Από την διάσπαση της ΚΝΕ, το 1989 και τα σημερινά χάλια του ΣΥΡΙΖΑ, στο νεοκλασικό οίκημα του 1900 της Έλλης Λαμπέτη, στον Παρθενώνα το, 1911, στις ανασκαφές, στην Αρχαία Αγορά, το 1931, στην Θεσσαλονίκη του 1941, στον όχι αθώο θάνατο της διανοούμενης Marilyn Monroe, το 1962, στην 90χρονη Sofia Loren, στα τραίνα (1964-2003) και μετέπειτα : Η μεταμόρφωση της Αθήνας και του Λεκανοπεδίου της Αττικής, μέσα από το φωτογραφικό υλικό του 19ου και του 20ου αιώνα (89).

 


Σεπτέμβριος 1989. Σκίτσο του Κώστα Μητρόπουλου.

Αφορά την διάσπαση της ΚΝΕ, με την διαγραφή του Γραμματέα Γιώργου Γράψα και του Κεντρικού Συμβουλίου της νεολαιίστικης οργάνωσης του ΚΚΕ, εξ αιτίας του σχηματισμού της κυβέρνησης συνεργασίας του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου (ΚΚΕ και ΕΑΡ) των Χαριλάου Φλωράκη και Λεωνίδα Κύρκου, με την Νέα Δημοκρατία του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, με πρωθυπουργό τον Τζαννή Τζαννετάκη.


20/9/2024 Σκίτσο του ΑΝΚΥR (;)

«Εκρήξεις», στον ΣΥΡΙΖΑ, που βαράει μπιέλα…


1877.

2023.

Dakota, Deadwood (ΗΠΑ). H κεντρική οδός, τότε και τώρα.


1900. Πορτραίτο γυναίκας, από τον Καύκασο.





1906. Αθήνα. Το νεοκλασικό οίκημα της Έλλης Λαμπέτη, στις οδούς Δελφών και Διδότου, που έγινε ξενοδοχείο.

Πρόκειται για ένα από τα πιο εμβληματικά κτίρια της περιοχής. Βρίσκεται στην οδό Δελφών γωνία με Διδότου και το σχεδίασε ο Κρίστιαν Χάνσεν στις αρχές του περασμένου αιώνα.

Ενα κτίριο με πλούσια ιστορία συνδεδεμένη, με την Έλλη Λαμπέτη, που έφυγε, από την ζωή, το 1983. Εκεί, όπου έχει αφήσει την σφραγίδα της η σπουδαία Ελληνίδα ηθοποιός. Μάλιστα, από έξω, κοσμεί το οίκημα η  λεπτεπίλεπτη, μαρμάρινη προτομή της. Το έργο, που φιλοτέχνησε, το 1999, ο γλύπτης Αναστάσιος Γκιόκας, μετά από διαγωνισμό, που προκήρυξε ο δήμος Αθηναίων, στολίζει την είσοδο του ψηλοτάβανου νεοκλασικού αρχοντικού, στο οποίο έζησε, για πάρα πολλά χρόνια, μία από τις σημαντικότερες ηθοποιούς του ελληνικού θεάτρου. Η πολυμελής οικογένεια θα ζήσει, στο μεγάλο νεοκλασικό, που η Έλλη Λούκου (όπως ήταν το πραγματικό όνομα της) θα περάσει μεγάλο μέρος των νεανικών της χρόνων. Τα χρόνια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου κυλούν, μέσα στους λευκούς τοίχους και τα ψηλά ταβάνια αυτού του σπιτιού. Μέσα σε αυτό το αρχοντικό, η Λαμπέτη θα βιώσει την απόρριψη, μετά από τις εξετάσεις του Εθνικού, εκεί, θα πάρει και την απόφαση της να αλλάξει το όνομά της. Τελικά, το 1941, η μεγάλη ηθοποιός καταφέρνει να περάσει, στην σχολή της Μαρίκας Κοτοπούλη. Δύο χρόνια, αργότερα, κάνει την πρώτη της θεατρική εμφάνιση και πολύ σύντομα εγκαταλείπει το πατρικό της. Όταν, ακόμη, η Λαμπέτη ήταν, στην ζωή, την δεκαετία του 1970, οι εφημερίδες της εποχής φιλοξενούσαν άρθρα, για το σπίτι της οδού Δελφών, όπου η διάσημη ηθοποιός υποδεχόταν τους φίλους της και έκανε μεγάλες κοσμικές συγκεντρώσεις. Είχε εγκατασταθεί, ξανά, στο μεγάλο αρχοντικό, χρόνια μετά τον χωρισμό της, από τον Δημήτρη Χορν, φτιάχνοντας, εκεί, τον προσωπικό παράδεισό της.


