Μια συνέχεια, ως προς την τραγική κατάσταση, που επικρατεί, ως προς την χορήγηση του εφάπαξ, μέσα από ενα συνοπτικό υπόμνημα της 30/11/2022, προς τον εποπτεύοντα υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον Διοικητή και την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ. Εγώ ό,τι ήταν να πράξω, το έπραξα. Ο ασφαλιστικός οργανισμός είναι που χωλαίνει· και μάλιστα, σε βαθμό ανεπίτρεπτο.

  



Με το ζήτημα της μη ολοκληρωμένης και μερικής χορήγησης του εφάπαξ, που δικαιούμαι, είναι, που και πάλι, θα ασχοληθώ με το παρόν δημοσίευμα, στο οποίο θα παρουσιάζω το χθεσινό (30/11/2022) συνοπτικό υπόμνημα, που υπέβαλα, προς την Τοπική Διοικητική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ, το οποίο υπόμνημα, παράλληλα, αποτελεί και συνέχεια της ένστασης, που υπέβαλα, κατά της υπ’ αριθμ. 1457/8-11-2022 Απόφασης, που εξέδωσε η Β’ Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, όπως και όλων των εγγράφων διαμαρτυριών μου και το οποίο υπόμνημα έχει και τον χαρακτήρα της πειθαρχικής και γενικότερης διοικητικής αναφοράς, εις βάρος, των αρμοδίων υπαλλήλων, που προχώρησαν, στην έκδοση της προσβαλλόμενης ελλιπούς και ουσιωδώς, ανεπαρκούς Αποφάσεως, με την οποία μου απονεμήθηκε ένα, μόνο, μέρος του εφάπαξ, που δικαιούμαι, ήτοι αυτό, που αφορά την χρονική περίοδο της υπαλληλικής σταδιοδρομίας και ασφάλισής, ως συνταξιοδοτημένος υπάλληλος ΝΠΔΔ - και ειδικά, στο τέως ΤΣΑ -, από την 3/4/1991, μέχρι την 31/12/2005, ενώ το χρονικό διάστημα της υπόλοιπης υπηρεσίας μου, από την 1/1/2006, έως την 22/6/2021, οπότε και τελείωσα την υπηρεσιακή σταδιοδρομία μου, ως υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ, λόγω των υπηρεσιακών ανακατατάξεων και μεταβολών, που συνέβησαν, με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες διαφόρων κυβερνήσεων διαδοχικώς, κατά το διέρρευσαν αυτό χρονικό διάστημα, που παραμένει εκκρεμές, μη διευθετημένο και ανικανοποίητο, με αποτέλεσμα να μην μου έχει, εισέτι, απονεμηθεί και ως εκ τούτου, να μην μου έχει χορηγηθεί, το τμήμα του εφάπαξ, το οποίο δικαιούμαι, από 3/4/1991, έως 31/12/2005, επειδή η εκδούσα την προσβαλλόμενη Απόφαση (1457/8-11-2022) Β’ Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, αδικαιολογήτως, αυθαιρέτως και παρανόμως, δεν  ανέφερε, γραπτώς, στην προσβαλλόμενη 1457/8-11-2022 Απόφαση, που εξέδωσε και φυσικά, λόγω αυτής της ουσιώδους παράλειψής της, δεν προχώρησε, στην παραπομπή της αρχικής αίτησης, που υπέβαλα, στην Υπηρεσία, την 22/6/2021, για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα του ασφαλιστικού μου βίου, στην Υπηρεσία εκείνη του e-ΕΦΚΑ, την οποία παραπομπή της αιτήσεως, που υπέβαλα, υπηρεσιακώς, στις 22/6/2021, για την χορήγηση του εφάπαξ, που δικαιούμαι, οι συνταξάντες και οι εκδώσαντες υπάλληλοι της Β’ Διευθύνσεως, φυσικά, ως εκ τούτου, δεν πραγματοποίησαν και, όπως προκύπτει, από το ηλεκτρονικό μήνυμα της εκδούσας την προσβαλλόμενη Απόφασή της, με αριθμό 1457/8-11-2022, Β’ Διεύθυνσης Συντάξεων και Εφαπαξ Δημοσίου Τομέα, δια της αναπληρώτριας προϊσταμένης της, εν λόγω, Διεύθυνσης Παρθενίας Καραδήμα, που εξέδωσε την προσβαλλόμενη Αποφαση, αρνούνται, πεισματικά, ετσιθελικά, εγωιστικά και, καθ ολοκληρίαν, παράνομα να πραγματοποιήσουν και να παραπέμψουν, την, υπηρεσιακώς, υποβληθείσα αίτησή μου της 22/6/2021, εις εκείνη την Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, την οποία, άλλωστε, γνωρίζουν, σύμφωνα με όσα γράφουν, ποιά είναι, αλλά, παρά ταύτα, μένουν αδρανείς και δεν πράττουν αυτό που οφείλουν, όπως λέει ο νόμος (άρθρο 4, παράγραφος 1 του Ν.2690/1999), αλλά και η νομολογία και η συνήθης διοικητική πρακτική, ήτοι δεν παραπέμπουν και εξακολουθούν, έως τώρα, να αρνούνται να παραπέμψουν το αρχικό αίτημα μου, για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ μου, στην αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ (την οποία, αν και όπως προαναφέρω, γνωρίζουν ποιά είναι), αφού κρίνουν ότι η Υπηρεσία τους είναι αναρμόδια να μου χορηγήσει το τμήμα του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα από 3/4/1991, έως 31/12/2005.

