Τα ψεύδη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, για την απονομή των οριστικών κύριων συντάξεων, μέσα από την προσωπική μου περίπτωση και το καταγγελτικό e-mail μου, της 2/7/2022, προς τον υπουργό και τον διοικητή του e-EΦKA Παναγιώτη Δουφεξή.






Το θέμα, με το οποίο θα απασχολήσω, σήμερα, το αναγνωστικό κοινό έχει μια καθαρή προσωπική διάσταση, αλλά δεν είναι μόνο προσωπικό· είναι και μέρος του σοβαρότατου και ευρύτερου κοινωνικού προβλήματος, το οποίο μαστίζει την ελληνική κοινωνική ασφάλιση και το συνταξιοδοτικό κοινό, αφού αφορά τις τεράστιες, τις θηριώδεις καθυστερήσεις, στην απονομή των κύριων, αλλά και των επικουρικών συντάξεων, όπως και των εφάπαξ παροχών, λόγω της ανοργανωσιάς, της ανετοιμότητας και της κατάστασης διάλυσης, που επικρατεί, στο ελληνικό κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα. Μιας κατάστασης, για την οποία, υπεύθυνοι είναι οι κυβερνώντες, είτε είναι οι παρόντες, είτε είναι οι προηγούμενοι και φυσικά, είναι δεδομένες οι προσωπικές ευθύνες του τωρινού υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος, επί έναν χρόνο - μπορεί και περισσότερο - διαδίδει ψέματα, όσον αφορά την απονομή των συντάξεων, που είναι μια διαδικασία, στην οποία παρουσιάζει ένα υποτιθέμενο πρακτικό έργο και ασκεί μια υποτιθέμενη έντονη δραστηριότητα, ενώ, στην κυριολεξία, όλα όσα λέει είναι αποτελέσματα μιας νοσηρής προπαγανδιστικής φαντασίας. Στην τρέχουσα πραγματικότητα, η κατάσταση, που επικρατεί, στον χώρο των συνταξιοδοτήσεων, από τον e-ΕΦΚΑ, είναι απερίγραπτη και φυσικά, τραγική.

Το πόσο απερίγραπτη και κυριολεκτικά, πικρά, κωμικοτραγική είναι αυτή η κατάσταση, περιγράφεται, από την παρακάτω ηλεκτρονική καταγγελία, που υπέβαλα, στις 2/7/2022, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, για την προσωπική συνταξιοδοτική μου περίπτωση και την άκαρπη ηλεκτρονική αλληλογραφία, που ακολούθησε, με το υπουργείο και τις εσωτερικές Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, η έγγραφη διήγηση των οποίων ακολουθεί και είναι, απολύτως, διδακτική (Παραπάνω, πριν την αρχή του παρόντος κειμένου, παρουσιάζω και το συνημμένο, στην καταγγελία της 2/7/2022, έγγραφο, για να λάβουν γνώση οι αναγνώστες).

Και φυσικά, πέρα από το πώς θα μεταχειρισθούν την προσωπική μου περίπτωση, εάν και όταν αυτή διεκπεραιωθεί, το πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν οι εκκρεμούσας συντάξεις, στον e-ΕΦΚΑ (και όχι, μόνον, αυτές) είναι λειτουργικό, οργανωτικό και αφορά τις διαδικασίες, που ακολουθούνται, στον ασφαλιστικό αυτόν οργανισμό, αλλά και θέμα ελλιπούς αριθμητικής επάρκειας και επιστημονικής κατάρτισης του υπαλληλικού του προσωπικού και σε επίπεδο βάσης και σε επίπεδο στελεχών. Αυτήν την οικτρή πραγματικότητα επιχειρεί να περιγράψει και να αναδείξει το παρόν δημοσίευμα.

Διαβάστε, λοιπόν τις παρακάτω ηλεκτρονικές αλληλογραφίες, που έχουν διεξαχθεί, με τις αρμόδιες υπηρεσίες, στο εποπτεύον υπουργείο και στον e-ΕΦΚΑ και τις δικές μου επεξηγήσεις, που ακολουθούν. Η υπόθεση έχει ενδιαφέρον :  


“Αποστολέας : ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ 
Παραλήπτες : ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης και ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής.
2/7/2022.

 Κύριε υπουργέ, κύριε διοικητή. 

 Πραγματικά ντρέπομαι για λογαριασμό σας, για όσα ψεύδη λέτε και δια των υπαλλήλων σας, πράττετε, όσον αφορά τις απονομές συντάξεων. 

 Και έρχομαι στο προκείμενο θέμα, για να λάβετε γνώση και να πράξετε, εάν θέλετε, αυτά που πρέπει να πράξετε. Είμαι συνταξιούχος υπάλληλος λόγω γήρατος, με προσωρινή σύνταξη, από 1ης Ιουλίου 2021, όπως φαίνεται από την συνημμένη απόφαση απονομής προσωρινής σύνταξης, λόγω γήρατος και από τότε ταλαιπωρούμαι, διότι, από τα τέλη του περασμένου Απριλίου, μέχρι και εχθές πηγαίνω στο Τμήμα Απονομής Συντάξεων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, στην οδό Φιλελλήνων, στην Αθήνα και η αρμόδια υπάλληλος κυρία Ευ… Γκ… μου λέει ότι, μέσα στο καλοκαίρι, πρόκειται να βγάλει και την οριστική απόφαση απονομής σύνταξης, λόγω γήρατος, που με αφορά. 

 Χθες που πήγα, για τρίτη φορά, μέσα σε τρεις μήνες, η κυρία Γκ…, ξαφνικά, με πληροφόρησε ότι, μέσα στον συνταξιοδοτικό φάκελο μου δεν υπάρχουν οι συντάξιμες αποδοχές από την 1η Ιανουαρίου 2002 και ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Τμήμα Μισθοδοσίας, που βρίσκεται στο κτίριο της οδού Ακαδημίας 22, στην Αθήνα, για να πάρω την σχετική βεβαίωση των αποδοχών. 

Όντως πήγα, αυθημερόν, στην οδό Ακαδημίας 22, όπου στο Τμήμα Μισθοδοσίας, στον δεύτερο όροφο, μου ζητήθηκε να υποβάλω αίτηση, στο πρωτόκολλο, για να μου δώσουν αυτό, που ζητούσα και το οποίο, λογικά, θα έπρεπε να υπάρχει και να έχει τοποθετηθεί μέσα τον συνταξιοδοτικό μου φάκελο, χωρίς να ενοχληθώ εγώ καθόλου. 

Υπέβαλα χθες την συνημμένη, στο παρόν, αίτηση, με αριθμό πρωτοκόλλου 309286 και μου ειπώθηκε ότι θα πρέπει να περιμένω, για αόριστο χρονικό διάστημα, για να μου βγάλουν την βεβαίωση, που ζητώ, αν και το σωστό θα ήταν, αντί να πάω εγώ, στην οδό Ακαδημίας 22, όταν με πληροφορήσουν ότι είναι έτοιμη η βεβαίωση, για να την μεταφέρω, στην οδό Φιλελλήνων, θα έπρεπε, κανονικά, αυτή η διαδικασία να γίνει αυτοματοποιημένα και δίχως χρονοτριβή. 

 Πραγματικά, είναι ντροπή αυτή η κατάσταση και με λίγα λόγια, σας καταγγέλλω, για όσα συμβαίνουν και σας γνωρίζω ότι, εάν, μέσα σε 15 ημέρες, δεν έχει εκδοθεί η οριστική απόφαση κύριας σύνταξης, λόγω γήρατος, που με αφορά, θα σας κάνω ρεζίλι, δημόσια. 

 Αναστάσιος Αναστασόπουλος”
   


Αυτό είναι το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής επιστολής, που υπέβαλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, στις 2/7/2022.  

Δεν είναι ότι δεν έκαναν τίποτε. Αυτά, που έκαναν, δεν έχουν καμμία ουσιαστική αξία, διότι δεν παρήγαγαν, μέχρι τώρα και με βάση όσα μου έχουν γίνει γνωστά, κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Δηλαδή, ακόμη και τώρα, που γράφω αυτά, που γράφω, δεν έχω λάβει καμμία απόφαση, που να αφορά την απονομή της οριστικής κύριας σύνταξης, σε εμένα. Πιθανόν είναι, μετά από την φασαρία, που έγινε, να έχουν εκδώσει την αναμενόμενη συνταξιοδοτική απόφαση, αλλά, εγώ, επισήμως, δεν γνωρίζω κάτι, περί αυτού.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε την εσωτερική αλληλογραφία του υπουργείου Εργασίας, με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, που έγινε, στις 7/7/2022, μετά το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα, στις 2/7/2022. 

Διαβάστε, λοιπόν : 


“FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 
Αποστολέας ΑΥΤ.ΤΜ. ΔΙΟΙΚ.ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
Παραλήπτης d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr
Κοινοποίηση leit.perif@efka.gov.gr, aanastasopoulos@efka.gov.gr
Ημερομηνία Πεμπ 11:56 
Πρoτεραιότητα Μέγιστη δυνατή 


 ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ.  


From: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΔΣ. [mailto:dioik.merimna.syntaxeon@efka.gov.gr] 
Sent: Thursday, July 7, 2022 11:36 AM 
To: dioik.merimna.sintaxeondt@efka.gov.gr 
Cc: leit.perif@efka.gov.gr; aanastasopoulos@efka.gov.gr Subject: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 

Καλημέρα σας, 

 Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο εστάλη στο Τμήμα της Διοικητικής Μέριμνας και παρακαλούμε για ενέργειες της αρμοδιότητας σας και ακολούθως όπως ενημερώσετε σχετικώς τον ενδιαφερόμενο. 

