e-ΕΦΚΑ : Μια αφήγηση των κωμικοτραγικών καταστάσεων, που επικρατούν, ως προς το εκκρεμές ζήτημα της χορήγησης, κυρίως, του εφάπαξ μου, λόγω της κακοδιοίκησης στον ασφαλιστικό οργανισμό, η Διοίκηση του οποίου κακομαθαίνει τους υπαλλήλους. (Απαιτείται υπομονή και επιμονή).




Κωμικές και συνάμα τραγικές διαστάσεις έχει πάρει η υπόθεση της συνταξιοδότησης μου όσον αφορά την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ που δικαιούμαι μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας, ως υπάλληλος του Ταμείου Συντάξεων Αυτοκινητιστών (ΤΣΑ) και των, διαδοχικά, συγχωνευθέντων ασφαλιστικών οργανισμών (ΤΣΑ-ΟΑΕΕ-ΕΤΕΑΕΠ και τελικώς, e-ΕΦΚΑ), η οποία διήρκεσε, από τις 3 Απριλίου 1991 και τελείωσε, στις 22 Ιουνίου 2021, με την παραίτησή και την υποβολή, αυθημερόν, των αιτήσεων, για την κύρια και επικουρική συνταξιοδότησή μου και την χορήγηση του Εφάπαξ, που δικαιούμαι, ύστερα από την υπέρ τριακονταετή υπηρεσία μου, ως υπαλλήλου.

Αφού, μετά από πολλά βάσανα, έλαβα, ύστερα από 15 μήνες ολοκληρωμένη την κύρια σύνταξη μου, μετά από μια μακρά αλληλογραφία, με τις Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ [υπενθυμίζω, στο αναγνωστικό κοινό, το δημοσίευμά μου, σχετικά, με την υπόθεση της κύριας συνταξιοδότησής μου, με τίτλο : Τα ψεύδη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, για την απονομή των οριστικών κύριων συντάξεων, μέσα από την προσωπική μου περίπτωση και το καταγγελτικό e-mail μου, της 2/7/2022, προς τον υπουργό και τον διοικητή του e-EΦKA Παναγιώτη Δουφεξή], άφησα ένα χρονικό διάστημα, αναμένοντας τις εξελίξεις, ως προς τα θέματα της χορήγησης της επικουρικής μου σύνταξης και κατόπιν αποφάσισα να αρχίσω την διερεύνηση αυτών των εκκρεμών υποθέσεων, όπου, πραγματικά, διαπίστωσα ότι οι Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ δεν γνωρίζουν το τί τους γίνεται, ως προς το ζήτημα του εφάπαξ, που δικαιούμαι, όπως προκύπτει και από το πρόσφατο δημοσίευμα, σε αυτό εδώ το μπλογκ, με τίτλο : e-ΕΦΚΑ : Η ταλαιπωρία μου, ως προς την έκδοση των συνταξιοδοτικών Αποφάσεων, για την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ, καλά κρατεί. (Οι Υπηρεσίες δεν ξέρουν τί τους γίνεται και φυσικά οι βαριές πολιτικές και υπηρεσιακές ευθύνες μοιράζονται στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή. (Για να δούμε τί θα κάνουν)…, στο οποίο μπορούν να καταφύγουν οι αναγνώστες, προκειμένου να λάβουν γνώση της υπόθεσης.

Στην πορεία των ημερών και αφού ήλθα, σε τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία, με την αρμόδια υπάλληλο, για το Εφάπαξ, που δικαιούμαι, διεξήγαγα, στις 7 και 8/11/2022, την παρακάτω ηλεκτρονική αλληλογραφία, με την Γενική Διεύθυνση Συντάξεων, την Γενική Διευθυνση Συντάξεων Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ και την αρμόδια Β’ Διεύθυνση Επικουρικών Συντάξεων Δημοσίου Τομέα και με Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, όπως, επίσης και με τον εποπτεύοντα Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Δείτε την αλληλογραφία αυτήν :


“FW: Εκκρεμότητες με την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ. Αναμονή απαντήσεων.

Σας προωθώ την αλληλογραφία μου με την υπάλληλο του εφάπαξ Χαριτινη Καραγιάννη και παρακαλώ για την σύντομη απάντηση σας, για την διαδικασία που θα ακολουθήσει η Υπηρεσία σας, για την έκδοση των σχετικών συνταξιοδοτικών αποφάσεων για την επικουρική μου σύνταξη (για την οποία δεν έχω καμμία πληροφόρηση, μέχρι σήμερα) και του εφάπαξ μου και για το πότε θα καταβληθούν, σε μένα.

Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και για την απάντησή σας, στα ερωτήματα, που θέτω, σε σύντομο χρόνο.


Α. Αναστασόπουλος”


“Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε το αρμόδιο τμήμα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να ενημερώσει τον  ενδιαφερόμενο  σχετικά με το αίτημα


Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε το αρμόδιο τμήμα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να ενημερώσει τον  ενδιαφερόμενο  σχετικά με το αίτημα

 

 

 

 

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

 

ΣΑΛΑΠΠΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31, Τ.Κ. 10559, Αθήνα”

 


 Την ίδια ημέρα, 8/11/2022, απάντησα, με δυο ηλεκτρονικά μηνύματα :


“Είμαι, λοιπόν, σε αναμονή των απαντήσεων, για το εφάπαξ και την επικουρική μου σύνταξη, ως προς το πότε θα εκδοθούν οι δέουσες αποφάσεις και το πότε θα πληρωθώ.


Α. Αναστασόπουλος


ΥΓ : Εννοείται και υπενθυμίζω ότι οι σχετικές αποφάσεις, για το εφάπαξ και την επικουρική μου σύνταξη, επιθυμώ να μου σταλούν, με ηλεκτρονικά μηνύματα, σε μορφή pdf - word.


Α. Αναστασόπουλος”

  
Την 17/11/2022 πιστώθηκε, στον τραπεζικό μου λογαριασμό, που έχω δηλώσει, στην Υπηρεσία, ένα χρηματικό ποσόν, από τον Επικουρικό Κλάδο του e-ΕΦΚΑ, χωρίς περαιτέρω διευκρίνιση και ως εκ τούτου, μετά από σκέψη, έστειλα, στις 18/11/2022, στους, ως άνω αποδέκτες, το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα, προκειμένου να διευκρινισθεί η προέλευση αυτού του χρηματικού ποσού, το οποίο, ως Εφάπαξ, είναι πολύ μικρό, ανεπαρκές και εσφαλμένο. :


“Χορήγηση Εφάπαξ (;)

Χθες (17/11/2022) το πρωί πιστώθηκε, από το Επικουρικό, στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, ένα χρηματικό ποσόν ….

Σε τι αντιστοιχεί αυτό το χρηματικό ποσόν;

Πάντως, είναι πολύ μικρό αυτό το ποσόν, εάν αφορά το Εφάπαξ μου, λαμβάνοντας υπόψη ότι υπηρέτησα, από τον Απρίλιο του 1991, ως υπάλληλος των ασφαλιστικών ταμείων ΤΣΑ, ΟΑΕΕ, ΕΤΕΑΕΠ, και e-ΕΦΚΑ, από όπου αφυπηρέτησα, στις 22/6/2021.

Παρακαλώ για αναλυτικές και λεπτομερείς εξηγήσεις.


Α. Αναστασόπουλος”


Την ίδια ημέρα έλαβα τα παρακάτω ηλεκτρονικά μηνύματα :


“Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για ενέργειες αρμοδιότητάς σας.

 

 

ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

 

Image

 

 

Γεν. Δ/νση Συντάξεων

Τηλ.: +30 210 5278802, 864

e-mail: gd.sintaxeon@efka.gov.gr

Αχαρνών 29, 10439, Αθήνα”


Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες ενημερώνοντας τον ενδιαφερόμενο σχετικά με το αίτημά του.

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΣΑΡΔΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα”




Κατόπιν τούτων, ανέμενα τις απαραίτητες διευκρινίσεις, οι οποίες μου εστάλησαν, στις 21/11/2022, από το Α’ Τμήμα Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και ήσαν, απολύτως, ανεπαρκείς και αντιδεοντολογικές, ζητώντας μου να απευθυνθώ στο Τμήμα Μισθοδοσίας, ήτοι να προβώ σε μια ενέργεια, η οποία εμπίπτει στην δική τους αρμοδιότητα, αφού, όπως αφήνουν να εννοηθεί το χρηματικό ποσόν, που πιστώσαν, στον τραπεζικό μου λογαριασμό, είναι ένα μέρος του Εφάπαξ, που δικαιούμαι. Δείτε την απάντηση :

“Καλησπέρα σας,

 

Σε απάντηση του ερωτήματός σας σχετικά με την καταβολή του εφάπαξ βοηθήματος, σας γνωρίζουμε ότι το ποσό που πιστώθηκε στο λογαριασμό σας αφορά το εφάπαξ βοήθημα που δικαιούστε με τις διατάξεις του Ν.103/75 από 01.01.2006 κ εξής.

