Μια περιδιάβαση, στα μαύρα χάλια του κλάδου του Εφάπαξ του e-ΕΦΚΑ, μέσα από την παρουσίαση της προσωπικής μου περίπτωσης. Εάν δεν τους έπαιρνα χαμπάρι, θα έχανα, περίπου το μισό μου εφάπαξ! Θα είναι σωστό κάποιος να τους χαρακτηρίσει απατεώνες; Όχι, αλλά η υπηρεσιακή πρακτική τους αφήνει ανοικτή την πόρτα, για τέτοιου είδους ερμηνείες. (Για να δούμε τί θα κάνουν ο υπουργός και ο διοικητής, μετά την καταγγελία, που υπέβαλα και την απαραίτητη ένστασή μου, κατά της 1457/8-11-2022 Απόφασης).






Προχθές, Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022, βρήκα θυροκολλημένο, στο σπίτι μου, ένα σημείωμα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο μου έγραφε ότι μπορούσα, από την επόμενη ημέρα, να πάω να παραλάβω κάτι το οποίο με αφορούσε. Υποψιάστηκα ότι πρόκειται, για κάποια εκκρεμή υπόθεσή μου, με τον ασφαλιστικό οργανισμό e-ΕΦΚΑ, στον οποίο υπηρέτησα, ως υπάλληλος και από τον οποίο συνταξιοδοτούμαι, από 1/7/2021.

Την επόμενη ημέρα (χθες Πέμπτη 24/11/2022), το πρωί, πήγα, στα ΕΛΤΑ Ιλίου και παρέλαβα την Απόφαση, υπ´ αριθμ. 1457/8-11-2022, της Β´ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, με την οποία μου απονέμεται το Εφάπαξ, αλλά όχι ολόκληρο, παρά μόνο ένα τμήμα αυτού, χωρίς να αναφέρει, η Απόφαση αυτή ότι δικαιούμαι και άλλο ένα κομμάτι του Εφάπαξ και “φυσικά”, χωρίς να ζητεί, από την όποια αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, να παράσχει συμμετοχή του αντίστοιχου ποσού, που υφίσταται.

Φυσικά, αυθημερόν, διαμαρτυρήθηκα και υπέβαλα ηλεκτρονική αναφορά, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού, στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημοσίου Τομέα, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, για αυτή την απαράδεκτη Απόφαση.

Παρακάτω, ακολουθεί το κείμενο αυτής της διαμαρτυρίας, αυτής της αναφοράς, προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον Διοικητή και την Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει και τον χαρακτήρα της αναγκαστικής ενστάσεως, κατά της υπ´ αριθμ. 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β´ Διεύθυνσης Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, την οποία υπογράφει η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παρθενία Καραδήμα, για αντιληφθείτε τα μαύρα χάλια, στα οποία έχει περιέλθει ο κλάδος του Εφάπαξ του ασφαλιστικού οργανισμού e-ΕΦΚΑ, τα οποία χάλια, δυστυχώς, όπως γνωρίζετε, ως αναγνωστικό κοινό και από άλλα δημοσιεύματα, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, δεν περιορίζονται, μόνο, στο Εφάπαξ, αλλά επεκτείνονται, σύμφωνα με την εμπειρία μου, στις επικουρικές συντάξεις του ασφαλιστικού οργανισμού, με τις παράνομες (κομψότερα : μη σύννομες, κατά την ορολογία, που προτιμά να χρησιμοποιεί η Υπηρεσία) επικουρικές συντάξεις των βενζινοπωλών, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ, αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση, μη έχουσα σχέση, με το παρόν θέμα, στο οποίο αναφέρομαι.

Δείτε, τώρα, χωρίς περαιτέρω λόγια, το κείμενο της γραπτής διαμαρτυρίας/αναφοράς και ένστασης, που υπέβαλα, χθες 24/11/2022, σε όσους αναφέρω, παραπάνω και θα αντιληφθείτε, πλήρως, περί τίνος πρόκειται και ολόκληρη την έκταση της υπόθεσης και της απίστευτης και, τουλάχιστον, αντιδεοντολογικής συμπεριφοράς και διοικητικής πρακτικής της, εν λόγω, Υπηρεσίας :


“ΘΕΜΑ: Εκκρεμότητες με το εφάπαξ. Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα. Αναμονή απαντήσεων.


