14/4/2023 : Κατέθεσα ηλεκτρονική καταγγελία, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (e-mail : ads.aitisi@areiospagos.gr), κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, του Γιώργου Γεραπετρίτη και κάθε άλλου συμμέτοχου δημόσιου λειτουργού και υπαλλήλου, για τις κακουργηματικές πράξεις της έσχατης προδοσίας (άρθρο 134 ΠΚ) και της παράβασης καθήκοντος (άρθρο 259 ΠΚ).

 




Σήμερα, Πέμπτη 14/4/2023, υπέβαλα στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών την, παρακάτω, καταγγελία/έγκληση, στο e-mail της Εισαγγελίας : protokollo@eispa.gr, όπως και στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου [στο (ads.aitisi@areiospagos.gr), διότι δεν έβρισκα άλλο e-mail του] :


«Προς τον αρμόδιο κ. Εισαγγελέα (του Αρείου Πάγου).

Κύριε εισαγγελέα

Δια της παρούσης υποβάλλω γραπτή ηλεκτρονική καταγγελία, περί της διαπράξεως των, αυτεπαγγέλτως, διωκόμενων ποινικών αδικημάτων του άρθρου 134, παραγρ. 2 και 3 του Ποινικού Κώδικα, περί έσχατης προδοσίας και του άρθρου 259 του Ποινικού Κώδικα, περί κακουργηματικής παράβασης καθήκοντος,

Κατά των

Α) Γεωργίου Γεραπετρίτη, υπουργού Επικράτειας.

Β) Κυριάκου Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, πρωθυπουργού

Γ) Και παντός άλλου φυσικού προσώπου, που ασκεί δημόσια εξουσία και συνέπραξε και συμπράττει, στα, ανωτέρω, βαρύτατα ποινικά αδικήματα των, παραπάνω, καταγγελλομένων δημοσίων λειτουργών.

Μετά την δημοσιευθείσα την Τετάρτη 12/4/2023, δήλωση του παραιτηθέντος αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου Χρήστου Τζανερίκου, με την οποία καταγγέλλει την ευθεία παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού Επικράτειας Γιώργου Γεραπετρίτη και πιθανώς, άλλων μη κατονομαζομένων μελών του παρόντος υπουργικού συμβουλίου και άλλων, τα πραγματικά γεγονότα, που στοιχειοθετούν αυτήν την αξιόποινη συμπεριφορά των ανωτέρω, η οποία πρέπει να τεθεί, προς αξιολόγηση και κρίση, έχουν, ως ακολούθως :

 Ο παραιτηθείς αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου Χρ. Τζανερίκος επιβεβαίωσε την αποκάλυψη, για τη συνάντηση με τον Γιώργο Γεραπετρίτη, δηλώνοντας ότι : 
«Μετά τις δηλώσεις συνταγματολόγων, που χαρακτήρισαν αντιθεσμική τη δήλωσή μου και δεν παραιτήθηκα αμέσως, όπως είπαν, ενώ άσκησα κριτική στη διάταξη του νόμου για τον Κασιδιάρη, να μας πούνε οι συνταγματολόγοι πόσο θεσμικές είναι οι παρεμβάσεις κυβερνητικών παραγόντων, που ζήτησαν να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Έλληνες, υποσχόμενοι μετά την αφυπηρέτησή μου, να αξιοποιηθώ ενδεχομένως σε Αρχές!», ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο παραιτηθείς Αντιπρόεδρος.

Όταν ερωτήθηκε, για τον τρόπο, με τον οποίον έγιναν οι κυβερνητικές παρεμβάσεις, που κατήγγειλε, ο κ. Τζανερίκος αρκέστηκε να απάντησε ότι: 
«ο ανώτατος κυβερνητικός παράγοντας (σ.σ : εννοεί τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη) τον γνωρίζει».  

Παράλληλα, δήλωσε ότι η παραίτησή του δεν ήταν επακόλουθο πιέσεων, μετά τη δήλωσή του. 
«Όσο για την παραίτηση μου, αυτή δεν έγινε συνεπεία πιέσεων, που ασκήθηκαν μετά τη δήλωσή μου, όπως ακούστηκε. Αλλά όταν έκανα τη δήλωσή μου ήταν Κυριακή και θεώρησα ότι, δεν είναι πρέπον, πριν υποβάλλω επίσημα την παραίτησή μου, να την ανακοινώσω δημόσια. Γι΄ αυτό την ανακοίνωσα τη Δευτέρα το πρωί, αφού, προηγουμένως, την υπέβαλα επίσημα. Στις 7.30 το πρωί της Δευτέρας υπέβαλα την παραίτησή μου και υπάρχει πρωτόκολλο γι΄αυτό». «Δεν θα προέβαινα στην πρώτη δήλωσή μου, την Κυριακή, εάν δεν είχαν προηγηθεί οι κυβερνητικές παρεμβάσεις», συμπλήρωσε ο ανώτατος δικαστικός.

