e-ΕΦΚΑ : Η ταλαιπωρία μου, ως προς την έκδοση των συνταξιοδοτικών Αποφάσεων, για την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ, καλά κρατεί. (Οι Υπηρεσίες δεν ξέρουν τί τους γίνεται και φυσικά οι βαριές πολιτικές και υπηρεσιακές ευθύνες μοιράζονται στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή. (Για να δούμε τί θα κάνουν)…





Δεν είναι, μόνο, η ταλαιπωρία, που υπέστην, για να λάβω την κύρια σύνταξη μου, από τον e-ΕΦΚΑ, μια περιπέτεια την οποία έχω περιγράψει σε προηγούμενα δημοσιεύματα, σε αυτό εδώ το blog. Είναι ότι η ταλαιπωρία, για την λήψη της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ, που δικαιούμαι,  συνεχίζεται, τρεις μήνες, μετά την έκδοση, στις 3/8/2022, της συνταξιοδοτικής απόφασης, για την κύρια σύνταξή μου και σχεδόν, 17 μήνες, από τότε, που, στις 22/6/2021, υπέβαλα την αίτηση, που έπρεπε, για να μου χορηγηθούν οι δυο αυτές δικαιούμενες παροχές.

Φυσικά, έστειλα τα απαιτούμενα ηλεκτρονικά μηνύματα στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στις αρμόδιες υπηρεσίες. 

Η αλληλογραφία που έλαβα, πέραν από τα αλαμπουρνέζικα των τίτλων της, είναι χαρακτηριστική της πλήρους ακαταστασίας, που επικρατεί στον χώρο των επικουρικών συντάξεων και του εφάπαξ. Είναι το γεγονός ότι οι υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, κυριολεκτικά, δεν ξέρουν το τί τους γίνεται, σχετικά με την υπόθεση μου, παρά το γεγονός ότι τους έστειλα και φωτοαντίγραφα της αίτησης που υπέβαλα, στο Α’ υποκατάστημα Μισθωτών του e-ΕΦΚΑ Αιγάλεω, στις 22 Ιουνίου 2021, όπως και του διαβιβαστικού εγγράφου του Α` υποκαταστήματος Μισθωτών του e-ΕΦΚΑ, στις 18 Αυγούστου 2021, προς την αρμόδια Υπηρεσία, που ασχολείται με τα θέματα των επικουρικών συντάξεων και του εφάπαξ, τα οποία έγγραφα παρουσιάζω, στο παρόν κείμενο.

Δείτε παρακάτω, το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα, στις 20/10/2022 και το αλαλούμ, που έχει ακολουθήσει, με την ηλεκτρονική αλληλογραφία, που έχει ακολουθήσει και παραμένει εκκρεμής : 


From: ypourgos_erg@yeka.gr [mailto:ypourgos_erg@yeka.gr
Sent: Thursday, October 20, 2022 2:54 PM
To: protocol@yeka.gr
Subject: FW: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).

From: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com
Sent: Thursday, October 20, 2022 3:28 PM
To: dioikitis@efka.gov.grypourgos_erg@yeka.grgd.sintaxeon@efka.gov.gr
Subject: Ερωτήματα για την πορεία της εκκρεμούσας αίτησης μου για την χορήγηση του εφάπαξ και της επικουρικής μου σύνταξης ως πρωην υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ (ΤΣΑ).

 

Κύριοι και κυρίες 

 

όπως είναι γνωστό μετά πολλών κόπων και βασάνων και ύστερα από μια μακρά αλληλογραφία και με εσάς, έλαβα την κύρια σύνταξη μου, ως πρώην υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ, προερχόμενος από το ΤΣΑ, από 1 Ιουλίου 2021, με την, υπ´ αριθμόν 832/3 Αυγούστου 2022 / Σ 47321 συνταξιοδοτική απόφαση του υποκαταστήματος της Β Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ δημόσιου τομέα. 

 

Έκτοτε, δεν έχω καμία πληροφόρηση για την επικουρική μου σύνταξη και το εφάπαξ μου, που εκκρεμούν ύστερα από την υπ' αριθμόν 135 / 22 Ιουνίου 2021 αίτηση (χειρόγραφο πρωτόκολλο της του Α υποκαταστήματος μισθωτών e-ΕΦΚΑ, με έδρα το Αιγάλεω, που υπέβαλα στην, εν λόγω, υπηρεσία. Η αίτηση αυτή διαβιβάστηκε, με το από 18 Αυγούστου 2021 e-mail του Α τοπικού υποκαταστήματος μισθωτών e-ΕΦΚΑ Αιγάλεω, στην Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων και Εφάπαξ δημοσίου τομέα του e-ΕΦΚΑ.