Σήμερα, 24 Νοεμβρίου 2022 έλαβα από τα ΕΛΤΑ Ιλιου την, εν θέματι και συνημμένη, στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, απόφαση απονομής του εφάπαξ μου. Επειδή διαφωνώ (σύμφωνα με τα παραπάνω προηγηθέντα ηλεκτρονικά μηνύματα, τα οποία σας έχω στείλει και επι των οποίων εκκρεμούν απαντήσεις σας), με την εν λόγω απόφαση, υποβάλλω, δια του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος, την προβλεπόμενη ένσταση, στην Τοπική Διοικητική Επιτροπή του Εφάπαξ του τέως ΕΤΕΑΕΠ, διαφωνώντας και ως προς το ύψος του ποσού του εφάπαξ, που μου καταβλήθηκε και ως προς τον αναφερόμενο χρόνο υπηρεσίας μου, ο οποίος, από την 3/4/1991, που προσλήφθηκα, ως υπάλληλος του Ταμείου Συντάξεων Αυτοκινητιστών, μέχρι την 22/6/2021, που αφυπηρέτησα από τον e-ΕΦΚΑ (ύστερα από τις διαδοχικές συγχωνεύσεις των ασφαλιστικών οργανισμών, στον ΟΑΕΕ, από 1/1/2007, κατόπιν, στο ΕΤΕΑΕΠ, τυπικά, από την 1/9/2015 και τέλος στον e-ΕΦΚΑ, από την 1/3/2021) υπερβαίνει, συνολικώς, τα 30 έτη υπηρεσίας και υπερβαίνει, κατά πολύ, τον υπολογιζόμενο, στην απόφαση, κατά της οποίας υποβάλλω την ένσταση, χρόνο ασφάλισής μου των 15 ετών, 5 μηνών και 22 ημερών, καθώς και το υπολογισθέν ποσόν, που μου κατεβλήθη, ως εφάπαξ είναι, κατά πολύ μικρότερο των όσων κατέβαλα και όσων δικαιούμαι. 

Τα όσα λέγονται από την Υπηρεσία, ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, για το υπόλοιπο του εφάπαξ που δικαιούμαι, έως τον Δεκέμβριο του 2005, μου προξενούν κατάπληξη, θεωρώ ότι είναι ανεπίτρεπτο να προβάλλεται ένας τέτοιος ισχυρισμός (υπενθυμίζοντας ότι την 1-1/2006υπηρετουσα στο ΤΣΑ) και επίσης έχω την πεποίθηση ότι ο χρόνος ασφάλισης και το ποσόν του εφάπαξ μου, που δεν μου χορηγούνται, από την Β' Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα, που εξέδωσε την προσβαλλόμενη απόφαση.

Εαν παρά την δική μου γνώμη, τα νομικά δεδομένα έχουν αλλιώς, τότε, με βάση τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, η Υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να παραπέμψει την αίτηση μου, λόγω αρμοδιότητος, για την χορήγηση του υπολειπόμενου ποσού του εφάπαξ μου, που γνωρίζει (από το πιστοποιητικό των υπηρεσιακών μου μεταβολών, το οποίο η Υπηρεσία κατέχει) ότι υπάρχει, στην όποια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ θεωρεί ότι είναι αρμόδια να επιληφθεί της υποθέσεως της χορήγησης και του υπόλοιπου τμήματος του εφάπαξ που δικαιούμαι, διότι εγώ υπέβαλα, στις 22/6/2021, την απαιτούμενη αίτηση, για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ, που δικαιούμαι, από την έναρξη της υπηρεσίας μου ως υπαλλήλου των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΤΣΑ, στις 3/4/1991), μέχρι την αφυπηρέτηση μου, από το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (e-ΕΦΚΑ, στις 22/6/2021).