Σημαντικότερα είναι τα όσα δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου, προχθές, 12 Απριλίου 2023, τα οποία έχουν, ως ακολούθως :

«Εάν επιμείνουν ότι, όσα είπα είναι ανακριβή, τότε θα αναγκαστώ να αποκαλύψω εγώ από ποιον Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα και γιατί οχλήθηκα το Σάββατο στις 8 Απριλίου, μια μέρα πριν κάνω τη δήλωση μου, για την πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού μου. Εάν δεν βγει ο ίδιος να πει τι έγινε στην “επαφή” μας, θα αναγκαστώ να τους τα θυμίσω εγώ με λεπτομέρειες, ποιος και γιατί μου ζήτησε να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Κασιαδιάρη στις εκλογές και σε περίπτωση, που βοηθήσω, τι μου υποσχέθηκε….H συνάντηση με τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη έγινε την Παρασκευή 31 Μαρτίου, στις 9.30 το πρωί, στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε την πρωτοβουλία να με καλέσει, για να συζητήσουμε, όπως είπε, διαδικαστικά θέματα. Μου είχε ζητήσει να έρθει στο γραφείο μου στον Άρειο Πάγο και το αρνήθηκα, λέγοντας του ότι, δεν μπορώ να δέχομαι υπουργούς στον Άρειο Πάγο, γιατί δεν είναι πρέπον ένας Υπουργός να επισκέπτεται τα γραφεία Δικαστών στον Άρειο Πάγο. Δεν γνώριζα, ούτε μου είπε ποιο θα είναι το αντικείμενο της συζήτησης. Έτσι μου πρότεινε να πάω στο γραφείο του και δέχτηκα, για να δω μήπως είναι θεσμικό θέμα που αφορά τη Δικαιοσύνη και εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Υπουργού Επικρατείας. Πήγα λοιπόν και εκεί με ρώτησε, εάν έχω να προτείνω κάτι, για να ενισχυθεί το νομικό πλαίσιο, για το κόμμα Κασιδιάρη και του απάντησα ότι, δεν έχω να προτείνω κάτι, γιατί είναι επαρκές το νομικό πλαίσιο και δεν χρειάζεται κάτι άλλο και δεν έχω να προτείνω κάτι. Λίγες μέρες αργότερα, στις 6 Απριλίου, κατατέθηκε στη Βουλή από τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Βορίδη, η τροπολογία για το κόμμα Κασιδιάρη. Τι μεσολάβησε από τη συνάντηση μας με τον κ. Γεραπετ μέχρι τις 6 Απριλίου, που κατατέθηκε η τροπολογία Βορίδη στη Βουλή; Αφού λοιπόν με κάλεσε ο κ. Γεραπετρίτης, για να συζητήσουμε διαδικαστικά θέματα, όπως λέει και με ρώτησε εάν έχω να προτείνω κάτι, για το νομικό πλαίσιο, για το κόμμα Κασιδιάρη, πως και δεν μου ανέφερε τίποτα, για την τροπολογία, που κατατέθηκε στη Βουλή, στις 6 Απριλίου; Δεν θα έπρεπε να έχει ζητήσει τη γνώμη μου, αφού τον ενδιέφερε η γνώμη μου; Θα μπορούσε να μου έχει πει «αυτό θα κάνουμε». Γιατί λοιπόν δεν ενημερώθηκα, αφού μου δόθηκε η πρωτοβουλία να πω τις απόψεις μου; Και γιατί δεν με ενημέρωσαν μετά και γιατί, αφού το αποφάσισαν δεν με ενημέρωσαν, αφού ήθελαν τη γνώμη μου;» 

EΡΩΤΗΣΗ: H «επαφή» με τον Ανώτατο κυβερνητικό παράγοντα πότε έγινε; 

Tζανερίκος: «Το περασμένο Σάββατο, στις 8 Απριλίου. Εγώ δεν είχα καμία πρωτοβουλία, ούτε για τη συνάντηση με τον κ. Γεραπετρίτη, ούτε για τη δεύτερη “επαφή” με τον Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα. Δεν είχα λόγο. Ας πουν λοιπόν αυτοί, γιατί συναντηθήκαμε? Γιατί είχαν αυτές τις πρωτοβουλίες; Για να κουβεντιάσουμε για τον καιρό, ή για τα γενικότερα θέματα της Δικαιοσύνης, που σοβούν εδώ και 50 χρόνια; Ας μας πουν εκείνοι που είχαν τις πρωτοβουλίες… Εκτός και εάν τις αρνούνται».

