Λίγα λόγια, για την υπ’ αριθμ. 4951/30-1-2023 καταγγελία, στον Συνήγορο του Πολίτη, εις βάρος του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, επειδή, σιωπούν και δεν έχουν απαντήσει, στην, από 2/10/2022 ηλεκτρονική αναφορά μου. (Η υπόθεση σχετίζεται, με τις προσδιοριζόμενες, ως παράνομες επικουρικές συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ).

 




Από χθες, Κυριακή 29/1/2023, μέχρι πριν από λίγο, προσπαθούσα να υποβάλλω μια ηλεκτρονική αναφορά, στον Συνήγορο του Πολίτη, καταγγέλλοντας το γεγονός ότι, επί, σχεδόν, 4 μήνες, ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής και ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης άφησαν αναπάντητη την ηλεκτρονική αναφορά, που τους υπέβαλα, στις 2/10/2022 και η οποία αφορά την μήνυση, που μου υπέβαλε πρόπερσι, στις 23/4/2021, η υπάλληλος (Προισταμένη Τμήματος) του e-ΕΦΚΑ Αφροδίτη Νιφόρου, κατηγορώντας με, ότι την συκοφάντησα, όσον αφορά την γνωστή, στο αναγνωστικό κοινό αυτού, εδώ, του μπλογκ, υπόθεση των αναφερόμενων, ως παράνομων επικουρικών συντάξεων, στους βενζινοπώλες του τέως ΤΕΑΠΥΚ, καταγγέλλοντας τις άνομες πράξεις και παραλείψεις της Αφροδίτης Νιφόρου, στην υπόθεση αυτή, με αποτέλεσμα την οικονομική ζημιά, που υπέστη και συνεχίζει να υφίσταται ο e-ΕΦΚΑ.

Επειδή, μέχρι πριν από μια ώρα, δεν μπορούσα να επικοινωνήσω, ηλεκτρονικά, με τον Συνήγορο του Πολίτη, υπέβαλα, σήμερα Δευτέρα 30/1/2023, υπενθυμιστική αναφορά, στον Διοικητή, στον Υπουργό και στον Συνήγορο του Πολίτη, που έχει, ως εξής :


“Κύριοι 

σας υπενθυμίζω την, από 2 Οκτωβρίου 2022, ηλεκτρονική αναφορά μου, σε βάρος της υπαλλήλου Αφροδίτης Νιφόρου, ως προς την οποία αναφορά και τις καταγγελίες, που, εις αυτήν, περιέχονται, ουδεμία πληροφόρηση έχω, εκ μέρους σας, παρά την παράκλησή μου να μου γνωρίσετε τις ενέργειές σας, επί των καταγγελιών, που σας υπέβαλα και για την τύχη αυτής της ηλεκτρονικής αναφοράς μου.

Κατόπιν τούτου και για μια, ακόμη, φορά, σας παρακαλώ να μου γνωρίσετε το τι πράξατε και το τι πρόκειται να πράξετε (εάν, μέχρι τώρα, έχετε μείνει άπρακτοι), σχετικά, με την ηλεκτρονική αναφορά μου, της 2/10/2022 και το περιεχόμενο των καταγγελιών και των ερωτημάτων έχω θέσει.

Ο Συνήγορος του Πολίτη, στον οποίο υποβάλλω (λόγω και τεχνικού προβλήματος, στην ηλεκτρονική επικοινωνία μου, μαζυ του) την παρούσα αναφορά, παρακαλείται να πρωτοκολλήσει, στο υπηρεσιακό του πρωτόκολλο, την παρούσα αναφορά, μαζυ με την ηλεκτρονική αναφορά μου της 2/10/2022, προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και να χρεώσει, στον αρμόδιο υπηρεσιακό συνεργάτη του, τις ηλεκτρονικές αυτές αναφορές και φυσικά, να εξετάσει το περιεχόμενο αυτών των καταγγελιών, που, πλέον, στρέφονται, κατά του Υπουργού και του Διοικητή, αφού οι, εν λόγω, κύριοι, ως αποδέκτες της, από 2/10/2022 ηλεκτρονικής αναφοράς μου και της παρακλήσεως, που τους υπέβαλα, να με ενημερώσουν, ως προς τις πράξεις τους, επι των καταγγελιών μου, αυτοί, εδώ και σχεδόν, 4 μήνες, έκτοτε, είτε δεν ασχολήθηκαν, με τις καταγγελίες μου, είτε με έγραψαν, στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις ενέργειες, στις οποίες πρέπει ο καθείς, εκ των αποδεκτών, να προβεί και φυσικά, να με ενημερώσετε, γραπτώς, για την τύχη ων καταγγελιών και των ηλεκτρονικων αναφορών, που υπέβαλα.

