Υπόθεση Novartis : Εδώ, έχουμε να κάνουμε, με πολιτική μαφία και συστηματικοποιημένη εγκληματική οργάνωση διεφθαρμένων, αδίστακτων και άκρως, επικίνδυνων κακούργων. [Πως ο Νίκος Μανιαδάκης (“Γιάννης Αναστασίου”), από προστατευόμενος μάρτυρας του FBI, “ανένηψε”, ύστερα, από τις απειλές του Γιάννη Στουρνάρα· και όχι, μόνον, αυτού].




Με αφορμή την αναζωπύρωση του σκανδάλου Novartis, εξαιτίας μου των αθλιότατων πλαστογραφικών “χειρουργικών” παρεμβάσεων της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, στο κείμενο της μετάφρασης του εγγράφου του FBI, από το οποίο αφαιρέθηκε το όνομα του Ανδρέα Λοβέρδου (αλλά και των ονομάτων άλλων, μεταξύ των οποίων είναι τα ονόματα του Γιώργου Πατούλη και του Νίκου Μανιαδάκη), ο οποίος Ανδρέας Λοβέρδος αναφέρεται, από το FBI, ως δωροδοκηθείς, από την πολυεθνική εταιρεία, είναι χρήσιμο να θυμηθούμε το πως ο Νίκος Μανιαδάκης, από προστατευόμενος μάρτυρας αυτής της αμερικανικής υπηρεσίας και της ελληνικής Εισαγγελίας, για την καταπολέμηση της διαφθοράς, με το όνομα “Γιάννης Αναστασίου”, “ανένηψε” και άλλαξε τοποθέτηση, στεκόμενος, στο πλευρό του διεφθαρμένου ελληνικού αστικού πολιτικού κόσμου.

Είναι προφανές ότι ο Νίκος Μανιαδάκης απειλήθηκε, από τον Γιάννη Στουρνάρα και άλλους, όπως αναφέρει ο ίδιος, στον Κώστα Βαξεβάνη, αλλά η αιτία της μεταστροφής του δεν είναι, μόνον, αυτές οι απειλές. Κατά την πορεία της εξέτασης της υπόθεσης των δωροδοκιών, από την πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία, προέκυψε ότι ο Μανιαδάκης είναι εμπλεκόμενος, στις δωροδοκίες, ως μεσάζων και κατονομάστηκε, από άλλους προστατευόμενους μάρτυρες, για την δραστηριότητά του αυτή, με αποτέλεσμα να βρεθεί κατηγορούμενος και να χάσει την ιδιότητα του προστατευόμενου μάρτυρα.

Εδώ, θα μείνουμε και θα δούμε τις απειλές, που δέχτηκε ο Νίκος Μανιαδάκης, από τον γνωστό και μη εξαιρετέο Γιάννη Στουρνάρα, έτσι όπως ο ίδιος τις έχει μεταφέρει, στις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες του, με τον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη. Ο Μανιαδάκης στην συνομιλία του αποκαλύπτει, επίσης, ότι, παρά το γεγονός ότι ήταν προστατευόμενος μάρτυρας, από το ελληνικό δικαστικό σύστημα, είχε συχνές επαφές, με τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος ήταν εμπλεκόμενος, στο σκάνδαλο Novartis.  

Έτσι, το πρωί της 1/5/2018, ο Κώστας Βαξεβάνης συναντήθηκε, με τον Μανιαδάκη, στο ξενοδοχείο Life Gallery στην Εκάλη, το οποίο ήταν το συνηθισμένο σημείο συνάντησης των δυο ανδρών. Ο Μανιαδάκης ηταν αναστατωμένος και άρχισε να περιγράφει, στον Βαξεβανη, την συνάντησή του, με τον Γιάννη Στουρνάρα, στις 20 Απριλίου 2018 και τις απειλές που εξαπέλυσε εναντίον του. 

Ας δούμε ένα απόσπασμα της συνομιλίας, που έγινε : 

Νίκος Μανιαδάκης : Κοίταξε, εγώ ετοιμάζομαι τώρα να δεχτώ επίθεση από τους άλλους. Αυτούς που υποστήριξα. Μ’ έχουν βάλει χοντρά στο στόχαστρο. 