 Mε εκτίμηση, 

 e-ΕΦΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας 
Γενική Δ/νση Συντάξεων 
Τηλ.: +30 210 5278864 , +30 2105278865 
email: dioik.merimna.syntaxeon@efka.gov.gr 
Αχαρνών 29, 10439 Αθήνα 


 From: ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ [mailto:gd.sintaxeon@efka.gov.gr] 
Sent: Thursday, July 07, 2022 11:15 AM 
To: 'ΕΦΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ' 
Cc: leit.perif@efka.gov.gr; aanastasopoulos@efka.gov.gr Subject: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 

Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για ενέργειες αρμοδιότητάς σας.  


ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ 
Γεν. Δ/νση Συντάξεων 
Τηλ.: +30 210 5278802, 864 
e-mail: gd.sintaxeon@efka.gov.gr 
Αχαρνών 29, 10439, Αθήνα 


 From: Διαχείριση αιτημάτων πολιτών [mailto:leit.perif@efka.gov.gr] 
Sent: Thursday, July 7, 2022 10:34 AM 
To: gd.sintaxeon@efka.gov.gr 
Cc: aanastasopoulos@efka.gov.gr; leit.perif@efka.gov.gr Subject: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 

 Καλησπέρα σας. 

 Σας διαβιβάζουμε συνημμένα ηλεκτρονικό μήνυμα του κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ , που διαβιβάσθηκε στην Υπηρεσία μας από το γραφείο Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αναφορικά με υπόθεσή του και παρακαλούμε για τυχόν ενέργειες αρμοδιότητάς σας και ενημέρωση του ενδιαφερόμενου και της υπηρεσίας μας στο e-mail leit.perif@efka.gov.gr 

 Με εκτίμηση, 

 e – ΕΦΚΑ Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης 
ΔΙΜΠΙΤΟΥΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Τμήμα :Υποστήριξης Περιφερειακών Υπηρεσιών 
Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 
Email: leit.perif@efka.gov.gr 
Αμερικής 12, Τ.Κ. 10671, ΑΘΗΝΑ 


 Θέμα FW: Καταγγελία συνταξιούχου υπαλλήλου λόγω γήρατος Αναστάσιου Αναστασόπουλου. 
Αποστολέας ypourgos_erg@yeka.gr 
Παραλήπτης protocol@yeka.gr 
Ημερομηνία Δευτ 10:19 -----Original Message----- 

From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ 
Sent: Saturday, July 2, 2022 3:44 PM 
To: ypourgos_erg@yeka.gr; dioikitis@efka.gov.gr 
Subject: Καταγγελία συνταξιούχου υπαλλήλου λόγω γήρατος Αναστάσιου Αναστασόπουλου. 

Κύριε υπουργέ, κύριε διοικητή. 

Πραγματικά ντρέπομαι για λογαριασμό σας, για όσα ψεύδη λέτε και δια των υπαλλήλων σας, πράττατέ πράττετε, όσον αφορά τις απονομές συντάξεων. 

 Και έρχομαι στο προκείμενο θέμα, για να λάβετε γνώση και να πράξετε, εάν θέλετε, αυτά που πρέπει να πράξετε. Είμαι συνταξιούχος υπάλληλος λόγω γήρατος, με προσωρινή σύνταξη, από 1ης Ιουλίου 2021, όπως φαίνεται από την συνημμένη απόφαση απονομής προσωρινής σύνταξης, λόγω γήρατος και από τότε ταλαιπωρούμαι, διότι, από τα τέλη του περασμένου Απριλίου, μέχρι και εχθές πηγαίνω στο Τμήμα Απονομής Συντάξεων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, στην οδό Φιλελλήνων, στην Αθήνα και η αρμόδια υπάλληλος κυρία Ευ… Γκ… μου λέει ότι, μέσα στο καλοκαίρι, πρόκειται να βγάλει και την οριστική απόφαση απονομής σύνταξης, λόγω γήρατος, που με αφορά. 

 Χθες που πήγα, για τρίτη φορά, μέσα σε τρεις μήνες, η κυρία Γκ…, ξαφνικά, με πληροφόρησε ότι, μέσα στον συνταξιοδοτικό φάκελο μου δεν υπάρχουν οι συντάξιμες αποδοχές από την 1η Ιανουαρίου 2002 και ότι πρέπει να απευθυνθώ στο Τμήμα Μισθοδοσίας, που βρίσκεται στο κτίριο της οδού Ακαδημίας 22, στην Αθήνα, για να πάρω την σχετική βεβαίωση των αποδοχών. Όντως πήγα, αυθημερόν, στην οδό Ακαδημίας 22, όπου στο Τμήμα Μισθοδοσίας, στον δεύτερο όροφο, μου ζητήθηκε να υποβάλω αίτηση, στο πρωτόκολλο, για να μου δώσουν αυτό, που ζητούσα και το οποίο, λογικά, θα έπρεπε να υπάρχει και να έχει τοποθετηθεί μέσα τον συνταξιοδοτικό μου φάκελο, χωρίς να ενοχληθώ εγώ καθόλου.

 Υπέβαλα χθες την συνημμένη, στο παρόν, αίτηση, με αριθμό πρωτοκόλλου 309286 και μου ειπώθηκε ότι θα πρέπει να περιμένω, για αόριστο χρονικό διάστημα, για να μου βγάλουν την βεβαίωση, που ζητώ, αν και το σωστό θα ήταν, αντί να πάω εγώ, στην οδό Ακαδημίας 22, όταν με πληροφορήσουν ότι είναι έτοιμη η βεβαίωση, για να την μεταφέρω, στην οδό Φιλελλήνων, θα έπρεπε, κανονικά, αυτή η διαδικασία να γίνει αυτοματοποιημένα και δίχως χρονοτριβή. 

Πραγματικά, είναι ντροπή αυτή η κατάσταση και με λίγα λόγια, σας καταγγέλλω, για όσα συμβαίνουν και σας γνωρίζω ότι, εάν, μέσα σε 15 ημέρες, δεν έχει εκδοθεί η οριστική απόφαση κύριας σύνταξης, λόγω γήρατος, που με αφορά, θα σας κάνω ρεζίλι, δημόσια. 

 Αναστάσιος Αναστασόπουλος”.



Στις 10/7/2022, μετά τα παραπάνω e-mails, που έλαβα, απέστειλα, στον e-ΕΦΚΑ το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα :



“Παρακαλώ να πείτε, στο Υπουργείο ότι σας γνωρίζω ότι άργησε να προβεί, στις δέουσες ενέργειες, σχετικά, με την εκκρεμούσα συνταξιοδοτική μου υπόθεση. Άργησε πολύ, διότι το αρχικό μήνυμα το έστειλα, στις 2/7/2022. 

 Αν παρέλθει άπρακτη και αυτή η εβδομάδα και δεν λάβω την οριστική απόφαση της κύριας σύνταξης, που με αφορά, θα αναλάβετε την ευθύνη, για όσα επακολουθήσουν, αφού την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022 θα δημοσιεύσω και θα δημοσιοποιήσω όσα πράξατε και δεν πράξατε, μέχρι την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022.


 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ”



Το ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα το προώθησα και στον υπουργό και στον διοικητή. Κατόπιν, στις 11/7/2022, έλαβα την ακόλουθη αλληλογραφία :



“FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 

Αποστολέας ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜ. ΤΟΜΕΑ
Παραλήπτης d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr tm..kesyntnpdd@efka.gov.gr, 
pkaradima@efka.gov.gr
egkeka@efka.gov.gr
Κοινοποίηση 'ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ', aanastasopoulos@efka.gov.gr, gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Ημερομηνία Σήμερα 11:08 Μήνυμα 27 από 194 

Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε όπως ενημερώσετε σχετικά τον ενδιαφερόμενο αναφορικά με το αίτημα του. 

 e-ΕΦΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΓΚΑΡΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Τηλ.: +30 210-3270506-502 email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα 


 From: ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ [mailto:gd.sintaxeon@efka.gov.gr] Sent: Monday, July 11, 2022 7:14 AM To: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr Cc: aanastasopoulos@efka.gov.gr Subject: 

FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 

 Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για ενέργειες αρμοδιότητάς σας. 

 ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ 
 Γεν. Δ/νση Συντάξεων Τηλ.: +30 210 5278802, 864 
e-mail: gd.sintaxeon@efka.gov.gr 
Αχαρνών 29, 10439, Αθήνα 

 From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr] 
 Sent: Sunday, July 10, 2022 8:44 AM 
To: leit.perif@efka.gov.gr; ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ 
Subject: Re: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

 Παρακαλώ να πείτε, στο Υπουργείο ότι σας γνωρίζω ότι άργησε να προβεί, στις δέουσες ενέργειες, σχετικά, με την εκκρεμούσα συνταξιοδοτική μου υπόθεση. Άργησε πολύ, διότι το αρχικό μήνυμα το έστειλα, στις 2/7/2022. 

 Αν παρέλθει άπρακτη και αυτή η εβδομάδα και δεν λάβω την οριστική απόφαση της κύριας σύνταξης, που με αφορά, θα αναλάβετε την ευθύνη, για όσα επακολουθήσουν, αφού την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022 θα δημοσιεύσω και θα δημοσιοποιήσω όσα πράξατε και δεν πράξατε, μέχρι την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022.


 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ


ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ
Αποστολέας ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΑΡΩΝΑΣ 
Παραλήπτης aanastasopoulos@efka.gov.gr 
Ημερομηνία Σήμερα 14:18 

Καλημέρα σας 

 Σας ενημερώνουμε ότι στη Δ/νση Διευθέτησης Αναφορών περιήλθε η από …02/07/2022 αναφορά σας, η οποία δρομολογήθηκε αρμοδίως προς εξέταση των αναφερομένων της. 

 Με εκτίμηση 


Αποστολέας ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΑΡΩΝΑΣ Εισηγητής
Γραμματεία e-ΕΦΚΑ
 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ 
ΣΤΑΔΙΟΥ 24, Τ.Κ. 105 64”.