Αναστάσιος Αναστασόπουλος”



Η αναφορά μου, προς τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, που υποβλήθηκε, στις 2/10/2022, έχει, ως εξής :


«Θέμα: Καταγγελία εις βάρος της υπαλλήλου Αφροδίτης Νιφόρου και κάθε υπηρεσιακού συνενόχου της, για παραβίαση των κανόνων υπηρεσιακής εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας..
 
Σας αποστέλλω, με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, τα σχετικά υπηρεσιακά έγγραφα, που υπέβαλλε, στην εισαγγελία Αθηνών, η υπάλληλος Αφροδίτη Νιφόρου, ως στοιχεία της μήνυσης, που υπέβαλε εναντίον μου, κατηγορώντας με, για συκοφαντική της δυσφήμιση και σας καταγγέλλω τα κάτωθι : 

Η κυρία Αφροδίτη Νιφόρου παρέλαβε, με μη προβλεπόμενο, αντιδεοντολογικό, παράτυπο και πιθανότατα, παράνομο τρόπο τις υπηρεσιακές καταγγελίες, που περιέχονται, στα σχετικά που σας αποστέλλω, τις οποίες καταγγελίες είχα υποβάλλει εγώ, κατά την περίοδο 2020-2021, για υπηρεσιακές πράξεις και παραλείψεις της, εν λόγω, κυρίας, όπως και άλλων υπαλλήλων, όσον αφορά το θέμα της χορήγησης παράνομων συντάξεων, στο τέως επικουρικό ταμείο των βενζινοπωλών, που ενσωματώθηκε, αρχικά στο ΕΤΕΑΕΠ και από 1/3/2020, στον e-ΕΦΚΑ.

Κατ' αρχήν, καταγγέλλω όποιον υπάλληλο, ή όποιους υπαλλήλους έδωσαν, στην καταγγελόμενη Αφροδίτη Νιφόρου τις καταγγελίες αυτές, πριν γίνει οποιαδήποτε, εις βάρος της, επίσημη υπηρεσιακή/διοικητική έρευνα, για τις καταγγελίες, διότι, με αυτόν τον τρόπο, παραβίασαν την επιβαλλόμενη υπηρεσιακή εχεμύθεια, που πρέπει να τηρείται, πριν από την διοικητική εξέταση κάθε καταγγελίας, που αφορά υπηρεσιακό θέμα.

Επίσης, καταγγέλλω την Αφροδίτη Νιφόρου, διότι υπέβαλε την εμπιστευτική Έκθεση Ελέγχου, υπ´ αριθμόν 682/10-11-2017 του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ, στην εισαγγελία, παραβιάζοντας κάθε εμπιστευτικότητα, την οποία έπρεπε, βάσει του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων, ως υπάλληλος, να τηρήσει. 

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις, κατά νόμον, ενέργειές σας, όσον αφορά τις παρούσες καταγγελίες μου, κατά της καταγγελόμενης υπαλλήλου και τον εντοπισμό και τον πειθαρχικό και λοιπό έλεγχο όσων υπαλλήλων της έδωσαν το περιεχόμενο των καταγγελιών μου, όπως και των λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων, που δημοσιοποιήθηκαν και περιέχονται, στα συνημμένα του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος.

Τέλος, παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τις όποιες ενέργειες σας, επι των παρουσών καταγγελιών μου.