Κώστας Βαξεβάνης : Ναι… 

Νίκος Μανιαδάκης : Ε, και τρώω απίστευτο μπούλινγκ. 

Κώστας Βαξεβάνης : Τι σου είπε ο Στουρνάρας; Ο Στουρνάρας τι σου είπε; 

Νίκος Μανιαδάκης : Ε, κοίτα… Ρε παιδί μου, έχει πολωθεί πολύ το πράγμα. Αυτός είναι τριάδα με τους άλλους δύο. 

Κώστας Βαξεβάνης : Βενιζέλο, Σαμαρά… 

Νίκος Μανιαδάκης : Και με φώναξαν μέσα και μου είπαν ότι θα με γαμήσουν. Πολύ απειλητικό. 

Κώστας Βαξεβάνης : Ναι, μωρέ, εντάξει. Να σου πω, ήταν και οι τρεις μαζί; Αυτός… Και σου είπε ότι θ’ αλλάξουμε το πλαίσιο… 

Νίκος Μανιαδάκης : Μην ξεφύγει τίποτε γιατί θα με γαμήσουν. 

Κώστας Βαξεβάνης : Ναι ρε, είσαι με τα καλά σου; Απλά πρέπει να ξέρω. 

Νίκος Μανιαδάκης : Κοίτα, με φώναξαν… Οι δυο μας ήμασταν, έτσι; Δεν ήταν κανείς. 

Κώστας Βαξεβάνης : 20 Απριλίου; 

Νίκος Μανιαδάκης : Δεν θυμάμαι τώρα… Ναι… Τώρα, την προπερασμένη Παρασκευή. Μου λέει, στην αρχή υπήρχε ένας ψίθυρος, μου λέει, ότι έχεις συνεργαστεί αδελφάκι μου. 

Στο σημείο αυτό ο Μανιαδάκης αναφέρεται, σε όσα συζητήθηκαν, με τον Στουρνάρα και αφορούσαν τους δικηγόρους Μιχάλη Δημητρακόπουλο και Θεόδωρο Μαντά. Ο Στουρνάρας τον επικρίνει, διότι δεν πήρε, ως δικηγόρο του, τον Μιχάλη Δημητρακόπουλο και επέλεξε τον Θεόδωρο Μαντά. Η ανησυχία του Στουρνάρα ήταν ότι ο Μαντάς, ως δικηγόρος, είχε αναλάβει την υπόθεση του πρώην προέδρου του Ερυθρού Σταυρού Ανδρέα Μαρτίνη, ο οποίος στράφηκε, κατά των κυβερνήσεων, πριν από την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα. 

Στην συνέχεια, ο Νίκος Μανιαδάκης αναφέρει τις απειλές του Γιάννη Στουρνάρα, για όσα σκοπεύουν να κάνουν αυτός, αλλά και οι άλλοι, όταν βγει η Νέα Δημοκρατία, στην εξουσία : 


Νίκος Μανιαδάκης : Εντάξει, ξεκινήσαμε, μετά ήταν μια ολόκληρη συζήτηση, ήταν πολύ απειλητικός, εγώ τα είχα πάρει στο κρανίο, θα γίνει το ένα, θα γίνει το άλλο. Του λέω κάνετε ό,τι θέλετε, εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει, εμένα το μόνο πράγμα που μ’ ενδιαφέρει είναι ότι αυτή η ιστορία μ’ έθιξε, μου ’φυγε η πίστη μου, μου γάμησε τη ζωή μου και θέλω να φύγω απ’ αυτή την ιστορία, θέλω ν’ απεμπλακώ. Όχι, μου λέει, να διοικείς, να είσαι επιθετικός και να μιλήσεις. Τι να είμαι επιθετικός; Εγώ καθηγητής είμαι, δεν είμαι πολιτικός σαν εσάς. 