Στις 14/7/2022, έλαβα δυο τηλεφωνήματα, από την υπάλληλο κ. Ευ… Γκ…, που έχει χρεωθεί την συνταξιοδοτική μου υπόθεση, στα οποία, μου είπε ότι, εκείνη την ίδια ημέρα, έλαβε e-mail, από το Τμήμα Μισθοδοσίας, με το οποίο της απεστάλη η βεβαίωση των συντάξιμων αποδοχών μου, από την 1/1/2002, μέχρι την έξοδό μου, από την ενεργό υπηρεσία, τον Ιούνιο του 2021 και τότε, με ρώτησε, αν επιθυμώ την αναγνώριση του χρόνου της στρατιωτικής μου θητείας, την οποία αναγνώριση (7 μήνες) είχα ζητήσει, στις 22/6/2021, με την αίτηση για την συνταξιοδότησή μου, που είχα υποβάλει, εκείνη την ημέρα, ηλεκτρονικά, στον e-ΕΦΚΑ, σύμφωνα με όσα απαιτεί ο νόμος. 

Η υπάλληλος προσέθεσε ότι δεν χρειάζεται η αναγνώριση του χρόνου της στρατιωτικής μου θητείας και ότι μπορώ να συνταξιοδοτηθώ, χωρίς αυτήν. Ως εκ τούτου, συμφώνησα να μην αναγνωριστεί ο χρόνος της στρατιωτικής μου θητείας και τότε, η υπάλληλος μου ζήτησε να υποβάλω υπεύθυνη δήλωση, με την οποία να δηλώνω ότι δεν επιθυμώ την αναγνώριση της του χρόνου της στρατιωτικής μου θητείας, για να συνταξιοδοτηθώ. Μου είπε ότι είναι απαραίτητη αυτή υπεύθυνη δήλωση, την οποία μπορώ να προσκομίσω εγώ, ή μπορώ να την υποβάλω, ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr. 

Αυτό και έπραξα, την ίδια ημέρα, 14 Ιουλίου 2022 και υπέβαλα, μέσω του gov.gr, ηλεκτρονικά, την ζητούμενη υπεύθυνη δήλωση και την απέστειλα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου της υπαλλήλου και του διοικητή του e-ΕΦΚΑ. 

Δείτε, παρακάτω, την αλληλογραφία, που ακολούθησε, μετά τα τηλεφωνήματα, που δέχτηκα, από την υπάλληλο : 


“Re: FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ - Αποστολή υπεύθυνης δήλωσης. 
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης ΕΥ… ΓK…, 
dioikitis@efka.gov.gr
Ημερομηνία Σήμερα 17:37

Σας προωθώ συνημμένα, στον παρόν μήνυμα την υπεύθυνη δήλωση που μου ζητήσατε. 

 Α.Αναστασοπουλος 


 2022-07-14 13:18, 
Re: FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
 Αποστολέας ΕΥ… ΓΚ… 
Παραλήπτης ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Κοινοποίηση gd.sintaxeondt@efka.gov.gr 


 Κύριε Αναστασόπουλε 
 η εκκρεμότητα που υπήρχε στον φάκελο σας δεν σχετιζόταν με την αναγνώριση της στρατιωτικής σας υπηρεσίας αλλά με τις συντάξιμες αποδοχές σας από 01/01/2002 έως και την λύση της υπαλληλικής σας σχέσης, τις οποίες και έλαβα από το Τμήμα Μισθοδοσίας μέσω email σήμερα το πρωί. 

 Στην διάθεσή σας, 

 Γκ… Ευ… 


Στις 2022-07-14 12:58, 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε προς gd.sintaxeondt@efka.gov.gr: 
Κοινοποίηση : egkeka.gov.gr

Έλαβα, σήμερα, δυο τηλεφωνικές κλήσεις, από την κ. Ευ… Γκ… (2103275078), σχετικά, με το αίτημα μου, για αναγνώριση του χρόνου της στρατιωτικής μου υπηρεσίας, στο εκκρεμές συνταξιοδοτικό θέμα μου. Μου διευκρινίστηκε, από την κυρία υπάλληλο, τώρα, ότι δεν χρειάζεται αναγνώριση της στρατιωτικής μου θητείας, ως προϋπόθεση, για την συνταξιοδότηση μου και μου ζητήθηκε να κάνω υπεύθυνη δήλωση. Συμφωνήσαμε να προσελθω αύριο, στο κτίριο της οδού Φιλελλήνων, για να την υποβάλω, κάτι το οποίο πρόκειται να το πράξω, αφού, σήμερα, είμαι εκτός Αθηνών. Περιττό να πω ότι αυτό έπρεπε να έχει γίνει, από καιρό. 

Α. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ” 

(Τελικώς, αντί να μεταβώ, στην Υπηρεσία, έστειλα, όπως προαναφέρω, την ζητούμενη υπεύθυνη δήλωση, στις 14/7/2022, που συνέταξα, στο gov.gr, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).


Αυτές υπήρξαν οι ηλεκτρονικές απαντήσεις, στις καταγγελίες μου, για την, άνευ προηγούμενου, υπερβολική καθυστέρηση, εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο, της έκδοσης της οριστικής κύριας σύνταξης μου, ως πρώην υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ. 

(Το ονοματεπώνυμο της αρμόδιας υπαλλήλου, για την συνταξιοδοτική υπόθεση, που με αφορά, δεν χρειάζεται να το δημοσιεύσω, εδώ. Άλλωστε, δεν έχω προσωπικές διάφορες μαζί της και σε κάθε περίπτωση, είναι γνωστό και στον υπουργό και στον διοικητή όπως και στους λοιπούς αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες. Και φυσικά, υπόκειται, στον έλεγχο της μεθοδολογίας, που χρησιμοποιεί και των πράξεών της, από τους Προϊσταμένους του Τμήματος και της Διευθυνσης, που υπάγεται, οι οποίοι, με την σειρά τους ελέγχονται και λαμβάνουν οδηγίες, από την Γενική Διευθυνση και τον αρμόδιο υποδιοικητή και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ).

Με λίγα λόγια, γίνεται πολύς λόγος, γίνεται ντόρος, η υπόθεση γίνεται μπαλάκι, από την μία, στην άλλη Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ και ουσιαστική δουλειά, έως τώρα, δεν γίνεται. Αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι το γεγονός ότι ξαφνικά, στις 14/7/2022, εστάλησαν οι συντάξιμες αποδοχές μου, από το Τμήμα Μισθοδοσίας των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ, στην υπάλληλο, που υπηρετεί, στο Τμήμα Συντάξεων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, η οποία έχει την αρμοδιότητα να αναζητήσει και να λάβει τις συντάξιμες αποδοχές μου, από 1/1/2002, έως 22/6/2021, χωρίς να απαντηθεί η αίτηση, που με έκανε να υποβάλλω η υπάλληλος, στέλνοντας με, από την οδό Φιλελλήνων, στην οδό Ακαδημίας 22, που στεγάζεται το Τμήμα Μισθοδοσίας, επειδή, προφανώς, δεν χρειαζόταν καν να με υποβάλει σε όλη αυτή την ταλαιπωρία, η οποία απέβη άκαρπη, αφού οι υπάλληλοι της Μισθοδοσίας αρνήθηκαν να μου δώσουν, χέρι με χέρι, την βεβαίωση των συντάξιμων αποδοχών μου και με έστειλαν, στο πρωτόκολλο, για να υποβάλω αίτηση, χωρίς να μου προσδιορίσουν οποιοδήποτε χρονικό σημείο της απάντησης της Υπηρεσίας αυτής, στο, εν λόγω, αίτημα. Και ξαφνικά, μετά την καταγγελία, που υπέβαλα, έστειλαν, με e-mail, τις συντάξιμες αποδοχές μου, χωρίς να με ενημερώσουν, απαντώντας, στο γραπτό αίτημα, που μου ζήτησαν να υποβάλω και το οποίο υπέβαλα.

Πολλά λόγια και έργα μηδέν· και να ληφθεί υπόψη, το γεγονός ότι η συνταξιοδοτική μου περίπτωση είναι μια απλή και εύκολη περίπτωση, αφού δεν υπάρχουν πολλά ταμεία, στα οποία να ασφαλίστηκα και δεν συντρέχουν οι διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης, καθώς και το ότι εγώ ήμουν στέλεχος του, εν λόγω, ασφαλιστικού οργανισμού και όχι ένας απλός ασφαλισμένος, όπως ο πολύς κόσμος, ο οποίος, όπως γίνεται κατανοητό, δεν βρίσκει, στον ήλιο μοίρα και έρχεται ο κάθε ημιμαθής υπουργός, σαν τον πολυλογά και αμετροεπή Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος υπόσχεται λαγούς και πετραχήλια, όσον αφορά την γρήγορη συνταξιοδότηση των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ και φυσικά, το πράττει, εκ του ασφαλούς, γνωρίζοντας ότι όλα αυτά, που λέει, αποτελούν - έστω και συνεσταλμένα - ψεύδη, αφού τα έχει κάνει όλα μαντάρα, εξ αιτίας της υπουργίας του, στο κυβερνητικό πόστο του τομέα της Εργασίας και των Κοινωνικών Ασφαλίσεων, όπου το πέρασμά του είναι αποδιοργανωτικό και κυριολεκτικά, καταστροφικό.

Έτσι, ο ασφαλιστικός οργανισμός, στον οποίο, επί 30 συναπτά έτη, υπηρέτησα, είναι ανίκανος και δεν μπορούσε και αδιαφορούσε, μέχρι την 14η Ιουλίου 2022, να βρει τις μηνιαίες αμοιβές, που μου χορήγησε, από την 1/1/2002, μέχρι την 22/6/2021, που παραιτήθηκα, από τον e-ΕΦΚΑ, προκειμένου να συνταξιοδοτηθώ, οριστικά και δεν μπορούσε να υπολογίσει τις συντάξιμες αποδοχές μου αυτής της χρονικής περιόδου και έτσι δεν προβαίνει, ή δεν μου έχει γνωστοποιήσει ότι έχει προβεί, έως τώρα, που γράφω αυτές τις γραμμές, στον υπολογισμό της οριστικής κύριας σύνταξης, που δικαιούμαι. 