Δεν υπέβαλα, λοιπόν, την αρχική μου αίτηση για χορήγηση του εφάπαξ που δικαιούμαι, για ένα τμήμα του εφάπαξ αυτού. Την υπέβαλα, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα, που υπηρέτησα, ως υπάλληλος Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, ήτοι από 3/4/991, έως 22/6/2021 και για ολόκληρο το ποσόν του εφάπαξ, που αντιστοιχεί, σε αυτό το χρονικό διάστημα. Η Υπηρεσία, όμως, μου χορήγησε τμήμα του εφάπαξ και όχι ολόκληρο, χωρίς να παραπέμψει την αίτηση μου για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ, που δικαιούμαι, στην Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, που υποτίθεται ότι είναι αρμόδια για την χορήγηση του υπόλοιπου εφάπαξ μου, παρά το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένη να παραπέμψει την αρχική αίτηση, που υπέβαλα, στις 22/6/2021, για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ, που δικαιούμαι, στην Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που κρίνει ότι είναι αρμόδια.

Με αυτές της τις ενέργειες, η Υπηρεσία, με ταλαιπωρεί, ασκόπως, επιδεικνύοντας την αδιαφορία της, για την τήρηση του νόμου και ουσιαστικά, περιφρονώντας και τον νόμο και εμένα. Για τον λόγο αυτόν την καλώ να προβεί, στις ενέργειες, που ο νόμος επιβάλλει, ήτοι να παραπέμψει (εφόσον κρίνει ότι είναι αναρμόδια, για την ικανοποίηση ολοκλήρου του υποβληθέντος, από εμέ αιτήματος για την χορήγηση του εφάπαξ, που δικαιούμαι), στην αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που υποτίθεται ότι έχει την σχετική αρμοδιότητα, για την ικανοποίηση του αιτήματος μου, για την χορήγηση ολοκλήρου του ποσού του εφάπαξ, που δικαιούμαι. Δυστυχώς, η Υπηρεσία - δηλαδή τα αρμόδια υπηρεσιακά όργανα - δεν έπραξε αυτήν την απαραίτητη και εκ του νόμου, επιβαλλόμενη παραπομπή του αρχικού αιτήματος μου, της 22/6/2021, λόγω αρμοδιότητος, εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να παραπεμφθεί αυτή η αίτηση, για την ολοκλήρωση του αντικειμένου και του περιεχομένου της, με την απονομή και την χορήγηση, εις εμέ και του υπόλοιπου εφάπαξ, που δικαιούμαι και  το οποίο, κακώς, δεν μου έχει απονεμηθεί και καταβληθεί. 
 
Το τραγελαφικό, επίσης, είναι ότι, στην προσβαλλόμενη απόφαση η Υπηρεσία αναφέρει ότι έχω δικαίωμα να υποβάλλω την ένσταση, που υποβάλλω, στην Τοπική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ, αλλά δεν αναφέρει, ούτε το πού εδρεύει αυτή η Τοπική Επιτροπή, ούτε αναφέρει τηλέφωνα, ή/και e-mail, ή υπεύθυνο υπάλληλο, όπου θα πρέπει να απευθυνθώ. Αυτό το γεγονός είναι ανεπίτρεπτο, προσβλητικό και, πειθαρχικώς, ελεγκτέο.

Αλλά, πειθαρχικώς (και δικαστικώς), ελεγκτέα είναι και ολόκληρη η αλληλουχία των συμβάντων, από τότε, που υπέβαλα την αρχική αίτηση μου, για την χορήγηση του εφάπαξ μου, στις 22/6/2021, μέχρι την έκδοση της προσβαλλόμενης απόφασης και όλων όσων ακολούθησαν, με την προηγηθείσα ηλεκτρονική αλληλογραφία, ήτοι μέχρι τώρα.

Για την διενέργεια αυτού του αναγκαίου πειθαρχικού ελέγχου, απευθύνομαι, στον εποπτεύοντα Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον αρμόδιο Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στην αρμόδια Γενική Διεύθυνση, προκειμένου να ελεγχθούν και να τιμωρηθούν οι αρμόδιοι υπάλληλοι, για τις πράξεις και κυρίως για τις παραλήψεις τους, καθώς και για την διενέργεια των απαραίτητων πράξεων από τον εποπτεύοντα Υπουργό και τον αρμόδιο Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού, ούτως ώστε να διορθωθούν αυτά τα κακώς κείμενα δεδομένα της υπαλληλικής πρακτικής και να δοθούν, στους υπαλλήλους, οι πρέπουσες οδηγίες, οι οποίες και απλοποιούν τον φόρτο του υπηρεσιακού έργου και παύουν να ταλαιπωρούν, ασκόπως, το ασφαλιστικό και το συνταξιουχικό κοινό.

