Κλάδος Εφάπαξ e-ΕΦΚΑ : Μια αστεία, που πλησιάζει, στα όρια του γελοίου, απάντηση της ηγεσίας της Β´ Διεύθυνσης Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, στην από 25/11/2022 αναφορά μου και η ανταπάντηση μου, την οποία έστειλα, στον εποπτεύοντα Υπουργό, στον αρμόδιο Διοικητή και στην υπηρεσιακή Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού, με την οποία ανταπάντηση βάζονται τα πράγματα, στην θέση τους και ζητείται η σκληρή πειθαρχική τιμωρία των υπευθύνων υπαλλήλων. (Θα τολμήσουν; Πολύ αμφιβάλλω)...

 



Δεν φτάνει, εκεί, στην Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, στην οδό Φιλελλήνων, στην Αθήνα, στο κτίριο του τέως ΕΤΕΑΕΠ, που τα έχουν κάνει χάλια (πιό χάλια δεν γίνεται), προσπαθούν να βγουν κι’ από πάνω! Αμ, δεν…



Σε συνέχεια του, αμέσως, προηγούμενου δημοσιεύματος μου, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, με τίτλο : Μια περιδιάβαση, στα μαύρα χάλια του κλάδου του του e-ΕΦΚΑ, μέσα από την παρουσίαση της προσωπικής μου περίπτωσης. Εάν δεν τους έπαιρνα χαμπάρι, θα έχανα, περίπου το μισό μου εφάπαξ! Θα είναι σωστό κάποιος να τους χαρακτηρίσει απατεώνες; Όχι, αλλά η υπηρεσιακή πρακτική τους αφήνει ανοικτή την πόρτα, για τέτοιου είδους ερμηνείες. (Για να δούμε τί θα κάνουν ο υπουργός και ο διοικητής, μετά την καταγγελία, που υπέβαλα και την απαραίτητη ένστασή μου, κατά της 1457/8-11-2022 Απόφασης), καθώς και των προηγούμενων δημοσιευμάτων μου, με τίτλους : e-ΕΦΚΑ : Μια αφήγηση των κωμικοτραγικών καταστάσεων, που επικρατούν, ως προς το εκκρεμές ζήτημα της χορήγησης, κυρίως, του εφάπαξ μου, λόγω της κακοδιοίκησης στον ασφαλιστικό οργανισμό, η Διοίκηση του οποίου κακομαθαίνει τους υπαλλήλους. (Απαιτείται υπομονή και επιμονή), όπως επίσης :  e-ΕΦΚΑ : Η ταλαιπωρία μου, ως προς την έκδοση των συνταξιοδοτικών Αποφάσεων, για την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ, καλά κρατεί. (Οι Υπηρεσίες δεν ξέρουν τί τους γίνεται και φυσικά οι βαριές πολιτικές και υπηρεσιακές ευθύνες μοιράζονται στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή. (Για να δούμε τί θα κάνουν)…. , έρχομαι, με το παρόν δημοσίευμα, να συνεχίσω την αναφορά μου, στο, τραγελαφικών διαστάσεων, πρόβλημα, που έχει δημιουργηθεί, εκ του μη όντος, με την χορήγηση του εφάπαξ, που δικαιούμαι, εξαιτίας μιας αστείας έγγραφης (δια ηλεκτρονικού μηνύματος), που μου εστάλη χθες 28/11/2022, η οποία πλησιάζει τα όρια του γελοίου και είναι χαρακτηριστική της τεράστιας παθογένειας, την οποία παρουσιάζει το ελληνικό Δημόσιο, εξαιτίας της ημιμάθειας, της στρεβλής και παρωχημένης διοικητικής πρακτικής, αλλά και κυρίως, του εξουσιαστικού εγωισμού, όπως επίσης και της, κακώς, νοουμένης επιβολής της εξουσίας, στους διοικούμενους, εκ μέρους μιας σειράς ανεπαρκών δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την θέση ισχύος, την οποία κατέχουν, συμπεριφέρονται, αυθαίρετα και ετσιθελικά, στους διοικούμενους πολίτες και στην συγκεκριμένη περίπτωση, στους συνταξιούχους και ειδικά, στην προσωπική μου περίπτωση, η οποία, απλώς, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του εγγενούς κακού πολλών δημοσίων υπηρεσιών.