Προφανώς, το πρόβλημα έχει και μια μηχανογραφική διάσταση, διότι, στα μηχανογραφικά συστήματα της Υπηρεσίας υπάρχουν και οι συντάξιμες αποδοχές μου, από την 1η Ιανουαρίου 2002, μέχρι την παραίτησή μου, από τον e-ΕΦΚΑ. Οι συντάξιμες, λοιπόν, αποδοχές μου υπάρχουν, αλλά αυτό, που δεν έχει γίνει, προφανώς, είναι η διασύνδεση των διαφόρων μηχανογραφικών συστημάτων, μεταξύ τους, ούτως ώστε να μπορούν να παραγάγουν τα σωστά αποτελέσματα. Και γι’ αυτό το γεγονός, είναι σαφές ότι ευθύνη έχει το ανώτερο στελεχικό δυναμικό του e-ΕΦΚΑ, ο διοικητής και φυσικά, το εποπτεύον υπουργείο, δηλαδή ο ίδιος ο Κωστής Χατζηδάκης, που υπόσχεται επιτάχυνση της διαδικασίας και παρουσιάζει τα φύκια, για μεταξωτές κορδέλες, χωρίς να υπάρχει το κατάλληλο οργανωτικό μηχανογραφικό και λοιπό απαιτούμενο πλαίσιο, που να στηρίξει την γρηγόρη απονομή των συντάξεων, την οποία λέει και ισχυρίζεται ότι επιθυμεί και πρόκειται να πραγματοποιήσει ο υπουργός, όπως και η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

Αποτέλεσμα αυτής της γελοίας κατάστασης δεν είναι, μόνον, το γεγονός της καθυστέρησης, εδώ και πάνω από έναν χρόνο, της πληρωμής της κανονικής κύριας σύνταξής μου, αλλά και οι συνεπόμενες καθυστερήσεις της χορήγησης του εφάπαξ, που δικαιούμαι, καθώς και της επικουρικής συνταξής μου, από 1/7/2021, που είναι δικαιούμενες παροχές, για τις οποίες δεν λαμβάνω, ούτε ένα λεπτό του ευρώ και ως εκ τούτου, είναι άδηλο και άγνωστο το πότε θα τις εισπράξω, καθώς περνούν τα χρόνια, μεγαλώνω, στην ηλικία και είναι αβέβαιο, αν θα επιζήσω, για να εισπράξω όσα δικαιούμαι.

Υπενθυμίζοντας, για μια ακόμη, φορά ότι, μέχρι στιγμής, δεν έχω ενημερωθεί, για το, εάν έχει εκδοθεί (ή όχι) η απόφαση της οριστικής κύριας σύνταξης, που περιμένω, αφού δεν μου κοινοποίησαν, με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, την συνταξιοδοτική απόφαση - εάν την έχουν εκδώσει. 

Ύστερα, από τα παραπάνω, παραδίδω, στην αντικειμενική κρίση και στην αμείλικτη κριτική του αναγνωστικού κοινού, αυτούς, που μας διοικούν…

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…

Φυσικά, το παραπάνω σημερινό δημοσίευμα εστάλη, στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του πρωθυπουργού και του διοικητή του e-ΕΦΚΑ, προκειμένου να λάβουν γνώση. Το κείμενο, που συνοδεύει το δημοσίευμα έχει, ως εξής :

“Όπως σας είχα προαναγγείλει, σας προωθώ την δημοσιοποίηση της καταγγελίας μου, για την εκκρεμούσα συνταξιοδοτική μου περίπτωση, για την διεκπεραίωση και την έκδοση της απόφασης, για την απονομή της κύριας σύνταξής μου, η οποία συνταξιοδοτικη απόφαση, που με αφορά και την περιμένω, από τον e-ΕΦΚΑ, δεν μου έχει κοινοποιηθεί - εάν έχει εκδοθεί -, ούτε, με ένα απλό ηλεκτρονικό μήνυμα. Χρήσιμο είναι να διαβάσετε το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση ; https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/07/e-mail-272022-e-efka.html?m=0 , με τίτλο : “ Τα ψεύδη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, για την απονομή των οριστικών κύριων συντάξεων, μέσα από την προσωπική μου περίπτωση και το καταγγελτικό e-mail μου, της 2/7/2022, προς τον υπουργό και τον διοικητή του e-EΦKA Παναγιώτη Δουφεξή”.

[Πέραν τούτων, στον e-ΕΦΚΑ, είναι, σε εξέλιξη και η υπόθεση, με τις παράνομες συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ. Σας διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται να ανεχθώ οποιαδήποτε απόπειρα συγκάλυψης, που έχω τον φόβο και την υποψία ότι επιχειρείται, ή ότι επιχειρήθηκε. Αυτό σας το επισημαίνω, για να έχετε τον νου σας, ως προς αυτό το θέμα].



Αναστασιος Αναστασοπουλος”.


(Η υπόθεση, με τις παράνομες συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ, είναι μια άλλη πικρή και δύσοσμη υπόθεση, για την οποία θα μιλήσω, εκτεταμένα, όταν πρέπει. Προς το παρόν, αρκούν αυτά, αφού όσοι έπρεπε να πάρουν το μήνυμα, το πήραν. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε, εν καιρώ)…
Ο χρήστης Dimit είπε…
Γ Α Ι Δ Α Ρ Ο Ι.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Χθες 20/7/2022), σε απάντηση του ηλεκτρονικού μηνύματος που αναφέρω, στο προηγούμενο σχόλιό μου της 19/7/2022, έλαβα, από τον e-ΕΦΚΑ, την παρακάτω ηλεκτρονική αλληλογραφία, στην οποία απάντησα, ως εξής :


“Re: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης gd.sintaxeon@efka.gov.grAdd contact
Κοινοποίηση tm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.grAdd contact, d.bapon.syntefdt@efka.gov.grAdd contact, dioik.merimna.syntaxeon@efka.gov.grAdd contact
Ημερομηνία Τετ 13:55
Πρoτεραιότητα Μέγιστη δυνατή
Μήνυμα 36 από 62 < >
Το μήνυμα, που διακινείτε, σας υπενθυμίζω ότι δεν αφορά, μόνο, την κυρία σύνταξη μου, που εκκρεμεί. Αφορά και την υπόθεση των παράνομων συντάξεων, στο πρωην Ταμείο Επικουρικής Ασφαλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων, για την οποία εκκρεμεί ΕΔΕ, στο κτίριο σας, στην οδό Αχαρνων 29 Αθήνα. Προσέξτε.


Α. Αναστασοπουλος


Στις 2022-07-20 12:08, ΑΥΤ.ΤΜ. ΔΙΟΙΚ.ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ έγραψε:


ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ.


From: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΔΣ. [mailto:dioik.merimna.syntaxeon@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, July 20, 2022 11:33 AM
To: dioik.merimna.sintaxeondt@efka.gov.gr
Cc: leit.perif@efka.gov.gr; aanastasopoulos@efka.gov.gr; gd.sintaxeon@efka.gov.gr
Subject: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

Καλημέρα σας,


Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο εστάλη στο Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και παρακαλούμε για ενέργειες της αρμοδιότητας σας .

Με εκτίμηση,

e-ΕΦΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

Γενική Δ/νση Συντάξεων

Τηλ.: +30 210 5278864 , +30 2105278865

email: dioik.merimna.syntaxeon@efka.gov.gr

Αχαρνών 29, 10439 Αθήνα


From: ΕΦΚΑ - Γ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ [mailto:gd.sintaxeon@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, July 20, 2022 11:01 AM
To: 'ΕΦΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ'
Cc: leit.perif@efka.gov.gr; aanastasopoulos@efka.gov.gr
Subject: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ


Σας προωθούμε το κάτωθι ηλεκτρονικό μήνυμα και παρακαλούμε για ενέργειες αρμοδιότητάς σας.


ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

Γεν. Δ/νση Συντάξεων

Τηλ.: +30 210 5278802, 864

e-mail: gd.sintaxeon@efka.gov.gr

Αχαρνών 29, 10439, Αθήνα”


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ :



“From: Διαχείριση αιτημάτων πολιτών [mailto:leit.perif@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, July 20, 2022 10:12 AM
To: gd.sintaxeon@efka.gov.gr
Cc: aanastasopoulos@efka.gov.gr; leit.perif@efka.gov.gr
Subject: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

Καλημέρα σας.

Σας διαβιβάζουμε συνημμένα ηλεκτρονικό μήνυμα του κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ , που διαβιβάσθηκε στην Υπηρεσία μας από το γραφείο Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αναφορικά με υπόθεσή της και παρακαλούμε για τυχόν ενέργειες αρμοδιότητάς σας και ενημέρωση του ενδιαφερόμενου και της υπηρεσίας μας στο e-mail leit.perif@efka.gov.gr

Με εκτίμηση,

e – ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

ΔΙΜΠΙΤΟΥΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Τμήμα :Υποστήριξης Περιφερειακών Υπηρεσιών

Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ &

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Email: leit.perif@efka.gov.gr

Αμερικής 12, Τ.Κ. 10671, ΑΘΗΝΑ


-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Sent: Tuesday, July 19, 2022 12:50 AM
To: ypourgos_erg@yeka.gr; primeminister@primeminister.gr; dioikitis@efka.gov.gr
Subject: Fwd: Re: FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

Όπως σας είχα προαναγγείλει, σας προωθώ την δημοσιοποίηση της καταγγελίας μου, για την εκκρεμούσα συνταξιοδοτική μου περίπτωση, για την διεκπεραίωση και την έκδοση της απόφασης, για την απονομή της κύριας σύνταξής μου, η οποία συνταξιοδοτικη απόφαση, που με αφορά και την περιμένω, από τον e-ΕΦΚΑ, δεν μου έχει κοινοποιηθεί - εάν έχει εκδοθεί -, ούτε, με ένα απλό ηλεκτρονικό μήνυμα. Χρήσιμο είναι να διαβάσετε το σημερινό ηλεκτρονικό δημοσίευμα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση ;
https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/07/e-mail-272022-e-efka.html?m=0
, με τίτλο : " Τα ψεύδη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, για την απονομή των οριστικών κύριων συντάξεων, μέσα από την προσωπική μου περίπτωση και το καταγγελτικό e-mail μου, της 2/7/2022, προς τον υπουργό και τον διοικητή του e-EΦKA Παναγιώτη Δουφεξή".