Επι της ουσίας, η γνώμη μου είναι ότι η προσβαλλόμενη απόφαση εκδόθηκε, πρόωρα, αφού θα έπρεπε οι υπηρεσιακοί παράγοντες, που την εξέδωσαν, να ζητήσουν τον χρόνο ασφάλισής μου και το ποσόν, που αντιστοιχεί, για το χρονικό διάστημα 3/4/1991 - 31/12/2005 και να προβούν στην πρόσθεση αυτού του ασφαλιστικού χρόνου και του ποσού, που αντιστοιχεί, στον χρόνο αυτόν και στην συνέχεια, να προχωρήσουν, στην έκδοση ενιαίας αποφάσεως, για την χορήγηση του εφάπαξ μου, εις ολόκληρον. Αλλωστε, από το υπάρχον πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών μου, είναι γνωστός ο χρόνος, που υπηρέτησα. Αν υπάρχει νομικό, ή άλλου είδους υπηρεσιακό κώλυμα, αυτό πρέπει να διορθωθεί, από τον εποπτεύοντα υπουργό και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ, προκειμένου να μειωθεί η γραφειοκρατία και η ταλαιπωρία των πολιτών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν η Β' Διεύθυνση δεν αναθεωρήσει την προσβαλλόμενη απόφαση, που εξέδωσε, δηλαδή εάν δεν πράξει όσα γράφω, σχετικά με την αναζήτηση του υπόλοιπου ποσού του εφάπαξ, που δικαιούμαι για την υπερτριακονταετή υπηρεσία μου, στο ΤΣΑ και στα, διαδοχικώς, συγχωνευθέντα ασφαλιστικά ταμεία, τότε, πρέπει και είναι νομική υποχρέωση της Υπηρεσίας, με βάση τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και την σχετική νομοθεσία και διοικητική πρακτική, να παραπέμψει την αρχική αίτηση, που υπέβαλα, στις 22/6/2021, στην όποια αρμόδια Υπηρεσία κρίνει ότι έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα, για την ικανοποίηση και την ολοκλήρωση της χορήγησης του εφάπαξ μου, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα της υπηρεσίας μου, ως υπαλλήλου ΝΠΔΔ, ήτοι από 3/4/1991 έως 22-6/2021.

Για τους λόγους αυτούς, απαιτώ να γίνει δεκτή η παρούσα ένσταση (την οποία υποβάλλω, σε σας, διότι, όπως προαναφέρω, δεν μου δίδονται οι απαραίτητες πληροφορίες, που απαιτούνται, για να απευθυνθώ στην Τοπική Διοικητική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ, στην οποία απευθύνεται, επίσης, η παρούσα, δι αυτού του ηλεκτρονικού μηνύματος, ένσταση και φυσικά, σας παρακαλώ να την παραπέμψετε, αρμοδίως) και 

ή να υποχρεωθεί η Β' Διεύθυνση να ζητήσει τον ασφαλιστικό μου χρόνο 3/4/1991 - 31/12/2005) και το αντίστοιχο χρηματικό ποσόν, που αντιστοιχεί, σε αυτό τον ασφαλιστικό χρόνο μου, ως εφάπαξ και να προβεί στην έκδοση νέας αναθεωρημένης και ολοκληρωμένης αποφάσεως, μαζί με την καταβολή εις εμένα, ολοκλήρου του ποσού του εφάπαξ, που δικαιούμαι- κάτι που κρίνω, ως ορθόν,

ή να παραπεμφθεί, από την Β' Διεύθυνση Επικουρικών Συντάξεων και Εφάπαξ, εκεί όπου πρέπει να παραπεμφθεί, λόγω αρμοδιότητος, η αρχική μου αίτηση, της 22/6/2021.