Τα ψηλοτάβανα δωμάτιά του είναι άνετα επιπλωμένα με ωραία παλιά πράγματα, αλλά και με μοντέρνους, αναπαυτικούς καναπέδες. Λέγεται ότι τα πάντα στο σπίτι αυτό ήταν εμπωτισμένα με την έντονη καλλιτεχνική προσωπικότητα, με μία νότα ελεγχρόμενου χάους (η Λαμπέτη ήταν ακατάστατη) και άκρατης δημιουργικότητας. Στο σπίτι της οδού Δελφών, της Έλλης Λαμπέτη υπήρχε, πάντα, μια «επιμελημένη αταξία». Είναι η «φωλιά ενός ζωντανού ανθρώπου», που «όταν δεν παίζει πιάνο, ή διαβάζει, ή ακούει κλασική μουσική, τότε, σκέπτεται πώς θα επιπλώσει και θα διακοσμήσει το εξοχικό της σπίτι, στο Πήλιο», γράφει περιοδικό της εποχής. Στην Δελφών, αυτή η επιμελημένη αταξία εκφράζεται, σύμφωνα με εκείνο το παλιό δημοσίευμα, «με εφημερίδες και περιοδικά, στο πάτωμα, δύο πολυμεταχειρισμένα παπουτσάκια του χορού, πάνω σε μια καρέκλα, σκόρπιες νότες, πάνω στο πιάνο, ενθύμια, από το θέατρο, ένα βάζο, με φρέσκες τουλίπες της περασμένης εβδομάδας – άψυχα, άσχετα πράγματα, που, όμως, αναδίνουν μια ζεστασιά και, παρόλο, που είναι ακατάστατα, δημιουργούν την εντύπωση ενός περίεργου κράματος γαλλικής φινέτσας και εγγλέζικης αρχοντιάς».

1911. Ακρόπολη. Γυναίκα φωτογραφίζει τον Παρθενώνα.


25/5/1931 Αθήνα, Αρχαία Αγορά. Από τις πρώτες ανασκαφές, στον αρχαιολογικό χώρο.


1941 Θεσσαλονίκη. Η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης. (Πριν, ή, κατά την διάρκεια της ξενικής Κατοχής).


1950 Κως. Το λιμάνι.




1952 Ζαγοροχώρια Ηπείρου. Η στιγμή, που το πρώτο λεωφορείο φθάνει, στο Πάπιγκο.



1957. Μαρία Καλογεροπούλου (Κάλλας).




1962. Marilyn Monroe. Η τελευταία φωτογραφία της, πριν πεθάνει, στις 4, ή στις 5 Αυγούστου 1962.

Δεν ήταν τυχαία η Norma Jeane Mortenson (η Marilyn Monroe. Ήταν διανοούμενη, βιβλιοφάγος, με μια τεράστια βιβλιοθήκη και ένα άτομο προοδευτικό και βρισκόταν, στην αριστερά του Δημοκρατικού Κόμματος. Έξι δεκαετίες, μετά τον τραγικό θάνατό της, οι συνθήκες παραμένουν θολές σε αντιφάσεις και συνωμοσίες. «Αυτά που έμαθα ήταν πληροφορίες που άλλαξαν εντελώς αυτά που νομίζαμε ότι γνωρίζαμε, για τον μυστηριώδη θάνατό της», αναφέρει ο συγγραφέας Anthony Summers και αφηγητής του «The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes».

Για χρόνια, όσοι βρίσκονταν, κοντά στην θρυλική ηθοποιό, αναρωτιόντουσαν, μήπως ο θάνατός της, ήταν μια σκόπιμη αυτοκτονία, ή μία τυχαία υπερβολική δόση βαρβιτουρικών - η οποία έχει, επισήμως, ανακοινωθεί, ως αιτία θανάτου της - ή, ίσως και ανθρωποκτονία.