 

Το ποσό που αφορά στο χρόνο υπηρεσίας των υπαλλήλων που προέρχονται από ΝΠΔΔ, υπολογίζεται έως 31/12/2005 από το φορέα από τον οποίο προέρχονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3232/04. Στην περίπτωσή σας , ως υπάλληλος πρώην ΟΑΕΕ θα απευθυνθείτε στη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, Τμήμα Μισθοδοσίας , Ακαδημίας 22.

 

 

 

- ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

 

A’Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ

Β’Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα

Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα 

 

 

 

Φιλελλήνων 13-15, 10557, Αθήνα”



Φυσικά, μετά από αυτό το απαράδεκτο ηλεκτρονικό μήνυμα, δεν άφησα τα πράγματα έτσι. Την ίδια ημέρα (21/11/2022) έστειλα, στις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, στον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού Παναγιώτη Δουφεξή και στον εποπτεύοντα Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα, ως απάντηση :


“Εγώ κυρίες και κύριοι, ζήτησα την επικουρική μου σύνταξη, από την Υπηρεσία μου, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα, που υπηρέτησα, ως υπάλληλος, σε ΤΣΑ, ΟΑΕΕ, ΕΤΕΑΕΠ και e-ΕΦΚΑ, από τον Απρίλιο του 1991 έως τις 22/6/2021.

Ως εκ τούτου, έχω την γνώμη ότι δεν χρειάζεται να απευθυνθώ πουθενά αλλού. Σείς είσθε υποχρεωμένοι, εκ του νόμου, να παραπέμψετε την αίτηση, που σας υπέβαλα, εκεί που πρέπει να την παραπέμψετε, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης του Εφάπαξ μου, αφού, εξ όσων συνάγονται, από όσα γράφετε, υφίσταται εκκρεμότητα.

Όλα όσα γράφετε μου προκαλούν έκπληξη και μου δημιουργούν απορίες και λύπη.

Παρά ταύτα, με την παρούσα, απευθύνομαι και στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, στο οποίο μου πείτε να απευθυνθώ και παρακαλώ για τις δικές του ενέργειες, επι της υποθέσεως της χορηγήσεως του εφάπαξ μου, γνωρίζοντας του ότι υπηρέτησα, ως υπάλληλος των ασφαλιστικών οργανισμών, που προαναφέρω, κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου 1991 - Ιουνίου 2021 και παρακαλώ για τις όποιες ενέργειες του Τμήματος Μισθοδοσίας, ως προς το συγκεκριμένο θέμα της χορηγήσεως του εφάπαξ μου.

(Παρακαλείσθε, η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τμήματος Μισθοδοσίας, στην οποία απευθύνομαι δεν εσίναι σωστή, ονα μου γνωρίσετε ποια είναι η ορθή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τμήματος Μισθοδοσίας, για να απευθυνθώ, σε αυτήν. Επίσης, αν χρειαστεί να προσέλθω, αυτοπροσώπως, σε αυτήν την υπηρεσία, ενημερώστε με, για το που εδρεύει η Υπηρεσία αυτή, σε ποιον υπάλληλο πρέπει να απευθυνθώ και σε ποιο τηλέφωνο).

Ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ και ο αρμόδιος υπουργός είναι χρήσιμο και απαραίτητο να λάβουν γνώση του περιεχομένου της παρούσας αλληλογραφίας και να παρέμβουν και να πράξουν, αμέσως, όσα πρέπει να πράξουν ως αρμόδιοι ηγέτες του ασφαλιστικού οργανισμού, ο οποίος ευρίσκεται - επιεικώς μιλώντας - εν λειτουργική ακαταστασία.

Περιττό είναι να πω ότι όλα αυτά είναι απαράδεκτα και ανεπίτρεπτα.

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλώ, για τις άμεσες ενέργειές όλων των αποδεκτών του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος”.


