e-ΕΦΚΑ : Ζητούνται έγγραφα, από την διοικητική δικογραφία της ΕΔΕ, για τις παράνομες συντάξεις των βενζινοπωλών, με τις απαιτούμενες απαντησεις να καθυστερούν αδικαιολογήτως. Κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η υπό αριθμ. 682/10-11-2017 Εκθεση του Αυτοτελούς Τμήματος του Εσωτερικού Ελέγχου του ΕΤΕΑΕΠ. (Πάντως, σε κάθε περίπτωση, ουδέν θα μείνει κρυπτόν, υπό τον ήλιον).

 



 Συνεχίζοντας την αφήγηση, για τις παράνομες συντάξεις, που χορηγήθηκαν, στο παλαιό επικουρικό ταμείο των βενζινοπωλών, παραθέτω, προκειμένου να λάβουν γνώση οι αναγνώστες, που ενδιαφέρονται, για την υπόθεση αυτή, την οποία έχω αναδείξει, σε αυτό εδώ το blog, το παρακάτω e-mail, που έστειλα, στις 25/10/2022, στους παρακάτω αποδέκτες, προκειμένου να τους υπενθυμίσω το παλαιό αίτημα μου, για την χορήγηση των εγγράφων της διοικητικής δικογραφίας, που έχει σχηματισθεί, με την ένορκη διοικητική εξέταση, την οποία ανέλαβε την υποχρέωση να διεκπεραιώσει η διευθύντρια της 6ης Διεύθυνσης Συντάξεων του e-ΕΦΚΑ Ελένη Μπούκαρου και η οποία ΕΔΕ πιστεύω ότι, μετά την δεύτερη μαρτυρική μου κατάθεση, που έγινε, στις 5 Σεπτεμβρίου 2022, πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, χωρίς, όμως, μέχρι τώρα να μου έχουν γνωρίσει ο,τιδήποτε περί αυτού και φυσικά - κάτι που είναι και το κυριότερο -, χωρίς να μου έχουν χορηγήσει τα ζητηθέντα έγγραφα της δικογραφίας, ή, τουλάχιστον, να μου απαντήσουν, για ποιον λόγο δεν θέλουν (εάν δεν θέλουν), ή δεν μπορούν (εάν δεν μπορούν) να μου τα χορηγήσουν. 


Αξίζει να δείτε το παρακάτω e-mail, το οποίο παραμένει και αυτό εκκρεμές, αφού είναι, σχετικά, πρόσφατο και φυσικά, πρέπει να περιμένω την απάντηση των αρμοδίων, στο επαναλαμβανόμενο αίτημά μου, για την χορήγηση των ζητούμενων εγγράφων, τα οποία, φυσικά, θα χρησιμοποιηθούν, δικαστικά, για την υπεράσπιση μου έναντι της μηνύσεως, που έχω δεχθεί, από την Αφροδίτη Νιφόρου και για να στηρίξω την κατηγορία, εις βάρος της Αφροδίτης Νιφόρου και της Γεωργίας Τσερπέλη, για τα, αυτεπαγγέλτως, διωκόμενα ποινικά αδικήματα, που αφορούν την υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, ήτοι την απιστία περί την υπηρεσία, την παράβαση καθήκοντος και την έκδοση ψευδών βεβαιώσεων. 



tasos_anastassopoulos@hotmail.com

Προς : Διεύθυνση ΣΤ΄ Απονομής Συντάξεων ΕΦΚΑ, d.fapon.synt@efka.gov.gr, dioikitis@efka.gov.gr, ypourgos_erg@yeka.gr, empoukarou@efka.gov.gr, Anastasios Sgouros anastsg@gmail.com


Θέμα : Αίτημα μου για χορήγηση εγγράφων ΕΔΕ.


Κυρία Μπούκαρου


Υποθέτοντας ότι έχετε περαιώσει την ΕΔΕ, που διεξήγατε για τις παράνομες συντάξεις, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ, ύστερα από τις από 31/12/2020 και από 4/2/2021 έγγραφες καταγγελίες μου και την σχετική εντολή, που λάβατε, από τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, σας υπενθυμίζω το από 6/7/2022 ηλεκτρονικό μήνυμα, που σας έστειλα, με το οποίο σας ζήτω αντίγραφα του πορίσματος της ΕΔΕ, που έχετε διεξάγει, καθώς και των μαρτυρικών καταθέσεων που έχετε λάβει, όπως και όλων των εγγράφων, που περιλαμβάνονται, στην σχηματισθείσα διοικητική δικογραφία.