EΡΩΤΗΣΗ: Tι έγινε στην επαφή σας αυτή; 

Tζανερίκος: «Μου προτάθηκε να βοηθήσω, να αποκλειστεί το κόμμα Κασιδιάρη. Και σε περίπτωση που βοηθήσω, μου δόθηκε η υπόσχεση ότι, θα μπορούσα ενδεχομένως να αξιοποιηθώ σε διάφορες Αρχές, άμα τη αφυπηρέτηση μου, δηλαδή να ηγηθώ σε Αρχές. Εάν επιμείνουν ότι, όσα είπα είναι ανακριβή, τότε θα αναγκαστώ να αποκαλύψω εγώ από ποιόν Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα και γιατί οχλήθηκα το Σάββατο στις 8 Απριλίου, μια μέρα πριν κάνω τη δήλωση μου, για την πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού μου. Εάν δεν βγει ο ίδιος να πει τι έγινε στην “επαφή” μας, θα αναγκαστώ να τους τα θυμίσω πω εγώ με λεπτομέρειες, ποιος και γιατί μου ζήτησε να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Κασιδιάρη στις εκλογές και σε περίπτωση, που βοηθήσω, τι μου υποσχέθηκε. Γιατί πρέπει να προστατεύσω τον εαυτό μου και το κύρος της Δικαιοσύνης. Εκείνοι γνωρίζουν καλύτερα από μένα. Γιατί εγώ δεν τα ξέρω όλα, ούτε μου τα είπανε».

Κατόπιν τούτων των δεδομένων και περιγραφόμενων αδικοπρακτικών γεγονότων, που διέπραξαν ο παραβατικός πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο ομοίως παραβατικός υπουργός Γεραπετρίτης και όσοι άλλοι εκ των μελών του υπουργικού συμβουλίου, συνέπραξαν, με οποιοδήποτε τρόπο, στην ωμή παράνομη παρέμβαση των κυβερνώντων, στα δικαστικά καθήκοντα, για μια συγκεκριμένη υπόθεση, παρακαλώ όπως η παρούσα καταγγελία αχθεί, από εσάς, ως έχετε υποχρέωση, προς ποινική αξιολόγηση των καταγγελόμενων πράξεων και προσώπων και για τον ποινικό κολασμό όλων των καταγγελόμενων δημοσίων λειτουργών και υπαλλήλων, για τις βαρύτατες και ποινικά, κολάσιμες πράξεις, για τις οποίες αναφέρονται.

Ως μάρτυρα των καταγγελόμενων, δια της παρούσης, προτείνω, τον γνωστής κατοικίας Αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Χρήστο Τζανερίκο, ο οποίος γνωρίζει, ιδίοις όμμασι και αυτοπροσώπως, τα συμβάντα και τις  καταγγελόμενες κακουργηματικές αδικοπραξίες των ανωτέρω κρατικών λειτουργών.

Δείτε και τα σχετικά ηλεκτρονικά δημοσιεύματα, στις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις :
 
  1. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/e.html
  2. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/1042023-38.html
  3. https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/1242023-38-42.html
τα οποία σας παραθέτω, προς διευκόλυνση των οφειλόμενων ερευνών σας και για την πιθανή διεύρυνση του κύκλου των καταγγελόμενων προσώπων και πράξεων, που πρέπει να εξετασθούν και να διαλευκανθούν και να διευκρινιστούν.


Μετά εκτιμήσεως, 

ο καταγγέλων


Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος
Συνταξιούχος υπάλληλος e-ΕΦΚΑ»

(Αυτή η καταγγελία/έγκληση, με λήψη του ρεπορτάζ, από το “iEidiseis”, κοινοποιήθηκε, ηλεκτρονικώς, στα κοινοβουλευτικά κόμματα ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΜΕΡΑ25 και Πατρίδα και στον δικηγόρο κ. Αναστάσιο Σγούρο).


Για να δούμε…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Παρασκευή 14/4/2023, ενημερώθηκαν η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, για το σημερινο δημοσίευμα, ως ακολούθως :


« Σας γνωστοποιώ και το σχετικό σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/04/1442023-134-259.html

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος»
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Παρασκευή 21/4/2023, υπέβαλα, στο πρωτόκολλο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών το κάτωθι e-mail :

« Κύριες και κύριοι

Στις 14/4/2023 ημέρα Παρασκευή, σας υπέβαλα τα δυο e-mails, που αφορούν καταγγελία/εγκλητήριο αναφορά μου, προς τον κ. Εισαγγελέα, προς έρευνα και ποινική αξιολόγηση των καταγγελόμενων. Αυτό που επιθυμώ, κατά πρώτον, είναι να μου γνωσθούν οι αριθμοί πρωτοκόλλου των e-mails αυτών.