Πέραν τούτων, απαιτώ και την άμεση παρέμβαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ως και του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, για το σκέλος των πιθανών νομικών και ενδουπηρεσιακων δυσχερειών, που τυχόν υφίστανται, αλλά και για τον απαραίτητο πειθαρχικό έλεγχο όλων των αρμοδίων υπαλλήλων, για όσα έπραξαν και για όσα παρέλειψαν να πράξουν, τα οποία εξακολουθούν να παραλείπουν, εισέτι. Και φυσικά ζητώ από τον εποπτεύοντα Υπουργό και τον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού να απαντήσουν σε όσα ζητήματα θέτω, με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα.

Το Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ (και στο οποίο απευθύνεται η παρούσα) παρακαλείται, για τις τυχόν δικές του ενέργειες, επι της υποθέσεως της χορηγήσεως του υπόλοιπου του εφάπαξ μου.

Ο ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ ΑΝΑΦΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ


Α. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ”


Νομίζω ότι, μετά τα, ανωτέρω, εκτιθέμενα δεδομένα και γεγονότα, ουδείς μπορεί να πει ότι δεν αντιλαμβάνεται, περί τίνος πρόκειται. Υπάρχει θέμα κακοδιοίκησης, η οποία μπορεί να έχει νομικό, αλλά, σίγουρα, έχει και ένα, καθαρά, διοικητικό και ατομικό, ως προς τους υπαλλήλους, που χειρίζονται αυτού του είδους τις υποθέσεις, υπόβαθρο και περιεχόμενο. 

Θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν οι πράξαντες και ως “απατεώνες”;  Αυτού του τύπου οι Αποφάσεις μπορούν να ξεγελάσουν τους ενδιαφερόμενους, στους οποίους απευθύνονται, αφού κάποιοι μη γνώστες των δεδομένων και της πραγματικότητας ενδιαφερόμενοι, που εμπιστεύονται το κράτος (διότι ο e-ΕΦΚΑ, ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, είναι κράτος), ως καλόπιστοι, που τυχόν να είναι, δέχονται αυτά, που πιστοποιεί η Υπηρεσία και ως εκ τούτου, μπορεί να ξεγελαστούν, μη προχωρώντας, στις ενέργειες, που χρειάζονται, για να λάβουν το σύνολο του εφάπαξ, που δικαιούνται. 

Βέβαια, ο χαρακτηρισμός “απατεώνες” είναι υπερβολικός, δεν πρέπει να θεωρηθεί, ως ορθός και δεν είναι αληθής, αλλά, αυτού του είδους οι πρακτικές αφήνουν ανεπίτρεπτα περιθώρια, για τέτοιες σκέψεις, αφού ο ενδιαφερόμενος δεν έχει, δι αυτού του τρόπου, την σωστή ενημέρωση, που πρέπει να έχει. Θα μπορούσαν οι πράξαντες να χαρακτηριστούν, ως βλάκες; Όχι δεν είναι και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, ως βλάκες, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό που προκύπτει, είναι ότι, είτε δεν ξέρουν, είτε δεν θέλουν, λόγω του γεγονότος ότι έχουν κακομάθει, σε μια ξεπερασμένη και ως εκ τούτου, εσφαλμένη υπηρεσιακή ρουτίνα και πρακτική, είτε δεν δύναται να φέρουν, εις πέρας, τα έργα, τα οποία πρέπει να εκτελεστούν, επί του συγκεκριμένου ζητήματος και ως εκ τούτου, οι κακόπιστες σκέψεις πολλών πολιτών καθίστανται ευλογοφανείς και φαίνονται, ως πραγματικές, αφού ο όποιος ενδιαφερόμενος δεν ενημερώνεται, για το ότι υπάρχει και υπόλοιπο χρηματικό ποσόν, το οποίο μπορεί να δικαιούται (και δικαιούται), αφού δεν του λέγεται, στην όποια απόφαση, που του δίδεται, ότι μπορεί να υπάρχει, ή ότι υπάρχει και άλλο δικαιούμενο, για τον ίδιο, ως ενδιαφερόμενο, χρηματικό ποσόν εφάπαξ, ούτε του αναφέρεται ο φορέας, στον οποίο θα πρέπει να απευθυνθεί και αφού - το χειρότερο όλων - δεν προβαίνει η εκδίδουσα την Απόφαση Υπηρεσία, στην παραπομπή των αιτήσεων, που έχουν υποβληθεί, από τους όποιους ενδιαφερόμενους, στις, κατά περίπτωση, αρμόδιες Υπηρεσίες, όπου υφίστανται δικαιώματα των πολιτών, για χορήγηση τμήματος εφάπαξ βοηθήματος, ούτε αναζητεί, από τις άλλες συναρμόδιες Υπηρεσίες, τα όποια χρονικά διαστήματα και κυρίως, τα όποια χρηματικά ποσά, που μπορεί να δικαιούνται οι ενδιαφερόμενοι (αν και γνωρίζει ότι αυτοί οι ασφαλιστικοί χρόνοι, με αντίστοιχα χρηματικά ποσά των εφάπαξ, υφίστανται), για να τα ενσωματώσει, στην Απόφαση, που εκδίδει η Υπηρεσία, που την εκδίδει (όπως συμβαίνει, στην δική μου περίπτωση, όπου το υπολειπόμενο χρηματικό ποσόν του εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα, από 3/4/1991, μέχρι 31/12/2005, δεν αναζητήθηκε, από την Β´ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα και δεν ενσωματώνεται, στην 1457/8-11-2022 Απόφαση, που με αφορά) και να τα αποδώσει, στους δικαιούχους, οι οποίοι, όμως, όταν ζητούν το εφάπαξ τους, το ζητούν ολόκληρο και όχι, απλώς, ένα τμήμα αυτού. 

