Παράνομες επικουρικές συντάξεις στους βενζινοπώλες του πρώην ΤΕΑΠΥΚ : Νέα αναφορά (η 1766/12/1/2023), στον Συνήγορο του Πολίτη, εις βάρος της Διοίκησης και των αρμόδιων Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, επειδή, ετσιθελικά, δεν απαντούν, σε αίτημά μου και στην πράξη, αρνούνται να μου χορηγήσουν την 338814/6-9-2021 Έκθεση Ελέγχου, που συνέταξε η υπάλληλος Μαρία Κομματά. (Θα τους κυνηγάω, μέχρι να παγώσει η Κόλαση)…

 



Η προβληματική σχέση μου, με τις Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, είναι γνωστή εδώ και καιρό και όσον αφορά το προσωπικό ζήτημα της συνταξιοδότησης μου, ως προς το οποίο, στην παρούσα φάση, εκκρεμεί η χορήγηση της επικουρικής μου σύνταξης (που, τώρα, δεν θα μας απασχολήσει, στο παρόν δημοσίευμα), αλλά και κυρίως, όσον αφορά το ζήτημα, με τις χορηγηθείσες παράνομες επικουρικές συντάξεις, στους βενζινοπώλες του πρώην ΤΕΑΠΥΚ, ένα ζήτημα, το οποίο έχει απασχολήσει, πολλές φορές αυτό εδώ το μπλογκ, με τα δημοσιεύματα, που έχουν γίνει, στο παρελθόν, που αφορούν και τις καθεαυτό καταγγελίες μου, επί του θέματος αυτού και την μήνυση, που μου υπέβαλε, στις 23/4/2021, η Αφροδίτη Νιφόρου, επειδή έφερα, στην επιφάνεια τις παράνομες παραλήψεις της, στην υπόθεση αυτή, που έχουν, ως αποτέλεσμα, την υπαίτια και παράνομη ελάττωση των οικονομικών αποθεμάτων, ήτοι της περιουσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, την οποία η Αφροδίτη Νιφόρου και η Γεωργία Τσερπέλη αδιαφόρησαν, δεν θέλησαν και απέφυγαν, με προσωπική τους υπαιτιότητα, να προστατεύσουν.

Έτσι, ενώ, από τις 11/11/2022, έχω υποβάλλει, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και στον αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ Αθανάσιο Αθανασίου, ηλεκτρονικό αίτημα, για να μου χορηγηθεί αντίγραφο της Έκθεσης Ελέγχου, που συνέταξε, το 2021, η αρμόδια υπάλληλος της Υπηρεσίας του Εσωτερικού Ελέγχου Μαρία Κομματά, οι αποδέκτες αυτού του αιτήματος, αν και κατέχουν το ζητούμενο έγγραφο, του οποίου το περιεχόμενο, πλήρως, γνωρίζουν, όμως, σιωπούν, εδώ και περισσότερο, από δυο μήνες και στην πράξη, αρνούνται, αδικαιολογήτως και παρανόμως, να απαντήσουν, έστω και αρνητικά, στο υποβληθέν, από εμέ, ηλεκτρονικό αίτημα.

Με δεδομένο το γεγονός ότι η υπομονή μου έχει φθάσει, στα όριά της, απευθύνθηκα, σήμερα Πέμπτη 12/1/2023, στον Συνήγορο του Πολίτη, υποβάλλοντας ηλεκτρονική αναφορά, με αριθμό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου 1766 και σημερινή ημερομηνοχρονολογία, εις βάρος των ανωτέρω οργάνων του e-ΕΦΚΑ και καταγγέλλοντας την ετσιθελική στάση τους και την αναιδή συμπεριφορά τους.

Το κείμενο της αναφοράς μου, προς τον Συνήγορο του Πολίτη, έχει, ως ακολούθως :


Κύριε Συνήγορε του Πολίτη


Στις 11/11/2022 υπέβαλα, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφάλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ Αθανάσιο Αθανασίου, την παρακάτω ηλεκτρονική αναφορά/ηλεκτρονικό αίτημα, που, έως τώρα, παραμένει, αδικαιολογητως και παρανόμως, αναπάντητο.


Δείτε το θεμα και το περιεχόμενο του αναφερόμενου ηλεκτρονικού μηνύματος/αιτήματος : 


ΘΕΜΑ : «Ζητείται αντίγραφο της Έκθεσης Ελεγχου του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ, που εκδόθηκε το 2021, ή το 2022, για τις παράνομες επικουρικές  συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων. 


Κύριοι


Είναι γνωστό ότι το 2021, κατόπιν δικών μου καταγγελιών, διεξήχθη εσωτερικός έλεγχος, για τις παράνομες συντάξεις των βενζινοπωλών. Όπως πληροφορήθηκα, από την κ. Ελένη Μπούκαρου, που διεξήγαγε ΕΔΕ, σχετική με το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, έχει εκδοθεί και Έκθεση Ελέγχου, για το θέμα αυτό.


Παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο της Έκθεσης Ελέγχου, που εξέδωσε το αρμόδιο κλιμάκιο και η σχετική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, την οποία Έκθεση Ελέγχου κατέχετε.


Το αντίγραφο της Εκθέσεως Ελέγχου προορίζεται να το χρησιμοποιήσω, δικαστικά, εν όψει των καταγγελιών, που έχω υποβάλλει στην ποινική δικαιοσύνη, για τις οποίες η Εισαγγελία διενεργεί προκαταρκτική ποινική εξέταση, όπως και για την υπεράσπιση μου, εν όψει της μηνύσεως, που έχει υποβάλλει, εις βάρος μου, η Αφροδίτη Νιφόρου, η οποία, νυν (όπως πληροφορούμαι), είναι στέλεχος του ΤΕΚΑ.