Κώστας Βαξεβάνης : Τι δηλαδή, να κάνεις τι; 

Νίκος Μανιαδάκης : Να… του είπα εγώ, ρε παιδί μου, ότι εγώ του λέω ένα χρόνο έκανα 300 τρακς. Δεν μπορείς τώρα να μου ζητάς να εμπλακώ άλλο σ’ αυτή την ιστορία και θέλω να περάσω χαμηλά… Όχι, μου λέει, να βγεις μαζί μας, να βγεις μαζί μας στην κόντρα κι όλα αυτά. Του λέω κάνεις λάθος. Το συζητήσαμε λέω. Δεν είμαι πολιτικός. Εγώ λέω μπήκα μια φορά σ’ αυτή την ιστορία εξαιτίας σου μια φορά, βοήθησα, το πλήρωσα λέω ακριβά με την οικογένειά μου, με τα λεφτά μου, με τη φήμη μου, δεν θέλω λέω άλλο να συνεχιστεί. Δεν θέλω καμία εμπλοκή του λέω σ’ αυτή την ιστορία. Ε, αυτός με πίεζε. Από τη μια με απειλούσε και από την άλλη με πίεζε. 

Βαξεβάνης: Τι σου έλεγε δηλαδή; Οτι θα σε γαμήσει; 

Νίκος Μανιαδάκης : Οτι θα γαμήσουμε τους μάρτυρες και θα γαμήσουμε και την Δικαιοσύνη. 

Κώστας Βαξεβάνης : Και τους εισαγγελείς δηλαδή. 

Νίκος Μανιαδάκης : Ότι μόλις βγουν πάνω, θα περάσουν νομοθεσία γι’ αυτό. 

Κώστας Βαξεβάνης : Τι νομοθεσία; 

Νίκος Μανιαδάκης : Ξέρω ’γω; 

Κώστας Βαξεβάνης : Ότι επιτρέπεται να γαμάνε μάρτυρες και την Δικαιοσύνη;  

Νίκος Μανιαδάκης : Μου είπε ότι, πρώτον, ο Βενιζέλος του λέει ότι δεν το είπα εγώ ότι… των μαρτύρων είναι… έτσι και όλα αυτά, ότι θα περάσουν νομοσχέδιο. Με φωνάξατε λέω του πρόεδρου γιατί έχετε την αίσθηση ότι είμαι μάρτυρας; Λέει ναι. Η Νέα Δημοκρατία αυτό λέει. Λέω, κοιτάξτε να δείτε, ο μάρτυρας λέω ο τρίτος, αν θα διαβάσετε, μιλάει πολύ τεχνικά. Κι εγώ θα μπορούσα να μιλήσω τεχνικά. 

Κώστας Βαξεβάνης : Τεχνοκρατικά, εντελώς. 

Νίκος Μανιαδάκης : Δεν είναι ο μόνος που ξέρει τεχνικά. Αλλά θα δείτε του λέω ότι ο άνθρωπος έχει στοιχεία που δεν υπάρχουν στον δημόσιο βίο. Έχει στοιχεία από το 2006-2007 που δεν υπάρχουν. Είναι πράγματα που τα έχουν μόνο οι εταιρείες. Άρα λοιπόν και ο τρίτος μάρτυρας είναι από μέσα. Είναι άνθρωποι των εταιρειών όλοι αυτοί. Το πιθανότερο είναι ότι είναι της Novartis κάποιοι, μου το ’χουν πει. Εντάξει, έτσι κάνουν.

Κώστας Βαξεβάνης : Το αποδέχτηκε; 

Νίκος Μανιαδάκης : Ναι, αλλά ξέρεις τι με φόβισε, μετά; Μπήκε η γυναίκα του, ξαφνικά, η οποία με ξέρει χρόνια… Εντάξει, ρε…. Εγώ, τώρα, έχω καταφέρει και είμαι, πάλι, στην μέση. Πώς το ’κανα, πάλι, αυτό το πράγμα; Oι άλλοι θέλουν να με γαμήσουν, στεγνά, έτσι; 

Κώστας Βαξεβάνης : Δεν είναι ότι σ’ έχουν, στη μέση. Είναι ότι είναι πανικοβλημένοι και μπορούν να έχουν, μόνο, βίαιη συμπεριφορά. Δηλαδή, μέχρι τώρα τι έκαναν, ρε παιδί μου; Μπορούσαν να ελέγχουν ένα σύστημα, να μαθαίνουν. Τώρα, δεν μπορούν να μάθουν, δεν ξέρουν μέχρι πού είναι τα πράγματα, μέχρι πού έχουν φτάσει. 