Αυτό που ζητώ, είναι απλό : Να κανονίσουν αυτά τα διαδικαστικά και ενδοϋπηρεσιακά ζητήματα, που αφορούν τα διάσπαρτα τμήματα των χρόνων ασφαλισης και των χρηματικών ποσών των εφάπαξ, που αφορούν τον κάθε συνταξιούχο, μεταξύ τους, οι εμπλεκόμενες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και να μην απασχολούν και να μην ταλαιπωρούν τους ανθρώπους αυτούς, ζητώντας τους να πράξουν πράγματα, τα οποία μπορούν και είναι υποχρεωμένες να πράξουν και να επιλύσουν οι εμπλεκόμενες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, δίχως την παρέμβαση τρίτων εξωυπηρεσιακών παραγόντων και συγκεκριμένα, των συνταξιούχων, που δεν χρειάζεται να απασχοληθούν και να ταλαιπωρηθούν. Αυτή είναι η δουλειά των συναρμόδιων, σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση χορηγήσεως εφάπαξ, Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ. Απλά πράγματα.

Έτσι, με βάση την τωρινή, επιεικώς, ξεπερασμένη και ως εκ τούτου, εσφαλμένη υπηρεσιακή πρακτική, έχουμε, δηλαδή, στις αντίστοιχες περιπτώσεις, μια μορφή κακοδιοίκησης, η οποία έχει σοβαρό διοικητικό και πειθαρχικό - ίσως και ποινικό, αλλά αυτό θα το εξετάσουμε, στην πορεία, αφού δούμε το τί προτίθενται να πράξουν, επί της δεδομένης υποθέσεως, ο εποπτεύων υπουργός, ο αρμόδιος διοικητής και η διοίκηση, προκειμένου να θεραπευθεί η υπάρχουσα κατάσταση - ενδιαφέρον. Γι αυτό και απαιτώ την παρέμβαση του εποπτεύοντος υπουργού, του αρμόδιου διοικητή και εν γένει, της Διοικήσεως, οι ενέργειες και οι δράσεις των οποίων, πρέπει να είναι άμεσες, για την επίλυση του θέματος αυτού.

[Δείτε, συνδυαστικά, με το παρόν κείμενο και το, αμέσως, προηγούμενο δημοσίευμα, σε αυτό εδώ το μπλογκ, με τίτλο : e-ΕΦΚΑ : Μια αφήγηση των κωμικοτραγικών καταστάσεων, που επικρατούν, ως προς το εκκρεμές ζήτημα της χορήγησης, κυρίως, του εφάπαξ μου, λόγω της κακοδιοίκησης στον ασφαλιστικό οργανισμό, η Διοίκηση του οποίου κακομαθαίνει τους υπαλλήλους. (Απαιτείται υπομονή και επιμονή). Δείτε, επίσης και άλλο ένα δημοσίευμα, σε αυτό εδώ το μπλογκ, με τίτλο : e-ΕΦΚΑ : Η ταλαιπωρία μου, ως προς την έκδοση των συνταξιοδοτικών Αποφάσεων, για την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ, καλά κρατεί. (Οι Υπηρεσίες δεν ξέρουν τί τους γίνεται και φυσικά οι βαριές πολιτικές και υπηρεσιακές ευθύνες μοιράζονται στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή. (Για να δούμε τί θα κάνουν)…. Είναι χρήσιμα και κατατοπιστικά].