Από το, αμέσως (αλλά και όχι, μόνον, αυτό), προηγούμενο δημοσίευμά μου, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ, είναι γνωστή η διαμαρτυρία μου, για την πρακτική και την συμπεριφορά, απέναντι μου (αλλά, πιστεύω και απέναντι, σε όλους τους συνταξιούχους) αυτών, που ηγούνται, στην Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ του Δημόσιου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, το περιεχόμενο της οποίας διαμαρτυρίας μπορεί το αναγνωστικό κοινό να διαβάσει και σε άλλα, προηγούμενα δημοσίευματά μου, σε αυτό εδώ το μπλογκ, στα οποία παραπέμπω, παραπάνω, με αναφορά του ηλεκτρονικού τους συνδέσμους. 

Τώρα, στο παρόν δημοσίευμα, θα δούμε και την αστεία, που πλησιάζει, στα όρια του γελοίου, απάντηση των αρμοδίων, που διαχεειζονται την δότη, σε αυτούς, εξουσία τους, στην Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, για να αντιληφθεί το αναγνωστικό κοινό το μέγεθος της τραγελαφικότητας, του εγωισμού και της ακαταλληλότητας των όσων έχουν θέσεις ευθύνης υπαλλήλων, στα ζητήματα της διοικητικής συμπεριφοράς, που επικρατούν, ως προς την υπαλληλική υπηρεσιακή πρακτική και εφαρμογή της νομοθεσίας, εκ μέρους όσων έχουν την ευθύνη να εξυπηρετήσουν το κοινό των πολιτών και συγκεκριμένα, των συνταξιούχων, οι οποίοι υπάλληλοι, επειδή έχουν μάθει σε μια εσφαλμένη πεπατημένη υπηρεσιακή ρουτίνα και λόγω νωχέλειας, αντί να υπηρετήσουν το συνταξιουχικό κοινό, το ταλαιπωρούν, άνευ λόγου και μόνο και μόνο, για λόγους αδιαφορίας και διαδεδομένης άρνησής να προσαρμοσθούν, στα νέα δεδομένα, που έχουν προκύψει, μετά την ένταξη όλων των παλαιών χωριστών και ανεξάρτητων ασφαλιστικών οργανισμών, στον e-ΕΦΚΑ. 

Ας δει, λοιπόν, το αναγνωστικό κοινό το κείμενο της ηλεκτρονικής απάντησης που έστειλε, στο Τμήμα Αναφορών του e-ΕΦΚΑ, στον Υπουργό και στον Διοικητή, όπως και στις αρμόδιες γενικές διευθύνσεις, αλλά και στο Τμήμα Μισθοδοσίας του ασφαλιστικού οργανισμού, την οποία κοινοποίησε και στον κ. Αναστάσιο Σγούρο και στον κ. Ιωάννη Ζιάζιαρη, η Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα :


«Θέμα: RE: Δημοσίευμα, για την διαμαρτυρία/αναφορά και Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα.


Καλησπέρα σας

 

              Σχετικά με την υπόθεση του κου Αναστασίου Αναστασόπουλου, συνταξιούχου, π. υπαλλήλου ΟΑΕΕ, ο οποίος έχει προβεί σε δεκάδες διαμαρτυρίες και ηλεκτρονικά μηνύματα προς διάφορες κατευθύνσεις,  απευθύνοντας συνεχώς κατηγορίες προς τη Δ/νσή μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για  τα εξής : 

 

1)      Ως προς την κύρια σύνταξή του, αυτή έχει ολοκληρωθεί από 03/08/2022. 