[Πέραν τούτων, στον e-ΕΦΚΑ, είναι, σε εξέλιξη και η υπόθεση, με τις παράνομες συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ. Σας διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται να ανεχθώ οποιαδήποτε απόπειρα συγκάλυψης, που έχω τον φόβο και την υποψία ότι επιχειρείται, ή ότι επιχειρήθηκε. Αυτό σας το επισημαίνω, για να έχετε τον νου σας, ως προς αυτό το θέμα].

Αναστασιος Αναστασοπουλος”.


Με λίγα λόγια, οι υποθέσεις, με τις οποίες απασχολώ τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, διακινούνται, στον e-ΕΦΚΑ, από την μια Υπηρεσία, στην άλλη. Για να δούμε το αποτέλεσμα.

Περιμένω…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Η υπόθεση αυτή έχει συνέχεια, αφού, μέχρι σήμερα (Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022), δεν είχα καμμία πληροφόρηση, για το στάδιο, στο οποίο βρίσκεται η ολοκλήρωση της συνταξιοδοτικής απόφασης, που περιμένω. Έτσι, απέστειλα e-mail, στην αρμόδια υπάλληλο, για να μάθω τι συμβαίνει.

Ακολούθησε, σήμερα, 25/7/2022, η παρακάτω αλληλογραφία, αφού θεωρώ ότι εμπαίζομαι.

Διαβάστε την. Είναι χαρακτηριστική :




“Re: Fwd: Re: FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ - Αποστολή υπεύθυνης δήλωσης.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης ypourgos_erg@yeka.gr, dioikitis@efka.gov.gr
Ημερομηνία Σήμερα 12:54
Μήνυμα 58 από 64 < >


Κύριοι.

Σας στέλνω την παρακάτω αλληλογραφία, για να λάβετε γνώση της θλιβερής κατάστασης, που επικρατεί και της απάντησης, που μου δόθηκε.

Παρά το γεγονός ότι η υπάλληλος γράφει ότι η οριστική κύρια σύνταξη, που με αφορά, εκδόθηκε, στην πραγματικότητα, αυτό που έγινε, είναι ότι το κείμενο της συνταξιοδοτικής απόφασης απλώς συντάχθηκε, από την υπάλληλο, ελέγχθηκε, από την Προϊσταμένη του Τμήματος και θα δοθεί σήμερα για να ελεγχθεί, να οριστικοποιηθεί και υπογραφεί, από τον αρμόδιο Διευθυντή, οπότε και θα ολοκληρωθεί η έκδοση της οριστικής κύριας συνταξιοδοτικής απόφασης, που με αφορά.

Πρέπει να σας τονίσω το γεγονός της - κατ’ εμέ σκόπιμης - καθυστέρησης της διαδικασίας ολοκλήρωσης της συνταξιοδοτικής απόφασης, που με αφορά, σε όλη αυτή την χρονική περίοδο και να σας υποδείξω ότι, σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται και φιλότιμο. Κάτι που, απλώς, δεν υπάρχει.

Ως εκ τούτου, η δική σας δράση, επί του θέματος αυτού, καθίσταται απαραίτητη.



ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ





Στις 2022-07-25 11:51, Ε. Γ. έγραψε:
Καλημέρα,

η σύνταξη έχει εκδοθεί, έχει ελεγχθεί από την προισταμένη και θα δοθεί σήμερα
στην Δ/ντρια για οριστικοποίηση.

Γ. Ε.



Στις 2022-07-25 11:40, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Κυρία Γ… τι έχει συμβεί; Εκδόθηκε η οριστική απόφαση της κύριας
σύνταξης, που με αφορά;

Σας τηλεφωνώ συνεχώς, αλλά το τηλέφωνο είναι απασχολημένο.

Α. Αναστασόπουλος”




Όπως αντιλαμβάνεσθε, αγαπητοί αναγνώστες, η κατάσταση έχει φθάσει, στο απροχώρητο. Δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Για να δούμε την συνέχεια. Θα περιμένω.

Δεν έχω κάτι άλλο να κάνω. Ό,τι ήταν να πράξω, το έπραξα.

Για να δούμε, λοιπόν…


Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Επίσης, πρέπει σημειώσω, ως σχόλιο και να αναφέρω ότι δεν ξέχασα το εκκρεμές θέμα των παράνομων συντάξεων, στο πρώην Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων.

Στις 20 Ιουλίου 2022, έστειλα ηλεκτρονικό μήνυμα, στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ, με το οποίο εφιστώ την προσοχή της Γενικής Διεύθυνσης, για το θέμα, το οποίο αποτελεί μια παλιά πονεμένη και αμαρτωλή ιστορία, για την οποία εκκρεμεί ένορκη διοικητική εξέταση, αλλά και ποινικό δικαστήριο, επειδή η κυρία Αφροδίτη Νιφόρου, πρώην διευθύντρια της ΣΤ’ Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΕΑΕΠ και πρώην προϊσταμένη του Αυτοτελους Τμηματος Εσωτερικού Ελέγχου του ίδιου ασφαλιστικού οργανισμού,,ο οποίος, από την 1/3/2020, έχει ενταχθεί, στον e-EΦΚΑ και τώρα, υπηρετεί, στο ΤΕΚΑ (Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης), μου έχει υποβάλει μήνυση, για απλή και συκοφαντική δυσφήμιση.

Η υπόθεση αυτή, στο δικαστήριο, έχει σκαλώσει, εδώ και έναν χρόνο, επειδή, προφανώς, ο αρμόδιος Εισαγγελέας ζητάει στοιχεία, για την υπόθεση των παράνομων συντάξεων, στο ΤΕΑΠΥΚ, την οποία έχω καταγγείλει, με μια σειρά αναφορών μου, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ, από τις 31 Δεκεμβρίου 2020, μέχρι τις 10 Αυγούστου 2021 (πρέπει να είναι 10, ή 12, αναφορές οι οποίες και αυτές εκκρεμούν και ο κ. Εισαγγελέας, έχοντας διατάξει προκαταρκτική εξέταση, για την υπόθεση αυτή, ζητεί, από την Υπηρεσία - τον e-ΕΦΚΑ, δηλαδή -, να τον ενημερώσει, για την ένορκη διοικητική εξέταση, ή για όποια άλλη έρευνα έχει γίνει, για την υπόθεση των καταγγελιών μου.

ΕΔΕ, στον e-ΕΦΚΑ, διέταξε ο διοικητής, μόλις πρόσφατα (στις 20/5/2022), αφού είχε μπει, στο συρτάρι, η Έκθεση Ελέγχου της αρμόδιας Διεύθυνσης του e-ΕΦΚΑ, μετά από μια έρευνα, από τον Εσωτερικό Έλεγχο του e-ΕΦΚΑ, η οποία, όπως πληροφορήθηκα, είχε τελειώσει, τον Οκτώβριο του 2021, ενώ αυτή η έρευνα είχε ξεκινήσει, τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2021 και αυτή η Έκθεση Ελέγχου, αν και εντοπίζει κάποιες παρανομίες (11, ως προς τον αριθμό των περιπτώσεων, όπως έμαθα, από την κυρία, που διενεργεί την ΕΔΕ), στην ουσία, δεν μας τα λέει, καθόλου, καλά, διότι δεν εντοπίζει τις 38+14 περιπτώσεις παράνομων συνταξιοδοτικών αποφάσεων, που εντοπίζει και αναφέρει η υπ’ αριθμ. 682/10-11-2017 Έκθεση Ελέγχου του κλιμακίου του Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ, που είχε διεξαχθεί, το 2017, για το ίδιο θέμα, ή τις 47, τουλάχιστον, περιπτώσεις, που έχω εντοπίσει και έχω αναφέρει εγώ, με την, από 15/2/2021, αναφορά μου, προς τον υπουργό και τον διοικητή (όπου καταγράφω ονοματεπώνυμα λαβόντων, αριθμού μητρώων, ημερομηνίες, έτη κλπ), την οποία αναφορά πρέπει να είχε το κλιμάκιο του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ, όταν έκανε την έρευνα και συνέταξε την Έκθεση Ελέγχου, τον Οκτώβριο του 2021 (αν και αυτό η διενεργούσα την ΕΔΕ, κατά την διάρκεια της μαρτυρικής μου κατάθεσης, ενώπιον της ίδιας, δεν μου το έχει διευκρινήσει. Φυσικά, η ολοκλήρωση της μαρτυρικής μου κατάθεσης, που ξεκίνησε, στις 7/7/2022, μένει εκκρεμής και αναμένω να την συνεχίσω, όταν κληθώ).

Προφανώς, κάτι το άσχημο και κακό έχει συμβεί, με την έρευνα του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ, που έγινε το 2021.

Το τι έχει συμβεί, θα το πληροφορηθεί ο κ. Εισαγγελέας και εγώ, όταν έλθει η ώρα. Και τότε, θα τα πούμε…

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα (26 Ιουλίου 2022), έστειλα, στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα :


“Re: Fwd: Re: FW: FW: ΥΠΟΘΕΣΗ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης ypourgos_erg@yeka.grAdd contact, dioikitis@efka.gov.grAdd contact
Ημερομηνία Σήμερα 17:31
Μήνυμα 59 από 65 < >
Κύριοι.