Αντί αυτών, τα οποία οι υπάλληλοι της Β’ Διευθύνσεως Απονομών Συντάξεων και Δημοσίου Τομέα είναι, εκ του νόμου, υποχρεωμένοι να πράξουν, ήτοι να αναθεωρήσουν και να συμπληρώσουν την προσβαλλόμενη Απόφαση, με την αναγραφή, επί του κειμένου αυτής, της παραπομπής λόγω αρμοδιότητος, στην Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που κρίνουν ότι έχει την, εκ του νόμου, αρμοδιότητα να ασχοληθεί, να εξετάσει, να απονείμει, εις εμέ και να πραγματοποιήσει την χορήγηση του χρηματικού ποσού του εφάπαξ, που δικαιούμαι και το οποίο αφορά το χρονικό διάστημα από 3/4/1991, έως 31/12/005, εφόσον όσα ισχυρίζεται η Παρθενία Καραδήμα, ως αναπληρώτρια Προισταμένη της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, στο, από 28/11/2022 ηλεκτρονικό μήνυμά της, το οποίο πρέπει να συμπεριλαμβάνεται, στους σχηματισθέντες και ευρισκόμενους, ενώπιον της Τοπικής Επιτροπής του τέως ΕΤΕΑΕΠ, καθώς και ενώπιον των άλλων υπηρεσιακών οργάνων του ασφαλιστικού οργανισμού, στα οποία απευθύνομαι, όπως και ενώπιον του εποπτεύοντος Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, υπηρεσιακούς φακέλλους της συγκεκριμένης υποθέσεώς μου.

Έτσι, η Παρθενία Καραδήμα ισχυρίζεται στο, από 28/11/2022 ηλεκτρονικό μήνυμα της, ως αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Διεύθυνσης της, ότι η Υπηρεσία της έχει διεκπεραιώσει το αίτημα μου, για την χορήγηση του εφάπαξ μου, ενώ είναι σαφές, εξ όλων των στοιχείων της υποθέσεως, ότι ο ισχυρισμός αυτός είναι ψευδής, αφού ένα σημαντικό τμήμα του εφάπαξ, που δικαιούμαι, παραμένει χωρίς να μου έχει απονεμηθεί και καταβληθεί και μάλιστα χωρίς η Β’ Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα να έχει παραπέμψει την αρχική μου αίτηση, για χορήγηση και του υπόλοιπου ποσού του εφάπαξ μου, στην αρμόδια, κατά την γνώμη της Υπηρεσία του ασφαλιστικού οργανισμού, γεγονός το οποίο η Παρθενία Καραδήμα αποκρύπτει και δεν αναφέρεται, σε αυτό το επίμαχο και κρίσιμο ζήτημα, στο από 28/11/2022 ηλεκτρονικό μήνυμα της, προς τον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού, τον εποπτεύοντα Υπουργό, την Διεύθυνση Αναφορών και όλους τους άλλους αποδέκτες αυτού του ηλεκτρονικού μηνύματος.