2)      Ως προς την εφάπαξ παροχή, αυτή έχει ολοκληρωθεί από 08/11/2022. 

3)      Ως προς την επικουρική σύνταξή του, αυτή βρίσκεται σε στάδιο αναμονής και επεξεργασίας, καθώς η αποχώρησή του από την υπηρεσία είχε πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2021 και τη δεδομένη χρονική στιγμή εκδίδονται οι επικουρικές συντάξεις των πρώην υπαλλήλων που αποχώρησαν τον Ιανουάριο του 2021. Όπως γνωρίζετε, δεν γίνεται καμία παρέκκλιση της χρονολογικής σειράς αποχώρησης. 

4)      Ειδικότερα, σε σχέση με την εφάπαξ παροχή για την καταβολή της οποίας διαμαρτύρεται έντονα, σας ενημερώνουμε ότι η Δ/νσή μας παρέχει εφάπαξ βοήθημα για όλους τους π. υπαλλήλους του ΟΑΕΕ για το χρονικό διάστημα από 01/01/2006 έως την αποχώρηση, σύμφωνα με τις διατάξεις των Νόμων 103/75 και 3232/2004. Για το προγενέστερο χρονικό διάστημα η εφάπαξ παροχή καταβάλλεται από το Τμήμα Μισθοδοσίας του ΕΦΚΑ. 

 

5)      Τέλος, επισημαίνουμε ιδιαιτέρως ότι για όλες αυτές τις πληροφορίες, ο κος Αναστασόπουλος έχει ενημερωθεί πολλάκις και αναλυτικότατα από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Δ/νσης, τόσο προφορικά, όσο και γραπτά, ενώ έχει ήδη υποβάλει ένσταση, η οποία θα εξεταστεί στα πλαίσια των Διοικητικών Επιτροπών

Παρόλα αυτά συνεχίζει τις οχλήσεις, τις διαμαρτυρίες, τα ηλεκτρονικά μηνύματα και τις αναρτήσεις στο διαδικτυακό του ημερολόγιο (blog), χωρίς εμφανή λόγο. 

 

Κατόπιν όλων των προηγούμενων, και επειδή έχει  υλοποιηθεί από τη Δ/νση μας  κάθε νόμιμη ενέργεια,  οποιαδήποτε νέα όχληση εκ μέρους του για τα ίδια θέματα, σύμφωνα με τη διάταξη του Ν. 3230/2004, άρ.11, παρ.3, θα θεωρηθεί καταχρηστική και θα τεθεί στο αρχείο .

 

 

Με εκτίμηση

 

e ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

ΚΑΡΑΔΗΜΑ ΠΑΡΘΕΝΙΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Β΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ 

ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

e-mail: d.bapon.syntefdt@efka.gov

Φιλελλήνων 13-15 , 10557, Αθήνα»



Είχε, βεβαίως, προηγηθεί δική μου αναφορά, στον εποπτεύοντα Υπουργό Εργασίας, στον Διοικητή του ασφαλιστικού οργανισμού, στις γενικές διευθύνσεις και στο Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ, με κοινοποίηση, στα δυο πρόσωπα, που αναφέρω παραπάνω και η οποία, προφανώς, ενόχλησε τα μάλα, δια της όποιας τους γνωστοποίησα την ύπαρξη του, αμέσως, προηγούμενου δημοσιεύματός μου, σε αυτό, εδώ, το μπλογκ και η οποία αναφορά μου, χθες, 28/11/2022, είχε, ως εξής:


«ΘΕΜΑ : Δημοσίευμα, για την διαμαρτυρία/αναφορά και Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα.

 

Θεωρώ υποχρέωσή μου, με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, να σας ενημερώσω, για το σημερινό δημοσίευμα, που αφορά το θέμα του εφάπαξ, που δικαιούμαι και το οποίο δεν μου έχει δοθεί. Η ηλεκτρονική διεύθυνση του δημοσιεύματος είναι : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-14578-11-2022.html .

