισυνταγματική παρέμβαση της εκτελεστικής λειτουργίας, στην δικαστική τοιαύτη, αλλά, επί της ουσίας και επί της τεθειμένης νομιμότητος, για κακουργηματικές πράξεις, και ως εκ τούτου, πρέπει, πέραν του αρμόδιου εισαγγελέως του Αρείου Πάγου (άρθ. 167A και 237 Ποινικού Κώδικα), να παρεμβείτε και εσείς, δυνάμει του άρθρου 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, όπως αναφέρω, στην, από 12/4/2023, αναφορά μου προς σας. Και φυσικά, δια της παρούσης εμμένω και επιμένω, στο αίτημα αυτό, η ικανοποίηση του οποίου αποτελεί υποχρέωση υμών (καταγράφω, εδώ, το άρθρο αυτό, προς γνώση και συμμόρφωση : "1. Οι ανακριτικοί υπάλληλοι οφείλουν να ανακοινώσουν χωρίς χρονοτριβή στον αρμόδιο εισαγγελέα ο,τιδήποτε πληροφορούνται με κάθε τρόπο για αξιόποινη πράξη που διώκεται αυτεπαγγέλτως. 2. Οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι, καθώς και εκείνοι στους οποίους ανατέθηκε προσωρινά δημόσια υπηρεσία, έχουν την ίδια υποχρέωση για τις αξιόποινες πράξεις της παρ. 1, αν πληροφορήθηκαν γι’ αυτές κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. 3. Η ανακοίνωση γίνεται γραπτώς και πρέπει να περιέχει όλα τα στοιχεία που υπάρχουν και αφορούν την αξιόποινη πράξη, τους δράστες και τις αποδείξεις").

Κατόπιν τούτων και παρά την απογοήτευση την οποια αισθάνομαι, σας ζητώ να προβείτε, στις, ως άνω, ενδεδειγμένες και εκ του νόμου, επιτασσόμενες ενέργειές σας και φυσικά, αναμένω (τολμώ, μάλιστα να πω ότι απαιτώ) τις, κατά νόμον, απαντήσεις σας, στην παρούσα και στις προηγούμενες καταγγελτικές αναφορές, που σας υπέβαλα.

Πλήρης ντροπής, δια όσα συμβαίνουν

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος»



Λίγες ώρες, αργότερα, όταν πληροφορήθηκα τις νέες δηλώσεις του κ. Τζανερίκου, επανήλθα στην πρόεδρο του κράτους, με νέα συμπληρωματική αναφορά, ως εξής :


«Κυρία πρόεδρε

Σκεπτόμουν να μην σας απασχολήσω, εκ νέου, με τις κακουργηματικές πράξεις του πρωθυπουργεύοντος Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού του Γιώργου Γεραπετρίτη, αλλά θεώρησα ότι πρέπον είναι να σας δώσω την πληρη εικόνα του κακουργηματικού παρασκηνίου αυτών των ημερών, έτσι όπως το περιγράφει ο αφηγούμενος όσα συνέβησαν ανώτατος δικαστικός Χρήστος Τζανερίκος, ο οποίος υπέβαλλε την παραίτησή του μετά από την υπόγεια κίνηση της κυβέρνησης να παρέμβει στο έργο της Δικαιοσύνης, αναφορικά με το κόμμα της Ακροδεξιάς. 

Μετά από την αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου, ο οποίος διέψευσε τις καταγγελίες του παραιτηθέντος αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου, ο Χρήστος Τζανερίκος προχώρησε σε νέες δηλώσεις. 

«Εάν επιμείνουν ότι, όσα είπα είναι ανακριβή, τότε θα αναγκαστώ να αποκαλύψω εγώ από ποιον Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα και γιατί οχλήθηκα το Σάββατο στις 8 Απριλίου, μια μέρα πριν κάνω τη δήλωση μου, για την πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού μου. Εάν δεν βγει ο ίδιος να πει τι έγινε στην “επαφή” μας, θα αναγκαστώ να τους τα θυμίσω εγώ με λεπτομέρειες, ποιος και γιατί μου ζήτησε να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Κασιαδιάρη στις εκλογές και σε περίπτωση, που βοηθήσω, τι μου υποσχέθηκε….H συνάντηση με τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη έγινε την Παρασκευή 31 Μαρτίου, στις 9.30 το πρωί, στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε την πρωτοβουλία να με καλέσει, για να συζητήσουμε, όπως είπε, διαδικαστικά θέματα. Μου είχε ζητήσει να έρθει στο γραφείο μου στον Άρειο Πάγο και το αρνήθηκα, λέγοντας του ότι, δεν μπορώ να δέχομαι υπουργούς στον Άρειο Πάγο, γιατί δεν είναι πρέπον ένας Υπουργός να επισκέπτεται τα γραφεία Δικαστών στον Άρειο Πάγο. Δεν γνώριζα, ούτε μου είπε ποιο θα είναι το αντικείμενο της συζήτησης. Έτσι μου πρότεινε να πάω στο γραφείο του και δέχτηκα, για να δω μήπως είναι θεσμικό θέμα που αφορά τη Δικαιοσύνη και εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Υπουργού Επικρατείας. Πήγα λοιπόν και εκεί με ρώτησε, εάν έχω να προτείνω κάτι, για να ενισχυθεί το νομικό πλαίσιο, για το κόμμα Κασιδιάρη και του απάντησα ότι, δεν έχω να προτείνω κάτι, γιατί είναι επαρκές το νομικό πλαίσιο και δεν χρειάζεται κάτι άλλο και δεν έχω να προτείνω κάτι. Λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Απριλίου, κατατέθηκε στη Βουλή από τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Βορίδη, η τροπολογία για το κόμμα Κασιδιάρη. Τι μεσολάβησε από τη συνάντηση μας με τον κ. Γεραπετρίτη μέχρι τις 6 Απριλίου, που κατατέθηκε η τροπολογία Βορίδη στη Βουλή; Αφού λοιπόν με κάλεσε ο κ. Γεραπετρίτης, για να συζητήσουμε διαδικαστικά θέματα, όπως λέει και με ρώτησε εάν έχω να προτείνω κάτι, για το νομικό πλαίσιο, για το κόμμα Κασιδιάρη, πως και δεν μου ανέφερε τίποτα, για την τροπολογία, που κατατέθηκε στη Βουλή, στις 6 Απριλίου; Δεν θα έπρεπε να έχει ζητήσει τη γνώμη μου, αφού τον ενδιέφερε η γνώμη μου; Θα μπορούσε να μου έχει πει «αυτό θα κάνουμε». Γιατί λοιπόν δεν ενημερώθηκα, αφού μου δόθηκε η πρωτοβουλία να πω τις απόψεις μου; Και γιατί δεν με ενημέρωσαν μετά και γιατί, αφού το αποφάσισαν δεν με ενημέρωσαν, αφού ήθελαν τη γνώμη μου;» 