 Ισχυρίζεται, μάλιστα, η Παρθενία Καραδήμα ότι με έχει ενημερώσει η Υπηρεσία της. Αυτό, που έχει κάνει Υπηρεσία της είναι ότι έχει αναφέρει, πως η αρμόδια, για το τμήμα του εφάπαξ μου, που δεν μου έχει καταβληθεί, Υπηρεσία του ασφαλιστικού οργανισμού είναι το Τμήμα Μισθοδοσίας και φυσικά, αφήνει να εννοηθεί ότι εγώ πρέπει να απευθυνθώ, σε αυτό. Έχει απολύτως άδικο. Εγώ έχω υποβάλει, υπηρεσιακώς, το αρχικό μου αίτημα, για την χορήγηση ολόκληρου του ποσού του εφάπαξ που δικαιούμαι, στις 22 Ιουνίου 2021 και από εκεί και πέρα, αυτή την υποχρέωση, δηλαδή να ολοκληρώσει τη διαδικασία, παραπέμποντας την αρχική μου αίτηση, για χορήγηση του εφάπαξ, που πρέπει να μου απονεμηθεί και καταβληθεί, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, το οποίο η Παρθενία Καραδήμα ισχυρίζεται ότι είναι αρμόδιο να χορηγήσει το εφάπαξ που δικαιούμαι για την περίοδο, προ της 1 Ιανουαρίου 2006, την έχει η Παρθενία Καραδήμα και η Β’ Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα του e-ΕΦΚΑ και όχι εγώ, ο οποίος έχω πραγματοποιήσει αυτό που ο νόμος ορίζει να πραγματοποιήσει. Έχω υποβάλει την σχετική αίτηση απο τις 22/6/2021 και φυσικά, με όλα τα άλλα δικαιολογητικά, που μου ζητήθηκαν και από εκεί και πέρα, περιμένω την ικανοποίηση, εις ολόκληρον, του αιτήματος μου, για την χορήγηση του εφαπαξ μου, απο ό,που και αν αυτό προέρχεται και ως εκ τούτου, την σχετική αρμοδιότητα και ευθύνη την έχει, για την εκτέλεση των απαιτούμενων διαδικασιών, ως προς την ικανοποίηση του αιτήματος μου, ο e-ΕΦΚΑ και όποια αρχή και Διεύθυνση αυτού του ασφαλιστικού οργανισμού είναι αρμόδια, όπως και Διευθύνσεις είναι συναρμόδιες να μου χορηγήσουν το εφάπαξ που δικαιούμαι, εις ολόκληρον, χωρίς καμμία δική μου παρέμβαση, ή όχληση, αφού, προηγουμένως, οι συναρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ συνεννοηθούν και συντονιστούν πραγματοποιώντας την απαιτούμενη ενδοϋπηρεσιακή αλληλογραφία και συνεννόηση, μεταξύ τους, με σκοπό την ικανοποίηση του αιτήματος μου, έτσι όπως προβλέπουν οι νόμοι, οι σχετικοί κανονισμοί, η νομολογία και η συνήθης διοικητική πρακτική, δηλαδή μια αλληλουχία, η οποία πρέπει να είναι γνωστή, σε όλους τους υπαλλήλους και φυσικά και στην Παρθενία Καραδήμα και στους υπαλλήλους, οι οποίοι βρίσκονται, κάτω από την εξουσία της. 

Εγώ δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση. Το άρθρο 4 παράγραφος 1 του Ν. 2690/1999 είναι σαφές και κατηγορηματικό και απονέμει και αποδίδει αυτή την ευθύνη, για την ολοκλήρωση των αιτημάτων των διοικούμενων, λόγω αρμοδιότητας, στις αρμόδιες Υπηρεσίες και όχι στους διοικούμενους. Παραταύτα έχω απευθυνθεί και στο Τμήμα Μισθοδοσίας του ασφαλιστικού Οργανισμού, στις 28/11/2022 και αυτό το Τμήμα έχει, μέχρι στιγμής, τηρήσει σιωπή, δεν έχει παρέμβει και δεν έχει πράξει τίποτε, επί του προκειμένου θέματος της απονομής και καταβολής, σε εμένα, του υπολοίπου τμήματος του εφάπαξ που δικαιούμαι, για την υπηρεσία μου, κατά το χρονικό διάστημα προ της 1/1/2006.

Εκθέτοντας όλα τα παραπάνω, παραθέτω τώρα, το χθεσινό, από 30/11/2022, συνοπτικό υπόμνημά μου, το οποίο αποτελεί και διαμαρτυρία, καθώς και πειθαρχική αναφορά :


«ΘΕΜΑ : Συνοπτικό υπόμνημα προς την Τοπική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ και συνέχεια των διαμαρτυριών και αναφορών μου προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ και  τους λοιπούς αποδέκτες του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος.