Νίκος Μανιαδάκης : Εμένα μου είπε ο… ότι η άποψή του είναι ότι έχει κλείσει, λέει, το θέμα, στην Αμερική. Του λέω… 

Κώστας Βαξεβάνης : Ποιο έχει κλείσει; Τώρα, αρχίζει έρευνα στην Αμερική, για τα πολιτικά πρόσωπα. Οι Αμερικανοί, τώρα, κατάλαβαν, για ποιους μιλάγαμε. Τώρα, καταλαβαίνουν οι Αμερικανοί τι σημαίνει ενεχόμενα πολιτικά πρόσωπα, στην Ελλάδα και ποιοι είναι. Δηλαδή, τι σπουδαιότητας είναι. Τι σου είπε; Οτι έχει κλείσει, στην Αμερική; 

Νίκος Μανιαδάκης : Ακου να δεις και κάτι άλλο. Αυτοί, σ’ αυτό, πάτησαν, αυτοί προσπαθούν αυτήν την στιγμή, έχουν λυτούς και δεμένους έξω, προσπαθούν να βρουν ποιοι είναι οι μάρτυρες. 

Κώστας Βαξεβάνης : Ε, λογικό δεν είναι; 

Νίκος Μανιαδάκης : Και προσπαθούν να τους κάνουν, σ’ όλους, αυτή την κουβέντα. Τους έχουν κάνει έναν πόλεμο. Εμένα, με ρώτησε, μου λέει: «Ξέρεις εσύ τους μάρτυρες;». Όχι, βέβαια. […] 

Κώστας Βαξεβάνης : Αυτό το ύφος ήταν τουπέ, ή ήταν… Τουπέ ε; Θα σας γαμήσουμε… είμαστε σίγουροι και… 

Νίκος Μανιαδάκης : Άκου τώρα. Από την συνάντηση εκείνη, κατάλαβα ότι και εγώ είμαι εχθρός. 

Κώστας Βαξεβάνης : Όλους εχθρούς τους έχουν τώρα. 

Νίκος Μανιαδάκης : Εγώ ετοιμάζομαι να φύγω γιατί θέλουν να με γαμήσουν.

Κώστας Βαξεβάνης : Πού θα πας; 

Νίκος Μανιαδάκης : Δεν ξέρω. Πιστεύω ότι, άμα βγουν… 

Κώστας Βαξεβάνης : Για εξωτερικό εννοείς; 

Νίκος Μανιαδάκης : Δεν ξέρω… Πιστεύω ότι, άμα βγουν… 


(Στην συνέχεια, ο Νίκος Μανιαδάκης λέει, επίσης, ότι, όσο καιρό είναι προστατευόμενος μάρτυρας, έχει συνεχείς επαφές, με τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος την εποχή εκείνη απειλούσε πως θα γδάρει τους μάρτυρες). 

Νίκος Μανιαδάκης : Μου το ’πε (ο Στουρνάρας) δέκα φορές… 

Κώστας Βαξεβάνης : Αυτό κάνει. Φωνάζει κόσμο. Απλώς, φοβόταν να σε φωνάξει, προφανώς και σε φώναξε τώρα. 

Νίκος Μανιαδάκης : Ναι. Και απ’ ό,τι είδα, τελικά, είναι γραμμή, με τους άλλους δύο. 

Κώστας Βαξεβάνης : Ναι, Βενιζέλος – Σαμαράς είναι τριάδα. Με τους άλλους δεν είναι… Τον άλλον τον έχουν και τον βγάζουν, για να τρώει τις καρπαζιές, για λαγό. Τον Άδωνι. 

Νίκος Μανιαδάκης : Κοίτα μη σου ξεφύγει τίποτα. Ημασταν κάθε μέρα μαζί. 

Κώστας Βαξεβάνης : Είσαι με τα καλά σου; Να καλυφθείς συνολικά, πρέπει να καταθέσεις, να είσαι καλυμμένος. 