EΡΩΤΗΣΗ: H «επαφή» με τον Ανώτατο κυβερνητικό παράγοντα πότε έγινε; 

Tζανερίκος: «Το περασμένο Σάββατο, στις 8 Απριλίου. Εγώ δεν είχα καμία πρωτοβουλία, ούτε για τη συνάντηση με τον κ. Γεραπετρίτη, ούτε για τη δεύτερη “επαφή” με τον Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα. Δεν είχα λόγο. Ας πουν λοιπόν αυτοί, γιατί συναντηθήκαμε? Γιατί είχαν αυτές τις πρωτοβουλίες; Για να κουβεντιάσουμε για τον καιρό, ή για τα γενικότερα θέματα της Δικαιοσύνης, που σοβούν εδώ και 50 χρόνια; Ας μας πουν εκείνοι που είχαν τις πρωτοβουλίες… Εκτός και εάν τις αρνούνται».

EΡΩΤΗΣΗ: Tι έγινε στην επαφή σας αυτή; 

Tζανερίκος: «Μου προτάθηκε να βοηθήσω, να αποκλειστεί το κόμμα Κασιδιάρη. Και σε περίπτωση που βοηθήσω, μου δόθηκε η υπόσχεση ότι, θα μπορούσα ενδεχομένως να αξιοποιηθώ σε διάφορες Αρχές, άμα τη αφυπηρέτηση μου, δηλαδή να ηγηθώ σε Αρχές. Εάν επιμείνουν ότι, όσα είπα είναι ανακριβή, τότε θα αναγκαστώ να αποκαλύψω εγώ από ποιόν Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα και γιατί οχλήθηκα το Σάββατο στις 8 Απριλίου, μια μέρα πριν κάνω τη δήλωση μου, για την πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού μου. Εάν δεν βγει ο ίδιος να πει τι έγινε στην “επαφή” μας, θα αναγκαστώ να τους τα θυμίσω πω εγώ με λεπτομέρειες, ποιος και γιατί μου ζήτησε να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Κασιαδιάρη στις εκλογές και σε περίπτωση, που βοηθήσω, τι μου υποσχέθηκε. Γιατί πρέπει να προστατεύσω τον εαυτό μου και το κύρος της Δικαιοσύνης. Εκείνοι γνωρίζουν καλύτερα από μένα. Γιατί εγώ δεν τα ξέρω όλα, ούτε μου τα είπανε».

Παρά ταύτα, κυρία πρόεδρε, σείς υπογράψατε το κακουργηματικό αυτό “νομοθετικό” τερατούργημα μιας νοσηρής μακιαβελικής πολιτικής διαπλοκής.
Δυστυχώς.

Αλλά όλα αυτά τα καταγγελόμενα έργα του κακούργου Κυριάκου Μητσοτάκη, ως, εν τοις πράγμασι, υπηρεσιακού πρωθυπουργεύοντος και των υπουργικών του παρατρεχάμενων σμπίρων του, ως, δυστυχώς, ο Γιώργος Γεραπετρίτης, σας τα αναφέρω, καταγράφοντάς τα, προκειμένου να μην μπορείτε να ισχυρισθείτε ότι δεν γνωρίζετε όσα συνέβησαν και έστω και τώρα, να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και να παραπέμψετε, στην ποινική δικαιοσύνη, ως έχετε δεσμευτική υποχρέωση, εκ του νόμου, τους κακουργήσαντες και κακουργούντες (πρωθυπουργό και μέλη του υπουργικού συμβουλίου), δυνάμει του άρθρου 38 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

Φυσικά, μέχρι να λάβω τις απαντήσεις, που οφείλετε να μου δώσετε καθώς και τις εξηγήσεις σας, για τα πραχθέντα, από σας, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, δεν πρόκειται να σας απασχολήσω, περαιτέρω, αναμένοντας τις πράξεις σας.


Πλήρως απογοητευμένος, από τα συμβαίνοντα

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος»


Εννοείται ότι περιμένω τις απαντήσεις της κ. προέδρου του κράτους και τις συναφείς ενέργειες της οποίας εγώ απαιτώ και εκείνη έχει την υποχρέωση να μου παράσχει και να μου γνωρίσει.

Οψόμεθα…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Πέμπτη 13/4/2023, έστειλα, στην πρόεδρο του κράτους Κατερίνα Σακελλαρόπουλου, το, κάτωθι, ηλεκτρονικό μήνυμα :



«Κυρία πρόεδρε

Καθιστώ εις γνώση σας, το σημερινό δημοσίευμα, που σας αφορά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/504313-4-2023-1342023.html


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…