 

Παρακαλώ αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα, με το περιεχόμενο του παραπάνω ηλεκτρονικού δημοσιεύματος, να διαβιβαστεί, λόγω αρμοδιότητας, από τους αποδέκτες του παρόντος, στην Τοπική Διοικητική Επιτροπή του τέως ΕΤΕΑΕΠ, αφού δεν μου είναι γνωστή η τοποθεσία, στην οποία εδρεύει, ούτε έχω κάποιο άλλο στοιχείο επικοινωνίας, με αυτή την Υπηρεσία, προκειμένου να τεθεί, στον υπηρεσιακό φάκελλο, για να ληφθεί υπόψη, κατά την εξέταση της ένστασής μου, όποτε και αν η συνεδρίαση, που πρόκειται να γίνει, προσδιορισθεί να πραγματοποιηθεί». 



Εννοείται ότι αυτού του είδους η απάντηση, που έδωσε η Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα είναι διασκεδαστική, ως προς το περιεχόμενό της, αλλά και απογοητευτική, ως προς το χαμηλό επίπεδό της, αν και αποτέλεσε “βούτυρο στο ψωμί μου”, γι’ αυτό και η δική μου ανταπάντηση υπήρξε επιτιμητική, αυστηρή και αρκούντως, σκληρή. 


Το αστείο, που πλησιάζει τα όρια του γελοίου, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί ισχυρίζονται ότι θεωρούν, πως με, την έκδοση της απόφασης 1457/8-11/2022, την οποία έκδωσαν, χορηγώντας μου, μόνον, ένα τμήμα του εφάπαξ μου, τελείωσαν την δουλειά τους (!), ενώ δεν την έχουν τελειώσει, επειδή το αίτημα μου, για την χορήγηση του συνολικού ποσού του εφάπαξ μου, έχει μείνει εκκρεμές και φυσικά, αφού το αίτημα μου έχει μείνει εκκρεμές και μου έχει χορηγηθεί, μόνο, ένα τμήμα του εφάπαξ μου, από εκεί και πέρα είναι υποχρεωμένοι, είτε να διαβιβάσουν το αρχικό αίτημα μου, της 22/6/2021, εκεί όπου πρέπει να το διαβιβάσουν.


Εναλλακτικώς, μπορούσαν να ζητήσουν τα απαραίτητα στοιχεία, για το υπόλοιπο του εφάπαξ μου, από την όποια κατηχούσα τα απαραίτητα στοιχεία, που αφορούν την προσωπική μου περίπτωση Υπηρεσία του ενιαίου, πλέον, ασφαλιστικού οργανισμού και να εκδώσουν ολοκληρωμένη απόφαση, με την πλήρη χορήγηση ολόκληρου του ποσού του εφάπαξ μου. Και αν κρίνουν ότι δεν έχουν την απαραίτητη αρμοδιότητα, για αυτήν την αλληλουχία των υπηρεσιακών ενεργειών, τότε, πρέπει - είναι, εκ του νόμου, υποχρεωμένοι - να παραπέμψουν, λόγω αρμοδιότητος, την αρχική μου αίτηση, της 22/6/2021, μαζί με τα όποια απαραίτητα δικαιολογητικά, που τυχόν απαιτούνται και τα οποία κατέχουν, ή έχουν πρόσβαση, σε αυτά, στην Υπηρεσία, που θεωρούν ότι είναι αρμόδια, να ολοκληρώσει την εξυπηρέτηση του αιτήματος μου, για το υπόλοιπο εφάπαξ, που δικαιούμαι. 


Εγώ ό,τι ήταν να το κάνω, το έκανα· υπέβαλα την αίτηση για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ μου. Από εκει και πέρα, δεν πρέπει να κάνω και δεν πρόκειται να κάνω τίποτε άλλο, διότι οι εσωτερικές Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ έχουν όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του υπαλληλικού μου βίου των 30 και πλέον, ετών και υποχρεούνται, εκ του νόμου και της ορθής διοικητικής πρακτικής, να συνεργασθούν, να συντονιστούν και να ικανοποιήσουν, πλήρως, το εκκρεμές αίτημα, για την πλήρη χορήγηση του εφάπαξ μου και να παράξουν απτά αποτελέσματα, με την χορήγηση του συνολικού ποσού του εφάπαξ, σε εμένα. 