Θεωρώ απαραίτητο να λάβετε γνώση του περιεχομένου του ηλεκτρονικού συνδέσμου : https://tassosanastassopoulos.blogspot.com/2022/07/e-mail-272022-e-efka.html?showComment=1658768716850#c739246082418966511 , προκειμένου να λάβετε τα δέοντα μέτρα και να προβείτε, στις ενέργειες εκείνες, τις οποίες εσείς θα κρίνετε ότι πρέπει (εάν πρέπει) να προβείτε.


Α. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ”


Ως εκ τούτου, αναμένω…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Στο θέμα της σύνταξης μου, σήμερα (10/8/2022), ύστερα από δική πρωτοβουλία, υπήρξε μια εξέλιξη.
Διαβάστε, παρακάτω, την σχετική αλληλογραφία, με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ :


“Υπενθύμιση αιτήματος για χορήγηση βεβαίωσης συντάξιμων αποδοχών μου, από 1/1/2002.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης Τμ. Μισθολογίου & Μισθοδοσίας ΕΦΚΑAdd contact
Κοινοποίηση dioikitis@efka.gov.grAdd contact, ypourgos_erg@yeka.grAdd contact
Ημερομηνία Σήμερα 16:46
Μήνυμα 77 από 77 < >
Ευχαριστώ για την ενημέρωση και την ηλεκτρονική αποστολή της βεβαίωσης συντάξιμων αποδοχών μου, που ζήτησα. Η ταχυδρομική διεύθυνση, που γράφετε, στην βεβαίωση, είναι σωστή. Από το ταχυδρομείο, όμως, δεν εχω λάβει, μέχρι σήμερα την βεβαίωση αυτή.

Για να ερευνήσω και να βρω τί έχει συμβεί, παρακαλώ να μου γνωρίσετε, πότε έφυγε αυτή η βεβαίωση, από το υπηρεσιακό ταχυδρομείο σας και ποιο ταχυδρομείο και πότε την παρέλαβε, για να μου την παραδώσει.

Κατόπιν, εγώ θα βρω το πού πήγε η βεβαίωση και το πού βρίσκεται.


Αναστασιος Αναστασοπουλος



Στις 2022-08-10 14:42, Τμ. Μισθολογίου & Μισθοδοσίας ΕΦΚΑ έγραψε:
Σας αποστέλλουμε τη βεβαίωση όπως αυτή έχει κοινοποιηθεί στη Β' Δ/νση
Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα την οποία και θα παραλάβετε
ταχυδρομικά.


Με εκτίμηση,

e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΝΑΓΑΚΟΥ

Τμήμα Μισθολογίου και Μισθοδοσίας
Διεύθυνση Παρακολούθησης και Εκτέλεσης Δαπανών
Γενική Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ε-ΕΦΚΑ

Τηλ.: +30 210 37 29 511
e-mail: epanagakou@efka.gov.gr
Ακαδημίας 22, 10671, Αθήνα





-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, August 10, 2022 1:09 PM
To: Τμ. Μισθολογίου & Μισθοδοσίας ΕΦΚΑ
Cc: dioikitis@efka.gov.gr
Subject: RE: Υπενθύμιση αιτήματος για χορήγηση βεβαίωσης συντάξιμων
αποδοχών μου, από 1/1/2002.
Subject: RE: Υπενθύμιση αιτήματος για χορήγηση βεβαίωσης συντάξιμων
αποδοχών μου, από 1/1/2002.

Στο σπίτι μου, δεν έχει έλθει τίποτε.
Στείλτε, στο e-mail, ένα σκαναρισμένο αντίγραφο του εγγράφου, που
ισχυριζεσθε ότι στείλατε.


Α. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ




Στις 2022-08-10 12:58, Τμ. Μισθολογίου & Μισθοδοσίας ΕΦΚΑ έγραψε:
Σας ενημερώνουμε ότι το αίτημά σας έχει διεκπεραιωθεί από 14/7/2022,
ημερομηνία στην οποία έγινε διανομή του εγγράφου με αρ. πρωτ.
329435/13-7-2022.
Το έγγραφο έχει σταλεί σε εσάς με ταχυδρομείο στην ταχυδρομική
διεύθυνση που είχατε δηλώσει στην αίτησή σας.
Ταυτόχρονα το έγγραφο κοινοποιήθηκε μέσω Ίριδας και παραλήθφθηκε την
ίδια ημέρα, στην Β' Δ/νση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα,
η οποία θα επεξεργασθεί το αίτημα της συνταξιοδότησής σας και σας είχε
ζητήσει τη συγκεκριμένη βεβαίωση όπως αναφέρετε και στην αίτησή σας
προς εμάς.


Με εκτίμηση,

e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΝΑΓΑΚΟΥ

Τμήμα Μισθολογίου και Μισθοδοσίας
Διεύθυνση Παρακολούθησης και Εκτέλεσης Δαπανών
Γενική Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ε-ΕΦΚΑ

Τηλ.: +30 210 37 29 511
e-mail: epanagakou@efka.gov.gr
Ακαδημίας 22, 10671, Αθήνα






Β’ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ

ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr]
Sent: Tuesday, August 9, 2022 4:40 PM
To: tm.misthodosias@efka.gov.gr
Cc: ypourgos_erg@yeka.gr; dioikitis@efka.gov.gr
Subject: Υπενθύμιση αιτήματος για χορήγηση βεβαίωσης συντάξιμων
αποδοχών μου, από 1/1/2002.

Σας υπενθυμίζω την υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου 309286/1-7-2022 αίτηση, που
έχω υποβάλει και στην οποία, έως τώρα, χωρίς καμμία δικαιολογία, δεν
μου έχετε απαντήσει.

Παρακαλώ να μου στείλετε την βεβαίωση, που ζήτω.

Ο υπουργός και ο διοικητής είναι χρήσιμο να δουν αυτήν την απαράδεκτη
κατάσταση, που επικρατεί και να λάβουν τα μέτρα, που απαιτούνται.


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ”


(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ) :

Απάντηση
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ) :


Αφού, λοιπόν, πήρα, ηλεκτρονικά, την βεβαίωση των συντάξιμων αποδοχών μου, ακολούθησε άλλη αλληλογραφία. Διαβάστε την :


“Fwd: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης gd.sintaxeondt@efka.gov.grAdd contact
Κοινοποίηση dioikitis@efka.gov.grAdd contact, ypourgos_erg@yeka.grAdd contact
Ημερομηνία Σήμερα 17:34
Μήνυμα 42 από 77 < >
Σας προωθώ το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα σήμερα (10/8/2022), στην υπάλληλο Ευαγγελία Γκέκα, από την οποία δεν έλαβα απάντηση, στο ερώτημα, που της έθεσα - ίσως απουσιάζει - και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Αν η συνταξιοδοτική απόφαση έχει οριστικοποιηθεί και έχει εκδοθεί, παρακαλώ να μου στείλετε ένα σκαναρισμένο αντίγραφο αυτής της απόφασης, διότι εγώ, από το ταχυδρομείο, δεν την έχω λάβει, μέχρι σήμερα.



Αναστασιος Αναστασοπουλος




-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-10 13:28
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: egkeka@efka.gov.gr

Παρακαλώ να μου γνωρίσετε, εάν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την οριστικοποίηση και την έκδοση της απόφασης, για την κύρια σύνταξη μου.


Αναστασιος Αναστασοπουλος”



Για να δούμε τι θα επακολουθήσει…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Κάτι έχει γίνει με την έκδοση της οριστικής κυριας σύνταξης, που με αφορά . Σήμερα (11/8/2022), έλαβα την παρακάτω αλληλογραφία :


FW: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Αποστολέας ΓΕΝ.Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜ.ΤΟΜΕΑ
Παραλήπτης d.bapon.syntefdt@efka.gov.gr, pkaradima@efka.gov.gr, tm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.gr, ikapodistria@efka.gov.gr, egkeka@efka.gov.gr
Κοινοποίηση aanastasopoulos@efka.gov.gr, dioikitis@efka.gov.gr, ypourgos_erg@yeka.gr, gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Ημερομηνία Σήμερα 10:35

Σας προωθούμε το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα στην Β΄ Διεύθυνση και παρακαλούμε το αρμόδιο τμήμα να ενημερώσει τον ενδιαφερόμενο σχετικά με το αίτημα.


ΣΑΛΑΠΠΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
e-ΕΦΚΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τηλ.: +30 210-3270506-502
email:gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Σταδίου 31,Τ.Κ. 10559, Αθήνα




-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, August 10, 2022 5:34 PM
To: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Cc: dioikitis@efka.gov.gr; ypourgos_erg@yeka.gr
Subject: Fwd: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.

Σας προωθώ το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα σήμερα (10/8/2022), στην
υπάλληλο Ευαγγελία Γκέκα, από την οποία δεν έλαβα απάντηση, στο ερώτημα,
που της έθεσα - ίσως απουσιάζει - και παρακαλώ για τις δικές σας
ενέργειες.

Αν η συνταξιοδοτική απόφαση έχει οριστικοποιηθεί και έχει εκδοθεί,
παρακαλώ να μου στείλετε ένα σκαναρισμένο αντίγραφο αυτής της απόφασης,
διότι εγώ, από το ταχυδρομείο, δεν την έχω λάβει, μέχρι σήμερα.



Αναστασιος Αναστασοπουλος



Εν τω μεταξύ, σήμερα, η αρμόδια υπάλληλος έγραψε σε ηλεκτρονικό μήνυμα, που μου έστειλε, ότι η συνταξιοδοτική απόφαση οριστικοποιήθηκε, στις 25/7/2022.