Στις 7/7/2022, όταν την πρώτη φορά προσήλθα να καταθέσω και σας ρώτησα, για την τύχη του, εν λόγω αιτήματος, μου απαντήσατε ότι θα απαντήσουν οι αρμόδιοι, ενώ, κατά την διάρκεια της δεύτερης μαρτυρικής μου κατάθεσης, στις 5/9/2022, όταν επανέλαβα την ίδια ερώτηση, μου απαντήσατε, προφορικά, ότι το αίτημα μου αυτό έχει σταλεί, στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, το οποίο και θα μου απαντήσει.

Δυστυχώς, μέχρι τώρα, δεν έχω λάβει απάντηση, σε αυτό το αίτημα, για την χορήγηση των ζητουμένων εγγράφων, ούτε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο, ούτε από τον Διοικητή Παναγιώτη Δουφεξή, ούτε από κάποιο άλλο αρμόδιο όργανο του e-ΕΦΚΑ.

Κατόπιν τούτων ζήτω να διαβιβάσετε την παρούσα, στα αρμόδια όργανα, προκειμένου να μου απαντήσουν, διότι η όλη υπόθεση άπτεται των προσωπικών μου συμφερόντων, διότι εκκρεμεί ενώπιον της ποινικής δικαιοσύνης, η οποία πρόκειται να διερευνήσει τις ευθύνες όλων όσων έχουν εμπλακεί, στην υπόθεση αυτή και πρόκειται να ελεγχθούν, για όσα έχουν πράξει και για όσα έχουν παραλείψει να πράξουν.

Επίσης, παρακαλώ να μου γνωρίσετε :

1) την διεύθυνση κατοικίας, στην οποία συνεδριάζει το αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, 

2) το σχετικό τηλέφωνο (ή τα σχετικά τηλέφωνα), όπου μπορώ να επικοινωνήσω, όπως και 

3) την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της αρμόδιας υπηρεσίας, προκειμένου να έλθω σε επαφή, με τους αρμόδιους.

Επίσης, την ίδια απαίτηση υποβάλλω, στον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ και στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, εφόσον δεν υπάρξει άλλη ανταπόκριση, στο αίτημα, που υποβάλλω και τούτο διότι ο καιρός περνάει άπρακτος και απάντηση δεν παίρνω.

Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλώ, για τις ταχείες ενέργειές σας, επι του συγκεκριμένου θέματος.


Αναστάσιος Αναστασόπουλος




Από: Anastasios Anastasopoulos <tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Στάλθηκε: Wednesday, July 6, 2022 10:12:20 AM
Προς: Διεύθυνση ΣΤ΄ Απονομής Συντάξεων ΕΦΚΑ <d.fapon.synt@efka.gov.gr>
Θέμα: Re: ΚΛΗΣΗ ΜΑΡΤΥΡΑ
 
Κυρία Προϊσταμένη της ΣΤ' Διεύθυνσης 

Ενόψει της αυριανής εξέτασής μου, ως μάρτυρα, στην  ΕΔΕ, που έχετε διαταχθεί να διεξαγάγατε, για τις παράνομες συντάξεις, στο πρώην ΤΕΑΠΥΚ, παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφα :

Α) Της από 20/5/2022 εντολής του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, κατόπιν της οποίας διεξαγεται η ΕΔΕ.

Β) Αντίγραφα των μαρτυρικών καταθέσεων, που έχετε, ήδη, λάβει, καθώς και όσων μαρτυρικών καταθέσεων πρόκειται να λάβετε, σχετικά, με την υπόθεση, για την οποία, με καλείτε.

Γ) Αντίγραφα των εγγράφων, που έχετε, στον σχηματιζόμενο φάκελλο της συγκεκριμένης υποθέσεως και ιδίως, της Έκθεσης Ελέγχου, που διεξήγαγε η Δνση Εσωτερικών Υποθέσεων του e-ΕΦΚΑ και ολοκληρώθηκε, όπως έχω πληροφορηθεί, τον Οκτώβριο του 2021.

Δ) Αντίγραφο του πορίσματος, το οποίο πρόκειται να εκδώσετε, όταν περαιώσετε την προαπαιτούμενη διαδικασία, που αφορά την διεξαγόμενη ΕΔΕ. 