Όλα τα άλλα είναι άνευ ουσίας και αποτελούν σαφείς και χαρακτηριστικές αποδείξεις της επικρατούσας υπηρεσιακής νωχέλειας, της ανεπάρκειας και της κατεστημένης κακής διοικητικής πρακτικής των υπηρετούντων, στην Β´ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ. Και φυσικά, η αιτία, για αυτά τα χάλια, εντοπίζεται, στην ηγεσία της, εν λόγω Διευθύνσεως, η οποία επιτρέπει και εφαρμόζει αυτή την κάκιστη διοικητική/υπηρεσιακή πρακτική.  


Πού τα έμαθαν και ποιος τους τα δίδαξε όλα αυτά τα εσφαλμένα και παρωχημένα υπηρεσιακά έργα, ως προς την ακολουθούμενη αυτή διοικητική πρακτική, αγνοώ. Και φυσικά, αυτή η χειριστή και απρεπής, προς τους διοικούμενους, κατάσταση πρέπει να ανατραπεί, άρδην. Αυτός είναι ο δικός μου στόχος. Και βέβαια ο στόχος αυτός, είναι ένας σωστός και απολύτως, δίκαιος στόχος.

Ας διαβάσει, τώρα, το αναγνωστικό κοινό το κείμενο της απάντησης που έστειλα εγώ, με το χθεσινό (28/11/2022 και ώρα 2:59 μ.μ) ηλεκτρονικό μου μήνυμα, στο Τμήμα Αναφορών του e-ΕΦΚΑ, στον Υπουργό και στον Διοικητή, όπως και στις αρμόδιες γενικές διευθύνσεις, αλλά και στο Τμήμα Μισθοδοσίας (προκειμένου το Τμήμα Μισθοδοσίας να πράξει τις δικές του, κατ’ αρμοδιότητα, ενέργειες) του ασφαλιστικού οργανισμού, την οποία απάντηση κοινοποίησα και στα δυο πρόσωπα, που προανέφερα.

Ιδού, λοιπόν, το κείμενο της δικής μου απάντησης :


«Re: Δημοσίευμα, για την διαμαρτυρία/αναφορά και Ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της 1457/8-11-2022 Αποφάσεως της Β’ Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα.


Ο λόγος των διαμαρτυριών μου είναι σαφής, εμφανής και καθόλα νόμιμος.

Από εκεί και πέρα, τον λόγο τον έχουν τα ανώτερα πειθαρχικά όργανα της Β' Διευθύνσεως Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, τα οποία είναι αρμόδια να κρίνουν τις πράξεις και τις παραλείψεις της, εν λόγω, Διευθύνσεως, η οποία είναι υποχρεωμένη, τουλάχιστον, να παραπέμψει την αρχική αίτηση μου, για το Εφάπαξ μου, λόγω αρμοδιότητος, στην αρμόδια Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, εφόσον κρίνει ότι άλλη Υπηρεσία είναι αρμόδια να επιληφθεί του αρχικού μου αιτήματος για την χορήγηση ολοκλήρου του εφάπαξ μου και όχι Τμήματος αυτού.

Οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Β' Διευθύνσεως Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, όπως προκύπτει και από την ανωτέρω απάντηση τους, αρνούνται, πεισματικά και εσκεμμένα, εν πλήρη επιγνωση, να προβούν, σε όσα, εκ του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, της νομολογίας και της διοικητικής πρακτικής, να εκτελέσουν αυτά τα περιγραφόμενα και στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και στα προηγηθέντα μηνύματα μου, είναι υποχρεωμένοι να πράξουν και για τον λόγο αυτόν ο εποπτεύον υπουργός, ο αρμόδιος διοικητής και τα πειθαρχικά όργανα του ασφαλιστικού οργανισμού και του εποπτεύοντος υπουργείου, οφείλουν να πράξουν το καθήκον τους, να ελέγξουν πειθαρχικά, τους πράξαντες υπαλλήλους, να τους τιμωρήσουν, παραδειγματικά και να τους υποχρεώσουν να εφαρμόσουν όλα όσα προβλέπει ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας, οι συναφείς νόμοι και κανονισμοί, όπως και η διοικητική πρακτική.

Οι υπάλληλοι αυτοί πρέπει να περάσουν, τουλάχιστον, από ΕΔΕ, να τιμωρηθούν από τα αρμόδια όργανα, ύστερα από τις επιβαλλόμενες ενέργειες των προϊσταμένων τους αρχών και επι όλων αυτών πρέπει εγώ να ενημερωθώ, από τον εποπτεύοντα υπουργό, τον αρμόδιο διοικητή του e-ΕΦΚΑ και την Διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού, διότι - επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά - όταν, στις 22/6/2022, κατόπιν οδηγιών του αρμόδιου Τμήματος Διοικητικού του Α' Υποκαταστήματος Μισθωτών, με έδρα το Αιγάλεω, υπέβαλα την αίτηση, για την χορήγηση του εφάπαξ μου, την υπέβαλα, για ολόκληρο το ποσόν του Εφάπαξ , που δικαιούμαι και όχι για ένα τμήμα αυτού. 

Ως εκ τούτου, ούτως, ή άλλως, η Β' Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα ήταν και είναι υποχρεωμένη να προβεί, στις πρέπουσες ενέργειές της, ούτως ώστε να λάβω ολόκληρο το Εφάπαξ, που δικαιούμαι.

Για τον λόγο αυτό, απαιτώ, από τα ανώτερα, ιεραρχικώς, όργανα να υποχρεώσουν την Β' Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ να προβεί, στις δέουσες, νόμιμες και υποχρεωτικές ενέργειες της, επι της υποθέσεως της χορηγήσεως του Εφάπαξ μου και βάσει των διατάξεων του άρθρου 4, παράγραφος 1 του Ν. 2690/1999 να υποχρεώσει την, εν λόγω, Διεύθυνση να πραξει τα δέοντα και τα νόμιμα, τα οποία αρνείται να πραξει.

Θυμίζω, εδώ την σχετική διάταξη του νόμου :

"1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες"


Από εκεί και πέρα, με δεδομένη την απειθαρχία της Β' Διευθύνσεως Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, έναντι της κείμενης νομοθεσίας, όπως αυτή, παραπάνω, καταγράφεται, παρακαλώ το Τμήμα Μισθοδοσίας του e-ΕΦΚΑ να πράξει τα όσα το αφορούν, σχετικά με την χορήγηση του υπόλοιπου τμήματος του Εφάπαξ, που δικαιούμαι, για το χρονικό διάστημα της υπηρεσίας μου στο τέως Ταμείο Συντάξεων και Αυτοκινητιστών και στον τέως ΟΑΕΕ, από 3/4/1991 μέχρι 31/12/2005.

Και φυσικά, αναμένω άμεση απάντηση και τάχιστες, από τον υπουργό, τον διοικητή και τους λοιπούς αποδέκτες του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος, πλην της Β' Διευθύνσεως Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, οι υπάλληλοι της οποίας παρανομούν και επιμένουν, στην παράνομη πρακτική τους, για την οποία πρέπει να τιμωρηθούν, σκληρά και να υποχρεωθούν, από τα ανώτερα, ιεραρχικώς, όργανα της Διοικήσεως να αλλάξουν αυτή την παρωχημένη, υπηρεσιακώς, πρακτική και νοοτροπία, επι το νόμιμον.