Αυθημερόν, ακολούθησε η παρακάτω ηλεκτρονική αλληλογραφία :


“Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα  και παρακαλούμε το αρμόδιο τμήμα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να ενημερώσει τον ενδιαφερόμενο σχετικά με το αίτημα

 

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

 

ΣΑΛΑΠΠΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31, Τ.Κ. 10559, Αθήνα”




Την ίδια ημέρα επανήλθα και έγραψα :


“Νομίζω ότι είναι περιττό να γράψω ότι περιμένω ενιαία Απόφαση, για την χορήγηση, εις εμέ, του Εφάπαξ, που δικαιούμαι. Και αυτό επειδή, πλέον; ο ασφαλιστικός οργανισμός είναι ενιαίος και ένας.

Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειές σας.

Α. Αναστασόπουλος”


Την επόμενη ημέρα, στις 22/11/2022, επανήλθα και ακολούθησε η κάτωθι ηλεκτρονική  αλληλογραφία :


“Αυτό, που, επίσης, χρειάζεται να επισημάνω, είναι το γεγονός ότι μέχρι σήμερα, εξακολουθεί η αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ να μην μου δίνει καμμία πληροφορία, για το χρονοδιάγραμμα της έκδοσης της συνταξιοδοτικής απόφασης και για το πότε η επικουρική σύνταξη, που δικαιούμαι, πρόκειται να μου καταβληθεί. Γι' αυτό και επανέρχομαι, επί του ζητήματος αυτού και ζητώ τις άμεσες ενέργειες σας.

Όσον αφορά την ολοκλήρωση της χορήγησης του Εφάπαξ, που δικαιούμαι, τα έχω γράψει. Η Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, πρέπει να συντονιστεί και να φροντίσει να προβεί, σε όλες τις απαραίτητες και ενδεδειγμένες συνέργειες, που απαιτούνται, για να μου καταβληθεί το πλήρες ποσόν του Εφάπαξ μου, από όπου και αν αυτό προέρχεται. Άλλωστε και  το πιστοποιητικό των υπηρεσιακών μεταβολών μου και τον τραπεζικό λογαριασμό μου κατέχει η Υπηρεσία του Οργανισμού και έχει την άνετη δυνατότητα να ενημερώσει όποιο Τμήμα, ή όποια Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ πρέπει να πιστώσει, στον τραπεζικό μου λογαριασμό, που, όπως προανέφερα, είναι γνωστός, το υπόλοιπο του Εφάπαξ, που δικαιούμαι, από όπου και αν αυτό προέρχεται.

Ως εκ τούτου, επαναλαμβάνω ότι ζητώ τις άμεσες ενέργειες σας και την λεπτομερή ενημέρωση μου και επι του θέματος αυτού.

Τέλος, απευθυνόμενος, στον Διοικητή του ασφαλιστικού Οργανισμού και στον αρμόδιο εποπτεύοντα υπουργό, είναι ότι αυτή η κακή λειτουργία των Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, πέραν των αντικειμενικών δυσχερειών, οφείλεται και στο γεγονός ότι υφίσταται καθεστώς κακοδιοίκησης, διότι, προφανώς, δεν έχουν δοθεί, στους υπαλλήλους οι απαραίτητες οδηγίες, περί ορθής διοικητικής λειτουργίας, με αποτέλεσμα αυτοί να μην επιτελούν, σωστά, τα καθήκοντα της εργασιακής τους ρουτίνας, επειδή η Διοίκηση τους έχει κακομάθει.


Α. Αναστασόπουλος”


 


“Σας προωθούμε το παρόν και παρακαλούμε να ενημερώσετε τον ενδιαφερόμενο σχετικά με  έκδοση της επικουρικής του σύνταξης και του εφάπαξ.

 

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΣΑΡΔΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα”






“Απευθυνόμενος επίσης στην διοίκηση του εφκα και στον αρμόδιο υπουργό εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων ζητώ να ενεργοποιηθεί και η πειθαρχική διαδικασία για την ορθότητα, η μη, των ενεργειών που έγιναν, από την Υπηρεσία, μέχρι τώρα, σχετικά με το εφάπαξ μου και την επικουρική μου σύνταξη.



Α. Αναστασόπουλος”



“Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας .

 

 

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΣΑΡΔΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα”




Όπως αντιλαμβάνεσθε αγαπητοί αναγνώστες, τα έχουν κάνει, κυριολεκτικά, μαντάρα. Μου έστειλαν ένα τμήμα του εφάπαξ μου και περιμένουν, από εκεί και πέρα, χωρίς καμία ενημέρωση, να ζητήσω εγώ - χωρίς να γνωρίζω εάν υπάρχει - το υπόλοιπο του εφάπαξ, που δικαιούμαι, από ένα άλλο Τμήμα του ίδιου ασφαλιστικού οργανισμού, ενώ, σύμφωνα με τους στοιχειώδεις κανόνες της υποχρεωτικής διοικητικής δεοντολογίας και πρακτικής, ήσαν και είναι υποχρεωμένοι, ως σοβαρή Υπηρεσία, που υποτίθεται ότι αποτελείται, από επαγγελματίες, οι οποίοι γνωρίζουν και διεκπεραιώνουν την ρουτίνα της καθημερινής εργασίας τους, να προχωρήσουν οι ίδιοι, ως Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, στην αναζήτηση αυτού του υπολοίπου ποσού του εφάπαξ, που δικαιούμαι, από εκείνο το Τμήμα, που είναι αρμόδιο να μου χορηγήσει το υπόλοιπο Εφάπαξ, που δικαιούμαι και να το ενημερώσουν, προκειμένου να μου χορηγήσει και αυτό το κομμάτι, που μένει σε εκκρεμότητα

Είναι κατανοητό ότι πρόκειται, περί διοικητικού αλαλούμ, περί εμφανέστατης περιπτώσεως κακοδιοίκησης, λόγω της πτωχής και σαφώς, ανεπαρκούς ενημέρωσης του διοικητικού προσωπικού του ασφαλιστικού οργανισμού, γύρω από τους δέοντες και ισχύοντες κανόνες της διοικητικής διαδικασίας και πρακτικής, οι οποίοι επιβάλουν, όταν υπάρχει σχετικό αίτημα, μέρος του οποίου μένει εκκρεμές, να διαβιβάζεται το αίτημα αυτό, στην αρμόδια Υπηρεσία, που, άλλωστε, βρίσκεται, εντός του ενιαίου ασφαλιστικού οργανισμού, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ικανοποίηση του αιτήματος του κάθε πολίτη. 

Αυτό, φυσικά (ή, ορθότερα : εντελώς αφύσικα) δεν έγινε, εκ μέρους της Β’ Διεύθυνσης Επικουρικών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα και του αρμόδιου Τμήματος του e-ΕΦΚΑ, με αποτέλεσμα οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Υπηρεσίας αυτής να μου γράψουν ότι πρέπει να απευθυνθώ, στο Τμήμα Μισθοδοσίας του ασφαλιστικού οργανισμού (κάτι, που έπραξα, όπως προκύπτει, από την παραπάνω ηλεκτρονική αλληλογραφία, που παραθέτω, για να μην χαρακτηρισθώ, ως δύστροπος), ενώ αυτή η ενέργεια αποτελεί υποχρέωση της Υπηρεσίας, που το ζήτησε, κάτι το οποίο τους επεσήμανα, στην επακολουθήσασα αλληλογραφία, που είχα μαζί τους και την οποία παραθέτω, σε αυτό εδώ το δημοσίευμα προκειμένου, ως αναγνωστικό κοινό, να λάβετε γνώση της χαοτικής κατάστασης, στην οποία βρίσκεται ο ασφαλιστικός οργανισμός, λόγω των φαινομένων της κακοδιοίκησης, που υπάρχει και της, προφανώς, μη ενημέρωσης (ή, ορθότερα, της ανεπαρκούς) ενημέρωσης των υπαλλήλων, γύρω από τα ζητήματα της ορθής διοικητικής διαδικασίας, ή και λόγω της τεμπελιάς των αρμοδίων να πράξουν αυτό που πρέπει να πράξουν, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της χορήγησης ολόκληρου του ποσού του Εφάπαξ, που δικαιούμαι. 

Και φυσικά, επισημαίνω ότι, πάρα όλη την προηγούμενη αλληλογραφία, που έχει προϋπάρξει, μέχρι τώρα, όσον αφορά την προοπτική και τον προγραμματισμό της έκδοσης της απόφασης, για την χορήγηση της επικουρικής μου σύνταξης, δεν έχω καμία ειδοποίηση και καμιά ενημέρωση - ηλεκτρονική τηλεφωνική, ή οποιουδήποτε άλλου τύπου.