Κατόπιν τούτων, εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορείτε, ή δεν επιθυμείτε, να μου χορηγήσετε τα ζητούμενα, από εμέ, έγγραφα (εν όλω, ή εν μέρει), παρακαλώ να απαντήσετε, στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα (έστω και αρνητικά) και να το διαβιβάσετε, αρμοδίως, σε όποιον είναι υπεύθυνος και αρμόδιος να ικανοποιήσει τα αιτήματα, που σας υποβάλλω.  

Αύριο (7/7/2022), φυσικά, θα προσελθω προκειμένου να καταθέσω. Ως εκ τούτου, παρακαλώ το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα να πρωτοκολληθεί, στην Υπηρεσία σας και να μου αποσταλεί, ή μου δοθεί, ο αριθμός πρωτοκόλλου του ηλεκτρονικού αυτού μηνύματος.

Με εκτίμηση


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ 

Αποκτήστε το Outlook για iOS



Από: Διεύθυνση ΣΤ΄ Απονομής Συντάξεων ΕΦΚΑ <d.fapon.synt@efka.gov.gr>
Στάλθηκε: Tuesday, July 5, 2022 2:38:22 PM
Προς: tasos_anastassopoulos@hotmail.com<tasos_anastassopoulos@hotmail.com>
Θέμα: ΚΛΗΣΗ ΜΑΡΤΥΡΑ
 
Καλησπέρα,


Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, σας καλούμε στην Υπηρεσία μας την 
Πέμπτη  7.7.2022 στις 10π.μ.
Τα στοιχεία της Υπηρεσίας μας βρίσκονται στην κλήση που σας 
επισυνάπτουμε.



Με εκτίμηση,
Η Διενεργούσα την Ε.Δ.Ε
Ελένη Μπούκαρου
Προϊσταμένη Διεύθυνσης
ΠΕ Διοικητικό Α'

Τηλ. Εποικοινωνίας 2132169419




Όπως είναι γνωστό [δείτε και τα δημοσιεύματα, σε αυτό εδώ το μπλογκ, με τίτλους : Περίεργα πράγματα συμβαίνουν, στον e-ΕΦΚΑ. (7/2022 : Πρόχειρες σημειώσεις, από μια μαρτυρική μου κατάθεση, που δεν έχω υπογράψει, σε ΕΔΕ, για παράνομες συντάξεις, στο πρώην Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων. Μια μαρτυρική κατάθεση, που μένει εκκρεμής) και e-ΕΦΚΑ : Ολοκληρώθηκε, εν μέσω αντιπαραθέσεων, η μαρτυρική μου κατάθεση, στην ΕΔΕ, για τις παράνομες συντάξεις, στο πρώην επικουρικό Ταμείο Βενζινοπωλών. Ελπίζω ότι θα ενεργήσουν με σύνεση, αν και δεν είμαι καθόλου βέβαιος γι’ αυτό. Πάντως, στην συνέχεια, τον λόγο τον έχει ο εισαγγελέας, όπως και το Παράνομες συντάξεις βενζινοπωλών : Πρόσφατη Γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ θεωρεί ότι οι επικουρικές συνταξεις, που χορηγήθηκαν χωρίς όριο ηλικίας, έπρεπε να κοπούν, αναδρομικά, πριν την 31/12/2012, με όρια ηλικίας συνταξιοδότησης τα 65 έτη και από την 1/1/2013 και μετά, με όρια ηλικίας τα 67 έτη. (Τώρα αρχίζει το πανηγύρι] έχει διεξαχθεί στον e-ΕΦΚΑ μια ΕΔΕ, για τις από 31/12/2020 και από 4/2/2021 έγγραφες υπηρεσιακές αναφορές μου, στις οποίες περιέχονται καταγγελίες μου, για την χορήγηση παράνομων (σύμφωνα με γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του τέως ΕΤΕΑΕΠ, η οποία έγινε δεκτή από το Διοικητικό Συμβούλιο του επικουρικού ασφαλιστικού οργανισμού, ο οποίος από την 1/3/2020, εντάχθηκε, στον e-ΕΦΚΑ) συντάξεων, σε βενζινοπώλες του τέως ΟΑΕΕ/ΤΕΑΠΥΚ.