Σε συνέχεια των προηγούμενων αναφορών, διαμαρτυριών και της ένστασης μου, έρχομαι, με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, να ζητήσω να σταλεί στον Τοπική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία, που έχει δημιουργηθεί, από τις 7/11/2022, έως σήμερα και αφορά την υπόθεση της ημιτελούς χορήγησης, εις εμε, του εφάπαξ, που δικαιούμαι και φυσικά πρέπει να συμπεριληφθούν, στην αποστολή προς την Τοπική Επιτροπή και τα δημοσιεύματα, στο μπλογκ, το οποίο διατηρώ, στο διαδίκτυο, τα οποία δημοσιεύτηκαν, στις 23/11/2022 https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-1302685.html, στις 25/11/2022 https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-14578-11-2022.html και στις 29/11/2022 https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-25112022.html, προκειμένου τα κείμενά τους να έλθουν σε γνώση και να ληφθούν, υπόψη, από τα μέλη της, εν λόγω, Τοπικής Επιτροπής, το περιεχόμενο και η επιχειρηματολογία των οποίων ενσωματώνονται, στο περιεχόμενο της υποβληθείσας ένστασης μου, κατά της εσφαλμένης και ως ελλιπούς, ως προς το ουσιώδες περιεχόμενό της, Απόφασης 1457/8-11-2022, που εξέδωσε η Β' Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα του e-ΕΦΚΑ. 

Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσω τα κάτωθι :

Η προσβαλλόμενη  14578-11-2022 Απόφαση, πέραν όλων των άλλων ζητημάτων, τα οποία έχω αναφέρει, στην ένσταση (διαμαρτυρία/αναφορά), που υπέβαλα, πάσχει, ουσιωδώς και ως προς το γεγονός ότι παραλείπει και δεν αναφέρει, στο περιεχόμενό της, γραπτώς και κατηγορηματικώς, την παραπομπή της, από 22/6/2021 αίτησης μου, για την καταβολή ολοκλήρου (και όχι μόνον ενός τμήματος) του εφάπαξ, που δικαιούμαι, στην όποια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ κρίνει ότι είναι καθ' ύλην αρμόδια να εξετάσει το αίτημα μου και να το ολοκληρώσει, απονέμοντας και καταβάλλοντας, εις εμέ, το τμήμα εκείνο του εφάπαξ, το οποίο αντιστοιχεί, στον ασφαλιστικό χρόνο της υπηρεσιακής σταδιοδρομίας μου, από της ενάρξεώς της, την 3/4/1991, ως υπάλληλος του τέως Ταμείου Συντάξεων Αυτοκινητιστών, μέχρι την 31/12/2005, που υπηρετούσα, ως υπάλληλος του ΟΑΕΕ/ΤΣΑ.

Έτσι, αφού η Β' Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ έκρινε τον εαυτό της αναρμόδιο να επιληφθεί της χορήγησης του τμήματος του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα 3/4/2022 - 31/12/2005, ως υπηρετήσαντος υπαλλήλου ΝΠΔΔ, είχε την υποχρέωση, όπως έχω προαναφέρει και τεκμηριώσει, στην προηγηθείσα ηλεκτρονική αλληλογραφία μου (δείτε την, από 29/11/2022, ηλεκτρονική αναφορά μου, το περιεχόμενο της οποίας ενσωματώνεται στην ένσταση - διαμαρτυρία/αναφορά -, την οποία υπέβαλα), να παραπέμψει, λόγω αρμοδιότητος, την αρχική αίτηση μου της 22/6/2021, για την χορήγηση του υπόλοιπου εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το, προ της 1/1/2006, χρονικό διάστημα της υπαλληλικής μου υπηρεσίας. 

Και φυσικά, η εκδούσα την προσβαλλόμενη Απόφαση Υπηρεσία είχε και έχει την υποχρέωση, εκ του νόμου, να αναφέρει, σαφώς και γραπτώς, την παραπομπή της, από 22/6/2021 αρχικής αίτησης μου, για την χορήγηση του υπόλοιπου εφάπαξ, που δικαιούμαι, στην Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που έκρινε ότι είναι αρμόδια να ολοκληρώσει και να ικανοποιήσει το υποβληθέν, την 22/6/2021, αίτημα μου, για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ, που δικαιούμαι και η οποία Υπηρεσία, στην οποία θα έπρεπε να γίνει η παραπομπή της εν λόγω αιτήσεως μου, είναι υποχρεωμένη να ολοκληρώσει και να ικανοποιήσει, πλήρως, το αίτημα μου, απονέμοντας και χορηγώντας μου, το αντίστοιχο υπόλοιπο του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα, που προηγείται της 1/1/2006, ήτοι για την χρονική περίοδο της υπηρεσίας μου, στο ΤΣΑ, από την 3/4/1991, έως την 31/12/2005.