Στα έγγραφα της σκηνοθέτιδας Εmma Cooper, ο Summers - ​​ο συγγραφέας του βιβλίου του 1985 «Goddess: The Secret Lives of Marilyn Monroe» - ξεθάβει ηχογραφήσεις από τις περισσότερες, από 650 συνεντεύξεις, που έκανε, κατά την διάρκεια των δεκαετιών, με τους φίλους και τους συμπρωταγωνιστές της, Monroe, καθώς και κυβερνητικούς αξιωματούχους, για να αποκαλύψουν όσα περισσότερα μπορούν, για τα δεινά της βασανισμένης ντίβας.

«Οι κασέτες, που έχω συγκεντρώσει, ενώ έγραφα το βιβλίο, δεν έχουν ακουστεί ποτέ, από το κοινό»λέει ο Summers. «Αυτό, που δείχνουν τα στοιχεία, είναι ότι [οι συνθήκες, γύρω από τον θάνατό της] καλύφθηκαν, λόγω της σχέσης της, με τους αδελφούς Kennedy».



Η Marilyn Monroe και οι Κennedies.


Το καλοκαίρι του 1962, όταν ο Ψυχρός Πόλεμος, μεταξύ των ΗΠΑ και της “Σοβιετικής Ένωσης”, βρισκόταν, σε εξέλιξη, τόσο ο  υπουργός Δικαιοσύνης (Γενικός Εισαγγελέας, αποκαλείται, στις ΗΠΑ) Robert Kennedy, όσο και ο, τότε, Πρόεδρος John Kennedy, τερμάτισαν, ξαφνικά, τους ταυτόχρονους έρωτές τους, με την Monroe, όπως επισημαίνει ο Summers.

Εκείνη την εποχή, σύμφωνα με τις συνεντεύξεις, που έχει, στην διάθεσή του, οι μυστικές υπηρεσίες φοβόντουσαν ότι η Monroe είχε αναπτύξει επαφές, με κομμουνιστές ομογενείς, που συνδέονταν, με τον Κουβανό ηγέτη Fidel Castro

Οι αξιωματούχοι, που είχαν ηχογραφήσει, κρυφά, συνομιλίες, μεταξύ της Monroe και των αδελφών Kennedy - είχαν συναντηθεί στο Μαλιμπού της Καλιφόρνια, το σπίτι του ηθοποιού Peter Lawford, ο οποίος ήταν παντρεμένος, με την αδερφή των Kennedy την Patricia, εκείνη την εποχή και ανησυχούσαν ότι η ηθοποιός, ίσως και να μοιράζεται κυβερνητικά μυστικά και πώς γνώριζε, πάρα πολλά, από την επαφή, που είχε, με τους Kennedy.

Ο Summers ισχυρίζεται, στο ντοκιμαντέρ, πως είναι πολύ πιθανό, οι Kennedy να είπαν ότι μπορεί να δημοσιοποιήσει τις συζητήσεις, για τα πυρηνικά θέματα και σκέφτηκαν ότι πρέπει να το σταματήσουν όλο αυτό και πως δεν μπορούν να ασχοληθούν άλλο, με την Marilyn.

Αλλά η ξαφνική απόρριψη των Kennedy, δεν άρεσε, στην, ήδη, ταλαιπωρημένη, ψυχικά, σταρ.

«Ο Robert Kennedy την φώναξε την νύχτα του θανάτου της, από το σπίτι του ηθοποιού Peter Lawford », αφηγείται, στο ντοκιμαντέρ, ο ειδικός παρακολούθησης Reid Wilson. Ο Wilson, ένας σεβαστός πράκτορας, είχε προσληφθεί, από τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Fred Otash, για να παρακολουθεί την Monroe και τους Kennedy, μέσω κρυφών ηλεκτρονικών συσκευών, που είχαν τοποθετηθεί, στο σπίτι του Lawford. 

«Μη με ενοχλείς, άσε με ήσυχη, μείνε μακριά, από την ζωή μου, νιώθω σαν ένα κομμάτι κρέας», θυμάται ο Wilson, στις φράσεις της Monroe.