Σε σχέση με αυτήν την ΕΔΕ, υπάρχουν σκοτεινά σημεία, γιατί διεξήχθη, όσον με αφορά, με κλειστά (ίσως και παραπλανητικά) χαρτιά, διότι, ενώ ήσαν οι συγκεκριμένες καταγγελίες μου, που υποτίθεται ότι εξετάζονταν, από την Ελένη Μπούκαρου και την σχετική εντολή του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, έγινε επίμονη προσπάθεια να μην εξετασθούν, με την προβαλλόμενη δικαιολογία ότι η Έκθεση Ελέγχου του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ, που διεξήχθη το 2021, δεν βρήκε τις καταγγελίες, που υπέβαλα εγώ, για την περίοδο 2010 - 2016, με τις παράνομες συντάξεις των βενζινοπωλών, λόγω της μη συμπλήρωσης του υποτιθέμενου ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης των 65 ετών, μέχρι την 31/12/2012 και της μη συμπλήρωσης του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης των 67 ετών, από την 1/1/2013 και μετά, ύστερα από μια συνήθη (και όχι - τουλάχιστον, καθ ολοκληρίαν -, μη νόμιμη) πρακτική, που επικρατούσε, στο παλαιό Ταμείο Βενζινοπωλών (ΤΕΑΠΥΚ). 

Ο Εσωτερικός Έλεγχος του 2021 υποτίθεται ότι βρήκε άλλες παρανομίες, που αφορούν 11 περιπτώσεις μειωμένων συντάξεων ορίων ηλικίας, που χορήγησαν, σε συνταξιούχους βενζινοπώλες των λεγόμενων νέων περιοχών, ήτοι της, εκτός Αθηνών και Πειραιά, επαρχίας, που εντάχθηκαν στο τέως ΤΕΑΠΥΚ, από 1/1/2005 και μετά και για μια 15ετια, είχαν ειδικό καθεστώς συνταξιοδότησης και πάντως, όχι καθεστώς μειωμένων συντάξεων, λόγω μη συμπληρωμένων ορίων ηλικίας, τις οποίες, παρανόμως, χορήγησαν, ως Διευθύντριες, αρχικά, η Αφροδίτη Νιφόρου και εκ των υστέρων, η Γεωργία Τσερπέλη, η οποία, κατά την, προ της Αφροδίτης Νιφόρου, θητεία της, ως Διευθύντριας, στην αρμόδια Διεύθυνση, την περίοδο Νοεμβρίου 2017 - Φεβρουαρίου 2019, απέρριπτε όλα τα σχετικά αιτήματα. Μετά, ανεξηγήτως, άλλαξε γνώμη. 

Το αστείο, στην όλη υπόθεση, είναι ότι και γι’ αυτές τις μειωμένες συντάξεις, λόγω των μη συμπληρωμένων ορίων ηλικίας, έχω υποβάλει έγγραφη αναφορά/καταγγελία, στις 4/4/2021, αλλά η Ελένη Μπούκαρου μου είπε ότι δεν είχε, στον σχηματισθέντα φάκελο της ΕΔΕ, αυτή την αναφορά. Και φυσικά, όλα αυτά μου φαίνονται πολύ περίεργα και ίσως να είναι, ευγενικώς μιλώντας, τουλάχιστον, ανακριβή. Θα δούμε, διότι, κατά την πρώτη μαρτυρική μου κατάθεση, στις 7/7/2022, η Ελένη Μπούκαρου μου είπε ότι μπορεί να ακολουθήσει και νέα ΕΔΕ.

Μάλιστα, για να είμαι ευθύς, σε όσα γράφω, πρέπει να σημειώσω ότι ειμαι επιφυλακτικός, σε όσα μου λέχθηκαν, επειδή, όπως έχω ξαναγράψει, στο προηγούμενο δημοσίευμα, τελικώς, η Νομική Υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ γνωμοδότησε, σχετικά προσφάτως, ότι όλες οι προηγούμενες συντάξεις των βενζινοπωλών, που δεν είχαν συμπληρώσει τα υποτιθέμενα, ως νόμιμα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης των 65 και των 67 ετών,  έπρεπε να έχουν κοπεί, το 2017, από της ενάρξεώς τους, κάτι που η Αφροδίτη Νιφόρου και η Γεωργία Τσερπέλη αρνήθηκαν να πράξουν.