 

Από τότε, αγνοείται η ύπαρξη και η τύχη αυτής της αιτήσεως μου, για τη χορήγηση της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ μου και για τον λόγο αυτόν, παρακαλώ, για τις ενέργειες σας, ούτως ώστε να μου απονεμηθεί το ταχύτερο και η επικουρική σύνταξη, που δικαιούμαι και το εφάπαξ. Και φυσικά, παρακαλώ να μου γνωρίσετε το χρονοδιάγραμμα των εργασιών της υπηρεσίας σας, για την υλοποίηση του αιτήματος μου. 

 


 

Στην παρούσα επισυνάπτω αντίγραφα και της υπ αριθμόν 135 / 22 Ιουνίου 2021 αιτήσεως μου, όπως και του από 18 Αυγούστου 2021 e-mail του Α τοπικού υποκαταστήματος μισθωτών του e-ΕΦΚΑ Αιγάλεω, προκειμένου να λάβετε γνώση του περιεχομένου των εγγράφων αυτών. 

 

Κατόπιν τούτων, παρακαλώ για τις σύντομες ενέργειες σας προκειμένου να εκδοθούν οι εκκρεμούσες αποφάσεις της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ, που δικαιούμαι. Και φυσικά, αναμένω την ενημέρωση, που πρέπει να μου κάνετε, για τα ζητήματα αυτά.

 

 

Αναστάσιος Αναστασόπουλος

 

Εστάλη από Outlook για iOS

 

Η εικόνα καταργήθηκε από τον αποστολέα.

Χωρίς ιούς.www.avast.com

 

  


Προς : Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημοσίου Τομέα : gd.sintaxeondt@efka.gov.gr


Σας προωθώ τα ηλεκτρονικά μηνύματα, που έστειλα προκειμένου να λάβετε γνώση όσων συμβαίνουν και να ενεργήσετε, σύμφωνα με τις δικές σας αρμοδιότητες.


Αναστάσιος Αναστασόπουλος

Εστάλη από Outlook για iOS

Από: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Στάλθηκε: Tuesday, November 1, 2022 10:12:44 AM
Προς: Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ <d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>
Κοιν.: dioikitis@efka.gov.gr <dioikitis@efka.gov.gr>; ypourgos_erg@yeka.gr <ypourgos_erg@yeka.gr>
Θέμα: Re: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).
 
Κύριες και κύριοι

Όπως γράφω, δεν μπορώ να επικοινωνήσω, με τα τηλέφωνα που μου στείλατε με το ηλεκτρονικό σας μήνυμα. Ιδιαίτερα, το 2103275511 η τηλεφωνική υπηρεσία το εμφανίζει, ως ανύπαρκτο, ενώ το 2103275280 με παρέπεμψε σε ένα άλλο τηλέφωνο (το 2103275275), το οποίο δεν απαντά.

Όπως αντιλαμβάνεσθε, έτσι δουλειά δεν μπορεί να γίνει, ενώ, παρά το γεγονός ότι ζήτησα να επικοινωνήσει η Υπηρεσία μαζί μου, στο τηλέφωνο 6948746076, ουδεμία κλήση έγινε.

Κατόπιν τούτων, ζητώ την έγγραφη απάντησή σας, σχετικά με το επίμαχο θέμα της χορήγησης του εφάπαξ και της επικουρικής σύνταξης, που δικαιούμαι, θέματα τα οποία καθυστερούν και επιθυμώ, όπως αναφέρω και στο αρχικό ηλεκτρονικό μήνυμα, που σας έστειλα, να πληροφορηθώ, ως προς το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησης των σχετικών εκδόσεων των απαραίτητων αποφάσεων, από την Υπηρεσία σας και το πότε θα πραγματοποιηθούν οι πληρωμές του εφάπαξ μου και της επικουρικής μου σύνταξης, που εκκρεμούν.

Στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στους οποίους κοινοποιώ το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, εκφράζω την πλήρη δυσαρέσκειά μου, για την επικρατούσα κατάσταση και ζητώ την άμεση παρέμβασή τους, για την επίλυση του προβλήματος, το οποίο έχω εκθέσει, πλήρως και επαρκώς. Και φυσικά, ζητώ και την δική τους απάντηση, στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, με όποιον τρόπο νομίζουν οι ίδιοι ότι πρέπει να μου απαντήσουν. Αν και πάντως, η απάντηση πρέπει να είναι γραπτή.  