Είναι σαφές ότι υπάρχει θέμα…



1962. Sofia Loren και Vitrorio de Sica.



2020. Sofia Loren.




1965. Σκίτσο του Παύλου Παυλίδη.



1974 «Τραστ». Σκίτσο του Νίκου Ζήκου.



1974. Σκίτσο του Βασίλη Χριστοδούλου.




1975. Σκίτσο του Κ. Βλάχου.



1975. Σκίτσο του Παύλου Παυλίδη.



1979 «ΡΟΜΑΝΤΣΟ». Σκίτσο του Κ. Βλάχου.




1979 «ΡΟΜΑΝΤΣΟ». Σκίτσο Κ. Βλάχου.



1964. Η υπερταχεία, από Κόρινθο, για Πάτρα και Ολυμπία.


1987 Κόρινθος. Η Α/Α GANZ MAVAG Α-6367 Ουγγαρίας, για Τρίπολη - Καλαμάτα.




1989 Καλαμάτα. Η Α-6464 (429) έτοιμη, για αναχώρηση.



1990 Μύλοι Αργολίδας. Περιμένοντας, στον σιδηροδρομικό σταθμό.



6/9/2003. Η Α-9107, Στο γεφύρι του Καϊάφα, με πορεία, προς Πύργο.



27/9/2003. Η Α-9107, στον Αλφειό, με πορεία, προς Πύργο, Πάτρα, Κόρινθο και Αθήνα.


26/12/2003. Διασταύρωση IC, στον σταθμό Διακοπτού.




26/3/2005 Παρανέστι, Σιδηροδρομικός Σταθμός. Η Λβ 964 εκδρομική αμαξοστοιχία του ΣΦΣ.




Σχόλια

Ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ είπε…
Η γυναίκα από τον Καύκσο έχει προφανέστατα μογγολικά χαρακτηριστικά. Το ψάχνω, δύο νέα στοιχεία διότι κάπου το Γερμανικό myheritage εξυπηρετεί και σκοπιμότητες-αυτός είναι ο λόγος που ταξιδεύουν ανενόχλητα τα dna εντός γερμανικής επικράτειας-, όταν πολέμησαν οι Ρωμαίοι τον Μιθριδάτη πολλοί ήταν και από την Σικελία, στην Σικελία κατοικούσαν πολλοί Φοίνικες άρα ανάμεσα στους στρατιώτες που μείναν στον Πόντο μετά την ήττα του Μιθριδάτη υπήρχαν και αυτοί με Φοινικική καταγωγή. Επίσης το αρχαίο φύλλο των Κόλχων που ζούσε στον Πόντο ενδεχομένως να είχε Αιγυπτιακή καταγωγή, καθώς λέει ο Ηρόδοτος
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Θα δούμε, Γιώργο. Όλα είναι ανοικτά.

Αυτά, που παρατηρώ εγώ, στην παρούσα φάση, είναι τα εξής :

Α) Οι παλαιοελλαδίτες, κυρίως, από την Πελοπόννησο, από όπου, εκ πατρός, κατάγομαι εγώ, υποαντιπροσωπεύονται, στην δειγματοληψία, διότι, προφανώς, δεν γνωρίζουν και - πολύ περισσότερο - δεν ενδιαφέρονται, για το θεμα του DNA και της καταγωγής τους. Έχω ιδίαν αντίληψη, από τους συγγενείς μου, αλλά και από πολλούς άλλους γνωστούς μου.

Β) Παρά ταύτα, το ελληνικό γενετικό αποτύπωμα, παρουσιάζει συχνότατες μετατοπίσεις, στον ελλαδικό, στον ευρωπαϊκό χώρο και στον μικρασιατικό χώρο, με εκκίνηση, από το 1600 και μετά. Πχ, στην περίοδο 1600-1650, ανιχνεύεται, στην Ελλάδα, και Τουρκία, επίσης, στην Ελλάδα, Αγγλία και Γερμανία (με πολλαπλότητα στην Γερμανία, όπου εμφανίζονται αρκετά κρατίδια), ακόμη, στην Ελλάδα και στην Ιταλία, επίσης, στην Ελλάδα και στην Γαλλία (αρκετές γαλλικές πόλεις) και τέλος, στην Ελλάδα, με συγκεκριμένη αναφορά, στις περιοχές της Πελοποννήσου και της Αττικής. Το ίδιο συμβαίνει και στην επόμενη χρονική περίοδο (1650-1700). Ομοίως και στην περίοδο 1700-1750, μόνο που, εδώ εμφανίζεται η Τσεχία, ενώ, στην περίοδο 1750-1800, εμφανίζονται και οι ΗΠΑ (προφανώς, μετανάστευση) και η Αλβανία (πιθανώς, επίσης μετανάστευση).