Και δεν είναι, μόνο, αυτά, αλλά, όπως μαθαίνω, η Έκθεση Ελέγχου (προφανώς του 2021) εμπεριέχει και ονοματεπώνυμα περιπτώσεων, τα οποία λέγεται ότι, εγγράφως, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Επικουρικής Ασφάλισης Αθανάσιος Αθανασίου έχει ζητήσει να κοπούν κάποιες από τις συντάξεις αυτές (ίσως 20) και λέγεται ότι έλαβε την απάντηση ότι αυτού του είδους οι περιπτώσεις είναι πολύ περισσότερες.

Φυσικά, δεν γνωρίζω το τί πρόκειται να πράξουν οι αρμόδιοι, αλλά βρίσκονται, σε δύσκολη θέση, από την οποία θα ξεφύγουν, εάν πράξουν τα νόμιμα. Άλλωστε, έχω παραδώσει, στην διεξάγουσα την ΕΔΕ Ελένη Μπούκαρου και όπου αλλού έπρεπε, την Έκθεση Ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικών Ελέγχων του ΕΤΕΑΕΠ, υπ´ αριθμ. 682/10-11-2017, που παρέλαβα, από την προανακρίτρια της ποινικής διαδικασίας, στην οποία αναφέρονται οι υποτιθέμενες παρανομίες (μιλάμε, για ένα μεγάλο πλήθος περιπτώσεων), που διεπράχθησαν, επί του ζητήματος αυτού, μόνο που όλα αυτά συγκαλύφθηκαν, το 2017, πιθανώς και με την έγκριση της ηγεσίας του ΕΤΕΑΕΠ, η οποία ήταν υποχρεωμένη να διατάξει, τουλάχιστον, την διεξαγωγή ΕΔΕ, αλλά και την κατάθεση προσφυγών, στο ελληνικό δικαστικό σύστημα, για την ποινική τιμωρία των υπευθύνων (εάν και όπου υπάρχουν προσωπικές ποινικές ευθύνες), όπως και την αστική του αποζημίωση, για την περιουσιακή και ηθική βλάβη, που υπέστη το ΕΤΕΑΕΠ. Κάτι που δεν έπραξε. Και παραδόξως, δεν το έχει πράξει, μέχρι τώρα, σύμφωνα με όσα είναι γνωστά και η ηγεσία του e-ΕΦΚΑ, η οποία, με αυτόν τον τρόπο, παρανομεί και αυτή.

Τώρα, έχει έλθει η ώρα να μάθουμε το τί έγινε τότε. Και θα το μάθουμε.

Για να δούμε, όμως, το τί είναι διατεθειμένοι να πράξουν και να δώσουν οι αρμόδιοι.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, ουδέν θα μείνει κρυπτόν, υπό τον ήλιον.

Σχόλια

Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα Παρασκευή 11/11/2022 και ώρα 10:12, έστειλα, στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και στον αναπληρωτή γενικό διευθυντή επικουρικής ασφάλισης και συντάξεων του e-ΕΦΚΑ Αθανάσιο Αθανασίου, με κοινοποίηση στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και στον δικηγόρο μου Αναστάσιο Σγούρο, το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα, με το οποίο ζητώ, από τον διοικητή και τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή, αντίγραφο της Έκθεσης Ελέγχου, που έχει εκδώσει ο Εσωτερικός Έλεγχος του e-ΕΦΚΑ, το 2021.

Δείτε το κείμενο του ηλεκτρονικού μηνύματος, το οποίο έχει, ως εξής :

ΘΕΜΑ : “Ζητείται αντίγραφο της Έκθεσης Ελεγχου του Εσωτερικού Ελέγχου του e-ΕΦΚΑ, που εκδόθηκε το 2021, ή το 2022, για τις παράνομες επικουρικές συντάξεις των πρατηριούχων υγρών καυσίμων.

Κύριοι

Είναι γνωστό ότι το 2021, κατόπιν δικών μου καταγγελιών, διεξήχθη εσωτερικός έλεγχος, για τις παράνομες συντάξεις των βενζινοπωλών. Όπως πληροφορήθηκα, από την κ. Ελένη Μπούκαρου, που διεξήγαγε ΕΔΕ, σχετική με το θέμα των παράνομων επικουρικών συντάξεων των βενζινοπωλών, έχει εκδοθεί και Έκθεση Ελέγχου, για το θέμα αυτό.

Παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο της Έκθεσης Ελέγχου, που εξέδωσε το αρμόδιο κλιμάκιο και η σχετική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, την οποία Έκθεση Ελέγχου κατέχετε.


Το αντίγραφο της Εκθέσεως Ελέγχου προορίζεται να το χρησιμοποιήσω, δικαστικά, εν όψει των καταγγελιών, που έχω υποβάλλει στην ποινική δικαιοσύνη, για τις οποίες η Εισαγγελία διενεργεί προκαταρκτική ποινική εξέταση, όπως και για την υπεράσπιση μου, εν όψει της μηνύσεως, που έχει υποβάλλει, εις βάρος μου, η Αφροδίτη Νιφόρου, η οποία, νυν (όπως πληροφορούμαι), είναι στέλεχος του ΤΕΚΑ.

Κατόπιν τούτου, παρακαλώ, για την ταχεία απάντησή σας, στο αίτημα που υποβάλλω.


Αναστάσιος Αναστασόπουλος”


Οι αποδέκτες του παραπάνω ηλεκτρονικού μηνύματος κατέχουν επίσημα αντίγραφα της ζητούμενης, από εμέ, Εκθέσεως Ελέγχου, αφού ο Έλεγχος, για τις παράνομες συντάξεις, στο τέως Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων, έχει, εδώ και καιρό, περαιωθεί. Ως εκ τούτου, μπορούν και υποχρεούνται να μου χορηγήσουν αντίγραφο αυτής της Έκθεσης Ελέγχου, για να πληροφορηθώ το περιεχόμενο των όσων συμπεριλαμβάνονται, σε αυτήν, αλλά και για γνωρίσω τους συντάκτες και τον εκδότη της.

Όπως αντιλαμβάνεσθε, αυτό το αίτημα είναι, άκρως, σημαντικό και επίκαιρο, για την δικαστική εκκρεμότητα, που έχω, μετά από την μήνυση, που κατέθεσε, εις βάρος μου, η Αφροδίτη Νιφόρου και τις, αυτεπαγγέλτως, ποινικές κατηγορίες, που εγώ απηύθυνα εναντίον της, όπως και εναντίον της Γεωργίας Τσερπέλη, καθώς και κάθε άλλου υπευθύνου, στην υπόθεση της καταβολής των παράνομων (σύμφωνα με την υπ´ αριθμ. 194506/23-11-2017 εντολής του, τότε, διοικητή του ΕΤΕΑΕΠ Αθανασίου Καποτά και την συναφή απόφαση, που έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού) συντάξεων, στους πρωην ασφαλισμένους βενζινοπώλες, οι οποίοι δεν είχαν συμπληρώσει, κατά την ημερομηνία και το έτος της υποβολής των αιτημάτων τους, για συνταξιοδότηση, τα υποτιθέμενα, ως ισχύοντα, όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, ήτοι το 65ο έτος της ηλικίας τους, μέχρι την 31/12/2012 και το 67ο έτος της ηλικίας τους, από 1/1/2013 και το εξής, μέχρι τώρα και για όσο ζουν.

Στην παρούσα φάση, λοιπόν, περιμένω την απάντηση του διοικητή του e-ΕΦΚΑ και του αναπληρωτή διευθυντή επικουρικής ασφάλισης και συντάξεων του e-ΕΦΚΑ.

Υπομονή έχω αρκετή και περίσσια…
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Σήμερα, Τετάρτη 23/11/2022, το απόγευμα, βρήκα θυροκολλημένο σημείωμα των ΕΛΤΑ, με το οποίο μου ζητείται να μεταβώ, στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, στο Ιλιον, στην οδό Μενέλαου 129, για να παραλάβω κάτι (επιστολή, ή δέμα, ή κάποιο έγγραφο, ή δέσμη εγγράφων), που μου έχει αποσταλεί. Μπορεί να είναι από τον e-ΕΦΚΑ.

Θα δούμε.
Ο χρήστης TassosAnastassopoulos είπε…
Τελικά, η επιστολή, από τον e-ΕΦΚΑ, που παρέλαβα, σήμερα, Τετάρτη 24/11/2022, από τα ΕΛΤΑ Ιλίου, δεν αφορά τις παράνομες συντάξεις, στο τέως ΤΕΑΠΥΚ. Αφορά το εφάπαξ μου.

Αύριο θα παρουσιάσω ένα εκτεταμένο δημοσίευμα, για το θέμα αυτό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).