Επιφυλασσόμενος, για τα νόμιμα, αναμένω άμεσες ενέργειες.


Αναστασιος Αναστασοπουλος 







Εστάλη από Outlook για iOS

Από: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Στάλθηκε: Monday, October 31, 2022 4:05:58 PM
Προς: Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ <d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>
Θέμα: Re: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).
 
Επειδή προσπαθώ να επικοινωνήσω, στα τηλέφωνα που μου δώσατε, παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου, στο τηλέφωνο 6948746076.
    

Αναστάσιος Αναστασόπουλος

Εστάλη από Outlook για iOS

Από: Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ <d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>
Στάλθηκε: Monday, October 31, 2022 9:37:53 AM
Προς: tasos_anastassopoulos@hotmail.com<tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Θέμα: FW: FW: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).
 

 

 

From: ΑΙΜΙΛΙΑ ΣΑΜΙΩΤΗ [mailto:asamioti@efka.gov.gr
Sent: Monday, October 31, 2022 9:25 AM
To: Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ <d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr>
Subject: Re: FW: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΑ ΤΗΛ.2103275280 Η 2103275511

Στις 27/10/2022 09:24, Β Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ έγραψε:

 

 

From: ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜ. ΤΟΜΕΑ [mailto:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Sent: Thursday, October 27, 2022 9:22 AM
To: d.bapon.syntefdt@efka.gov.grpkaradima@efka.gov.grtm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.gr
Cc: tasos_anastassopoulos@hotmail.comgd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Subject: FW: ???t?µata ??a t?? p??e?a t?? e???eµ??sa? a?t?s?? µ?? ??a t?? ??????s? t?? ef?pa? ?a? t?? ep????????? µ?? s??ta??? ?? p???? ?pa?????? t?? e-?F?? (?S?).

 

 

 

 

Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε να ενημερώσετε αρμοδίως τον ενδιαφερόμενο  σχετικά με το αίτημά του ,καθώς και τις αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΣΑΡΔΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 

Τηλ.: +30 210-3270506-502

email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr

Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα 



Αυτή είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία, που έχει γίνει, μέχρι τώρα, ενώ, χθες 1/11/2022, με πήρε τηλέφωνο, από το τηλέφωνο 2103275111 μια υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ, για να μου ζητήσει πληροφορίες, για την περίπτωση μου και να μου πει ότι, για τους προερχόμενους υπαλλήλους του τέως Ταμείου Συντάξεων Αυτοκινητιστών, από το οποίο προέρχομαι εγώ, δεν είναι αρμόδια η ίδια, αλλά κάποια κυρία Καραγιάννη.

Είπα στην κυρία ότι ερχόμενη σε συνεννόηση, με την αρμόδια υπάλληλο, να της διαβιβάσει ότι η Υπηρεσία της πρέπει να βρει τις υποθέσεις, που με αφορούν, να συσκεφθεί, για το τί πρέπει να πράξει και να με ενημερώσει, γραπτώς, για το τί χρειάζεται να γίνει (αν χρειάζεται να γίνει κάτι, διότι, πριν από αρκετούς μήνες, είχα επισκεφθεί τα γραφεία τους και ως προς την επικουρική σύνταξη, είχα υπογράψει κάποιο αναγκαίο έγγραφο, συμπληρωματικό της αρχικής αιτήσεως) και για το ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα της έκδοσης των απαιτούμενων Αποφάσεων, από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, καθώς και κυρίως, πότε προβλέπεται να αρχίσουν οι πληρωμές του εφάπαξ μου και της επικουρικής μου σύνταξης.

Η κυρία υπάλληλος μου είπε ότι θα ενημερώσει, για όλα αυτά, την αρμόδια υπάλληλο. Οπότε, προς το παρόν ειμαι σε αναμονή, αλλά η γνωστοποίηση αυτής της απαράδεκτης κατάστασης, στο αναγνωστικό κοινό, κρίνω ότι είναι απαραίτητη, με δεδομένες τις βαριές πολιτικές ευθύνες του υπουργού Κωστή Χατζηδάκη και τις, επίσης, βαριές πολιτικές και υπηρεσιακές ευθύνες του διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή.

Αλλά, ας περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις, που προφανώς, πρόκειται να είναι ενδιαφέρουσες και το αναγνωστικό κοινό, φυσικά, θα ενημερωθεί.



Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Στο ζήτημα της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ, που δικαιούμαι και ενώ αυτές οι δυο υποθέσεις εκκρεμούν, υπάρχουν εξελίξεις, διότι γνωστοποίησα, στην Γενική Διευθυνση Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ (αλλά και στο Διοικητή και τον αρμόδιο υπουργό), τ παραπάνω δημοσίευμα, το οποίο σχολιάζω.

Έστειλα, λοιπόν, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα, στους παραπάνω αποδέκτες :

«Κύριοι και κυρίες θεωρώ ότι πρέπει να σας ενημερώσω για το παρακάτω δημοσίευμα που αφορά την υπηρεσία σας σε σχέση με μένα.
https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/11/e.html

Κατόπιν αυτών, αναμένω τις απαντήσεις σας».


Ακολούθησε το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων προς το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας Συντάξεων Δημοσίου Τομέα, με κοινοποίηση, σε μένα, στον υπουργό και στον διοικητή, που έχει ως εξής :


«Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για ενέργειες αρμοδιότητάς σας».


ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

Γεν. Δ/νση Συντάξεων
Τηλ.: +30 210 5278802, 864
e-mail: gd.sintaxeon@efka.gov.gr
Αχαρνών 29, 10439, Αθήνα


Είχε προϋπάρξει, σήμερα, στι 9.12 π. μ., άλλο ηλεκτρονικό μήνυμα της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα, προς την Β´ Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων Δημοσίου Τομέα, με το εξής περιεχόμενο :

«Ευγενική Υπενθύμιση


Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε να ενημερώσετε τον ενδιαφερόμενο γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει απάντηση».

e-ΕΦΚΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΣΑΡΔΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τηλ.: +30 210-3270506-502
email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα



Βέβαια, αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα, εστάλη, μετά από το εξής χθεσινό 1/11/2022, ηλεκτρονικό μήνυμα, που απέστειλα, στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημοσίου Τομέα :

«Σας προωθώ τα ηλεκτρονικά μηνύματα, που έστειλα προκειμένου να λάβετε γνώση όσων συμβαίνουν και να ενεργήσετε, σύμφωνα με τις δικές σας αρμοδιότητες.


Αναστάσιος Αναστασόπουλος»



Ενδιαφέροντα όλα αυτά. Κάτι έχει αρχίσει να κινείται, αλλά πρέπει να δούμε και το αποτέλεσμα.

Ιδωμεν…


Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Χθες (Πέμπτη 3/11/2022) μου τηλεφώνησε, από το 2103275275, δυο φορές η κ. Χαριτίνη Καραγιάννη, από το Τμήμα Εφάπαξ των συνταξιούχων υπαλλήλων, που προέρχονται, από το τέως ΤΣΑ και μου ζήτησε πληροφορίες, για την αίτηση, που υπέβαλα, στις 22/6/2021, στο Α’ Υποκατάστημα Μισθωτών του e-ΕΦΚΑ Αιγάλεω, ζητώντας και την χορήγηση της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ, που δικαιούμαι. Αυτή την αίτηση το Τμήμα του εφάπαξ δεν την έβρισκε, αν και το Α’ υποκατάστημα Μισθωτών του Αιγάλεω, είχε διαβιβάσει, με e-mail του, την αίτηση αυτή.

Είπα, στην κυρία υπάλληλο, ότι η αίτηση πρέπει να βρίσκεται, στο Τμήμα των επικουρικών συντάξεων και η εν λόγω κυρία έψαξε, στο Τμήμα των επικουρικών συντάξεων και βρήκε την αίτηση, η οποια είχε αρχειοθετηθεί, αντί να διαβιβασθεί, λόγω αρμοδιότητας, στο συναρμόδιο Τμήμα των Εφάπαξ. Τελικά, η κ. Καραγιάννη με ρώτησε για τον τραπεζικό μου λογαριασμό, τον οποίο βρήκε, σε φωτοαντίγραφο, από το Τμήμα των επικουρικών συντάξεων και μου ζήτησε να της αποστείλω, ηλεκτρονικά, μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν εχω καμμία οφειλή, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων (που, όντως, δεν έχω).