Κατόπιν τούτου, παρακαλώ, για την ταχεία απάντησή σας, στο αίτημα που υποβάλλω.



Αναστάσιος Αναστασόπουλος»



Όπως, ήδη, σας ανέφερα, οι αποδέκτες του αιτήματος, δεν έχουν, μέχρι τώρα, απαντήσει, αν και κατέχουν την ζητούμενη Έκθεση Ελέγχου, η οποία, όπως πληροφορήθηκα, βρίσκεται στα χέρια και του Διοικητή και του Γενικού Διευθυντή και της Διευθύντριας της Ε’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφαλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ. 


Παρά ταύτα, οι αποδέκτες τηρούν σιγή, εδώ και παραπάνω από δυο μήνες και δι’ αυτού του τρόπου, στην πράξη, αρνούνται να ικανοποιήσουν, το, εν θέματι, νόμιμο αίτημα και δικαίωμα, που έχω, δηλαδή να λάβω και επισήμως, γνώση του περιεχομένου της ζητούμενης Έκθεσης Ελέγχου, η οποία, όπως, εξ ακοής, έχω πληροφορηθεί έχει αριθμό πρωτοκόλλου, στο ηλεκτρονικό σύστημα του e-ΕΦΚΑ, 338814/6-9-2021.


Για τους λόγους αυτούς, παρακαλώ, για την δική σας παρέμβαση, ούτως ώστε να μου χορηγηθεί, επισήμως (αν και ανεπισήμως, αλλά, αβεβαίως, έχω πληροφορηθεί το περιεχόμενο της),  αντίγραφο της, εν θέματι, Εκθέσεως Ελέγχου, ή, τουλάχιστον, να μου, γίνουν, επισήμως, γνωστοί οι λόγοι της αρνήσεως της Διοικήσεως του e-ΕΦΚΑ να μου χορηγήσει το δημόσιο αυτό έγγραφο.


Με εκτίμηση


Αναστάσιος Αναστασόπουλος



Για να δούμε, λοιπόν, τα όσα ακολουθήσουν. Η υπομονή μου είναι ανεξάντλητη…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Όσον αφορά το παρόν δημοσίευμα έστειλα, σήμερα Πέμπτη 12, Ιανουαρίου 2023, τα κάτωθι ηλεκτρονικά μηνύματα, στον Συνήγορο του Πολίτη (το δεύτερο στην σειρά, ηλεκτρονικό μήνυμα), στον Διοικητή και στον Γενικό Διευθυντή Επικουρικής Ασφαλισης και Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ ( το πρώτο, στην σειρά, ηλεκτρονικό μήνυμα) :

«Με δεδομένο το γεγονός ότι, εδώ και περισσότερο από δύο μήνες, δεν έχετε απαντήσει στο αίτημα μου για την χορήγηση επίσημου αντιγράφου της Έκθεσης Ελέγχου, που συνέταξε η κυρία Μαρία Κομματά, για το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών του πρώην ΤΕΑΠΥΚ, επιδεικνύοντας μια, τουλάχιστον, αναιδή συμπεριφορά και στάση απέναντί μου, θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για το παρακάτω δημοσίευμα : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2023/01/17661212023-e-3388146-9-2021.html

Κατόπιν τούτου, παρακαλώ, για τις άμεσες ενέργειές σας, επί του αιτήματος, που σας έχω υποβάλλει και το οποίο, δυστυχώς, αποκλειστικώς, εκ δικής σας υπαιτιότητος, έχει μείνει αναπάντητο, αν και γνωρίζετε ότι ζητώ το έγγραφο αυτό, για να το χρησιμοποιήσω δικαστικά, την ίδια στιγμή, που εσείς έχετε ολιγωρήσει, σχετικά με τις απαιτούμενες, εκ μέρους σας ενέργειες, για να προστατευθεί η περιουσία του ασφαλιστικού οργανισμού, με αποτέλεσμα την συνέχιση της οικονομικής ζημιάς του e-ΕΦΚΑ.

Βέβαια, τον τελικό λόγο πρόκειται να τον έχει ο εισαγγελέας, αλλά καλόν είναι να ανταποκριθείτε, στα αιτήματά μου, τα οποία γνωρίζετε ότι, από την εποχή που η Ελένη Μπούκαρου διεξήγαγε την ΕΔΕ, που είχε διατάξει ο Διοικητής (αλήθεια, τι έγινε με εκείνη την ΕΔΕ; Υποβάλατε μηνύσεις, κατά των παρανομουσών πρώην και νυν υπαλλήλων; υπολογίσατε και καταλογίσατε τα προκύπτοντα χρέη, από τις, αχρεωστήτως, καταβληθείσες συντάξεις;) δεν αφορούν, μόνο, την ζητούμενη Έκθεση Ελέγχου, πλην όμως και αυτά μένουν δίχως απάντηση.

Εννοείται ότι ο Συνήγορος του Πολίτη θα ενημερωθεί, για το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα.


Α. Αναστασόπουλος»

και

«Σας προωθώ το παρακάτω σημερινό (12/1/2023) ηλεκτρονικό μήνυμα, προς την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, το οποίο μήνυμα σχετίζεται, με την υπ' αριθμ. 1766/12-1-2023 αναφορά μου, προς τον Συνήγορο του Πολίτη, προκειμένου να συσχετισθεί, με αυτή την αναφορά και για να ληφθεί υπόψιν».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).