Νίκος Μανιαδάκης : Κοίτα, εγώ περιμένω αυτήν την στιγμή να πάει, να προχωρήσει το πράγμα, να πάει… να πάει δεν θέλω, ρε πούστη μου, να τους… άλλο. 

Κώστας Βαξεβάνης : Τώρα θα προχωρήσει. Έφυγε, από την Βουλή, θα πάει στον εισαγγελέα.  

Νίκος Μανιαδάκης : Μακάρι να προχωρήσει. Εμένα δηλαδή η λύτρωσή μου είναι να προχωρήσει. 

Κώστας Βαξεβάνης : Θα πας να καταθέσεις στον… Θα πας να καταθέσεις στον εισαγγελέα; 

Κώστας Μανιαδάκης : Άμα με καλέσει, θα πάω. Τι να κάνω; Μπορώ να μην πάω; 


(Στο τέλος της συνομιλίας αυτής, ο Νίκος Μανιαδάκης ζητεί και πάλι, από τον Κώστα Βαξεβάνη, να μην του ξεφύγει τίποτα, επειδή είναι επικίνδυνο. Ο Κώστας Βαξεβάνης αναρωτιέται, για το αν πρέπει να ενημερωθούν η πολιτική ηγεσία και ο πρωθυπουργός). 

Νίκος Μανιαδάκης : Μη σου ξεφύγει τίποτε, αυτοί μ’ έχουν, στο στόχαστρο. Θα με γαμήσουν.


Από όλα τα παραπάνω, αναφερόμενα, προκύπτει ότι έχουμε να κάνουμε, με πολιτική μαφία και για συστηματικοποιημένη εγκληματική οργάνωση διεφθαρμένων, αδίστακτων και άκρως, επικίνδυνων κακούργων. 

Γι’ αυτό, η Ελένη Τουλουπάκη έπρεπε να ασκήσει ποινικές διώξεις και στους δέκα εμπλεκόμενους, στο σκάνδαλο, πολιτικούς, όπως και σε όλους τους συνεργάτες τους.

Δυστυχώς, δεν τόλμησε να το πράξει…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

21/5/2023 : Ολέθρια συντριβή - στα όρια της διάλυσης - του ΣΥΡΙΖΑ, (με 20,07%), όπου πέφτει η αυλαία, με την πληρωμή του λογαριασμού της σύγχρονης “Συμφωνίας της Βάρκιζας” του καλοκαιριού του 2015. Τεράστια η προσωπική νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, με 40,78%, (ΠΑΣΟΚ 11,53%, ΚΚΕ 7,20%, Ελληνική Λύση 4,46%, ΝΙΚΗ 2,93%, Πλεύση Ελευθερίας 2,87%, ΜΕΡΑ25 2,59%), ακριβώς, επειδή στερούντο αντιπάλου. (Και φυσικά, οι δημοσκοπήσεις, πήγαν όλες, στα σκουπίδια).

Βουλευτικές εκλογές 25/6/2023 : Ο Αλέξης Τσίπρας, που, στις 8/6/2016, πούλησε, στον Λάτση, την έκταση στο Ελληνικό, με 92 € το τμ, ενώ το 2014 έλεγε ότι “αν υπογράψω ιδιωτικοποιήσεις στο Ελληνικό, τότε καλύτερα να ψηφίσετε Σαμάρα”, δεν δικαιούνται αυτός και η ηγετική ομάδα του ψευδεπώνυμου ΣΥΡΙΖΑ να ομιλούν, για την τωρινή εκλογική καταστροφή του κόμματος, που, φυσικά, πρόκειται να έχει και συνέχεια…

Μιλώντας, για “το στάδιο, στο οποίο δεν θα χρειάζεται να υπάρχουν αφεντικά και δούλοι, επειδή οι σαΐτες θα υφαίνουν μόνες τους”. Από αυτόν τον ορισμό του Αριστοτέλη, για το καθεστώς της ελεύθερης κοινωνίας (που νοείται ως αναρχική/αντιεξουσιαστική), στον μουτουαλισμό του Pierre-Joseph Proudhon και από την δραστική μείωση του χρόνου εργασίας, που περίμενε ο John Maynard Keynes, στο σήμερα και στους μελλοντικούς καιρούς).