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Όπως φαίνεται, η κατάσταση κάπου στράβωσε, αλλά θα την ισιωσω. Διαβάστε την τωρινή (11/8/2022) αλληλογραφία :



Fwd: Re: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης akatsaronas@efka.gov.grAdd contact, dioikitis@efka.gov.grAdd contact, ypourgos_erg@yeka.grAdd contact
Ημερομηνία Σήμερα 15:03
Μήνυμα 10 από 81 < >
Και για να μην υπάρξει “παρεξήγηση”, αυτό, που ρωτάω, είναι το ποιό είναι το ακαθάριστο ποσόν της οριστικής κύριας σύνταξης που δικαιούμαι. Αυτό η υπάλληλος δεν μου το γράφει. Το αποφεύγει.


Α. Αναστασοπουλος



-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Fwd: Re: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-11 14:52
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: akatsaronas@efka.gov.gr, dioikitis@efka.gov.gr, ypourgos_erg@yeka.gr

Σας προωθώ την παρακάτω αλληλογραφία, για να “καμαρώσετε” την υπάλληλο και τα πεπραγμενα της. Και φυσικά για να υποστεί τις κυρώσεις που πρέπει.


Α. Αναστασοπουλος



-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Fwd: Re: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-11 13:01
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Κοινοποίηση: ypourgos_erg@yeka.gr, dioikitis@efka.gov.gr

Σας προωθώ την απάντηση, που έλαβα, στο σημερινό ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα, στην κ. Γκεκα, την οποια απάντηση θεωρώ, ως ανεπαρκή και καθόλου ευγενική.

Μου απαντά, λοιπόν ότι η συνταξιοδοτική απόφαση θα μου κοινοποιηθεί στην δ/νση που έχω
δηλώσει. Επομένως, συμπεραίνω ότι, τουλάχιστον, μέχρι τώρα, δεν μου έχει κοινοποιηθεί. Και όντως, δεν έχω λάβει τίποτα από το ταχυδρομείο. Και φυσικά, η υπάλληλος απαντά, σιωπηρώς, να μου στείλει ηλεκτρονικό αντίγραφο της απόφασης.

Δεν μου απαντά, όμως, στο ερώτημα, που θέτω, με το οποίο ζήτω να μου γράψει ποιό είναι το πόσον της ακαθάριστης κύριας σύνταξης μου, αν και το γνωρίζει. Ουσιαστικά, λοιπόν, απαντά, ουσιαστικά, αρνητικως και αποσιωπώντας, μου το αποκρύπτει.

Τα υπόλοιπα δεν με ενδιαφέρουν. Επίσης, με ενδιαφέρει το σε ποιους έχει αποσταλεί -ή πρόκειται να αποσταλεί - η απόφαση αυτή.

Δεν νομίζω ότι ζητάω κάτι που δεν μπορεί να γίνει. Μπορεί και πρέπει να γίνει, αλλά δεν υπάρχει η απαιτούμενη υπηρεσιακή θέληση.

Από εδώ και πέρα, παρακαλώ για τις δικές σας υπηρεσιακές και λοιπές ενέργειες.



Α. Αναστασοπουλος






-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Re: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-11 12:10
Αποστολέας: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΚΕΚΑ
Παραλήπτης: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Κοινοποίηση: tm.apon.kesyntnpdd@efka.gov.gr

Η συνταξιοδοτική απόφαση θα σας κοινοποιηθεί στην δ/νση που έχετε
δηλώσει. Για το τελικό καθαρό ποσό της σύνταξης θα απευθυνθείτε στο
Τμήμα Πληρωμών της Τοπικής Δ/νσης ΕΦΚΑ που κοινοποιήθηκε η
απόφασή σας.

Γκέκα Ευαγγελία



Στις 2022-08-11 10:14, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πολύ ωραία. Ευχαριστώ.

Μπορείτε να μου στείλετε ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο της απόφασης, στο
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αυτό, ή στο tasos_anastassopoulos@hotmail.com
;

Διαφορετικά, γράψτε μου το ακαθάριστο πόσον της κύριας σύνταξης, τα
ποσά των κρατήσεων και αν μπορείτε, το τελικό καθαρό ποσό της
σύνταξης.

Επίσης γνωρίστε μου, σε ποιους κοινοποιήσατε αυτή την απόφαση.



Αναστασιος Αναστασοπουλος





Στις 2022-08-11 08:13, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΚΕΚΑ έγραψε:
Η διαδικασία για την κύρια σύνταξη έχει ολοκληρωθεί. Η απόφαση
οριστικοποιήθηκε την 25/07/2022.

Γκέκα Ευαγγελία


Στις 2022-08-10 13:28, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Παρακαλώ να μου γνωρίσετε, εάν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την
οριστικοποίηση και την έκδοση της απόφασης, για την κύρια σύνταξη μου.


Αναστασιος Αναστασοπουλος
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, παίζουν τυφλόμυγα.

Δείτε την τωρινή (12/8/2022) αλληλογραφία :




RE: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣAdd contact
Παραλήπτης ikapodistria@efka.gov.grAdd contact, ypourgos_erg@yeka.grAdd contact, dioikitis@efka.gov.grAdd contact
Ημερομηνία Σήμερα 19:49
Μήνυμα 53 από 84 < >
Και καλό είναι κ. Καποδίστρια να μην μου αποδίδετε γνώσεις, που δεν έχω. Δεν γνωρίζω αυτά, που γράφετε ότι γνωρίζω. Πρώτη φορά, από σας πληροφορούμαι ότι η απόφαση έχει σταλεί, στο κέντρο πληρωμής του e-EΦΚΑ του τόπου κατοικίας μου, το οποίο δεν γνωρίζω ποιο είναι. Και πρώτη φορά μαθαίνω από σας ότι ποιοτική απόφαση που με αφορά εχει σταλεί εκεί και σε μένα. Η κυρία Γκέκα μου έγραψε, απλώς, ότι θα μου κοινοποιηθεί η συνταξιοδοτική απόφαση, γεγονός το οποίο θεωρώ ότι μου λέει πως η απόφαση, μέχρι χθες, δεν μου είχε κοινοποιηθεί.

Ούτε και γνωρίζω σε ποιους έχει κοινοποιηθεί η απόφαση, γι’ αυτό και ρωτώ να μάθω ποιοι είναι αυτοί, στους οποίους κοινοποιήθηκε. Ούτε και σε αυτό απαντάτε. Το αποκρύβετε. Και θεωρώ ότι όλα αυτά τα γνωρίζετε, διότι, προφανώς, η κυρία Γκέκα σας έχει γνωρίσει την προηγηθείσα αλληλογραφία, που έχω εγώ και εκείνη.

Αναμένω, λοιπόν, τις απαντήσεις, στα ερωτήματα και την αποστολή, με ηλεκτρονικό τρόπο, της συνταξιοδοτικής απόφασης, που με αφορά και που, σήμερα, γράφετε ότι μου εστάλη. Αν και εγώ δεν εχω πάρει αυτή την απόφαση.

Δεν είναι κάτι δύσκολο, αφού το Τμήμα Μισθοδοσίας μου έστειλε, με ηλεκτρονικό μήνυμα, την βεβαίωση των συντάξιμων αποδοχών μου, επειδή, αν και την έστειλε, μέσω των ΕΛΤΑ, εγώ ουδέποτε την έλαβα, μέχρι τώρα.

Απλά πράγματα. Όλα τα άλλα θεωρώ ότι αποτελούν προφάσεις.



Αναστασιος Αναστασοπουλος




Στις 2022-08-12 14:33, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η απάντησή σας δεν είναι επαρκής. Αυτό που ρωτώ είναι απλό : ποιο
είναι το ποσόν της μηνιαίας ακαθάριστης κύριας σύνταξης που λαμβάνω.
Σε αυτό δεν απαντάτε. Επίσης, αρνείσθε, στην πράξη, να μου στείλετε
σκαναρισμένο αντίγραφο της συνταξιοδοτικής απόφασης.

Περιμένω.





Στις 2022-08-12 13:02, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ έγραψε:
Καλησπέρα σας
Σας γνωρίζουμε ότι η απόφαση συνταξιοδότησης σας έχει
οριστικοποιηθεί από τον 07/2022, και έχει ήδη αποσταλεί στο κέντρο
πληρωμής του e-ΕΦΚΑ του τόπου κατοικίας σας όπως ήδη γνωρίζετε .
Όσο αφορά το έγγραφο της απόφασης σας έχει ήδη αποσταλεί με τα
ΕΛΤΑ στην διεύθυνση κατοικίας σας, εάν δεν την λάβετε σε εύλογο
χρονικό διάστημα παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε.
Με εκτίμηση

e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
Ιωάννα Καποδίστρια
Προισταμένη
A’Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ
Β’Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα
Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα

Τηλ.: + 30 210 32 75115
e-mail: ikapodistria@efka.gov.gr
Φιλελλήνων 13-15, 10557, Αθήνα






-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, August 10, 2022 5:34 PM
To: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Cc: dioikitis@efka.gov.gr; ypourgos_erg@yeka.gr
Subject: Fwd: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.

Σας προωθώ το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα σήμερα (10/8/2022), στην
υπάλληλο Ευαγγελία Γκέκα, από την οποία δεν έλαβα απάντηση, στο ερώτημα,
που της έθεσα - ίσως απουσιάζει - και παρακαλώ για τις δικές σας
ενέργειες.

Αν η συνταξιοδοτική απόφαση έχει οριστικοποιηθεί και έχει εκδοθεί,
παρακαλώ να μου στείλετε ένα σκαναρισμένο αντίγραφο αυτής της απόφασης,
διότι εγώ, από το ταχυδρομείο, δεν την έχω λάβει, μέχρι σήμερα.



Αναστασιος Αναστασοπουλος




-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-10 13:28
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: egkeka@efka.gov.gr

Παρακαλώ να μου γνωρίσετε, εάν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την
οριστικοποίηση και την έκδοση της απόφασης, για την κύρια σύνταξη μου.