Κατόπιν αυτών παρακαλώ τους λοιπούς αποδέκτες, για τις ενέργειές τους, στα πλαίσια την νόμων και για την ενημέρωση μου, ως προς αυτές.


Α. Αναστασόπουλος»


Το περιεχόμενο της ανταπάντησης, που απηύθυνα, στους αρμόδιους και υπεύθυνους ανώτερους διοικητικούς και πολιτικούς προϊσταμένους των υπαλλήλων, με θέσεις ευθύνης υπαλλήλων της Β’ Διεύθυνσης Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ (Υπουργό, Διοικητή κλπ), οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να ελέγξουν την παράνομη, αντιδεοντολογική και απαράδεκτη πρακτική των ηγετών και των όποιων συμμετεχόντων υπαλλήλων της Β’ Διεύθυνσης Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, όσον αφορά το ζήτημα της μη ολόκληρης καταβολής του εφάπαξ, που δικαιούμαι, είναι, νομίζω, σαφές, λεπτομερές, κατατοπιστικό και εμπεριστατωμένο.

Περισσότερα δεν θεωρώ ότι χρειάζονται να γράψω, προκειμένου να αποδειχθεί η νωχέλεια, που επικρατεί, στις υπηρεσιακές πρακτικές, που ασκούνται και στην Β’ Διεύθυνση Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, τις οποίες οφείλει να εκριζώσει και να εξαφανίσει, ως φαινόμενα, η υπηρεσιακή και η πολιτική ηγεσία του ασφαλιστικού οργανισμού και του εποπτεύοντος Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων - πρωτίστως, δηλαδή ο εποπτεύων Υπουργός και ο υπεύθυνος Διοικητής του ασφαλιστικού οργανισμού.

Θα τολμήσουν ο Υπουργός, ο Διοικητής και οι λοιποί υπηρεσιακοί ηγήτορες να πράξουν όσα έλλογα, δέοντα και νόμιμα, ζητώ; Θα φροντίσουν να εφαρμόσουν τον νόμο;

Πολύ αμφιβάλλω, αν κρίνω, από την, έως τώρα, εμπειρία μου. Παρά ταύτα, ας περιμένουμε, για να δούμε. Έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους…

[Και αφού η κυρία Παρθενία Καραδήμα κάνει λόγο και για το αίτημα της χορήγησης, της επικουρικής μου σύνταξης, που και αυτό είναι εκκρεμές, μήπως της ζήτησε κανένας να μην τηρήσει, αυστηρά, την σειρά προτεραιότητας; Δεν το ξέρω αυτό. Πάντως, όχι εγώ. Ως εκ τούτου, ο όποιος υπαινιγμός της, δια της συγκεκριμένης αναφοράς, στο κείμενο της, είναι άνευ ουσίας και περιεχομένου. Αυτό, που ξέρω, είναι ότι εγώ ζήτησα να μου χορηγηθεί, επιτέλους, η εκκρεμούσα, εισέτι, επικουρική μου σύνταξη, που, ήδη, έχουν καθυστερήσει να μου την χορηγήσουν, να με ενημερώσουν, για το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα, που απαιτείται, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της χορήγησης της επικουρικής μου σύνταξης και φυσικά, να στρωθούν, στην δουλειά και να διεκπεραιώσουν τις εκκρεμούσες επικουρικές συντάξεις. Δεν επιθυμώ να μου κάνουν χάρες, ουτε προτιμήσεις, εις βάρος άλλων. Αυτά και τίποτα περισσότερο].

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα κιόλας (29/11/2022), απέστειλα, σε όλους τους αποδέκτες του ηλεκτρονικού μηνύματος της 28ης Νοεμβρίου 2022, που περιέχεται, στο, παραπάνω, σχολιαζόμενο άρθρο μου, και το, παρακάτω, ηλεκτρονικό μήνυμα :

“Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για το παρακάτω σημερινό δημοσίευμα και να παρακαλέσω για τις δικές σας ενέργειες και απαντήσεις επί αυτού.

https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e-25112022.html”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…