Δυστυχώς, προφανώς, λόγω ασχετοσύνης, ως προς την διοικητική πρακτική και κυρίως, λόγω ολιγωρίας, οι ασχοληθέντες, με την υπόθεσή μου, υπάλληλοι της Β´ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ δεν παρέπεμψαν την αρχική αίτηση μου της 22/6/2021, για χορήγηση του εφάπαξ, που δικαιούμαι και ως εκ τούτου, δεν αναφέρουν, γραπτώς, την παραπομπή αυτής της αιτήσεως, μαζί με την εκδοθείσα προσβαλλόμενη Απόφαση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, που κατέχει η εκδούσα την Απόφαση Υπηρεσία, στην, κατά την κρίση τους αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, προκείμενου αυτή να εκδώσει και να μου χορηγήσει, σύμφωνα με την αρμοδιότητα της, το υπόλοιπο του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για την υπηρεσία μου, ως υπαλλήλου ΝΠΔΔ (ΤΣΑ), από την 3/4/1991, έως την 31/12/2005.

Αυτή η συγκεκριμένη παράλειψη της αναφοράς, στην, λόγω αρμοδιότητος, παραπομπή της αρχικής αιτήσεως μου της 22/6/2021, που γίνεται στην προσβαλλόμενη Απόφαση, η οποία δεν ασχολείται καν και δεν αναφέρει την επιβαλλόμενη παραπομπή της αρχικής αιτήσεως μου, στην κρινόμενη, ως αρμόδια να ολοκληρώσει το αρχικό αίτημα μου, για την χορήγηση του πλήρους εφάπαξ, που δικαιούμαι, αποτελεί ένα σαφές και αναντίρρητο δεδομένο, το οποίο προκύπτει από την απλή ανάγνωση της προσβαλλόμενης Απόφασης και φυσικά, από την, εν τοις πράγμασι, παράλειψης των υπαλλήλων της Β´ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα να παραπέμψουν, λόγω αρμοδιότητος, την αρχική αίτηση μου της 22/6/2021, στην, κατά την άποψή τους, αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, την οποία γνωρίζουν ποιά είναι. 

Και αυτό είναι το τραγικότερο όλων, αφού αποδεικνύει την αναλγησία, έναντι την διοικούμενων, την αδιαφορία και την αυταπόδεικτη υπηρεσιακή ανεπάρκεια των υπαλλήλων αυτών, που ασχολήθηκαν, με την 1457/8-11-2022 προσβαλλόμενη Απόφαση, κατά την επιτέλεση του υπηρεσιακού και εκ του νόμου επιβαλλόμενου καθήκοντός τους. 

Ως εξ όσων εξέθεσα, αυτό που προκύπτει, είναι ότι η προσβαλλόμενη Απόφαση είναι, ουσιωδώς, ελλιπής και ως εκ τούτου αντιδεοντολογική και μη σύννομη - εν ολίγοις, είναι παράνομη, ως προς το σκέλος αυτό -, επειδή παραλείπει την έγγραφη παραπομπή του αρχικού μου αιτήματος της 22-6-2021, λόγω αρμοδιότητος, στην κρινόμενη, ως αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, να εκδώσει την δική της Απόφαση, επί του αιτήματος αυτού, για την χορήγηση του υπόλοιπου εφάπαξ που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα 3/4/1991-31/12/2005, ολοκληρώνοντας, τοιουτοτρόπως, το αρχικό αίτημα μου, για την χορήγηση, εις εμέ, του συνόλου του οφειλόμενου εφάπαξ.