Κατόπιν τούτων, αναμένω, επί του τιθέμενου ζητήματος, τις άμεσες ενέργειες του εποπτεύοντος υπουργού, του διοικητή και εν γένει, της Διοικήσεως.

Περιμένω, λοιπόν, τις απαντήσεις, που πρέπει να μου δοθούν. Και κυρίως, αναμένω να μου χορηγηθεί το υπόλοιπο χρηματικό ποσόν του εφάπαξ, που δικαιούμαι, μετά από 30 χρόνια και πλέον, υπηρεσίας μου, στα, κατά καιρούς, εμφανιζόμενα, με διαφορετικά ονόματα, ασφαλιστικά ταμεία, λόγω των όποιων συγχωνεύσεων έγιναν, στην πορεία του χρόνου, από τις 3/4/1991, μέχρι τις 22/6/2021, που έληξε η υπηρεσιακή μου σταδιοδρομία, με την παραίτηση, που, εκείνη την ημέρα, υπέβαλα.  

Έχω όλη την υπομονή, που χρειάζεται, για την διεκπεραίωση αυτής της υποθέσεως. Αρκεί να είμαι καλά.

Και είμαι καλά…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Παρασκευή 25/11/2022, έστειλα, στις αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα, με την ηλεκτρονική διεύθυνση του δημοσιεύματος, που σχολιάζω.

Δείτε το σχετικό κείμενο :

“Θέμα : Δημοσίευμα, για την διαμαρτυρία/αναφορά και Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου

Θεωρώ υποχρέωσή μου, με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, να σας ενημερώσω, για το σημερινό δημοσίευμα, που αφορά το θέμα του εφάπαξ, που δικαιούμαι και το οποίο δεν μου έχει δοθεί. Η ηλεκτρονική διεύθυνση του δημοσιεύματος είναι : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-14578-11-2022.html .

Παρακαλώ αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα, με το περιεχόμενο του παραπάνω ηλεκτρονικού δημοσιεύματος, να διαβιβαστεί, λόγω αρμοδιότητας, από τους αποδέκτες του παρόντος, στην Τοπική Διοικητική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ, αφού δεν μου είναι γνωστή η τοποθεσία, στην οποία εδρεύει, ούτε έχω κάποιο άλλο στοιχείο επικοινωνίας, με αυτή την Υπηρεσία, προκειμένου να τεθεί, στον υπηρεσιακό φάκελλο, για να ληφθεί υπόψη, κατά την εξέταση της ένστασής μου, όποτε και αν η συνεδρίαση, που πρόκειται να γίνει, προσδιορισθεί να πραγματοποιηθεί.

Κατόπιν τούτων παρακαλώ, για τις δικές σας ενέργειες και τις δέουσες απαντήσεις σας, στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο περιέχει και το παραπάνω αίτημα, που υποβάλλω.


Α. Αναστασόπουλος”

Ο χρήστης Γιάννης Ζιαζιαρης είπε…
Μπράβο.
Συγχαρητήρια.
Άξιος.
Ιιιιισως...συμβάλλεις στην βελτιωση των απαραδεκτων κ εξευτελιστικων " κακως κειμενων".

Αλλά πρέπει να τρέξεις κι από κοντά, να προσπαθήσεις να επιλυσεις το θέμα το δυνατόν συντομότερα...ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ...

...Κ για να αποφύγεις τυχόν δικαστικές περιπέτειες...Κ δαπάνες...
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Δεν πρόκειται να τους αφήσω, σε ησυχία, Γιάννη. Αυτοί έχουν άδικο και δεν πράττουν, σωστά, την δουλειά τους. Και φυσικά, εγώ έχω δίκιο.

Και αυτό το δίκιο, που έχω, θα το βρω, πάση θυσία…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).