Γ) Το, εκ μητρός, ελληνικό, ποντιακό και μερικώς, το δυτικοασιατικό γενετικό αποτύπωμα καταγράφεται, από το 1850, ήτοι την χρονική περίοδο 1850-1900, που οι πρόγονοί μου, δεν είχαν έλθει, στον ελλαδικό χώρο. Ήλθαν, με την καταστροφή, το 1924, στην Δυτική Μακεδονία (Καστοριά). Πριν από το 1850, δεν βρίσκονται γενετικές ανιχνεύσεις. Όμως, σε αυτή την περίοδο του 1850-1900, υπάρχουν ανιχνεύσεις - και αυτό είναι παρά πολύ σημαντικό -, στην Πελοπόννησο, στην Δυτική Ελλάδα, στα Ιόνια νησιά και στην Ιωνία. Φυσικά, υπάρχει πολύ μεγάλη συγκέντρωση, στην Τουρκία και συγκεκριμένα, στην Ορντού, στο Καραπίρ και στην Τραπεζούντα.

Δ) Όπως φαίνεται, οι Πόντιοι το ψάχνουν. Ενδιαφέρονται, για την καταγωγή τους.
Ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ είπε…
1. Για τους Πόντιους... είναι γνωστό ότι οι Πόντιοι αγαπούν τις ρίζες και την ιστορία τους, άλλωστε στο εξωτερικό όλη η Ελληνικότητα από τους Ποντιακής καταγωγής Έλληνες στηρίζεται και γύρω από αυτούς κινούνται και οι υπόλοιποι Έλληνες
2. Στα Ιόνια νησιά το αποτύπωμα είναι στην Κεφαλονιά, γνωρίζουμε ότι κατά τα Βυζαντινά χρόνια εγκαταστάθηκαν Ρωμιοί από τον Πόντο στην Κεφαλονιά, φαίνεται  και στα χαρακτηριστικά πολλών Κεφαλονιτών αλλά και Λευκαδιτών, το γενετικό αποτύπωμα στον Πύργο το αφήνω ασχολίαστο
3. Ο δυτικοασιάτικος τύπος ξεκινάει από το Αφγανιστάν και φθάνει μέχρι την Ανατολική Θράκη, αστεία πράγματα, το κάνει και με την Ιταλική εθνότητα,  ποιο δηλαδή; Παίρνει το Ελληνικό dna που ανακατεύτηκε με ανατολίτες και λαούς της Ιταλίας και το βάζει σε άλλες ανύπαρκτες εθνότητες, επιμένω ότι εξυπηρετεί σκοπιμότητες, δεν είναι θέμα αιματολογικής καθαρότητας αλλά ιστορικών ανακριβειών και πραγμάτων που αντίκεινται στη λογική αλλά και στο τι βλέπουν τα μάτια μας, οι Γεωργιανοί για παράδειγμα είναι Διναρικοί που ανακατεύτηκαν με Πέρσες-Ιρανούς, φαίνεται, οι Πόντιοι έχουν λιγότερα Περσικά χαρακτηριστικά από τους Γεωργιανούς, πολλά Καυκάσια και αυτό φαίνεται, με τις γενετικές ομάδες μέσα στη δυτικοασιάτικη εθνότητα δεν καταλαβαίνω αν προσπαθεί να κάνει το διαχωρισμό στο ποσοστό των προσμίξεων ανά γενετική ομάδα, Καυκάσιοι όμως και Ιρανοί δεν ανήκουν στην ίδια εθνότητα
Ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ είπε…
Στο Καραπίρ που είναι πιο νότια, εκτός ιστορικού Πόντου, είχαν εγκατασταθεί Έλληνες Πόντιοι, είχε μεταλλεία η περιοχή και πήγαν ως μεταλλωρύχοι.
Κάτι άλλο που φαίνεται από τις ταυτίσεις DNA είναι ότι ουσιαστικά ποτέ δεν υπήρξε αποκατάσταση προσφύγων, όσοι επέζησαν έφυγαν στο εξωτερικό, οι περισσότεροι
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σε έναν βαθμό έχει συμβεί και αυτό. Όχι, καθ’ ολοκληρίαν. Πάρα πολλοί αποκαταστάθηκαν, και πάρα πολλοί δεν μπόρεσαν να φύγουν, από τον μικρασιατικό χώρο, επειδή εξοντώθηκαν.
Ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ είπε…
Αν παρατήρησες και εσύ, οι συγγενείς σου, από την πλευρά της μητέρας σου, όσοι έχουν κάνει test DNA, ζουν, οι περισσότεροι, στο εξωτερικό, και όλα αυτά σε μια περίοδο που η χώρα που έτρεχε με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, σε αυτήν τη χώρα έχουν συμβεί πρωτόγνωρα πράγματα
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Οι συγγενείς της μητέρας μου - πολλοί της δεύτερης και της τρίτης γενιάς - έφυγαν, για την Γερμανία την δεκαετία του 1960 και επέστρεψαν όλοι. Κάποιο άλλοι, την δεκαετία του 1950, πήγαν στην Αυστραλία. Αυτοί δεν επέστρεψαν, παρά μόνο, ως τουρίστες.
,
Από την πρώτη γενιά των προσφύγων κάποιοι - όχι η πλειοψηφία - επέλεξαν την Αμερική. Ο παππούς μου και όλοι όσοι ήσαν, από την Γιάτσουλου και τις γύρω περιοχές, επέλεξαν την Ελλάδα, όταν τους δόθηκε η επιλογή να πάνε, στις ΗΠΑ.