Αναστασιος Αναστασοπουλος
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…


Fwd: RE: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Αποστολέας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης ypourgos_erg@yeka.gr, dioikitis@efka.gov.gr
Ημερομηνία Σήμερα 19:42
Μήνυμα 76 από 86 < >


Κύριοι,

οι αλληλογραφίες τις οποίες σας στέλνω (όπως την παρακάτω) δεν σας τις στέλνω, απλώς και μόνο, για να παρακολουθήσετε την σοβαρή υπόθεση που με απασχολεί και τις συμπεριφορές, που επιδεικνύονται από τους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ.

Σας τις στέλνω, για να ασκήσετε τις ελεγκτικές και τις, εν γενει, πειθαρχικές αρμοδιότητες, που έχετε και που οφείλετε, εκ του νόμου, να ασκήσετε, εις βάρος των παρανομούντων υπαλλήλων, στην υπόθεση, που με απασχολεί και με έχει οδηγήσει, στο να ζητάω το αυτονόητο, δηλαδή να μου γνωρίσουν το ακαθάριστο ποσό της οριστικής μηνιαίας κύριας σύνταξης, που με αφορά και για την οποία ισχυρίζονται ότι έχουν εκδώσει και έχουν αποστείλει, ταχυδρομικώς, σε εμένα, από το τέλος Ιουλίου 2022 και την οποία δεν έχω λάβει.

Για τον λόγο αυτόν, ζήτησα να μου στείλουν την απόφαση της συνταξιοδότησης μου, ηλεκτρονικά, μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή μέσω του προσωπικού ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου tasos_anastassopoulos@hotmail.com και να μου γνωρίσουν σε ποιους φορείς έχουν κοινοποιήσει αυτή την συνταξιοδοτική απόφαση.

Σε αυτά τα εύλογα αιτήματα, οι αρμόδιοι υπάλληλοι κωφεύουν και απαντούν, με αοριστίες και ουσιαστικά, με εμπαίζουν, επιμένοντας να χρησιμοποιούν τον αραμπα (τα ΕΛΤΑ) και όχι τα σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικής ενημέρωσης και γνωστοποίησης αυτής της σοβαρής διοικητικής πράξης. Και το πράττουν αυτό, επιμόνως και άνευ δικαιολογίας και αιτιολόγησης. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί ντροπή, για την διοίκηση, την οποία σείς υποτίθεται ότι βρίσκεστε, στις θέσεις, που κατέχετε, προκειμένου να την διορθώσετε και να την φέρετε, στην εισαγωγή των νέων τεχνολογιών και μορφών διοίκησης, όπως και στα λόγια, εξαγγέλλετε.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, που με αφορά, έχετε την δυνατότητα και την ευκαιρία να υλοποιήσετε τις εξαγγελίες σας και να αποκτήσετε την αξιοπιστία, που πρέπει.

Καιρός είναι, λοιπόν, να ασκήσετε τις ελεγκτικές και τις πειθαρχικές εξουσίες, που έχετε και παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά.


Αναστασιος Αναστασοπουλος



------ Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: RE: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-12 19:49
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: ikapodistria@efka.gov.gr, ypourgos_erg@yeka.gr, dioikitis@efka.gov.gr

Και καλό είναι κ. Καποδίστρια να μην μου αποδίδετε γνώσεις, που δεν έχω. Δεν γνωρίζω αυτά, που γράφετε ότι γνωρίζω. Πρώτη φορά, από σας πληροφορούμαι ότι η απόφαση έχει σταλεί, στο κέντρο πληρωμής του e-EΦΚΑ του τόπου κατοικίας μου, το οποίο δεν γνωρίζω ποιο είναι. Και πρώτη φορά μαθαίνω από σας ότι ποιοτική απόφαση που με αφορά εχει σταλεί εκεί και σε μένα. Η κυρία Γκέκα μου έγραψε, απλώς, ότι θα μου κοινοποιηθεί η συνταξιοδοτική απόφαση, γεγονός το οποίο θεωρώ ότι μου λέει πως η απόφαση, μέχρι χθες, δεν μου είχε κοινοποιηθεί.

Ούτε και γνωρίζω σε ποιους έχει κοινοποιηθεί η απόφαση, γι’ αυτό και ρωτώ να μάθω ποιοι είναι αυτοί, στους οποίους κοινοποιήθηκε. Ούτε και σε αυτό απαντάτε. Το αποκρύβετε. Και θεωρώ ότι όλα αυτά τα γνωρίζετε, διότι, προφανώς, η κυρία Γκέκα σας έχει γνωρίσει την προηγηθείσα αλληλογραφία, που έχω εγώ και εκείνη.

Αναμένω, λοιπόν, τις απαντήσεις, στα ερωτήματα και την αποστολή, με ηλεκτρονικό τρόπο, της συνταξιοδοτικής απόφασης, που με αφορά και που, σήμερα, γράφετε ότι μου εστάλη. Αν και εγώ δεν εχω πάρει αυτή την απόφαση.

Δεν είναι κάτι δύσκολο, αφού το Τμήμα Μισθοδοσίας μου έστειλε, με ηλεκτρονικό μήνυμα, την βεβαίωση των συντάξιμων αποδοχών μου, επειδή, αν και την έστειλε, μέσω των ΕΛΤΑ, εγώ ουδέποτε την έλαβα, μέχρι τώρα.

Απλά πράγματα. Όλα τα άλλα θεωρώ ότι αποτελούν προφάσεις.



Αναστασιος Αναστασοπουλος

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ).
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ)


Στις 2022-08-12 14:33, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η απάντησή σας δεν είναι επαρκής. Αυτό που ρωτώ είναι απλό : ποιο
είναι το ποσόν της μηνιαίας ακαθάριστης κύριας σύνταξης που λαμβάνω.
Σε αυτό δεν απαντάτε. Επίσης, αρνείσθε, στην πράξη, να μου στείλετε
σκαναρισμένο αντίγραφο της συνταξιοδοτικής απόφασης.

Περιμένω.





Στις 2022-08-12 13:02, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ έγραψε:
Καλησπέρα σας
Σας γνωρίζουμε ότι η απόφαση συνταξιοδότησης σας έχει
οριστικοποιηθεί από τον 07/2022, και έχει ήδη αποσταλεί στο κέντρο
πληρωμής του e-ΕΦΚΑ του τόπου κατοικίας σας όπως ήδη γνωρίζετε .
Όσο αφορά το έγγραφο της απόφασης σας έχει ήδη αποσταλεί με τα
ΕΛΤΑ στην διεύθυνση κατοικίας σας, εάν δεν την λάβετε σε εύλογο
χρονικό διάστημα παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε.
Με εκτίμηση

e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
Ιωάννα Καποδίστρια
Προισταμένη
A’Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ
Β’Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημόσιου Τομέα
Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα

Τηλ.: + 30 210 32 75115
e-mail: ikapodistria@efka.gov.gr
Φιλελλήνων 13-15, 10557, Αθήνα




-----Original Message-----
From: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ [mailto:aanastasopoulos@efka.gov.gr]
Sent: Wednesday, August 10, 2022 5:34 PM
To: gd.sintaxeondt@efka.gov.gr
Cc: dioikitis@efka.gov.gr; ypourgos_erg@yeka.gr
Subject: Fwd: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.

Σας προωθώ το ηλεκτρονικό μήνυμα, που έστειλα σήμερα (10/8/2022), στην
υπάλληλο Ευαγγελία Γκέκα, από την οποία δεν έλαβα απάντηση, στο ερώτημα,
που της έθεσα - ίσως απουσιάζει - και παρακαλώ για τις δικές σας
ενέργειες.

Αν η συνταξιοδοτική απόφαση έχει οριστικοποιηθεί και έχει εκδοθεί,
παρακαλώ να μου στείλετε ένα σκαναρισμένο αντίγραφο αυτής της απόφασης,
διότι εγώ, από το ταχυδρομείο, δεν την έχω λάβει, μέχρι σήμερα.



Αναστασιος Αναστασοπουλος




-------- Αρχικό μήνυμα --------
Θέμα: Απόφαση συνταξιοδότησης. Ερώτημα για την πορεία της.
Ημερομηνία: 2022-08-10 13:28
Αποστολέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παραλήπτης: egkeka@efka.gov.gr

Παρακαλώ να μου γνωρίσετε, εάν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την
οριστικοποίηση και την έκδοση της απόφασης, για την κύρια σύνταξη μου.


Αναστασιος Αναστασοπουλος
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Τελικά, σήμερα (19/8/2022), πήρα από τα ΕΛΤΑ, την υπό αριθμό 832/Σ47321/3-8-2022 Απόφαση, για την οριστική κύρια σύνταξή μου.

Εννοείται ότι, εάν δεν έκανα όλη αυτή την φασαρία, θα ήμουν, σε αναμονή, για άγνωστο χρονικό διάστημα.

Ως εκ τούτου, η φασαρία αυτή άξιζε να γίνει. Επιτάχυνε τις διαδικασίες και παρήγαγε αποτελέσματα.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα (26/8/2022) πληρώθηκε, η κανονική οριστική κύρια σύνταξη, που δικαιούμαι. Επιτέλους!

Τώρα, σε ένα πεντάμηνο, περίπου, περιμένω, με το καλό, την επικουρική σύνταξη και το εφάπαξ.

Θα δούμε…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα (1/9/2022), η προϊσταμένη Ιωάννα Καποδίστρια, μου έστειλε και ηλεκτρονικά την συνταξιοδοτικη απόφαση, με το παρακάτω e-mail, το οποίο κοινοποίησε και στο Τμήμα Αναφορών του e-ΕΦΚΑ :


“Καλημέρα σας,

Στέλνουμε την συνταξιοδοτική απόφαση προς ενημέρωση σας.


Με εκτίμηση,


e - ΕΦΚΑ
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΙΩΑΝΝΑ
Β΄ Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ & ΕΦΑΠΑΞ
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
e-mail: d.bapon.syntefdt@efka.gov
Φιλελλήνων 13-15 , 10557, Αθήνα”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).