Μετά τα παραπάνω και αφού η υπόθεση και του Εφάπαξ δεν έχει ολοκληρωθεί και παραμένει εκκρεμής, ως προς ένα σημαντικό της μέρος, καθώς, επίσης, όπως μόλις ανέφερα, δεν έχω καμία ενημέρωση, για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματος μου, για την χορήγηση της επικουρικής σύνταξης, που δικαιούμαι, ύστερα από όλη αυτήν την αλληλογραφία, που παρέθεσα, δεν έχω να κάνω τίποτα άλλο, προς το παρόν, από το να περιμένω τις απαντήσεις των αρμοδίων Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, με τις οποίες οι Υπηρεσίες αυτές υποχρεούνται να με ενημερώσουν και φυσικά να εκδώσουν τις απαραίτητες σχετικές Αποφάσεις τους και να μου καταβάλουν τα οφειλόμενα ποσά, που πρέπει να καταβάλουν. 

Για την, πραγματικά, ενδιαφέρουσα εξέλιξη αυτών των υποθέσεων, το αναγνωστικό κοινό να είναι σίγουρο ότι πρόκειται να ενημερωθεί. Στην παρούσα φάση, δεν έχω να κάνω τίποτα άλλο, εκτός από το να περιμένω τι θα απαντήσουν και το τι πρόκειται να πράξουν οι αρμόδιοι Διευθυντές, Τμηματάρχες και οι λοιποί υπάλληλοι των Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ,, που είναι αρμόδιες να απαντήσουν και να προβούν, στις δέουσες ενέργειες, για την έκδοση των απαραίτητων Αποφάσεων, για το Εφάπαξ και της επικουρικής σύνταξης, που δικαιούμαι, καθώς και για ολοκλήρωση της χορήγησης του εφάπαξ και της καταβολής της εκκρεμούσας επικουρικής μου σύνταξης, για την οποία, όπως προανέφερα, δεν έχω καμία ενημέρωση. Και φυσικά, αναμένω να δω και την δράση του Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού και του εποπτεύοντος Υπουργού. 

Ως εκ τούτου, θα περιμένω και αναλόγως, θα πράξω. Θεωρώ ότι η συνέχεια πρόκειται να είναι ενδιαφέρουσα και ίσως συναρπαστική.

Υπομονή…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
“Σήμερα κιόλας, ενημέρωσα τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ασφαλιστικού οργανισμού, για το τωρινό δημοσίευμα, που τους αφορά, με το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα :

“Θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για το σημερινό δημοσίευμα που αφορά τις απαράδεκτες εκκρεμότητες ως προς το εφάπαξ μου δεν επικουρική μου σύνταξη ενόψει των πολύ κακών χειρισμών στους οποίους προέβησαν Οι αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-1302685.html

Κατόπιν τούτου παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και την απάντηση που οφείλεται”
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Μόλις, πριν λίγο, μου τηλεφώνησαν, για να με ενημερώσουν, για την επικουρική μου σύνταξη (από το τηλέφωνο 2103275241) και μου είπαν ότι έχουν ακόμη εκκρεμότητες, στις επικουρικές συντάξεις, από το 2020 και ότι ευελπιστούν, μέχρι το τέλος του 2022 και την αρχή του 2023, να ολοκληρώσουν την διαδικασία έκδοσης της επικουρικής σύνταξης, που δικαιούμαι, λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν έχουν και περιμένουν τις αποδοχές μου, από το Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, όπου, όπως μου είπε η υπάλληλος, που μου τηλεφώνησε, εκ μέρους του Τμήματος Απονομής των Επικουρικών Συντάξεων, έχουν αποστείλει σχετικό έγγραφο ερώτημα, για να προχωρήσουν, στην ολοκλήρωση της διαδικασίας της χορήγησης της επικουρικής μου σύνταξης.

Αυτά, ως προς την επικουρική μου σύνταξη. Αξιοσημείωτο είναι, εδώ, ότι αποφεύγουν να απαντήσουν, γραπτώς και προτιμούν την τηλεφωνική επικοινωνία, η οποία έχει το μειονέκτημα να είναι, απλώς, προφορική και ως εκ τούτου, δυσαπόδεικτη.

Ως προς το ζήτημα της ολοκλήρωσης της διαδικασίας, για την πλήρη χορήγηση του Εφάπαξ μου, δεν υπάσχει κανένα νέο. Προς το παρόν, απο την Υπηρεσία, τηρείται σιγή ασυρμάτου. Ως εκ τούτου, παραμένω σε αναμονή των ενεργειών τους.

Ιδωμεν…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).