Έστειλα στην κ. Καραγιάννη, την υπεύθυνη δήλωση, που μου ζήτησε, ηλεκτρονικά, δυο φορές, διότι την πρώτη φορά, στις 1.58 το μεσημέρι, η υπάλληλος με πληροφόρησε ότι δεν ανοίγει το link, που της έστειλα. Τελικά, της ξαναέστειλα, με e-mail, χθες, στις 3.25 μ.μ, την υπεύθυνη δήλωση, σε μορφή pdf. Σήμερα (4/11/2022 και ώρα 10.31), μάλιστα, έστειλα και νέο ηλεκτρονικό μήνυμα στην κ. Καραγιάννη (chkaragianni@efka.gov.gr), ερωτώντας, αν έλαβε το χθεσινό e-mail, με την υπεύθυνη δήλωση, σε μορφή pdf.

Απάντηση, ηλεκτρονικά, δεν πήρα και στα τηλεφωνήματα, που έκανα, δεν σήκωσε κανείς το ακουστικό. Έχω την γνώμη, όμως, ότι δεν υπάρχει, πλέον, ως προς το εφάπαξ, πρόβλημα. Αλλά όλα αυτά, μαζί με το τι θα γίνει, με την επικουρική σύνταξη, μένει να τα δούμε και με επίσημα έγγραφα, τα οποια περιμένω.

Οψόμεθα, λοιπόν…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα (Δευτέρα 7/11/2022 και ώρα 7.53 π. μ.), έλαβα απάντηση, από την υπάλληλο του Εφάπαξ, ότι έλαβε την υπεύθυνη δήλωση, που της έστειλα. Το σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα έχει, ως εξής :

“ Καλημέρα σας,
Την έλαβα, ευχαριστώ πολύ!


e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΙΤΙΝΗ
A’Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ
Β’Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα
Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα

Τηλ.: + 30 210 32 75 275
e-mail: chkaragianni@efka.gov.gr
Φιλελλήνων 13-15, 10557, Αθήνα”


Εννοείται ότι αυτό είναι ένα καλό νέο, αλλά η υπόθεση της χορήγησης της επικουρικής μου σύνταξης και του εφάπαξ, που δικαιούμαι, δεν λήγει εδώ.

Αντιθέτως, όλα τα θέματα είναι ανοικτά και αναμένονται απαντήσεις.

Για τον λόγο αυτόν, σήμερα, στις 2.41 μ.μ., έστειλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στις αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις και στην Β’ Διεύθυνση Επικουρικών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα :

“Σας προωθώ την αλληλογραφία μου με την υπάλληλο του εφάπαξ Χαριτινη Καραγιάννη και παρακαλώ για την σύντομη απάντηση σας, για την διαδικασία που θα ακολουθήσει η Υπηρεσία σας, για την έκδοση των σχετικών συνταξιοδοτικών αποφάσεων για την επικουρική μου σύνταξη (για την οποία δεν έχω καμμία πληροφόρηση, μέχρι σήμερα) και του εφάπαξ μου και για το πότε θα καταβληθούν, σε μένα.

Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και για την απάντησή σας, στα ερωτήματα, που θέτω, σε σύντομο χρόνο.


Α. Αναστασόπουλος”

Εστάλη από Outlook για iOS
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα (Τρίτη 8/11/2022 και ώρα 9:16) έλαβα, από την Γενική Διευθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα του e-ΕΦΚΑ, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα, που εστάλη, στην Β’ Διευθυνση Επικουρικών Συντάξεων και Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα :

“Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε το αρμόδιο τμήμα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να ενημερώσει τον ενδιαφερόμενο σχετικά με το αίτημα




e-ΕΦΚΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΣΑΛΑΠΠΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τηλ.: +30 210-3270506-502
email: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Σταδίου 31, Τ.Κ. 10559, Αθήνα”


Ως εκ τούτου, λοιπόν, είμαι εν αναμονή. Αυτό, άλλωστε, έγραψα, σε δυο ηλεκτρονικά μου μηνύματα, προς την Υπηρεσία αυτή και στους υπόλοιπους. Τα δυο e-mails, που έστειλα, έχουν, ως εξής :

“Είμαι, λοιπόν, σε αναμονή των απαντήσεων, για το εφάπαξ και την επικουρική μου σύνταξη, ως προς το πότε θα εκδοθούν οι δέουσες αποφάσεις και το πότε θα πληρωθώ.


Α. Αναστασόπουλος”

και :

“ΥΓ : Εννοείται και υπενθυμίζω ότι οι σχετικές αποφάσεις, για το εφάπαξ και την επικουρική μου σύνταξη, επιθυμώ να μου σταλούν, με ηλεκτρονικά μηνύματα, σε μορφή pdf - word.


Α. Αναστασόπουλος”


Οψόμεθα…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).