Παρακαλώ, επίσης, να μου γνωρίσετε την πορεία τους και κυρίως, εάν περιήλθαν, εις χείρας του κ. Εισαγγελέως, ο οποίος και πρέπει να κρίνει το τί θα πράξει, με την ποινικού περιεχομένου καταγγελία αυτή.

Αναμένοντας την απάντησή σας, σας χαιρετώ, εγκαρδίως.

Με εκτίμηση

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».



Επίσης, υπέβαλα και στον Άρειο Πάγο, το κάτωθι, όμοιο e-mail :

« Κύριες και κύριοι

Στις 14/4/2023 ημέρα Παρασκευή, σας υπέβαλα τα δυο e-mails, που αφορούν καταγγελία/εγκλητήριο αναφορά μου, προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προς έρευνα και ποινική αξιολόγηση των καταγγελόμενων. Αυτό που επιθυμώ, κατά πρώτον, είναι να μου γνωσθούν οι αριθμοί πρωτοκόλλου των e-mails αυτών.

Παρακαλώ, επίσης, να μου γνωρίσετε την πορεία τους και κυρίως, εάν περιήλθαν, εις χείρας του κ. Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, ο οποίος και πρέπει να κρίνει το τί θα πράξει, με την ποινικού περιεχομένου καταγγελία αυτή.

Αναμένοντας την απάντησή σας, σας χαιρετώ, εγκαρδίως.

Με εκτίμηση

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος».


Για να δούμε τί απαντήσεις θα πάρω· αν πάρω…

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Δευτέρα 24 Απριλίου 2023, τηλεφώνησα στο Πρωτόκολλο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών (2132156268) και ρώτησα την υπάλληλο, που απήντησε στην κλήση, εάν το e-mail, που έστειλα, στις 14 Απριλίου 2023, προς τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, με την καταγγελία, εις βάρος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Επικράτειας Γιώργου Γεραπετρίτη, καθώς και κάθε άλλου δημόσιου λειτουργού, που συνέπραξε, μαζύ τους, στην τέλεση των καταγγελόμενων παράνομων πράξεών τους, εδόθη εις χείρας του κ. Εισαγγελέως.

Η κυρία, αφού έψαξε, στα e-mail, που έφθασαν στην Υπηρεσία της, μου είπε ότι το e-mail, με την καταγγελία μου, δόθηκε, στον Εισαγγελέα, ο οποίος το έχει και περιμένουν, εκ μέρους του, τις ενέργειες, στις οποίες πρόκειται να προβεί.

Κατόπιν τούτων, ευχαρίστησα την συνομιλήτριά μου, την χαιρέτησα και έτσι, τερματίστηκε αυτή η τηλεφωνική κλήση.

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα 10/7/2023 τηλεφώνησα, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, για να μάθω, περί της τύχης της καταγγελίας μου, στο τηλέφωνο : 2132156268.

Ο κύριος, που σήκωσε το τηλέφωνο, αφού τον ρώτησα, για το θέμα αυτό, έψαξε και μου απάντησε ότι ο Εισαγγελέας έθεσε την υπόθεση, στο αρχείο. Μου έδωσε και έναν αριθμό, τον 10.942.

Προφανώς, το ίδιο θα έπραξε και ο Ντογιάκος, στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Ειλικρινά, δεν εντυπωσιάζομαι, από το γεγονός αυτό. Ήταν το πιο πιθανό.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Προχθές, Πέμπτη 20/7/2023, πήγε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ο Δικηγόρος μου Αναστάσιος Σγούρος και κατέθεσε αίτηση, για να πάρουμε αντίγραφο της Πράξης θέσεως, στο αρχείο, της, από 14/4/2023, εγκλητήριας αναφοράς μου, εις βάρος του πρωθυπουργού και του, τότε, υπουργού Επικράτειας Γιώργου Γεραπετρίτη.

Όταν - και αν - πάρουμε το ζητούμενο αντίγραφο, θα δω τί - και αν - θα πράξω, ως προς την υπόθεση αυτή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ : “Τους ζυγούς λύσατε”! Πήραν, χεράκι-χεράκι, την ελληνική κοινωνία και την παρέδωσαν, στην δεξιά. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι την έβγαλαν, από την προεπαναστατική κατάσταση, στον οποία βρισκόταν, κατά την περίοδο 2011-2015 και την οδήγησαν, στην υποταγή, στην ολιγαρχία. (Η δεξιά και η ολιγαρχία, τελικά, τους χρωστούν μεγάλη χάρη. Πολύ μεγάλη χάρη)…