Για τους προεκτεθέντες λόγους, πρέπει η Τοπική Διοικητική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ να ζητήσει την διόρθωση και την αναθεώρηση της προσβαλλόμενης Αποφάσεως 1457/8-11-2022 και να υποχρεώσει την Β´ Διεύθυνση Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ να εκδώσει νέα, ή συμπληρωματική Απόφαση, στην οποία πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να αναφέρεται, γραπτώς, η παραπομπή, της αιτήσεώς μου λόγω αρμοδιότητος, στην Υπηρεσία εκείνη του e-ΕΦΚΑ, την οποία οι υπάλληλοι, που συνέταξαν και εξέδωσαν την προσβαλλόμενη Απόφαση, γνωρίζουν ποιά είναι, αλλά παρέλειψαν, για τους προφανείς λόγους, που προαναφέρω, στο παρόν ηλεκτρονικό υπόμνημα, το οποίο παρακαλούνται οι αποδέκτες του τωρινού ηλεκτρονικού μηνύματος να θέσουν, στον φάκελλο της υπόθεσης, για να λάβει γνώση η Τοπική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ.

Αλλά, πέραν τα όσα αφορούν την Τοπική Επιτροπή, το παρόν μήνυμα έχει και τον χαρακτήρα της πειθαρχικής αναφοράς, η οποία απευθύνεται, στον εποπτεύοντα Υπουργό, στον Διοικητή και στα αρμόδια πειθαρχικά και λοιπά όργανα του Ασφαλιστικού Οργανισμού, προκειμένου να τιμωρηθούν, για την αναλγησία, έναντι εμού, ως διοικούμενου συνταξιούχου και την αδιαφορία και την υπηρεσιακή ανεπάρκεια, που επέδειξαν οι παραλείψαντες και δράστες υπάλληλοι της Β' Διευθύνσεως Απονομών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, που, σκοπίμως και λόγω ολιγωρίας, εξέδωσαν την προσβαλλόμενη Απόφαση, αρνούμενοι να παραπέμψουν το αρχικό αίτημά μου της 22/6/2021, στην, κατ' αυτούς, αρμόδια Υπηρεσία, την οποία γνωρίζουν ποιά είναι.

Ως εκ τούτων, παρακαλώ, για τις ταχείες ενέργειες των αποδεκτών της παρούσας ηλεκτρονικής διαμαρτυρίας/αναφοράς, τις οποίες παρακαλώ να μου γνωρίσουν, απαντώντας, σε όσα αναφέρω.


Α. Αναστασόπουλος»


Ας περιμένουμε, λοιπόν τις εξελίξεις.

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Πέμπτη 1/12/2022, εστειλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ, στην διοικητική ηγεσία και στην Διεύθυνση Αναφορών αυτού το ασφαλιστικού οργανισμού ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο περιέχει τον την ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολιαζόμενου άρθρου, με τίτλο : «Re: Σημερινό δημοσίευμα για το συνοπτικό υπόμνημα προς την Τοπική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ και συνέχεια των διαμαρτυριών και αναφορών μου προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ και τους λοιπούς αποδέκτες του παρόντ...».

Το ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα, που εστειλα σήμερα, στον εποπτεύοντα τον e-ΕΦΚΑ Υπουργό, στον Διοικητή και στην λοιπή Διοίκηση, όπως και στο Τμήμα Μισθοδοσίας αυτού του ασφαλιστικού οργανισμού, ανάμεσα, στα άλλα, αναφέρει ότι:

«Σας αποστέλλω το παρακάτω σημερινό (1/12/2022) δημοσίευμα, συνοδευόμενο και από το κείμενο του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος, τα οποία (το παρόν κείμενο και το σημερινό δημοσίευμα) ζητώ, από τους αποδέκτες του παρόντος, να τεθούν, στους υπηρεσιακούς φακέλλους, που έχουν σχηματισθεί, επί της υποθέσεως της μη ολοκληρωμένης χορήγησης του εφάπαξ, που δικαιούμαι και να τεθούν, λόγω αρμοδιότητος, υπόψη και της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής του τέως ΕΤΕΑΕΠ, προκειμένου να ληφθούν υπόψη, από όλους, τα όσα, σε αυτό το δημοσίευμα και στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, γράφω, κατά την εξέταση της υπόθεσης, από όλους τους θεσμικούς αποδέκτες του παρόντος.

[Η ηλεκτρονική διεύθυνση του δημοσιεύματος είναι :https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/12/30112022-e.html ]»….

Στο ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα, που έστειλα, στους παραπάνω, αλλά και άλλους αποδέκτες του, ακολουθεί, στην συνέχεια, το κείμενο του παραπάνω σημερινού δημοσιεύματος, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…