Δεν ξέρω αν έπραξαν, σωστά…

[Κάποιοι (ελάχιστοι) πήγαν, στον Καναδά]…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσιάζοντας, τμηματικά, το περιεχόμενο του σχεδιάσματος της μήνυσης, για τις παρανομίες, σχετικά, με την “ληστεία” των, υπερβαλλόντως, των ασφαλιστικών κατηγοριών ποσών, που κατέβαλαν οι “νέοι ασφαλισμένοι” και οι ασφαλισμένοι των λεγόμενων “νέων περιοχών” βενζινοπώλες και τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων του e-ΕΦΚΑ, λόγω μη συμπλήρωσης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης (1).

Οκτώβριος/Νοέμβριος 1917 : Η Οκτωβριανή εξέγερση, στην Ρωσία 106 χρόνια μετά. Έπρεπε να γίνει η αποφασισμένη, από τον Λένιν και τους Μπολσεβίκους, εξέγερση των συμβουλίων εργατών και στρατιωτών, στην επαναστατημένη χώρα; Ανεπιφύλακτα, ναι. Το μειοψηφικό, κοινωνικά, κίνημα της πλειοψηφίας της αριθμητικά, ισχνής, αλλά ισχυρής ρωσικής εργατικής τάξης, έστω και υπό γραφειοκρατική καθοδήγηση, είναι, ιστορικά, ένα γεγονός πολύτιμο και προωθητικό, που άλλαξε, αλλάζει και θα αλλάζει τον ρου της παγκόσμιας Ιστορίας.

Η σκοτεινή πλευρά της Οκτωβριανής εξέγερσης του 1917, στην Ρωσία : Ο Βλαντιμίρ Ίλιτς “Λένιν”, ο “Alexander Parvus”, ο Kaiser Wilhelm II’ και οι επωφελείς συμβιβασμοί, καθώς και οι, αμείλικτα, ωμές συνεργασίες, που απέδωσαν, μονόπλευρα, καρπούς, υπέρ του ψυχρού και ψύχραιμου ρεαλιστή ηγέτη των Μπολσεβίκων. (Και τους τα πήρε - των Γερμανών - και έκανε την δουλειά του και την πάτησαν)…