Αναστάσιος Αναστασόπουλος»


Τελικά, η Τεχνική Υπηρεσία του Συνηγόρου του Πολίτη, με ειδοποίησε ότι, σήμερα, έλυσε το πρόβλημα επικοινωνίας, που υπήρξε, με ηλεκτρονικό μήνυμα, που μου έστειλε, απαντώντας, σε δικό μου ηλεκτρονικό μήνυμα, όπου ανέφερα το τεχνικό πρόβλημα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μου, στην επίσημη ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής των αναφορών, στον Συνήγορο του Πολίτη  

Έτσι, την σημερινή ηλεκτρονική αναφορά μου, στον Συνήγορο του Πολίτη, στάθηκε δυνατό να την υποβάλω και επισήμως και πρωτοκολλήθηκε, με αριθμό : 4951/30-1-2023.

Μετά από όλα αυτά, μένει να δούμε τις εξελίξεις, που πρόκειται να ακολουθήσουν.

Υπομονή…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Στις 26/4/2023 έστειλα, στον πρωθυπουργό, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον διοικητή, τον γενικό διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και στις λοιπές αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, την, παρακάτω, ηλεκτρονική αναφορά, e-mail :

“Σας υπενθυμίζω, με την παρούσα ηλεκτρονική πειθαρχική αναφορά, τις, από 2/10/2022 και από 30/1/2023 ηλεκτρονικές αναφορές μου, κατά της Αφροδίτης Νιφόρου, στις οποίες, έως τώρα, δεν έχετε απαντήσει και δεν μου έχετε γνωρίσει τις πράξεις σας, ως προς τις καταγγελίες μου και τα ζητούμενα, από σας, γεγονός το οποίο ισοδυναμεί με ουσιαστική άρνηση απάντησης, εκ μέρους σας.

Ας θυμίσω τις καταγγελίες και τα ζητούμενα, προς (και από) εσάς :

Η Αφροδίτη Νιφόρου, την οποία, ως έμαθα, έχετε αποσπάσει στο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (το ΤΕΚΑ, προκειμένου να συνεχίσει και εκεί το "θεάρεστο" έργο της), παρέλαβε, με μη προβλεπόμενο, αντιδεοντολογικό, παράτυπο και πιθανότατα, παράνομο τρόπο, τις υπηρεσιακές καταγγελίες, τις οποίες καταγγελίες είχα υποβάλλει εγώ, κατά την περίοδο 2020-2021, για τις υπηρεσιακές πράξεις και παραλείψεις της, εν λόγω, κυρίας, όπως και άλλων υπαλλήλων, όσον αφορά το θέμα της χορήγησης παράνομων συντάξεων, στο τέως επικουρικό ταμείο των βενζινοπωλών, που ενσωματώθηκε, αρχικά στο ΕΤΕΑΕΠ και από 1/3/2020, στον e-ΕΦΚΑ.

Έτσι, σας υπενθυμίζω ότι, καταγγέλλω όποιον υπάλληλο, ή όποιους υπαλλήλους έδωσαν, στην καταγγελόμενη Αφροδίτη Νιφόρου τις γραπτές καταγγελίες μου αυτές, πριν γίνει οποιαδήποτε, εις βάρος της, επίσημη υπηρεσιακή/διοικητική έρευνα, για τις καταγγελίες, διότι, με αυτόν τον τρόπο, παραβίασαν την επιβαλλόμενη υπηρεσιακή εχεμύθεια, που πρέπει να τηρείται, πριν από την διοικητική εξέταση κάθε καταγγελίας, που αφορά υπηρεσιακό θέμα.

Το ερώτημα είναι αν η Αφροδίτη Νιφόρου έπραξε όλες τις νόμιμες ενέργειες (αίτηση κλπ), για να έχει σύννομη πρόσβαση στα υπηρεσιακά έγγραφα, που περιέχουν τις καταγγελίες μου, εις βάρος της και μάλιστα, με δεδομένο, πλέον, το γεγονός ότι, αυτές τις ημέρες, ύστερα από τις, επί δυόμισι συναπτά έτη, συνεχείς γραπτές καταγγελίες μου, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, η Υπηρεσία άρχισε, σταδιακά και επί πολλά έτη καθυστερημένα, τώρα, επιτέλους να προβαίνει, στις ανακλήσεις των σχετικών συνταξιοδοτικών αποφάσεων (γύρω στις 300, συνολικά), τις οποίες η Αφροδίτη Νιφόρου δεν φρόντισε, ως Προισταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του τέως ΕΤΕΑΕΠ, τον Νοέμβριο του 2017 και μετέπειτα, να διακοπούν και το 2020, ως Διευθύντρια της αρμόδιας Διεύθυνσης, δεν προχώρησε, στην διακοπή τους, αν και γνώριζε, πολύ καλά και εκ προσωπικής της εμπειρίας, το παράνομο περιεχόμενο αυτών των συνταξιοδοτήσεων, όπως προκύπτει και από την υπ' αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου του κλιμακίου ελέγχου, στο οποίο η ίδια προΐστατο και η οποία υπέγραψε την εν λόγω Έκθεση Ελέγχου, στην οποία, απερίφραστα και λεπτομερώς, αναφέρεται και καταγράφει τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, διαπράττοντας, τοιουτοτρόπως, τα πειθαρχικά και ποινικά αδικήματα της, κατά συρροήν, πολλαπλής κακουργηματικής παραβάσεως καθήκοντος και της απιστίας περί την Υπηρεσία, όπως έχω, πλειστάκις, καταγγείλει σε σας και όπως και τώρα καταγγέλλω, εκ νέου, απαιτώντας, τις δικές σας ενέργειες, σύμφωνα με το γράμμα και το πνεύμα της ποινικής νομοθεσίας, λόγω της επισυμβάσας βαρύτατης ζημιάς εις την χρηματική περιουσία του ασφαλιστικού οργανισμού.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ) :
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ) :


Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις, κατά νόμον, ενέργειές σας, όσον αφορά τις παρούσες καταγγελίες μου, κατά της καταγγελόμενης υπαλλήλου, και επίσης, τις ενέργειές σας, για την ποινική και την πειθαρχική της δίωξη και για τον εντοπισμό και τον πειθαρχικό και λοιπό έλεγχο όσων υπαλλήλων της έδωσαν το περιεχόμενο των καταγγελιών μου, όπως και των λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων, που δημοσιοποιήθηκαν και περιέχονται, στα συνημμένα των αναφερόμενων ηλεκτρονικών αναφορών μου, προς σας της 2/10/2022 και 30/1/2023.

Παρακαλώ, λοιπόν, να μου γνωστοποιήσετε τις όποιες ενέργειες σας, επί των καταγγελιών μου αυτών, στις οποίες δεν έχετε απαντήσει και δεν μου έχετε γνωρίσει τις ενέργειες, στις οποίες θα πρέπει να έχετε προβεί, εδώ και πολύν καιρό και επί πολλά έτη, όλοι σας.



Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος”.




Ύστερα, από αυτό, στις 28/4/2023, έστειλα, σε όλους τους, το παρακάτω e-mail :


“Κατόπιν τούτων, παρακαλώ, για τις, κατά νόμον, ενέργειές σας, όσον αφορά τις παρούσες καταγγελίες μου, κατά της καταγγελόμενης υπαλλήλου, και επίσης, τις ενέργειές σας, για την ποινική και την πειθαρχική της δίωξη και για τον εντοπισμό και τον πειθαρχικό και λοιπό έλεγχο όσων υπαλλήλων της έδωσαν το περιεχόμενο των καταγγελιών μου, όπως και των λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων, που δημοσιοποιήθηκαν και περιέχονται, στα συνημμένα των αναφερόμενων ηλεκτρονικών αναφορών μου, προς σας της 2/10/2022 και 30/1/2023.

Παρακαλώ, λοιπόν, να μου γνωστοποιήσετε τις όποιες ενέργειες σας, επί των καταγγελιών μου αυτών, στις οποίες δεν έχετε απαντήσει και δεν μου έχετε γνωρίσει τις ενέργειες, στις οποίες θα πρέπει να έχετε προβεί, εδώ και πολύν καιρό και επί πολλά έτη, όλοι σας.

Αναστάσιος Παναγιώτη Αναστασόπουλος”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).